Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/30/17 in all areas

  1. greu de instalat si folosit este pt bunica-miu, caruia daca ii dai tastatura si mouse-ul nu stie cu ce se mananca.daca te vaiti ca o muiere fara sa rasfoiesti forumurile, mai bine dai 200-250 lei pentru diagnoza la un service...sa nu mai zic ca plangi pt 95 lei.apropo...cine vinde cu 95 de lei cablu ca iau eu 3 bucati acum ) am impresia ca si trabantul este destept, in anumite situatii...cel mai probabil are bacteria pe duca, sau a lasat muzica pornita mai mult timp...dupa ce a folosit masina un timp s-a incarcat.
    2 points
  2. Discutia asta era relevanta daca le configuram de noi. Asa.... E negru, e basic.. vine din fabrica standard, asta e. Trebuie sa recunosc ca nu e ceva extravagant, cum ai avut tu. AC este automat, nu este bi-zona. Dar daca aste este criteriul tau de achizitie al unei masini.. nah, fiecare cu gusturile lui. Bi-zona aveam si pe E92 (nu cred ca am setat vreodata temperatura diferita stanga-dreapta, asa ca in nici un caz nu il regret), prefer acum display-ul extins, head-upul, cutia automata, 184 in loc de 163, etc..
    2 points
  3. gata, luat aseara masina de la mecanic, ca sa recapitulez desi scrie si mai sus, s-au schimbat/reparat: - amortizoare fata Sachs OEM pentru post-1992 cu suspensie standard. cele date jos erau "street star", niste gunoaie sinistre care curgeau garla in partea de jos (la ax insa nu se vedea nimic scurs, ciudat). amortizoarele noi au axul semnificativ mai gros (prinderea insa e aceeasi). ciudat a fost si ca desi aveau acelasi cod, unul avea eticheta alba si unul albastra. masina "sta" exact la fel, nu e mai ridicata sau mai lasata. - flanse fata OE - bielete antiruliu OE (sunt de fapt TRW) fata - bucsi brat superior+inferior fata - bielete antiruliu spate Swag - geometrie - garnitura culbutori plus un strat subtire de mastic - ulei BMW 5w40 + filtru - reparat si reumplut AC acum masina e tren. ca sa fie perfecta ii mai trebuie niste retusuri cosmetice, un nou ambreiaj, si flanse + amortizoare si pe spate. acestea vor urma in alta tura, mai spre vara. e ft placut sa n-ai nicio bataie/troncaneala si singurele sunete auzite sa fie motorul si pielea care scartaie
    1 point
  4. Am vorbit cu el mai inainte la telefon si mi-a zis 2500 lei pentru schimb, mi se pare cam putin, in comparatie cu 4800 la Banat Car. Eu nu vreau la Banat Car, nu am incredere, dar nu stiu unde sa ma duc . Sa ma duc la ala la Bistrita???
    1 point
  5. k dcan + ista D....restul sunt tot un fel de "Delphi"
    1 point
  6. setarea din nero am modificat-o...stiu ca se pierde o parte din imagine, dar decat 4:3, mai bine asa.
    1 point
  7. Placute frana fata/spate noi schimbate acum 3 zile, am pus Textar pe ambele punti. Cu ocazia asta am primit si certitudinea ca discurile sunt in stare buna, nefiind inca necesara inlocuirea lor. Pret nou 13.700 Euro.
    1 point
  8. sigur asa e. maine dimineata probez dvd-ul si daca merge cum trebuie va anunt. am reusit sa modific si in setari rezolutia la 16:9, pentru ca inainte era setata 4:3. edit:
    1 point
  9. Multumesc pentru aprecieri, intr-adevar combinatia de motor-xdrive-dotari pe un e90 este destul de rara si exact asta m-a atras si pe mine. Asteptam doar sa atraga si pe altcineva mai departe.
    1 point
  10. Mai rar o masina dotata asa.
    1 point
  11. Buna, Stie careva in Timisoara, in afara de Banat Car, unde as putea sa schimb uleiul la cutia automata? Merci .
    0 points
  12. Merge sa bag la al meu M47, din 2006, 520D, acest ulei?
    0 points
  13. Majoritatea va plangeti de Lukoil, dar eu bag de aproape 4 ani de la ei si nu am nici cea mai mica problema. In Polo 6R bag cea de 95, iar in 323i alternez intre ecto 98 si 95 normala.
    -1 points
  14. Salut, Detin si eu un acaret identic. Ca si recomandari: daca motorul este ok(nu consuma ulei, trage bine, nu ai alte module cu erori si are cateva dotari), pastreaz-o! Ceea ce ai precizat tu, este undeva la 1000 E. Daca o vinzi si nu iei macar 3000 E pe ea, nu stiu ce alta masina iti iei cu cei 3000 E si 1000 E estimati ca bagati in reparatii! Un logan chel si vai de mama lui costa aproape 7000 E si nu ii poti schimba nici culoarea la banii astia! Depinde de tine ce preferi!
    -1 points
  15. Exista posibilitatea sa se simta mai comfortabile deoarece sunt "uzate"? daca intelegi la ce ma refer.Si eu am tot scaune comfort pe E60 si ma gandeam ca poate noi din fabrica nu sunt asa "comfortabile" ca dupa 5-10 ani
    -1 points
  16. De 10 ani alimentez de la Petrom fara nicio problema. Am folosit atat benzina standard cat si super.
    -1 points
  17. cum sa platesti pentru asa ceva? de-astea fac in mijlocul viscolului cand e zapada kacalau pe sosea,prin sensuri giratorii sau in parcari la supermaketuri! aseara/azi-noapte a fost un polei de toata frumusetea pe sosea! era sa-mi rup gatul cand m-am dat jos din masina... doar atunci am realizat si eu ca e alunecos rau pe sosea... mai patina la plecari in a-1a,dar aproape deloc in a-2a! A45 on snow @MotorPark Romania inca un avantaj sa ai nr de bulgaria! CUI DAI AMENDA DACA NU STII CINE A FOST LA VOLAN cand respectiva masina facea cerculete si drifturi pe domeniul public? din ce am observat pe zapada mare rotile fata se pierd mai usor/derapeaza mai repede,asta daca esti,bineinteles "gentil" cu acceleratia si rotile spate... altfel esti ori intr-un cerculet/drift continuu ori in sant,sau,daca esti "norocos" un stalp ori copac! era s-o bag eu intr-un ditamai copacul cu diametrul de vreun metru ,tocmai din cauza zapezii prea mari ce a ajuns sub rotile fata! "simptomul" este ca simti directia cum se "inmoaie"/NU MAI EXISTA,parca ai fi suspendat rotile fata! da' se intampla repede,si chiar si mai repede daca ai viteza! nu conteaza ca-i linie dreapta sau curba(mie mi s-a "inmuiat directia" in linie dreapta pe zapada afanata la vreo 90 km/h!).nu mai stiam nici unde sunt indreptate rotile in acea secunda! cat despre cauciucuri de iarna... merg pe mana celor ce au inventat cauciucurile de iarna acum muuulte decenii,cand ceilalti producatori habar n-aveau de "de-astea"!
    -2 points
  18. nu este asa, poti alege si ulterior o configuratie care sa ti se potriveasca, nu stiu daca masina mea era mai dotata sau nu, la 18.000 gaseam si eu una sportline la autohus dar fara garantie si cu un card de km la activ, eu am ales altfel, o masina ok luata din reprezentanta cu istoric si un singur proprietar... sa o stapanesti sanatos PS 163 vs 184 nu spune tot, stii si tu
    -2 points
  19. Salut, Am gasit la cineva un "dcan + ista D" si mi-a zis ca este greu de instalat/folosit si ca nu e mare diferenta fata de un delphi. ). Mai costa si 95 de lei. Adevarul este ca o iau pentru ca mi-a aparut un martor cu bateria in bord pentru 30 de secunde si a disparut..(charging fault) Cum sa testez daca am probleme cu alternatorul, bateria sau releul ..habar nu am, pentru ca la cat " de desteapta" este masina asta 320i 2006 nu imi arata de la ce pana mea a aparut martorul ala.. mai sunt si paranoic .. Am tot sunat la service-uri sa merg cu ea si toate sunt pline de masini. :nea:
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.