Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/04/17 in all areas

  1. Din ce am intalnit eu pana acum iti pot spune urmatoarele lucruri: -injectoarele pot avea corectii mai mici la rece decat la cald. Am intalnit situatia asta de foarte multe ori si la masina actuala este la fel. La rece am 0.2-0.4, la cald cresc la 0.5-0.6. -motorina mai scumpa nu este neaparat motorina mai buna, din cate am inteles cea "premium" contine mai multi aditivi si pe termen lung poate afecta injectoarele. Am prieteni care si-au cumparat masina noua si pana in momentul actual (150-200k km) au folosit numai motorina premium, iar acum au probleme cu injectoarele. Pe de alta parte am intalnit multe masini cu 300-400k km cu injectoare in stare mai buna, care n-au vazut decat motorina standard. -iti recomand sa cureti EGR si DPF, nu costa mult si este o lucrare inevitabila pentru un diesel -volanta poate provoca tremurat la plecarea de pe loc, nu trebuie sa tremure si in mers neaparat. Am avut masina care in mers se comporta excelent si tremura extrem de mult la plecarea de pe loc. Ai inlocuit filtrul de motorina, de aer etc.?
    1 point
  2. Azi a primit si ceasurile originale 6WB pentru Seria 4, cu aproape 2 luni inainte de lansarea lor oficiala.
    1 point
  3. 3.2.7.1 esys si premium laucher mai vechi https://my.pcloud.com/publink/show?code=kZ82IaZJ70n5KjTV2mvhb4LHBQArpPWmbVy Poftim De Pe ftp meu
    1 point
  4. Mersi baieti. Se pare ca asta a fost problema si la mine. A disparut trepidatul acela. Desi mecanicul a spus ca galeria a fost neasteptat de curata, are acolo un motoras care avea un joc. A spus ca a rezolvat acel joc de la motoras, si era si el foarte curios daca asta a fost problema. Deocamdata e ok, si sper sa ramana asa.
    1 point
  5. Salut colegule! Am un F01 730d din 2009. Masina este intr-adevar superba. Motorul de 3l diesel, desi cel mai mic din gama, este extrem de nervos si te ajuta in absolut orice situatie Daca ai de ales intre diesel sau benzina, eu iti recomand cu caldura varianta diesel. Din moment ce vrei un seria 7, probabil nu esti genul de om care tureaza un motor pana la 7000rpm, iar motoarele diesel de 3l de la BMW pot spune ca sunt cele mai bune motoare din lume. La 150k eu nu am avut absolut nicio problema cu motorul, merge ca si nou. De asemenea, este si extrem de economic. Eu fac un consum stabil intre 7-9% fie ca merg prin oras, fie ca merg pe autostrada. Nu cred ca am avut vreodata un consum peste 10%. Din punct de vedere al fiabilitatii, sta destul de bine. Colegii spun ca este o masina fiabila, dar din experienta mea cu aceasta masina, pot spune ca este maxim "ok" la acest capitol. Da, am si ramas cu ea in drum la un moment dat din cauza alternatorului. In plus, am mai avut probleme cu sistemul KEYLESS (mai exact senzorii de pe manere functioneaza cand vor ei, daca le vorbesti frumos) si am mai avut un motoras defect la scaunul din fata (destul de neinteresant). Dotarile de care nu as putea sa ma despart sunt scaunele incalzite (nu sunt sigur daca sunt standard sau nu), head-up display (care nu este vizibil prin ochelari polarizati, atentie!), ACC (desi la autostrazile noastre, cred ca pot sa ma lipsesc de el), senzori de parcare si camera din spate (fara care este aproape imposibil sa parchezi o masina atat de mare). Incearca sa nu fi pacalit de dotari precum Blind Spot Assistence (foloseste oglinzile, le primesti standard) sau Collision Assistence. Mi-as dori totusi sa am pe ea Lane Departure Assistence, este extrem de util atunci cand esti obosit. Motorul este genial. Fie ca iti iei 730d sau 740d, primesti acelasi 3l diesel, cu o turbina in plus (740d). Te ajuta in orice fel de depasire, te impinge puternic in scaun la acceleratii (apropo, acceleratia se simte totusi destul de brutal in ea, chiar si pe modul Confort). Ce iti recomand este sa cauti o varianta cu xDrive. Masina este extrem de grea, iar iarna prin Romania vei avea probleme serioase. Stiu ca eu nu am xDrive si iarna nu prea pot sa o scot deloc. Tractiunea integrala pe masina asta este esentiala pentru siguranta, imi pare rau ca am aflat doar dupa ce am cumparat-o. Am si cateva lucruri care nu imi plac: Directia, chiar si pe modul confort, devine uneori exagerat de grea, mai ales la viteze mici. Ar trebui sa te apuci de sala daca iti iei masina asta. In plus, desi masina este izolata fonic foarte bine, cand iei un gropan romanesc serios (de-ala cu minereu la fund), se aude aproape o explozie, zici ca masina se rupe. Motorul se plafoneaza cam repede, la 5000rpm (este normal la diesel, dar alte BMW-uri merg pana la 6000), deci va trebui sa fii atent la depasiri si sa o lasi sa schimbe, sa nu te trezesti cu pistoanele iesind din capota (glumesc aici). In modul sport, masina devine brutala. Nu i-am dat Sport + niciodata, nu cred ca reusesc sa o controlez daca derapeaza. Suspensiile se intaresc la maxim, directia devine mai grea decat atunci cand era foarte grea pe Confort si acceleratia devine extrem de sensibila, si daca ii pui si cutia in modul Sport, te da cu capul de tetiera la fiecare acceleratie. Totusi, in modul Confort, acceleratia este foarte moale, te iarta pentru orice miscare brusca si motorul parca doarme. Referitor la cutie, eu nu am avut nicio problema cu ea. Am auzit ca se strica pe la 150k, eu acum am 150k si astept sa vad ce se intampla. Am talpa foarte grea (foarte des duc pedala la blana) si nu am avut absolut nicio problema la cutie. Cred ca am pierdut totusi ulei din ea la un moment dat. Convertorul (sau convertizorul, nu sunt sigur cum se numeste) functioneaza impecabil (desi daca se strica, pregateste-te sa spargi o banca). Trebuie sa mentionez ca am schimbat bucse la greu, peste tot prin ea. Dar nu ma plang, sunt ieftine. La un moment dat am carat 300kg de gresie cu ea (ce sa fac, renovam pe acasa). Nu stiu ce sa iti spun sa verifici la ea pe langa lucrurile obisnuite. Dar daca esti nou in lumea BMW-urilor, ai mare, MARE grija la service ca se dau tepe en-gros. Sa nu iti cumperi absolut nimic din service. Eu mi-am luat 4 jante care in showroon erau 2000k€ de pe Internet cu 500€. Repet, ai mare grija sa nu iei teapa. Mergi cu ea la mecanici locali daca ai vreo problema. Ultima chestie ar fi sa iti faci obligatoriu CASCO pe ea. Vezi ca pe masini de genul asta se dau chei la greu! Si eu am patit-o chiar de 3 ori.
    -1 points
  6. Nu am niciun motiv sa mint in legatura cu consumul, atat imi arata mereu pe iDrive. Ma duc totusi azi la un mecanic sa vedem ce probleme am cu directia, asa face de cand am luat-o (si eu tot spuneam ca e normal, ca e grea masina si munceste mult pompa, nu prea vreau sa-i recunosc defectele). Colegul cu 760li sigur are un consum destul de mare. Dar cred ca merita sa platesti impozitul si benzina pentru acel V12. Probabil ca eu as fi platit masina de doua ori deja doar prin amenzile de viteza, motorul acela cu siguranta nu te lasa sa ,,iesi la plimbare".
    -1 points
  7. TeodorT fiecare cutie are problemele ei. La a mea (730 F01) cand o pun in D si sunt in panta sau in rampa (deci sa fie inclinata masina) scutura rau de tot cam o secunda (si masina sta pe loc). La fel face si in R dar scutura ceva mai lejer. Socuri si bruscari in mers am mai prins si eu, dar nu atat de des. Cutia mea devine confuza pe la 70km/h, daca o accelerez pana la blana fara sa apas butonul de kickdown nu schimba deloc (si se chinuie sa accelereze pe la 1200rpm). Daca apas si butonul se gandeste putin si apoi retrogradeaza o treapta (ceea ce e ciudat, in mod normal la blana retrogradeaza 3 trepte, foarte rar 2). Eu iti recomand sa conduci masina in D/S. Aici cutia devine interesanta si iti ofera tot ce vrei tu. Mie mi se pare ca asa schimba mult mai bine si intr-adevar stie ce vrei. In modul D cutia e moarta, nu prea o intereseaza ce vrei sa faci. Daca totusi nu vrei sa-i dai D/S, incearca sa fraieresti cutia cam asa(chestia asta functioneaza doar cu masina in modul Confort): ii dai brusc jumate de pedala sau putin mai mult si imediat lasi pedala jos. Astfel ea o sa schimbe, dar nu mai accelereaza si nu smuceste. Apoi ramane in treapta retrogradata si poti sa accelerezi fara probleme. Eu fac asta foarte des cand conduc in D (la cererea pasagerilor). Sa stii ca nu consuma foarte mult in plus pe D/S, mie maxim imi ia 0.5l in plus, de obicei 0.2-0.3.
    -1 points
  8. Turbina nu are voie sa fluiere. In Germanania daca-ti reconditioneaza turbina, iti da 6 luni garantie pe ea fara numar de km. De regula o ia pe a ta veche la schimb si iti pune una reconditionat de ei. Poate ca nu se pricep cei de la service daca ti-au pus 2 turbine reconditionate si fluiera amandoua. Uleiul nu influenteaza cu nimic fluieratul turbinei.App, cati km ai cu masina momentan? Am auzit ca la varianta de 2,5D le cam pica turbina.
    -1 points
  9. la relanti se aude incet un fluierat gros iar in turatii devine ascutit https://www.youtube.com/watch?v=CPueKnMZ8E4
    -1 points
  10. la secunda 10-11 se vede cum ceva zboara dinspre turbina, sigur ai ceva neetansat pe acolo
    -1 points
  11. Vin vp06108 pt dotĂŁri și istoric Km 345000 (de autostrada) Masina vine joi ĂŽn țarĂŁ Pret 9999 usor neg
    -1 points
  12. scaune sport E90 stare buna , au perne laterale care se umfla .
    -1 points
  13. Cel mai bine se verifica dupa ce sta masina o noapte si dimineata imediat pui sa vezi fara sa se incalzeasca deloc. Oricum pe inj 2 ai valoare mare, poate sa fie si de acolo.
    -2 points
  14. Ia si o compresie la motor inainte sa bagi bani multi in ea )
    -2 points
  15. si o poza informativa cu interiorul
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.