Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/28/17 in all areas

  1. Eh nu? Hai analfabo$$ule, recunoaste! Te-ai simtit un pic ofensat asa....Dar na, adevarul doare! Asta e realitatea. Vad ca ai timp destul sa postezi pe forumuri. In schimb, la gramatica ai lacune mari ca-n rezervor....Weekend placut iti doresc si spor la studiu!
    1 point
  2. Te-ai simtit jignit? Inseamna ca esti analfabo$$ daca te-ai simtit jignit....Ce sa zic, e grele cu cei de teapa ta.... P.S.: Invata sa scrii corect cu cratima! O sa-ti foloseasca in viata mai mult decat ai crede Asta daca nu vrei sa pari ceea ce esti, stii tu mai bine ca mine! Spor la gramatica!
    1 point
  3. text extras: @Eugen, În primul rând motorul este "relaxat" din start pe versiunea cu propulsie bivalentã, pentru a funcÞiona la 85-90% din resursele sale ºi a avea garantatã o duratã mai mare de viaÞã chiar ºi cu funcÞionare pe gaz. Pe E200 benzinã acelaºi motor produce 184 CP, În timp ce pe E200 Natural Gas Drive - motorul dezvoltã 156 CP În ambele regimuri. Evident totul Þine de controlul electronic. Cât priveºte consumul, gazul natural comprimat se mãsoarã un UE În kilograme, nu În metri cubi ca ºi În Moldova. Astfel, 1 kg Înseamnã aproximativ 1.3 metri cubi, iar pe lângã asta gazul metan are cifrã octanicã mai mare decât benzina ºi este teoretic mai eficient În ardere, cu pânã la 20%. De aici ºi diferenÞa În cifre de consum. -deci Boss exista niste semne de intrebare, o durata mai mare de viata.....????? Soft Motor Special.....??? Power reduction......???? cine stie cate alte modificari aduse motorului ptr regimul de functionare GPL....????? nu cred ca M6-le are asa ceva si nu cred ca o Masina de 500CP pur sange este conceputa pentru GPL, poate varianta Talcioc Vitan Fahr mit Gott mein Sohn
    1 point
  4. Gazul este pentru aragaze,cotete cu 2 locuri, autobuze, taxi, etc. In general sunt dotate masinile care circula cu viteze mici. In cazul unui accident ce implica distrugerea partiala/totala a masinii instalatia de gaz se transforma in bomba. Faza cu dispersia gazului in aer fara urmari e poveste de pacalit nestiutorii; in caz de accident sansele de aprindere sunt de 90%. Am vazut multe bmw-uri pe gaz(x5,x6, seriile 5-7) dar si Porsche,Mercedes amg, chiar si un Maserati. Cum a spus si colegul Boaska, gazul e util pt masinile low cost. Inca din anii 80 se testa gpl pe transportul in comun, datorita costuluimic pe km si a emisiilor mai mici, asta fiind o cu totul alta poveste. Facem un slogan nou: GPL - placerea de a conduce ca un cocalar
    1 point
  5. Analfabo$$ule, eu vorbeam de old timere pe care nu se platesc taxe, dar tu nu stii d'astea. Mergi tu cu GPL ca bo$$ii si lasa-ne pe noi Oricum nu ne convingi! Fiecare merge cu ce vrea el, nu mai incerca sa ne aduci argumente da' bo$$ de la Obor sau Ferentari. Stim noi mai bine de ce mergem cu benzina si cu GPL, fie el si de la mercedes. Cand BMW va scoate masini pe gaz, o sa cumpar tot modele care merg pe benzina!
    1 point
  6. Analfabo$$ii e analfabo$$i si raman asa ( zic raman pt ca e mai multi de 50; daca era mai putini de 50, ziceam ramane ) Mergeti ca bo$$ii pa GPL, geamu' jos, maneaua la maxim si scobitoarea-n dinti Asa se face.....
    1 point
  7. pui gpl pe M6 si te crezi boss.... mi se face rau gpl este ptr masini din clasa Low Budget, de ex la Opelul meu cu z18xer as pune si maine daca gasesc o instalatie ieftina, motorul costa 800€ si il desfac singur daca am un garaj, piece of cake ai Opel, renault, logan, fiat cu gpl, nimic deosebit , sunt milioane de cazuri, ti-ai pus gpl pe M6 esti varza boss
    1 point
  8. Nush nimic despre Mercedes si Opel deoarece nu conduc asa ceva. Conduc BMW cum l-a scos neamtu' din fabrica si sunt mandru de asta. Cand vor fi doar masini electrice pe piata, sper sa am un old timer 850 csi V12 cu care sa ma plimb sau macar un 750i E32 V12 299cai. Nu ma intereseaza nici I8, nici I3, nici Ampera, nici Prius. N-as merge cu alea nici pana la paine Pe mine nu prea ma intereseaza cu ce combustibil merge o masina, dar mereu voi alege benzina, mai ales daca asa a venit din fabrica. Tu mergi cu ce vrei, eu sunt de moda veche si imi place sa poluez. Nu-mi pasa absolut deloc de masini verzi cu emisii mici, daca vrei sa fii ecologist, stai dreq acasa sau mergi pe jos !
    1 point
  9. Recunosc, nu stiu multe despre GPL, dar sa pui GPL pe masina e penibil! Faceti ce vreti cu mainile voastre, dar e urat rau de tot. Nu inteleg de ce ceri parerea altora in legatura cu ce sa-ti pui tu pe masina. Eu sunt genul de om care daca-si permite 1,2i, merge cu 1,2i. Nu mi-as cumpara nicidodata M3 E92 daca as stii ca nu pot sa-l alimentez si sa-l intretin cum trebuie. Ce e ciudat e ca doar est-europenii isi pun GPL pe masina si neamtul ala prost (toti inginerii auto BMW sunt niste prosti comparati cu posesorii de BMW din Ro). Nu inteleg de ce nu inventeaza capabilii si iscusitii ingineri romani sau rusi, un motor care sa functioneze pe GPL. Chiar sunt curios, prostii aia de nemti au reusit sa faca niste cazane care consuma mult: 8% in afara si 15% in oras ( vb de 2000 benzina) si noi , astia inteligenti nu reusim sa facem un motor amarat sa consume la fel, dar sa ne coste la jumate. N-o sa-mi schimb niciodata parerea despre posesorii de BMW care-si pun GPL pe masina. Pt mine raman aceeasi cocalari analfabo$$i!
    1 point
  10. Nu stiu cati analfabo$$i sunt care pun GPL pa Biamveu, dar e penibil. Cel mai trist e cand da unu' in tine cu 160 km/h si arzi ca sobolanu' ....
    1 point
  11. Multumesc Turbina mare a primit din nou atentie, acum fiind hibrid "gigant", capabila de 450+ cai safe (sa nu zic 500cp). Pe langa asta masinuta a mai primit: -suporti motor Corteco -pompa apa Hepu -role INA -curele Contitech Abia astazi vor fi montate si franele noi OE (inclusiv ferodourile de la frana de mana) iar cand voi finaliza softul o sa revin cu un video cu acceleratia.
    1 point
  12. putin offtopic ... fostul E60 a primit ieri jante style 128
    1 point
  13. Mersi Creed. Doar trimul cu benzi chrome pentru volan si comenzile valoreaza cam jumatate din tot setul ala.
    1 point
  14. Nimic nou de reprosat. Consumul in trafic de aglomeratie este 10 fix, probabil la ore mai umane si nu pe unde merge nevasta-mea zilnic o iesi 7 8 cine stie. Extern am observat ca si fripta cu 180 nu sare de 8. In rest cu gumele noi, desi sunt tot runflat tot pirelli, este mult mai liniste, pesemne ca cele vechi erau tocite si apare huruitul specific runflaturilor cand se tocesc. Masina am pus-o la vanzare pe autovit, nevasta-mea nu s-a acomodat cu ea, asa ca sa vedem. Nu prea se inghesuie lumea insa. Aici pe forum nu am mai postat anunt de lene pt postarea pozelor, insa si pt ca am vazut ca nu prea se vand masini pe forum. Intre timp a aparut o fisura pe parbriz, drept pt care o sa il schimb probabil la baietii cu pilkington. Ati avut experiente careva cu ei, monteaza ok? Am citit pe undeva ca ar trebui schimbat si nu stiu ce senzor de umiditate ? ( exista asa ceva?? ). Daca da, stiu cei de la parbrize despre el sau trebuie comandat la bavaria?
    1 point
  15. Daca janta pe 16 are cauciucul cu talie mai mare si diametrul total este cat cel de 17, de ce nu ar merge ? Mai ales ca a spus ca nu atinge la etrier !
    1 point
  16. No offence dar tu ii spui sa isi ia alte jante mai "sport", iar jantele astea vin echipare pe seria 6 (care e o masina sport, deci bmw sustine ca aceste jante sunt sport nu? Vin pe o masina sport doar)... Deci ceva se bate cap in cap, nu au fost niciodata astea pe GT si nici nu aduc a GT. Jantele vin foarte frumos chiar pe e60, iar daca jantele sunt pe masina, inseamna ca ii plac, altfel nu cred ca le punea. Dar oricum si daca punea 128 se gasea vreunul ca nu is oe, iar daca erau oe se gasea altul ca alea after is mai concave si mai misto sau 172 etc. Fiecare cu piticii lui sincer. Ok, acceptam si alte pareri, normal, doar suntem pe un forum, dar pareri pertinente...nu gen era frumos sa pui niste jante cu multe spite... poate omului nu ii plac ) Again, vin f fain jantele + eibachurile alea care fac toti banii...grija mare la gropi... Ps: nu o lua personal, dar stiu cati bani s-au investit in masinuta asta si jantele oe care au costat ceva...intelegeam daca aparea cu niste DEZENTURI ))
    1 point
  17. Subscriu la ce a zis cosmin geo , nu! Motor Ag Pitesti. Am avut si eu experiente neplacute cu ei
    1 point
  18. Evitati pe cat posibil MOTOR AG PITESTI - isi bat joc de masini - nu isi asuma nici o responsabilitate - ramai cu masina in pana dupa ce ai plecat din service de la ei - fac lucruri de mantuiala - monteaza piesele gresit. sa va povestesc experienta mea Am fost in service Motor AG Pitesti acum 2 saptamani cu BMW 520d pentru o defectiune la alternator (nu mai incarca). Ca rezolvare cei de la Service imi propun demontarea alternatorului de pe masina si ma indruma la un atelier specializat in repararea alternatoare ok zic eu Am reparat alternatorul - am revenit in service cu acesta - a fost montat pe masina si am plecat acasa La intoarcere in drum spre casa dupa aprox. 50km parcursi cu masina am fost averizat in bord cu eroare charging fault (NU MAI INCARCA ALTERNATORUL) NU MAI AVEAM SERVO SI MI S-A INCINS MOTORUL - ce credeti ca era s-a rupt cureaua ce angreneaza alternatorul - pompa de apa si servodirectia apoi a fost aruncata in cureaua ce angreneaza compresorul de aer conditionat MOTIVUL Cand au montat alternatorul pe masina, cureaua a fost montata incorect ceea ce a dus la ruperea acesteia - pe 90% din suprafata era tocita pana a cedat. I-am sunat le-am transmis cele intamplate si mi-au spus sa vin cu masina in service. Le-am spus ca nu pot sa duc masina pe platforma si voi inlocui curelele rupte si voi merge apoi sa le demonstrez ca a fost vina lor ca nu au montat corect. Cand am mers in service la motor ag mi-au spus ca am avut eu ceva defect si ca trebuia sa vin cu masina la ei in service sa o verifice (si daca mergeam imi spuneau ca am fulia defecta sau role sau ceva numai ca sa se scoata ei) si sa ma puna sa mai platesc si vreo piesa chipurile ca ar fi defecta si care de fapt era buna + ca trebuia sa mai platesc platforma pana la ei la service. In concluzie Sunt niste incompetenti care nu stiu decat sa ceara bani si sa ofere servicii de mizerie - iti distrug masina - plus ca nu isi asuma nici o responsabilitate Evitati acest service - nu recomand in nici un caz - mai bine mergeti la un mecanic de la colt de strada este mai bun de 10 ori decat cei din motor ag - oricum nu iti ofera nici o garantie - drept dovada ceea ce mi s-a intamplat mie. AM POSTAT MAI DEVREME SI A FOST STERS - POATE ACUM NU VA MAI FI STEARSA ACEASTA POSTARE
    1 point
  19. daca vrei mai economic alege 320d.in nici un caz sa nu iti iei 320i cu GPL
    -1 points
  20. nush de ce sunteti toti impotriva gpl-ului mai ales cu instalatiile astea moderne la care lipsa de putere se simte foarte putin. am 3 masini pe gpl si sunt multumit de performante si mai ales la o instalatie bine reglata nu are voie sa se simta nici un pic de miros de gaz. este buna una atunci cand faci multi kilometri se simte la buzunar si nu te opreste nimeni sa nu o treci imediat pe benzina daca vrei sa ai parte de toata puterea masinii. un litru de gaz aici in lugoj ii 17500 lei vechi, am auzit ca in alte parti ar fi mult mai ieftin si anume la 14000
    -1 points
  21. Pai normal ca s-a schimbat sunetul..mai ales ca nu mai ai toba finala...iti dai seama ce urla
    -1 points
  22. Fara suparare dar nu e masina de drag.
    -1 points
  23. Bine domn' avocat. Eu imi mentin parerea ca asta nu e masina de drag si la astfel de evenimente doar isi bate joc de ea si de banii investiti.
    -1 points
  24. Nu ar trebui sa te superi. E un forum public. Astepti doar laude?
    -1 points
  25. Probabil uleiul nu a fost schimbat de muuult timp; de aceea asa surpriza..
    -1 points
  26. Deci ne mint astia de la bmw. Eu vad ca la cod scrie Instrument panel trim, Carbon. Niste nemernici. Noroc cu tine ca m-ai lamurit. Multumesc
    -1 points
  27. Si cand te.ai trezit era dimineata. Gpl se pune pe masini cu adevarat scumpe si motoare mari. Pe bmw ce doamne iarta.ma ar avea? Nu e tocmai LaFerrari. Iar miturile care le auziti despre gpl, ghiciti ce? sunt exact mituri si atat!
    -1 points
  28. Nu te supara pe mine, dar mai bine ai studia putin problema, ca vad ca nu stii ce spui. In caz de accident, mai degraba ia foc rezervorul de benzina, butelia de gpl si daca se sparge NU explodeaza, gazul se disipa imediat in aer, asa ca.... ce vorbim aici. Dar astea sunt lucruri elementare de fizica, ar trebui sa stii cand explodeaza gazul. Uite aici: Urmareste si aici : Pana explodeaza butelia, masina arde in totalitate si tot nu explodeaza butelia. Stau si ma gandesc ce prosti sunt astia de la MERCEDES ca monteaza CNG din fabrica pe E clase, cum de nu ne-au intrebat pe NOI meseriasii de romani
    -1 points
  29. Da corect asta este parerea ta. Iar BMW-ul pe benzina nu consuma mult? Vezi ca si Opel au masin din fabrica cu CNG si sonsuma putin. Aici este vorba de energii alternative, care sa nu polueze mediul. Gpl-ul este o energie alternativa. Trebuie sa trecem de pragul acela ca o masina trebuie sa mearga cu benzina sau motorina. Daca ar fi mers cu apa, ce ai mai fi spus? Ala nu e BMW! In vre-o 10 -15 ani, toate masinile vor fi electrice, atunci tot asa suparat o sa fii. Aici nu e vorba de ce iti permiti sau nu. Pe tine te intereseaza cu ce combustibil merge o masina? Din partea mea poate sa mearga cu orice, atata timp cat merge in parametrii care ii da fabricantul si care sa ma coste cat mai putin combustibilul. Vezi ca gpl-ul nu l-au inventat romanii. In germania se monteaza gpl pe BMW. Si iar gresesti. Neamtul pune din fabrica CNG, ex. Mercedes, Opel. Uite cu cat vinde un BMW cu GPL in Germania : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240703411&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=CNG&fuels=LPG&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=25&makeModelVariant1.modelId=69%2C122%2C117%2C85%2C123%2C45%2C93%2C46%2C86%2C47&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=next , dupa tine si asta e cocalar?
    -1 points
  30. Inseamna ca peste vre-o 10-15 ani, dupa ce spui tu , vei merge pe jos. O sa dispara benzinarul si diesel-ul. Deja in orasele mari din vest, se platesc taxe foarte mari la masinile diesel. In curand vor urma si benzinarele. Si tu care conduci un BMW, tot cocalar esti considerat de altii cu aceasta mentalitate. Crezi ca ei stiu cu ce combustibil mergi? Daca o tii tot asa, vei face multa miscare. Si asta tot Low Budget, este? http://piataauto.md/Stiri/2013/08/Apasa-pe-gaz-Mercedes-Benz-lanseaza-E-Class-cu-propulsie-pe-gaz/ Pai tu stai in Germania si nu stii asa ceva? Si plus ca este mai scumpa cu aproape 6.000 euro, fata de una pe benzina.
    -1 points
  31. Eu am diesel mai atotstiutorule, care in final nu stii nimic Tu chiar esti un adevarat cocalar, dupa cum te exprimi. Te-ai atacat rau, nu? Se vede ca esti foooarte inteligent. Daca tu asa vorbesti, imi dau seama cati prieteni ai, sau unde stai. Inteleg de ce se spun celor cu BMW ,, cocalari", esti dovada vie. Poate daca ai studia si tu putin ai mai invata si tu cate ceva, inclusiv sa stii sa vorbesti frumos, fara sa jignesti. Dar din cat vad eu, e greu. Mai bine ti-ai da jos semintele din coltul gurii, poate vei vorbi mai frumos. Eu macar am locatia afisata unde stau, dar tu dupa cum vorbesti, cred ca stai in Ferentari, mai domnule ,,six in linie", ( cred ca linia din spate ) , ca nume nu ai, ti-e rusine cu el, o fi Gigel. Stiam ca asta este un forum de discutii, nu de jigniri. Spor.
    -1 points
  32. Nu ma simt jignit, mai ales cand un om este asa limitat, dar ma mir ca mai exista asa specimene ca tine. Numai ca aici venim cu pareri pro si contra, noile tehnologii, nu cu jigniri cum faci tu.
    -1 points
  33. La fel si cu uzura motorului, era o poveste, sau mai este ca motoarele pe benzina nu au viata lunga, povesti, am vandut fosta masina la aproape 400k km, am un coleg care acuma trece de 500k km, un altul se apropie de 800k km Eu si cel cu aproape 500k km avem V6, celalat cu 800 V8, si merg inca...
    -1 points
  34. vand set jante plus cauciucuri de vara pe 17 jante in stare impecabila , nu au busituri sau zgarieturi , nu au fost vopsite sau reconditionate specificatii : 5x120 , 8jx17 , IS (et ) 30 anvelope cu profil 60% pret 250 euro , Contact 0766.566.663
    -1 points
  35. salut am si eu o problema,am un bmw 118i 2.0 benzina,mi sa oprit motorul undeva la 80 de km si nu a mai vrut sa porneasca se auzea doar un ...clanc... atat altceva nimic nu invarte nu nimic ,am dus.o la service si mi sa spus ca pompa de ulei nu a mai bagat destul ulei in motor si sa blocat motorul,problema este ca sunt in Germania si aici o ora de munca costa undeva la 100 de euro deci iti ia pielea dupa tine,si mi sa spus ca mai bine ii schimb motorul ca nu are rost sa il desfaca,dar nici nu vreau sa il schimb ca am 84.000 de km,as vrea sa imi spuneti niste pareri ce ar putea sa se blocheze in motor o parere asa si daca se merita sa scimb piesele din motor sau sa schimb motorul va multumesc..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.