Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/27/17 in all areas

  1. Normele de siguranta le respecta altfel fabricanti nu le-ar echipa cu astfel de instalatii, in ceea ce priveste uzura motorului nu pot sa spun nimic, cei care conduc masini cu astfel de instalatii isi pot da cu parerea Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    4 points
  2. Inseamna ca peste vre-o 10-15 ani, dupa ce spui tu , vei merge pe jos. O sa dispara benzinarul si diesel-ul. Deja in orasele mari din vest, se platesc taxe foarte mari la masinile diesel. In curand vor urma si benzinarele. Si tu care conduci un BMW, tot cocalar esti considerat de altii cu aceasta mentalitate. Crezi ca ei stiu cu ce combustibil mergi? Daca o tii tot asa, vei face multa miscare. Si asta tot Low Budget, este? http://piataauto.md/Stiri/2013/08/Apasa-pe-gaz-Mercedes-Benz-lanseaza-E-Class-cu-propulsie-pe-gaz/ Pai tu stai in Germania si nu stii asa ceva? Si plus ca este mai scumpa cu aproape 6.000 euro, fata de una pe benzina.
    2 points
  3. vezi daca szl ul tau are mufa pentru comenzi si are pini in ea (vb din experianta e90... la f20 nu am vazut cum e exact)
    1 point
  4. Mersi iuly. Eu in afara de fulie la care e imbatranit cauciucul din ea, nu am alte zgomote provenite de la role sau curea. Am zis totusi daca tot umblu acolo sa scap de tot capitolul asta...
    1 point
  5. Nu ma simt jignit, mai ales cand un om este asa limitat, dar ma mir ca mai exista asa specimene ca tine. Numai ca aici venim cu pareri pro si contra, noile tehnologii, nu cu jigniri cum faci tu.
    1 point
  6. Da, si eu tot windows 10 am.
    1 point
  7. pui gpl pe M6 si te crezi boss.... mi se face rau gpl este ptr masini din clasa Low Budget, de ex la Opelul meu cu z18xer as pune si maine daca gasesc o instalatie ieftina, motorul costa 800€ si il desfac singur daca am un garaj, piece of cake ai Opel, renault, logan, fiat cu gpl, nimic deosebit , sunt milioane de cazuri, ti-ai pus gpl pe M6 esti varza boss
    1 point
  8. Poti sa postezi un anunt aici pe bursa cu ce te intereseaza http://www.bmwclub.ro/forums/forum/74-cumparari-piese-si-accesorii-bmw/
    1 point
  9. Nu te supara pe mine, dar mai bine ai studia putin problema, ca vad ca nu stii ce spui. In caz de accident, mai degraba ia foc rezervorul de benzina, butelia de gpl si daca se sparge NU explodeaza, gazul se disipa imediat in aer, asa ca.... ce vorbim aici. Dar astea sunt lucruri elementare de fizica, ar trebui sa stii cand explodeaza gazul. Uite aici: Urmareste si aici : Pana explodeaza butelia, masina arde in totalitate si tot nu explodeaza butelia. Stau si ma gandesc ce prosti sunt astia de la MERCEDES ca monteaza CNG din fabrica pe E clase, cum de nu ne-au intrebat pe NOI meseriasii de romani
    1 point
  10. Am avut recent o problema cu senzorul ABS stanga spate. Dupa o diagnoza in service am observat ca coronita de la planetara era umflata si fisurata intr-un loc de la rugina si imi atingea senzorul. Am inlocuit astazi planetara si, daca tot am urcat-o pe rampa, am schimbat si bratul stanga spate care imi facea probleme la reglarea directiei. In 1 ora sunt programat la geometrie. Am ajuns la 158.000 KM, ceea ce inseamna ca in curand urmeaza un schimb de ulei si filtre
    1 point
  11. Munca nene !!! Felicitari !
    1 point
  12. Frumoasa, sa te bucuri de ea! ca actual posesor de acest model as schimba: -jantele, nu sunt de e90, as pune de e90,parca nu pun pachetul m in valoare. -navigatia CCC, cat timp functioneaza nu as schimba-o, daca se strica poate merita sa faci upgrade...eu m-am impacat foarte bine cu ea. -volanul - parca are alcantara, mie mi se pare ca nu se potriveste dar tine de gusturi. Dupa cum arata scaunele as zice ca aia sunt km, apreciez dotarile, pachet m, scaune sport Multi km fara probleme ! PS: sper accepti critici constructive
    1 point
  13. Nu mai faceti pe lupii moralisti pe forum, este usor de comentat dar mai greu cu platitul. Daca tot nu conteaza bugetul, cati dintre voi conduceti un bmw in mintile lui ? cate bmw-uri sunt pe forum cu < 100k km reali ? cand ati calcat ultima data intr-o reprezentanta ? cati mm au anvelopele, ce dot si ce marca ?
    1 point
  14. Cred ca suntem cu totii de acord ca regenerarea se produce in mod normal la rulajul in afara unei localitati, deci acea cenusa nu se acumuleaza intr-o aglomerare urbana, ci are sansa de a se disipa. De unde si principiul ce este adoptat de tot mai multe aglomerari urbane, de a interzice accesul autoturismelor diesel ce nu sunt dotate cu acest filtru, sau chiar de a nu mai permite deloc accesul autovehiculelor diesel. Nu neg ca la constructia unei masini electrice/hibride sunt necesare metale rare, cu potential poluant mare, dar daca nu fortam putin lucrurile, suntem condamnati. Este pacat ca nu se ofera mai multe subventii pentru dezvoltatea capacitatilor de separare a hidrogenului, potentialul poluant este mult mai mic ca orice alta tehnologie. sunt convins ca si daca costul inlocuirii unui filtru ar fi 50 euro, ingeniozitatea si tendinta naturala a unor popoare de a fenta regulile, dublata de frustrarea de avea o masina cat mai puternica (nu stiu cati din cei cu masini modificate fac modificari complete, gen suspensii+frane si participa la competitii in cadre legale, nu liniute pe strazi) ar face ca aceasta operatiune sa fie populara.
    1 point
  15. BMW trebuie sa faca o masina special pentru piata din ROMANIA. Masina trebuie sa intruneasca urmatoarele conditii si trebuie sa vina cu urmatoarele optiuni (sau lipsa lor) - Fara filtru DPF (cost 2000 euro la inlocuire) - doar cu xenon normal, neadaptiv (modulul de adaptiv e 200 de euro) Becurile xenon sa fie lifetime, in felul acesta inlocuirea lor pe set nu este necesara. - ulei motor, ulei cutie, lichid de frana, lichid servo, antigel toate lifetime - distributia trebuie schimbata pe costul reprezentantei o data la 5k km si la fiecare a doua revizie. La motoarele N47 si B47 trebuie inlocuita distributia la fiecare 1000 de km. - fara cutie automata (intretinerea costa 1500-2500 de ron la 80k km) - placute si discuri lifetime - BMW AG sa plateasca posesorii de BMW ca sa conduca aceste masini, sa le dea bani ori de cate ori viziteaza service-ul (sa zicem 300 euro/vizita) - Injectoare lifetime ( e 300 euro bucata la BOSCH) - Turbina lifetime, chiar daca masina are 178K km reali, nu bate, nu troncane si data de fabricatie e 09/2001 si neaparat sa fie pentru pretentiosi - Editia pentru pretentiosi include varianta full: Navi mare, xenon normal si fara "pele" - Cauciuri 2nd cu dot de la 2007 incoace si cele noi cu dot de la 2012 incoace, eventual la 7-are sa puna resapate - NEAPARAT toate BMW-urile facute pentru piata din Ro sa consume 1,9% pe autostrada si 4,3% in oras. Hai 5% pt ultimul model de M5! Orice BMW care va consuma mai mult, este un cazan de masina si trebuie aruncat la gunoi in secunda doi. - Cam atat ar fi! - Alte idei mai aveti pentru aceste BMW-uri facute special pt Romania?
    1 point
  16. clar automata! pana la automata am condus doar manuala si cand vedeam o masina automata ma uitam si gandeam: cum dreaq sa conduc eu o masina cu CV automata? iar acum nici ca as mai trece la manuala, nu zic ca e rau o CV manuala dar asa simt eu acum! parca venind de pe manuala, o automata baga ceva un drog in tine de ramai foarte placut surprins si asta fara padele la volan! cred ca, daca mai fac si retrofitul asta, manuala devine istorie pt mine!
    1 point
  17. La fel cum spune si colegul de mai sus, nu prea e recomandat sa pui o instalatie sh. Poate doar daca a fost tot a ta si stii ca are maxim 3-4 ani. S-ar putea sa mai existe si costuri pentru a schimba cablajul/furtunele+ butelie daca are 10 ani => peste 1000 lei. Cu 2000-2500 lei deja iti montezi instalatie noua, cu garantie si stai linistit. MaQ, postezi doar ca sa iti versi nervii. Esti si offtopic si vorbesti in necunostinta de cauza. E vorba de masina lui, banii lui, alegerile lui. Daca nu erau sigure nu se mai montau, erau ilegale. Atata timp cat RAR-ul si organizatiile similare din atatea tari Europene (si nu numai) omologheaza (iar in anumite cazuri si incurajeaza) utilizarea instalatiilor CNG/GPL, nu esti tu in masura sa spui ce e sigur si ce nu. In anumite tari ti se reduc taxele la stat daca iti montez GPL/CNG pe masina, deoarece se considera ecologic. Golf MK7 cu gaz de fabrica: http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=20568 Mercedes B classe ultimul model cu gaz de fabrica, prezentarea de pe site-ul oficial: http://www.mercedes-benz.ro/content/romania/mpc/mpc_romania_website/rong/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/b-class/w246/facts_/drivetrain/alternativemotorization.html Bonus: poza cu un portbagaj de E classe cu gaz de fabrica(tot ultimul model, nu toroape): http://icdn-6.motor1.com/images/mgl/wl8NE/s3/2005-73933-mercedes-benz-e-200-ngt1.jpg Faptul ca Mercedes si grupul VAG monteaza asa ceva pe masini in prezent cred ca spune destul.
    1 point
  18. Cred ca ai gresit...Volanul de pe dreapta pe stanga se schimba,nu-i asa?
    1 point
  19. nu vezi indicatorul? e o sageata micuta si viteza respectiva uita-te atent pe BC (in poza respectiva)
    1 point
  20. Intr-adevar. Buna treaba. Eu am alta problema... Vreau un indicator care sa-mi spuna cand e momentul optim sa fac plinul... :) La batranete imi voi cumpara un ceas desteptator care sa-mi spuna cand e momentul optim sa ma duc la WC...
    1 point
  21. @ arabu Asta nu inseamba ca se poate monta pe orice masina respectand in acelasi timp normele de siguranta. Plus ca trebuie luat in calcul si uzura crescuta a motorului la functionarea pe gaz. Aceste aspecte conteaza in opinia mea.
    0 points
  22. text extras: @Eugen, În primul rând motorul este "relaxat" din start pe versiunea cu propulsie bivalentã, pentru a funcÞiona la 85-90% din resursele sale ºi a avea garantatã o duratã mai mare de viaÞã chiar ºi cu funcÞionare pe gaz. Pe E200 benzinã acelaºi motor produce 184 CP, În timp ce pe E200 Natural Gas Drive - motorul dezvoltã 156 CP În ambele regimuri. Evident totul Þine de controlul electronic. Cât priveºte consumul, gazul natural comprimat se mãsoarã un UE În kilograme, nu În metri cubi ca ºi În Moldova. Astfel, 1 kg Înseamnã aproximativ 1.3 metri cubi, iar pe lângã asta gazul metan are cifrã octanicã mai mare decât benzina ºi este teoretic mai eficient În ardere, cu pânã la 20%. De aici ºi diferenÞa În cifre de consum. -deci Boss exista niste semne de intrebare, o durata mai mare de viata.....????? Soft Motor Special.....??? Power reduction......???? cine stie cate alte modificari aduse motorului ptr regimul de functionare GPL....????? nu cred ca M6-le are asa ceva si nu cred ca o Masina de 500CP pur sange este conceputa pentru GPL, poate varianta Talcioc Vitan Fahr mit Gott mein Sohn
    0 points
  23. Gazul e pentru orice poate functiona cu gaz Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    0 points
  24. Eu am diesel mai atotstiutorule, care in final nu stii nimic Tu chiar esti un adevarat cocalar, dupa cum te exprimi. Te-ai atacat rau, nu? Se vede ca esti foooarte inteligent. Daca tu asa vorbesti, imi dau seama cati prieteni ai, sau unde stai. Inteleg de ce se spun celor cu BMW ,, cocalari", esti dovada vie. Poate daca ai studia si tu putin ai mai invata si tu cate ceva, inclusiv sa stii sa vorbesti frumos, fara sa jignesti. Dar din cat vad eu, e greu. Mai bine ti-ai da jos semintele din coltul gurii, poate vei vorbi mai frumos. Eu macar am locatia afisata unde stau, dar tu dupa cum vorbesti, cred ca stai in Ferentari, mai domnule ,,six in linie", ( cred ca linia din spate ) , ca nume nu ai, ti-e rusine cu el, o fi Gigel. Stiam ca asta este un forum de discutii, nu de jigniri. Spor.
    0 points
  25. Bun,nu s-au schimbat prea multe în ultimii 10 ani.
    0 points
  26. Salut! Cineva avizat ma poate ajuta cu o parere "la rece" despre masina asta: https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-177-cp-euro-5-ID8qNuh.html#3aef957e64 Maine ma duc sa o vad si sa stiu ce sa urmaresc, cu ce intrebari sa atac vanzatorul.
    0 points
  27. Si cand te.ai trezit era dimineata. Gpl se pune pe masini cu adevarat scumpe si motoare mari. Pe bmw ce doamne iarta.ma ar avea? Nu e tocmai LaFerrari. Iar miturile care le auziti despre gpl, ghiciti ce? sunt exact mituri si atat!
    0 points
  28. Bomba second hand
    -1 points
  29. Domnule atotcunoscator...conform celor de la ATE, discurile POWER se recomanda a se "freca" doar cu placute normale...rolul striatiilor de pe disc fiind de a curata de "praf" placutele normale. Dar daca vrei sa fii mai cool (tot cei de la ATE spun asta, dar sub alta forma) le poti "combina" si cu placute ceramice...dar ei nu recomanda. Intelegi?!
    -1 points
  30. Nu stiu cine da minusuri, nu sunt eu acela, sa nu mi-o luati in nume de rau. Ma gandesc sa iau un 328i cu 25-30K km in bord pe leasing operational. Cum au zis si unii colegi mai sus, pe la reprezentante acest motor nu e prea laudat, multi clienti plangandu-se ca nu tine multi km. Cert e ca daca trec la 328i il voi tine mult si bine, minim 5 ani sau ceva de genul. Marea mea temere e ca atunci cand mi-e lumea mai draga (gen in vacanta), sa crape motorul. Ca performante, acest motor mi se pare super tare, imi da acelasi sentiment ca un E46 330i benzinar de 231 de cai. Mi se pare ca rupe in 2 la demaraj si pur si simplu e masina de curse Poate sunt eu prea entuziasmat de acest motor, dar mi se pare ceva extraordinar. Dupa mine, cel mai bun motor facut de BMW ramane 2.0 diesel indiferent de an, de la E46 incoace. Inafara de distributie, e un motor extraordinar dpdv al consumului, costurilor de intretinere, asigurarii, normelor de poluare, etc. Am avut multe 2.0 diesel si m-am saturat. Fac in prezent multe drumuri scurte prin Bucuresti, si un diesel nici nu apuca sa se incalzeasca. De aceea prefer un benzinar cat de cat puternic. Sa vad ce au astia pe stock prin Germania in reteaua BMW si ce oferta primesc de la Bavaria pt buy back. Am tot citit forumuri din afara, mai ales din USA, unde acest motor e ft vandut si multa lume se plange pe acolo. Stiu ca Fre a avut unul senzatie, dar il luase de nou parca si l-a vandut cu km putini, deci nu ma astept sa fii avut multe probleme grave cu el. Faimosii mecanici de la MHS ziceau ca acest motor isi da duhul la 125K km ceea ce ma mira putin. Suntem in 2017 totusi si tehnologia a avansat mult O sa ma mai documentez si astept orice sfat, binevenit. Va multumesc inca o data!
    -1 points
  31. Lasa prostiile si nu iti bate joc de masina, cine ti a zis tie ca la 200k km la f10 se duce dpf-ul, estea sunt prostii, la modelele pana in 2007 aveau aceasta limita, daca masina este ok si iesi la plimbare la drum lung cu ea nu o sa ai probleme...
    -1 points
  32. Eh nu? Hai analfabo$$ule, recunoaste! Te-ai simtit un pic ofensat asa....Dar na, adevarul doare! Asta e realitatea. Vad ca ai timp destul sa postezi pe forumuri. In schimb, la gramatica ai lacune mari ca-n rezervor....Weekend placut iti doresc si spor la studiu!
    -1 points
  33. Salut.Am pĂŁțit sĂŁ dezactivez fara sa vreau dar am reușit sĂŁ activez iarasi.
    -1 points
  34. Analfabo$$ii e analfabo$$i si raman asa ( zic raman pt ca e mai multi de 50; daca era mai putini de 50, ziceam ramane ) Mergeti ca bo$$ii pa GPL, geamu' jos, maneaua la maxim si scobitoarea-n dinti Asa se face.....
    -2 points
  35. Analfabo$$ule, eu vorbeam de old timere pe care nu se platesc taxe, dar tu nu stii d'astea. Mergi tu cu GPL ca bo$$ii si lasa-ne pe noi Oricum nu ne convingi! Fiecare merge cu ce vrea el, nu mai incerca sa ne aduci argumente da' bo$$ de la Obor sau Ferentari. Stim noi mai bine de ce mergem cu benzina si cu GPL, fie el si de la mercedes. Cand BMW va scoate masini pe gaz, o sa cumpar tot modele care merg pe benzina!
    -2 points
  36. Te-ai simtit jignit? Inseamna ca esti analfabo$$ daca te-ai simtit jignit....Ce sa zic, e grele cu cei de teapa ta.... P.S.: Invata sa scrii corect cu cratima! O sa-ti foloseasca in viata mai mult decat ai crede Asta daca nu vrei sa pari ceea ce esti, stii tu mai bine ca mine! Spor la gramatica!
    -2 points
  37. Recunosc, nu stiu multe despre GPL, dar sa pui GPL pe masina e penibil! Faceti ce vreti cu mainile voastre, dar e urat rau de tot. Nu inteleg de ce ceri parerea altora in legatura cu ce sa-ti pui tu pe masina. Eu sunt genul de om care daca-si permite 1,2i, merge cu 1,2i. Nu mi-as cumpara nicidodata M3 E92 daca as stii ca nu pot sa-l alimentez si sa-l intretin cum trebuie. Ce e ciudat e ca doar est-europenii isi pun GPL pe masina si neamtul ala prost (toti inginerii auto BMW sunt niste prosti comparati cu posesorii de BMW din Ro). Nu inteleg de ce nu inventeaza capabilii si iscusitii ingineri romani sau rusi, un motor care sa functioneze pe GPL. Chiar sunt curios, prostii aia de nemti au reusit sa faca niste cazane care consuma mult: 8% in afara si 15% in oras ( vb de 2000 benzina) si noi , astia inteligenti nu reusim sa facem un motor amarat sa consume la fel, dar sa ne coste la jumate. N-o sa-mi schimb niciodata parerea despre posesorii de BMW care-si pun GPL pe masina. Pt mine raman aceeasi cocalari analfabo$$i!
    -3 points
  38. Nush nimic despre Mercedes si Opel deoarece nu conduc asa ceva. Conduc BMW cum l-a scos neamtu' din fabrica si sunt mandru de asta. Cand vor fi doar masini electrice pe piata, sper sa am un old timer 850 csi V12 cu care sa ma plimb sau macar un 750i E32 V12 299cai. Nu ma intereseaza nici I8, nici I3, nici Ampera, nici Prius. N-as merge cu alea nici pana la paine Pe mine nu prea ma intereseaza cu ce combustibil merge o masina, dar mereu voi alege benzina, mai ales daca asa a venit din fabrica. Tu mergi cu ce vrei, eu sunt de moda veche si imi place sa poluez. Nu-mi pasa absolut deloc de masini verzi cu emisii mici, daca vrei sa fii ecologist, stai dreq acasa sau mergi pe jos !
    -3 points
  39. Gazul este pentru aragaze,cotete cu 2 locuri, autobuze, taxi, etc. In general sunt dotate masinile care circula cu viteze mici. In cazul unui accident ce implica distrugerea partiala/totala a masinii instalatia de gaz se transforma in bomba. Faza cu dispersia gazului in aer fara urmari e poveste de pacalit nestiutorii; in caz de accident sansele de aprindere sunt de 90%. Am vazut multe bmw-uri pe gaz(x5,x6, seriile 5-7) dar si Porsche,Mercedes amg, chiar si un Maserati. Cum a spus si colegul Boaska, gazul e util pt masinile low cost. Inca din anii 80 se testa gpl pe transportul in comun, datorita costuluimic pe km si a emisiilor mai mici, asta fiind o cu totul alta poveste. Facem un slogan nou: GPL - placerea de a conduce ca un cocalar
    -3 points
  40. Nu stiu cati analfabo$$i sunt care pun GPL pa Biamveu, dar e penibil. Cel mai trist e cand da unu' in tine cu 160 km/h si arzi ca sobolanu' ....
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.