Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/22/17 in all areas

  1. La intrebarile tot mai multor persoane am reusit pe o zi de ploaie sa stau si sa fac cateva calcule pentru ce s-a investit in masina si rezultatul este urmatorul: ~19.000euro upgrade-uri ~4.300euro intretinere si consumabile(manopera a fost adaugata doar la schimbarea motorului,restul...) Lista probabil ar fi mai lunga dar in momentul asta de la calculele astea plecam.Investitiile au fost in decursul ultimilor 5 ani. Nu ma voi opri aici in nici un caz pentru ca masina asta n-as schimba-o pe nici un F10 sau altceva. Urmeaza alte jucarii si imbunatatiri cat de curand. In weekendul asta(24-25.06) este etapa de la Ianca unde vreau sa ajung pentru a vedea pentru prima oara pista de acolo si pentru a testa un mic truc.
    4 points
  2. Salutare dragi membri! Dupa cum poate unii dintre voi stiti, acesta nu este primul meu e46 coupe, avand in urma cu ceva ani un 318Ci non-facelift. De data asta, m-am hotarat sa aleg tot e46 coupe, insa cu motor de tractor si facelift + pachet M. Ca si dotari voi lista mai jos corespunzator dupa seria de sasiu: Model 320cd - EUR Development Code E46 (2FL) Chassis COUPE Steering LL Doors 2 Engine M47DO1 Displacement 2.00 Power 110 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Sparkling Graphite Metallic - A22 Upholstery Stoff Laser/anthrazit - G7AT Production Plant REGENSBURG Production Date 2005-03-29 Standard Equipment 210 Dynamic Stability Control (dsc) 251 Run Flat Indicator 520 Foglights 548 Speedometer With Kilometer Reading 550 On-board Computer Bordcomputer 785 White Direction Indicator Lights 832 Battery In Luggage Compartment 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 167 Eu4 Exhaust Emissions Norm 226 Sports Suspension Settings 249 Multi-function For Steering Wheel 338 M Sports Package II 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 473 Armrest, Front 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 495 3. Headrest Rear Centre 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. 650 Cd Player 661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business 710 M Leather Steering Wheel 716 M Aerodynamics Package II 724 Edition Sport Edition Sport 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 770 Interior Trim Alu Silver Cube 775 Individual Roof-lining Anthracite 788 M Lt/aly Wheels M Leichtmetallraeder 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 972 Comfort Package Comfort Paket Mai multe poze voi face cand voi avea un pic de timp sa ma ocup de ea si sa o "pun la punct". Hai noroc!
    3 points
  3. Stai ca apare iar Fanatic si co testa problema...care din punctul lui de vedere dupa 2011 nu mai exista )
    2 points
  4. doar masinile cu extended smartphone au si iDrive touch, in rest orice NBT vine stoc cu idrive simplu. ai nevoie de idrive touch si de touch ecu (~60eur). la reprezentanta ori nu stiu ori nu vor. pentru retrofituri neoficiale nu intrebi niciodata la reprezentanta
    2 points
  5. am dat like fiecaruia. la asemenea intrebari si topicuri, nu merita sa ti bati capul nici macar sa-i ceri detaliile minime
    1 point
  6. 1 point
  7. Daca ala e scaun si volan de 60 de mii.. ) Mai cere si 19 mii pe ea. Si totusi ce inseamna din descriere "Stare buna"? Parerea mea e sa o iei din afara. Si in locul tau as cauta cu motorul 2.0 turbo benzina, nu vad de ce ai mai lua 2.5-ul vechi, cand ai optiuni mai bune.
    1 point
  8. Ma depaseste cum de sunt atatea persoane care au diverse testere si care nu au nicio legatura cu domeniul auto. Nu stie nimeni erorile pe de rost, in cel mai bun caz o gasesti pe Google. Cu ce faci diagnoza si la ce masina?
    1 point
  9. Am cumpĂŁrat din Germania al doilea set de Style 166 de rezerva,la drumurile de la noi...
    1 point
  10. Da...dupa cum spuneai tu, nu altii:). Dupa ce am bagat in VO pe vechea spira optiunea, $249 parca era MFSW, si am incercat zile intregi degeaba codatul modulului si a masinii, SZL-ul asta nou a mers din prima, efectiv am pus totul la loc, am apasat butonul start, deschis radio si gata, au mers butoanele:)
    1 point
  11. Exact ... am vb eu cu Neo si mi-a spus ca se poate. Asa ca cel mai bine iei legatura cu el ca sa afli raspunsul corect.
    1 point
  12. Pana la urma ai platit 200de lei pentru ce ? Nici nu sti ce erori ai , nu le-au sters ca nu mai au istoric ??? dar de ce naiba le-au mai tiparit !!! Asa este cu reprezentantele astea , pleci bou la ele si te intorci vaca .
    1 point
  13. Am vrut eu si faruri facelift, nu sunt compatibile. Toate aftermarket-urile aveau o lumina destul de slaba (cele care sunt sigure, bineinteles). I-am pus OEM, sunt totusi destul de frumoase si te mai diferentiezi de restul de E36 cu angel eyes cu xenon, volan pe dreapta si BG (cel putin unde stau eu cam asa e). Vara asta cred ca ma scap de ea pentru un 730 din 2015 (modelul nou), vad ca au scazut preturile foarte mult.
    1 point
  14. Nu e singurul e46 pe care l-am avut si nu era vorba doar de motorizare, e vorba de masina cu totul. Oricat de intretinut ar fi, are o varsta si inevitabil o sa manance bani. Omul trebuie sa fie pregatit si sa aiba bani pusi deoparte pentru ca nu se stie niciodata. Oricat ai verifica este loterie cu masinile sh.
    1 point
  15. Acum am inteles si mai bine cum stau lucrurile. Va multumesc tuturor pentru explicatii! Pentru un incepator ca mine intr-ale BMW-ului, inseamna foarte mult sprijinul pe care mi-l oferiti!
    1 point
  16. Si eu am e90 lci 320d efficient dinamics edition si confirm ca ambreaiajul e destul de soft. Nu mi se pare incomoda in oras (Bucuresti)
    1 point
  17. Daca va tot plangeti ca-i pedala tare ,luati un Polozaur benzinar ,zici ca nici nu are ambreaj....am avut un megane 2 diesel avea pedala de 2 ori mai tare ca 3-aru.
    1 point
  18. N-am condus nfl. Tot ce pot sa zic este ca la lci, cel putin la ede, pedala e moale si e foarte comoda de folosit chiar si in oras. Intr-adevar, ede are alt volant usurat, dar timoneria este aceeasi cred la orice lci.
    1 point
  19. Nici eu nu stiu cum este la FL, poate au mai schimbat, dar la NFL iti pot spune ca asa este. In oras era f obositoare din aceste cauze, dar in afara treaba statea complet pe dos, asta ca sa nu fiu prost inteles. Cumva este de inteles ca trebuie sa fie totul cat mai "fix", cat mai rigid, daca vrei sa fie in acelasi timp si precis. Aceeasi treaba si cu suspensia.
    1 point
  20. Se poate inchide. Masina s-a vandut.
    1 point
  21. Salut, eu sunt nou pe forum si as dori sa pun o intrebare ( cu riscul ca nu sunt topicul potrivit ). Am un BMW 318D E90 2009, iar aseara mi s-a oprit becul xenoon de pe partea dreapta. Ma puteti sfatui cu ce model de bec ar trebui sa achizitionez ? Oricum voi lua doua ca sa le schimb pe ambele . Si ca o remarca pentru colegul ce doreste sa achizitionez cu 8000 eur , eu am dat 10 000 pe ea - Face lift, 160 000. cutie manuala. Multumesc frumos pentru sfaturi !
    1 point
  22. Cred ca se poate pune, vorbeste cu colegii de pe forum (neo_anderson)
    1 point
  23. Ideea e ca orice ai alege sa te gandesti ca ieftin si bun nu se gaseste, cum au spus mai sus colegii cauta una NFL cu motor M47 ingrijita, cat mai dotata, sa te obisnuiesti cu gandul km. peste 250K. nu asta te sperie daca masina a fost tratata corespunzator. Daca esti din Bucuresti si nu numai, iti recomand cutia automata. Un schimb de ulei e mai ieftin decat un kit de ambreiaj.
    1 point
  24. Rapoartele sunt OK. Ma refer ca schimbatorul in sine e rigid, dar precis, ambreiajul la fel e destul de tare in comparatie cu alte masini de pe la VAG spre exemplu.
    1 point
  25. Lci-ul arata mai actual, evident. Eu la al meu, de 2 ani de cand il avem, am schimbat flanse amortizoare, brate fata, discuri fata spate si placute fata spate, tampoane motor, bucse bara stab si distributia. Practic nu s-a stricat nimic, ceea ce am schimbat le consider consumabile. Si totusi daca socotesc cred ca adunate sar de 2000 euro lejer. Ceea ce uita cam toti cumparatorii de masini sh, este ca dupa ce o cumperi, poti lejer sa schimbi nimicuri sau chiar piese serioase. Insa mentalitatea generala este sa iei cat mai ieftin ca e bmw si e bun. Evident asta nu inseamna ca o masina mai scumpa la sh este si mai buna. Nu ai de unde sa stii niciodata ce a schimbat cel dinaintea ta si ce nu. Insa parerea mea si poate iau minusuri ( nu conteaza pt mine aspectul oricum), cu 8000 iei un nfl bun, dar cu conditia sa ai noroc si sa gasesti proprietar serios. Altminteri, eu cred ca si cu 10 mii nu poti fi sigur ca gasesti un lci bun. Adica poti gasi, insa sanse sunt mici.
    1 point
  26. Nu gasesti facelift corect in 8000 de euro, mai aduna 1500 si altfel te orientezi.In afara de asta sa mai ai pe dreapta 1000eur. ca in primul an iti trebuiesc sigur asta ca sa stii de la inceput, o revizie simpla de filtre, ulei e 700 ron. iei in calcul ceva placute discuri mai pui 1000ron. nu vorbim curele, fulie, bujii, astea consumabile. Vezi cum iti faci socotelile ca BMW-ul la varsta asta consuma bani constant.
    1 point
  27. Am scos si un raport de pe autocords dupa vin. Nr de km pare sa puste cu ce apare in anunt dar in raport nu apare ce interventie s-a facut la fiecare intrare; mai mult, unele intrari sunt la distanda de 1 luna, cam ciudat nu! Status Event Date Event Location Odometer Reading Event Detail 2016-11-09 Inspection Station 143,000 km Inspection 2016-11-04 Inspection Station 142,000 km Inspection 2016-06-03 Inspection Station 120,000 km Inspection 2016-05-03 Inspection Station 116,000 km Inspection 2016-04-04 KĂśnigswinter 113,000 km Inspection 2016-03-23 Ingolstadt 112,000 km Inspection 2015-06-24 Inspection Station 83,000 km Inspection 2015-01-16 Inspection Station 65,000 km Inspection 2015-01-05 Inspection Station 64,000 km Inspection 2014-11-18 Limburg/Lahn 59,000 km Inspection 2014-09-19 Inspection Station 51,000 km Inspection 2014-07-21 Inspection Station 44,000 km Inspection 2014-04-05 Inspection Station 33,000 km Inspection
    1 point
  28. Eu nu inteleg ceva , pe real OE la mine la f07 imi arata ca imi trebuie un bec h8 pe pozitie/lumina de drum, si eu nu am culoarea aia galbena pe angel eyes ... De ce nu folositi acelasi bec cum imi trebuie mie, ca doar to h8 aveti si voi ... Stormzor , fara suparare , dar de cat tot felu de culori vai de ele , mai bine as umbla cu becurile clasice h8 cu care a venit masina. Totusi este seria 7 ...
    1 point
  29. Rezolvarea este mult mai simpla. Cauti pe net o persoana ce vinde un kit de logic 7. Cumperi doar medii + TW fata + spate si cele 2 woofere de sub scaune. Dai jos scaunele din fata (sau scoti suruburile si la inclini pe spate) si incepe distractia. intrerupi cablurile ce alimenteaza fiecare difuzor in parte si-l prelungesti pana in portbagaj unde o sa se conecteze intr-un amplificator de minim 5 canale, stabil in 2 ohm. iesirea aferenta din amplif se conecteaza inapoi la boxa de unde ai taiat firul + schimbi difuzoarele standard cu cele L7 Repeti procedura pentru ficare boxa/difuzor/ Codezi Masina de la sunet standard la logic 7 sau hifi pentru a debloca gama de frecvente si a trece iesirile navigatiei din high in Low. Enjoy! Nu iese logic7, este adevarat, dar o sa ai un sunet de 1000 de ori mai bun decat cel standard iar pretul la mai putin de jumatate fata de un logic 7 complet. Succes
    1 point
  30. Multumesc...vreau sa fac si eu o astfel de masina si vroiam sa imi fac o idee. banuiesc ca invatand din greseli acum te ar ajunge mai putin.. sunt convins (din experienta) ca am mai facut si investiti neinspirate
    0 points
  31. Confirm ce zice Rayne, la E90 NFL manual, e destul de obositor sa mergi cu ea in oras. Am avut 320D E90 manual m pachet si era destul de solicitanta in oras si la genunchiul stang chiar facusem muschi de la atata ambreiaj. Nimic de zis, cutia era ft precisa si ft ok, dar in Bucuresti unde traficul e jale, cutia era obositoare.
    0 points
  32. -1 points
  33. -1 points
  34. -1 points
  35. Din cate am citit pe forumurile din afara deja sunt problem si cu b47 , turbina mica incepe sa se duca cam la fel de repede ca si distributia de pe n47 si/sau scurgeri de ulei tot in zona aia. Un exemplu
    -1 points
  36. Vand BMW E46 318 i motor cu capacitate cilindrica de 1, 9 si putere de 118cai anul de fabricatie 1999 pe benzina <br style="color: rgb(63, 76, 82); font-family: Lato, sans-serif; font-size: 14px;">masina se afla intro stare buna este inmatriculata in 2014 al 2 propietar pe carte are taxa platita si nerecuperata sa platit 3900 de lei se dovedeste cu acte si facturi sa facut revizie acum 7000mii de kilometri schimbat ulei filtre antigel lichid frana servo bujii si curea de accesori masina merge bine are interior culoarea crem de piele .masina are roti iarna pe 15 de tabla cu capace bmw originale are cotiera fata spate cu sac de ski oglinzi electrice incalzite parbriz incalzit scaune fata cu reglaje lombar perne de aer electric comenzi volan pilot automat cu control cruise compiuter de bord cu afisaj consum si cati kilometri mai parcurgeti pana la alimentare are si functia flow me sta farurile aprinse si se sting singure cand ajungeti in casa si se aprind singure cand actionati deschiderea din telecomanda are si kit angelles baterie nouo de 75de wati la ia si multe alte dotari itp valabil pana in noiembrie 2018 asigurare valabila pana in noiembrie 2017 se ofera fiscal si toate actele in regula sunt propietar la schimburi nu acept toate cazanele neinmatriculate si umflate la pret ca va pierdeti timpul degeaba nu sunt in criza de bani prefer sa astept si 20 de ani pana o vand de preferat la schimb tot cu bmw e46 tot 318i fabricat dupa 2003 in 4 usi si evaluat corect nu umflat la pret ca va pierdeti timpul degeaba .ACEPT SI SCHIMBURI DAR LA VARIANTE PRETUL ESTE DE 3000 DE EURO la ches pretul este de 2300 euro tel 0764553392
    -1 points
  37. bmw 530d 2004 ( cumparata in 05.2005 ) -fiind al 2-lea proprietar 224.289 km reali Proprietar Inmatriculata RO Taxa achitata si nerecuperata Adusa din Germania in 2009 Toate actele la zi Ingrijita / Tinuta in garaj Nefumator KM reali Motor 3.0d 256cp M- Paket – Facelift Navigatie ecran mare 3D professional Europa CD / DVD, MP3, AUX-IN PDC – senzori parcare fata si spate cu afisaj perimetru pe display DTC – dinamic traction control DSC Se ofera inca un set de jante si roti de vara r17 In masina am facut diferite investitii la reprezentanta si service. Arata si functioneaza excelent! Merita vezuta! pret 8700eur , fara schimburi.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.