Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/02/17 in all areas

  1. Gresit...masinile bune si intretinute se vand foarte greu. Toti vor pomana si sa fie pacaliti
    3 points
  2. Interesant ca mereu vreti masini cinstite la pret de dumping. Era clar ca la 9000 de euro masina aia nu avea cum sa fie in regula.
    3 points
  3. multumesc Acero pentru tot un adevarat maestru
    2 points
  4. Eu zic sa mai mergi o luna asa pana ramai fara ulei si ulterior fara motor. Au pus aia de la Bmw saracii senzor de nivel ulei, nivel antigel etc.ca sa scuteasca lumea de un stres si vad ca e la moda sa mai mergi cu masina vreo 1000km cu martorii in bord. Ai joja, e asa greu sa o scoti sa verifici? Lasi masina intr.un loc drept, o lasi sa se raceasca 15min daca tocmai ai mers cu ea si poti sa verifici pe joja nivul.
    2 points
  5. La cati bani ai investit in ea e pacat sa o dai, mai asteapta 1 an F10, devin mai accesibile .
    1 point
  6. @petreop, daca il confrunti o sa zica "toti fac asa bo$$". Daca vrei un E92 cauta la un pasionat care are istoric complet, nu la un samsar. Este imposibil un samsar sa faca bani la o masina cinstita pentru ca alea sunt scumpe.
    1 point
  7. Trebuia sa ii dai de la.bun inceput un raport al istoricului daca tot il stiai...il scuteai de 4.5 euro cel putin
    1 point
  8. Exact..daca masina nu a fost lovita serios, pretul e f bun oricum. Pomana nu exista, mai ales de la samsari.
    1 point
  9. 249730 km, a primit un suport pentru pahar, e cam tiganie dar isi face treaba...
    1 point
  10. pai eu ti-am zis ca vei avea o surpriza. trebuia sa ma crezi pe cuvant, nu mai dadeai banii sa verifici si tu. masina are lejer 330-350mii km bine...si pretul reflecta putin treaba asta. ti-am scris mai sus ca sub 10mii tot ce am verificat eu erau varza. de asta am crescut bugetul si m-am orientat catre seria 1 an minim 2012 din experienta recenta iti spun ca vei avea nevoie de multa bafta sa gasesti un e92 sub 10mii bun
    1 point
  11. Multumesc Masina a primit brate noi _ bielete antiruliu noi (aveam o mica vibratie la franare de care nu mai stiam cum sa scap, asa ca am schimbat tot pe fata sa stiu o treaba ). http://104.imagebam.com/download/Rw4_diYu8hMHkyEg6mm3Xg/55365/553643333/2%20%282%29.JPG Masina a mai primit oglinda cu FLA (asistena la faza lunga), urmeaza sa trag firele necesare + codare. http://103.imagebam.com/download/E5lRF8o9UBwSQkpRteNG-w/55365/553644473/fla.jpg Bara fata M5 + canale aerisire M5 + eliminat proiectoare + suporti bara noi OE: http://102.imagebam.com/download/OAS0AzumdbHMdNrZzppIdw/55365/553643323/1%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/X90FoTg-88QKdWOTaitwwg/55365/553643383/7.JPG http://102.imagebam.com/download/LdEAnmTPjJKxbENPjjgGJQ/55365/553643373/6.JPG http://103.imagebam.com/download/gCsS5dUZcLwn8VMqwYYytg/55365/553643403/8.JPG http://104.imagebam.com/download/TO2UBlDYit7-ZOrmvNf1Ag/55365/553643353/4%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/YFxGiW4EqVrR3fhdfdzPrA/55365/553643343/3%20%282%29.JPG http://103.imagebam.com/download/_Sabfj4OHKoeRiAGRaSAQA/55365/553648983/IMG_0245.JPG
    1 point
  12. 1 point
  13. Eu am fost la service si am spus ca vreau sa imi curete senzorii de abs.. nu stiu procedura sincer pt ca am lasat masina acolo si am luat-o a doua zi.. Dar banuiesc ca un mecanic dintr un service stie despre ce e vorba si cum se face
    1 point
  14. Salut, forumul cu Opel care consuma 2 in oras nu este aici. Succes!
    1 point
  15. A mai bagat cineva uleiul asta in BMW? 5W-30. Se comporta bine cu el?
    1 point
  16. Da , este adevarat , mai am 2 E class de 3L, unu cu 300k km si unu putin peste 400k km , in 8 ani de cand le am nu am schimbat inafara de o turbina si 2-3 bujii (doar alea care s-au ars) nu am schimbat nimica la motor si cam nimica costisitor inafara de consumabile.(au fost masini de care am tras si pot sa zic ca am si abuzat de ele cateodta) Mai am un C class benzina la 120k ce tot asa doar bujiile le-am schimbat ca asa a scris in carte nu ca ar fii avut problem. Si cand vad BMW de 2 l si 3l ca nici nu au depasit bine 100-150k si pica turbine , distribute , injectoare, cuzineti, cutie automata si alte chesti care le-am vazut pe forum si unele traite pe pielea mea, ma cam pune pe ganduri cat de premium mai este aceasta marca.
    1 point
  17. Te inseli. Exista trimuri din material carbon pentru e90
    1 point
  18. Recunosc ca initial si eu am intrat sa verific daca sunt trimuri individual. Corect ar fi fost : "BMW E90 - trimuri interior 'colantate cu folie imitatie de' carbon + comenzi volan set complet". Oricum, cel putin din poze, colantul pare aplicat destul de profi. Bafta la vanzare!
    1 point
  19. Folia am vazut-o. Cautam carbonul din titlu
    1 point
  20. S-o stapanesti sanatos, cat mai multi km fara probleme. Referitor la bara din fata pb au facut-o mai simpla ca sa sa vanda M line si alte echipari... Combinatia piele(nat/sintetica)+textil e grozava. Imi place textura pare durabila. As alege la fel. Nu-mi place volanul pare prea "gras" cel anterior M avea un aspect mai suplu/sportiv Am vazut un G30 expus pe un aeroport. Aceeasi culoare(superba) dar cu M packet, jante de 20" (avea franele M, discuri/etriere enorme) interior cu lemn(nervuri mai vizibie), scaune sport textil+alcantara. Impressive. Am facut o config de asta 520d transmisie manuala si mi-a iesit 55k euro cu un 10% reducere nu e rau. Pot sa-mi iau iar masina de firma(leasing operational) dar deocamdata am un F36 propriu(fosta masina de firma, cumparata cand am sch locul de munca). Cred ca G30 e ultima sansa pt mine sa-mi iau un Bmw saloon cu transmisie manuala. Desi e oferita doar pe 520d, atfel ma uitam a motorizari mai mari. Citeam un interviu cu un responsabil de la Bmw si spunea ca vor renunta a manuale (cel putin de la seria 5 in sus ) in viitor datorita cererii scazute. Plus ca masinile lor tind spre it home appliances. Trendul asta e la toti producatorii premium. Eu totusi vreau o masinarie pe care sa o conduc/controlez. Nu sa apas pe butoane ca la o masina de spalat si sa faca chestii pentru mine. Da o sa aiba manuale pe modele de nisa M, merci dar nu dau 65k + euro pe o astfel de masina. Pb in viitor ma voi orienta spre alte marci care se adreseaza inca entuziastilor si nu la preturi astronomice. Bmw a devenit o masina de status, condusa la prima mana mai ales de "costume". E de inteles economic orientarea producatorului. Eu prefer textila si/sau alcantara, vreau sa evit racire/incazire in scaune o alta chestie de reparat.
    1 point
  21. ...cine ar vrea/putea sa plateasca pentru un telefon (iphone) pe care de fapt sa nu il ai (poti demonta, repara unde si sa faci ce vrei tu cu el..)? Asta este iPhone
    1 point
  22. "La vitezele din oras, sunt chiar nesemnificative. Mai importante sunt pierderile din transmisie, eficienta arderii, capacitatea cilindrica, etc. " Si sa nu uitam de stilul de condus si talpa fiecaruia!
    1 point
  23. Fac referire la prima postare. Esti sigur ca are 78000km? sa nu fi avut vreun 1 sau 2 in fata cel putin...garantat. Este sigur decat daca ai luat-o tu de noua altfel nu sunt siguri km aceia.
    1 point
  24. Hai totusi sa fim putin mai intelegatori, ce zici? Sunt multe cazane cu volan pe stanga, dreapta, in centru sau in spate. Sunt multe masini cu conversie deja, unele facute mai mult sau mai putin "ca la carte", care circula de multi ani pe soselele din romania. Am eu impresia ca nu doar volanul conteaza cand cumperi o masina sh, ci km, starea si mai ales unde a fost "alergata". Probabil de aici alegerea unei masini de uk. Eu unul sunt fan e39 , crede-ma ca nu am vazut decat un uk unele intretinute ok, cele de germania deja sunt calarite grav (masina fiind una veche). Daca proprietarul incearca cat de cat sa faca conversia ok, de ce sa nu il lasam? Ca sa nu uit, e vorba de un e60, nu e90.
    1 point
  25. bravo ai cerut 1900 si ai dat-o cu 2500
    0 points
  26. am primit seria masinii si am verificat-o pe auto-records. dezamagire totala !!! samsar de samsar, tepar de tepar... masina avea in 12/06/2015 in italia/carpi la ultima intrare in reteaua bmw 275.000 km si acum in 01/07/2017 este scoasa la vanzare cu 225.000 km. oare o fi mers cu spatele in ultimii doi ani de s-au dat kilometrii inapoi ??? :frantics: :frantics: :frantics: samsarul roman nu se invata niciodata, sau este de o nesimtire iesita din comun !!! nu pot sa cred ca inca mai exista asemenea exemplare de oameni. in era internetului unde se poate afla in cateva minute si cu 4.5 euro taxa, absolut tot despre istoricul masinii, unii inca mai incearca sa dea tepe !!! bafta si atentie la acest tepar !
    0 points
  27. Voi chiar va puteti minti singuri ca aia va fi din nou masina?? O sa joace din toate incheieturile si o sa fie o mizerie de masina. Dar important e ca avem e90 la 4000 euro. :goodjob: hai sariti cu minusurile, da dreptate am oricum )
    -1 points
  28. Buna ziua, Ieri am ajuns in Germania, unde masina mea a stat nemiscata aproape doua luni. Cand merg sa ma uit la ea, observ ca farul din stanga este aburit, iar mai apoi cand o pornesc mi se aprinde un martor in bord si observ ca nu mai imi merge faza scurta pe farul respectiv. Din ce am vazut, trebuie schimbat becul si rezolvata treaba cu aburirea. Nu am mai avut problema asta pana acum, este prima data cand se intampla. Precizez ca este vorba de un e87 cu xenon din fabrica. Poate cineva sa imi recomande un service in Munchen unde sa pot rezolva problema? La ce ar trebui sa fiu atent si de ce sa ma feresc? Multumesc anticipat!
    -1 points
  29. E84 xd18d 8hp 150km in Buc zona nord si piata Gemeni de dimineata, Vm 21km/h, consum 8,3 pe BC, mers in D fara Ecopro
    -1 points
  30. Am constatat ca aplicand metoda calculului la pompa, consumul real este cu 0,5-0,9 l mai mic fata de cel aratat pe CB. De ce oare este diferenta asa mare? Am testat acest lucru de cel putin 6-7 ori si sub 0,5l/100km diferenta nu a iesit niciodata! Ieri am facut plinul si pe CB imi arata 9,9 consumul, iar dupa alimentare a iesit un consum real de 9,4l/100 km. Diferenta cea mai mare am avut-o cand au fost zapezile. Pe CB am avut 11,0 l/100km iar la pompa a fost de 10,0 l/100km. Toate aceste calcule sunt facute pe alimentari de minim 50 de litri.
    -1 points
  31. Exact, carbonul era doar ca si titlu. Nu am scris nicaieri "din material carbon". Nu exista trim interior E90 din material carbon. Cel putin nu de fabrica.
    -1 points
  32. Ok. Trebuia sa introduc cuvantul "folie" in descriere. Cu toate ca macar atat ar trebui sa stiti ca nu exista trim din material carbon pentru e90. In normal, sau cel putin pentru un conoscator descrierea ar trebui sa fie retorica. Daca asta ajuta si daca se poate, rog un moderator sa introduca cuvantul "folie" in titlul topicului. Multumesc LE @mgs: Da, baietii au facut treaba buna cu folia. Am fost multumit. Doar ca acum am trecut la alcantara negru. E altceva.
    -1 points
  33. Salut! Sunt si eu proaspat posesor de X1 e84 23d xDrive si cu transmisie automata. Pana acum mie mi s-a parut ca stilul de condus influenteaza puternic consumul. Mai exact. 1. Stuttgart - Sighisoara ( mers regulamentar, dar nu uitati ca in Germania "pedala la fund" e regulamentara, plus accelerari cu pedala la fund aproape mereu) - 7.8% 2. Sighisoara - Bucuresti ( mers regulamentar si doar vreo 2-3 depasiri cu pedala la podea ) - 6.1% inainte de intrarea in Bucuresti. 3. Bucuresti - Iasi ( jumatate de drum foarte linistita, dupa care am tras putin de masina ) - 7.4%. Astea sunt consumurile date de BC. Nu am verificat eu la pompa. Mie mi se pare bun consumul. Totusi sunt 200 de cai ce trebuie hraniti. Dar cum spunea cineva intr-un post precedent, cred ca nu de consum ar trebui sa ne ingrijoram. Cred ca daca iti cumperi BMW si apoi iti faci griji de 300-400-500 de lei pe care ii dai in plus pe an, ai gresit marca. Trebuia sa iei altceva.
    -1 points
  34. Salut, Ai un consum exagerat de mare! Eu am tot SDrive 18D, din 2014, cu 62000 km si am o medie de 6,6 l/100km ! In afara am scos si 4 litri/100km. Succes!
    -1 points
  35. Paul - chill out GuyMCI - mergi la service , problema nu o rezolvi pe forum. pierzi timpul si al tau si al celorlalti. cauzele pot fi mai multe
    -1 points
  36. DA, a fost proprietate a garajului, acum eu sunt proprietar, atasez poza cu carpass ul, nu prea am poze deoarece masina ajunge in tara doar in weekendul asta, nu e pusa inca la vanzare niciunde, are carte servis completa si facturi aferente pentru motor si ambreiaj, iar uleiul e schimbat de 2000km!
    -1 points
  37. Știu, ca fratele meu sta in Luxemburg, și i s a iregistrat in istoric și când a fost la vulcanizare sa schimbe anvelopele..
    -1 points
  38. Au si trecut cei 20 ani? Cum mai trece timpul...
    -1 points
  39. -1 points
  40. buna dimineata ! in cautarile mele pentru un e92 in toate mintile am gasit aceasta masina: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GkO1r.html#104ebbfde3 este din timisoara, stie cineva masina asta ??? multumesc !
    -1 points
  41. Prezentare programator
    -1 points
  42. citeste aici: https://forum.4tuning.ro/290-zona-tehnica-bmw/377132-schimbare-cutie-getrag-zf-e36.html
    -1 points
  43. Maine merg sa vedem , sper sa fie asa cum zici , sa nu mai ma complic gandinduma la altele, maine postez ce a spus si daca a rezolvat problema
    -1 points
  44. cum adica, e92 este masina de incepatori ??? daca ai cunostinte in domeniu te rog, impartaseste si altora mai putin initiati... multumesc ! @darksan "Interesant ca mereu vreti masini cinstite la pret de dumping. Era clar ca la 9000 de euro masina aia nu avea cum sa fie in regula." eu, nu am comentat pretul, ci minciuna si hotia ! daca in anunt aparea cu peste 275.000 km era credibil, dar asa cu 2 ani in plus si cu 50.000 km in minus... este pur si simplu asa cum am mai spus "samsar de samsar, tepar de tepar" succes !
    -1 points
  45. De unde mitul asta?!?!? Pe bune, acum ne apucam sa schimbam placute la 50% uzura!??!?! D'aia exista senzor, sa ne anunte cam cata viata mai au.
    -1 points
  46. Vand Eleron M pentru portbagaj, pentru E60. A fost spart intr-o iarna, am incercat sa-l refac fara sa-l dau jos de pe masina, insa mi-a crapat cu timpul, acum ca este dat jos de pe masina se pot reface crapaturile si pe interior si pe exterior sa nu mai crape pe viitor. Pret: 100 lei
    -1 points
  47. Recomand uleiul producatorului Castrol sau ulei original BMW, alta varianta de filtre de calitate Mahle.
    -2 points
  48. se poate inchide sa vandut cu 2500 de euro numai bine
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.