Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/29/17 in all areas
-
Sa imi prezint si eu "nemțoaica"... Am gasit si am cumparat un F10 520i de la o reprezentanta BMW din DE. Masina e fabricatie 11.2012, are 118.000 km. si motor nou (1000 km) cu garantie 1 an. Fostul motor a avut distributia rupta, si a fost inlocuit in reprezentanta. Ca dotari mai importante ar fi navi nbt, xenon, parbriz atermic. Ca minusuri ar fi cutie manuala, si tapiteria de stofa bej . In fine, nu e exact ce am cautat, dar pretul si provenienta au facut diferenta.2 points
-
Nu manopera , cu totul: faruri + frm + manopera. Tind sa cred ca bate spre 700, 500 am zis minim. Era un pret orientativ, nu am facut niciodata operatiunea asta. Vezi pe olx sau ebay la ce pret ieri piesele.2 points
-
Dupa mai mult de 6 luni de la E92, am ajuns la al doilea BMW.. un F30. Nu eram f hotarat ce vreau dupa coupe, prima optiune era 328 F30 si dupa vreo 10 masini vazute, conduse, unele pierdute, am ajuns la un 320d. Pt mine conta sa nu fie negru sau inchis, head-up, trapa si scaune incalzite. Nu au fost sa fie toate, dar ce compromis am facut a fost ok zic eu, pt mine. Masina e un 320d de 184 (pare greu de crezut, dar 80% din ce e de vanzare sunt ED de 163) fab 2014, km 151800 reali, luata de la licitatii. Ca dotari, e destul de aproape de ce as fi configurat si eu de noua. Le las doar pe cele mai importante Color Mineralweiss Metallic - A96 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant REGENSBURG Production Date 2014-02-13 2FH 16"light Alloy Wheels V-spoke 390 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 216 Servotronic Servotronic 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows Sonnenschutzrollo Hintere Tuersch. 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5DL Surround View Surround View 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac Freisprechein. M. Usb-schnittstelle 6VB Control Infotainment Steuerung Infotainment 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 610 Head Up Display Head-up Display 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info Ce imi lipseste f tare sunt scaunele incalzite, dar o sa fac cumva sa le pun. Masina am luat-o pt starea in care era, dotarile, anul si km. Era placut sa mai aiba si pachetul de lumini, in rest alte dotari nu imi lipsesc. Cel mai incantat sunt de Visibility package, este de departe cea mai misto dotare a masinii, fata de bixenonul de pe E92, pare ca a rasarit soarele. Este f placut de condus noaptea. In 3 saptamani de cand o am, am facut si prima investitie, un set de oglinzi noi, pt ca... BMW.. si neinscriptionate.. Acum sunt scrise, desi masina are numere provizorii. Si 2 poze la repezeala:1 point
-
Vand BMW E46 NFL, 320i, data fabricatie 05/07/1999. Cod motor M52B20 (dublu vanos). Inmatriculat in Romania KM: 206736 Geamuri electrice fata Clima automata Volan sport in 3 spite imbracat in piele Cruise Control Comenzi Volan Cotiera fata Oglinzi pliabile electric, reglabile electric, incalzite si electrocrome Oglinda centrala electrocroma Senzori parcare spate Cotiera spate Diuze stropitori parbriz incalzite Proiectoare ceata Follow me home Reglaj lombar electric (scaun sofer si scaun pasager) Computer Bord Pachet Shadow Line Pachet iluminare interioara Pachet trimuri interioare Piano Black ABS, ASC Cutie de viteze manuala 5+1 Jante aliaj 16" cu cauciucuri de vara Michelin Energy Saver plus, DOT 2015 (rulaj de aprox 6000km) Jante de tabla 15" cu cauciucuri de iarna Michelin Alpin A4, DOT 2012 (Rulaj de aproximativ 8000km). Jantele de iarna vin impreuna cu prezoane pentru jante de tabla, cu antifurt si cu capace de roti originale BMW. Istoric service Franele au fost schimbate recent (discuri fata ATE, placute fata ATE, discuri spate ATE, placute spate ATE, saboti frana de mana ATE, lichid de frana ATE inlocuit). Rulaj estimativ 8000km Ambreiaj schimbat recent (placa presiune LUK, disc ambreiaj LUK, rulment presiune LUK). Rulaj estimativ 6736km La schimbul ambreiajului, s-au mai schimbat: ulei cutie de viteze Motul, tampoane cutie de viteze, simeringuri cutie de viteze, furca ambreiaj (originala BMW), siguranta furca ambreiaj (originala BMW), bolt furca ambreiaj (original BMW), piese timonerie schimbator de viteze (originale BMW) Rulment fata dreapta schimbat recent (SKF) Electroventilator radiator schimbat recent Macara geam usa sofer schimbata recent Masina o detin de 5 ani, timp in care am utilizat doar ulei Motul. ITP-ul expira pe 30/09/2018 Impozit platit la zi Arcuri spate schimbate de aproximativ 10000km Freonul a fost schimbat in 2016 Pret 2500 euro negociabil. Masina poate fi vizionata in Bucuresti. Poza 1 Poza 2 Poza 3 Poza 4 Poza 5 Poza 6 Poza 7 Poza 8 Poza 9 Poza 10 Poza 11 Poza 12 Poza 131 point
-
Maxim 1200 de euro. Mai bine o dai la rabla, primești vreo 1700 de euro... Eu am vandut 316i din 1999 cu 1650, arata si mergea impecabil, trebuiau schimbate bucsi fata si spate...atat.1 point
-
Schimbat releu de bujii, carcasa/corp termostat (aparent cu tot cu termostat), suruburile bucluclase (ruginite) si curatat admisie de aer. Nu avea pierderi mari de antigel (n-a aparut nimic in bord si nivelul era ok) dar am considerat ca e bine de schimbat. La fel si suruburile de la racitorul de EGR. Pe admisie aveam o deviatie de maxim 5% de la pozitia normala a clapetelor, dar nu era foarte murdara. Totul in parametri acum.1 point
-
Update de soft se poate face destul de safe prin K+DCAN (pe testate, la EGS) cu WinKFP. Insa pentru module pe fibra optica, exemplu CCC, exclusiv ICOM.1 point
-
Se poate face, ai nevoie de faruri complete ( drosere + calculatoare) + FRM 2 sau 3. Vorbeste cu SKW, NEo Anderson si altii de pe forum. Stiu ca ei 2 se pricep la chestii electrice electronice. Te va costa ceva sa stii, sa iei in calcul un 500 de euro minim.1 point
-
Ca sa fii in legalitate complet, ai nevoie si de spalatoare faruri din cate stiu. Asta e legislatia pentru instalatiile cu xenon. De unde esti?1 point
-
La fel si cu uzura motorului, era o poveste, sau mai este ca motoarele pe benzina nu au viata lunga, povesti, am vandut fosta masina la aproape 400k km, am un coleg care acuma trece de 500k km, un altul se apropie de 800k km Eu si cel cu aproape 500k km avem V6, celalat cu 800 V8, si merg inca...1 point
-
Sa spui ca nu ai conduce i8 pt ca este mașinĂŁ electrica(hibrid)sunĂŁ cam aiurea.Oricât de fan benzinĂŁ ai fi.1 point
-
Normele de siguranta le respecta altfel fabricanti nu le-ar echipa cu astfel de instalatii, in ceea ce priveste uzura motorului nu pot sa spun nimic, cei care conduc masini cu astfel de instalatii isi pot da cu parerea Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
Gazul e pentru orice poate functiona cu gaz Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
Eu am diesel mai atotstiutorule, care in final nu stii nimic Tu chiar esti un adevarat cocalar, dupa cum te exprimi. Te-ai atacat rau, nu? Se vede ca esti foooarte inteligent. Daca tu asa vorbesti, imi dau seama cati prieteni ai, sau unde stai. Inteleg de ce se spun celor cu BMW ,, cocalari", esti dovada vie. Poate daca ai studia si tu putin ai mai invata si tu cate ceva, inclusiv sa stii sa vorbesti frumos, fara sa jignesti. Dar din cat vad eu, e greu. Mai bine ti-ai da jos semintele din coltul gurii, poate vei vorbi mai frumos. Eu macar am locatia afisata unde stau, dar tu dupa cum vorbesti, cred ca stai in Ferentari, mai domnule ,,six in linie", ( cred ca linia din spate ) , ca nume nu ai, ti-e rusine cu el, o fi Gigel. Stiam ca asta este un forum de discutii, nu de jigniri. Spor.1 point
-
Inseamna ca peste vre-o 10-15 ani, dupa ce spui tu , vei merge pe jos. O sa dispara benzinarul si diesel-ul. Deja in orasele mari din vest, se platesc taxe foarte mari la masinile diesel. In curand vor urma si benzinarele. Si tu care conduci un BMW, tot cocalar esti considerat de altii cu aceasta mentalitate. Crezi ca ei stiu cu ce combustibil mergi? Daca o tii tot asa, vei face multa miscare. Si asta tot Low Budget, este? http://piataauto.md/Stiri/2013/08/Apasa-pe-gaz-Mercedes-Benz-lanseaza-E-Class-cu-propulsie-pe-gaz/ Pai tu stai in Germania si nu stii asa ceva? Si plus ca este mai scumpa cu aproape 6.000 euro, fata de una pe benzina.1 point
-
Multumesc Turbina mare a primit din nou atentie, acum fiind hibrid "gigant", capabila de 450+ cai safe (sa nu zic 500cp). Pe langa asta masinuta a mai primit: -suporti motor Corteco -pompa apa Hepu -role INA -curele Contitech Abia astazi vor fi montate si franele noi OE (inclusiv ferodourile de la frana de mana) iar cand voi finaliza softul o sa revin cu un video cu acceleratia.1 point
-
Vezi ca si daca nu sunt prinse bine furtunele sau daca ai o gaura in intercooler poate sa fluiere , nu e neaparat turbina .... O turbina fluiera din cateva motive : nu este echilibrata , palele ating carcasa , uzura la ax sau lagare. Daca vrei sa fii sigur mergi pana la ei cu masina sa o testeze si sa vada ce si cum suna.1 point
-
Chiar nu dau in dusmanie Prima data am fost neatent si n-am vazut groapa. Acum mi-a ciupit din rim protection intr-o bordura. Asta e, putin ghinion. Eu o sa trec pe 18 nRFT, sa fiu sigur ca nu mai am evenimente "gratuite". Si injectoarele mele sunt in parametri, deci n-o sa ma stresez prea tare. Am decis sa le curat si sa urmaresc in cat timp se aduna iar motorina.1 point
-
Dezastru in Buc. eu unul am anvelope vara/iarna nonrunflat 245/45/19 de doi ani si nu am avut nici macar o pana, cei drept nu circul des in Bucuresti. In poza postata se vede antigel la pompa de apa, pe mine de curand ma lasat la 140k, Legat de injectoare din cate stiu sunt niste garnituri bulite, dar la a mea e asa de cand am luato si nu am treaba lor caci sunt in parametri pe diagnoza.1 point
-
Si care e secretul ? E foarte greu sa citesti un regulament si sa il respecti. E foarte greu sa citesti si un titlu al unui topic....imi vine sa jignesc maxim!1 point
-
Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.1 point
-
Este super usor sa accesezi baza de date in Romania daca te duci tu ca proprietar, o poti accesa si fara sa stii tu, dar necesita niste "tehnica romaneasca" (nu spaga). O vine pentru ca este ED si manuala (cred).1 point
-
Ai tu o toleranta mai mare la asa ceva. Am vazut/mers vreo ...minim 12.. F30, la toate era sesizabil nivelul de finisare/calitate. Acum ca am mers mai mult cu a mea, imi este si mai evident la asta. Despre ce vorbim.. masina NOUA in showroom scartie plasticele in toti dracii, in consola centrala... Sau poate era a ta vreo editie speciala... noise free... Zici de negru mat, ai fi vrut sa fie lucios? :hyper:0 points
-
Merci frumos Pitbul Sa ne vedem cu bine! @edit: inca n-am pus adblue, nu mi-a cerut. Tu ai completat deja ceva? Nu cred ca e vreo specificatie speciala...o sa pun ce gasesc la benzinarie cred, sau merg la reprezentanta sa imi completeze. Legat de scaune, se poate sa fie mai naspa pe A6, dar asta nu inseamna ca astea de pe G30 sunt asa bune...cel putin pentru mine. Chiar si ieri am primit "reclamatii" de la domnisoara ca sunt tari si nu se doarme asa bine in ele ca in celelalte (piele Nappa mai moale, scaune comfort ventilate si cu masaj de pe E60)0 points
-
Este destul de comfortabila si mult mai sportiva, mai joasa, se tine mult mai bine pe viraje, mai usor de condus, consumul nu mai spun Sunt vanat constat in trafic... aproape toti vor sa-si testeze rablele cu mine-1 points
-
poate nu vad eu bine dar din poza postata de tine, cu cartea service, rezulta ca masina a avut 129124km 18.12.12, dupa care in 06.08.13 are 54297km-1 points
-
-1 points
-
Avem un mecanic aici? sa ma ajute cu un raspuns? Sa stiu daca pun service-ul sa deasfaca iar tot merci!-1 points
-
La consum mai pune , spun baietii cu 328i de 12-14% , nu cred ca o masina cu 200-300 kg mai grea va consuma mai putin. In rest masina arata bine , spor la vanzare !-1 points
-
Salut, mi-am cumpĂŁrat de curând un BMW E90 din anul 2006 și am o problema cu portbagajul, nu se deschide când ĂŽncerc sa-l acționez manual.Cand dau de pe butonul din telecomanda merge dar nu ĂŽntotdeauna.Ma puteți ajuta cu o pĂŁrere sau un sfat????-1 points
-
Daca nu stii ce culoare e aia, mai bine te abtii... S-a dat oricum... era INDIVIDUAL, brilliant white metallic din fabrica... o culoare f rara.-1 points
-
Nush nimic despre Mercedes si Opel deoarece nu conduc asa ceva. Conduc BMW cum l-a scos neamtu' din fabrica si sunt mandru de asta. Cand vor fi doar masini electrice pe piata, sper sa am un old timer 850 csi V12 cu care sa ma plimb sau macar un 750i E32 V12 299cai. Nu ma intereseaza nici I8, nici I3, nici Ampera, nici Prius. N-as merge cu alea nici pana la paine Pe mine nu prea ma intereseaza cu ce combustibil merge o masina, dar mereu voi alege benzina, mai ales daca asa a venit din fabrica. Tu mergi cu ce vrei, eu sunt de moda veche si imi place sa poluez. Nu-mi pasa absolut deloc de masini verzi cu emisii mici, daca vrei sa fii ecologist, stai dreq acasa sau mergi pe jos !-1 points
-
pui gpl pe M6 si te crezi boss.... mi se face rau gpl este ptr masini din clasa Low Budget, de ex la Opelul meu cu z18xer as pune si maine daca gasesc o instalatie ieftina, motorul costa 800€ si il desfac singur daca am un garaj, piece of cake ai Opel, renault, logan, fiat cu gpl, nimic deosebit , sunt milioane de cazuri, ti-ai pus gpl pe M6 esti varza boss-1 points
-
Analfabo$$ii e analfabo$$i si raman asa ( zic raman pt ca e mai multi de 50; daca era mai putini de 50, ziceam ramane ) Mergeti ca bo$$ii pa GPL, geamu' jos, maneaua la maxim si scobitoarea-n dinti Asa se face.....-1 points
-
Analfabo$$ule, eu vorbeam de old timere pe care nu se platesc taxe, dar tu nu stii d'astea. Mergi tu cu GPL ca bo$$ii si lasa-ne pe noi Oricum nu ne convingi! Fiecare merge cu ce vrea el, nu mai incerca sa ne aduci argumente da' bo$$ de la Obor sau Ferentari. Stim noi mai bine de ce mergem cu benzina si cu GPL, fie el si de la mercedes. Cand BMW va scoate masini pe gaz, o sa cumpar tot modele care merg pe benzina!-1 points
-
Gazul este pentru aragaze,cotete cu 2 locuri, autobuze, taxi, etc. In general sunt dotate masinile care circula cu viteze mici. In cazul unui accident ce implica distrugerea partiala/totala a masinii instalatia de gaz se transforma in bomba. Faza cu dispersia gazului in aer fara urmari e poveste de pacalit nestiutorii; in caz de accident sansele de aprindere sunt de 90%. Am vazut multe bmw-uri pe gaz(x5,x6, seriile 5-7) dar si Porsche,Mercedes amg, chiar si un Maserati. Cum a spus si colegul Boaska, gazul e util pt masinile low cost. Inca din anii 80 se testa gpl pe transportul in comun, datorita costuluimic pe km si a emisiilor mai mici, asta fiind o cu totul alta poveste. Facem un slogan nou: GPL - placerea de a conduce ca un cocalar-1 points
-
530 xD 2011..full fara ventilatie..trapa..4 butoane active..headup...carlig hidraulic..nav mare..2011 luna 4..17500 ultimul pret..0737196549 dan-1 points
-
Boltul de ghidaj iti spune daca ansamblul amortizor / flansa e in parametri. In mod normal trebuie sa fie centrat si iesit in afara. De regula boltul ala e distrus cand e praf flansa sau amortizorul si ai nevoie sa reglezi peste toleranta oferita de el. Daca zici ca sunt noi ... Ce ai facut pana la urma?-1 points
-
Salut, Detin si eu un acaret identic. Ca si recomandari: daca motorul este ok(nu consuma ulei, trage bine, nu ai alte module cu erori si are cateva dotari), pastreaz-o! Ceea ce ai precizat tu, este undeva la 1000 E. Daca o vinzi si nu iei macar 3000 E pe ea, nu stiu ce alta masina iti iei cu cei 3000 E si 1000 E estimati ca bagati in reparatii! Un logan chel si vai de mama lui costa aproape 7000 E si nu ii poti schimba nici culoarea la banii astia! Depinde de tine ce preferi!-1 points
-
Ma referam la scoica , sa fie alta culoare, ceva mai deschis, trimurile sunt argintii asa-i? Lipsesc niste brizbrizuri nichelate prin bord, Acum am observat ca ai Ac pe ea, ma rog fiecare cumpara ce vrea de banii lui....-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00