Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/01/17 in all areas

  1. Multumesc Masina a primit brate noi _ bielete antiruliu noi (aveam o mica vibratie la franare de care nu mai stiam cum sa scap, asa ca am schimbat tot pe fata sa stiu o treaba ). http://104.imagebam.com/download/Rw4_diYu8hMHkyEg6mm3Xg/55365/553643333/2%20%282%29.JPG Masina a mai primit oglinda cu FLA (asistena la faza lunga), urmeaza sa trag firele necesare + codare. http://103.imagebam.com/download/E5lRF8o9UBwSQkpRteNG-w/55365/553644473/fla.jpg Bara fata M5 + canale aerisire M5 + eliminat proiectoare + suporti bara noi OE: http://102.imagebam.com/download/OAS0AzumdbHMdNrZzppIdw/55365/553643323/1%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/X90FoTg-88QKdWOTaitwwg/55365/553643383/7.JPG http://102.imagebam.com/download/LdEAnmTPjJKxbENPjjgGJQ/55365/553643373/6.JPG http://103.imagebam.com/download/gCsS5dUZcLwn8VMqwYYytg/55365/553643403/8.JPG http://104.imagebam.com/download/TO2UBlDYit7-ZOrmvNf1Ag/55365/553643353/4%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/YFxGiW4EqVrR3fhdfdzPrA/55365/553643343/3%20%282%29.JPG http://103.imagebam.com/download/_Sabfj4OHKoeRiAGRaSAQA/55365/553648983/IMG_0245.JPG
    8 points
  2. motorul nu il ditrugi din cauza marci uleiului, in masinile pe benzina care le am avut pana acuma nici macar nu am folosit ulei sintetic, mineral si afara la 5 mii, chevy a plecat la 350k km fara probleme la motor, chargerul se apropie de 200k km si inca e ok. in charger bag cel recomandat de ei(mopar) e acceptabil pretul
    2 points
  3. - Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:0740827613
    1 point
  4. Am luat una SH de pe o masina de uk Nu am reconditionat'o pentru ca dura mult procesul si imi trebuia masina ff repede!
    1 point
  5. Dragii mei, azi a iesit masina din service Problema finala: Turbina Am atasat si un filmulet cu axul turbinei care "joaca" intr'un hal.... Pe langa turbo, am curatat si admisia, intercooler, evacuare si am schimbat filtrul de aer ulei si uleiul (5w30). A mai scos ceva fum dupa ce am scoso prima data dar dupa appx 10km, nu a mai scos nici gram... Acum o sa monitorizez zilnic evolutia ulei/antigel pt a fi sigur Multumesc tuturor pt ajutor!
    1 point
  6. conform proprietarului anterior, nu a avut accident
    1 point
  7. Nu stiu daca sa rad sau sa plang de la faptul ca ai luat in considerare ca un motor functional se poate cala din cauza firmei de ulei folosita. Poti sa pui si ulei de motor din Kaufland, nu are cum sa se intample asa ceva cu motorul. Daca nu iti functioneaza corespunzator pompa de ulei/pompa de apa etc. nu schimba nici cu 5% situatia marca de ulei folosit... P.S: Motul face ulei foarte bun, motociclistii care se respecta nu baga altceva. Motoarele alea lucreaza des la 10-14 000 rpm, iar efectele uleiului se vad foarte usor. La motoarele in 2T uleiul poate sa faca diferenta daca te tine setul 10k km sau 15-20k. Nu iti mai da cu parerea aiurea daca nu te pricepi.
    1 point
  8. si mie mi s-a rupt distributia luna trecuta . S au rupt 4 tacheti si 2 camasi (prinderi la axe) iar axele cu came nu au fost afectate asta in conditiile in care eram in sport si forta maxima . Cum naiba sa ti sara chiulasa din suruburi ?! asta nu o cred . Eu mi am reparat masina singur si merge foarte bine . Acum un an a patit o si alta cunostinta la fel s-a schimbat : 24 de tacheti , distributie noua , garnituri etc si masina merge bine . Mare grija la punerea pe punct a distributiei . . obligatoriu cu cale si reglarea avansului la pinion dupa carte nu dupa ochi . Discutie valabila pentru motor M57306D3
    1 point
  9. Pe data de 24-25.06.2017 a fost etapa de la Ianca(Braila) unde am vrut sa merg pentru a vedea pentru prima oara aceasta pista.Cand m-am dus am avut de ales intre 3 trasee si l-am ales pe cel mai prost(printre sate) :msn-cry: nestiind starea drumului,cand m-am intors am venit Ianca-Buzau-Bucuresti care a fost foarte bun. Ajuns la locul faptei intram intr-o curte pe unde erau oameni de la paza care ne ghidau drumul pana la pista(foarte prost drumul,gropi,praf,etc).Eram nerabdator sa vad pista pentru ca se anuntase ca o refac,ca or sa dea cu lipici VHT ceea ce intelesesem ca nu se mai facuse in Romania,aveam asteptari...Vad pista amplasata fix in mijlocul campului(chiar ma gandesc pe viitor daca vor fi fonduri,avand terenul bunicilor in zona Ialomita, as putea asfalta si face o pista precum aceasta),ne luam biletele si tot ce trebuie si intram,pista era mare,asemanatoare cu cea de la Arad,lunga si lata,nu ca la Cluj pe autostrada,multe masini,parca mai multe ca la Arad,toti la fel de nerabdatori ca mine. :punk: Daca data trecuta am uitat acoperisul cortului acasa acum l-am dat cuiva care a plecat in Delta Dunarii,simt ca nu il voi intinde niciodata pe o pista de drag.Caldura mare,mare,mare asa ca ma asez la coada pentru a vedea ce se intampla. :hot: .Micul meu truc care vroiam sa il testez era sa racesc intercoolerul cu spirt iar asteptarea mea era 12,7-12,6s,macar cat la Arad. Ajung la start,fac prima cursa si timpul a fost 13,1s cu 60ft de 2,3s :lolu:.Lasasem o presiune putin mai mare in roti pentru ca ma gandeam ca va fi aderenta mai buna decat la Arad,cand vad bonul nu imi venea sa cred... :cigar: Imi stropesc intercoolerul pentru a raci si ma asez iar la start,ma dezumflu putin rotile si scot 13s cu 60ft 2,2s,toti pe langa mine incep sa se planga ca patineaza,ca nu este aderenta,deci nu aveam eu problema...335d care la Arad a scos 12,6s acum a venit cu Hoosier si jante pe 17" si cu astea scotea 13,3-13,5s si 60ft de 2,5s,cand auzi pare a fi imposibil dar nu era aderenta mai deloc,dupa si-a pus anvelopele de strada si a scot aproape de timpul lui de la Arad... Vazand aceasta problema mi-am dat seama ca pista nu este ok si m-am mai dat o singura data am scos tot 13s si am plecat pentru ca seara am avut de sarbatorit ceva.Ajuns in Bucuresti si oprind la semafor se auzea un zgomot puternic,crezand ca este de la alta masina deschid geamul si cand apas ambreiajul zgomotul nu se mai auzea :growl:. Cutie sau ansamblu ambreiaj?Super surpriza :abe:.Aveam de gand sa ma intorc duminica in timpul semifinalelor si sa ma mai dau dar nu am vrut sa fortez nota cu problema aparuta.M-am uitat live la semifinale si a fost o lupta stransa si frumoasa la categoria mea, S9 ,unde Dragos(CompleteChip) a castigat detasat cu A5-ul quattro avand timpul de 11,8s cu 60ft 1,8s. Zgomotul era foarte puternic cand era la relanti si disparea cand calcam abreiajul sau plecam cu masina,dupa o saptamana de mers cu masina asa pentru ca nu am avut nici loc si nici timp de mers la mecanic zgomotul s-a diminuat cu 80% fata de cand am auzit prima oara,probabil ar fi volanta problema si s-a mai asezat intre timp.Sper ca saptamana viitoare sa fie timp sa desfacem sa vedem ce este acolo si ma gandesc sa iau masa simpla sau alta noua dubla care sa mai tina inca 2 ani... Mai jos aveti un rezumat al etapei si cateva poze.
    1 point
  10. Nu ai ĂŽnțeles bine , oferta de la Bimmer este pt schimbul complet de ulei , cu tot cu uleiul din convertizor ; și ti-a dat oferta pe ZF , RAVENOL și Bmw original . Au cumpĂŁrat un aparat special pt flush și face ĂŁla toatĂŁ treaba . Mai este și la Timișoara și la Bistrița același aparat ... o mai fi și prin Bucuresti ; poți sa ĂŽl faci așa complet dacĂŁ ai mulți km și nu a fost schimbat niciodatĂŁ , dacĂŁ nu , fa schimbul la ZF standard ; nu vreau sa recomand sau ceva Bimmer doar am vrut sa zic de aparatul asta și nu au cum sa greșeascĂŁ , face aparatul ĂŁla toatĂŁ treaba .
    1 point
  11. Lasa-l, ca o tine cu reprezentanta el...pentru 2 kkturi se discuta aici de pagini intregi. Atata tam-tam pentru o masina din 2006...pfff...
    1 point
  12. 1. Dupa cum observi, ca sa rulezi un Bmw un milion de km trebuie sa ii dublezi valoarea cu reparatii. Asta poti sa faci cu orice masina, nu se mai incadreaza la capitolul intretinere. Din punctul in care stai sa bagi mii de euro, aia nu mai e masina fiabila. Si un Logan daca il "intretii" asa tine 1 milion de km. 2. Iti recomand sa iti schimbi mecanicul. Ori aia de la reprezentanta ti-au facut o lista mult mai lunga de reparatii si chiar ai probleme grave cu masina, ori mecanicul tau nu este capabil sa schimbe 3 garnituri ca sa repare scurgerile. Eu nu as merge asa cu ea. 3. Chiar exista mecanici sa stie Bmw, dar n-ai ajuns tu la ei. 4. Ce ai tu, ceva care mananca 1L de ulei la 1000km nu se poate numi nici pe departe masina premium sau...masina. Este mai degraba in categoria de caruta. Am avut si eu ghinionul sa cumpar ceva similar si a plecat foarte repede de la mine. Mi se pare rusinos sa te lauzi ca ti-ai luat e60 si sa umbli cu el in halul asta.
    1 point
  13. Ce treaba are asta cu distributia rupta ? Omu plange ca a ramas fara motor si voi discutati despre tabetele odioase care pur si simplu sunt trantite in Mercedes. :)
    1 point
  14. Le fac din ce in ce mai prost, cu piese de prin toata Europa sau Asia sa iasa mai ieftin, dar sunt din ce in ce mai scumpe, pentru profit cat mai mare. Mai nou vad ca e o intreaga obsesie cu tablete infipte in bord, ba chiar care inlocuiesc cadranele clasice. Kitch total, cel putin noul Mercedes E este instalatie de pom made in China inauntru, care dracu e faza cu atatea culori si ghirlande nu stiu.
    1 point
  15. sunt fiare....ne imbolnavim noi, dar un fier, care pe langa faptul ca nu ruleaza pe drumuri si infrastructura ok mai primeste uneori si intretinere SH.
    1 point
  16. Eu am asteptari ceva mai bune de la o marca premium, dar se pare ca stacheta a scazut si aici, se fac masini din ce in ce mai sensibile, electronica exagerata le omoara.
    1 point
  17. E posibil orice la BMW, mie mi-a cazut turbina in urma cu 4 zile la 50km/h intre doua semafoare, ideea e ca nu consuma ulei, nu avea niciun suierat, a fost verificata in urma cu 10k. la revizie, era 'tun' nu ai nici o garantie, ma astept la o fulie, flanse cardan, .... e o marca sensibila, nu o compar cu VW care o am de 10 ani, nu i-am dat decat consumabile la revizii.
    1 point
  18. 1 point
  19. Ai citit specificatiile dorite? Sau te bagi in seama fara habar? Poate dau si 12.000 pe ea, ca nu am spus nimic de buget acolo. Pe forum nu e niciun M47 negru la culoare.
    1 point
  20. salut! consum pt bucuresti real: 11L/100 extraurban in functie de cum se merge poate scadea sub 7 daca se merge sub 130kmh referitor la probleme ale motorului, in afara de faptul ca a fost un motor premiat :goodjob: chiar nu am gasit altceva pe net
    1 point
  21. Si la mine dupa 30 min incepe sa scoata un zgomot urat ca un hodorogit dinspre bord si scade ventilatia pana la 0, daca opresc ventilatorul cateva minute baga iarasi aer rece puternic pe urma iar scade in intensitate si se aude ca si cum se rupe ceva in bord Acum vreau sa inlocuiesc ventilatorul de la clima, nu stiu ce sa fie altceva... asa ca trebuie sa incep cu electroventilatorul de la clima....
    0 points
  22. Oricum si inainte consumul era destul de maricel, ar trebuie sa fie undeva 5-5.5% la viteza aia. Dupa cum ai spus si tu cred ca problema ta este de la injectoare.
    -1 points
  23. Pai daca nu vrei 3 proprietAri si masina ingrijita, vezi ca e pe forum un e60 la cca 10 11 mii euro. Sau banuiesc ca vrei fata mare cu 6000 mii?
    -1 points
  24. Faptul ca nu esti in stare sa te uiti la bazar pe forum e una si faptul ca esti obraznic desi ti-am dat un pont e alta treaba. sigur ca dai si 12000, altfel cum mai postai pe forum sa sara vreunul cu o masina din 2006 ca noua. not.
    -1 points
  25. M-ar interesa sa cumpĂŁr un seria 3, minim anul 2006,diesel... fĂŁrĂŁ accidente! Ca dotĂŁri ... clima, navi, sa fie un auto ingrijit! Buget: 6500 in funcție de oferte! Multumesc
    -1 points
  26. 225.000 km si 10.000 km de la ultima revizie. zilele astea urmeaza schimbul de ulei si filtre si cateva poza de 1 mai cu fost, care a ajuns la constanta. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170501_183311_zpsum3iyxsr.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170501_180848_zpsqx5crhjv.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170501_180845_zpswdmmxpkl.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20170502-WA0002_zpszhtq1tgq.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20170502-WA0003_zps7vwp4etq.jpg merge la fel de bine, doar ca si-a pierdut farmecul dupa ce am vandut tot de pe ea si nu mai are semnatura mea
    -1 points
  27. Ideea e ca toata lumea cand isi cumpara bmw se asteapta la minuni. Ei bine nu e asa. bmw e o masina premium. i-ti trebuie un venit peste medie sa intretii chiar si un second din 2005. Caii putere peste celelalte masini nu sunt degeaba. Sunt dati de o tehnologie un pic mai avansata. Iar asta costa bani. ... si bmw se strica. problema e depinde de buget. o sa vadeti multe , multe , multe bmw la shrot. Dc ... pentru ca multi nu au bani sa le repare. Bmw tine minim 30 ani sau 1M km. Daca e intretinuta corespunzator. Recent mi-am cumparat un 520. Are 450 mii km. Mere ca aproape nou. Putere , confort, etc ... dar asta costa. Sa nu va asteptati sa cumparati un second perfect. Eu am bagat in el 1200 sa nu mai vad erori in bord si mai u rmeraza sa mai bag 1000 sa mearga cum vreau eu. Una peste alta ... bmw merita orice leu ... atata vreme cat leul ala il dai la cine trebuie. PS. Experienta cum Automibile Bavaria ... scurgeri de ulei dreapta motor. .... nota de plata 7200 ron ... normal , nu le dau ... merg la mecanicul meu vechi. ... rasete , se uita la motor , se uita la lista de defectiuni ... alt diagnostic ... masina nu are erori. Ce fac? Nimic. Astept sa pice de tot. Masina merge cu 210 pe autostrada cu exceptia ca imi mananca 1 L ulei la mia de km. ...lol ... daca vrea sa pape ii dau sa pape. Ideea e ca ... nu avem mecanici sa stie bmw , nici macar in reprezentante. Sent from my MotoG3 using Tapatalk
    -1 points
  28. de cand am cumparat masina, imi statea pe creier o problema ce tine de aspect....astazi am remediat-o. probabil, neamtul a gresat balamalele mai mult decat era necesar si de-a lungul timpul era acolo "razbo" http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170606_110253_zps20tbmr7i.jpg INAINTE: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170606_105409_zpsssldrwg9.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170606_105422_zpsbxrv4wfu.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170606_105434_zpszpa88dpx.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170606_112324_zpsprq7duf5.jpg DUPA: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170606_113721_zps2w9xv3pn.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170606_135756_zpsgkwykbl4.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170606_135814_zps6fqteza0.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170606_135826_zps5tzgr1km.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170606_135943_zpspdkegzor.jpg
    -1 points
  29. Hai ca exagerezi rau de tot, noul E klass e nemaipomenit inauntru, pe afara nici nu mai zic. Ai tu dreptate cu tabletele din bord, dar e-ul nou nu e exemplu bun ales. )
    -1 points
  30. Da , este adevarat , mai am 2 E class de 3L, unu cu 300k km si unu putin peste 400k km , in 8 ani de cand le am nu am schimbat inafara de o turbina si 2-3 bujii (doar alea care s-au ars) nu am schimbat nimica la motor si cam nimica costisitor inafara de consumabile.(au fost masini de care am tras si pot sa zic ca am si abuzat de ele cateodta) Mai am un C class benzina la 120k ce tot asa doar bujiile le-am schimbat ca asa a scris in carte nu ca ar fii avut problem. Si cand vad BMW de 2 l si 3l ca nici nu au depasit bine 100-150k si pica turbine , distribute , injectoare, cuzineti, cutie automata si alte chesti care le-am vazut pe forum si unele traite pe pielea mea, ma cam pune pe ganduri cat de premium mai este aceasta marca.
    -1 points
  31. Eu prin premium inteleg siguranta, calitate/fiabilitate , confort/lux ... Din pacate dupa 2005 masinile ofera doar siguranta , confort/lux si cam atata ... Cati bani am bagat in BMW nu s-a bagat in 2 mercedesuri multi ani, adevaru ca sunt mai vechi de cat BMW dar atunci inseamna ca au invatat din greseli si cu fiecare model mai nou imbunatatesc ce era problematic in modelul din trecut si asa se tinde catre o masina cat mai fiabila , doar ca din punct de vedere economic asa ceva nu este admis si se evita constructia masinilor in care ai de schimbat doar uleiuri si placute de frana. Japonezi sunt cred ca pe primul loc la acest capitol si a lasat in urma piata din Europa si Sua , era o data cand Made in Germany era un fel de stas folcloric , acuma este doar Build In Germany ce se vede in fiabilitatea masinilor , si aici nu vorbesc de BMW, Mercedes care sunt considerate varfu de lance al Europei. Ajungi ca iti cumperi un Rolls cu 300-400k euro si vezi ca ai materiale si piese ce sunt si pe o masina de 80k euro.
    -1 points
  32. Tu ai dreptate intr-un fel dar dupĂŁ pĂŁrerea mea ĂŽncepând cu criza din 2008 au fĂŁcut rabat la calitate si aici ma refer atât la aspectele estetice cât si la cele tehnice marea majoritate a mĂŁrcilor Premium ,,, sunt fĂŁcute sa ținĂŁ cât se plictiseste omul de ea 3 max 4 ani fiindcĂŁ suntem invadați de modele noi si ni se spalĂŁ creierul in fiecare zi prin mijloacele MASS-media ca tot ce este nou este bun si trebuie sa-l avem altfel nu mai suntem la moda
    -1 points
  33. Si din 80 daca era...pt el poate inseamna mai mult decat ar insemna pt tine. Aberati pe aici, de parca va lafaiti in bani...si e90-ul e masina de dus gunoiul cu ea
    -1 points
  34. Vai ce i-a facut neamtul la balamale...a aruncat cu vazelina peste ele ) Si eu am fixul acesta, mereu cand mi-am schimbat masina a fost unul din primele lucruri, sa curat bine balamalele si sa le gresez eu din nou, fara sa se vada mizerabil Felicitari, masina ta arata impecabil! Cum se comporta la KM respectivi? Acum doua zile am ajuns si eu la 220.000km cu a mea
    -1 points
  35. Oferta e ft buna! La Bavaria te costa 2200 de ron acest schimb. ZF FAUR sunt super ok, stiu oamenii ce fac.
    -1 points
  36. Din ce stiu eu, sunt ok cutiile, dar au si ele nevoie de o revizie la 80 -100 k km ca sa fie intretinute. Am un prieten care are E60 525D si i-a facut primul schimb de ulei la cutie la 300k km si de atunci nu-i mai da socuri.
    -1 points
  37. Pana si mecanicii de la bavaria neoficial recomanda schimbul uleiului la maxim 15 mii pentru Romanistan. As zice ca un 10-12 mii e optim mai ales daca mergi mult urban. Eu de mai bine de 15 ani schimb la toate masinile uleiul si toate filtrele la 10 mii de km si nu am avut probleme cu niciuna. Si sunt peste 30. Poate o fi fost noroc, cine stie, dar eu merg pe reteta asta care nu a dat gres. Asa ca fpat divers, demontati filtrul de aer dupa 5000 de km si vedeti cum arata saracul. La 30 de mii mira-m-as pe unde mai trece aer in motor.
    -1 points
  38. Salut,maneta semnalizare cu buton BC la 50 lei,buton deschidere geam 50 lei,aparatoare noroi dr fata 90 lei,semnalizare st fata 50 lei,suruburi scut motor 40 lei,cirlig remorcare cel care se infileteaza in bara original 40 lei,bara spate este posibil sa am si pe argintiu la 250 lei,pentru spritiera am nevoie de citeva detalii...dar cel mai bine vb la telefon 0725691059
    -1 points
  39. E90. Mulțumesc. Deci tot mĂŁ intereseazĂŁ h7 și h11 acceptabile la preĂž
    -1 points
  40. Nu mai acuzati omu ca a umblat fara ulei sau ca nu a deschis capota la masina niciodata.(nu este frumos sa acuzi cand nu cunosti toate detalile) A zis clar ca nu a avut presiune la ulei si ca in secunda 2 s-a ars ca sa nu zic altceva. Am citit mai multe forumuri si este o problema foarte comuna la motoarele astea, aici aveti cateva clipuri cu mai multe motoare care au aceasi problema ca si collegu de mai sus: Eu stiu ce este mai greu sa recunoasteti unii dintre voi , dar BMW are niste probleme de fiabiitate la unele motare din seria N, (nasol).
    -1 points
  41. Scuze de off dar... E moartĂŁ comunitatea.. PĂŁcat!
    -1 points
  42. Sunt super multumit de masina.din pacate nu o pot alerga atat cat mi-am placea...cand prind drum intins am 'politia' cu mine, iar drumurile pe aici sunt distruse...suspensia mtech+rft= "love"
    -1 points
  43. am anvelopele aproape noi...si cand vor ajunge la final sigur trec la nRFT. acum nu are rost sa bag 3500 lei in anvelope...pe asta nu iau mai nimic...asa ca sper sa se toceasca mai repede )
    -1 points
  44. Placa si rulmentul de presiune cel mai probabil, deci kit nou de ambreiaj.
    -1 points
  45. nu m-ar face fericit Deloc. FiindcĂŁ am cĂŁutat și nu vreau sĂŁ cumpĂŁr ceva care sĂŁ nu vĂŁd 1m ĂŽn faÞã, de aia am ĂŽntrebat. Poate sunt cunoscĂŁtori care știu mai bine sau și-au cumpĂŁrat.. Mulțumesc!
    -1 points
  46. Am si eu o problema si sper din tot sufletul ca ma putei ajuta. Am un e90 2006 320d. il am de 3,4 luni Ieri am fost pecat prin Bucuresti si cand am parcat masina, am oprit motorul si mi-a aparut in computerul de bord becul de la ulei. in bord becul nu sa aprins. In navidatie scrie nivelul uleiului la minim. Am dat la check control, nu a aparut nici-o eroare. Am zis sa cumpar 1 litru in drum spre casa ca completez pana fac schimbul. Pe drum am uitat sa cumpar, cand am ajuns acasa nu a mai aparut. Azi am ajuns la munca toate bune si frumose, iar cand am auns acasa iar a aparut. Acum... marea mea nelamurire, de cand am cumparat masina nu am rausit sa gasesc nivelul uleiului. Am tot cautat pe net dar nu ii gasesc. Nu imi apare nici in computerul de bord nici in navigatie. Am vazut pe Youtube ca dai la service in meniul de servce ai nivelul uleiului. Arata motorul si uleiul este colorat cu verde. La mine in acel loc am check control message.
    -1 points
  47. Ai bagat cumva ulei "Motul" ? Ce ulei foloseai ?
    -2 points
  48. Asa e ai dreptate nu ma pricep. Am bagat Motul in M57 si zici ca era o rasnita de cafea... l-am dat afara si am bagat original BMW si motorul mergea normal. La M54 fostul proprietar a folosit Motul si la fel se auzea motorul ca o rasnita.. am bagat Mobil 1 totul e ok.. Nu imi spune tu mie la ce ma pricep si la ce nu.. eu vb din experienta mea cu uleiul Motul care il lauda toti si este un ulei de tot kkt-ul. Mai cauta prin topicuri si vezi ce spun cei care au folosit Motul la motoarele lor. Si inca ceva daca uleiul e de kkt cum vrei sa iti faca presiune ? Am comparat Motul 5w40 cu Mobil 1 5w40 si vreau sa zic ca Motul era ca apa fata de Mobil.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.