Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/26/17 in all areas

  1. repara masasina si apoi mergi la rar. e normal sa nu te treaca rar ul cu astfel de probleme tehnice ce tin de siguranta ta si a celorlalti
    9 points
  2. ca sa vedeti mentalitatea prostului cu BMW...... mi au dat doua minusuri pentru ca i am spus colegului adevarul si un lucru bun atat pentru el cat si pentru ceilalti. sunt sigur ca daca l-as fi invatat cum sa masluiasca martorii din bord, ar fi sarit toti cu plusuri! din cauza unora ca astia lumea e scarbita sa mai scrie pe forum si sa ajute pe altii. cei noi nu prea inteleg, cei vechi stiu prea bine! LE: cineva a dat intre timp plus si a ramas -1 LE2: de la -2 am ajuns la +2 .....
    8 points
  3. ai dreptate ovy07, stiu si eu foarte bine cum se trece ITP ul in Romania, la RAR putin mai greu dar nu imposibil. martorul DSC aprins in bord inseamna ca sistemul lucreaza in avarie, adica ii merge cel mult ABS ul. masini cu probleme la sistemele de siguranta : ABS, DSC, airbag, directie nu ar trebui nici macar sa ajunga la RAR dar sa treaca. mi se pare nesimtire maxima sa vrei sa treci RAR-ul cu astfel de probleme tehnice si nesimtire si mai mare sa ceri pe forum instructiuni despre cum sa masluiesti masina astfel incat sa treci cu astfel de probleme, care desi nu par, sunt grave ! @Alex_wly - nu ma agit, doar ma scarbesc asa ca oameni mi a placut totusi un singur lucru din topicul asta: " daca le sterg imi reapar, desi masina trage foarte bine"
    5 points
  4. Salutare și bine v-am gĂŁsit. Am schimbat recent tabĂŁra, din purĂŁ curiozitate. Am avut VW și Audi pânĂŁ acum, dar am zis cĂŁ e cazul sĂŁ vedem și ce are bune și rele BMW. Am lucruri de care sunt foarte ĂŽncĂŁntat, altele care ĂŽmi plĂŁceau mai mult la Audi. Per total ĂŽnsĂŁ, mĂŁ bucur de ea cât pot deocamdatĂŁ. Așadar, vĂŁ prezint bestia dupĂŁ care am plecat pânĂŁ ĂŽn nordul Germaniei ca sĂŁ o aduc pe plaiuri mioritice. 320d CVA8hp 184cp Sport - Mineral Grey - am pus jantele de EffDyn pentru cĂŁ ĂŽmi plac foarte mult și nu vreau mai mult de 16". DotĂŁri interesante de menționat: TrapĂŁ, Hi-Fi, HUD, HighBeam Assist, NBT mare ... restul sĂŁ fie bine ca sĂŁ nu fie rĂŁu. Am 106000km acum și este fabricatĂŁ ĂŽn Iunie 2013 - tocmai a fĂŁcut 4 ani Ce urmeazĂŁ? PĂŁi probabil uleiul ĂŽn cutie. La distribuție nu cred sĂŁ mĂŁ stresez pentru cĂŁ este dupĂŁ Martie 2013 - de vĂŁzut ĂŽn timp.
    4 points
  5. E aberant sa ii recomanzi diesel in conditiile care masina aia o sa mearga 70% prin Bucuresti. Un motor diesel nu este si nu va fi niciodata mai fiabil decat un motor pe benzina, mai ales in conditiile astea de exploatare. Costurile pentru inlocuit injectoare,turbina,volanta depasesc cu mult cheltuielile de reparatie ale unui benzinar.
    4 points
  6. nicio scuza nu se accepta...iti asumi si aia....sincer, cred ca nici tie nu-ti place
    4 points
  7. La km care ii faci pe an clar benzina. E mai silentios si mai placut de condus fata de diesel.
    3 points
  8. Au si trecut cei 20 ani? Cum mai trece timpul...
    2 points
  9. Daca franeaza bine, ma indoiesc sa-ti verifice aia la RAR DSC-ul sau alte chestii. Sunt atatea masini fara DSC pe drumuri, nu exista legislatie care sa impuna existenta unui astfel de sistem.
    2 points
  10. Mie-mi plac la nebunie foliile alea. In ultima poza, nici nu-ti dai seama ca exista. Iar starea tehnica si estetica a masinii... mai ales vazuta live, e o bijuterie. Nu inceteaza sa ma uimeasca.
    2 points
  11. Poate sa ajunga la temperatura de functionare...in jur de 90 grade. In functie de ce termostat ai, temperatura la care deschide termostatul poate sa fie intre 85 si 105 grade. Dar de unde pana unde intrebarea, la ce temperatura iti urca tie ?
    2 points
  12. Am pus noul set de Style 166 sa vad cum arata pe masina jantele cu culoarea gun-metal SĂŁptĂŁmana viitoare am programare,vreau sa o revopseasc integral masina
    2 points
  13. Bo$$ulica, ce tiganie ai putut sa faci dintr-o masina frumoasa....pacat!!!! Mare pacat de masina. Pune niste cruci (H)aurii pe bord si pe oglinda retrovizoare si vopseste butoanele de la clima tot cu hauriu. Neaparat niste sclipici pe pedale ca sa fie treaba, treaba. JIZAS
    2 points
  14. Din descrierea ta as opta linistit pentru benzinar, nu faci asa de multi km, multi sunt si in oras, iar daca un consum situat intre 9-12 l/100km nu te sperie => clar BENZINA. Motorul va fi mult mai silentios ca dieselul, nu vei avea probleme cu DPF sau sa stai noaptea ingrijorat din cauza distributiei etc. Sunt curios ce alegi! Multa bafta la cumparare!
    2 points
  15. Discutia asta era relevanta daca le configuram de noi. Asa.... E negru, e basic.. vine din fabrica standard, asta e. Trebuie sa recunosc ca nu e ceva extravagant, cum ai avut tu. AC este automat, nu este bi-zona. Dar daca aste este criteriul tau de achizitie al unei masini.. nah, fiecare cu gusturile lui. Bi-zona aveam si pe E92 (nu cred ca am setat vreodata temperatura diferita stanga-dreapta, asa ca in nici un caz nu il regret), prefer acum display-ul extins, head-upul, cutia automata, 184 in loc de 163, etc..
    2 points
  16. Cum SâmbĂŁta e dedicata mașinii,am zis sĂŁ ĂŽmi fac de lucru si sa mai curat ceva pe la motor,deoarece nu le curatesem cum trebuie la ultima interventie pe care am avut-o.Desfac toate plasticele din jurul motorului si ma apuc de treaba,incet,incet cu o bere rece langa mine.Ajung in zona din spate a motorului si vad un furtun(vent hose) care are o supapĂŁ in capat si un sistem de prindere cu niste cleme foarte subtiri.Imi aduc aminte ca una dintre cleme se fisurase atunci cand am schimbat capacul si zic sa-l scot ptr a verifica dacĂŁ acea supapĂŁ din interior mai funcționeazĂŁ.Auzisem o grĂŁmadĂŁ de probleme legate de acest vent hose,adica relantiu neregulat,miros de ulei in cabina si multe altele.Mirosul de ulei era prezent si la mine de câteva sĂŁptĂŁmâni dar am pus problema pe seama capacului culbutori care fusese fisurat,uleiul a ajuns pe motor si chiar daca l-am curatat cu simt de raspundere,era imposibil sa elimin tot uleiul care era scurs pe partea din spate si de aici ideea ca aceasta problema se va rezolva ĂŽn timp.Din cauza colmatarii,acea supapĂŁ din interiorul acestui furtun(PCV)nu mai lucra cum trebuie si de aici problema cu mirosul de ulei,plus ca acel O-ring care e la capatul acestui furtun nu mai etansa cum trebuie.L-am comandat(115 lei) lunea trecutĂŁ si azi l-am primit si montat.Am scos-o deja la o plimbare si pana acum nu am mai simtit niciun miros de ulei. Azi i-am facut si schimbul de ulei(92.000km) Motul 5w40 X-Clean +filtre.
    1 point
  17. Foarte frumoasa! Multi km fara probleme si sa te bucuri de ea
    1 point
  18. Mersi. Am reusit sa il scot de acolo. Nu este nevoie de imbus, se dezvarte becul in contrasensul acelor de ceasornic. Iese doar becul si mufa. Cat despre leduri, inca ma documentez. As vrea sa imi pun niste leduri pe culoarea blue sky dar nu stiu care este treaba cu ele, daca sunt legale si daca nu cumva o sa imi dauneze in far. Am inteles ca degaja o caldura mare.
    1 point
  19. E superba masina ta! S-o alergi cu placere
    1 point
  20. Ce iti indica acul acela din bord ,nu este temperatura la apa , este temperatura la ulei ... Cat timp sta la mijloc (adca pe 100 grade ) este ok ... Acuma cat de repede urca temperatura vara la 100km/h in 5 km parcursi nu stiu de ce te intereseaza sau de ce este asa important. Mai bine ne spui ce problema ai, sau ce crezi ca nu este ok.
    1 point
  21. nu va inteleg se fura atatea masini in cacatul ala de tara numit bulgaria si voi inca vreti sa mergeti acolo
    1 point
  22. multa bafta ! :clover:
    1 point
  23. Mie cel mai mult imi plac trimurile acelea burr wallnut, sau cum le-o zice. acelea ca de lemn mat asa, mi se pare ca arata cel mai calitativ si dau o nota de lucru bine facut.
    1 point
  24. Nu te supara, dar arata ca un linoleu de spital ce ai pus pe bord si usi. Era mai bine cu trimurile originale orice model erau ele .
    1 point
  25. Astia care dati minusuri, daca le-ati si justifica ar fi super sa stiu si eu de ce primesc minus. Niste argumente pertinente ar fi de mare ajutor! Multumesc anticipat
    1 point
  26. Retrofit oglinzi heliomate,rabatabile electric,codata funcția de rabatare din telecomanda
    1 point
  27. E grav de tot, trebuie sa schimbi masina Tu crezi ca vopseaua pe masina este de c...t? Si cu diluant daca dai, nu afecteaza lacul pe masina. Mai vad unii pe aici, vai mi-a cazut rasina pe masina, cu ce sa o curat sa nu afecteze luciul masinii?
    1 point
  28. Ai nevoie neapãrat de diagnozã, modulul de DSC primeºte informatii de la senzorii de abs, de la volan, turatia motorului, viteza maºinii, ºi de la pedala de frânã. Aºa cã poate fi orice.
    1 point
  29. Am cumpĂŁrat din Germania al doilea set de Style 166 de rezerva,la drumurile de la noi...
    1 point
  30. Doua tari de r a h a t.......asta e adevarul...Romania si Bulgaria.....suntem inapoiati ca si civilizatie si niciodata nu ii vom ajunge din urma pe occidentali.....
    1 point
  31. Alegeti concedii ieftine la multe stele si va treziti fara masini(nu este cazul si domnului din aceasta poveste) dar este cazul majoritati furturilor auto din bulgaria. Mai nou se merge in turcia la 5 stele cu bani de seminte,nu conteaza ca poate iti iei o bomba in cap sau vreun glont in nas...Asta e ,noua romanilor ne place sa luam totul ieftin si sa fie cat mai riscant,apoi plangem ca viata este grea..... ps: Din pacate pentru domnul de mai sus care chiar traieste in sofia de un timp,eu zic ca sunt slabe sansele sa isi mai gaseasca masina la jegosii aia.. Cea mai buna solutie : OCOLITI BULGARIA DACA VRETI SA MERGETI CU MASINI DE LUX IN CONCEDIU!
    1 point
  32. Am mai luat un 520d LCI 2010,destul de dotat. DotĂŁri ce merita menționate: -asistenta faza lunga -CIC -combox cu internet,muzica stick,AUX,bluetooth -scaune piele full electrice cu memorii -trapa -Bi-xenon -volan sport -oglinzi f10 heliomate,rabatabile electric -SOFT CLOSE pe toate 4 ușile -keyless Go -keyless entry -funcție TV -volan reglabil electric -cutie automata -suporți pahare -parbriz verde s354 -bancheta rabatabilĂŁ,suport ski,isofix -Trimuri Bamboo Wood grain destul de rare -PDC
    1 point
  33. Am schimbat gurile de la ventilație cu unele de LCI,cu dunga crom
    1 point
  34. Ai tu o toleranta mai mare la asa ceva. Am vazut/mers vreo ...minim 12.. F30, la toate era sesizabil nivelul de finisare/calitate. Acum ca am mers mai mult cu a mea, imi este si mai evident la asta. Despre ce vorbim.. masina NOUA in showroom scartie plasticele in toti dracii, in consola centrala... Sau poate era a ta vreo editie speciala... noise free... Zici de negru mat, ai fi vrut sa fie lucios? :hyper:
    1 point
  35. Firul acesta incepe asa: "Dupa mai mult de 6 luni de la E92, am ajuns la al doilea BMW.. un F30.". Nici acum nu ti se pare evidenta comparatia in baza experientei personale? Subscriu la problemele cu privire la calitatea asamblarii masinii la interior. F30 este pur si simplu groaznic. Campioana este varianta Sport Line unde sunt folosite multe elemente de plastic tip glossy. Stiu ca nu reprezinta nici o consolare, dar sa stii ca sunt probleme grave si la seriile 4 si 6 spre exemplu. In ideea in care ai chef sa-ti imbunatatesti confortul in habitaclu iti recomand sa urmezi acest fir unde gasesti destul de multe informatii cum sa omori greierii: http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1031768
    1 point
  36. Vezi ca sant o gramada de produse special dezvoltate pt. masini(piele),cum sa dai cu crema de maini?Ps. daca dai cu crema de maini sa folosesti cu galbenele ,ca ajuta la hemoroizi.
    1 point
  37. Daca apartin de Bmw ar trebui sa ii intrebi direct pe ei sau poate stiu unii colegi. La ce oferta ai primit mi se pare decenta manopera la ei.
    1 point
  38. Pe site-ul Bmw Romania , oferta de placute si discuri fata (520d) este 1929lei cu manopera si tva incluse. Btw, am intrebat la Bmw Autotransilvania Cluj cat costa manopera pentru schimbat discuri si placute fata cu piese OE ale clientului. Raspuns 700 lei doar manopera. Mi se pare exagerat pretul in conditiile in care imi pot face schimbul acasa, probabil cu mai multa grija decat ei.
    1 point
  39. Chiar vrei sa refolosesti placutele alea? Parca lucrai la o reprezentanta in orasul tau(poate si al meu).Nu e o idee buna. Am mers pe ce avea masina,adica OE si acum am profitat de oferta de dealer.Am si anvelope noi ,fata si spate(Michelin PS4 si Conti Premium Contact 6).Franele acum depasesc toate asteptarile mele.De ce sa ma complic?Am schimbat in viata asta si pe producator ,pe alte marci de masini si nu am avut probleme....doar aici am aflat ca la BMW nu toate sunt bune si am ales sa nu fac experiente. Seful meu are o Octavia 3 VRS si javrele de la leasing l-au trimis la service de 2 lei ....placute TRW ....care au busit discurile OE.....schimbat discuri si placute noi tot TRW ....spune ca dupa 5k km cand franeaza de la 160 la 100 face volanul ca dracu!!!!E tare suparat ....abia asteapta o vizita la Bucuresti sa le-o "pun in brate".
    1 point
  40. Oricum Zimmerman perforate din cate am vazut , costa putin mai mult de cat cele orignale ... si brembo perforate costa cu mult mai mult. Dar avand in vedere ca au 2 ani garantie nu vad de ce sa nu le pui , daca incep sa bata iti primesti banii inpoi sau produsul schimbat, daca in 2 ani nu incep sa bata ai cam scapat.
    1 point
  41. Zii sa ti dea oferta pe mail dupa vin masina sau du te pana la ei si ti printeaza oferta.
    1 point
  42. Eu la E60 530dA, am avut de fabrica discuri textar, cand a fost nevoie,le-am schimbat singur,am pus tot textar= totul ok.
    1 point
  43. Daca discurile nu sunt montate corespunzator , adica curatat butucul/rotorul inainte ca sa se aseze cat mai bine discul, o sa ai problem indifferent ca sunt originale sau nu. Dar discurile sunt in garantie , de ce nu apelezi la garantie sa le schimbi ?
    1 point
  44. Niște poze cu ea curatĂŁ sa se vada jantele mai Ok
    1 point
  45. Si mie imi plac,am avut Style 122 inainte,am căutat modelul asta mult timp pentru iarna,am gasit intr-un final in Germania un set impecabil si nu am mai stat pe ganduri
    1 point
  46. Dragos, la tine chiar se potriveste "semnatura ta" de jos.. cu "Your project car is never "done"!" .. Cand ma uit la topic-ul tau, ma apuca dorul de "trotineta" mea, si maine am 1 sapt de cand am dat-o si deja mi-e dor de ea, dupa 12 ani impreuna:)).. Pune o poza cu masina cu jantele astea de iarna , cred ca arata foarte bine cu ele. Frumoase jantele pe 17" pentru iarna
    1 point
  47. 1 point
  48. A sosit turbina gt2260v la baza,hybrid gt30 CapabilĂŁ 400+
    1 point
  49. Uitasem,am luat si un set de injectoare de 535d,urmeazĂŁ turbo hybrid,intercooler si ambreiaj
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.