Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/04/17 in all areas
-
pt ca la nemti este liftetime ) cat tin ei masinile, nici nu este nevoie sa isi bata capul cu asta2 points
-
Sunt curios, cati din cei care vorbesc pe aici chiar ar face asta? Eu am fost in situatia respectiva, am urmarit piata f mult timp, ajunsesem sa stiu toate masinile de pe autovit, olx si mobile in bugetul meu. E usor de vorbit dar nu cred ca nimeni da in plus 4-5000 euro doar ca e din germania din reprezentanta. Intotdeauna la suma asta te gandesti la dotari in plus mai rare, de obicei alt model (ex de la F30 ajungi la F10), la alta motorizare. Daca era o suma de 2000euro, acolo mai ziceam dar cam atat e diferenta la un E90 in nici un caz la F-uri. Asa ca practic se ajunge la o masina mai slab dotata, nu neaparat mai putini km, de obicei chiar mai multi decat sunt in anunturi la noi, la aceeasi bani in care poti lua o masina mai dotata sau aranjata la noi. Cam intre asta se face alegerea. Desi multi vorbesc, nimeni nu isi ia masina cu aceleasi dotari pe care le ia din tara, doar ca din germania. Iar procentul de oameni care aleg o masina corecta este destul de mic.. Este socant efectiv cati oameni dau 18-20k pe o masina fara o sa verifice macar undeva. Am avut masini pierdute ca s-au vandut ..DUMINICA!! Iar o programare la bmw dureaza o saptamana minim.. Ca sa nu mai zic multi nu o duc acolo din cauza pretului si o duc la un service de cartier unde baga unul o ranga intre bielete.. si "e beton boss!" (asta am vazut-o live) Si mai e o problema, destul de sensibila.. de care se fereste toata lumea sa vorbeasca.. Si masinile intretinute de pe forum (unde de multe ori e poveste) si cele din germania luate din reprezenta... se strica, cad piese, la fel ca la cele manarite.. si atunci? Caz concret eu am luat E92-ul de la cel care a comandat-o de noua in romania (si masina a avut 5 ani BMW service inclusive) si un coleg de munca si-a luat un E90 dauna total in olanda km 200k pe bord 100k.. Cine credeti ca a schimbat mai multe sau a bagat mai multi bani in masina?2 points
-
Cand e vorba de cativa litri peste media unora care abereaza, e consum normal. Daca prinzi aglomeratie de cateva ori pe saptamana, daca stai intr-o zona plina de navetisti de la cubicul care sufoca strada zilnic cate 3 ore dus-intors, nu te astepta sa consume 8 in Bucuresti, de exemplu, motor de 2.0 Viteza medie de 15-20-25% nu e buna pentru consum. Degeaba zic eu ca scot 9% care stau in sud si am fix 2 stopuri pana la Unirii, daca aceeasi masina prinde 20 de blocaje, din Pipera, tot pana la Unirii. Logica de clasa a 2-a, dracu2 points
-
2 points
-
Salutare colegi, Dupa cativa ani de citit forum-uri, in urma cu cateva zile am achizitionat un BMW pe placul meu (mai detin un e36 coupe , care va fi transmis fratelui meu mai mic) Dupa cum spune si titlul, masina este un E46 sedan 320d fl din 2003 150 cai, M-am oprit la masina aceasta deoarece am cautat o masina cat se poate de dotata,dar din pacate destul de rar de gasit la noi in tara. Am atasat in spoiler dotarile dupa vin. Planuri de viitor: - transcriere pe numele meu - anulat clapete admisie + verificare/curatare admisie si EGR - inlocuit 2 senzori de parcare sau curatat mufe (trebuie sa verific ce e cu ei) - retapitat volan ( este cam uzat) - Verificare mecanica minutioasa generala si inlocuit ce e nevoie1 point
-
gresit! s a mai discutat ! http://www.bmwclub.ro/forums/topic/177545-bmw-road-map-europe-next-2017-1-torrent/page__view__findpost__p__24044311 point
-
Zici ca ai motor de 2.2i? Video-ul pus este cu un motor diesel. DacĂŁ un benzinar suna ca motorul din video nu-i a bunĂŁ deloc. De unde ai luat motorul?Ai ceva istoric pentru el? Și nu ĂŽn ultimul rand pune un video real cu motorul de pe mașinĂŁ,așa poți sa primești rĂŁspunsuri mai clare la problemĂŁ.1 point
-
Da , este ok ... Daca nu ai fii mers cu 200 pe autostrada ai fii avut un consum de 6.8-7%. Cu GT-ul de 3.0d sub 8-8.5% nu prea scot la un drum de +300km. Eu fac destul de des BistritaConstanta si cel mai bun consum pe ruta asta a fost de 7.5% cand s-au aliniat planetele, in rest scot 8-8.5% si cel mai mult a fost 9.3%.1 point
-
"boss", linisteste-te...eu mi-am cumparat masini numai din Germania si am platit pe ele mai mult decat se cerea in tara pe ceva similar si ca mine sunt sigur ca mai sunt multi.nu esti tu motul.1 point
-
eu.. e greu tare.. postul meu a fost o referire la ce a zis George ca: "eu nu m-as mai incurca sa caut in tara... direct carsontheweb sau mobile.de la reprezentanta.." si multi ca tine care nu o sa isi mai cumpere masini din romania (tu o sa o vinzi in germania pe a ta?) Nu avea nici o treaba cu ce ai scris tu fix pe pagina asta Ce incerc eu sa zic este ca nici o varianta nu e perfecta. Si nu stiu cati o sa se duca chiar sa ia din germania, asta daca cauta numite dotari. Pt ca pretul este cu mult mai mare aka in jur de 4-5000 (pt F30, F10, F25,etc). Cu alte cuvinte, daca cauti dotari anume, sau o configuratie, nu cred ca multa lume va da in plus in germania pe un F30(mai mult de 50% din pretul unui E90, strict ca suma) doar pt faptul ca masina este mai corecta, in conditiile in care si aia se strica. (uneori si la o luna de la achizitie, cazuri pe forum, luata fix asa)1 point
-
Ingroap-o ca pe tractoare, scoate-o in 15 ani de acolo si-i mai pui un zerou' la final de pret1 point
-
In mod sigur s-ar vinde mult mai greu, nu e problema, mie imi place foarte mult masina si o mai pot tine inca cativa ani fara probleme...(sunt unele e90 care se vand cu cat am "investit" eu in masina ) Totodata mi-e cam scarba de toti samsarii si toate masinile masluite, in ultima perioada caut o masina pentru cineva din familie si dau peste tot felul de povesti, samsari, oameni care nu stiu ce vand ...cred ca mi-ar fi greu sa gasesc un f30 curat in tara pe gustul meu, as vrea macar aceleasi dotari ce le am pe e90: xenon, trapa (nice to have), navi mare (nice to have), senzori fata spate, system audio cel putin hi fi, km pe la 100 k km. Piele nu mi-as mai lua, arata foarte bine dar mi-a ajuns, iarna rece, vara fierbinte...trebuie sa merg tot timpul cu aer.. Stiu de la user Merlin21 ca a gasit foarte greu un f30 ok, cred ca a stat 3-4 luni doar in cautari... eu nu m-as mai incurca sa caut in tara... direct carsontheweb sau mobile.de la reprezentanta.. L.E : la f30 cred ca as lua si benzina in calcul, desi nu prea am auzit lucruri bune de 328 I...1 point
-
Nu spun ca sunt putini pe forum care au grija ca la carte de masini, dar vedeti si voi cate topicuri utile si discutii despre intretinere normala sunt deschise zilnic (aproape zero) si cate cu probleme tehnice (aproape toate) Multi vor bmw la bani de logan si abia apoi apar pe forum....poate poate li se repara masinile de la Dumnezeu minune. Mai fac putin offtopic...pe youtube am postat zgomotul de rulment de presiune...si un tip ma intreaba de la ce era ca si a lui face la fel...i-am raspuns ca eu am avut rulmentul dus si i-am recomandat sa.schimbe kit.complet...la care el spune ca a schimbat tot, dar volant a luat sh si tot la fel ii face...concluzia..1 point
-
Toate astea se intampla pt ca toti vor chilipiruri. Daca nu ar fi asa nu am mai avea discutiile astea pe forum. Iar samsarii se orienteaza dupa ce vrea piata. Daca suntem asa suparati pe samsari de ce nu luam masini din germania la pretul corect? Ah, da, stiu...alea sunt scumpe...1 point
-
Gresit...masinile bune si intretinute se vand foarte greu. Toti vor pomana si sa fie pacaliti1 point
-
1 point
-
Pai daca tu uiti sa cumperi ulei, cand masina te anunta ca ai ulei putin si mai si mergi cu ea in continuare, atunci tu nu meriti sa mergi cu masina. Nu te supara pe mine, dar esti fata sau baiat. Ca numai fetele nu stiu nici macar unde este clapeta care deschide capota la motor si nu stiu sa verifice uleiul..1 point
-
1 point
-
Multumesc Masina a primit brate noi _ bielete antiruliu noi (aveam o mica vibratie la franare de care nu mai stiam cum sa scap, asa ca am schimbat tot pe fata sa stiu o treaba ). http://104.imagebam.com/download/Rw4_diYu8hMHkyEg6mm3Xg/55365/553643333/2%20%282%29.JPG Masina a mai primit oglinda cu FLA (asistena la faza lunga), urmeaza sa trag firele necesare + codare. http://103.imagebam.com/download/E5lRF8o9UBwSQkpRteNG-w/55365/553644473/fla.jpg Bara fata M5 + canale aerisire M5 + eliminat proiectoare + suporti bara noi OE: http://102.imagebam.com/download/OAS0AzumdbHMdNrZzppIdw/55365/553643323/1%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/X90FoTg-88QKdWOTaitwwg/55365/553643383/7.JPG http://102.imagebam.com/download/LdEAnmTPjJKxbENPjjgGJQ/55365/553643373/6.JPG http://103.imagebam.com/download/gCsS5dUZcLwn8VMqwYYytg/55365/553643403/8.JPG http://104.imagebam.com/download/TO2UBlDYit7-ZOrmvNf1Ag/55365/553643353/4%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/YFxGiW4EqVrR3fhdfdzPrA/55365/553643343/3%20%282%29.JPG http://103.imagebam.com/download/_Sabfj4OHKoeRiAGRaSAQA/55365/553648983/IMG_0245.JPG1 point
-
1 point
-
@Tavicu la primele modele 2013 inainte sa apara faceliftul s-a pus nbt cu butonul idrive normal (versiunea veche) dupa ce a aparut fl au bagat si iDrive touchhttp://a0.amlimg.com/N2RlMjI1ZTM1ZGIwNDYzYjdiM2MzN2Y4MTA5MjZjNGQXydH6qwcYePIXt_QwLQs1aHR0cDovL21lZGlhLmFkc2ltZy5jb20vNTE2ODBjZTcxZThkZGY4ZjFjNTAwMTQxNjFlMzgwZTM1YTYxMzYzZDhmOThlNWVjM2FkZjljYzgzMTQwNDA1OC5qcGd8fHx8fHw3MDB4MzkzfGh0dHA6Ly93d3cuYWR2ZXJ0cy5pZS9zdGF0aWMvaS93YXRlcm1hcmsucG5nfHx8.jpg1 point
-
Salut, O parere strict personala : Cu un BMW nu se merge la consum. Se pierde toata placerea. Bani aruncati in vant. Masina irosita. Pentru consum sunt masinile gen Golf sau UP. Poate trebuie schimbata masina sau daca tot ai BMW sa fie atitudinea schimbata.1 point
-
Salut! Sunt si eu proaspat posesor de X1 e84 23d xDrive si cu transmisie automata. Pana acum mie mi s-a parut ca stilul de condus influenteaza puternic consumul. Mai exact. 1. Stuttgart - Sighisoara ( mers regulamentar, dar nu uitati ca in Germania "pedala la fund" e regulamentara, plus accelerari cu pedala la fund aproape mereu) - 7.8% 2. Sighisoara - Bucuresti ( mers regulamentar si doar vreo 2-3 depasiri cu pedala la podea ) - 6.1% inainte de intrarea in Bucuresti. 3. Bucuresti - Iasi ( jumatate de drum foarte linistita, dupa care am tras putin de masina ) - 7.4%. Astea sunt consumurile date de BC. Nu am verificat eu la pompa. Mie mi se pare bun consumul. Totusi sunt 200 de cai ce trebuie hraniti. Dar cum spunea cineva intr-un post precedent, cred ca nu de consum ar trebui sa ne ingrijoram. Cred ca daca iti cumperi BMW si apoi iti faci griji de 300-400-500 de lei pe care ii dai in plus pe an, ai gresit marca. Trebuia sa iei altceva.1 point
-
528 I 2013 consum Craiova agomeratie 11- 11,8 . Afara mers OK pe confort 7,9 . Afara mers sportiv pe sport in jur de 9 . Sincer am avut e60 LCI 520 D intr-adevar manual si consuma cam 9 spre 10 in oras .1 point
-
1 point
-
Stai linistit, pot sa cureti admisia cat vrei, ca tot in jur de 14-15 ajungi.Nu o sa poti sa mergi ca batranii, uneori te mai grabesti, traseuri scurte, opriri/porniri multe asa ca per total, consumul scos de tine este OK. Un 520d la mers linistit consuma 11-12 in oras. Consumul in oras este cu 80-85% mai mare, fata de consumul care il ai in exterior. Asta la un consum in oras aglomerat.1 point
-
Ce circ este cu toate minusurile astea ) ... Vad ca se da minus mai mult din motive personale nu ca a lasat cineva un post aiuria sau a zis vreo aberatie. Mai bine se discuta in privat jignirile sau chestile personala.1 point
-
un F10 2.0 diesel nu consuma niciodata 14 la un mers normal. Ca pleci numai cu scart de pe loc si accelerezi brutal pana in urmatorul semafor, doar ca apoi sa franezi ca e rosu, asat nu e mers normal, si da, asa poate o consuma 14, insa omul a intrebat cat consuma masina in conditii de mers normal, adica cum merge el si 90% dintre soferi. Florin, consumul nu se face resetand din Baneasa si mergand pana in Floreasca la 8 dimineata ca apoi sa zici ca a consumat 16.8. Ala nu e consum urban mediu ci e consum urban pe 7 km, deci irelevant. Consum urban mediu e cand faci un plin numai prin oras, asa cum scria mai sus mario, atata doar ca el nu a specificat de la inceput ca ii dĂŁdea gonetĂŁ. Apoi tu ai zis ca ai avut consum pana la Viena circa 6, deci banuiesc ca nu ai mers doar cu 100 la ora ci ai mai si calcat-o. Pai atunci de la 6-le tau pe 525 care desi e tot 2.0 are consum declarat mai mare decat 520, cum o fi normal 7.5-ul initiatorului la un mers batranesc? In ultima instanta, nu stiam ca personificam masinile, astfel incat cineva s-ar simti jignit ca ii faci cazan masina, de zici ca e vreo ruda ceva. Oricum, am zis ca eu consider ca masina lui ar trebui pusa pe tester, fiind numeroase cauze care pot creste consumul, pe langa tipul cauciucurilor si dimensiunea jantelor. Duminica frumoasa la toata lumea!1 point
-
cavaliere, nu te supara pe mine, dar nu ai dreptate Un F10 prin aglomeratia Bucurestiului consuma 16 - 17. Iti spun sigur, deoarece am fost in Bucuresti luni si am restat calculatorul sa vad exact consumul. Deci din Baneasa, pana la Floreasca, consum de 16,8, dimineata la ora 8, aglomeratie coloana, etc. In Brasov de unde sunt am consum de 11, asa ca .... n-are rost sa ne contrazicem pe nimicuri de acest gen. Chestia cu consumul, este relativa, deoarece drumul trebuie sa fie perfect drept, fara panta, aglomeratie, etc.etc. Asa si eu pe autobanda in Austria am prins o portiune perfect dreapta, iar la 130 km./ora, aveam consum de 4,1, pe o distanta de vre-o 5 km. Asta nu inseamna ca per total consum, masina va avea acest consum la final. Avem masina premium cu cai multi si vrem sa consume ca un polo de 1,2. Si eu as vrea, dar nu se poate. Oricum ce pot sa-ti certific sigur, un F10/11, consuma mai putin ca un A6 multitronic de 170 cai din 2011. Am avut unul anul trecut, iar in Brasov sub 11,5 nu scoteam sub nici o forma, iar cu el la un drum de Viena, retur, am avut consum de 6,9. Nu ai inteles bine , am 525d, motorul de 2000 bi turbo.1 point
-
cavaliere, serios vorbind, fac imprumut la banca si la camatari si peste tot pe unde pot sa mai fac si cumpar eu toate e60-urile 520d automate care consuma real 10 in Bucuresti. Astea-s povesti de adormit copiii. Romanului ii place sa se minta singur. Si mai am si un 525. Si am mai avut unul. Si am avut si 535 si doua e90 2.0d. Vrei sa spun consumurile reale la toate? Pai o sa imi sara in cap 3 sferturi de forum ca au fost stricate. Cu toate ca daca le comparam cu masinile treimii sfinte nu stiu daca cel mult 5% din ele se apropiau de starea tehnica. Adevarul adevarat e ca extraurban BMW-urile diesel au consumuri extrem de bune, chiar fff bune, inclusiv 3.0d bi sau tri-turbo alergate tare rau. In schimb urban au consumuri cat se poate de normale, aliniate cumva la cele ale restului de pe piata. Oricum dezbaterea consumului e o polemica fara sfarsit la noi fiindca romanului ii place sa se minta singur.1 point
-
Cu cine vorbesc, domnule presedinte Coinac? De prin ce Ferentexas ai sosit si tu? Esti un valoros, ce sa pot sa spun, cu 535 tau jneboon? Sa vii sa te plimb putin cu Tesla p85d, daca saracul cazan de e90 nu mai corespunde bogatilor ca tine si nu am ce cauta "aici", iti dai seama ce important esti tu. Ma faci sa rad. Aici era vorba despre consumul unui 520 d, care doar defect consuma 14 in Bucuresti. Daca va place sa tastati de pomana, inteleg. Dar nu mai abera, sefu' la bani care esti. Si ia zi-ne, daca 520d ti-a consumat 13-14, supercarul 535xd cat iti consuma 18-20? cookie, zi-ne tu adevarul cum 520-ul tau consuma 14 si ala.Sau ala consuma 10? Cand in n posturi e60-uri consuma 5-6 si maxim 10 11 in oras, in schimb un f10 e normal sa consume 14 urban si 7.5 la mers cu 100 la ora. Trolli neobositi. Eu sunt modest, dar cand vad ca omul semnalizeaza, ce pot sa ii mai zic? Singurul lui argument valid a fost "cum imi dau eu cu parerea cu un cazan de e90". De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.1 point
-
Mai prietene, codeaza modulul, dar eu iti spun sa nu te astepti sa iti consume un F10 automat, 9 in oras si 5 exraurban. Iti spun eu sigur ca sub 10 nu o sa scoti niciodata in oras, iar in exterior nu vei scoate niciodata 5. Consumul asta ma refer la un plin de motorina, nu asa pe distanta scurta. In oras vei scoate undeva intre 10 si 12, depinde de vara / iarna, trafic, cat de scurt este drumul. Iar in exterior vei avea un consum intre 5,5 - 6,5, la fel in functie de vara / iarna, panta drum, etc. Eu iti spun din propria experienta, eu am un F11 525d. In ian. 2017, la un drum de Brasov - Viena, am scos 6.2 la dus Brasov - Viena si am plecat noaptea, ca sa fie drumul liber, iar la intoarcere din Viena, pana in Brasov, am scos 5.9. Iti spun toate aceste lucruri, ca daca te iei dupa ce se discuta pe forum, o sa ajungi sa consumi bani pe testere + alte prostii, de te ia durerea de cap si pana la urma o sa vinzi masina, crezand ca este stricata. Tu de curand ti-ai luat masina, inca nu esti obisnuit cu ea, cu timpul te vei acomoda cu masina si vei sti sa o folosesti, ca sa ai un consum cat mai bun. Oricum retine, consumul il faci la un plin de conbustibil, nu asa la 50 - 100 km. si gata te sperii de ce iti arata pe bord. Si reseteaza calculatorul la fiecare alimentare, nu fa si tu cum fac unii, nu isi reseteaza calculatorul de 3-4000 km. si se lauda ca au consum de 8, cand in realitate nu este asa.1 point
-
Au dat maimutoii forumului cateva minusuri, desi am zis fix cat trebuie sa consume f10 520d. Pai 11 12 e consum de iarna maxim, nu 13 14 cum scria cineva mai sus. Pai atunci un 530 cat sa consume, 20?) Unii abereaza de zici ca nu si-au mai luat pastilele de cateva luni. Ce e drept unii povestesc despre masinile lor din nfs sau ce au mai condus pe nintendo.1 point
-
F10 520 diesel iti consuma tie 13-14 in Bucuresti? Aberezi rau, sau poate e adevarat ce zici si singura explicatie e ca ai avut un cazan defect.1 point
-
Frumoasa masina. Mai ales interiorul e de vis.1 point
-
Masina e deosebita. Care e motivul vanzarii daca imi permiti? (Sunt in cautare de exact asa ceva insa pretul e putin mai ridicat decat imi permit sa cheltui - evtl. puteam continua pe privat dicutia daca esti putin flexibil)1 point
-
Si eu as fi curios cat ar costa aproximativ operatiunea in loc de cic mare sa pui aceasta generatie de navi daca poti sa ne spui in mare?1 point
-
Voi chiar va puteti minti singuri ca aia va fi din nou masina?? O sa joace din toate incheieturile si o sa fie o mizerie de masina. Dar important e ca avem e90 la 4000 euro. :goodjob: hai sariti cu minusurile, da dreptate am oricum )1 point
-
Niciodata masia aia nu o sa fie la fel de inchegata ca una de fabrica. Asa ii "romanul" autentic. Nu exista e60 cu volan pe stanga de vanzare? De fapt ba da, exista, dar e cu 1000 euro mai scump. Mai bine il luam pe ala, desfacem masina in doua, punem pe ea alte piese de prin dezmembrari (sunt aproape sigur ca nu o sa le cumpere noi) si facem sa avem e60 cu 5000 euro! Te doare mintea, ai zis bine!1 point
-
Muta-te in Anglia sau cumpara o masina cu volan pe stanga. Daca nu iti permiti, cumpara un e39 cu volan pe stanga. Asa ar face un om normal.1 point
-
Senzorul MAP il gasesti in capatul admisiei sub filtrul de habitaclu. Il poti scoate usor fara sa scoti admisia daca dai jos carcasa la filtru de habitaclu. Desfaci surubul care il tine, tubulara de 10mm,scoti mufa din el,si tragi de el spre habitaclu piesa 17 http://i.imgur.com/dRC6G4U.png http://i.imgur.com/TSMyouC.jpg Valvele pierburg de la EGR si de la turbo sunt identice. http://i.imgur.com/1qOahUk.jpg Tija actuator geometrie variabila si valva pierburg egr sunt in partea pasagerului. Valva pierburg EGR e pe partea soferului. http://i.imgur.com/61CJbks.jpg http://i.imgur.com/ECLNr6H.jpg Cand umbli la valva pierburg de la turbo ai grija sa nu spargi/fisurezi conducta de la aer conditionat, ca iti sta in cale un pic. Ai grija sa nu scapi chestii in compartimentul motor ca o sa cada in scut si o sa faca galagie. Ai grija cand scoti furtunele de vacuum de pe valva pierburg de pe acel soclu da nu il rupi cu totul ca o sa trebuiasca sa cumperi alta valva cu totul. Daca te apuci de inlocuit furtune, inlocuiestele pe rand sa nu uiti de unde le scoti si unde le bagi. Sa nu uiti sa infingi la loc mufele la senzorul map si valvele pierburg. Spatiul e destul de limitat, ai grija sa nu rupi/fortezi alte cabluri/furtune cand incerci sa ajungi la piesele ce te intereseaza. Nu umbla la tija actuatorui geometriei variablie(sa o "reglezi") daca nu te pricepi ca o strici mai tare. Daca tot umbli la valve, curata si filtrele de pe ele. Ai tutorial aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/76423-curatarea-filtrului-de-la-electrovalva-egr-e46-fl-320d/ Nu stiu care din pasi mi-a pus masina pe picioare cu adevarat dar am zis sa fac tot ce se poate face dintr-un foc sa nu desfac de mai multe ori.1 point
-
Motorul de 2l. pe seria 5 e cam modest in performante, masina este mare, grea nu o compara cu Astra, are alte valente. Daca preferai ceva sport trebuia sa te orientezi catre un M. de 3l.0 points
-
Salut. De o sĂŁptĂŁmânĂŁ am trecut și eu ĂŽn rândul deținĂŁtorilor de bmw. Un bmw 520d.2012. Automat.am fĂŁcut un drum Tg. Mureș Cluj dar m a cam speriat consumul. 7.3% ĂŽn condițiile unui mers lejer 80-100...140 pe alocuri..fĂŁrĂŁ clima...și pe.autostrada ...15 km ..i am dat 220...nu a mers mai mult (. Oameni buni...e mult? E ok? Nu știu...ĂŽnainte am.avut un opel astra gtc de 1.9 150cp...vreau sa zic ca ala ii dĂŁdea praf la bmw...și consumul ĂŽl scoteam sub 60 points
-
Terminati cu aberatiile, 520d care consuma 17%, pe bune ??? Dar cum ai facut consumul ala, iarna la -10C, pe 3-4km, asta dupa ce ai stat 10min in parcare cu motorul pornit asteptand sa se dezghete parbrizul ???0 points
-
Am dat un exemplu ca sa exemplific faptul ca nu are cum sa consume un f10 cu 8hp mai mult decat un e60 cu 6hp. Masina mai noua este mai eficienta si in vecii vecilor nu consuma f10 520 d cu zf8hp 14 in oras. Consuma X3 2.0 maxim 12, e pur si simplu o anomalie 14 urban la un f10 520. Eu pun pariu ca masina omului are o defectiune. Pai 7.5 ar trebui sa ii consume alergat, nu la mers cu 100 la ora. Una e sa exageram consumurile in minus, dAr parca nici sa o dam in extrema cealalta..0 points
-
F07 GT 30d, Bistrita-Constanta 660km consum 8.5% si dupa 250-300km prim Constanta consumul mediu a ajuns la 9.5 si acolo a ramas. Bistrita-Bucuresti 430km consum 8% si in Bucuresti dupa 150-200km prin oras a ajuns media la 10%. Precizez ca este doar ce imi arata masina, dar avand in vedere cat combustibil am consumat este cam pe acolo , poate cu o eroare de 0.5%. Cred ca nu prea este normal consumul acela la tine , masina mea are 2000kg, roti pe 19'245 fata si 275 spate si nu este asa aerodinamica ca un F10.0 points
-
Masina ta are o problema. Normal, la 100 la ora, consumul nu trebuie sa sara de 5. Ai pus tester original pe ea? Verifica galeria de admisie, sigur e colmatata, clapetele de pe galerie, ca si alea se uzeaza. Consumul urban de 11 poate fi normal in conditii de Bucuresti bara la bara. INsa cel extraurban este mare la mers linistit. Nici daca ii dai goneta nu trebuie sa sara de 7.5.0 points
-
Esti istet foc. Din prima m-ai citit. Sunt nenumarate riscuri. Cine-si ia masina cu volan pe dreapta nu o face din pasiune ci din economie. Ca urmare toate piesele folosite vor fi second hand: caseta directie, conducte frana, etc. Instlatia electrica nu va fi inlocuita ci va fi taiata, innodata, prelungita, improvizata. Amuzant e cel ce spunea ca vrea o lucrare bine facuta. Pai cumpara nene piese noi, fa modificarea la un service autorizat de producator sau macar de RAR si gata. Dar nu-i convine asa, ca e prea scump. Nu ai voie sa pui anvelope de alte dimensiuni decat cele acceptate de producator, dar crezi ca te poti juca cum vrei cu sistemul de franare sau cu sistemul de directie. Revenind, nici o modificare la sistemul electric, de directie sau franare nu ar trebui sa fie facuta in afara unui service autorizat. Si ar trebui sa fie obligatoriu urmata de o omologare la un organism de gen RAR.-1 points
-
Hai ca i-ai aratat cat de modest esti si tu. Sa-si dea cu tesla-n in "oo" nu alta.-1 points
-
Eu n-am incercat, am mers la sigur. Si merge la fel de bine cutia, 3k km mai tarziu. Nu e vorba de zgarcit ci de platit in plus cand nu trebuie. Eu o sa schimb uleiul la 60k km, din ce m-am documentat, asta e intervalul, 80k-120k fiind valabil doar pentru primul schimb. Producatorul iti recomanda un ulei care sa respecte anumite norme, pentru buna functionare a cutiei. Atat. BMW recomanda uleiurile proprii, care au fost Castrol pana anii trecuti si acum Shell (pentru motor). Unii baga Motul in motor sau Mobil1 si nu are absolut nimic. Intelegi analogia? Cand mecanicul e prost/slab informat/neexperimentat, poti sa ii pui piese originale BMW in mana, reuseste sa gafeze. Fiecare cum crede, important e sa fie mecanicul competent, nu habarnist.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00