Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/24/17 in all areas

  1. Pana si mecanicii de la bavaria neoficial recomanda schimbul uleiului la maxim 15 mii pentru Romanistan. As zice ca un 10-12 mii e optim mai ales daca mergi mult urban. Eu de mai bine de 15 ani schimb la toate masinile uleiul si toate filtrele la 10 mii de km si nu am avut probleme cu niciuna. Si sunt peste 30. Poate o fi fost noroc, cine stie, dar eu merg pe reteta asta care nu a dat gres. Asa ca fpat divers, demontati filtrul de aer dupa 5000 de km si vedeti cum arata saracul. La 30 de mii mira-m-as pe unde mai trece aer in motor.
    2 points
  2. Si eu schimb uleiul tot pe 12.000 km la X3, N47, pun 5w30 Bmw Shell . Cu uleiurile si praful din Romania, uleiul din motor face depuneri prin micile orificii, infundandu-le. Plus ca eu ma gandesc si la orele de functionare ( ca la utilaje ) nu numai la km, de ce trebuie sa va ganditi doar la kilometri ? ca nu suntem in Germania. Daca se infunda orificiile de la intinzatoarele hidraulice de la distributie, normal ca nu vor mai intinde lanturile si la un moment dat se vor rupe, precum la bicicleta daca e moale lantul .
    2 points
  3. Salutare! Dupa multe cautari, am gasit intr-un final ceva pe gustul meu. Initial voiam sedan, insa nu m-am putut abtine sa nu iau tot coupe. Este un 318Ci, motor M43TUB19. Dotari conform VIN: Type BL31 Model 318ci - EUR Development Code E46 (2) Chassis COUPE Steering LL Doors 2 Engine M43/TU Displacement 1.90 Power 87 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Cosmosschwarz Metallic - 303 Upholstery Bianco Nero/anthrazitweiss - H7BC Production Plant REGENSBURG Production Date 2000-11-10 226 Sports Suspension Settings 255 Sports Leather Steering Wheel 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 374 Lt/aly Wheels/radial Spoke 73 403 Glas Roof, Electric 415 Sunblind For Rear Window 428 Warning Triangle 439 Interior Trim Finishers 441 Smokers Package 464 Skibag 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 508 Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning 661 Radio Bmw Business 785 White Direction Indicator Lights 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation 915 No Outer Skin Protection 946 Consideration Of Price Dependency Masina in momentul achizitiei nu se afla intr-o stare prea buna, amortizoarele pe spate erau praf, articulatia pe fata la fel, pierdea antigel pe la cotul din spatele motorului ( problema frecventa la M43 ), toba finala sparta/ruginita ( inlocuita ulterior cu Bosal ). Am investit ceva si sunt abia la inceput de drum, mai sunt multe de reparat/inlocuit ca sa fie ok, insa usor, usor le facem pe toate. Ce urmeaza: - ceasuri bord - momentan am niste ceasuri aftermarket dubioase + ca nu indica bine turatia si apa uneori - un detailing interior - rezolvare problema check engine - pe tester imi da eroarea P0170 Fuel Supply System Check - de la un timp de vreme nu imi mai merg senzorii de parcare, pe tester mi-a indicat senzorul din stanga, deasupra de toba - valva DISA face un zgomot urat - inlocuire bucsi grup, flansa, rulment cardan - face un "buff" infundat cand bag in viteza sau cand scot - inlocuire stopuri portbagaj, sunt matuite - jante styling 68 sau 73. Deocamdata cam atat imi vine in minte. Vom vedea ce mai apare pe parcurs. Si, bineinteles poze: ...
    1 point
  4. Ma bate gandul sa imi schimb masina cu ceva mai sport asa ca o scot la vanzare. Masina e in stare perfecta de functionare si este intretinuta exemplar. Am cumparat-o in anul 2014 la 43.xxx de km din Germania cu certificat Premium Selection si garantie Europlus si momentan are 102.xxx km. Pe langa intretinerea uzuala am schimbat turbina mica si EGR, ambele fiind inca in garantie. Km sunt reali, nu a fost accidentata si se poate verifica dupa vin DW62240. Pretul este de 25.500 Euro negociabil. Link autovit: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GlTgu.html Link catre topicul de prezentare de pe forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/152868-f10-525d/
    1 point
  5. Baieti...intrati in detalii degeaba. As fi putut sa insir si eu n motive pt care fac reviziile de 3 ori mai des. Sa faca fiecare cum il duce capul
    1 point
  6. Retrofit oglinzi heliomate,rabatabile electric,codata funcția de rabatare din telecomanda
    1 point
  7. Am cumpĂŁrat din Germania al doilea set de Style 166 de rezerva,la drumurile de la noi...
    1 point
  8. masina ta are upgrade-uri gratuite de harta pana in 20.01.2020, nu trebuie sa cumperi nici un cod, doar cumperi stick-ul de la o reprezentanta BMW, e vreo 35 de euro si il bagi in USB-ul din cotiera, update-ul porneste automat fara sa iti ceara nici un cod. Cei care vand coduri FSC pentru EVO iti vind un pachet de FSC-uri "fake" sub forma unui .bin executabil care introdus in USB sterge certificatele originale BMW de pe navigatie si pune niste certifcate false care permit apoi update-uri de harti cu coduri ne-originale. Daca faci asta la masina ta, cand te duci la BMW pentru vreo resoftare navigatia nu va mai functiona si pierzi si garantia.
    1 point
  9. Piesele le-am cumparat eu, iar manopera a fost mai mare pt ca-i xdrive. La reprezentanta costa 6500Ron si schimbau doar lantul superior, plus piesele aferente care tin doar de asta. Un pret putin chiar mai mare, dar tot pe acolo, piese+manopera am primit si de la alt mecanic din tm, doar ca nu inspira prea multa incredere. Poate parea mai mare in comparatie cu preturile practicate de lucian pop spre exemplu, doar ca aveam o luna jumate de asteptat la el, la care se mai adaugau costurile cu transportul pana acolo, cazare o noapte. Pe de alta parte nu cred ca schimba toate piesele nici el. Mai multe decat reprezentanta, clar, dar totusi nu chiar toate douazeci si de repere. Poate ma insel eu totusi si ma corecteaza cineva care chiar a schimbat la el. Tot in acei bani de manopera, mi-a schimbat si placutele de frana. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    1 point
  10. Atunci cand inca mai ai mizerie pe masina si o stergi cu o carpa de caprioara apare asa numita panza de paianjan, practic intinzi murdaria pe masinia afectand lacul. Sau speli masina bine dar baietii de la spalatorie ti-o sterg cu carpa spalata in prealabil cu jetul pe jos. O spalare corecta ar insemna: -prespalare cu o solutie buna, ph neutru -clatire cu jetul -Spalare metoda 2 galeti -Uscare cu microfibra. Eu am 2 prosoape de microfibra care le tin in portbagaj, macar atat pot sa fac. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Nu te minte nimeni. Ei au facut exact ce am facut si eu. Au pus un titlu produsului. Tu te minti singur crezand ca stii, pe cand de fapt nu prea stii. Ai vrut sa imi demonstrezi mie ceva, dar de fapt ti-ai sapat singur groapa.
    1 point
  12. Dupa cum vezi, acolo scrie "moldings". Carbonul nu se face prin "molding" pentru ca el este o fibra si astfel isi pierde proprietatile. Ceea ce vezi tu acolo este tot plastic vopsit hidrografic (Water Transfer Printing) si apoi lacuit.Sa imi spui daca mai pot sa te ajut cu ceva.
    1 point
  13. Vanduta. Se poate inchide.
    1 point
  14. Nu stiu ce mentalitate de cacat e in tara asta dar e varza rau ...eu am lovit in germania o masina un audi a4 break vechi an 2000 era parca ... i-am inodit putin aripa si janta din spate dreapta ... a fost suma la 2500 euro eram cu masina de servici ... repet audi a4 de 16 ani vechime ...si cand lovesti o bara de m originala plus alte lucruri 1200 ron ? 300 euro wtf nu e posibil sincer ... de ce cacat fac astia impozitul 500 euro la 3l diesel e mai scump ca in germania si nu fac asigurarea mai scumpa si ipozitul mai mic si atunci sa iasa din calcul toate incurcaturile de genul ... chiar nu e ok sa platesti impozit de 180 ron pt 2l ...45 euro ...tara ruginei. de 10x suma...poluez de 10x cumva ?
    1 point
  15. nu ai tu idee cate e60 sau alte masini facute din trei sau mai stiu eu ce interventii chirurgicale circula pe piata te anunt ca asta ar fi cel mai mic incovenient cu schimbatul bordului... in alta ordine de idei as vrea sa inchei polemica cu tine si rog doar cei care au de spus ceva constructiv sa posteze... stima celor care au inteles ideea!
    1 point
  16. La noi se bibileste masina non stop man. Mai ales Bemveul. Sunt unii care fac revizii la 5-6 mii. Masina merge mult mai rotund. Dafuq
    0 points
  17. In primul rand incearca sa reduci aluziile si aprecierile subiective la cat de multa sau cat de putina minte are lumea. Pentru ca nu as baga mana in foc pentru ce ai zis tu mai sus. In al doilea rand nu e "topicul tau", acesta este un forum/topic public. Tot respectul pentru cei care au abilitatea si cunostintele sa faca aceasta operatiune de a muta volanul de pe dreapta pe stanga sau invers. Dar ideea de a face asa ceva, ca nu iti permiti sa ai o masina normala, asamblata in fabrica, e o tiganie. Nu doresc nimanui sa cumpere un e60 "in stare excelenta nu bate nu troncane condus de o batranica in Germania" care de fapt a fost una cu volan pe dreapta cumparata cu 3500 euro si vanduta cu 7000.
    -1 points
  18. Voi chiar va puteti minti singuri ca aia va fi din nou masina?? O sa joace din toate incheieturile si o sa fie o mizerie de masina. Dar important e ca avem e90 la 4000 euro. :goodjob: hai sariti cu minusurile, da dreptate am oricum )
    -1 points
  19. NU, nu e adevarat. Se despagubeste. Dupa modificarea legii in 2017, orice dosar trebuie finalizat in max. 2 luni. Am patit eu si mi-a despagubit societatea. Multumesc pentru minus-ul primit. Stiu si cine la dat, la dat atotstiutorul cu 3 stele , stie el care.
    -1 points
  20. Tare asta cu ecranele pentru pasagerii Sunt patit de asta ma amuza, de multe ori cand merg la diferite service-uri pentru anumite interventi care sunt generale gen reincarcare freon, schimb anvelope etc... imi sunt aruncate niste preturi de ma doare capul ) cand intreb de ce e pretul asa ridicat? o da in parapeti ca ba, ca da ... mai sa zica ca dee na ai 7`ar (ai bani) si poate "gasca"... :poke:
    -1 points
  21. Normal ca sunt mai ieftine, deoarece el jongleaza cu TVA-ul.
    -1 points
  22. Vand Pedala Ambreiaj de pe un 520d E60 Lci Euro 5 cu unele anexe.Motivul? Aveam joc stanga-dreapta foarte mare la pedala si nu am stat la discutii si am comandat pedala de ambreiaj cu toate anexele posibile ( link pedala) insa problema a fost doar la un arc si la un bolt superior(cel mare). Pedala OE a fost 180 lei, iar toate bolturile,clemele si etc m-au dus sa zic undeva la 350-400 lei Piesele vechi care au ramas le pun aici cu tot cu codurile OE, piese care nu au nicio problema si se vand impreuna cu pedala de ambreiaj. -35311165566 -35301164381 -35306759939 -35306759939 -35311161721 -35311161586 (pedala) -07119905695 Pret: 100 lei. O sa pun si poze
    -1 points
  23. Cu muci-n in fasole,dai tu. Eu nu faceam aluzie la tine, dar daca te simti, este strict problema ta. Eu nu vreau sa intru in polemici cu tine, dar frecarea si ungerea metalelor, este la fel si in Romania si in Germania. Poti sa schimbi uleiul cand vrei, doar sunt banii tai, asta asa fara sa te jignesc, cum faci tu. Poate multi nu vor sa arunce banii pe fereasta, masina merge la fel de bine si cu schimbul de ulei la 30.000, chiar si in Romania.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.