Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/05/17 in all areas
-
Da, in alte teste Asymmetric 3 sunt laudate. Oricum, eu le simt mai ok decat Asymmetric 2, doar cu acestea pot face comparatie , care este subiectiva pana la urma.3 points
-
3 points
-
3 points
-
Omul isi cumpara masini din Germania pe leasing operational, dar nu mai cumpara lucruri a caror valoare scade..2 points
-
Mda ... in primul rand nu mai comparati calitatea X3 cu asamblarea la seria 5. X3 se compara cu seria 3 cum X5 se compara cu seria 5 la nivelul de calitate al materialelor, asamblarii, optiunilor etc. Clar noul G01 e un progres incontestabil atata calitativ cat si dinamic INSA ...nu pot sa nu observ dezamagit cum multe din simbolurile estetice si de design prin care puteai deosebi un BMW in trafic dispar incet incet Si ma refer aici la "angel eyes" (acum arata ca niste caractere din alfabetul arab) , stopurile asazise 3D imi lasa o senzatie de Nissan (pina si "mustatile" de la E60-ul lui Bangle au avut o logica). Ca sa nu mai spun de argintiul asta prezent peste tot la bord. Imi da asa o senzatie de material de proasta calitate Total neinspirat. Bine c-au pus schimbatorul de pe serie 5 nou. Ma temeam c-o sa-l tranteasca pe cel de X1 ...arata "best"-ial. Un alt lucru misto care s-a pierdut de ex de la primul X3 ar fi trapa panoramica, care la F25 si G01 nu se mai poate deschide si partea de deasupra pasagerilor spate. Nici macar ca optiune nu exista. Poate sunt eu prea conservatorist dar asta simt asta scriu despre noul X3 ...la prima vedere2 points
-
Masinile bune din RO ajung la cunostinte de-ale proprietarilor, nici macar pe OLX nu ajung, pe autovit nici atat.2 points
-
Intotdeauna am spus si sustin...nici in germania nu sunt ieftine masinile curate si cu km putini. Din romania nu as lua masina niciodata.2 points
-
Atentie la serviceu la care mergi, sa aiba setu de cale pt modelul tau e46(pentru a pune distributia la punct), nu se poate repara in orice service pt ca nu toti au setu asta(am patit o). De cumparat: - simeringuri - garnitura chiulasa - suruburi chiulasa noi (la orice desfacere se schimba, sunt suruburi cu intindere)- trebuiesc stranse cu cheie dinamometrica si cheie unghiulara, nu trece cu vederea chestia asta , mesterul roman strange "la mana" dar exista niste parametrii pe care ii gasesti scrisi pe ambalajul de la garnitura *suruburile de pe axele cu came (care tin rolele distributiei) si placutele de pozitie a camelor se strang la fel, la cotele specificate de bmw cu cheie dinamometrica/unghiulara ca sa nu ai problema de "a sari de la punct" - Este un moment bun sa schimbi garnitura capacului de chiulasa si o-ringurile tuburilor de la buji ca sa nu pierzi ulei nici pe acolo. Atentie: inainte sa demontezi chiulasa se demonteaza vanosu care trebuie asamblat ax,rulemnti si arcuri pe suportul lui inainte sa l montezi pe chiulasa, nus e poate asambla direct pe chiulasa. Dupa interventia asta nu mai scoate pic de ulei si nici urma de fum, ulei recomandat e 0X40 maxim 5X40 (pt motoare uzate) Urmareste etapele astea sa fie facute cu cap si nu o sa ai surprize. Bafta!2 points
-
Ma bate gandul sa imi schimb masina cu ceva mai sport asa ca o scot la vanzare. Masina e in stare perfecta de functionare si este intretinuta exemplar. Am cumparat-o in anul 2014 la 43.xxx de km din Germania cu certificat Premium Selection si garantie Europlus si momentan are 102.xxx km. Pe langa intretinerea uzuala am schimbat turbina mica si EGR, ambele fiind inca in garantie. Km sunt reali, nu a fost accidentata si se poate verifica dupa vin DW62240. Pretul este de 25.500 Euro negociabil. Link autovit: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GlTgu.html Link catre topicul de prezentare de pe forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/152868-f10-525d/1 point
-
trebuie desfacute - curatate bine pe interior - lipite la loc https://www.farcebook.com/Faruri-custom-Romania-669391716432903/1 point
-
Eu n-am incercat, am mers la sigur. Si merge la fel de bine cutia, 3k km mai tarziu. Nu e vorba de zgarcit ci de platit in plus cand nu trebuie. Eu o sa schimb uleiul la 60k km, din ce m-am documentat, asta e intervalul, 80k-120k fiind valabil doar pentru primul schimb. Producatorul iti recomanda un ulei care sa respecte anumite norme, pentru buna functionare a cutiei. Atat. BMW recomanda uleiurile proprii, care au fost Castrol pana anii trecuti si acum Shell (pentru motor). Unii baga Motul in motor sau Mobil1 si nu are absolut nimic. Intelegi analogia? Cand mecanicul e prost/slab informat/neexperimentat, poti sa ii pui piese originale BMW in mana, reuseste sa gafeze. Fiecare cum crede, important e sa fie mecanicul competent, nu habarnist.1 point
-
"boss", linisteste-te...eu mi-am cumparat masini numai din Germania si am platit pe ele mai mult decat se cerea in tara pe ceva similar si ca mine sunt sigur ca mai sunt multi.nu esti tu motul.1 point
-
L-a penetrat pe cumparator...credea ca isi gaseste fraierul pe forum ) Cred ca l-a convins cu gramatica1 point
-
1 point
-
Pe data de 24-25.06.2017 a fost etapa de la Ianca(Braila) unde am vrut sa merg pentru a vedea pentru prima oara aceasta pista.Cand m-am dus am avut de ales intre 3 trasee si l-am ales pe cel mai prost(printre sate) :msn-cry: nestiind starea drumului,cand m-am intors am venit Ianca-Buzau-Bucuresti care a fost foarte bun. Ajuns la locul faptei intram intr-o curte pe unde erau oameni de la paza care ne ghidau drumul pana la pista(foarte prost drumul,gropi,praf,etc).Eram nerabdator sa vad pista pentru ca se anuntase ca o refac,ca or sa dea cu lipici VHT ceea ce intelesesem ca nu se mai facuse in Romania,aveam asteptari...Vad pista amplasata fix in mijlocul campului(chiar ma gandesc pe viitor daca vor fi fonduri,avand terenul bunicilor in zona Ialomita, as putea asfalta si face o pista precum aceasta),ne luam biletele si tot ce trebuie si intram,pista era mare,asemanatoare cu cea de la Arad,lunga si lata,nu ca la Cluj pe autostrada,multe masini,parca mai multe ca la Arad,toti la fel de nerabdatori ca mine. :punk: Daca data trecuta am uitat acoperisul cortului acasa acum l-am dat cuiva care a plecat in Delta Dunarii,simt ca nu il voi intinde niciodata pe o pista de drag.Caldura mare,mare,mare asa ca ma asez la coada pentru a vedea ce se intampla. :hot: .Micul meu truc care vroiam sa il testez era sa racesc intercoolerul cu spirt iar asteptarea mea era 12,7-12,6s,macar cat la Arad. Ajung la start,fac prima cursa si timpul a fost 13,1s cu 60ft de 2,3s :lolu:.Lasasem o presiune putin mai mare in roti pentru ca ma gandeam ca va fi aderenta mai buna decat la Arad,cand vad bonul nu imi venea sa cred... :cigar: Imi stropesc intercoolerul pentru a raci si ma asez iar la start,ma dezumflu putin rotile si scot 13s cu 60ft 2,2s,toti pe langa mine incep sa se planga ca patineaza,ca nu este aderenta,deci nu aveam eu problema...335d care la Arad a scos 12,6s acum a venit cu Hoosier si jante pe 17" si cu astea scotea 13,3-13,5s si 60ft de 2,5s,cand auzi pare a fi imposibil dar nu era aderenta mai deloc,dupa si-a pus anvelopele de strada si a scot aproape de timpul lui de la Arad... Vazand aceasta problema mi-am dat seama ca pista nu este ok si m-am mai dat o singura data am scos tot 13s si am plecat pentru ca seara am avut de sarbatorit ceva.Ajuns in Bucuresti si oprind la semafor se auzea un zgomot puternic,crezand ca este de la alta masina deschid geamul si cand apas ambreiajul zgomotul nu se mai auzea :growl:. Cutie sau ansamblu ambreiaj?Super surpriza :abe:.Aveam de gand sa ma intorc duminica in timpul semifinalelor si sa ma mai dau dar nu am vrut sa fortez nota cu problema aparuta.M-am uitat live la semifinale si a fost o lupta stransa si frumoasa la categoria mea, S9 ,unde Dragos(CompleteChip) a castigat detasat cu A5-ul quattro avand timpul de 11,8s cu 60ft 1,8s. Zgomotul era foarte puternic cand era la relanti si disparea cand calcam abreiajul sau plecam cu masina,dupa o saptamana de mers cu masina asa pentru ca nu am avut nici loc si nici timp de mers la mecanic zgomotul s-a diminuat cu 80% fata de cand am auzit prima oara,probabil ar fi volanta problema si s-a mai asezat intre timp.Sper ca saptamana viitoare sa fie timp sa desfacem sa vedem ce este acolo si ma gandesc sa iau masa simpla sau alta noua dubla care sa mai tina inca 2 ani... Mai jos aveti un rezumat al etapei si cateva poze.1 point
-
1 point
-
Multumesc Masina a primit brate noi _ bielete antiruliu noi (aveam o mica vibratie la franare de care nu mai stiam cum sa scap, asa ca am schimbat tot pe fata sa stiu o treaba ). http://104.imagebam.com/download/Rw4_diYu8hMHkyEg6mm3Xg/55365/553643333/2%20%282%29.JPG Masina a mai primit oglinda cu FLA (asistena la faza lunga), urmeaza sa trag firele necesare + codare. http://103.imagebam.com/download/E5lRF8o9UBwSQkpRteNG-w/55365/553644473/fla.jpg Bara fata M5 + canale aerisire M5 + eliminat proiectoare + suporti bara noi OE: http://102.imagebam.com/download/OAS0AzumdbHMdNrZzppIdw/55365/553643323/1%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/X90FoTg-88QKdWOTaitwwg/55365/553643383/7.JPG http://102.imagebam.com/download/LdEAnmTPjJKxbENPjjgGJQ/55365/553643373/6.JPG http://103.imagebam.com/download/gCsS5dUZcLwn8VMqwYYytg/55365/553643403/8.JPG http://104.imagebam.com/download/TO2UBlDYit7-ZOrmvNf1Ag/55365/553643353/4%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/YFxGiW4EqVrR3fhdfdzPrA/55365/553643343/3%20%282%29.JPG http://103.imagebam.com/download/_Sabfj4OHKoeRiAGRaSAQA/55365/553648983/IMG_0245.JPG1 point
-
am anvelopele aproape noi...si cand vor ajunge la final sigur trec la nRFT. acum nu are rost sa bag 3500 lei in anvelope...pe asta nu iau mai nimic...asa ca sper sa se toceasca mai repede )1 point
-
Sunt super multumit de masina.din pacate nu o pot alerga atat cat mi-am placea...cand prind drum intins am 'politia' cu mine, iar drumurile pe aici sunt distruse...suspensia mtech+rft= "love"1 point
-
Comentariile inutile nu isi au rostu.......nu e pentru oricine.....e belea rau...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da da,in Germania e miere masiniile perfecte, de unde naibi....trebuie cautate la fel cum le cauti si in tara.1 point
-
@six in line esti extraordinar omule! Cred ca nici in membri familiei tale nu mai ai incredere! Daca tu este multpreafericitul si faci treaba cu leasing operational inseamna ca noi ceilanti care dorim sa vindem masina personala ar trebui sa o dam la remat?1 point
-
si tu cand vinzi masina ce faci? sau ai aceiasi masina de cand ai permisul? gen daca ai f10 si la anul vrei sa treci la g30 ce faci? o bagi la remat? o dezmembrezi? intreb si eu de curios, ca de multe ori am auzit parerea asta si niciodata nu am inteles exact ce face cu masina personala cel care zice asa ceva? si te mai intreb o treaba, nu ca vreau sa ma contrazic, ca stiu ca sunt o groaza de masini manarite, dar toate? adica ai verificat tu toate masinile si aveau minciuni? dar a ta cand o vinzi, cum va fi? va avea km dati inapoi si va fi cu dauna totala? inteleg treaba cu samsarii, dar nu trebuie sa generalizam. din pacate daca un procent mare din masini sunt vandute de samsari cu preturi care sa reflecte posibile probleme, si noi restul cand le vom vinde trebuie sa ne aliniem cu piata, ca ramai cu masina nevanduta. de aici si dilema, ca nu stii ce sa cumperi si iti pierzi rabdarea. poate suni la 10 masini, vezi cateva si iti pierzi rabdarea, dar poate exact a 11-a poate era sincera... in fine...1 point
-
Parerea mea decat suspensie adaptiva mai bine iei un kit bilstein b12 si o sa fie stabila ca un tanc Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Cel mai bine iti cauti un F10 in Germania, acolo gasesti calitate la pretul corect. Samsarii tot de acolo le iau, dar le dau DOAR 3-400K km inapoi. Stiu ca pe autovit gasesti masini cu dotari multe si pret mai mic, dar asta din cauza ca samsarii vand doar naspeturi. Nu mi-as cumpara masina 2nd hand din Romania nici macar de la Bavaria used cars, la noi pana si reprezentanta vinde daune totale pe post de NOUA, impecabila, fara accident, km reali. E un caz concret cu un F10. Faci ce vrei cu banii tai, dar eu m-as duce in Germania.1 point
-
Darkrapier, stii cum se aeriseste un circuit?stii care e termocupla? Stii ca poate sa nu porneasca niciodata daca nu folosesti AC? nu stiu la alte marci, dar la bmw fara clima pornita doar in trafic infernal va pleca...temperatura vara poate urca si la 105-107 grade C. Nu e vw sa stea la 90.1 point
-
Vai ce i-a facut neamtul la balamale...a aruncat cu vazelina peste ele ) Si eu am fixul acesta, mereu cand mi-am schimbat masina a fost unul din primele lucruri, sa curat bine balamalele si sa le gresez eu din nou, fara sa se vada mizerabil Felicitari, masina ta arata impecabil! Cum se comporta la KM respectivi? Acum doua zile am ajuns si eu la 220.000km cu a mea1 point
-
Am reusit operatiunea ieri, si ma gandesc ca poare va mai avea nevoie cineva de informatie. Dupa ce se scoate fiecare placuta de plastic de la prindere (aici este nevoie de o surubelnita indoita la un capat pentru a evita ruperea acestora, a mea a venit cu suportul de ochelari), introducem in spatiul format o surubelnita dreapta cat mai aproape de partea de sus, in timp ce tragem usor de maner in jos. Se aude un click. apoi mentinand o usoara presiune pe maner introducem surubelnita si in partea de jos, si iese. Se repeta operatiunea si pentru cealalta prindere. Voi reveni cu poze daca e cineva interesat. A.1 point
-
benzinarul nu are racord flexibil deci fiind vorba de valvetronic eu zic sa verifice pompa de vacuum care are prostul obicei sa piarda pe la acele oringuri si pica fix pe evacuare. ptr fumul de la evacuare in mod aproape sigur sunt simeringurile.1 point
-
Pai daca face frig, la ce-ti bati capul daca nu te doare?!?! La frigideri ii schimbi oare Freon-ul ca si-a schimbat proprietatiile? Eu cred ca nu. Il schimbi sau il reincarci doar daca nu mai este.1 point
-
Va recomand sa intrati si pe site-uri care descriu in detaliu tehnici DIY,asa nu veti cauta un mecanic pt orice munca banala. Eu ma declar fan DIY (sunt si aici niste limite). In cazul meu as pune asa situatia= am avut mai multe experiente neplacute decat placute cat am fost prin service cu masina. Se poarta si pe afara treaba asta,iar faptul ca ai facut o munca initial imposibil de realizat aduce mici satisfactii .1 point
-
DupĂŁ ce ĂŽși primesc rĂŁspunsul baietii, nu mai dau pe aici. Si eu as fi curios de cineva bun,am de schimbat suporți motor,piesa cu țepi etc..1 point
-
salut saptamana aceasta am efectuat un test de consum urban prin metoda rezervorului plin. Mers deloc sport, normal. trafic semi-aglomerat, mers si seara cand era gol, cat de cat frig afara cand plecam la birou dimineata. Matematic a iesit fix 11.7% iar pe bord aveam 12.1%. mi se pare destul de mult. Masina are xdrive si cutie automata. motorul este 18d - 143cp. pana sa fac distributia si sa am problema cu injectorul, aveam in oras undeva 9.5-10.6 pe BC. urmeaza sa aplic in weekend si consum extraurban - mers pana la ploiesti pe autostrada. o sa revin cu rezultatul. Ar fi interesant sa puneti si voi ce consumuri aveti urban/extra cu sau fara cutie automata sau xdrive.-1 points
-
Salut, Inca nu sunt posesor de X1, insa imi cam face cu ochiu si ma gandesc serios la o achizitionare. Forumul e bogat in relatari, insa peste tot este asa. Azi am condus prima data un X1 al unui coleg de munca. M-a frapat insa ceva: - stimati domni, doamne, ... aceasta masina are servo? Pentru ca mie mi s-a parut ca volanul se invarte extrem de greu. Ca mentiune: - poses un duster 4x4, ca si gabarit este similar cu X1, insa in materie de condus si servo merge mult mai bine si mai usor. Poate va intrebati de ce as face trecerea de la duster la X1. Motivul ar fi singurul: - vreau o masina cu cutie automata, si cu tinuta la drum cel putin ca si dusterul, insa si un confort si o calitate in plus - cum dealtfel bmw-ul se lauda ca o ofera.-1 points
-
Ma bag si eu la partea de feedback dupa cateva saptamani cu "autoutilitara mea" : (dupa cum am spus vin de pe un E91 320d 2006) PRO spatiul - este ceva mai ok din punctul meu de vedere fata de E91suspensia - fata de E91 cu suspensie M e vis. Acum am rotile de iarna pe 17, banuiesc ca vara va fi mai nasolmeniul navigatiei si tot ce inseamna CIC - se misca mai repede si e mai intuitivconsum - 8% in oras si 7% afara la mers destul de sportiv si in oras si afara CONTRA insonorizarea - horror!sunetul motorului dimineata la rece. Bat tachetii intr-o veselie.frica motorului N47 desi masina are garantie si cei de la BMW Germania si din Romania spun ca nu se aude nimic suspect in privinta distribuitieicalitatea materialelor - parca e putin sub ce este pe celelalte modele BMW in afara de Seria 1un patinat usor dimineata in prima treapta la plecare care s-a mentinut prima saptamana. Acum a disparut. Am crezut ca e kitul de ambreiaj. Sa vedem daca reapare. In rest imi place masina si incep/incerc sa ma obisnuiesc cu ea. Asteptam si alte pareri.-1 points
-
Are servo ) Am observat si eu directia greoaie la anumite modele - 18D mai ales. Nu mai retin ce optiunea lipsea pe acele modele, dar directia mergea foarte greu. Eu am 23D si directia merge usor. Bine, in general directia la BMW merge mai greu decat la Audi sau Mercedes, dar e mai bine pt "feeling" sportiv. La a mea X1 23D cu XDrive, cutie automata, 2012, 74.000 km, luata de noua am constatat urmatoarele: Pro: - directie f precisa; - motor si cutie cu raspuns bun si foarte puternica; - sistem Xdrive f bun; - fiabilitate la mecanica, in special la articulatii si brate (nu am schimbat nimic pana acum - ceea ce cu anvelope runflat si drumurile noastre e un miracol; - suspensie si articulatii care ajuta masina sa ramana "infipta" in orice viraj; - centru de greutate jos (nu simti body roll ca la X3 sau X5 de exemplu); - sistem navigatie f bun, cu conditia sa iti actualizezi hartile periodic. Cons: - finisaje interioare foarte proaste. am fost in garantie de minim 10 ori pentru sunete in interior. S-au chinuit baietii, dar sunt proaste materialele, prea mult nu au ce face; - treapta a 6-a mult prea scurta. O fi bine pt modelele 18d cu doar 143 CP dar la ai mei 204 CP nu era nevoie. Rezultatul este consum ridicat in regim de autostrada de 140 km pt ca regimul de turatie la aceasta viteza este de 3000 RPM, consum de cca. 7,5 l/%. - sonorizare deplorabila. Nu ma deranjeaza prea tare, nu mai sunt la varsta la care sa imi placa sa bubuie boxele dar din cand in cand, cand imi place o melodie, regret vechea masina. Repet, masina e fiabila overall, dar eu am schimbat uleiul la 15.000 km nu la 30.000 km cum recomanda BMW. La 100.000 km voi schimba si uleiul la cutia automata.-1 points
-
Da, a facut ceva probleme cu erori, e drept ca si mama mea, utilizatorul masinii, o foloseste foarte mult urban pe drumuri foarte scurte, extra ur an vede cam odata la 2-3 sapt. Un prieten si-a luat de aproape 1 an un x1 lci 20d sh din germania 20k km, masina avea 1an atuncea, din 2013, a schimbat in garantie dupa ce a facut cu el aicea 10k km 1 injector, initial pe diagnoza erau doua dar i-au bagat nu stiu ce solutie de curatare si a ramas doar 1 pana la urma.-1 points
-
X1 - cea mai proasta achizitie pe care puteam sa o fac. Masina cumparata de noua cu peste 45000 euro, 18D x-drive: la 18.000 km ecranul de navi a capotat (a fost nevoie de resoftare ca sa isi revina), cand ploua un sensor de parcare se activeaza ( am dus-o la service mi-au spus ca il schimba cand mai suna si pot cere celor din Germania inlocuirea lui), aerul conditionat (climatronic cu 2 zone de reglaj) suiera o data cu cresterea vitezei (dus la revizia de 25000 de km mi-au spus ca nu o sa sune pt ca au schimbat filtrele. nu a suierat pana a doua zi, dupa care a luat-o de la capat. I-am sunat si de atunci astept sa vina ventilatorul nou ca sa il schimbe - de vreo 2 saptamani), dupa ce sta in soare si pornesti aerul conditionat face un zgomot de plastic lovit in zona torpedoului (daca stie cineva cauza il rog sa ma ajute cu un raspuns), cutia e viteze in 8 trepte automata ramane in turatii mari si per ansamblu e foarte zgomotoasa. Uneori haionul nu se inchide decat cu trantit puternic. Ca si consum mediu 7,3-7,4 litri la 100 km. nu merita investitia!!!-1 points
-
Buna ziua, Dupa 1 an de la achizitia acestui model de masina, pot sa afirm urmatoarele concluzii: 1. per general este o masina reusita care imbina toate nevoile unei persoane active , dar nu exceleaza in a indeplini ceva anume strict; 2. spatiul interior destul de mic chiar si in fata, mi se pare chiar ingust. Nu sunt un tip masiv , am 174cm si 74 kg, dar mi-ar fi placut mai mult spatiu. 3. este fiabila.am parcurs 30.000 km, are acum 204.000 km, fara sa ma necajeasca cu ceva complicat. Problema senzorilor de parcare s-a rezolvat schimband 2 senzori. Rola intinzatoare mi-a cedat, dar din vina mea, acolo este alta poveste, pt cine doreste o detaliez.Schmb uleiul si filtrele la 15.000km , filtrul de motorina la 30, nu stiu de uleiul din cutie daca e adevarata povestea cu lifetime. Lantul nu se aude, merge ca un tractor(diesel) clasic, fara bataie si alte zgomote suplimentare. 4. confort - nu exagerat. Ma asteptam la mai mult de la o masina premium.Cam nota 8 si nu cred ca sunt pretentios daca vin de pe un Logan de nou , condus timp de 9 ani. Zgomotoasa peste 120 , interiorul cu materiale destul de slabe calitativ, plastice dure care chiar scartaie, torpedou fff mic, este doar pt o cutie de prezervative . Cutia este super, , softul mi se pare ok schimba treptele in functie de talpa, incarcare si inclinatia drumului .Directia este destul de greoaie, mai greoaie decat la Logan. 5. Xdrive- este fenomenal. Nu merg la limita cu masina, dar iarna acest sistem este o placere. Nu simti cand intra in functie, este ca un robotel discret care vrea doar sa te multumeasca.Simti doar ca merge unde o duci. Desigur si acesta are limitele sale, am ramas impotmolit in zapada afanata pe loc drept... si m-au impins trecatorii. 6. consum.Extern- autostrada- 115km/h vit medie bc, -6,8%, incarcat cu inca 2 persoane si bagaje(am fixat pilotul la 140, 95% din timp); drumuri cu 2 benzi/sens- 95km/h vit medie bc -6.0-6.2%, gol. Deci pe undeva pe la 6,5 media. Am observat ca: vit medie aprox 80km/h- cons 5,9-6,1 ;In general consumul variaza in functie de drum, talpa,directia vantului , intre 5,4(vant din spate) si 6,5 . In oras, nu stiu exact dar 10% cred ca ia sigur, mai ales in sezonul rece. Nota generala nu depaseste 8,5. Ma asteptam la mai mult de la o masina cu un pret astronomic de noua, cica 52,000euro. Nu as fi dat banii pe asa ceva de nou. E mult brand aici si desigur fiabilitate zic eu buna tipica BMW. Eu sunt o persoana care tine masinile mult timp, imi place sa ma folosesc de lucruri si sa le ingrijesc pt a avea o explaotare lunga in conditii de siguranta. Motorina pun numai de la Rompetrol, aceea ieftina.-1 points
-
Buna ziua. Am si eu o problema legata de sistemul audio. De la o vreme, se aud in boxe niste pocnete care i-si maresc frecventa, moment in care nu mai functioneaza radioul, CD-player-ul sau bluetooth-ul. Prin scoaterea/punerea contactului sistemul i-si revine pana la urmatoarea oprire. Am fost la reprezentanta BMW locala unde mi-au facut o diagnoza si nu apare nicio eroare. Sa facut si un update de soft dar intreruperile sunt si mai dese ca inainte. Va rog, daca aveti niste sugestii, sa ma ajutati. Multumesc.-1 points
-
la 75.000km a inceput sa se auda iar huruit de rulment spate dreapta(masina huruie in viraj stanga mai tare decat in lini dreapta). chiar daca a fost inlocuit pe garantie acum aprox 20.000km la bavaria otopeni, se pare ca si-au batut joc la montaj...altfel nu avea voie sa faca asa repede..in niciun an...-1 points
-
Pierde gaze pe la racordul flexibil de langa catalizator, e fisurat, iti intra direct pe ventilatie, daca are funingine pe langa el clar ca e de inlocuit.-1 points
-
Depinde si cum mergi.. Eu de exemplu merg cu viteza si aveam nevoie de franari repetate la viteze 200+. Discurile aftermarket la mine nu si-au facut treaba pe nici o masina.. cu cele originale nu am avut absolut nici o problema.-1 points
-
Bmw seria 3 e46 Model 316i 1.9 105 cp Gpl Landi renzo Cutie Manuala 5+1 Trepte inmatriculat ro. Taxe la zi valabile Taxa platita Stare perfecta de functionare, tehnic si estetic la fel si interior ingrijit ,Km Reali. Dotari - Dublu Climatronic Volan sport cu comenzi Computer bord CD Player Mode +cablu AUX Faruri cu angel eyes + xenon + spalator Oglinzi electrice cu incalzire Senzori parcare 2 chei Abs Esc Srs jante Aliaj R16 + roti iarna R16 Cotiera fata + cotiera spate +sac sky inchidere centralizata Incalzire in scaune Bancheta spate rabatabila Discuri + placute frana fata, schimbate recent (ATE) Masina este in perfecta stare de functionare. Mai multe detalii la tel. Nu fac schimburi.-1 points
-
-1 points
-
Vand BMW E46 318 i motor cu capacitate cilindrica de 1, 9 si putere de 118cai anul de fabricatie 1999 pe benzina <br style="color: rgb(63, 76, 82); font-family: Lato, sans-serif; font-size: 14px;">masina se afla intro stare buna este inmatriculata in 2014 al 2 propietar pe carte are taxa platita si nerecuperata sa platit 3900 de lei se dovedeste cu acte si facturi sa facut revizie acum 7000mii de kilometri schimbat ulei filtre antigel lichid frana servo bujii si curea de accesori masina merge bine are interior culoarea crem de piele .masina are roti iarna pe 15 de tabla cu capace bmw originale are cotiera fata spate cu sac de ski oglinzi electrice incalzite parbriz incalzit scaune fata cu reglaje lombar perne de aer electric comenzi volan pilot automat cu control cruise compiuter de bord cu afisaj consum si cati kilometri mai parcurgeti pana la alimentare are si functia flow me sta farurile aprinse si se sting singure cand ajungeti in casa si se aprind singure cand actionati deschiderea din telecomanda are si kit angelles baterie nouo de 75de wati la ia si multe alte dotari itp valabil pana in noiembrie 2018 asigurare valabila pana in noiembrie 2017 se ofera fiscal si toate actele in regula sunt propietar la schimburi nu acept toate cazanele neinmatriculate si umflate la pret ca va pierdeti timpul degeaba nu sunt in criza de bani prefer sa astept si 20 de ani pana o vand de preferat la schimb tot cu bmw e46 tot 318i fabricat dupa 2003 in 4 usi si evaluat corect nu umflat la pret ca va pierdeti timpul degeaba .ACEPT SI SCHIMBURI DAR LA VARIANTE PRETUL ESTE DE 3000 DE EURO la ches pretul este de 2300 euro tel 0764553392-1 points
-
poti lua masina din China, Taiwan, Madagascar, Capul Bunei Sperante etc... cele rulate in tara sunt jaf pt ca intretinerea costa si romanul e si sarac si nici nu are apucaturile necesare din nastere. Poti cumpara mult mai ieftin din tara masini nemodificate datorita legii TVA ului (ma refer la masini mai noi), altfel ce tu iei din Germania cu 20mi+ drum in Ro costa vreo 18. La intrebarea da dar e masina dreapta raspunsul e simplu - ti a trecut prin cap sa o verifici?? costa cativa euro majoritatea poti vedea si pozele de pe site urile de afara. Dar pana una alta sa ne dam cu fundu de pamant aoleooo modifica "Uleshi masinile..-1 points
-
Salut, Ok astept sa vad daca rezolvi. Da apare doar la caldura nu e de la cutie....-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00