Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/03/17 in all areas
-
Toate astea se intampla pt ca toti vor chilipiruri. Daca nu ar fi asa nu am mai avea discutiile astea pe forum. Iar samsarii se orienteaza dupa ce vrea piata. Daca suntem asa suparati pe samsari de ce nu luam masini din germania la pretul corect? Ah, da, stiu...alea sunt scumpe...6 points
-
Gresit...masinile bune si intretinute se vand foarte greu. Toti vor pomana si sa fie pacaliti4 points
-
M-am linistit cu tine.. atata poti. hai sa ne ingnoram reciproc. Eu incep acum. @chitsro Pretul e f bun, dar carsontheweb nu este germania reprezenta, pt asta trebuie sa mai pui. Eu as avea incredere in licitatii, pana la urma asa am si luat. Greu o sa fie sa gasesti ce vrei, cel putin la mine asta a fost problema. Am avut si varianta cu germania, aveam pe cineva care statea cu mine o saptamana sa mergem sa imi caut plus ce a mai cautat si el. La ce cautam eu.. veneau cu minim 4k in plus. Cu F30-ul nu ma grabesc, abia l-am luat. Plus ca am deja doi prieteni care o vor. Masini bune mai sunt, dureaza.. (La o luna dupa ce am luat-o am inceput sa caut iar din curiozitate si gasisem un 320i f misto, dar evident s-a dat in 5 zile)3 points
-
Salut ! Mai dam putin cu carpa , cam mult praf pe topic. Nici nu stiu cu ce sa incep ... Sunt multe lucuri ce s-au modificat la masina , am sa incerc sa reiau de unde s-a taiat firul . Am rezolvat suieratul , era de la difuzorul de plastic de dupa vasc - se pare ca el producea acel suierat era fisurat - rupt. Masina a stat pe tusa cam 3 luni , timp in care am incercat sa fac cat mai multe lucuri posibile: *( o sa enumar numai cateva ce imi trec prin cap ) Revizie motor . Piese direcție schimbate: ( meyle) Bielete direcție + cap de bara x2 Bilete antirului x2 Bucșe bara stabilizatoare x2 Directie Am retapitat Volanul ca imi statea pe creier sa fie pielea imbatranita sa , nu ma simt confortabil cu mana pe el. Senzor abs stanga Fuzeta dreapta ( cea veche era crapata ). A mers o vreme asa, pana pe la sfarsitul verii iar apoi s-au mai schimbat urmatoarele: Schimbat brate spate ( cu tot cu fuzete pentru discuri )+Piulite planetare Schimbat conducte de frana ( nu va recomand e o mare mare durere de cap , dar eh de nevoie....) Cumparat ceva cauciucuri de iarna noi pentru jantele ce le avea Am pus i o finala Remus ( destul de silentioasa - nu imi plac paraitoarele - finala originala se cojise toata) I-am montat si o cotiera de piele - lucuruile mici chiar fac diferenta Cu toate ca m-a declarat multumit de consumul masinii la inceput , dupa un timp cand am inceput sa am nevoie de masina constant ( zilnic cate 100km - regim de oras - munca - facultate- treaba -etc) am decis sa montez o instalatie GPL . Cea mai buna investie de pana acum . Brusc a devenit dintr-o paguba o placere sa merg cu ea . Zilnic cat de mult pot . Imi produce o anumita placere cand conduc masina asta , are ceva foarte special . Cu ocazia asta am aflat ca Sonda Lamda nu e buna ( nu stiu cum este la un e36 - normal ) la mine nu aparea in bord nimic , nu tu fluctuatii nu tu nimic.. Am schimbat-o si am sters eroarea din tester se pare ca acum este ok . Am cam ignorat o vreme rugina de sub capota de la oale , rau am facut rugina s-a extins enorm de mult ( cumparasem un Strut bar- si-a facut treaba a tinut oalele unde era locul lor ), Am gasit dupa indelungi cautari un tinichigiu bun care stia despre ce vorbeste si ce are de facut . Am refacut oalele in proportie de 80%,( nu era atat de mult afecat insa atat a decis tinichigiul sa o faca ) au iesit foarte bine au fost trase si la locul lor . Acum e totul bine. Dupa toate astea a aparut un scartait extrem de enervat ( sunt genul de om ce ma deranjeaza orice nu se aude cum trebuie la masina ) am inceput investigatiile si am ajuns eu la concluzia ca altceva inafara de bielete bara stabilizatoare si bucse, pe spate, nu a ramas neschimbat, le-am schimbat si pe alea , dureros de greu de schimbat , erau coapte s-au rupt in cele mai proaste pozitii . Scartaitul persita... investighez mai departe , am decis sa schimb si toti suportii tobei si a finalei , am schimbat , nici o imbunatatire . Multe batai din cap si dat din umeri (" mecanici" - de cand m-am prins eu cum sta treaba cu mecanica nu am mai putut lasa pe nimeni sa lucreze la ea ) am zis sa incerc sa schimb flansele amortizoare , le-am schimbat si atunci gasiesm cauza cu adevarat - era un plastic ( protectie amortizor ) freca un carenaj , pana atunci nu vazusem . In timpul iernii am avut o bucurie cu ceva zapada sau ceva a sarit cumva ( sau am atins eu ceva - cam greu la 60 la ora pe drum bun ) si mi-a spart carenajul si paleta de la vasc, sa fie si ziua completa am rupt si un carenaj inr-un bloc de gheata. Imediat dupa iarna am cumparat Kit reparatie etriere fata Discuri fata + placute , Carenaj fata dreapta , Paleta ventilator garnituri Am facut o investitie si intr-o pereche de jante de vara , am ales table dublate R17 - vreau sa ating o armonie din capul meu dintre STOCK/Stancelook. Mie unul imi plac maxim cum dau pe masina, ceva probleme cu cauciuruile la masina asta dimenisiunile trecute de producator sunt cel putin ciudate... ( 215./45;/17 si 235/40/17) vreau sa fiu cat de cat in legalitate deci am pus ce zice producatorul. Din pacate a trebuit sa trag de aripile spate sa le roluiesc destul de rau ( in plan era sa fie ceva mai subtirele jantele dar au picat astea la un pret bun si am zis de ce nu - momentan sunt 9 fata ( 215./45) si 10 spate (235/.40) R17) . Dupa jante, am dat jos angelurile facute de mine si am pus folie galbena sticla interioara de la faza lunga , am primit si o bara de FL pe care am montat-o , am cumparat un set de proectoare noi - dar se pare ca nu am noroc cu ele in prima zi mi s-a crapat unu fara sa il ating. Am cumparat si o grila de FL sa completez masina , momentan este in totaliate FL. Motorul suferea foarte de o scurgere de ulei foarte foarte veche , aveam depuneri pe motor mai rau ca smoala, Am demontat tot ce trebuia demontat sa incerc sa curat tot si sa schimb fiecare garnitura de la capacul de distributie , insa nu am reusit sa desfac surubul principal - unde e fulia motorului -m-am dat batut si am lasat asa m-am multumit cu restul lucururilor demontate -culbitori - prima parte de capac - admisie - garnitura carcasa filtru ulei ( cred ca aici era cea mai mare problema prierdea foarte mult ulei ) . In medie imi lua cam 1 l la 5000km. Tot ce am desfacut am si vopsit , mie imi place cum a iesit . A prins foarte bine motorului curatarea , acum trage ceva mai bine - erau multi senzori imbaxiti . Am cautat o vreme un set de scaune fata ( sau un interior complet ) dar nu am gasit nimic aceptabil la pret / uzura , pana cand am gasit 2 scaune de e46 coupe in stare buna, asa ca am pus scaune de e46 ( pentru cei curiosi se potriveste 100% la sina - singura problema este ca scaunul de e46 este mai lat si nu poti acesa asa usor taoate comenzile scaunului - cea de inaltime se aceseaza greu - si inaltimea mi se pare putin ciudata - parca sunt o idee mai inalte - daca ridici reglajul de suport picioare la maxim sus si scoti pernita ) Am incercat sa fac o mica lista din amintiri Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu postul asta lung . Atasez si cateva poze cu ea . Mai trebuie sa gandesc la o modalitate de a prinde capacele de VW T5 pe jante ( ele vin pe prezoane de 19 ) . Se vor transforma ele in capace BMW. Mai trebuie sa montez niste praguri luxury ce am pentru ea , si sa intre la vopsit saptamana asta . ( vreau sa o fac ca din fabrica cu jumatatea de jos neagra - o sa pun o poza informativa ) .3 points
-
Multumesc Masina a primit brate noi _ bielete antiruliu noi (aveam o mica vibratie la franare de care nu mai stiam cum sa scap, asa ca am schimbat tot pe fata sa stiu o treaba ). http://104.imagebam.com/download/Rw4_diYu8hMHkyEg6mm3Xg/55365/553643333/2%20%282%29.JPG Masina a mai primit oglinda cu FLA (asistena la faza lunga), urmeaza sa trag firele necesare + codare. http://103.imagebam.com/download/E5lRF8o9UBwSQkpRteNG-w/55365/553644473/fla.jpg Bara fata M5 + canale aerisire M5 + eliminat proiectoare + suporti bara noi OE: http://102.imagebam.com/download/OAS0AzumdbHMdNrZzppIdw/55365/553643323/1%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/X90FoTg-88QKdWOTaitwwg/55365/553643383/7.JPG http://102.imagebam.com/download/LdEAnmTPjJKxbENPjjgGJQ/55365/553643373/6.JPG http://103.imagebam.com/download/gCsS5dUZcLwn8VMqwYYytg/55365/553643403/8.JPG http://104.imagebam.com/download/TO2UBlDYit7-ZOrmvNf1Ag/55365/553643353/4%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/YFxGiW4EqVrR3fhdfdzPrA/55365/553643343/3%20%282%29.JPG http://103.imagebam.com/download/_Sabfj4OHKoeRiAGRaSAQA/55365/553648983/IMG_0245.JPG3 points
-
eu.. e greu tare.. postul meu a fost o referire la ce a zis George ca: "eu nu m-as mai incurca sa caut in tara... direct carsontheweb sau mobile.de la reprezentanta.." si multi ca tine care nu o sa isi mai cumpere masini din romania (tu o sa o vinzi in germania pe a ta?) Nu avea nici o treaba cu ce ai scris tu fix pe pagina asta Ce incerc eu sa zic este ca nici o varianta nu e perfecta. Si nu stiu cati o sa se duca chiar sa ia din germania, asta daca cauta numite dotari. Pt ca pretul este cu mult mai mare aka in jur de 4-5000 (pt F30, F10, F25,etc). Cu alte cuvinte, daca cauti dotari anume, sau o configuratie, nu cred ca multa lume va da in plus in germania pe un F30(mai mult de 50% din pretul unui E90, strict ca suma) doar pt faptul ca masina este mai corecta, in conditiile in care si aia se strica. (uneori si la o luna de la achizitie, cazuri pe forum, luata fix asa)2 points
-
Interesant ca mereu vreti masini cinstite la pret de dumping. Era clar ca la 9000 de euro masina aia nu avea cum sa fie in regula.2 points
-
https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-520d-ID84WGR.html#8c2418cee7 Serie masina: WBA5C31040D048166 Nr: MS-01-LMB Masina respectiva desi pare "ca noua" si km par fiind reali dupa istoricul bmw, aceasta se vinde la un pret destul de bun desi nespecificand faptul ca pretul este 26500+tva. fiind pe firma Dupa multe discuti telefonice avute cu un batranel "ungur" care o tinea in sus si in jos ca masina este ca noua si se vinde din cauza ca este prea injoasa pentru el si ca sotia lui este bonlava (blaa bla) am decis sa merg sa o vad, ajuns la el dupa aproape 300km constat ca masina avea holograme de polish pe toata masina, apropianduma mai mult de ea si inspectand-o realizez ca bara fata cu farurile nu erau asezate bine. Intreband de ce este asa, raspunde ca a fost schimbat radiatorul ac... desi la telefon nu a specificat asta, ma tot uit si vad ca masina a fost vopsita si integral avand scame in lac peste tot, vopsea pe taisurile barilor fata spate (din cauza vopsiri cu ele pe masina) vopsea pe cauciucul de la capacul rezervor, lac gazat pe spatele portbagajului, Ii arat toate aceste lucruri iar el o ia in brate doar pe "masina e noua nevopsita" zic bun (in gandul meu eram rosu de nervi ca am batut atata drum sa dau de un batran cretin si mincinos) Ii propun sa mergem la un service de vopsitorie sa auzim parerea unui vopsitor profesionist. Zis si facut mergem la reprezentanta skoda fiind la 50m de el unde tipul respectiv vopsitor profesionist find zice acelasi lucru ca masina a fost vopsita integral probabil din cauza unui accident frontal. In acest moment mosul a ramas fara cuvinte si imi spune ca daca nu o vreau pot pleca de unde am venit. Asa ca i-am spus ceva de dulce si am plecat injurandul de toti mmmm lui ca am pierdut o zi aiurea :argue:1 point
-
Nu spun ca sunt putini pe forum care au grija ca la carte de masini, dar vedeti si voi cate topicuri utile si discutii despre intretinere normala sunt deschise zilnic (aproape zero) si cate cu probleme tehnice (aproape toate) Multi vor bmw la bani de logan si abia apoi apar pe forum....poate poate li se repara masinile de la Dumnezeu minune. Mai fac putin offtopic...pe youtube am postat zgomotul de rulment de presiune...si un tip ma intreaba de la ce era ca si a lui face la fel...i-am raspuns ca eu am avut rulmentul dus si i-am recomandat sa.schimbe kit.complet...la care el spune ca a schimbat tot, dar volant a luat sh si tot la fel ii face...concluzia..1 point
-
@petreop, daca il confrunti o sa zica "toti fac asa bo$$". Daca vrei un E92 cauta la un pasionat care are istoric complet, nu la un samsar. Este imposibil un samsar sa faca bani la o masina cinstita pentru ca alea sunt scumpe.1 point
-
L-a penetrat pe cumparator...credea ca isi gaseste fraierul pe forum ) Cred ca l-a convins cu gramatica1 point
-
De unde mitul asta?!?!? Pe bune, acum ne apucam sa schimbam placute la 50% uzura!??!?! D'aia exista senzor, sa ne anunte cam cata viata mai au.1 point
-
cum adica, e92 este masina de incepatori ??? daca ai cunostinte in domeniu te rog, impartaseste si altora mai putin initiati... multumesc ! @darksan "Interesant ca mereu vreti masini cinstite la pret de dumping. Era clar ca la 9000 de euro masina aia nu avea cum sa fie in regula." eu, nu am comentat pretul, ci minciuna si hotia ! daca in anunt aparea cu peste 275.000 km era credibil, dar asa cu 2 ani in plus si cu 50.000 km in minus... este pur si simplu asa cum am mai spus "samsar de samsar, tepar de tepar" succes !1 point
-
Exact..daca masina nu a fost lovita serios, pretul e f bun oricum. Pomana nu exista, mai ales de la samsari.1 point
-
Maine merg sa vedem , sper sa fie asa cum zici , sa nu mai ma complic gandinduma la altele, maine postez ce a spus si daca a rezolvat problema1 point
-
Super tare, astept impresiile si video Ce tare este HUD-ul, au schimbat grafica Numai bine1 point
-
Asa e ai dreptate nu ma pricep. Am bagat Motul in M57 si zici ca era o rasnita de cafea... l-am dat afara si am bagat original BMW si motorul mergea normal. La M54 fostul proprietar a folosit Motul si la fel se auzea motorul ca o rasnita.. am bagat Mobil 1 totul e ok.. Nu imi spune tu mie la ce ma pricep si la ce nu.. eu vb din experienta mea cu uleiul Motul care il lauda toti si este un ulei de tot kkt-ul. Mai cauta prin topicuri si vezi ce spun cei care au folosit Motul la motoarele lor. Si inca ceva daca uleiul e de kkt cum vrei sa iti faca presiune ? Am comparat Motul 5w40 cu Mobil 1 5w40 si vreau sa zic ca Motul era ca apa fata de Mobil.1 point
-
Nu stiu daca sa rad sau sa plang de la faptul ca ai luat in considerare ca un motor functional se poate cala din cauza firmei de ulei folosita. Poti sa pui si ulei de motor din Kaufland, nu are cum sa se intample asa ceva cu motorul. Daca nu iti functioneaza corespunzator pompa de ulei/pompa de apa etc. nu schimba nici cu 5% situatia marca de ulei folosit... P.S: Motul face ulei foarte bun, motociclistii care se respecta nu baga altceva. Motoarele alea lucreaza des la 10-14 000 rpm, iar efectele uleiului se vad foarte usor. La motoarele in 2T uleiul poate sa faca diferenta daca te tine setul 10k km sau 15-20k. Nu iti mai da cu parerea aiurea daca nu te pricepi.1 point
-
buna dimineata ! in cautarile mele pentru un e92 in toate mintile am gasit aceasta masina: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GkO1r.html#104ebbfde3 este din timisoara, stie cineva masina asta ??? multumesc !1 point
-
Nu stiu din ce motive nu primesc notificarile referitoare la update-uri pe acest topic (desi m-am abonat la thread). Incerc sa raspund comentariilor primite Merci pentru sfatul referitor la amortizoare, am amanat schimbarea arcurilor (pe care le-am achizitionat deja in iarna) pana cand am ocazia sa merg cu o masina similara ca sa ma conving de efecte pozitive versus negative (tinuta de drum imbunatatita versus confort vizibil scazut). Despre arcurile pe care le-am luat am primit pareri contradictorii despre compromisul confort/stabilitate si cum pe aici nu mi-e chiar la indemana sa schimb arcurile daca nu imi plac: da-le jos pune-le iar pe alea OEM etc (timp, putine service-uri care se baga la lucrari din astea in zona mea, bani etc) prefer sa fac o proba cu alta masina inainte ca sa ma conving ca sunt ce-mi trebuie. La fel si despre upgrade-ul de amortizoare Bilstein, as prefera sa vad intai cum sta o masina similara pe sosea inainte sa fac pasul. Roti pe 17'' am - si sa vreau la 330D nu pot pune pe 16 - nu incap din cauza discurilor de frana foarte mari Oricum sincer intre timp s-au adunat de cand am luat-o din Decembrie 27.000km si m-am obisnuit/resemnat cu suspensia/stabilitatea, ma bate gandul sa nu mai umblu deloc la suspensie Ca tot am adus vorba de 'fleacurile' aparute in cei 27.000km de cand o am - dupa cum spuneam mai sus problema de trepidatie la franare a reaparut in 10-12.000km - dealer-ul de la care o luasem montase discuri si placute ATE (Made in Germany scria pe ambalaj, mai multe nu stiu). Pana la 20.000km problema trepidatiei s-a agravat si am hotarat sa merg la reprezentanta BMW in Germania pentru urmatoarele probleme/upgrade-uri: 1) trepitatie frana - au schimbat discurile si placutele fata; 2) o alta problema specifica E90-urilor cu faruri adaptive - trepidatie Xenon la viteza (observi cum vibreaza lumina pe bara masinilor din fata si pe indicatoarele rutiere reflectorizante - e foarte deranjant pentru masinile din fata ) - au montat un kit de ranforsare a fixarii farurilor; 3) schimb ulei, filtre (inclusiv motorina); lichid frana, antigel; 4) achizitiona/vopsit/instalat eleron OEM la cererea mea. Lucrarea de mai sus m-a usurat de 2000E dar am fost multumit de rezultate (mai putin la faruri la care nu s-a rezolvat nimic cu kitul de 120E). Din pacate insa dupa 5-6000km problema la frane a revenit exact cum spui si tu mai sus si asta chiar si cu discuri OEM : (( . Oricum e foarte enervanta problema - se manifesta in special intre 100-160 - la viteze mai mari se mai estompeaza un pic dar una peste alta, pe langa pericolul de a deterioara piese din suspensie si directie din cauza vibratiilor, pierzi mult din eficienta franei - lucru nu foarte incurajator pentru mine care merg preponderent la 200+ ... Dupa concediul din vara o sa imi iau din nou liber sa merg la ei, poate reusesc sa rezolv ceva fara alti bani - teoretic am garantie pentru piese si lucrare - va tin la curent cu ce si cum mai rezolv... Dupa cum am scris intre timp, pe langa rulmenti au mai aparut si alte zgaibe - nu neaparat grave dar te shicaneaza iar dupa cum vezi deloc usoare pentru portofel (chiar daca ma pregatisem sufleteste pentru preturi BMW cand am achizitionat-o ). Iar aparitia acestor zgaibe o compar cu experienta masinilor anterioare cu mult mai multi ani vechime si mult mai multi km dar care au avut mai putine probleme... Despre circuit - daca mergi la Nuerburgring vei vedea ca alearga pe acolo multi amatori cu toate natiile de masini (inclusiv Mercedes clasa S : ))) ) iar eu am mers pentru distractie, nu neaparat ca sa bat recorduri pe cei 21km virajati. De asta m-am ferit de 530D, era mai greoaie (si erau si mult mai rare cele cu cutie manuala). In Ungaria am mers cand era liber si la limitare (249km/h pe gps) insa nu-mi propun sa conving pe cineva sau nu consider a fi vreun motiv de lauda; fiecare merge dupa propriile aprecieri referitoare la pericole, conditii, familiar cu masina si increzator in ea etc etc. Sunt portiuni de autostrazi in Ungaria mult mai bune calitativ decat cele din AT, FR, DE iar daca stii amplasarea camerelor/politiei si e liber se poate merge tare fara probleme. Incerc sa nu mai continui polemica si comparatia 330D/406 - totul a pornit de la dezamagirea fata de 'cata masina primesti' pentru banii pe care ii dai pe 330 versus o masina infinit mai ieftina pe care am avut-o si de care am fost multumit la multe capitole. Ca o ultima paranteza - urmatoarele modele de la Peugeot dupa 406 au dezamagit mult la calitate iar despre al meu 406 sunt convins ca a fost printre cele alergate de pe piata ))) Despre vanzare - nu prea mi-e la indemana - am cumparat unul din cele mai scumpe 330D de pe piata ca sa am garantia unui numar mic de km, uzuri minime confirmate de TUV si reprezentante BMW din Germania; dupa investitiile facute deja mi-as bate joc de bani la cat as pierde la revanzare dupa numai 6 luni de la achizitie. In general imi iau masini in stare f buna (implicit mai scumpe decat media modelului pe piata) cu care merg min 200.000km (km facuti de mine) iar apoi la revanzare pierderea nu mai e asa relevanta. Vezi mai sus, inchid subiectul 406, a fost o comparatie nefericit aleasa care incerca sa ilustreze cam ce calitati am primit la suma de X fata de Y euro si dezamagiri la anumite capitole... Are toate scuturile OEM in regula, suspensia a fost verificata, la fel si geometria si anvelopele. Scriam mai sus ca intre timp m-am mai obisnuit/resemnat, am ajuns acum la alte capitole - probleme repetate frane etc. Dar sincer pentru asta nu acuz BMW neaparat, cochetasem ca alternativa cu A4 si am amici care pe A4 la an si km similari au alte probleme deranjante - cam asta e calitatea masinilor care se fac in ziua de azi...1 point
-
Nu mai acuzati omu ca a umblat fara ulei sau ca nu a deschis capota la masina niciodata.(nu este frumos sa acuzi cand nu cunosti toate detalile) A zis clar ca nu a avut presiune la ulei si ca in secunda 2 s-a ars ca sa nu zic altceva. Am citit mai multe forumuri si este o problema foarte comuna la motoarele astea, aici aveti cateva clipuri cu mai multe motoare care au aceasi problema ca si collegu de mai sus: Eu stiu ce este mai greu sa recunoasteti unii dintre voi , dar BMW are niste probleme de fiabiitate la unele motare din seria N, (nasol).1 point
-
salut....acum am citit prima data topicul tau...ce vreau sa iti spun e ca nici jaguar nu e de laudat. am un prieten cu XF si crede-ma...se vaita de el de cate ori are ocazia....injectoare, cutie de viteze, compresor AC...etc.....deci nicio o masina nu mai e ce a fost odata!1 point
-
Atunci cand inca mai ai mizerie pe masina si o stergi cu o carpa de caprioara apare asa numita panza de paianjan, practic intinzi murdaria pe masinia afectand lacul. Sau speli masina bine dar baietii de la spalatorie ti-o sterg cu carpa spalata in prealabil cu jetul pe jos. O spalare corecta ar insemna: -prespalare cu o solutie buna, ph neutru -clatire cu jetul -Spalare metoda 2 galeti -Uscare cu microfibra. Eu am 2 prosoape de microfibra care le tin in portbagaj, macar atat pot sa fac. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Nu stiu daca este cineva interesat, la ora 16 incepe cursa de 24 de ore de la Le Mans.1 point
-
Adrian nu e chiar asa...sincer baietii mei de pe tinichigerie cand vine vorba de asa ceva lucreaza foarte bine, chiar nu se vede si procedura se face exact ca la uzina Dacia, nu se sare peste vreun proces tehnologic insa mai sunt si "Dorei" prin Romania asta. Daca scrie "I" pe constatare, clar o sa ti le schimbe, doar m-am mirat ca ti le-a dat la inlocuit. De exemplu din start iti zic ca in orasul meu ar fi schimbat doar janta si atat.1 point
-
Interzise no vor fi deocamdata, insa este evident ca va fi descurajata utilizarea acestora, cel putin in aglomerarile urbane, deoarece prezinta riscuri importante pentru sanatate. Greseala europenilor a fost sistemul socialist de a impune accize mai mici la motorina, dublate cu lobby-ul producatorilor auto, ceea ce a facut motoarele diesel foarte populaare si avansate, deoarece s-a investit foarte mult in tehnologia lor, in detrimentul motoarelor pe benzina(care incep sa recupereze decalajul). Cat despre placerea de a conduce, pentru cei ce suspina dupa cuplul unui motor diesel, sa incerce o masina electrica, unde accelerata si cuplul sunt mult mai puternice; si raman masinile pe benzina, care in varianta turbo, nu sunt de neglijat. Si automobile electrice sunt poluante, prin faptul ca se utilizeaza metale grele la constructia bateriilor, chiar nu iteleg de ce nu se investeste mai mult in separarea hidrogenului,deoarece prin arderea acestuia rezulta apa, si este o resursa oarecum inepuzabila (luand ca si ipoteza faptul ca s-ar utiliza energie solara pt obtinerea hidrogenului) Sa nu uitam ca fara consum de petrol ar da faliment majoritatea guvernelor, si in mod sigur ar izbucni razboaie, plus ca SUA tocmai s-a retras din acordul de la Paris.....deci ramane de vazut.1 point
-
Update: se apropie de sfertul de viata 249200 km dupa 1300 km facuti in minivacanta in Grecia: Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Eu mi-am cumparat-o , si am si adaptor original . Degeaba folosesti daca nu ii toata unlock. Eu o folosesc ff mult pt e-uri si la f-uri cateodata Video in miscare . Faci la 3-4 oameni sau prieteni cu bani si ai scos banii . Nu te juca sa nu ai adaptor original ca se poate strica poate modul sau ceva si apoi ii nasol rau Aplicatia treaba ta daca o cumperi sau nu dar fara adaptoru orginal nu poti face nimic mai ales la model F1 point
-
Din moment ce am adunat peste 3 "door dings" pe e90 in decursul unui an, am abordat o strategie noua in privinta parcarii, un pic de off road. Vecinii care parcheaza langa mine au copii mici pe care nu-i pot controla cand se dau jos din masina. Pe acest e46 nu exista indoituri si as vrea sa ramana asa pana cand gasesc un loc mai ok. http://oi65.tinypic.com/2jc67nm.jpg1 point
-
Eu am renuntat la CIC si miam pus un nexus7 cu rom custom http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160630/cbc93757ca7dd6f5fe609a929e2beb6e.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160630/886a3b1678d0811470e911912346609c.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Nu stiu ce mentalitate de cacat e in tara asta dar e varza rau ...eu am lovit in germania o masina un audi a4 break vechi an 2000 era parca ... i-am inodit putin aripa si janta din spate dreapta ... a fost suma la 2500 euro eram cu masina de servici ... repet audi a4 de 16 ani vechime ...si cand lovesti o bara de m originala plus alte lucruri 1200 ron ? 300 euro wtf nu e posibil sincer ... de ce cacat fac astia impozitul 500 euro la 3l diesel e mai scump ca in germania si nu fac asigurarea mai scumpa si ipozitul mai mic si atunci sa iasa din calcul toate incurcaturile de genul ... chiar nu e ok sa platesti impozit de 180 ron pt 2l ...45 euro ...tara ruginei. de 10x suma...poluez de 10x cumva ?1 point
-
@quze cand cumperi o masina care are 15000 de km de la reprezentanta bmw si care nu a fost masina de test drive pe care dai 40000 euro nu te astepti sa iti pice turbina la 73500 de km( eu cel putin nu). Nu au fost doar 6000 de lei, adauga si costul reviziilor, precum si alte maruntisuri, care la reprezentanta nu e mic By the way as pune un pariu cu tine ca garantia nu acopera asa ceva Nu e vorba neaparat despre suma e vorba de increderea in marca bmw. E vorba de testarea insuficienta a motorului inainte de lansare( din moment ce e o problema comuna la 525) e vorba de faptul ca nici dupa 4 ani de la lansare nu au rezolvat problema distributiei( a mea e fabr 9/2011, am cautat sa iau dupa luna a 3/ 2011 cand se spunea atunci ca au rezolvat problemele- TEAPA) si e vorba de faptul ca am ramas in mijlocul campului uitandu-ma ca un idiot la masina mea cu emblema elice de avion la care am visat atata timp, idealul pustanilor ca mine( desi am 35 de ani)1 point
-
@quze daca aveai tu masina si la 70 de mii iti pica turbina fac pariu ca nu mai ziceai asta.1 point
-
acel plus de putere pe acel motor de 2.0 se pare ca se plateste destul de scump, stau si ma gandesc atunci daca nu e mai rentabil un 3.0, si aici ma refer strict la partea financiara nu la performantele motorului nu prea am vazut colegi sa se planga de acele motoare, nici nu sunt asa de raspandite cei drept din cauza taxelor1 point
-
Dupa 4 ani, masina a ajuns prima data in viata ei intr-un service pt o problema mai serioasa. Cirmustantele le-am descris intr-un alt topic Ideea e ca, la o masina care are doar 73500 de km, are toate reviziile facute la reprezentanta inainte de termen si de care s-a avut foarte mare grija pana acum e INADMISiBIL ca sa se strice turbina mica. Pur si simplu, la o firma serioasa, asa ceva nu se poate intampla. Precizez faptul ca la fiecare 2 saptamani ies din oras si o turez un pic la un drum mai lung, fiind constient de oroblemele cu filtrul de oarticule si turbina. Culmea e ca mai am un prieten tot cu un 525 si lui i s-a stricat turbina. Pe firumurile din afara sunt mai multe cazuri. As pune un pariu ca problema asta va fii pentru 525 la fel ca cea a distributiei pt motoarele n47 asa ca aviz amatorilor. In fine turbina se va schimba sapt viitoare. Toata distractia ( inclusiv platforma de tractare ) ma costa in jur de 6000 de lei din banii mei. RUSINE BMW1 point
-
Sunt curios, cati din cei care vorbesc pe aici chiar ar face asta? Eu am fost in situatia respectiva, am urmarit piata f mult timp, ajunsesem sa stiu toate masinile de pe autovit, olx si mobile in bugetul meu. E usor de vorbit dar nu cred ca nimeni da in plus 4-5000 euro doar ca e din germania din reprezentanta. Intotdeauna la suma asta te gandesti la dotari in plus mai rare, de obicei alt model (ex de la F30 ajungi la F10), la alta motorizare. Daca era o suma de 2000euro, acolo mai ziceam dar cam atat e diferenta la un E90 in nici un caz la F-uri. Asa ca practic se ajunge la o masina mai slab dotata, nu neaparat mai putini km, de obicei chiar mai multi decat sunt in anunturi la noi, la aceeasi bani in care poti lua o masina mai dotata sau aranjata la noi. Cam intre asta se face alegerea. Desi multi vorbesc, nimeni nu isi ia masina cu aceleasi dotari pe care le ia din tara, doar ca din germania. Iar procentul de oameni care aleg o masina corecta este destul de mic.. Este socant efectiv cati oameni dau 18-20k pe o masina fara o sa verifice macar undeva. Am avut masini pierdute ca s-au vandut ..DUMINICA!! Iar o programare la bmw dureaza o saptamana minim.. Ca sa nu mai zic multi nu o duc acolo din cauza pretului si o duc la un service de cartier unde baga unul o ranga intre bielete.. si "e beton boss!" (asta am vazut-o live) Si mai e o problema, destul de sensibila.. de care se fereste toata lumea sa vorbeasca.. Si masinile intretinute de pe forum (unde de multe ori e poveste) si cele din germania luate din reprezenta... se strica, cad piese, la fel ca la cele manarite.. si atunci? Caz concret eu am luat E92-ul de la cel care a comandat-o de noua in romania (si masina a avut 5 ani BMW service inclusive) si un coleg de munca si-a luat un E90 dauna total in olanda km 200k pe bord 100k.. Cine credeti ca a schimbat mai multe sau a bagat mai multi bani in masina?0 points
-
0 points
-
Nu au fost 3-4 luni, au fost un pic peste 6.. Am si vazut f multe masini. E destul de greu sa gasesti in tara, dar nu imposibil. Oricum nu te gandi ca vei gasi de la primul propietar ci tot adusa de la licitatii. Cu Germania e mai greu plus ca e si mai scump.. Cu motor pe benzina, eu mi-am dorit, dar nu sunt... Chiar nu se aduc, iar in Germania, cele pe benzina au in general putine dotari.0 points
-
Categoric andrei nu o considera ingrijita, o masina bine itretinuta e si pacat sa o dai, insa vine momentul cand trebuie sa plece, anul trecut umblam cu un coleg la piata sa isi schimbe masina, el inca are aceiasi masina eu m-am intors din piata cu chargerul, am vandut chevy unui coleg dupa ce a stat 3 luni in parcare, il intalnesc uneori in trafic, inca arata bine chiar daca masina merge spre 400k km Sent from my iPhone using Tapatalk Pro0 points
-
Intotdeauna am spus si sustin...nici in germania nu sunt ieftine masinile curate si cu km putini. Din romania nu as lua masina niciodata.0 points
-
0 points
-
Punand in balanta lucrurile, daca ar fi sa cumpar acum un F10, as lua fara cea mai mica ezitare motorul de 3 litri.-1 points
-
Nu stiu dc esti asa indignat, 6000 lei in 4 ani pt reparatii mi se pare o suma infima. Capul sus si dai talpa-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-e90-320d-ID6ROyy.html Masina personala cu toate actele la zi + facturi si garantie la tot ce ii schimbat pe ea-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ingroap-o ca pe tractoare, scoate-o in 15 ani de acolo si-i mai pui un zerou' la final de pret-1 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00