Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/10/17 in all areas
-
Modelele astea sunt facute in era normalitatii! Adica 525=seria 5 cu motor de 2500cmc, nu ca azi 525 ba are motor de 3000 , ba are de 2000 . numa cum trebuie nu e. Bafta2 points
-
Nevoia de spatiu mai mare cu ocazia maririi familiei cere vanzarea masinii actuale. Iata detaliile : Model E90 LCI 320xd Motorizare N47T Putere 184cp diesel Transmisie Manuala Data fabricatie 01.06.2011 Culoare exterioara Bluewater Metallic-896 Start/stop automatic Recuperare energiei franare Jante aliaj usor M model 193 dimensiune 18" Anvelope 225/40/18 fata & 255/35/18 spate Tractiune integrala permanenta Xdrive Servotronic Anvelope Runflat Sistem Comfort Access - deschidere usi fara actionare telecomanda Trim-uri interioare Aluminiu Glacier Trapa actionata electric Jaluzea electrica pentru luneta Oglinzi retrovizoare interior/exterior cu functie automata anti-orbire Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu memorii Scaune fata actionate electric+memorie scaun sofer Scaune fata sport incalzite Cruise control Tapiterie stofa+alcantara Asistent automat faza lunga Senzori parcare fata spate Senzor ploaie Faruri bixenon+spalator, adaptive Climatizare automata Incalzire auxiliara Webasto cu telecomanda Pachet lumini Sistem Navigatie Professional Control Combox si interfata USB-audio Comanda vocala Sistem audio Hi-Fi Pachet Inovation Volan M in piele Pachet M aerodinamic Trim-uri exterioare High-gloss shadow line Plafon individual Anthracite Lumini de zi active Faruri ceata 2 chei Reviziii la zi - istoric service(includ aici ulei filtre, placute fata/spate, fulie motor, kit accesorii) Nu are probleme cu distributia - a fost verificata in ianuarie la reprezentanta Km reali - verificabili Taxa prima inmatriculare platita si nerecuperata Totul functional - stare impecabila Pret 13890 euro. Contact 0722.5123131 point
-
Rheingold si k+dcan Tot asa, masina adusa de actualul proprietar in tara. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
M-am lovit si eu de problema asta. Am scanat un e90 din 2007 si ii aparea o eroare la dsc tot undeva spre 550 mii km. E ciudat. Stiu masina bine de 70 mii km si nu s-a bagat niciun ban in ea in afara de consumabile. Interiorul arata foarte bine, motorul merge foarte bine, nu consuma ulei, turbo nu fluiera.... Si eu m-am gandit ca este o eroare. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Uleiul nu este vreun panaceu universal la o cutie de viteze automata. Este adevarat ca el in timp oxideaza si isi pierde proprietatile si din cauza asta apar uzuri dar sunt cutii de viteza care au mers 1 mil de km cu acelasi ulei fara nici o problema. La tine daca a aparut patinarea uleiul si resetarea sunt frectie la picior de lemn1 point
-
Nu ai nici o problema la cutie. Uleiul la cutie poate sa ajunga si la 100 grade cand este foarte cald afara, fara sa afecteze cutia. Oricum daca uleiul se incinge in cutie peste normal, te va anunta pe bord si ecran. Tu de ce crezi ca se schimba uleiul la cutie?, deoarece in timp oxideaza si isi pierde proprietatile. Oxideaza din cauza temperaturii la care lucreaza, adica peste 80 grade + frictiunile din cutie. Daca ar lucra cum spun unii max. 70 grade, nu ar mai trebui sa schimbi uleiul la 80.000 km. Nu e nevoie sa treci cutia in P la semafor. O tii in D, scrie si in manualul masinii.1 point
-
Sunt curios cum scoti tu consum de 6.5 la 180/h Accelerezi pana la 200/h si dupa aceea iei piciorul de pe pedala pana ajunge consumul la 6.5 si kilometrajul la 180 ?1 point
-
daca la 150.000 km incep sa sara lanturile si fuliile, e clar ce fiabilitate are BMW in zilele noastre. Cand aveam Renault, nici nu stiam ce dracu e ala lant distributie sau fulie, acum mergi cu piesele in portbagaj, nu se stie unde te lasa masina germana "premium"1 point
-
Nu stiu ce sa zic, si la ulei motor arata 90 parca si la lichidul de racire 87, nu am avut nici o problema de mai bine de un an de cand am cumparat masina, am schimbat imediat uleiul in cutie la reprezentanta, spuneau ca a mai fost schimbat odata inainte de a face 100 de mii de km, la 170 l-am schimbat iar eu Motorul are si ala peste 4500 de ore de functionare, banuiesc, ca la asta se referea acel engine hours Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
Daca dupa ce ai schimbat becurile eroare tot apare poti sa te gandesti la o diagnoza si dupa poate necesita sa schimbi modulul , cum a zis si colegu , daca nu incepi putin printr-o eliminare este imposibil sa iti dai seama , si avand in vedere ca este vorba doar de niste amarate de becuri este mai convenabil sa le schimbi si dupa sa faci o diagnoza sau sa schimbi piese care sunt mai costisitoare.1 point
-
AM REZOLVAT, multumesc de ajutor,a trebuit sa lipesc izolatia din usa,zilele trecute m-am trezit cu o mica piscina in masina Weekend placut!1 point
-
AM REZOLVAT, multumesc de ajutor,a trebuit sa lipesc izolatia din usa,zilele trecute m-am trezit cu o mica piscina in masina Weekend placut!1 point
-
1 point
-
Salut! Nu te supara pe mine...dar China e China...si cum am spus sunt prea puternice. Stiu ca spui ca asa se vede cu telefonul insa si in realitate tot prea puternice sunt...zici ca sunt ledurile alea albe puternice de le pun toti, ala din exterior e ok...insa cel din interior e prea puternic. Daca iti luai unele albe simple (iti atasez poza mai jos) chiar erau "ochi de inger", la tine sunt "ochi de xenon". My link Si drumul pana aici, acum unul din ele este albastrui...iara astepti pana altele (in speranta ca va trimite altele)1 point
-
Am reusit sa-l conectez doar dupa ce am bootat telefonul in SAFE MODE. Altfel, nu merge de niciun fel! Traiasca softul realizat de SAMSUNG! ( ( (1 point
-
Iti garantez ca la 180kmh nu consuma real 6.5-6.7 in vecii vecilor. Ma indoiesc ca exista masina in momentul asta pe piata care sa consume 6.5 la 180kmh. Probleme la injectoarele de benzinar sunt extrem extrem de rare, nu inteleg la ce te referi prin "au avut o gramada de probleme". La un diesel trecut de 100-150k km poti avea probleme cu: injectoarele (~1000 euro), volanta (~1500 lei)+ambreiaj (inca ~800-1000 lei, ca doar le schimbi impreuna), EGR (inca +500lei), turbina (~1500 lei sa o refaci), DPF (care poate provoca o groaza de probleme daca se infunda). Sa mai zic de porniri iarna, ars bujii incandescente care impiedica regenerarile la DPF, consum crescut in sezonul rece, incalzirea greoaie a habitaclului, sunetul groaznic, vibratii la pornirea de pe loc, numeroasele probleme care apar la mersul preponderent in oras. Daca il alergi toata ziua ai probleme (pica turbina, pica volanta de la socuri), daca mergi subturat se infunda tot si iar apar probleme (se infunda EGR-ul sau DPF-ul si trage prost masina, daca mergi cu DPF infundat mai mult pica si turbina, daca pica turbina se umple catalizatorul de ulei si iar ai probleme). Cu siguranta un diesel folosit corespunzator merge 200-250k fara vreo problema mentionata mai sus, dar aici apar 2 probleme: -80% din proprietarii de masini nu stiu cum se foloseste/intretine corespunzator un diesel -majoritatea masinilor aduse din afara mai vechi de ~5 ani au peste 200k km O afacere cu adevarat buna este sa iei un diesel rulat in afara tarii si cat mai nou, de preferat sub 150k km. La fel ca cel mentionat mai sus. Eu cred ca daca o sa iti calculezi vreodata consumul la pompa dupa un drum de-asta de mers cu 180kmh o sa ai un soc...1 point
-
1 point
-
De curiozitate, tie cat iti consuma 320d-ul la 180kmh pe ora de ti se pare mult 10L/100km ? Strict pentru mers prin Romania nu vad ce sens are sa te gandesti cat iti consuma masina la 180kmh. Pe autostrada este de foarte multe ori radar, pentru viteza asta iei amenda ~1200 lei si daca treci putin de ea reusesti si sa ramai fara permis. Pe drumurile europene ramai fara permis daca depasesti 150kmh. Exagerezi rau de tot sa spui ca este o prostie sa iti mai iei masina pe benzina."Nu te intereseaza consumul si fiabilitatea". Serios? Diesel-urile sunt mai fiabile? As putea sa iti scriu 5 pagini de motive pentru care un motor pe benzina este mai fiabil, mai usor de intretinut, de folosit, de reparat etc. Si asta ti`o spun ca proprietar de diesel. Si nu, n-am avut eu ghinion sau probleme cu motorul, dar am avut si masini pe benzina si am fost mult mai multumit.1 point
-
Ma bag si eu ca musca-n lapte cum fac de obicei, dar nu ma pot abtine LOGIC 7 este Mecca sistemelor audio pe E90. Daca-ti cumperi acest sistem audio complet, nu vei regreta nici o clipa nici banii, nici efortul. Sa-l stapanesti sanatos, timpanele tale iti vor face plecaciuni1 point
-
buna seara, azi am luat masina din koln, una din cele alese..nu chiar prima ca optiune..aceea parvine abia sapt viitoare la dealer si eu trebuie sa plec vineri deja spre tara. am avut un fix cu interior piele bej, doar 2 gasite astfel in buget aratat, cea luata si aceasta amintita care vine abia spt viitoare ca i se stricase servo si a ramas mai mult in service bmw decat estimase dealerul. benzina doream, dar am renuntat cd am vz ca nu gasesc si ce gasisem ori nu mi a placut ref dotari, ori s a vandut aproape imediat.. in esenta, 318 d break, aprilie 2014, 107000 km, revizii clean doar bmw. achizitie de la dealer bmw koln, 18.000 brut, cu garantie tva 3000 care se returneaza de catre dealer la inscrierea masinii in tara - am inteles ca in cca o luna fac de regula plata. toate dotarile dorite, cu o sg exceptie - xenon. piele bej interior in f buna stare, tempomat, navi, climatronic, speed limit info, automata, incalz scaune, hi fi, scaune sport, garantie bmw europlus 1 an. cateva impresii la cald - nu mi s a parut f usor, e mult de alergat, am mai vz doua pe lg asta..una lovita de grindina si despre care dealerul - tot bmw - n a amintit nimic, alta cu piele maro destul de nasoala din pct meu de vedere ca optiune cromatica..oricum, pt bmw e cam jenant ce interioare de plastic are pe unele modele - mi au inspirat draperiile anilor 90..si ca idee eu am pe golf din 2006 tapiserie care comparata cu bmw 2014 e incomparabil mai buna.. -nemtii nu prea negociaza, au oricum clienti, ieri la dealer koln m am intalnit cu un roman care tocmai ridica masina..si vreo 3 4 nemti care luau unii sh, altul noua...se pare ca au clienti si si permit sa fie destul de reci/fixisti chiar.. am primit totusi de la el set roti iarna incl jante..4 jante aluminiu, 4 fier cu capace, care nu mi plac f mult dar asa le a dat, si set complet covorase noi velur. cauciucurile de vara erau tocite si i am cerut sa le schimbe, a comandat special unele noi. sepci, canute, promotionale..astea nu s cine stie ce, eu i am sugerat sa mi dea o geaca si o masinuta pt baietel cd m a itrebat..vad maine exact ce va fi..well, si da, scrumiera cu bmw ca fumeaza si sellerul si fiind masina de nefumatori.. -numerele nu le au facut ei, le fac eu maine cd primesc si masina..costa din ce am vz cam 180 euro. merita mers in orasele mici, de ex in koln e coada de 4 5 ore..asta cu numerele mi se pare o tampenie dar sustinea ca la ei dureaza 4 5 zile pana le ia..mi s a parut ca nu vrea si gata.. -masina a fost pregatita de ei, i au schimbat azi placutele frana si cred ca si lichid frana, mai tb sa i faca polish si detailing interior, ei s au oferit.. ca impresie generala, nemtii raman seriosi dar nu mai sunt chiar ce au fost si asta o spune un vorbitor bun de germana cu majoritatea clientilor la firma din spatiul german. nu detaliez acum, dar comparati strict cu britanicii pe care am avut ocazia sa i cunosc indeaproape in ultimii ani, e cam altceva..poate aici sunt usor subiectiv..si e o opinie offtopic, fara legatura directa cu ce am vz in service/showroom, mai curand pe strada/hotel samd.. multumesc tuturor celor de pe forum care m au ajutat in acest proces si de la care am avut de invatat multe. r1 point
-
Eu zic sa te uiti si la modelele pe benzina. Nu este atat de exagerata diferenta de consum, vorbim totusi de o generatie foarte moderna de motoare. Daca un 320d consuma 9-10 in bucuresti, un 328i consuma 12-13. In exterior o sa consume 5.5-6 respectiv 7-7.5 la viteze similare. Iar 328i-ul va avea performante mult mai bune, va fi mai ok pentru mersul in oras (se incalzeste mai repede, nu il afecteaza atat de mult drumurile scurte, nu are filtru de particule,egr etc.), se va auzi mai frumos si tot asa...1 point
-
Poti face o testare.. in principiu a cazut cutia ( are uzura in discuri si placi sau convertizorul este uzat). blocul de supape nu cade el asa cu una cu 2. costurile se ridica undeva la 1500 de euro ceva facut bine si sa tina... daca ai nevoie de mecanic pentru asa ceva te pot ajuta dar in bucuresti1 point
-
1 point
-
La consum mai pune , spun baietii cu 328i de 12-14% , nu cred ca o masina cu 200-300 kg mai grea va consuma mai putin. In rest masina arata bine , spor la vanzare !1 point
-
poate nu vad eu bine dar din poza postata de tine, cu cartea service, rezulta ca masina a avut 129124km 18.12.12, dupa care in 06.08.13 are 54297km1 point
-
Aud si eu pe cineva care sa nu confunde masina cu dragster, tot respectul.1 point
-
E eroare, la 3 masini arata identic 524280 Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Nu e vorba de 5 lei cat este un bec. Ieri imi dadea eroare pe becul de ceata spate iar azi eroare pe becul de ceata fata. Putin probabil sa se fi ars ambele in conditiile in care proiectoarele de ceata se aprind amandoua si fata si spate. Ma rog,nu am nevoie de raspunsuri ironice. Daca nu ma poti ajuta,nu comenta. N-are rost sa pornim polemici aiurea. Am intrebat poate,poate a mai patit cineva asa ceva si e vreo rezolvare simpla. ps nu ma pricep la electrica...0 points
-
Ai nr lui? Tot problema asta ai avut-o? Cat a costat distractia? Merci pt sfat, cum sau unde se face aceasta resetare? Faza cu uleiul pare din top dar tind sa il cred, l-am intrebat si zilele trecute, nu mai avea niciun interes sa ma minta.0 points
-
e tare faza cu roti de iarna R17 din tabla- RARITATE )))) zici ca e cu cine stie ce optiune de individual masina-1 points
-
Vând -modul principal bi-xenon pentru seria 3,4,5,6,7,X3,X6,X7- preț 350 lei- cod 130732931700 -modul led 2 bucĂŁți- 200 lei bucata, cod piesa 18592200 -bec bi-xenon D1S Osram-preț 250 lei. Sunt in perfecta stare, ofer garanție. Va rog sa verificați compatibilitatea folosind codul de piesa regĂŁsit in poze. Prefer predare personalĂŁ in Cluj. Din pĂŁcate nu pot atașa poze pt ca sunt prea mari pentru dimensiunea permisĂŁ de forum, astfel ca trimit la cerere prin watsapp, viber, iMessage-0745697423-1 points
-
salut! consum pt bucuresti real: 11L/100 extraurban in functie de cum se merge poate scadea sub 7 daca se merge sub 130kmh referitor la probleme ale motorului, in afara de faptul ca a fost un motor premiat :goodjob: chiar nu am gasit altceva pe net-1 points
-
Off topic: daca vrem sa fim mafioti, atunci din punct de vedere cromatic,alb si negru sunt non-culori. ðŸËÂŹ-1 points
-
Am si eu o problema dupa ce am facut schimbul de ulei la cutie si nu stiu exact unde sa caut buba. Masina e un BMW F10 535xd cutie 8HP70Z, masina achizitionata recent. Am schimbat ulei cutie + filtru si inlocuit cu aproximativ 6litri ATF3+ de la BMW, nu am facut adaptare dupa. La al doilea drum Bucuresti - Constanta am primit mesaj "Cutia este prea incinsa si va rula intr-o treapta superioara pentru a se raci". Nu stiu exact care a fost procedura urmata la service pentru a se umple cutia, nu am fost de fata. Deasemenea am observant si un consum marit cam cu 1.5 litri % avand in vedere ca circul mereu cu pilotul la 140 si stiu care este media. Poate a mai intalnit cineva problema sau macar sugestii unde sa caut problema.-1 points
-
-1 points
-
Se aude lantul f clar in primul filmulet. Cam la acelasi nivel se auzea si la mine. Este zornait specific de lant din cauza intinderii peste limitele admise.-1 points
-
La 180 km/h la am 6.7-6.5 l/100,Un motor diesel pana la 250.000 km nu necesita nici o interventie ,dupa aceea trebuie sa vezi ce faci cu filtrul de particule ,teoretic practic merg pamna la 300.000 km fara probleme.Stiu o gramada de motoare pe benzina care pana la 150.000 au avut o gramada de probleme ,injectoare,etc si tot nu merg bine,3.000 benzina. Topicul nu este unul benzina versus motorina.Pe mine om care am dat 15.000 pe masina ma intereseaza consumul ,nu i-mi permit o masina pe benzina. Masina a fost cumparata asteptam o sedinta foto cu ea si cateva impresii de la drumul de intoarcere De-Ro.-1 points
-
Secound gasesti de la 100 euro si reconditionate pe la 10-15 milioane, dar nah depinde unde cauti dar cam pe acolo se invart preturile. Poate gasesti la un coleg pe forum . Poti sa postezi in anunt la sectiunea Cumparari piese BMW.-1 points
-
Am vazut un Passat din 2013 cu 200k km deci nu e imposibil ca o masina din 2007 sa aiba peste 500k km , vorba aia , cum face Neamntu km asa ii si desface Romanu :) .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00