Sistemul e doar un mod de a fenta o parte din testul standard de consum, nu aduce nimic noua fata de o oprire manuala, mai ales daca stai mai mult de juma de minut la o bariera sau in trafic. Opreste motorul doar daca lasi ambreiajul si esti in punctul mort, temperatura exterioara minim vreo 5°C, motorul cald si nu ai prea multi consumatori in functiune (AC, etc). Daca stai vara si ai clima pusa, o sa porneasca la un moment dat, doar din ventilator nu mentii 20°C inauntru la cele 40 de afara. E o prostie daca nu ai si cutia automata la masina. Cu cutie manuala ajungi in situatii cand pui sistemul in dificultate - gen tocmai ai oprit la semafor, ai apucat sa lasi ambreiajul si brusc se face verde si dai sa pleci...nu porneste! Si stai si blochezi circulatia apasand cu inversunare butonul de start sa porneasca o data dracia. Minimul necesar: xenon, volan multifunctional acoperit cu piele, oglinzi antiorbire, clima automata si tempomat. Daca se poate mai mult, atunci si scaune si volan incalzite, senzori de ploaie si lumina si navigatie, telefon incorporat si comenzi vocale. Mori de ras cand sistemul iti citeste mesajele de pe telefon...in ro si se chinuie sa puna acentul la ele ))) SMS citit de "masina". Si cu un iphone citeste tot ce vine ca SMS, mesaj pe whatsapp sau iMessage. Apare in navigator ca ai un mesaj, etc...