Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/06/17 in all areas
-
unde-i M-paket'ul? ca in descriere ai scris si "M-paket" dar nu apare niciunde.. Bafta, o sa ai nevoie, la pretul asta ..2 points
-
FusoCoat este foarte buna / durabila Inainte de a aplica orice protectie trebuie sa urmezi cativa pasi esentiali pentru a asigura un bonding perfect - prespalare cu spuma activa - spalare 2BM ( 2 galeti ) cu sampon si manusa dedicata ( element cu element ) - uscare cu prosoape de microfibra - decontaminarea lacului cu argila soft + lubrifiant de argila ( un pas foarte important ) - decontaminarea lacului cu IPA ( alcool izopropilic ) diluat 50/50 cu apa distilata ( aplicat element cu element si sters cu o microfibra de buffing ) - aplicarea protectiei ( Fuso Coat in cazul asta ) - element cu element ( lacul trebuie sa fie rece si masina sa fie la umbra ) ( ai nevoie de un aplicator dedicat si de vreo 3-4 microfibre de buffing pentru a sterge excesul ) Le gasesti pe toate la pro-detailing sau la ingrijireauto.ro2 points
-
2 points
-
2 points
-
Foarte folositoare sfaturile tale si felicitari pentru munca depusa, se vede ca iti place ceea ce faci. Cand voi schimba uleiul din cutie, poate ma programez la tine pt un detailing1 point
-
corect ... indiferent de protectia aplicata daca lacul este contaminat bondingul o sa fie foarte slab si putin offtopic ... am avut placerea sa lucrez pe aceasta masina azi http://www.youtube.com/watch?v=H0Rm4DxbbbQ1 point
-
MulĂâşumesc SKW. Inviato dal mio SM-G928F utilizzando Tapatalk1 point
-
Pentru nbt ai nevoie de harta next europe 2017-2 si bagi stick cotiera . Spor1 point
-
Salut, Ok astept sa vad daca rezolvi. Da apare doar la caldura nu e de la cutie....1 point
-
Salut, Mi-a zis mecanicul ca a pus testerul ZF doar pe cutie ( iarasi sunt sceptic <_< ) , au resetat adaptarile/valorile si cica trebuie sa merg cu ea 100 km cel putin ( linistit,fara plecari bruste de pe loc, fara drifting, fara sa tractez masini, fara sa pun frana brusca, sa o tin in drive la semafor...) . 1. Service-ul este bagat prin niste "coclauri" cu foarte multe gropi si ... service-ul nu se afiseaza foarte bine "vizual"... 2. L-am intrebat pe mecanic daca foloseste pompa flush si mi-a zis .." dupa specificatiile neamtului , nu trebuie folosita pompa flush din cauza ca scoate afara toate impuritatile si creaza presiune pe pompa de vacuum..", mi-a vorbit putin chinezeste, deoarece habar nu am.. 3. Mi-a mai zis ca nu a fost niciodata schimbat uleiul din cutie( desi din ce stiam, un bmw in Germani are o garantie pana in 100mii km si iti fac schimbul gratuit la cutie + filtru. 4. L-am intrebat daca avea erori cand a pus testerul pe ea, daca imi curgea ulei pe langa filtru si mi-a zis ca, cutia e foarte ok din p.d.v mecanic + vizual + tester.. Sincer m-am cam speriat cand am plecat cu ea de pe loc, tragea foarte bine :goodjob: :goodjob: .. Nu vreau sa o mai laud ca poate imi pica... Intrebari : 1. Masina automata 320i mai are ambreiaj + volanta? 2. GA6HP19Z - are dublu ambreiaj? M-a ajuns 1760 ron cu tot cu tva, nu se poate plati cu cardul , ditamai service-ul, nu au POS Buna ziua, Este recomandat a se schimba uleiul la cutia automata ZF la fiecare 80.000 km. Preturile sunt: - ulei ZF Lifeguard Fluid 6– 99 lei + t.v.a. / litru x aprox. 6-7 litri, - baie ulei cu filtru ZF 6 HP 19 – 537 lei + t.v.a. - manopera – 256 lei + t.v.a. Multumesc1 point
-
Din moment ce o firma specializata iti propune ulei Febi, cred ca au habar de ce o fac, asa ca nu are rost sa platesti extra doar pentru numele de pe eticheta. Plus ca fii sigur, nu erai primul caruia ii turnau Febi in cutie, asa ca 100% nu faceau experimente pe tine . @slashlinux - probabil ti-au resetat adaptarile si cutia invata din nou stilul de condus. Da impresia ca merge mai bine, pentru ca functioneaza pe niste valori prestabilite de ZF. Pe masura ce parcurgi km, se ajusteaza valorile la stilul de condus.1 point
-
Toate astea se intampla pt ca toti vor chilipiruri. Daca nu ar fi asa nu am mai avea discutiile astea pe forum. Iar samsarii se orienteaza dupa ce vrea piata. Daca suntem asa suparati pe samsari de ce nu luam masini din germania la pretul corect? Ah, da, stiu...alea sunt scumpe...1 point
-
Nu ai ĂŽnțeles bine , oferta de la Bimmer este pt schimbul complet de ulei , cu tot cu uleiul din convertizor ; și ti-a dat oferta pe ZF , RAVENOL și Bmw original . Au cumpĂŁrat un aparat special pt flush și face ĂŁla toatĂŁ treaba . Mai este și la Timișoara și la Bistrița același aparat ... o mai fi și prin Bucuresti ; poți sa ĂŽl faci așa complet dacĂŁ ai mulți km și nu a fost schimbat niciodatĂŁ , dacĂŁ nu , fa schimbul la ZF standard ; nu vreau sa recomand sau ceva Bimmer doar am vrut sa zic de aparatul asta și nu au cum sa greșeascĂŁ , face aparatul ĂŁla toatĂŁ treaba .1 point
-
pai daca aveai amortizoarele stricate normal ca au cedat arcurile, cand se balangane ca o barca pe drumurile din Romania si asa asfaltate cu gropi arcurile au primit niste solicitari foarte mari si foarte dese, un fel de test extrem si au cedat in timp logic, BMW este tot un fier totusi ....cu toate ca nu toata lumea are aceasi parere despre masina asta... unii o claseaza la avioane si ceilalti la utilaje agricole1 point
-
Apropo si de chestia asta cu livrarea: pune biciul pe ei. Le ia cateva ore sa iti pregateasca masina. Indiferent cate livrari au, se descurca. Nu accepta mai mult de 3 zile lucratiare din momentul in care masina a ajuns la dealer de la fabrica Ma supara f tare ideea ca nu am si eu 530xi. O solutie era 530i RWD dar chiar nu avea sens pt siguranta si pt mobilitatea pe timp de iarna. Le-am scris la BMW in germania si i-am intrebat de M powerkit care mi-ar aduce 10% mai multi CP si NM insa nu cred ca este disponibil pe motorul asta al meu. Astept sa imi raspunda. Mi-au cerur acum o saptamana WIN-ul masinii1 point
-
Eu mor de ofticat cand vad pe cineva ca si-a comandat motorul asta. Am 38 de ani, 500.000km si am condus benzina doar la scoala de soferi, o dacie 1310. Apoi inca 5000km pe un harb de fiesta de prin 1994 si 500km pe un A5. Practic, vreo 6000km in total. Plus ca am boala ca masina mea nu trage. Se numeste bmw insa nu trage. O sa fiu, daca situatia va veni, bataia de joc a golfurilor. Configuratia este geniala, clar. Scaunele sport sunt super bune dpmdv. Nu tari(la jetta de ex parca sunt din lemn), cu sustinere laterala si arata f bine. Totusi nu o sa insist pe ce imi place, ci invers. Parerea mea este ca o masina din clasa asta fara full piele este ca un miss world care si-a pierdut a doua zi toti dintii. Aproape inacceptabil fara piele si la seria 3 sau 4. Si eu am avut dilema intre shadow line si aluminiu satinat la exterior si am oscilat mult. Am comandat aluminiu(desi initial shadow si dupa ce am schimbat pe aluminiu am vrut din nou sa schimb pe shadow) si arata perfect cu aluminiu. Ar fi regretat enorm daca aveam shadowline. Mai ales ca dpmdv, rama nemetalica in jurul geamurilor este asemuita masinilor ieftine. Nu as fi luat led premium. Sunt arhisuficiente astea standard. Iti puneai diferenta pana la full piele(1300euro inclusiv tva) si ramaneai cu 200 euro. Nu as fi luat camera pt revers. Cu camera da vezi insa nu stii daca mai sunt 30-40-50 cm pana la obstacol. Ci doar il vezi insa nu stii cat mai poti da cu spatele. Tot senzorii iti spun cat mai poti da cu spatele iar faptul ca nu vezi obstacolul nu e impediment. Eu cand parchez acasa, dau cu spatele la un gard. In timp ce dau cu spatele, imi scot portmoneul din cotiera, cheile de la casa, tigarile. Iar cand tiuie de tot, opresc motorul. Cu cei 200 euro ramasi de la led(1300 cheltuiti pe full piele) si cu banii de la camera, puneai altceva. Eu as fi luat displayul din spatele volanului si cheia cu display si incarcare wireless pt telefon. Then again, sa stai cu cablu bagat in USB si atarnand printre scaune nu e pt seria 5 ci pt seria 1. Ce discount in procente ai primit pe ea?1 point
-
Din ce vad...concluzia e simpla...omul nu stia unde sa apeleze pt masina...a dat de Bimmer...Andrei stia de Bimmer din moment ce si-au trimis poze...Andrei la sfatuit pe khatalin sa vanda masina si stiind-ul pe Robert care s-a oferit s-o cumpere e umpic anosta treaba ...in sensul ca pe scurt Andrei + Robert = Love. ...s-au cel putin asta am inteles eu...1 point
-
Din cate stiu eu arcurile dau garda la sol, nu amortizoarele. Oricum, daca e din amortizoare, nu stiu cat de bine o sa le fie cu niste arcuri mai inalte. Practic or sa stea prea intinse.1 point
-
nu mai deschid alt topic separat,fiind vorba de acelasi model dar masina e diferita. Prostie sau nu,ramane de vazut,dar pana la urma am ales acelasi model, de data asta de la un dealer BMW din Germania. Dealer-ul preciza intr-un mail ca masina e intr-o stare de top. Sa vedem daca o fi asa. Km-90.000, dotari nu prea multe. In momentul acesta masina e pe platforma si vine in Romania. https://postimg.org/image/bzwi0qjxh/bfe779a7/0 points
-
poti lua masina din China, Taiwan, Madagascar, Capul Bunei Sperante etc... cele rulate in tara sunt jaf pt ca intretinerea costa si romanul e si sarac si nici nu are apucaturile necesare din nastere. Poti cumpara mult mai ieftin din tara masini nemodificate datorita legii TVA ului (ma refer la masini mai noi), altfel ce tu iei din Germania cu 20mi+ drum in Ro costa vreo 18. La intrebarea da dar e masina dreapta raspunsul e simplu - ti a trecut prin cap sa o verifici?? costa cativa euro majoritatea poti vedea si pozele de pe site urile de afara. Dar pana una alta sa ne dam cu fundu de pamant aoleooo modifica "Uleshi masinile..0 points
-
Intotdeauna am spus si sustin...nici in germania nu sunt ieftine masinile curate si cu km putini. Din romania nu as lua masina niciodata.0 points
-
consum destul de mare la peste 120km/h - adica eu la 130km/h cu tempomat pus, consum instant de 7.5-8.0 pe autostrada. in oras, in 115km am consum de 11.9 - mers la birou/prin oras seara, nealergata. in afara niciodata nu am reusit sa scot sub 6.3 indiferent cat de econom am mers... de picat...ce sa zic de 170k...ca pana acum la 80k am schimbat 2 rulmenti spate, distributia, role intinzatoare, tapiserie. noroc ca e inca in garantie. overall masina e ok..dar mult prea scumpa versus calitatea pe care o ofera...-1 points
-
Va salut ! Ăntru si eu in randul posesorilor de X1, de câteva luni. MașinĂŁ este un x-drive de 177hp, automata. DupĂŁ ce am luat-o i-am schimbat toate uleiurile , rulmenții pe spate și placutele de frana pe fata. Ăn rest mașinĂŁ se prezintĂŁ f. bine, nu are probleme. Dara ar fi sa adaug câte ceva impresii , mașinĂŁ este OK , ĂŽmi place cum se comporta atât pe asfalt cât și pe drumurile neamenajate. Am scaunele normale nu sunt cele sport si la drumuri mai lungi devin ușor inconfortabile. Legat de consum ĂŽn oraș am undeva ĂŽn jurul valorii de 10.5/ 11 % ,iar afara nu mi-a scĂŁzut niciodatĂŁ sub 7℅. BineĂŽnțeles aici intervin o sumedenie de factori ce influențeazĂŁ consumul, dar la mine in general cam asta este. I-am fĂŁcut diagnoza si a ieșit bine , totul pare sĂŁ fie fĂŁrĂŁ probleme. Și faimoasa distribuție am controlat-o , deocamdatĂŁ stau bine .... .-1 points
-
Salut! Conduc un bmw X1 d2.0 xDrive fabricat in 2010 cutie automata. Este cumparat de 2 ani in 2014 la 109.000 km si acum are aproape 150.000. Sunt foarte multumit de masina, este fiabila consuma bine pentru un 4x4 7-7,2 % la drum lung cu 140km/h si in jur de 8-9 % in oras depinde de oras cad de aglomerat este. Eu am un consum mediu de 7,5 vara si 7,7 iarna si merg mai mult in afara orasului. Servo este cam tare dar m-am obisnuit asa, mi se pare ca la viteza mare este mai usor de controlat, daca ma urc intr-o alta masina mi se pare ca ii joaca volanul deci e chestie de obisnuinta. Nu am schimbat nimic la masina in afara de consumabile si placutele pe spate care ar mai fi mers. I-am pus numai motorina standard pana acum nimic premium. Am vazut ca s-a discutat si mai sus despre scartaitul care se aude cand tragi maxim de volan stanga - dreapta, se aude si la mine dar la verificari pana acum nu mi-a spus nimeni ca ar fi ceva in neregula sau ca trebuie ceva schimbat, ce-i drept nici nu am intrebat. Am vazut ca cineva zicea (alpy 2 pagi in spate) ca lui i-au zis sa schimbe distributia dar avea si un zgomot ciudat la motor. Eu nu prea fac legatura intre motor si servo dar nu sunt nici mecanic, data viitoare o sa intreb exact ce e cu zgomotul ala. Am vazut ca mentiona cineva ca are probleme cu Radio, vreau sa zic ca prinde posturi radio din Romania si la 100km dupa granita, nu am avut niciodata problema asta. Eu nu ii gasesc nici un minus, poate ca am fost norocos si am prins o masina fara probleme, nu stiu-1 points
-
salut! in ce oras ai 8-9% xdrive si cutie automata? ca sub un 10% nu am stat niciodata. mers zi de zi prin bucuresti la ore de dimineata si seara cand e cam aglomerat. daca faci referire la acel scartit cand ai bracaj maxim al rotilor, mi s a rezolvat pe garantie schimband o rola de la motor cu una care se gaseste la o motorizare mai mare(gex 23d). sa o stapanesti sanatos in continuare.-1 points
-
:hyper: bai tata, asta nici nu stiu pe unde vine montata sub masina... trebuie s-o ridic pe elevator sa-mi iau un sezlong si sa studiez ce-i pe sub masina asta ca-s praf... si unii sigur vor profita de asta, daca n-au facut-o deja...-1 points
-
Salut! Sunt posesor de x1 xdrive18d 8HP de 3 saptamani, este al doilea BMW care a ajuns in familie. A fost masina de firma a unei rude e din 2014 cu 36000km. Am mers cu ea cam 1500km, este inca in garantie cateva luni si vreau sa o folosesc cat mai intens ca sa vad daca are vreo buba. Masina pare bulletproof dupa cei 1500km parcursi 500 Buc, 1000 DN si un pic de autostrada de test. Ce am constatat: - foarte zgomotos motorul la relanti la rece, odata cald toarce f frumos (i-am comandat pasla speciala pt capota) - slab antifonata fata de seria 2 active tourer din 2015 (f45) - motorul N47 de 143 cp, slab fata de B47 de 150cp de pe seria 2...aici ma refer la silentiozitate si rafinament in functionare/liniaritate - interiorul seriei 2 in varianta Sportline cu piele este o bijuterie fata de X1 e84 xline cu sensatec - stabilitatea si senzatia de control si directia f bune la x1, desi F45 e peste medie -aici vb de viraje abordate cu 80-120, croaziera cu 140 - xdrive este impresionant pe zapada/zloata/mazga/balti pe carosabil...mie mi s-a parut incredibila diferenta fata de f45 in conditii de aderenta proasta cand tragi de masina, cu anvelope Nokian iarna amandoua - "niveleaza" tot, nu simti nimic in directie, nu intra DSC - sensibil mai zgomotoasa la viteze de croaziera fata de f45, totusi se poate circula ok cu ea la 140...adica comfort OK - cutia 8HP mi se pare o bijuterie...odata ce inveti cum reactioneaza este f f comfortabila - consum 8-9 in Buc, incerc sa evit varfurile de trafic, desi nu reusesc totdeauna, 5,3-5,8 drum national la viteze 90-110; f45 manual 8 in Buc 4,2-4,8 DN-1 points
-
Pai xdrive este si pe seria 3 5 etc si nu influenteaza consumul vizibil. Problema este cx-ul mare, insa oricum consuma mai putin decat un x3 de ex. Consum de 10 in Bucuresti si 6 si ceva la 130 la ora este superok.-1 points
-
Nu stiu Cavaliere , eu am facut o comparatie tot cu un X1 care are acelas motor si putere ca a mea (177 cai), dar care este cu CV manuala fara xdrive si iese cu 1L mai putin decat la mine. Nu vreau sa stric tematica topicului si sa ne indreptam cu discutia catre consumul masini. Una peste alta sunt multumit de masina. Pentru ca a fost SH stiam ca pot aparea anumite probleme pe care trebuie sa ti le asumi. Acum tin sa cred ca am adus-o intr-o stare tehnica aproape de normalitate, desi mai am unele chestii pe care vreau sa le fac pt linistea mea, cum se spune. Si de acum incolo pot spune ca urmarind evolutia poti face un rezumat de cat de fiabila este masina.-1 points
-
Mie nu imi scade sub 8.2, e un X1 23xd automat.Asa ca 6, la 130 km, chiar e super...-1 points
-
Azi am mai rulat cu X1 cateva sute de km. I-am calculat consumul, dupa metoda plinului. La 600 si un pic de km (100 pe autostrada restul regim extraurban, dar forjata, am si ramas fara permis... ), calculand dupa cantiatea de motorina consumata mi-a iesit o media de 6,07 l / 100 km. Nu-i o metoda de calcul cu precizie de laborator si consumul este un pic peste ce scria in prospect, dar mi se pare Ok. Fata de precedenta care halea > 11 l suna bine. In alta ordine de idei, kilometrajul partial se reseteaza din butonul din stanga jos al panoului de ceasuri de bord, dar consumul mediu cum il pot reseta? In l;egatura cu functia parcare automata (sau cum s-o fi numind), e ceva de capul ei? Tot am vrut s-o testez dar n-am apucat. Dealerul a avut grija sa accentueze faptul ca functioneaza OK doar in conditii ideale de parcare. Daca o activez, risc sa sifoneze masinile parcate in vecinatate?-1 points
-
Totusi... linia "metalica" aduce a gipsy dupa parerea mea, nu am nimic cu niste grile crom, dar cu crom la geamuri eu asa o vad. Nu pentru a vedea obstacolul(care oricum stii unde e din cauza senzorilor) este buna camera cu reverse...habar nu ai cat de buna este o camera din asta intr-un oras aglomerat cand trebuie sa scoti masina dintr-o parcare laterala si in stanga ta ai o duba si dai incet incet pana vine un ghiolban cu viteza si te gandesti ca te claxoneaza sau ceva... "Full piele" cand aud iarasi parca mi se ridica parul in cap , ma duce cu gandul la anunturile samsarilor, totusi nu sunt niste scaune din VELUR. Cat despre motor...sunt un adept inrait al dieselului insa as da oricand un diesel pe motorul asta. Nu vreau sa te enervezi sau ceva edit insa cu pielea,camera si motorul nu ai nimerit-o. Cheia cu display...eu o vad doar pentru cei care iubesc sa-si puna cheia pe masa cand se duc la un suc ca sa o vad altii (gispy style). Incarcare prin wireless...am 23 de ani si nu am incarcat vreodata un telefon la masina si nu mi sa intamplat sa raman fara baterie (si da, am iphone) Display-ul din spatele volanului...aici poti sa spui ca ai nimerit-o.-1 points
-
mi-am adus aminte ca am cont pe google drive asa ca am pus pozele si acolo. Linkul de pe imageshack o sa expire la un moment dat https://drive.google.com/drive/folders/0By_JPhEeOncSZExFc2NLaEd3eWs Impresii dupa ce am vazut masina (din pacate nu am si condus-o...) - imi place culoarea si combinatia cu shadow line; se potrivesc foarte bine toate elementele pe negrul ala lucios, se asorteaza si cu jantele - nu imi place emblema de sport line din lateral, mi se pare chicioasa - bara din fata la sport line, partea de jos putea sa arate mai bine - tapiteria este in regula, arata foarte bine, chiar daca nu e full piele - masina e spatioasa! venind de pe un E90 e clar ca diferenta e mare, totusi si comparat cu F10 se simte ca e mai mult spatiu, s-au mai redus niste elemente in interior care inainte erau prea voluminoase - navigatia arata bestial! este enorma! Unii spun ca o prefera pe cea din bord, totusi nu se compara. Asta noua e mai aproape de sofer, rezolutia nu se compara, te poti juca altfel cu ea, rearanjezi cum vrei, in plus este si touch screen, este mai intuitiva, etc - consola din fata, cu butonul de idrive, cupholders, etc - imi pare mai ingusta decat la F10 totusi mai practica. De ex la F10 nu ai loc de pus telefonul decat in cotiera; cotiera, la fel, la F10 este mult prea mica in interior si are modulul ala de telefon care incurca maxim - spatiul din usile fata/spate este mult mai mare; ai loc sa pui o sticla de apa si altele - luminarea ambientala - mi se pare mult mai puternica decat la F10 si are si mai multe variante-1 points
-
Oricum viitorul vine si pe textil...aka range rover velar unde tapiteria cea mai scumpa este textila..deci full piele sau nu, la o masina de genul acesta nu prea conteaza, pt ca nu este tapiterie textila ce se pune pe renualt dacia chiar si vw. Si eu prefer alcantara pe mijloc,pt ca pielea ma obliga clar sa am incalzire/racire stationara sau climatizare in scaune-1 points
-
Cu riscul de a ma face singur de cacao, fac publica o nelamurire. Dupa ce am alimentat cu carburant am vrut sa spal parbrizul. Am vrut sa aplic metoda standard, pe care am folosit-o la toate masinile pe care le-am condus pana acum (Dacia 1300, Logam, Audi A4, Mercedes ML), adica sa ridic stergatoarele si sa spal geamul. Surpriza, capota de la motor nu-mi permite sa ridic bratul stergatorului la mai mult de 30 de grade fata de parbriz. Am fost eu trancalau? Are bratul stergatorului vreo articulatie pe care n-am vazut-o eu? Sau e necesar sa pun contactul, sa dau drumul la stergatoare si sa le opresc in pozitie verticala ca se le pot ridica? Sper ca nu... O alta surpriza neplacuta, acum doua zile m-am trezit cu parbrizul fisurat. Sub stergatorul de parbriz din dreapta in zona unde se imbina stergatorul cu bratul suport. Fisura "fuge" vazand cu ochii pe mai multe directii. N-am nici cea mai vaga idee ce anume a provocat fisura. Sa vad ce zice inspectorul de daune. La ML am avut parbriz ionizat (cred ca asta-i termenul), la partea superioara ca o banda, care protejeaza mainile si bratele de arsuri solare pe timpul verii. Daca tot trebuie sa schimb parbrizul, am intrebat la reprezentanta daca pot pune un astfel de parbriz, chiar daca ar trebui sa platesc din buzunar diferenta fata de un parbriz standard. Mi-a explicat omul ca nu se poate. Ceva de genul ca is o grama de coduri (senzor de ploaie, etc.) care nu permit montarea de alt fel de parbriz decat cel cu care a iesit din fabrica. Chiar asa sa fie? Am mai inrebat si de functia Conected Drive cand o sa fie activa in RO. Mi-a zis ca probabil la anul, dar sa nu-mi fac prea multe sperante, ca si daca as fi intrebat anul trecut tot acealsi raspuns l-as fi primit, adica "la anul"... Consumul insa e OK. Pe autostrada, cu pilotul automat setat la 135 km/h, consumul resetat, la 100 km rulati am avut un consum de 5,7 %. La drum intins, 500 km, din care doar vreo 50 pe autostrada, consumul a fost de 6 %. La ML cand scoteam consum sub 10,5 % era nmotiv de sarbatoare...-1 points
-
Mergi si intreaba la pilkington ca se poate pune parbriz cu parasolar. Spune ne si ce x1 ai si cu ce motor, jante 17 18 19.. Mi se pare nemaipomenit consumul la 135 5.7.-1 points
-
63137165741 (cod stg) 63137165742 (cod dr) LINK 1 LINK 2 LINK 3 CEVA MODEL CU LED LINK 4 ALTCEVA LINK 5 ALTCEVA LINK 6 ALTCEVA-1 points
-
Sa stii ca am noroc, deoarece interiorul comfort nu a fost una din optiunile obligatorii care le-am vrut cand am cautat masina.-1 points
-
-1 points
-
Salut manasse ! Filtru de motorina cand l-ai schimbat ultima data ?-1 points
-
Nu am condus 3, dar am condus 6 cu nici 10k km la bord, 3.7l V6, una din cele mai instabile masini pe care le-am condus A inchiriat odata un coleg o 3, tot noua, senzatie de ieftineala plasticele jucau pe ea si de proasta calitate(a fost acu 7 ani), noua masina, sub 3 mii avea la bord, poate intre timp au mai umblat la calitate, la 6 interiorul era ok Sent from my iPhone using Tapatalk Pro-1 points
-
bmw 530d 2004 ( cumparata in 05.2005 ) -fiind al 2-lea proprietar 224.289 km reali Proprietar Inmatriculata RO Taxa achitata si nerecuperata Adusa din Germania in 2009 Toate actele la zi Ingrijita / Tinuta in garaj Nefumator KM reali Motor 3.0d 256cp M- Paket – Facelift Navigatie ecran mare 3D professional Europa CD / DVD, MP3, AUX-IN PDC – senzori parcare fata si spate cu afisaj perimetru pe display DTC – dinamic traction control DSC Se ofera inca un set de jante si roti de vara r17 In masina am facut diferite investitii la reprezentanta si service. Arata si functioneaza excelent! Merita vezuta! pret 8700eur , fara schimburi.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00