Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/07/17 in all areas

  1. Sa inteleg ca toate masinile din Romania sunt niste mizerii si nimeni nu are bani sa le intretina? Stai jos, 3.
    5 points
  2. ...am reusit intr-un final sa-mi updatez hartile , miam adus CIC-ul in casa,am reusit sa fac conexiunile intre CIC, CID si Idrive (google este prietenul meu) l-am conectat la un incarcator de laptop 14V si cand am introdus codul FSC a demarat fara probleme neavand conexiune cu CAS. Codul lifetime l-am creat singur cu fsc generator disponibil pe forum
    3 points
  3. corect ... indiferent de protectia aplicata daca lacul este contaminat bondingul o sa fie foarte slab si putin offtopic ... am avut placerea sa lucrez pe aceasta masina azi http://www.youtube.com/watch?v=H0Rm4DxbbbQ
    3 points
  4. Pai si la motoarele mai vechi, M47-le si M57-le de pe E90 sau E60, motoare cu distributia in fata, cum iti explici ca la acelasi interval in ceea ce priveste schimburile de ulei, eu n-am auzit de distributie rupta pana in 400k km sau chiar peste?? Daca atunci lantul era pe "veci", cum de o data cu N47 si N57, brusc incep sa se slabeasca, sfarsind prin ruperea lui?!?!
    2 points
  5. si eu as mai pleca luand cu mine si un bidon de apa distilata la 5L si inca unul de ulei la 5L.
    2 points
  6. Salut ! Mai dam putin cu carpa , cam mult praf pe topic. Nici nu stiu cu ce sa incep ... Sunt multe lucuri ce s-au modificat la masina , am sa incerc sa reiau de unde s-a taiat firul . Am rezolvat suieratul , era de la difuzorul de plastic de dupa vasc - se pare ca el producea acel suierat era fisurat - rupt. Masina a stat pe tusa cam 3 luni , timp in care am incercat sa fac cat mai multe lucuri posibile: *( o sa enumar numai cateva ce imi trec prin cap ) Revizie motor . Piese direcție schimbate: ( meyle) Bielete direcție + cap de bara x2 Bilete antirului x2 Bucșe bara stabilizatoare x2 Directie Am retapitat Volanul ca imi statea pe creier sa fie pielea imbatranita sa , nu ma simt confortabil cu mana pe el. Senzor abs stanga Fuzeta dreapta ( cea veche era crapata ). A mers o vreme asa, pana pe la sfarsitul verii iar apoi s-au mai schimbat urmatoarele: Schimbat brate spate ( cu tot cu fuzete pentru discuri )+Piulite planetare Schimbat conducte de frana ( nu va recomand e o mare mare durere de cap , dar eh de nevoie....) Cumparat ceva cauciucuri de iarna noi pentru jantele ce le avea Am pus i o finala Remus ( destul de silentioasa - nu imi plac paraitoarele - finala originala se cojise toata) I-am montat si o cotiera de piele - lucuruile mici chiar fac diferenta Cu toate ca m-a declarat multumit de consumul masinii la inceput , dupa un timp cand am inceput sa am nevoie de masina constant ( zilnic cate 100km - regim de oras - munca - facultate- treaba -etc) am decis sa montez o instalatie GPL . Cea mai buna investie de pana acum . Brusc a devenit dintr-o paguba o placere sa merg cu ea . Zilnic cat de mult pot . Imi produce o anumita placere cand conduc masina asta , are ceva foarte special . Cu ocazia asta am aflat ca Sonda Lamda nu e buna ( nu stiu cum este la un e36 - normal ) la mine nu aparea in bord nimic , nu tu fluctuatii nu tu nimic.. Am schimbat-o si am sters eroarea din tester se pare ca acum este ok . Am cam ignorat o vreme rugina de sub capota de la oale , rau am facut rugina s-a extins enorm de mult ( cumparasem un Strut bar- si-a facut treaba a tinut oalele unde era locul lor ), Am gasit dupa indelungi cautari un tinichigiu bun care stia despre ce vorbeste si ce are de facut . Am refacut oalele in proportie de 80%,( nu era atat de mult afecat insa atat a decis tinichigiul sa o faca ) au iesit foarte bine au fost trase si la locul lor . Acum e totul bine. Dupa toate astea a aparut un scartait extrem de enervat ( sunt genul de om ce ma deranjeaza orice nu se aude cum trebuie la masina ) am inceput investigatiile si am ajuns eu la concluzia ca altceva inafara de bielete bara stabilizatoare si bucse, pe spate, nu a ramas neschimbat, le-am schimbat si pe alea , dureros de greu de schimbat , erau coapte s-au rupt in cele mai proaste pozitii . Scartaitul persita... investighez mai departe , am decis sa schimb si toti suportii tobei si a finalei , am schimbat , nici o imbunatatire . Multe batai din cap si dat din umeri (" mecanici" - de cand m-am prins eu cum sta treaba cu mecanica nu am mai putut lasa pe nimeni sa lucreze la ea ) am zis sa incerc sa schimb flansele amortizoare , le-am schimbat si atunci gasiesm cauza cu adevarat - era un plastic ( protectie amortizor ) freca un carenaj , pana atunci nu vazusem . In timpul iernii am avut o bucurie cu ceva zapada sau ceva a sarit cumva ( sau am atins eu ceva - cam greu la 60 la ora pe drum bun ) si mi-a spart carenajul si paleta de la vasc, sa fie si ziua completa am rupt si un carenaj inr-un bloc de gheata. Imediat dupa iarna am cumparat Kit reparatie etriere fata Discuri fata + placute , Carenaj fata dreapta , Paleta ventilator garnituri Am facut o investitie si intr-o pereche de jante de vara , am ales table dublate R17 - vreau sa ating o armonie din capul meu dintre STOCK/Stancelook. Mie unul imi plac maxim cum dau pe masina, ceva probleme cu cauciuruile la masina asta dimenisiunile trecute de producator sunt cel putin ciudate... ( 215./45;/17 si 235/40/17) vreau sa fiu cat de cat in legalitate deci am pus ce zice producatorul. Din pacate a trebuit sa trag de aripile spate sa le roluiesc destul de rau ( in plan era sa fie ceva mai subtirele jantele dar au picat astea la un pret bun si am zis de ce nu - momentan sunt 9 fata ( 215./45) si 10 spate (235/.40) R17) . Dupa jante, am dat jos angelurile facute de mine si am pus folie galbena sticla interioara de la faza lunga , am primit si o bara de FL pe care am montat-o , am cumparat un set de proectoare noi - dar se pare ca nu am noroc cu ele in prima zi mi s-a crapat unu fara sa il ating. Am cumparat si o grila de FL sa completez masina , momentan este in totaliate FL. Motorul suferea foarte de o scurgere de ulei foarte foarte veche , aveam depuneri pe motor mai rau ca smoala, Am demontat tot ce trebuia demontat sa incerc sa curat tot si sa schimb fiecare garnitura de la capacul de distributie , insa nu am reusit sa desfac surubul principal - unde e fulia motorului -m-am dat batut si am lasat asa m-am multumit cu restul lucururilor demontate -culbitori - prima parte de capac - admisie - garnitura carcasa filtru ulei ( cred ca aici era cea mai mare problema prierdea foarte mult ulei ) . In medie imi lua cam 1 l la 5000km. Tot ce am desfacut am si vopsit , mie imi place cum a iesit . A prins foarte bine motorului curatarea , acum trage ceva mai bine - erau multi senzori imbaxiti . Am cautat o vreme un set de scaune fata ( sau un interior complet ) dar nu am gasit nimic aceptabil la pret / uzura , pana cand am gasit 2 scaune de e46 coupe in stare buna, asa ca am pus scaune de e46 ( pentru cei curiosi se potriveste 100% la sina - singura problema este ca scaunul de e46 este mai lat si nu poti acesa asa usor taoate comenzile scaunului - cea de inaltime se aceseaza greu - si inaltimea mi se pare putin ciudata - parca sunt o idee mai inalte - daca ridici reglajul de suport picioare la maxim sus si scoti pernita ) Am incercat sa fac o mica lista din amintiri Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu postul asta lung . Atasez si cateva poze cu ea . Mai trebuie sa gandesc la o modalitate de a prinde capacele de VW T5 pe jante ( ele vin pe prezoane de 19 ) . Se vor transforma ele in capace BMW. Mai trebuie sa montez niste praguri luxury ce am pentru ea , si sa intre la vopsit saptamana asta . ( vreau sa o fac ca din fabrica cu jumatatea de jos neagra - o sa pun o poza informativa ) .
    2 points
  7. ISTA 4.05.23 - DOWNLOAD SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Tools - DOWNLOAD Folositi 7zip pentru a dezarhiva SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  8. Nu umbla la nimic altceva. Schimba doar simeringurile, foloseste ulei 0 40/5 30/ 5 40 si nu o sa iti mai consume ulei, iar problema nu o sa reapara. Restul sunt povesti in urma carora ori o sa cheltuiesti foarte multi bani sau in urma carora o sa iti mearga si mai prost masina. Mai sunt persoane pe forum carora le-au recomandat mecanicii sa isi segmenteze motorul asta si in urma procedurii au avut probleme mult mai grave. Motoarele astea nu se segmenteaza decat dupa extrem de multi km (+400k)
    1 point
  9. Este clara deja treaba ca motoarele N au distributia mai slaba din cazua materialelor folosite , nu are nici o treaba ca este situata in spatele motorului (si Mercedes are motoare in 4 cil cu distributia in spate si nu au treaba) Dar la motoarele astea daca incepi sa maresti intervalul la schimbul de ulei e ca si cum mai pui un lem pe foc si o sa ii grabesti moartea (nu zic nici sa il schimbi la 10.000 , dar ce depaseste 25.000km este deja prostie sau zgarcenie la 300 lei cat costa un schimb) in plus nu ajungi sa ai nici depuneri prin motor care ajung la alte probleme , daca este mult 300 lei o data pe an sau la 25.000 lasa ca o sa fie mai bine 35-45 mil sa schimbi distributia sau 2-3 mi euro sa schimbi motorul. Lantul nu se rupe (cel putin nu in la marea mojoritate) el se intinde peste limita si formeaza o burta iar patinele incep sa se uzeze/rupa si nu mai pot sa il tina in tensiune, si ajunge sa sara lantu peste un dinte iar distributia se da peste cap si incep pistoanele sa se loveasca de supape si implicit o sa se rupa si lantul dar nu mai are importanta ca motorul este compromise.
    1 point
  10. Costa o p.....Hai sa fim seriosi 600 ron un schimb de ulei la 15.000 nu este mult.Pot sa spun ca in Anglia chiar nu-i intereseaza de masini merg cu ele pana incep sa se vaite si dupa aceea mai schimba ce este de schimbat.Un prieten a luat un GT BMW di reprezentanta ,primul interval de service era depasit cu 7 mii de mile.Masina avea acum 34.000 mile,i-au dat garantie in continuare.
    1 point
  11. lol ) Sa inteleg ca toti tiganii sunt rai? cazurile particulare nu formeaza generalitatea insa in viata e bn sa generalizezi cand nu te referi la cazuri particulare.. Altfel daca vezi noaptea un malac cu o maceta n mana pe un drum laturalnic ce faci? Ocolesti mergand pe deductii logice sau dau inainte pe sistemul sa nu generalizam ce daca pare un criminal ))) Mai pe intelesul oricui in Ro majoritatea sunt exact asa cum stiti si voi, exceptiile exista peste tot. Chestiuni de logica banala.
    1 point
  12. Eu nu cred ca este chiar asa. Ulei tinut 10k km in RO (plina de praf, fara autostrazi unde poti merge constant turatie mare pt a curata internele de depuneri) vs ulei inlocuit la 30k km. In momentul regenerarii filtrului de particule, se elibereaza o cantitate de motorina pe evacuare, care implicit scade proprietatile de lubrifiere ale motorului. Apoi, tot gudronul minuscul (care trece prin filtrul de combustibil) se depune in zonele de diametru mic, unul dintre ele fiind si duza sprituitorului de ulei (care lubrifiaza distributia). Daca nu mai lubrifiaza exact cum trebuie distributia, cred ca avem uzuri si pe distributie, uzuri care nu ar fi daca uleiul ar fi schimbat mai des. Si in completare, cazul personal - masina mea, cumparata din Olanda, la 160k km, cu doar 4 schimburi de ulei in 4 ani (deci schimb la 40k km), am inlocuit distributia cum am cumparat-o, iar lantul era mai intins fata de cel al unui prieten cu 170k km, cu schimburi facute la 20-25k (Germania). Niciuna dintre masini nu consuma ulei, si nu au pierderi.. Deci, eu zic ca are legatura si schimbul de ulei in uzura distributiei.
    1 point
  13. Dupa logica asta un 3.0 re-resoftat trebuie sa bata la fund un w16 Bugati. Ambele motoare de 2.0 si 3.0 ating aproape aceasi viteza (240-250km/h), nu in acelasi timp dar o ating , diferenta este ca un 3.0 sau mai mare poate sa si mearga cu viteza aia fara problem sute de km , cand un 2.0 simti ca nu este prea ok sa il ti la 180-200 km/h prea mult timp, ca dupa incepe sa faca urat la _chiulasa_, turbina sau distributie. Din acelasi motiv gasesti in America motoarelea alea enorme , ca ei au o tara foarte mare si cand merg la bunica in vizita nu este ca si cum mergi din Bucuresti la Bacau sau Constanta , aia au de mers 2000-3000km si dupa trebuie sa se si intoarca. Motoarele 2.0 din ziua de azi sunt capabile de asa ceva , dar acu 15-20 de ani nu erau asa performante. Un motor de 2.0 trebuie sa pedaleze mai mult sa se tina dupa un 3.0 , asta inseamna mai multa pedala, mai mult combustibil , temperatura mai mare si rezulta o uzura mai mare ca un 3.0 in aceleasi cinditi. Nici nu are rost comparatia , el castiga doar in oras ca se tureaza mai repede si consuma mai putin , dar daca esti genu care merge in excursi cu 3-4 in masina , bagaje si face 30-40.000 km pe an , iesi mai bine cu un 6 cilindri (3000cm3) ca nu il soliciti asa de tare.
    1 point
  14. sunt 100% ok,mersi !
    1 point
  15. Nu am condus 3, dar am condus 6 cu nici 10k km la bord, 3.7l V6, una din cele mai instabile masini pe care le-am condus A inchiriat odata un coleg o 3, tot noua, senzatie de ieftineala plasticele jucau pe ea si de proasta calitate(a fost acu 7 ani), noua masina, sub 3 mii avea la bord, poate intre timp au mai umblat la calitate, la 6 interiorul era ok Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  16. Eu de obicei schimb filtru de motorina o data la 2 ani ,ieri m-am plictisit si am zis sa il schimb cu toate ca inca nu a trecut 2 ani de la ultimul schimb (cam 1.5 ani), singur l-am schimbat ca nu e mare chestie. Filtrul de pe masina a fost MANN si l-am schimbat cu unul BOSCH , dupa schimb am zis sa tai din el si sa il deschid sa vad ce este inauntru, pe langa ca materialul filtrant era foarte inegrit (doar pe partea unde intra motorina in el , pe cealalta parte era mult mai deschis) am mai gasit niste depuneri in carcasa care cred ca erau prea grele sa le traga in materialul filtrant. M-am gandi sa ii fac poza doar dupa ce am aruncat materialul din filtru .Mentionez ca am alimentat doar de la pompa si de la benzinariile mari Petrom si OMV iar in strainatate OMV si Shell. Avand in vedere cat de negru era pe acolo, o sa incer sa il schimb o data pe an de fiecare data cand fac si schimbul de ulei ca in Romania nu poti sa fii prea sigur. http://i63.tinypic.com/es40n6.jpg http://i65.tinypic.com/wjw17o.jpg Filtrul care este acuma pe masina: http://i64.tinypic.com/2qd0svm.jpg
    1 point
  17. Creaza ei piata, stai linistit. Daca cauti acum oglinda sh e posibil s-o cumperi fix pe-a ta. Problema e ca se cumpara oglinzi sh, si sigle, din cauza asta se si fura. Si se fura pentru ca se cumpara si exista cerere. Obviously. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. Cred ca asa l-a pacalit cel care i-a vandut "facelift-ul"....
    1 point
  19. unde-i M-paket'ul? ca in descriere ai scris si "M-paket" dar nu apare niciunde.. Bafta, o sa ai nevoie, la pretul asta ..
    1 point
  20. http://www.youtube.com/watch?v=gMcj8uwf_RE
    1 point
  21. Multumesc Masina a primit brate noi _ bielete antiruliu noi (aveam o mica vibratie la franare de care nu mai stiam cum sa scap, asa ca am schimbat tot pe fata sa stiu o treaba ). http://104.imagebam.com/download/Rw4_diYu8hMHkyEg6mm3Xg/55365/553643333/2%20%282%29.JPG Masina a mai primit oglinda cu FLA (asistena la faza lunga), urmeaza sa trag firele necesare + codare. http://103.imagebam.com/download/E5lRF8o9UBwSQkpRteNG-w/55365/553644473/fla.jpg Bara fata M5 + canale aerisire M5 + eliminat proiectoare + suporti bara noi OE: http://102.imagebam.com/download/OAS0AzumdbHMdNrZzppIdw/55365/553643323/1%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/X90FoTg-88QKdWOTaitwwg/55365/553643383/7.JPG http://102.imagebam.com/download/LdEAnmTPjJKxbENPjjgGJQ/55365/553643373/6.JPG http://103.imagebam.com/download/gCsS5dUZcLwn8VMqwYYytg/55365/553643403/8.JPG http://104.imagebam.com/download/TO2UBlDYit7-ZOrmvNf1Ag/55365/553643353/4%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/YFxGiW4EqVrR3fhdfdzPrA/55365/553643343/3%20%282%29.JPG http://103.imagebam.com/download/_Sabfj4OHKoeRiAGRaSAQA/55365/553648983/IMG_0245.JPG
    1 point
  22. 25.0 https://mega.nz/#!Tt9RzDoR!PPgGpdEDNbvEuVztNkaUSqWbbqbbpk_TzRhiY5VGy-g
    1 point
  23. Ai dreptate si intr-adevar, sansa sa pice o piesa noua e mai mica. Insa mai bine iei un SZL complet in loc sa il iei pe bucati. Eu l-am luat de la msasha acum 1 an si jumatate, nici o problema de atunci, piesa cu 2 ani mai "tanara" decat masina. Si acum pe teoria conspiratiei, si piesele noi se mai strica
    1 point
  24. La noi se bibileste masina non stop man. Mai ales Bemveul. Sunt unii care fac revizii la 5-6 mii. Masina merge mult mai rotund. Dafuq
    1 point
  25. salut, am revenit de la mare, s a stricat si vremea azi. f ok masina, am mers cu ea cam 160 autostrada, uneori 190 si chiar peste pe unele portiuni. din pacate acum la venire, dupa fetesti a tb sa merg chiar si cu 60 ca ploua f tare si aproape nu mai vedeam..teribila vreme.. tot n am pozat o..promit sa o fac dar dupa ce o spal.. sper next week. cea mai enervanta pb a mea acum e programarea la rar.. am tocmai la jumatatea lui iulie..iar numerele mele din germania expira pe 7 iulie..poate daca cineva stie o varianta de urgentare imi da un semn pe privat..ar fi ideal spt viitoare pt mine dpdv timing. nu vreau neaparat in buc, pot merge si la bv de ex...si sunt un cetatean atent.. thanks all
    1 point
  26. A venit primavara......ar putea fi chiar chilotii lui
    1 point
  27. Din mai multe surse am aflat ca tot combustibilul ce il gasim la OMV,Petrom,Mol vine de la acelasi furnizor local , adica Petrom , si singura diferenta este doar de aditivi si pret ... cred ca si Rompetrol tot acelasi furnizor il are.
    1 point
  28. Eu zic M5 all the way. Tot respectul pentru Alpina, insa M5 este altceva. A fi "rar" nu este intotdeauna ceva bun. Ca baza pentru cele afirmate de mine mai sus, exista o comparatie realizata de o televiziune germana (emisiunea e in lb. germana), intre 3 modele E46: M3, Alpina si (daca nu ma insel) Hartge. Dintre toate, Alpina a iesit cel mai prost dpdv al performantelor (de look nu mai zicem... pana la urma e chestie de gust), pe primul loc fiind M3-ul, care overall este pur si simplu cel mai bun. Presupun ca se aplica si la E39.
    1 point
  29. Salut. Am nevoie de parerea unor cunoscatori, care-si dau seama dintr-o privire daca anuntul e al unui samsar sau nu De asta ce parere aveti? https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-3gt-ID7Gm6ME.html Ochiul meu nepriceput zice ca-i cam ieftina pt dotari. Nu am sunat sa cer VIN-ul, dar oare se merita sa-l cer? Pana acu 2 zile masina era pusa la vanzare cu 17.990, acum 2 zile a redus-o la 17.390. Probabil din cauza cererii prea mari Merci anticipat! LE: Si inca o intrebare (dubla) in legatura cu auto-records si alte site-uri similare: 1) chiar au acces la istoricul original al acestor masini? Sau cum stiu de toate reviziile facute? 2) presupun ca pt accidente, le inregistreaza doar daca masina a fost reparata la reprezentata, nu? Sau au alt sistem dupa care tin evidenta accidentelor?
    0 points
  30. @CosmaCosmin Asa se aude si lantul meu la 140.000 km. Uneori am impresia ca e mai tare, uneori mai incet. Ma incapatanez sa nu o schimb pana la 150k km. Am impresia ca e o nebunie creata pe forumuri. In vest nu schimba nimeni distributii si nu cred ca s-au rupt la mai mult de 0.5% din masini. Si daca schimb distributia la iarna, o sa fie datorita problemelor mele (cu capul ) ), nu datorita problemelor masinii.
    0 points
  31. Ba are. Eu dețin #95. Iar #73 este tot ĂŽn România.
    0 points
  32. Distributia nu se uzeaza din cauza ca se schimba uleiul la 30.000km. Cine crede asa ceva, nu are cunostiinte minine de mecanica, studiul metalelor, etc. Lantul, pinioanele se uzeaza, din cauza materialelor de slaba calitate ( duritate, tratament prost,etc). Mai vad aici pe forum ca unii schimba uleiul la 10.000 km. , adica neamtul e prost. Altii spun ca schimba uleiul la cutia automata la 60.000 km. cand fabricantul cutiei spune ca uleiul se schimba la 100.000 km. La noi romanul este mai specialist ca fabricantul. Noroc cu noi romanii, ca neamtul nu stie nimic La un motor cand nu se schimba uleiul la timp se uzeaza segmentii, cuzinetii, etc. Deci din moment ce o masina are 3-400.000 km. si nu consuma ulei si merge motorul bine, inseamna ca schimbul de ulei la 30.000 km. este ok. nu afecteaza cu nimic. Si eu am un 525d, 218 c.p din 07.2013 ca al tau si am 250.000 km. si am distributia originala si totul este ok. Nu mai te stresa atata. Plus ca la km. care ii am, turbinele sunt originale. Si la mine a fost schimbat uleiul la 30.00 km si a mers numai cu ulei 0w30 twinpower turbo. Ce fericiti sunt mecanicii, fac si ei un ban pe necunostiinta multora. Cu cat stai mai mult cu urechea la zgomotul motorului, o sa ti se para ca tot auzi zgomote ciudate.
    0 points
  33. NICE motorul ala pe E46 rupe in 2. Inarmeaza-te cu muuuuulte seturi de cauciuri pt spate, vei avea nevoie de ele vara asta. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea, e ft frumoasa!
    -1 points
  34. -1 points
  35. Cu muci-n in fasole,dai tu. Eu nu faceam aluzie la tine, dar daca te simti, este strict problema ta. Eu nu vreau sa intru in polemici cu tine, dar frecarea si ungerea metalelor, este la fel si in Romania si in Germania. Poti sa schimbi uleiul cand vrei, doar sunt banii tai, asta asa fara sa te jignesc, cum faci tu. Poate multi nu vor sa arunce banii pe fereasta, masina merge la fel de bine si cu schimbul de ulei la 30.000, chiar si in Romania.
    -1 points
  36. well, inchei primele 15 zile spt saptamani cu masina in ro, are 4400 km facuti de cd cand am luat o, 2300 pe drumul din de spre bucursti, restul in tara. am fost la mare in primul wknd, in al doilea la poiana, f scurt insa, doar 2 zile. nu am facut calcul consum, desi mi am propus dar maybe poate mai tz tarziu o sa si iasa. multumit de ea, f ok pe drum virajat, imi plac scaunele sport si pozitia pe care o dau. ca peripetii, in wknd mi a fost furat un stergator ..l am inlocuit dar m a iritat faptul in sine. pe caldurile astea se incinge pielea dar nu insuportabil, o pornesc si las aerul rece pana trag o tigara si devine chiar ok apoi. ref referitor la rar n am rezolvat nimic dar nu ma mai agit, numerele rosii nu s chiar asa pb problema, am inteles ca e vb vorba de o dif diferenta de cca 150 lei. ref referitor la topic jurnal bord, as propune sa ramana tot aici, mi se pare mai comod. i am facut poze, o sa le postez zilele viitoare cd cand ma mai linistesc dpdv la job.. drumuri bune tuturor si pe curand
    -1 points
  37. Intotdeauna am spus si sustin...nici in germania nu sunt ieftine masinile curate si cu km putini. Din romania nu as lua masina niciodata.
    -1 points
  38. Eu nu stiu niciun set de placute sa vina cu senzor.
    -1 points
  39. Salut. Iti aduc 13.000 sambata daca masina e ok.
    -1 points
  40. Sfatul meu e ca prima data sa iei cartea service si cheia ĂŽn buzunar și sa faci o vizitĂŁ la Automobile Bavaria și sa ĂŽi rogi pe acei domni politicoși de la relații cu clienții sa vadĂŁ dacĂŁ mașina ta din 2007 are acei 108000 km de la achiziționare. E un punct de plecare ĂŽn rezolvarea ca la carte a problemei cunsumului uleiului prin simeringuri. Un alt astpect, pe motor sunt urme de ulei la ĂŽmbinarea diferitelor componente? FĂŁ-i câteva poze sa le vedem.
    -1 points
  41. Uleiul dupa 15-20.000km deja a pierdut foarte mult din proprietatile sale si nu mai ofera aceasi protectie , iar pentru un motor n47 , distributia si patinele sunt printre primele piese care incep sa sufere din cauza asta. Nu stiu cum puteti sa spuneti ca nu este nici o diferenta la uzura motorului, daca unu schimba uleiul la 20.000km fata de ala care il schimba la 35-40.000km.
    -1 points
  42. poti lua masina din China, Taiwan, Madagascar, Capul Bunei Sperante etc... cele rulate in tara sunt jaf pt ca intretinerea costa si romanul e si sarac si nici nu are apucaturile necesare din nastere. Poti cumpara mult mai ieftin din tara masini nemodificate datorita legii TVA ului (ma refer la masini mai noi), altfel ce tu iei din Germania cu 20mi+ drum in Ro costa vreo 18. La intrebarea da dar e masina dreapta raspunsul e simplu - ti a trecut prin cap sa o verifici?? costa cativa euro majoritatea poti vedea si pozele de pe site urile de afara. Dar pana una alta sa ne dam cu fundu de pamant aoleooo modifica "Uleshi masinile..
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.