Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/28/17 in all areas
-
Chiar daca nu am mai scris, nu am stat deloc. Voi incepe usor sa enumar schimbarile. 1. Am schimbat slapii : Style 128 19" , 9j ET24 fata + distantiere de 2cm, 10j ET14 spate. Anvelope Pirelli P Zero 245/35/19 fata si 275/30/19 spatele http://103.imagebam.com/download/9eFA422KtMaiwfDdEJLsIQ/55251/552500403/1.jpg http://104.imagebam.com/download/KXaomh28TOquGj4DCLchUQ/55251/552500423/2.jpg http://103.imagebam.com/download/8ID-BytKFORBaBCpPiQSBQ/55251/552500433/3.jpg http://102.imagebam.com/download/Js6-PLDA7SFoBDpek58zfg/55251/552500443/4.jpg8 points
-
Salutare dragi colegi! Da! In tot acest timp masinuta a fost pe maini bune si a maiadunat ceva experienta de viata. Dupa cum bine au observat unii colegi (@Midas) - afost schimbata distributia la inceputul lunii la colegul Lucian Pop - Bistrita.Extraordinar ca persoana, mi-a explicat multe altele pe langa distributie simi-a rezolvat si o problema de senzor de temperatura egr ce nu-i dadeam de cap. Distributia - in cazul meu avea o intidere frumusica, cefacea sa se auda usor metalic la exterior la interior cu un zgomot finut defosnet. Dupa schimb, totul s-a transformat intr-o liniste ce la drum lung aconstat intr-o rafinament si finete marita. Am mai constatat o mini micsore deconsum la drum lung (atasat poza). Am mai instalat recent pana la urma si varainta de grile deseria 6 gran coupe, pur simplu de schimbare de peisaj, ma saturasem de celenegru complet, in toamna probabil le voi pune inapoi dupa ce ma obisnuiesc cucele actuale. Dupa un drum recent de Botosani- Bucuresti, am constat o cifra interesana de consum la viteza medie de 88km/h: Aici am achizitiona un set deproiectoare aftermaket led de lci dar sunt dezamagit ca nu le pot face samearga corect si nu inteleg de ce, dupa ore intregi de chinuiala prin codari,au intensitatea foare slaba si nu le po face sa fie puternice asa cum artrebui. Sunt deschis la idei. Am facut update pe modulul de lumini-firmware. dar nimic.3 points
-
Pt cine doreste sa mearga la rar cu martori in bord il va respinge.. In fine, am schimbat szl ul , piesa 150 de ron si manopera 0. Nu mai am erori de niciun fel acum3 points
-
Si aia saracii care inca mai au masina fara ABS si airbag-uri ce ar trebui sa faca? Ar trebui sa ii ardem pe rug, sa ii bagam la puscarie, sa le confiscam masinile? Mare rahat ca sta fara DSC o saptamana. Ce figuri bai nene... nu mai trebuie sa fim atenti la drum, lasa ca tragem de volan ca handicapatii ca avem DSC, dansam macarena pe frana ca avem ABS. Daca se strica vreuna trebuie chemata platforma neaparat, cum sa circuli asa... P.S: la RAR nu se testeaza nici ABS nici alte sisteme electronice, iar daca ai martorul de DSC aprins ABS-ul inca lucreaza. Nu mi se pare nimic gresit sa mearga o saptamana doar cu ABS. Minim 30% din masinile de pe drumurile din Romania nici macar nu au aceste dotari din fabrica.3 points
-
repara masasina si apoi mergi la rar. e normal sa nu te treaca rar ul cu astfel de probleme tehnice ce tin de siguranta ta si a celorlalti3 points
-
2 points
-
2 points
-
n-am mentionat ca vreau sa fac un hobby din asta, sau ca sunt samsar si vreau sa dau tzeapa.. Era pur si simplu o intrebare despre "electronica auto diagnoza - how to".. Nu-mi mai bat capul ) ca nu are rost, am inteles ai zis de prima data ca nu e ca dacia sa ii scoti martorul.. "Un nesimtit" ca mine a indraznit sa deranjeze forumul cu intrebarile mele de cacao.. O zi buna! p.s de bine de rau am facut rost de ista d/p, carly, inpa si eventual delphi si am reusit sa le fac singur sa functioneze, nu sunt nici mecanic nici electrician auto, daca m-as chinui putin as dezvolta si eu o diagnoza.. sunt curios cati dintre cei care comenteaza aiurea stiu sa foloseasca winols si sa faca remapare.. dar asta e alta discutie.2 points
-
An fabricatie 2009, model 318d euro 5 manual! Motor nou schimbat la reprezentanta de 30.000km, kit volanta+ambreiaj schimbat de 1000 de km! km: 230.000! Dotari: -pachet m exterior complet -interior full piele -trapa -bixenon -navigatie mare CIC -incalzire in scaune -oglinzi rabatabile electric -jante 19 model alpina -climatronic -senzori ploaie -senzori lumina -senzori parcare -senzori presiune roti etc. pret 9800 euro1 point
-
Doar ieri am dat peste 2 thread-uri cu aceeaĂâ˘i ĂŽntrebare http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?/topic/180522-Sfat-urgent1 point
-
1 point
-
In principiu nu conteaza marca, ar trebui sa fie ok. Daca este n46 stiu ca nu sunt din aluminiu suruburile, capac plastic, recomand 10 NM.1 point
-
+1 Siguranta mai mare la SUV-uri e un lucru relativ. Categoric, psihic pentru sofer e mai buna. Dar cam atat. Orice impact e diferit, si marimea poate fi un bumerang uneori. X-urile sunt (dinamic vorbind) superioare concurentei on-road. Cine a condus un X si alte marci stie despre ce vorbesc. Pe circuit poate ca cele de la Porsche sunt peste, dar si diferenta de pret e mare. Imi place noul X3. Chiar nu stiam cu ce sa o schimb pe actuala . Ma batea gandul la noul X1.1 point
-
Bmw 320 D '99 136cp Am vibratii foarte puternice in toata caroseria masinii atunci cand accelerez in tromba in viteza 2a se simte putin dar in viteza a3a ( in jurul a 3000 turatii) deja o da in huruiala, mentionez ca am fost la vreo 2 mecanici. Prima data pentru ca in loc de vibratie si huruiala se auzea o buduganeala la cardan .Rulmentul intermediar al cardanului era dus. L-am schimbat( inainte de asta am mers vreo 2000km cu el asa, imi buduganea serios in treapta a 2 a si a treia numai in sarcina) iar dupa operatie buduganeala s-a inlocuit cu un vibrat mai intai fin, dar dupa ceva timp dupa cum am spus a dat-o in huruiala, in plus mi-a aparut in timp si un al doilea zgomot: un scartait usor atunci cand acceleram sau luam piciorul dupa acceleratie . Am mers la un alt mecanic, care mi-a spus ca precedentul mecanic imi montase prost cardanul undeva la imbinarea unor zimti. M-a pus sa ii schimb si celalat rulment (ala din capat) pt ca intr-adevar avea ceva joc. Dupa ce mi-a fixat cardanul asa 'cum trebuia' si mi-a schimbat si celalat rulment, am plecat cu masina. Scartaitul la apasarea sau luarea piciorului de pe acceleratie era tot acolo. La primele accelerari puternice masina a fost ok, nu a mai vibrat sau huruit dar dupa ce am plecat la un drum de vreo 60 km si am tot testat-o ma trezesc ca vibratia/huruiala revine din ce in ce mai tare, pe langa asta imi apare si un al 3lea zgomot ( imi venea sa turbez , va dati seama) : in timp ce mergeam ceva imi caraia in cutia de viteze( de acolo se auzea) apoi se oprea , apoi iar caraia iar se oprea. Si tot asa . Am revenit la primul mecanic, cel care imi schimbase rulmentul intermediar, i-am lasat masina o saptamana, a studiat-o mai bine si mi-a gasit puntea de spate a masinii rupta. Mi-a sudat-o . Cand am luat masina de la el niciunul din cele 3 zgomote nu se mai auzea, pana am inceput sa-i dau cateva accelerari mai puternice la drum intins si usor usor a revenit din nou acea vibratie ,pana a ajuns la intensitatea celei de dinaintea reparatiilor. Celelalte 2 zgomote nu au mai revenit. Dar de vibratia asta foarte puternica in viteza a 3a la accelerarea in jur de 3000 turatii nici gand sa scap. Acum poate cineva are idee ce se intampla si ma poate ajuta cu cateva sfaturi.1 point
-
1 point
-
trendul asta a aparut odata cu suv-urile Fiecare alege in viata ce vrea,ce ii place si in primul rand ce isi permite....si da ....eu ma simt mai in siguranta intr-un suv,sav decat in vechiul meu E90.......si nu e doar parerea mea..... PS.era aici pe forum un topic dedicat accidentelor cu bmw....nu tin minte sa fi vazut ceva foarte grav cu suv-uri implicate in mod direct.... PS2....asta e parerea mea personala....eu de asta am ales x3....e un topic dedicat x3...noului....1 point
-
Degeaba ai sistem de alarme sau scoti sigurante. Nu mai sta nimeni sa o salte cu chei sau metode sofisticate. Ti-o ridica frumos cu rampa pe motiv ca parchezi aiurea si lumea in jur se mai si bucura ca "uite ba, il taxeaza pe bulangiul ala cu masina bengoasa". In caz ca apari de undeva te mai si pun sa platesti o amenda imaginara, vezi doamne ca incurci circulatia. Tara de cacat, bulgaria, mancatori infecti de castraveti, dupa ce ca gloata de romani le tine turismul sus, mai ii si fura.1 point
-
Multumesc @eneh. In momentul de fata masina merge foarte bine,am fost si in grecia cu ea si s-a comportat exemplar. Totusi se pare ca a revenit consumul de ulei,cred ca pana la urma trebuie sa umblu la simeringurile supapelor. Cateva poze din perioada in care am lucrat la masina. Inventia mea pt a monta o-ringul in partea de jos a injectorului. Am luat cca 1 pana la 2 mm de metal din diametrul corpului de acceleratie si ASC urmata de slefuirea lor. Montarea filtrului de aer si a cotului de 40 de grade de silicon unde am avut si ajutor pe nepotelul meu . Zgomotul finalei a devenit mai suportabil in habitaclu cu un strat de silent coat in jurul ei. Lichidul de frana a fost schimbat cu ATE Type 200 Si nu in ultimul rand o poza cu motorul spalat si curatat.1 point
-
are un coleg de birou un 325i coupe din 2007, ii consuma in Bucuresti 17-19 in perioadele aglomerate si 15-17 in vacanta de vara; la drum lung zice ca ia 8 daca mergi linistit si 10-12 mers sportiv.1 point
-
A trecut și concediul. Timp in care am făcut aproximativ tot ce mi-am propus sa fac la mașină(a trebuit sa mă bucur și de concediu deh). Curățat injectoarele și schimbat o-ringurile. CCV delete și montat catch can-ul. După ce sistemul de răcire a cedat(furtun ieșit din radiator) am schimbat vascocuplajul + antigelul. Filtru de aer K&N montat. Revin și cu poze. Pana atunci un video teaser.1 point
-
1 point
-
nu va inteleg se fura atatea masini in cacatul ala de tara numit bulgaria si voi inca vreti sa mergeti acolo1 point
-
Incearca la toate firmele care ridica masini parcate neregulamentar, baietii mai ridica si daca parchezi regulamentar asa doar pt ca ai nr de ro ca sa te arda cand te duci sa o ridici, grabestete si intereseazate, un prieten a patito, nimeni nu stia unde e masina pana ia zis un localnic ca era o masina de la interventii care ridica masini parcate neregulamentar, el parcase regulamentar dar tot iau luato si a platit 250 de euro sa o ia de la ei, bafta....1 point
-
Carbon albastru la interior....sa ii pui si leduri albastre in interior sa fie combinatie!1 point
-
Știu, ca fratele meu sta in Luxemburg, și i s a iregistrat in istoric și când a fost la vulcanizare sa schimbe anvelopele..1 point
-
1 point
-
Salut, vad ca masina e proprietate a garajului din Belgia. Poti sa atasezi CARPASS-ul te rog? VIN-ul si mai multe poze daca se poate...1 point
-
Da, sunt sanse doar la flash , dar sunt sanse, iara foarte mari sa reusesti sa il resuscitezi cu esys si asta e valabil pentru orice modul in caz ca pica.1 point
-
Am pornit motorul fara cureaua de accesorii, nu cred ca fulia face zgomot fara sa aiba cureaua!?1 point
-
O am de 3 ani jumate, in ultimele 3,4 luni am avut problemele cu vibratii. Nu sunt expert in domeniu dar nu are nicio treaba cu rugina caroseriei vibratia. Mentionez ca masina arata foarte bine pentru un 320 din 99.1 point
-
Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.1 point
-
sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!1 point
-
Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.1 point
-
Pfoai... ce bine arata acum! Felicitari pt munca depusa, mereu raman uimit de felul in care iti modifici masina.0 points
-
salut....acum am citit prima data topicul tau...ce vreau sa iti spun e ca nici jaguar nu e de laudat. am un prieten cu XF si crede-ma...se vaita de el de cate ori are ocazia....injectoare, cutie de viteze, compresor AC...etc.....deci nicio o masina nu mai e ce a fost odata!0 points
-
ca sa vedeti mentalitatea prostului cu BMW...... mi au dat doua minusuri pentru ca i am spus colegului adevarul si un lucru bun atat pentru el cat si pentru ceilalti. sunt sigur ca daca l-as fi invatat cum sa masluiasca martorii din bord, ar fi sarit toti cu plusuri! din cauza unora ca astia lumea e scarbita sa mai scrie pe forum si sa ajute pe altii. cei noi nu prea inteleg, cei vechi stiu prea bine! LE: cineva a dat intre timp plus si a ramas -1 LE2: de la -2 am ajuns la +2 .....0 points
-
Nu era nimica de neinteles din ce ai explicat acolo, ciudat cum s-a intamplat, exact dupa un schimb de ulei.0 points
-
Pentru ca un simering copt, DEVINE casant, intelegi. Iar de la o zi la alta, cum tot se freaca de coada supapei tot tinde sa-si mareasca gaura, se mareste crapatura deoarece nu mai este cauciuc, este aproape ca o bucata de plastic. https://www.google.ro/search?q=simering+supapa+e46&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJ5dn0-czUAhUmYJoKHUwxB-QQ_AUICigB&biw=1920&bih=947#imgdii=uYU26m-wpbFEbM:&imgrc=PoBvMHVmMd0UCM: uite aici ce diferenta este la un simering bun si unul copt,0 points
-
Nu intelegi ca I-am explicat doar de ce nu a avut fum si inainte de schimb. SI ca tot trebuie sa schimbe simeringurile... Daca tot zici ca o sa ii pape ulei si cu w40 atunci inainte de ce nu il papa ?0 points
-
-1 points
-
Sunt de aceeasi parere cu ce a scris alex.F10 cu pachet m de fabrica este deja o masina superba,ca sa nu mai spun de jante,sunt cateva modele care sunt extraordinar de frumoase spre deosebire de ce ai ales tu.Dar e doar parerea mea.Cred ca se indreapta usor spre kitch....dar repet e doar parerea mea.Si sa pui 285 pe un amarat de 2.0 diesel la cat ai investit si alea sh mi se pare dezacord total.Succes in continuare.Chiar nu e genul ala de masina care sa merite leduri,becuri si ce ai mai pus tu pe ea.-1 points
-
DacĂŁ caroseria e ruginitĂŁ nu ai ce-i face, te-ai bucurat cĂŁ ai luat-o pe bani puțini, asa cĂŁ o s-o dai pe bani și mai puțini.-1 points
-
Cand se pune cu camera pe mijlocul masinii se aude un zgomot gros de la fulie (zgomot pe care l-am avut si eu si mi-a disparut dupa schimbarea fuliei)....-1 points
-
Prostie. In n46 se baga 5w30 sau 0w30. Iti pierde pe la simeringurile de la supape. Schimba-le.-1 points
-
Oricum pe e90 mi se pare cam greoaie direcția faÞã de e60.. Și nu ĂŽnțeleg de ce au fĂŁcut-o așa.. .știe careva? )-1 points
-
-1 points
-
ai dreptate ovy07, stiu si eu foarte bine cum se trece ITP ul in Romania, la RAR putin mai greu dar nu imposibil. martorul DSC aprins in bord inseamna ca sistemul lucreaza in avarie, adica ii merge cel mult ABS ul. masini cu probleme la sistemele de siguranta : ABS, DSC, airbag, directie nu ar trebui nici macar sa ajunga la RAR dar sa treaca. mi se pare nesimtire maxima sa vrei sa treci RAR-ul cu astfel de probleme tehnice si nesimtire si mai mare sa ceri pe forum instructiuni despre cum sa masluiesti masina astfel incat sa treci cu astfel de probleme, care desi nu par, sunt grave ! @Alex_wly - nu ma agit, doar ma scarbesc asa ca oameni mi a placut totusi un singur lucru din topicul asta: " daca le sterg imi reapar, desi masina trage foarte bine"-1 points
-
Ori accepti regie proprie si suma pe care ti-o dau ei si te duci la dezmembrari, iti iei bara si ti-o vopsesti - pentru acesta operatiune iti mai si raman bani din 1800 lei sau te duci la reprezentanta, bagi masina in service, platesti din banii tai factura, vreo 4000 lei banuiesc, dupa care te duci la asigurator si ii pui factura in fata si ei iti dau banii in termen de 1 luna parca-1 points
-
cum asa deodata adica cand am pornito nu a mai mers cum mergea nu mia facut nici o figura vine un mecanic sa o vada si nu am nici o eroare-1 points
-
Am avut si eu X5 tot din 2006 si aveam acelasi soc. Am dat-o rapid, decat sa stau sa repar la ea si sa bag mii de euro-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00