Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/14/17 in all areas

  1. Teaser: M-pack - in plina desfasurare. Masina e lasata la montaj, abia astept sa o ridic.
    4 points
  2. Pe E60 535d nu s-a pus N57. Are motorul M57 twin-turbo cu distributia in fata.
    3 points
  3. 525 (cel de 204cp) are o singura turbina, 535 e bi-turbo.
    2 points
  4. Multumesc la fel ! DW60241 pentru interesati.
    2 points
  5. pe celalalt topic au dat minus cand i am zis aluia ca si a facut cont pentru o mocanceala......
    2 points
  6. Iara Bimmer !!! E bine cand incepem sa auzim de Bimmer inainte ca sa mearga clientu pe acolo ... Daca vrei sa ii schimbi distributia la bimmer mai, ieftin si mai bine iesi sa stai si sa astepti sa se rupa , poate nu se rupe si ramai si cu bani in buzunar.Dar cand iesi de acolo doar un lucru o sa fie 100%, ca o sa iesi cu minim 4800lei care nu ii mai ai in buzunar. Si acuma legat de distributia ta... cati km are motorul ?
    2 points
  7. Mersi de idee, dar cred ca as strica tot aspectul jantelor cu talonul ala. Solutia de compromis pentru mine este un set de BBS CH-R pe 18" cu anvelope adecvate. Atunci cand o sa gasesc ceva ok la un pret bun nu o sa stau pe ganduri. Meanwhile, o poza din fata:
    1 point
  8. Buna treaba asta....
    1 point
  9. Ca fost posesor de 535d iti recomand sa schimbi distributia preventiv. Eu am schimbat distributia tot pe la 250000 si am avut mari surprize pe acolo. Sa ii schimbi si pinionul de la vibrochen ca il ai polizat 100%, patine noi, intinzator nou totul pe original .. sa nu te incurci cu febi sau alte prostii. La prima vedere lanturile nu parea slabe dar cand le-am comparat cu cele noi erau pistol cu apa . Codul tau de motor e M57N2. Si apropo la un 535d mereu sa te astepti la costuri la piese ridicate fata de 530d sau 520d mai ales daca te apuci sa ii faci si soft
    1 point
  10. Dupa 2 postari vrei cod ? Este pe olx sau ebay 15 euro
    1 point
  11. Mai citeste odata articolele alea si o sa vezi motivul pentru care nu se recomanda sa pui ulei. Hint: este legat de injectoare. Daca iti permiti sa schimbi injectoare din cand in cand pe post de consumabil atunci foloseste in continuare, dar mie unul mi se pare cel mai argument si este explicat foarte in detaliu acel proces. Iar daca nici asta nu te clinteste atunci intreaba-te de ce ii scade lubricitatea motorinei cand adaugi uleiul 2t, alta parte evidentiata si explicata. EDIT: 2-stroke oil can contain around 16ppm zinc, or higher depending on the formulation and batch. Trace amounts of zinc in diesel are known to rapidly accelerate injector nozzle deposits. Engine test results show that a 200:1 blend of 2-stroke oil in diesel results in a 2% loss of engine power in a 16 hour test due to injector fouling, a risk that would apply to any common rail diesel engine, but could also worsen fouling in older engines. Cred ca asta este destul de clar pentru oricine !
    1 point
  12. https://www.olx.ro/oferta/bmw-e90-320d-184cp-pachet-m-2011-automat-ID7iQXC.html#ced2319756 stie cineva masina asta? are faruri noi si bara fata vopsita, stie cineva daca a fost lovita? Proprietarul zice ca a schimbat farurile deoarece erau matuite. Stiu ca se poate rezolva cu polish+ folie si aia e.
    1 point
  13. Nu stiu de ce am dat impresia ca-mi bat joc de masina sau ca nu imi pasa. Pana acu am facut 2 reparatii preventive la sistemul de franare pe care 90% din cei care au un BMW mai vechi de 10 ani nu le-ar fi facut. Am programat ca maine dimineata sa las masina sa-mi schimbe uleiul, termoflotul de la motor si antigelul. O sa-mi cumpar tot maine un buson pentru vasul de expansiune.
    1 point
  14. Mda...asta chiar ca-i buna, iti dau dreptate Modul sport pe suspensie si directie la F10, chiar si cu jantele pe 18 runflat, inca este mult prea soft in comparatie cu fostul E90, 320d si jante pe 16. Nu inseamna ca daca o trec pe sport (chassis only), voi merge la limita asa cum poate multi isi imagineaza. Merg astfel pt a-i creste stabilitatea, mai ales ca multe drumuri sunt denivelate, cu praguri, etc. Chiar si atunci cand merg pe "Full" Sport (Drivetrain + Chassis), la fel nu inseamna ca ma dau mare pe drumuri ca am bmw, asa cum de altfel am prins un astfel de disperat sapt trecuta cu un nissan qasquai.
    1 point
  15. Bai, da-o dracului, ajungi la 50 ani in baston ca mergi cu suspensia pe sport? Pe cuvant de nu imi vine sa ma inchin...
    1 point
  16. Ai nevoie de cod FSC care il cumperi de pe olx , ebay , ''net'' si de hartile Europe Premium East 2017-2 - DOWNLOAD
    1 point
  17. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GlQmu.html
    1 point
  18. buna ziua, am revenit ieri seara cu masina, am facut 23 ore pana la buc, in 2 soferi cu cateva opriri pt masa/alimentare/vignete. dpdv functionare e ok cred, nu ne a facut nicio pb. am testat o un pic, nu f tare deoarece aveam si un copil in masina, nepotica mea. una peste alta, am atins maxim 190 pe autostrada in ungaria si la noi, pe lg sibiu. am mers si pe stil sport la noi, pe valea oltului si intre arad-autostrada de lg sibiu. f ok masina. consum nu stiu sa calculez, dar am bagat un plin in intrarea in austria, apoi inca unul pe la arad. aveam deja un plin dat de dealer cd am plecat. in total 2 plinuri jumate la 2300 km din care cam 200 facuti in koln si zona aferenta - am vizitat niste neamuri cu acest prilej. cf computer bord - cam 6%, ma rog 5 si ceva, aproape 6. ca prima impresie, ce nu mi a placut f mult - sistem audio, mi se pare mai slab si mai metalic decat pe golf/passat. cliatronic - baga aer rece dar nu imediat, are inertie mare..in plus pare ca baga mai ok pe partea soferului, pe partea cu pasager fata e mai lenes desi am setat automat, aceeasi temp - cam 18 gr, in conditiile in care in ungaria erau 27-28 afara si soare. la viteze mari se simt denivelarile e mai putin confortabila decat pasat/serie 5 clar. ref benzina-diesel - eu benzina am vrut, am ales diesel nu pt consum ci pt ca nu erau benzine..sau dc erau nu aveau ce voiam eu. am fost f limitat de 2 chestiuni - s o iau de la dealer sau firma, pt retur tva si s o iau cam din zona nv germania, acolo am stat cu alte chestiuni. am gasit 2 benzine, una parea mai ok dar era de la privat, nu se putea deduce tva. as fi mers incl pana la munchen pt una f dotata si tot la 15 k net, dar s a dat de cd am sunat dupa ea. din cele 3 4 optiuni avute, au ramas deci 2 pe care le am vz..cea luata mi a placut mai mult desi n are xenon. that s the story..ca impresie generala mi s a parut complicat cu acte/numere etc..si vad ca mai urmeaza si la noi..progtramare rar si altele, noroc ca aici ne poate ajuta cineva. nu stiu dc sunt eu prea comod, se poate si asta, dar mi s a parut obositor si complicat. asta chiar dc vorbesc f bine germana. enfin, opinie offtopic - enorm de multe masini vin in ro..am intalnit zeci de platforme pline..ceea ce cred ca e pacat, daca dealerii de la noi aveau oferte mai variate/bune, banii aia ramaneau in ro.. that s all, o sa revin sper nu cu probleme ci cu pareri. si da, o s o pozez si pun si poze, dpdv estetic imi place f mult.. thanks all for all
    1 point
  19. Sunt curios cum scoti tu consum de 6.5 la 180/h Accelerezi pana la 200/h si dupa aceea iei piciorul de pe pedala pana ajunge consumul la 6.5 si kilometrajul la 180 ?
    1 point
  20. Iti garantez ca la 180kmh nu consuma real 6.5-6.7 in vecii vecilor. Ma indoiesc ca exista masina in momentul asta pe piata care sa consume 6.5 la 180kmh. Probleme la injectoarele de benzinar sunt extrem extrem de rare, nu inteleg la ce te referi prin "au avut o gramada de probleme". La un diesel trecut de 100-150k km poti avea probleme cu: injectoarele (~1000 euro), volanta (~1500 lei)+ambreiaj (inca ~800-1000 lei, ca doar le schimbi impreuna), EGR (inca +500lei), turbina (~1500 lei sa o refaci), DPF (care poate provoca o groaza de probleme daca se infunda). Sa mai zic de porniri iarna, ars bujii incandescente care impiedica regenerarile la DPF, consum crescut in sezonul rece, incalzirea greoaie a habitaclului, sunetul groaznic, vibratii la pornirea de pe loc, numeroasele probleme care apar la mersul preponderent in oras. Daca il alergi toata ziua ai probleme (pica turbina, pica volanta de la socuri), daca mergi subturat se infunda tot si iar apar probleme (se infunda EGR-ul sau DPF-ul si trage prost masina, daca mergi cu DPF infundat mai mult pica si turbina, daca pica turbina se umple catalizatorul de ulei si iar ai probleme). Cu siguranta un diesel folosit corespunzator merge 200-250k fara vreo problema mentionata mai sus, dar aici apar 2 probleme: -80% din proprietarii de masini nu stiu cum se foloseste/intretine corespunzator un diesel -majoritatea masinilor aduse din afara mai vechi de ~5 ani au peste 200k km O afacere cu adevarat buna este sa iei un diesel rulat in afara tarii si cat mai nou, de preferat sub 150k km. La fel ca cel mentionat mai sus. Eu cred ca daca o sa iti calculezi vreodata consumul la pompa dupa un drum de-asta de mers cu 180kmh o sa ai un soc...
    1 point
  21. Placute frana fata/spate noi schimbate acum 3 zile, am pus Textar pe ambele punti. Cu ocazia asta am primit si certitudinea ca discurile sunt in stare buna, nefiind inca necesara inlocuirea lor. Pret nou 13.700 Euro.
    1 point
  22. Multumesc pentru aprecieri, intr-adevar combinatia de motor-xdrive-dotari pe un e90 este destul de rara si exact asta m-a atras si pe mine. Asteptam doar sa atraga si pe altcineva mai departe.
    1 point
  23. Pe stalpul de la sofer al masinii este trecuta o singura dimensiune? Mie cei de la RAR Grivita mi-au trecut decat rotile pe 16 desi pe stalp si in COC sunt trecute toate dimensiunile de la 16 la 20. Ce-i drept masina nu e ED.
    1 point
  24. Am avut modelul si iti pot spune ca nu este admisa alta dimensiune la ED f30 in afara de cea pe 16''
    1 point
  25. La 98k km valva egr da semne de oboseala. Am ramas de 2 ori fara putere si mi-a aparut ulterior eroare la drivetrain. Dupa ce repornesc masina dispare eroare si merge fara probleme. La diagnoza eroarea apare la valva egr, mi-a resetat ceva la egr si in masura in care continua problemele urmeaza sa o verifice fizic si sa vedem daca trebuie schimbata. Ajung la concluzia ca e mai bine sa iei masina undeva la 100k km si sa iti pastrezi diferenta pentru problemele care apar.
    1 point
  26. vezi mai vuvule, cum toate armele s-au intors impotriva ta?!!?!? asa e cand ataci fara gloante
    1 point
  27. era doar o gluma ... nu stiu cum e la motorizarile mai mici dar eu primeam niste oferte prin SMS de ma bufnea rasul cu telefonul in mana ... oamenii de langa mine credeau ca am citit vreun banc
    1 point
  28. Felicitari! Ia-le pe 19" cu talonul de 18" Sunt destule modele frumoase pe 19, bani sa ai!
    0 points
  29. Aceste motoare sunt facute de nemti si stiu ei de ce le numesc 18-20-25-35 etc. Nu vad de ce ar trebui sa o duci la "3000" de cai daca atunci cand a iesit de pe portile fabrici, nemtii i-au dat ok-ul! Ti-e frica, ca nu o sa poti depasi o caruta? Sau daca esti pasionat de tuning nu inteleg de ce ti-ai lua un 18? Si pe seria 5? Hai poate daca era seria 1 mai ziceam! Mai usoara, sprintena... La greoaia de seria 5.... Cum spunea un coleg pe forum: Iti cauti probleme dupa? Si piesele mai pica si ele, si daca te referi la taxe, atunci cu intretinerea ce o sa faci! Asa cum toti vor Bmw cu cat mai multe optiuni, dar cand pica ceva, cauta piese second hand! Sa fim seriosi! I-ati direct 520 sau multumestete cu 518 fara sa bagi mana modificari!
    0 points
  30. Am rezolvat, cu ajutorul colegului Tavicu care mi-a imprumutat rotile lui de iarna. Intr-adevar la ED asta e singura marime acceptata. Multumesc
    0 points
  31. Proaspata. 116i sport line automat. Senzatie motorul http://i65.tinypic.com/1pcu9x.jpg http://i66.tinypic.com/35l6d6p.jpg http://i66.tinypic.com/6tpno2.jpg http://i68.tinypic.com/21oq9s4.jpg http://i67.tinypic.com/11b0qz5.jpg http://i68.tinypic.com/mugci9.jpg
    -1 points
  32. La RAR DOAR inganfati si figuranti . Am incercat sa ii explic inspectorului RAR ca masina a mers ceva km in Olanda cu rotile respective si ca au si aia rar, itp etc. si cum a fost posibil sa mearga asa daca nu era in regula?De amenzi nu mai vorbesc. Nici nu a schitat nici un gest. Mi-a zis sa vin cu dimensiunile din talon ca nu il trec altfel. Si cand te gandesti ca sunt pline strazile de Bmw-uri cu jante pe 18-19
    -1 points
  33. salut, din nou. am vb si cu un tip de la service bmw - el spune ca a avut mult mai puține probleme ĂŽn service cu seria 3. Din pacate, ambele au probleme cu distribuția pe lanț. Și ĂŽn general probleme la seria 5 ĂŽn plus fata de cele de la.seria 3 sunt : brațele, bucșele, pernele, amortizoarele. Sg avantaj seria 5 - mai robustĂŁ și se poate obține un preț bun la revânzare. eu credeam ca f 10 e mult peste, cel putin estetic este clar.. any other ideas on this?
    -1 points
  34. si o poza informativa cu interiorul
    -1 points
  35. Serios acum ai dat atatia bani pe un tractor ?
    -1 points
  36. Pretul este unul corect,totusi vorbim de de o masina cu 107.000 km din 2014 cumparata din reprezentanta nu de pe la vanzatori oarecare.Din punctul meu de vedere sa mai cumperi o masina pe benzina este o prostie ,doar daca esti un pasionat de masini pe benzina si nu te intereseaza consumul si fiabilitatea.Eu unul nu mai pot sa merg cu 170-180 km/h cu 4-5 mii de ture si consum de 10 l/100.
    -1 points
  37. La 180 km/h la am 6.7-6.5 l/100,Un motor diesel pana la 250.000 km nu necesita nici o interventie ,dupa aceea trebuie sa vezi ce faci cu filtrul de particule ,teoretic practic merg pamna la 300.000 km fara probleme.Stiu o gramada de motoare pe benzina care pana la 150.000 au avut o gramada de probleme ,injectoare,etc si tot nu merg bine,3.000 benzina. Topicul nu este unul benzina versus motorina.Pe mine om care am dat 15.000 pe masina ma intereseaza consumul ,nu i-mi permit o masina pe benzina. Masina a fost cumparata asteptam o sedinta foto cu ea si cateva impresii de la drumul de intoarcere De-Ro.
    -1 points
  38. Vin vp06108 pt dotĂŁri și istoric Km 345000 (de autostrada) Masina vine joi ĂŽn țarĂŁ Pret 9999 usor neg
    -1 points
  39. Valabila. pret nou: 10.700 de euro
    -1 points
  40. DA, corect ce spui, dar nu cand vrei sa faci slalom Unii au BMW, numai pentru a merge asa. De ce crezi ca multi isi pun suspensii sport reglabile, le da la min. de spui ca masina este caruta, asa de rigida devine. Dar ce sa-i faci, fala este mai buna decat sanatatea, nu-si dau seama ca isi termina coloana, pe ei ii intereseaza sa arate bine masina si la 45-50 de ani merg in baston. .
    -1 points
  41. Conform site-ului realoem aĂâ˘a se pare , ca turbinele sunt aceleaĂâ˘i. Ai in imagine screenshot cu informaĂâşiile despre ambele turbine. In chenarul cu roĂâ˘u este vb de turbo 518 iar in cel verde este turbo 520 . Sent from my iPhone using Tapatalk Nu a pomenit nimeni de "3000" de cai .. caruta.. ma amuzi Argumentele tale nu au nici cea mai mica sustinere iar logica postului tau este cam precara. Nu vreau sa intru in polemici, am scris in primul post ce imi place la acel 518, nu este vb nici de taxe nici de intretinere.. Ma rog.. consider discutia cu tine incheiata pt ca nu am nevoie de astfel de "sfaturi". Multumesc , o zi buna ! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  42. Nu merge deloc nici pe inchis, nici pe deschis. Doar cu actionare din cheie. Nu te obliga nimeni sa citesti sau sa raspunzi....
    -1 points
  43. Normal, dar dupa raspunsul si tupeul care il ai, se vede ca ai cei 7 ani de acasa :hyper: Daca nu ai avea tupeul asta jegos, ai fi primit mai multe raspunsuri, care te-ar interesa.
    -1 points
  44. De unde ai tu informatia ca are faruri noi si bara vopsita? Nu de alta dar nu imi aduc aminte de nici o conversatie de genu... Exista thread complet cu masina aici si o sa vezi de ce am vopsit bara si de ce am schimbat farurile. Masina nu a avut nici un fel de accident dapoi unul frontal....bara are mai mult de 1 an de zile deja de cand e vopsita si inca este in perfecta stare, am vopsit-o strict pentru o zgarietura pe partea stanga si am ales sa o vopsesc pe toata, nu sunt genu care sa vopseasca jumatate de bara sau sa fac lucrurile doar sa fie facute. (asa cumparasem masina la perioada respectiva) si este vopsita foarte bine, nu se vad diferente sau chestii de genu...asta ca sa lamurim aspectul acesta.
    -2 points
  45. Nu ati inteles ce am vrut sa spun: Fata 225/40/19 in loc de 225/35/19 Spate 255/35/19 in loc de 255/30/19
    -2 points
  46. Nu merge nici un maner? inchidere din senzor sau deschidere cand tragi?
    -2 points
  47. Salut, La un F01 2012 desi masina este dotata cu CA nu merge. stie cineva o posibila cauza?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.