Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/19/17 in all areas
-
Lci-ul arata mai actual, evident. Eu la al meu, de 2 ani de cand il avem, am schimbat flanse amortizoare, brate fata, discuri fata spate si placute fata spate, tampoane motor, bucse bara stab si distributia. Practic nu s-a stricat nimic, ceea ce am schimbat le consider consumabile. Si totusi daca socotesc cred ca adunate sar de 2000 euro lejer. Ceea ce uita cam toti cumparatorii de masini sh, este ca dupa ce o cumperi, poti lejer sa schimbi nimicuri sau chiar piese serioase. Insa mentalitatea generala este sa iei cat mai ieftin ca e bmw si e bun. Evident asta nu inseamna ca o masina mai scumpa la sh este si mai buna. Nu ai de unde sa stii niciodata ce a schimbat cel dinaintea ta si ce nu. Insa parerea mea si poate iau minusuri ( nu conteaza pt mine aspectul oricum), cu 8000 iei un nfl bun, dar cu conditia sa ai noroc si sa gasesti proprietar serios. Altminteri, eu cred ca si cu 10 mii nu poti fi sigur ca gasesti un lci bun. Adica poti gasi, insa sanse sunt mici.3 points
-
La fel patesc si eu tot pentru lucrarile astea generale care nu trebuie sa aiba treaba cu marca de masina sau dimensiunile. Am patit mai ales in Constanta cand ma vad astia cu numere de BN, apare ceva in capulor care suna cam asa ''uite si pe fraieru asta din BANAT'' (nici nu glumesc, majoritea zic ca BN vine de la BANAT ) ) ) doar ca aici este mai directa lumea si cand ii intreb ce este cu pretu asta imi zice ''pai daca sefu are benveu'' si ranjeste cu 3 dinti pauza :D .1 point
-
Luci iti schimba ce se poate schimba daca ai si piesele, pe motoare este foarte bun si lucreaza foarte curat. Dar de ce costa mai mult la xdrive ? Cred ca daca ai fii avut si ecrane pentru pasagerii din spate pretul era mai mare cu 500lei.1 point
-
2600 lei piesele si 2700 lei manopera la distributie+ulei+curatat galerie?! Pai asta inseamna in total peste 5000 lei, cred ca sunt persoane care si-au facut la reprezentanta distributia cu banii astia. Cum calculeaza mecanicul ala, +200 lei ora de lucru ? Daca nu i-a luat 3 zile lucrarea nu inteleg de ce sa coste 2700 lei, mi se pare enorm.1 point
-
si tu cand vinzi masina ce faci? sau ai aceiasi masina de cand ai permisul? gen daca ai f10 si la anul vrei sa treci la g30 ce faci? o bagi la remat? o dezmembrezi? intreb si eu de curios, ca de multe ori am auzit parerea asta si niciodata nu am inteles exact ce face cu masina personala cel care zice asa ceva? si te mai intreb o treaba, nu ca vreau sa ma contrazic, ca stiu ca sunt o groaza de masini manarite, dar toate? adica ai verificat tu toate masinile si aveau minciuni? dar a ta cand o vinzi, cum va fi? va avea km dati inapoi si va fi cu dauna totala? inteleg treaba cu samsarii, dar nu trebuie sa generalizam. din pacate daca un procent mare din masini sunt vandute de samsari cu preturi care sa reflecte posibile probleme, si noi restul cand le vom vinde trebuie sa ne aliniem cu piata, ca ramai cu masina nevanduta. de aici si dilema, ca nu stii ce sa cumperi si iti pierzi rabdarea. poate suni la 10 masini, vezi cateva si iti pierzi rabdarea, dar poate exact a 11-a poate era sincera... in fine...1 point
-
pentru ca a pozat modurile de condus trebuia sa aiba EcoPro, Comfort, Normal, Sport (si Sport+ la cele cu cutia sport cu padele) sau la anii mai recenti EcoPro, Comfort+, Comfort, Sport (si eventual Sport+) nu o lua in nume de rau, dar cred ca cauti tu in bani prea putini sau nu stii ce sa cauti (gen nu stii neparat ce vrei ca si dotari obligatorii) F10 cu scaune normale nu are rost sa cumperi ca vei regreta amarnic (sau te vei mintii singur ca sunt bune si alea) suspensia reglabila in banii aia nu trebuie sa fie un "must have" la fel cu sistemul audio. cel standard se aude ca pe Polo farurile cu xenon nu sunt indeajuns de impresionante, trebuie adaptive ca alea chiar bat mai bine (eu am xenon fara adaptiv si asta chiar regret) asta ce ai postat acum are power reduction, deci nu are 218cp oglinzile laterale trebuie sa cauti cu auto-dim care la fel, ajuta foarte mult noaptea ca sa nu mai spun cat de folositoare e dotarea de recunoastere a semnelor rutiere la noi in tara unde avem o groaza de limitari diferite, nu esti mereu atent si cand te anunta waze ca e politie, nu stii pana la cat sa incetinesti ) si mai sunt cateva dotari care parerea mea sunt mult mai necesare IN SUMA ASTA decat suspensie reglabila. daca le vrei toate, urca spre 21-22 si iei ceva bun (cred...sper...) sau cauta alta motorizare ca oricum biturbo xD asta nu se prea lauda la fiabilitate.1 point
-
Arderea incompleta apare atunci cand injectorul nu mai pulverizeaza cum trebuie, in consecinta nu se aprinde in totalitate amestecul Fumul negru inseamna ca ai prea multa motorina, dar ea arde, sunt doua lucruri total diferite La temperaturi mai mari de 5-10 grade e fum, abur apare la 0 grade La x5 a albastrui toata ziua fumul, nu alb1 point
-
Mai jos o lista cu ce am schimbat eu la 525d xdrive in cele ~5 luni de cand e la mine: 1. kit distributie, vreo 24 de repere imreuna cu uleiul si filtrul de ulei. Toate piesele au fost pe OE. Pret piese: 2600RON; Manopera 600Euro. In pretul de manopera a intrat si garnitura de la galeria de admisie, plus curatatul galeriei 2. baterie VARTA 105Ah AGM - 800RON 3. Placute de frana fata si spate Jurid, OEM - 500RON 4. Filtrele toate pe MAN - 400RON 5. Tampoane OE, plus schimb - 1000RON Simt ca-mi scapa ceva, dar in mare cam asta am facut pana acum. Sper sa te ajute. LE. Manopera, doar la un singur mecanic in particular, nu reprezentanta. Este vorba despre acelasi mecanic la care merge si Crysis21.1 point
-
salut, am apucat sa fac o diagnosticare mai amanuntita. Ca urmare, setarile de sus sunt ok, merg. Problema era de la remontarea parbrizului si a FLA-ului, unde firele de CANBUS nu erau bine infipte si faceau "scurt". Merci pt sfaturi si WNS - nu toata lumea e "bijnitsara, bo$$" ;-)1 point
-
Da, exista fata 225 40 18, spate 255 35 18 http://www.michelin.ro/anvelope/anvelope-autoturisme#type=type_2&brand=bmw&range=seria%203&model=(e90)%20sedan&engine=318i%20(2.0%20l%20130)&year=2005%20-%202011&selectedFitment=225-40-18-88-W&fronthighwaypressure=2.6&frontnormalpressure=2.4&rearhighwaypressure=3.1&rearnormalpressure=2.8&frontDimension=225-40-18-88-W&rearDimension=255-35-18-90-W&selectedFilter=summer1 point
-
Am mai luat un 520d LCI 2010,destul de dotat. DotĂŁri ce merita menționate: -asistenta faza lunga -CIC -combox cu internet,muzica stick,AUX,bluetooth -scaune piele full electrice cu memorii -trapa -Bi-xenon -volan sport -oglinzi f10 heliomate,rabatabile electric -SOFT CLOSE pe toate 4 ușile -keyless Go -keyless entry -funcție TV -volan reglabil electric -cutie automata -suporți pahare -parbriz verde s354 -bancheta rabatabilĂŁ,suport ski,isofix -Trimuri Bamboo Wood grain destul de rare -PDC1 point
-
Esti tu asa sigur? Nu mai dezinforma omul. Asiguratorul va primi dovada de la politie ca era beat soferul si omul si-o repara pe RCA-ul betivului. Se numeste ,,regres" impotriva betivului ca sa recupereze banii. , iar asta o va face asiguratorul betivului. Asa ca nu are nicio problema ca ala a fost beat.1 point
-
1 point
-
2000-3000 euro ??? Doar motorul si cutia valoreaza atata ... Oricum, cu banii de la asigurare si cu cat scoti dupa dezmembrarea epavei o sa iti cumperi o masina la fel sau poate mai noua/dotata. Stai linistit ca asigurarile se misca mult mai bine acuma de cat acu 5 ani. Doar sa nu faca firma figure ca a fost ala beat .1 point
-
Am auzit ceva povesti cum daca persoana care a provocat accidental a fost sub influenta acoolului nu mai despagubeste nimica. Este adevarat ?1 point
-
Ce s-a facut in interventie numai la reprezentanta vezi! De ce e ciudat? Eu de ex am avut 4 intrari in interval de o luna si umpic. - Revizie - Revenire a doua zi ca a uitat sa prinda o clema si trebuie sa faca intrare - Schimbare placute - Schimbat un furtun care a fost constatat la revizie ca trebuie schimbat dar nu il aveau pe stock Mai ciudat e cand nu are intrari in service ... sau sunt diferente mari de km! gen odata intr-un an a facut 10k km si in alt an 100k!1 point
-
Nu poti sa atasazi o factura cu lista si coduri de piese ? Mai mult, nu e un moment bun pt schimbat si alte componente? Pompa de apa, ulei ? In plus, curele + role ? a fost distributia pana la urma ? ce ai facut ? intra pe LexusOwnersClub ... :-) sa vezi daca e vreo diferenta1 point
-
Salut! Ce parere aveti de masina asta: https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-d-automat-navigatie-trapa-panoramica-piele-2007-ID8FmRb.html#36e7e7060a1 point
-
Pentru mine raspunsul lui Mark a fost suficient,daca mai erau si altii cu cheltuielile lor,si mai bine.Poti da mai multe minusuri,nici o problema,desi banii ,ratele ar fi fix problema mea.Ca am afacere sau nu ,ca mi pot permite sau nu,o sa vad.Eu faceam un calcul asa,la prima strigare.Normal ca preturile .sumele difera.Stiu si eu ca nu e o masina ieftina la intretinere,si binenteles stiu ca nu merita ratele la banca pt o masina sh ,mai ales un f10.O zi buna Cavaliere-bine punctat-pt un fier.Desi este un fier,ne plac,ne atrag si ni le dorim.Simplu: 800 900 o revizie service,1000 lei discuri etc.M ai lamurit pe scurt.Ms frumos Thanx BMG1 point
-
Ai primit minus de la mine, din simplul motiv ca a te imprumuta la banca pentru o masina scumpa sh, este in opinia mea o prostie. Daca iei masina pe leasing, ca ai nu stiu ce afaceri, si iti deduci cheltuieli, aia e cu totul altceva, dar ca sa ai o rata de 4-500 eur la banca pentru o masina sh costisitoare, nu este o decizie prea inteleapta. Ai mai primit minus de la mine, si pentru faptul ca ti-a fost lene sa cauti, si ai adresat o intrebare generica. Pai consturile de intretinere pot varia enorm in functie de o multime de parametri, pe care tu nu i-ai oferit aici atunci cand ai adresat intrebarea, dar astepti raspunsuri.1 point
-
Poate ca din cazua ca vrei sa te imprumuti si sa iti cumperi o masina pe care poate nu prea iti permiti sa o intreti din cauza ca trebuie sa te imprumuti ca sa o cumperi .1 point
-
1 point
-
Nu am incurcat nici un clip. Ti-am spus sa te uiti la min 2,40, pui videoclipul pe pauza, sa vezi cum este prins senzorul. Foarte simplu. De acolo iti dai seama ca poti sa-l demontezi foarte usor si fara a demonta ce spui tu. Uite aici cum este montat senzorul, pune pe pauza sa vezi: https://www.youtube.com/watch?v=jtUsdLEr-fE Nu te supara pe mine, dar daca nu stii ceva sigur, nu mai fa afirmatii nefondate. :console:1 point
-
Consumul depinde mult si de temperatura exterioara. Masina mea are consumul mediu pe bord intre 9,3 si 9,7, urban+ neurban. Cel mai mic consum neurban l-am avut pe la inceputul lui mai cand nu trebuia sa pornesc clima, 7,7, alergata rau. In weekendul trecut mi-a luat 8,7 in exterior, mers linistit( 3 caucuri cu galci), dar folosit clima ca afara erau canicula. In oras mi-a luat cel mai mult prin ianuarie februarie, 13, cand era foarte frig. Motor 2.0 biturbo. Sent from my HTC One_M81 point
-
Caz concret: un tovaras vroia sa cumpere un F10. Am fost sa vedem 15 masini....8 in BUcuresti si restul prin tara. Niciuna dar absolut niciuna nu era corecta sau cinstita. Eu nu am avut probleme sa-mi vand masinile pt ca le-am dat in secunda 2 deoerece toate au fost intretinute la modul maniacal. Am avut un 335i pe care l-am vandut inapoi in Germania pt ca in Ro nu dadea nimeni banii pe el. Ai dreptate ce zici tu, dar la noi piata e varza si samsarii o trag in jos cu harburile lor cu "km reali". Marea problema cand cumperi de la privat e ca mai nimeni nu are facturi care sa justifice ce a fost schimbat. Daca cauti E90-uri, vei vedea ca 99% din ele zic ca au distributie schimbata, discuri fata-spate, fulie, etc. Cand le pui pe elevator sunt vai de mama lor. Eu, din fericire, am leasing operational si la sfarsit de contract dau masina inapoi si aia e, nu mai am grija asta. Evident ca nu am verificat toate masinile de pe piata, dar din ce am vazut, nu era niciuna tipla asa cum o gasesti in Germania. E doar parera mea personala, mai bine ma duc direct in afara si iau de acolo un second cinstit, decat sa umblu dupa 20 de masini si toate sa aiba cate ceva. Repet, fiecare face ce vrea cu banii lui. Are un tovaras un E90 318d de vanzare din 2010 cu 85K km in bord reali, masina lu ma-sa cumparata de noua din reprezentanta. Pana si masina aia care sta in parcare in 80% din timp troncane si nu e bine intretinuta. Nu stiu, poate sunt eu foarte exigent la intretinerea unei masini, dar din RO nu as cumpara. Pur si simplu, cunosc prea multi oameni si prea multe metode de a de a "prepara" masinile pentru vanzare. Problema nu sunt doar samsarii, problema sunt si clientii romani care vor ieftin, bun, impecabil (fara zgarierturi normale) , full options, sub 200K km si pret mic. "Eftin si bun" nu exista!0 points
-
EPIC! tu nu stii ce masina ai si vrei sa te apuci de diagnoza? in principiu, nu e greu, dar daca nu te-ai stresat sa rasfoiesti google pentru a afla ce model de masina ai nu cred ca pentru diagnoza vei face asta.0 points
-
Consumul eu zic ca e relativ. Depinde de stilul de condus in primul rand. Din punctul meu de vedere e irelevant daca unu iti spune ca a lui consumai mai mult sau mai putin. Nu am X1 , am un 520 automat si a mea consuma 8,5 in oras si 6,5-7 in afara in functie de drum. Tin sa mentionez ca merg destul de sportiv.-1 points
-
Ce e cu consumurile astea la diesel? Eu scot 9 pe autostrada doar daca o calc bine de tot (in reprize, normal). Daca merg civilizat (pana in 140Km/h) am 7,5-8. E60 3l benzina xdrive automata e masina.-1 points
-
Am si eu un X6 40d si imi consuma 11% in oras, mi se pare mult pentru o masina de 120.000 euro din reprezentanta. Mi-au zis de la BMW ca nu o sa sara de 7.5% consumul, nu stiu ce sa ma mai fac cu ea, la voi cum e ?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nici vorba. Consuma 11 12 in cele mai mari aglomeratii x1 ul meu, fara start stop folosit, fara ecopro folosit si cu eroare la egr. Deci al tau nu sare de 10 garantat.-1 points
-
Am un consum constant de 8,8 - 8,9 cu un E84 18d xdrive cu cutie automata. Nu resetez consumul dar paraca a ramas incremenit in jur de valorile astea. Daca faca 500 km in afara orasului sau merg o luna doar prin oras nu variaza cu mai mult de 0,1 - 0,2 consumul, e normal?-1 points
-
24.40 ultima vers 10 mai update https://mega.nz/#!CxlnnQhb!LyHMSqP_2DqY-9dzBRHSypqLf1f2s8xNWeyAdSRuOTE Ce este nou - iDrive Coding now possible for NBT (all new iDrive possible now) - Exhaust valve + Active Sound Design: Turning On and Off again for all F-Models, that have this built in-1 points
-
am procedat la fel cu un FRM3, masina fiind facuta de mine LCI, ei nu puteau sa il codeze. am convenit sa mi-l dea si sa il codez eu.....l-am primit in cutie si am plecat cu masina de acolo cu FRM-ul blocat pe masina...si da...tot reprezentanta. daca nu stii substratul nu te mai baga...zici ca esti detectiv particular.....neplatit. incearca tu sa gandesti putin si sa discutam strict de camera reverse, nu de ce dosar de dauna ai fi facut tu.-1 points
-
sa nu uitam problema comuna....distributia care costa in jur de 3000 de lei. eu am mai cumparat si roti de iarna, jante + anvelope....3500 lei. in rest, daca ai probleme mecanice sunt destul de costisitoare.-1 points
-
Am scos si un raport de pe autocords dupa vin. Nr de km pare sa puste cu ce apare in anunt dar in raport nu apare ce interventie s-a facut la fiecare intrare; mai mult, unele intrari sunt la distanda de 1 luna, cam ciudat nu! Status Event Date Event Location Odometer Reading Event Detail 2016-11-09 Inspection Station 143,000 km Inspection 2016-11-04 Inspection Station 142,000 km Inspection 2016-06-03 Inspection Station 120,000 km Inspection 2016-05-03 Inspection Station 116,000 km Inspection 2016-04-04 KĂśnigswinter 113,000 km Inspection 2016-03-23 Ingolstadt 112,000 km Inspection 2015-06-24 Inspection Station 83,000 km Inspection 2015-01-16 Inspection Station 65,000 km Inspection 2015-01-05 Inspection Station 64,000 km Inspection 2014-11-18 Limburg/Lahn 59,000 km Inspection 2014-09-19 Inspection Station 51,000 km Inspection 2014-07-21 Inspection Station 44,000 km Inspection 2014-04-05 Inspection Station 33,000 km Inspection-1 points
-
-1 points
-
Uleiul cu specificatia LL01 este pentru motoarele din 2001 pana in 2004 ... LL04 e pentru motoarele din 2004 pana in prezent.-1 points
-
NU, nu e adevarat. Se despagubeste. Dupa modificarea legii in 2017, orice dosar trebuie finalizat in max. 2 luni. Am patit eu si mi-a despagubit societatea. Multumesc pentru minus-ul primit. Stiu si cine la dat, la dat atotstiutorul cu 3 stele , stie el care.-1 points
-
Vezi sa nu fie placuta de frana, sa nu frece de disc, chiar daca ai ferodou pe placuta, din cauza ca ai discul prea tocit, iar gradul format in partea de jos a discului atinge de partea metalica a placutei de frana.-1 points
-
Constant? Pe bune? Ce consuma constant la un 320d nfl daca ii faci revizia, reconditionezi turbina daca face figuri si schimbi fulia pentru linistea ta? Sa fim seriosi ca nu e n42 (no offence) )-1 points
-
Posibil, oricum dupa ce aburul se incinge el devine transparent. Momentan nu poti decat sa verifici cu foarte mare atentie nivelul la ulei si antigel. Care pleaca primu acolo este cauza.-1 points
-
Motorina foarte proasta sau a ajuns apa in rezervor din cazua condensului, dar iara acuma vara este putin probabil sa se intample.-1 points
-
Daca este din cauza motorinei sau din cauza condensului dupa 1000km nu mai trebuie sa scoata acel ''fum'' alb. Ai grija de unde aimentezi.-1 points
-
Cel mai bine iti cauti un F10 in Germania, acolo gasesti calitate la pretul corect. Samsarii tot de acolo le iau, dar le dau DOAR 3-400K km inapoi. Stiu ca pe autovit gasesti masini cu dotari multe si pret mai mic, dar asta din cauza ca samsarii vand doar naspeturi. Nu mi-as cumpara masina 2nd hand din Romania nici macar de la Bavaria used cars, la noi pana si reprezentanta vinde daune totale pe post de NOUA, impecabila, fara accident, km reali. E un caz concret cu un F10. Faci ce vrei cu banii tai, dar eu m-as duce in Germania.-1 points
-
Salutare tuturor, De curand am schimbat si eu distributia pe masina proaspat achizitionata prin culanta la BMW si mi se pare ca a crescut putin consumul. As fi curios daca mai sunt si alti posesori de X1 18d care ar putea sa imi spuna cam cat consuma "agregatul" in oras, afara, mixt. La mine am un consum afara 7,5 (autostrada), cam 10 in oras. Mi se pare cam mult. Inainte am avut un 320d cu 163 cp care lua afara cam 5,6 si in oras 8,5, probabil de asta sunt nelamurit. Stiu ca X1 e mai grea, ca motorul e softat altfel la 143 cp. Multumesc anticipat de pareri. Saptamana usoara!-1 points
-
Parerea mea decat suspensie adaptiva mai bine iei un kit bilstein b12 si o sa fie stabila ca un tanc Sent from my iPhone using Tapatalk-3 points
-
bmw 530d 2004 ( cumparata in 05.2005 ) -fiind al 2-lea proprietar 224.289 km reali Proprietar Inmatriculata RO Taxa achitata si nerecuperata Adusa din Germania in 2009 Toate actele la zi Ingrijita / Tinuta in garaj Nefumator KM reali Motor 3.0d 256cp M- Paket – Facelift Navigatie ecran mare 3D professional Europa CD / DVD, MP3, AUX-IN PDC – senzori parcare fata si spate cu afisaj perimetru pe display DTC – dinamic traction control DSC Se ofera inca un set de jante si roti de vara r17 In masina am facut diferite investitii la reprezentanta si service. Arata si functioneaza excelent! Merita vezuta! pret 8700eur , fara schimburi.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00