Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/13/17 in all areas

  1. De unde ai tu informatia ca are faruri noi si bara vopsita? Nu de alta dar nu imi aduc aminte de nici o conversatie de genu... Exista thread complet cu masina aici si o sa vezi de ce am vopsit bara si de ce am schimbat farurile. Masina nu a avut nici un fel de accident dapoi unul frontal....bara are mai mult de 1 an de zile deja de cand e vopsita si inca este in perfecta stare, am vopsit-o strict pentru o zgarietura pe partea stanga si am ales sa o vopsesc pe toata, nu sunt genu care sa vopseasca jumatate de bara sau sa fac lucrurile doar sa fie facute. (asa cumparasem masina la perioada respectiva) si este vopsita foarte bine, nu se vad diferente sau chestii de genu...asta ca sa lamurim aspectul acesta.
    2 points
  2. Bai, da-o dracului, ajungi la 50 ani in baston ca mergi cu suspensia pe sport? Pe cuvant de nu imi vine sa ma inchin...
    2 points
  3. Nu are nimic daca intra spuma de curatare in pielea perforata DOAR CA mare atentie cum agiti solutia cu peria pentru a nu forma microfisuri in piele eu la F07 si la F10 am curatat interiorul doar cu produse colourlock fara sa am vreodata problema cu vopseaua de pe scaune ( piele dakota si piele nappa ) , ideal este sa folositi spuma MILD nu varianta strong , nu cred ca aveti masini atat de murdare pentru restul suprafetelor folosesc Prestine Clean ( plastic , trimuri , consola , bord - tot mai putin material textil )
    2 points
  4. Bmw 520d model cu facelift joystick fabricatie 2008 luna 12-a am cumparat-o cu optiunea POWER REDUCTION ceea ce inseamna si este scris in talonul masinii ca are 120KW =163 cai am fost la reprezentanta BMW Timisoara si mi-sa dezactivat aceasta optiune si acum masina are 130Kw =177 cai. Se simte diferenta de putere dar mie mi se pare ca si motorul este mai silentios. Aceasta optiune se activeaza in unele tari unde impozitul se plateste in functie de kw si nu dupa Cc. Toata aceasta treaba m-a costat 87.85 RON initial mi sa spus ca o sa coste aprox. 200-250 ron, dar nu a fost nevoie de timpul de lucru estimat anterior si de aceea a costat mai putin. Sper ca aceasta informatie sa ajute!
    1 point
  5. - Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:0740827613
    1 point
  6. pompa de transfer din rezervor 100%
    1 point
  7. E masina lui CKH de pe forum , este 1000% corecta
    1 point
  8. E posibil sa fie becul pe duca, asa face inainte sa-si dea duhul. Altfel poate sa fie droserul , sunt sanse mici sa fie droserul. Pune bec nou sau schimba becurile intre ele si vezi daca mai face. Daca dupa ce schimbi becul nu mai face, inseamna ca e becul. Daca tot face, inseamna ca e droserul sau FRM-ul. Mizez ca e becul. Schimba ambele becuri pe set pentru ca se vede diferenta de intensitate.
    1 point
  9. Cum adica au intrat 7L , mai mult nu incape :hyper: :hyper: , verifica pe joja sa fie intre minim si maxim, eu cam 7.5 L bag si il am pe joja aproape de maxim si in iDrive imi arata OK cu verde pana sus.
    1 point
  10. Am reusit operatiunea ieri, si ma gandesc ca poare va mai avea nevoie cineva de informatie. Dupa ce se scoate fiecare placuta de plastic de la prindere (aici este nevoie de o surubelnita indoita la un capat pentru a evita ruperea acestora, a mea a venit cu suportul de ochelari), introducem in spatiul format o surubelnita dreapta cat mai aproape de partea de sus, in timp ce tragem usor de maner in jos. Se aude un click. apoi mentinand o usoara presiune pe maner introducem surubelnita si in partea de jos, si iese. Se repeta operatiunea si pentru cealalta prindere. Voi reveni cu poze daca e cineva interesat. A.
    1 point
  11. am procedat la fel cu un FRM3, masina fiind facuta de mine LCI, ei nu puteau sa il codeze. am convenit sa mi-l dea si sa il codez eu.....l-am primit in cutie si am plecat cu masina de acolo cu FRM-ul blocat pe masina...si da...tot reprezentanta. daca nu stii substratul nu te mai baga...zici ca esti detectiv particular.....neplatit. incearca tu sa gandesti putin si sa discutam strict de camera reverse, nu de ce dosar de dauna ai fi facut tu.
    1 point
  12. Originale de la BMW. http://101.imagebam.com/download/fDlpmQqveCUCPzjNBuVoxw/54727/547262884/IMG_0735.JPG http://101.imagebam.com/download/fDlDioBnrhu_QDjazABymg/54727/547262900/IMG_0736.JPG
    1 point
  13. Poza este informativa..si pana la urma nu am cerut pareri ce fel de sofer sunt . Hai sa ne rezumam strict la subiect si sa lasam palavrageala. Mersi ovy318i !
    1 point
  14. Am schimbat gurile de la ventilație cu unele de LCI,cu dunga crom
    1 point
  15. Deci toata drama este pentru 70 de lei in plus pe care i-ai platit la revizie? Nu vad unde e teapa, sincer.
    1 point
  16. Salut, nu stiu pe nimeni pe forum care se ocupa de tunning, cauta si tu si vezi. Chiar nu ma pricep deloc, nu vreau sa-ti dau sfaturi aiurea. Spor la treaba!
    1 point
  17. Am impresia ca 518d are alte injectoare fata de 520D. La tunning-uri nu ma pricep deloc. Poti suna la BMW sa intrebi cat iti pot ridica puterea si sa fie safe. Vezi ca sunt si pe forum specialisti in tunning.
    1 point
  18. Si la reprezentanta pe FRM tot asa a aratat Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Sunt curios cum scoti tu consum de 6.5 la 180/h Accelerezi pana la 200/h si dupa aceea iei piciorul de pe pedala pana ajunge consumul la 6.5 si kilometrajul la 180 ?
    1 point
  20. Iti garantez ca la 180kmh nu consuma real 6.5-6.7 in vecii vecilor. Ma indoiesc ca exista masina in momentul asta pe piata care sa consume 6.5 la 180kmh. Probleme la injectoarele de benzinar sunt extrem extrem de rare, nu inteleg la ce te referi prin "au avut o gramada de probleme". La un diesel trecut de 100-150k km poti avea probleme cu: injectoarele (~1000 euro), volanta (~1500 lei)+ambreiaj (inca ~800-1000 lei, ca doar le schimbi impreuna), EGR (inca +500lei), turbina (~1500 lei sa o refaci), DPF (care poate provoca o groaza de probleme daca se infunda). Sa mai zic de porniri iarna, ars bujii incandescente care impiedica regenerarile la DPF, consum crescut in sezonul rece, incalzirea greoaie a habitaclului, sunetul groaznic, vibratii la pornirea de pe loc, numeroasele probleme care apar la mersul preponderent in oras. Daca il alergi toata ziua ai probleme (pica turbina, pica volanta de la socuri), daca mergi subturat se infunda tot si iar apar probleme (se infunda EGR-ul sau DPF-ul si trage prost masina, daca mergi cu DPF infundat mai mult pica si turbina, daca pica turbina se umple catalizatorul de ulei si iar ai probleme). Cu siguranta un diesel folosit corespunzator merge 200-250k fara vreo problema mentionata mai sus, dar aici apar 2 probleme: -80% din proprietarii de masini nu stiu cum se foloseste/intretine corespunzator un diesel -majoritatea masinilor aduse din afara mai vechi de ~5 ani au peste 200k km O afacere cu adevarat buna este sa iei un diesel rulat in afara tarii si cat mai nou, de preferat sub 150k km. La fel ca cel mentionat mai sus. Eu cred ca daca o sa iti calculezi vreodata consumul la pompa dupa un drum de-asta de mers cu 180kmh o sa ai un soc...
    1 point
  21. Se aude lantul f clar in primul filmulet. Cam la acelasi nivel se auzea si la mine. Este zornait specific de lant din cauza intinderii peste limitele admise.
    1 point
  22. oricum la e60 se simte orice denivelare fix in volan cine nu percepe asta poate foarte usor sa dea vina pe discuri, asa este construita de bmw, tocmai din cauza unghiurilor modificate la directie se distruge si caseta de directie mult mai usor dar este mult mai comfortabila si mai agila..... calitati vs defecte
    1 point
  23. Un mare plus pt spuma de la colourlock, printre cele mai putin nocive pana acum din ce am folosit. Cu leatherique am avut noroc ca am dat pe o tetiera intai, cand am vazut ca ramane crem pe prosopel m-am oprit instant. Efectiv lua din culoare la propriu.
    1 point
  24. Foarte adevarat este o piele de calitate proasta! Si eu folosesc doar produse bune (colourlock, bmw, leatherique etc.) si cu toate astea s-a cam luat culoarea. @RaYn3 iti recomand spuma de la colourlock care o poti folosi la curatat cam orice piele, cauciuc, plastic. Ace scuzele de rigoare ca am postat in topicul tau
    1 point
  25. Sfat, cu orice ai da , sa nu freci puternic pe piele cand o cureti ca se ia vopseaua. Ca la f10 nu am vazut niciodata piele asa prost vopsita.
    1 point
  26. Logic ca 2 cutii. Daca ai automata e GA6HP, daca ai manuala e GS6-45BZ. E la mintea cocosului...
    1 point
  27. Spune-ne ca service-ul "specializat bmw" nu se numeste "bimmer service", si ca nu e in sectorul 5. Daca e asa, iti spunem noi cauza. :-)
    1 point
  28. Care CERINTE TEHNICE? Nu vrei sa spui mai exact ce dovezi tehnice ai sau ar fi de considerat ..la producator? Poti sa fii sigur ca sunt foarte curios sa aflu mai multe despre ce face atat de preferate/indicate RFT la masinile noi. Probabil nu cunosti motivul real (sau realist!) al cauciucurilor RFT. ..Nu uita ca nu numai BMW recomanda cauciucuri RTF ci si alte marci folosesc/recomanda/au trecut pe RTF. Un lucru e sigur. Un set de RFT "rupe" suspensia si bucsele mai repede decat in set de "gume" normale.. Sunt sigur ca poti sa iti dai seama ca in Germania mai rar iar in Romania frecvent.
    1 point
  29. Salut bĂŁieți ! Am ceva nelĂŁmuriri in privința diferențelor "hardware" dintre 518d și 520d . Am verificat pe realoem . com și ĂŽmi dau exact aceleași piese pe ambele modele . Am gĂŁsit un 518d LCI de 105 kw/143 CP de Belgia din dec 2013 care m-a ĂŽncântat f mult cu dotĂŁrile pe care le are așa ca as vrea sa știu ce posibilitĂŁți am sa ĂŽl aduc la valorile unui 520 sau poate chiar mai sus, sa merg spre cei 30% CP in plus care ar fi safe pt un motor turbo. Cutia ma limiteazĂŁ la 450 Nm , dar având in vedere ca 518d are 360 Nm iar 520d are 380 Nm zic ca ar mai fi loc unde sa urc astfel ĂŽncât sa nu pice componentele hardware . Deci.. diferența ĂŽntre 518d și 520d este STRICT de soft pentru a avea o putere mai micĂŁ și implicit taxe mai mici ? Va mulțumesc . DacĂŁ am scris intr-un topic greșit rog un moderator sa mute și ĂŽmi cer scuze anticipat.
    0 points
  30. In fine...mi se pare lipsa de profesionalism din partea lor in defavoarea ta care tu o accepti foarte frumos...la fel ma minunez ce aud...ti-au dat tie cele 2 chei noi+ cas-ul nou sa ti le codezi singur...in fine nu mai zic nimic,ti-am explicat cum era cel mai ieftin si usor pentru tine, ei trebuiau sa descurce tot acolo, tu stii mai departe. Alex eu am explicat ceva simplu, daca iti folosesti creierul 2% o sa intelegi ce am vrut sa spun. Omul a explicat totul de la inceput ce a facut si cum sa rezolve treaba, dar totul este irational si din partea asiguratorului (hai sa zicem...sa schimbat ceva) si din partea lui (s-a inteles sa schimbe butucul, dar de fapt a luat el cas-ul cu cele 2 chei acasa...CE?) si din partea Bavariei (da piesele clientului care sunt pe dosarul de dauna? mai ales un CAS si chei? sa si le codeze singur). Ca sa fiu on topic doar am spus ca nu trebuia sa aiba grija nici unei probleme, totul trebuia rezolvat de reprezentanta BMW fara grijile clientului.
    0 points
  31. Nu e vorba de "oamenii astia", dar traiesti cu o impresie gresita asupra unor lucruri care sunt in defavoarea ta. Pentru comanda cheie noua faci dovada ca esti proprietar (Certificat inmatriculare, carte,buletin). Din ce vad eu nu ti-au rezolvat problema si lucrand cu asigurarile, cand pierzi o cheie, asiguratorul iti poate despagubi cheia respectiva (nu 2 chei+ cas nou) atata timp cat se pot recoda cheile vechi cu alt cod, iar cheia pierduta nu va mai putea porni masina.Ce reprezentanta e aia unde "DIn cauza retrofiturilor, nu au schimbat nici CAS pt ca dadea eroare ISTAP." Si sa inteleg ca te-ai inteles cu ei sa se incadreze in suma respectiva de bani a dosarului de dauna cu inlocuirea butucului, nu? Si dupa faci tu sincronizare? Pai nu stiu ei sa faca sincronizare? Era simplu iti comandau o cheie noua (700-1000 lei), iti realocau cheia veche+ cheia noua si aia era. Ok, iti raspund "pe problema. Du-te inapoi la ei si spune-le sa-ti rezolve camera, nu te intereseaza cum, nu e problema ta, ai adus masina pentru ceva si acum nu mai merge altceva, nu cred ca e pe raspunderea ta sa-ti rezolvi singur problema daca ai dus-o la Bavaria cum spui si mai e si pe Casco la Allianz Tiriac.
    0 points
  32. In primul rand cand pierzi o cheie nu trebuie sa iei alt cas, doar comanzi alta cheie noua pe baza documentelor (faci dovada ca esti proprietarul) si iti comanda alta cheie dupa care ti-o codeaza pe masina. Acolo e altceva ce tu nu spui..in fine, puteau sa-ti si recodeze cheile, iar cheia care o pierdusei nu mai mergea folosita la masina ta.
    0 points
  33. Este foarte posibil sa fie adevarat. Nu e deloc "utopic si hilar". La 118i 2015 se ajunge de la 136 la 220cai doar din soft in conditii de siguranta. Cel mai bine ar da telefon la cineva care se ocupa de softari, precum TCM turbo sau Powertech si asa afla cel mai sigur.
    0 points
  34. Ce ulei ai luat? Eu am gasit pe Autokarma BMW Twin Turbo la 32 lei / litru. (5W30)
    0 points
  35. 1. 1998 520i E39 2. 2000cm3 / 150CP (110kw) 3. BFP 4. 5M 5. Vara: Galati - 10%, Bucuresti - 12.5-13%, afara - 7.6% Iarna: cam 0.5% in plus in oras, afara tot la fel imi indica. (valori date de OBC)
    -1 points
  36. 6 litri ulei BMW filtru ulei MANN filtru polen carbon activ MANN filtru aer MANN 400 lei de la Autokarma Si inca 150 lei manopera bimmer cu scriere in istoric. Fara scriere in istoric cereau 100 lei.
    -1 points
  37. E posibil orice la BMW, mie mi-a cazut turbina in urma cu 4 zile la 50km/h intre doua semafoare, ideea e ca nu consuma ulei, nu avea niciun suierat, a fost verificata in urma cu 10k. la revizie, era 'tun' nu ai nici o garantie, ma astept la o fulie, flanse cardan, .... e o marca sensibila, nu o compar cu VW care o am de 10 ani, nu i-am dat decat consumabile la revizii.
    -1 points
  38. Ideea e ca toata lumea cand isi cumpara bmw se asteapta la minuni. Ei bine nu e asa. bmw e o masina premium. i-ti trebuie un venit peste medie sa intretii chiar si un second din 2005. Caii putere peste celelalte masini nu sunt degeaba. Sunt dati de o tehnologie un pic mai avansata. Iar asta costa bani. ... si bmw se strica. problema e depinde de buget. o sa vadeti multe , multe , multe bmw la shrot. Dc ... pentru ca multi nu au bani sa le repare. Bmw tine minim 30 ani sau 1M km. Daca e intretinuta corespunzator. Recent mi-am cumparat un 520. Are 450 mii km. Mere ca aproape nou. Putere , confort, etc ... dar asta costa. Sa nu va asteptati sa cumparati un second perfect. Eu am bagat in el 1200 sa nu mai vad erori in bord si mai u rmeraza sa mai bag 1000 sa mearga cum vreau eu. Una peste alta ... bmw merita orice leu ... atata vreme cat leul ala il dai la cine trebuie. PS. Experienta cum Automibile Bavaria ... scurgeri de ulei dreapta motor. .... nota de plata 7200 ron ... normal , nu le dau ... merg la mecanicul meu vechi. ... rasete , se uita la motor , se uita la lista de defectiuni ... alt diagnostic ... masina nu are erori. Ce fac? Nimic. Astept sa pice de tot. Masina merge cu 210 pe autostrada cu exceptia ca imi mananca 1 L ulei la mia de km. ...lol ... daca vrea sa pape ii dau sa pape. Ideea e ca ... nu avem mecanici sa stie bmw , nici macar in reprezentante. Sent from my MotoG3 using Tapatalk
    -1 points
  39. Eu am asteptari ceva mai bune de la o marca premium, dar se pare ca stacheta a scazut si aici, se fac masini din ce in ce mai sensibile, electronica exagerata le omoara.
    -1 points
  40. sunt fiare....ne imbolnavim noi, dar un fier, care pe langa faptul ca nu ruleaza pe drumuri si infrastructura ok mai primeste uneori si intretinere SH.
    -1 points
  41. Logic e ca din moment ce introduc seria masinii, sa-mi arate ce cutie am pe acea masina, nu ce optiuni sunt disponibile pentru a fi montate pe acel model de masina. Iar cutia mea nu e niciuna dintre cele 2 optiuni afisate. E cutie sport in 7 trepte cu dublu ambreiaj. E ciudat ca restul optionalelor le zice corect, inclusiv culoarea caroseriei.
    -1 points
  42. Le fac din ce in ce mai prost, cu piese de prin toata Europa sau Asia sa iasa mai ieftin, dar sunt din ce in ce mai scumpe, pentru profit cat mai mare. Mai nou vad ca e o intreaga obsesie cu tablete infipte in bord, ba chiar care inlocuiesc cadranele clasice. Kitch total, cel putin noul Mercedes E este instalatie de pom made in China inauntru, care dracu e faza cu atatea culori si ghirlande nu stiu.
    -1 points
  43. Si eu am optiunea 223 DYNAMIC DAMPER CONTROL,iar modul comfort il folosesc doar in oras, mi se pare periculos in afara
    -1 points
  44. Salut! Detin de cateva luni un BMW 520d F10 2011 121000 de km. Intrucat nu am mari cunostiinte de mecanica, as dori o parere, daca trebuie schimbata distributia sau nu. La pornirea la rece, se aude un tacanit pe tru cateva secunde dupa care isi revine. Eu tind sa cred ca este normal, la fel face si masina unui prieten care are 230000 de km, insa un mecanic mi a spus ca distributia este cauza. Atasez un scurt filmulet. Multumesc!
    -1 points
  45. daca vrei gratis, cumparati un cablu enet, pierde cateva nopti pe net si atunci iesi in conditii mai "avantajoase" exista intotdeauna optiunea de a merge si la reprezentanta! ti ai facut cont pe bmwclub pentru o mocangeala......clasic ! probabil urmatoarea postare va fi dupa ce vizitezi bimmer service
    -1 points
  46. Dar de ce ai nevoie du buson de golire. La diferential nu se schimba uleiul, decat daca ai pierderi, umbli la planetare, darnituri, etc. Daca poza cu diferentialul este de la masina ta, inseamna ca tu nu prea ingrijesti deloc masina. Cred ca esti tipul de sofer, care merge cu masina pana se strica, fara a mai verifica din cand in cand starea masinii.
    -1 points
  47. Vad ca te simti si ofensat, mai ai si tupeu sa vorbesti aiurea, in loc sa multumesti la ce ti-am raspuns pana acum. Mai bine citeste tot ce ti-am scris, sa vezi ca eu de mult ti-am spus ca ai diferential I= 3.38, dar tu daca citesti printre randuri si nici macar pe realoem nu stii sa citesti tot, este problema ta. Atunci de ce mai vii si intrebi de probleme, daca te supara raspunsul.Spor. :faceless:
    -1 points
  48. https://www.olx.ro/oferta/bmw-e90-320d-184cp-pachet-m-2011-automat-ID7iQXC.html#ced2319756 stie cineva masina asta? are faruri noi si bara fata vopsita, stie cineva daca a fost lovita? Proprietarul zice ca a schimbat farurile deoarece erau matuite. Stiu ca se poate rezolva cu polish+ folie si aia e.
    -1 points
  49. pe celalalt topic au dat minus cand i am zis aluia ca si a facut cont pentru o mocanceala......
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.