Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/09/17 in all areas
-
Tratament de vara: glaze + ceara, in prealabil am spalat masina si decontaminat cu IPA toata caroseria si Decaflash pt eliminare bitum. Ar mai fi trebuit sa folosesc si argila, insa vopseaua e destul de "curata" asa ca am sarit acest pas. http://i.imgur.com/dILUVzj.jpg http://i.imgur.com/02HoFbk.jpg http://i.imgur.com/Q0pPWA1.jpg http://i.imgur.com/EaocKdr.jpg Bara fata a fost schimbata si revosita ca urmare a intalnirilor cu bordurile mai putin prietenoase. Dupa ce am atins-o prima data am ajuns sa parchez in marea majoritatea a cazurilor doar cu spatele pt a elimina riscul. Calitatea de revopsirii e destul de buna dpdv al meu, insa se putea si mai bine, pe ici pe colo mai sunt mici contaminari , probabil praf prins in vopsea sau lac. Urmeaza o vizita la Ace pt un tratament suplimentar. http://i.imgur.com/f5nX1gm.jpg6 points
-
Salutare M-am gandit sa postez si eu niste poze cu masina mea. Nu e cine stie ce, dar e a mea si sunt foarte multumit de ea. :frantics: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/2WCkPN.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/Gvxeyw.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/HDQiKi.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/TNGRtN.jpg La nici 2 luni de cand am avut masina am gasit-o cu zgarietura asta. Nici in ziua de azi nu pot sa-mi dau seama de unde ar putea veni. http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/270wXM.jpg Am in plan urmatoarele lucruri in lunile care urmeaza, in ceea ce priveste masina: inlocuire lupe din fabrica cu lupe bixenon polish caroserie alte jante, m-am gandit la style 135 alta tapiterie [?] m-am gandit la alcantara, nu sunt sigur inca senzori parcare [in orasele aglomerata e un must-have, parerea mea]2 points
-
2 points
-
1 point
-
O sa-i trimit prin email Dlui Wolff diagnoza,oferta de pret pentru reparatie semnate si stampilate de ei si o sa ii explic cu amanunt ce sa intamplat.C and trec prin Tm o sa ma opresc la o discutie cu acest domn. Crede-ma ca nu aberez...Mi-as fi dorit sincer o colaborare cu ei pe parte de service cu masina personala. Nu mai pot sa imi las masina in acel service ,nu mai am incredere...Sa ceri aproape 1000 de euro pe o reparatie inexistenta nu e ok...1 point
-
eroare da cand e sparta complet si masina sta stramb ...ceva cu sasiu si stabilitate apare...compresorul merge continuu deci nu e indicat s o lasi mult timp asa. Cat despre schimbat, Radu G nu sunt de acord cu tine...se schimba pereche din mai multe motive n are rost sa le enumar acum .1 point
-
De obicei maresc pretul pentru ca vor sa faca vreun schimb in favoarea lor ( masina mai ieftina + diferenta )1 point
-
Ce inseamna sa refaci motorul la tine? Vanosul...sunt de fapt doua. Se inlocuiesc, pui si o distributie,simeringuri supape (fara sa umbli la chiulasa) si aia e tot. Daca ai mers la un mecanic care ti-a recomandat sa il segmentezi iti recomand foarte serios sa nu te mai duci la el. La motoarele astea umbli la valvetronic, vanosuri, simeringuri supape, distributie, diverse garnituri. Numai mecanicii hoti si prosti se apuca sa segmenteze astfel de motoare. In 99% din cazuri se face lucrarea asta degeaba si ulterior masina tot mananca ulei si mai mult ca sigur nu mai functioneaza cum trebuie. Ca daca ajungi la un mecanic care nu stie ce inseamna un motor ca asta, cu siguranta nu va sti nici sa puna la punct vanos/valvetronic/distributie etc.1 point
-
Normal ca au vrut sa te insele. Peste tot din pacate e cam la fel, prin reprezentante. Numai jepcari. Sper sa dea faliment1 point
-
1 point
-
O fi n-o fi , cert e ca se inmatriculeaza si acum mii de masini luate de pe cars fara nicio problema si absolut legal. Singurele cu probleme reale sunt alea luate de romani cu PFA de la persoane fizice din afara, ii pune aici sa faca factura si sa aplice TVA, cel putin la mine in judet , poate nu e peste tot la fel.1 point
-
Pe COTW se liciteaza tot felul de masini de la masini fara zgaraietura la daune totale. Dar sunt si cel mai usor de verificat, toate masinile au un ID (referinta) care apare pe factura si in link-ul de pe site (un ex. https://www.carsontheweb.com/en/car/info?auctionId=2239461). De exemplu, a mea, cumparata in 2014, si acum apare pe site. Masinile sunt vandute asa cum sunt de catre societatile de leasing, daca pe site-ul lor apare nelovita atunci 99.99% nu a avut vreun accident serios (i.e. care sa-ti afecteze decizia de achizitie). Fenomenul la care se refera e frauda cu TVA-ul intracomunitar (de aici ghilimelele), s-a mai discutat inclusiv pe aici mecanismul, pentru a reduce riscul cauta sa cumperi de la persoana fizica acolo unde identifici astfel de cazuri (acolo unde factura externa este de livrare intracomunitara iar pe cea interna s-a aplicat sau se vrea aplicarea TVA-ului doar la marja).1 point
-
100% samsar. Nu trebuie sa fi expert sa-ti dai seama, e anunt clasic/tipic.1 point
-
Nu umbla la nimic altceva. Schimba doar simeringurile, foloseste ulei 0 40/5 30/ 5 40 si nu o sa iti mai consume ulei, iar problema nu o sa reapara. Restul sunt povesti in urma carora ori o sa cheltuiesti foarte multi bani sau in urma carora o sa iti mearga si mai prost masina. Mai sunt persoane pe forum carora le-au recomandat mecanicii sa isi segmenteze motorul asta si in urma procedurii au avut probleme mult mai grave. Motoarele astea nu se segmenteaza decat dupa extrem de multi km (+400k)1 point
-
Dupa mintea unora ar trebui sa schimbi si motorul.....lol Pierderea principala de ulei se datoreaza simeringurilor, care se uzeaza, dupa cum spuneau si colegii, si datorita temperaturii ridicate de regim al acestor motoare (comparativ cu cele de acum 25 de ani, pentru un randament energetic mai bun, consum mai mic, emisii, blabla=. Avand in vedere ca masina are o varsta deja, daca tot schimbi simeringurile , ai putea investiga si garnitura capac culbutori, garniturile pompei de vacuum si eventual separatorul de ulei cu furtunele aferente.........cat despre ulei mai gros, lasa asta pentru dacia 1310 sau masinile din targ vandute de samsari.Motorul este conceput sa functioneze cu ulei cu vascozitate redusa la rece, gen 0w30, 0w40, de unde si diametrele orificiilor de ungere, solenoizi vanos, etc.....un ulei mai gros doar ar agrava problemele. De recomandat in zona Bucuresti este Florin, eu am fost personal si mi-a lasat o impresie foarte buna, atat tehnic, cat si pe plan uman; ia legatura cu el, descrie-i problema ta si iti va comunica si costurile aferente.1 point
-
Foloseste cu incredere 0W40 . 10W40 nu este pt acest motor. Simeringurile la supapa se duc duc din cauza temp, aceste motoare functioneaza la un regim de temp mai ridicat. De asemenea, merg si cu o cantitate de ulei mai mare in partea superioara. Apeleaza la FLORIN cu incredere si nu mai cere 1000 de pareri la mecanici care doar au auzit de VALVETRONIC, VANOS...etc1 point
-
corect ... indiferent de protectia aplicata daca lacul este contaminat bondingul o sa fie foarte slab si putin offtopic ... am avut placerea sa lucrez pe aceasta masina azi http://www.youtube.com/watch?v=H0Rm4DxbbbQ1 point
-
ca sa vedeti mentalitatea prostului cu BMW...... mi au dat doua minusuri pentru ca i am spus colegului adevarul si un lucru bun atat pentru el cat si pentru ceilalti. sunt sigur ca daca l-as fi invatat cum sa masluiasca martorii din bord, ar fi sarit toti cu plusuri! din cauza unora ca astia lumea e scarbita sa mai scrie pe forum si sa ajute pe altii. cei noi nu prea inteleg, cei vechi stiu prea bine! LE: cineva a dat intre timp plus si a ramas -1 LE2: de la -2 am ajuns la +2 .....1 point
-
repara masasina si apoi mergi la rar. e normal sa nu te treaca rar ul cu astfel de probleme tehnice ce tin de siguranta ta si a celorlalti1 point
-
Pe E60 535d nu s-a pus N57. Are motorul M57 twin-turbo cu distributia in fata.1 point
-
Iara Bimmer !!! E bine cand incepem sa auzim de Bimmer inainte ca sa mearga clientu pe acolo ... Daca vrei sa ii schimbi distributia la bimmer mai, ieftin si mai bine iesi sa stai si sa astepti sa se rupa , poate nu se rupe si ramai si cu bani in buzunar.Dar cand iesi de acolo doar un lucru o sa fie 100%, ca o sa iesi cu minim 4800lei care nu ii mai ai in buzunar. Si acuma legat de distributia ta... cati km are motorul ?1 point
-
Salut! Detin de cateva luni un BMW 520d F10 2011 121000 de km. Intrucat nu am mari cunostiinte de mecanica, as dori o parere, daca trebuie schimbata distributia sau nu. La pornirea la rece, se aude un tacanit pe tru cateva secunde dupa care isi revine. Eu tind sa cred ca este normal, la fel face si masina unui prieten care are 230000 de km, insa un mecanic mi a spus ca distributia este cauza. Atasez un scurt filmulet. Multumesc!1 point
-
Eroare in bord iti da foarte rar, cand efectiv e perna pe final, si nu prea mai tine aer. Daca dimineata o gasesti pe jos, si cand pornesti motorul, auzi ca fasaie ca un compresor, e clar ca iti baga aer in ea. Se inspecteaza pe rampa, ai test din ISTA, masina suspendata, dai comanda de golire si umplere perne, si dai cu apa si sapun deasupra sa vezi pe unde fasaie. ASTA pt ca mai poate fasai si pe la racorduri, nu e musai sa fie perna cu problema (desi in majoritatea cazurilor e perna de vina).1 point
-
1 point
-
Sistemul e doar un mod de a fenta o parte din testul standard de consum, nu aduce nimic noua fata de o oprire manuala, mai ales daca stai mai mult de juma de minut la o bariera sau in trafic. Opreste motorul doar daca lasi ambreiajul si esti in punctul mort, temperatura exterioara minim vreo 5°C, motorul cald si nu ai prea multi consumatori in functiune (AC, etc). Daca stai vara si ai clima pusa, o sa porneasca la un moment dat, doar din ventilator nu mentii 20°C inauntru la cele 40 de afara. E o prostie daca nu ai si cutia automata la masina. Cu cutie manuala ajungi in situatii cand pui sistemul in dificultate - gen tocmai ai oprit la semafor, ai apucat sa lasi ambreiajul si brusc se face verde si dai sa pleci...nu porneste! Si stai si blochezi circulatia apasand cu inversunare butonul de start sa porneasca o data dracia. Minimul necesar: xenon, volan multifunctional acoperit cu piele, oglinzi antiorbire, clima automata si tempomat. Daca se poate mai mult, atunci si scaune si volan incalzite, senzori de ploaie si lumina si navigatie, telefon incorporat si comenzi vocale. Mori de ras cand sistemul iti citeste mesajele de pe telefon...in ro si se chinuie sa puna acentul la ele ))) SMS citit de "masina". Si cu un iphone citeste tot ce vine ca SMS, mesaj pe whatsapp sau iMessage. Apare in navigator ca ai un mesaj, etc...1 point
-
Cand ai o problema cu masina,te duci la service si o rezolvi..nu te tot agiti pe forum si te superi ca "expertii" nu te ajuta. De curiozitate,cam cate topicuri cu probleme la masina ai deschis de cand ai luat-o?cand mergeai la service (daca ai fost) ii lasa-i pe cei de acolo sa diagnosticheze sau le impuneai tu ce sa faca?0 points
-
0 points
-
Este o problema comuna la F10, iar solutia din cate am aflat este schimbarea casetei. Nu cred ca merita, deoarece am discutat cu useri care au schimbat-o, iar dupa un numar relativ mic de km si cea noua a inceput sa bata. Aceeasi problema o am si eu, dar este "sezonier". Am observat ca are perioada cand nu mai zice nimc si perioade cand imi vine sa smulg volanul. A mea de prin aprilie a tacut, nu mai pocneste. In schimb in perioada februarie-martie m-a scos din minti. La fel a facut vara trecuta...-1 points
-
Tu ar trebui sa fii banat de pe acest forum daca nu vrei sa zici pretul Comisiei de arbitraj a preturilor de pe acest forum. Comisia preturilor formata din diversi experti care le stiu pe toate si orice, deja a facut petitie ca sa te dea afara. NU POTI sa nu mentionezi pretul!!! Oricat ai dat pe ea, sa stii ca ai dat enorm de mult! La banii pe care i-ai dat tu pe ea, iti luai 7-ar full de full fara piele, navi, clima si pilot automat cu km fictivi, de domeniul fantasticului. In rest masina e un cazan combi, gen dric .....-1 points
-
am ales ulterior in functie de ce cautam. trapa si head up, nu inchisa la culoare si automata si nu 163. asta a contat pt mine. daca vroiai sa evidentiezi ceva.. si care ma doare sunt scaunele incalzite. e prima mea masina fara asa ceva si tot caut solutii.. acolo ti-as fi dat dreptate. Aa, si pachetul de lumini mi-l mai doream, in rest nimic altceva. Legat de poze, da.. nu stiu de ce nu prea i-am facut. Sa stii ca ma ocup de ea la fel de mult, poate chiar mai mult decat de E92, daca nu e vreo urgenta, doar eu o spal + protectii, interiorul il fac la 2 saptamani. Imi place f mult ca fata de cealalta asta e chiar impecabila, in interior nu are nici macar o urma, e ca noua si exteriorul e la aproape la fel. Nu e ca la E92, acolo mi-am dorit, mi-a placut modelul de cand a aparut.. Aici am ales din ce exista pe piata ca modele si ce se incadra in buget. Daca aveam un seria 6, probabil puneam minim o poza in fiecare zi. Cred ca si un seria 2 pana la urma. Nu pot sa neg avantajele unui sedan, dar.. I am more a coupe man myself sa zic asa.. Incerc sa ma ocup si de brizbrizuri cum zice colegul, (trebuie sa vina pedalele, un volan M, un trim central schimbat si jante) dar o sa le fac in timp. Pe asta o privesc mai mult ca o masina decat o pasiune.. Prioritizez alte pasiuni fata de ea. Si da, mai e si ce zici tu.. dupa E92, probabil traiesc si cu frica ca o sa bag bani oricum in ea cand o sa pice diverse si nu as vrea sa bag si extra. Singurul retrofit pe care l-as face ar fi scaunele incalzite. In rest da, fix asa, apa paie si bataie, merge chiar bine si sper sa o tina-1 points
-
Salut, Maine ma duc cu e90 -ul la rar voluntari, desi imi apar erorile de dsc in bord(n-am apucat sa schimb dsc ul din volan), credeti ca ma vor da inapoi pentru 2 erori in bord? Stie cineva cum sa le ascund aceste erori din diagnoza pentru 3 ore, daca le sterg imi reapar, desi masina trage foarte bine, franeaza bine. Multumesc-1 points
-
CONFIRM! am locuit mult in UK asa este isi bat joc de masini efectiv. UK-SPANIA-ITALIA=rable, franta...asa si asa, Belgia, Olanda-bune, Germania-bune+, Austria..asa si asa. Mentiune pt unii *generalizez. Stiu ca "era odata un spaniol ba si cati bani baga ala in masina deci... service din 5 in 5km..." gen. Generalitatile NU se refera la exceptii. Daca cumva in Ro considera cineva ca e raiul masinilor sa scoata capu pe geam eu vad in general numai rable pe drumuri... P.S.: eram ironic cu tarile alea ) masini bune inseamna DE,NL,BE cunosc vanzatoru. nu modifica masini. auto-records da exact din serverul BMW. Ce mai face vanzatorul acesta mai vopseste cotierele, marginile la scaune daca se ia vopseaua. Masinile sunt de Belgia luate de pe carsontheweb... deci cn stie "fenomenul" intelege de unde isi castiga el banii, nu din masluire de masini Bine cam in zadar scriu eu aici vor venii bivolii sa ma contrazica. Aa si uitasem, pune km mai putini in anunturi in special daca nu specifica KM reali cum e cazul acesteia probabil are 200 si, dar nu ii da inapoi doar in anunt pune mai putini sa sune omul, pe bord ii lasa cati sunt:) si 2 vedeti ca mai nou masinile se pot verifica nu mai e ca pe vremea Eladei cand nu aveai cum. Acum "samsarii" nu mai sunt analfabetii aia de aduceau dacii de la Polonezi sunt baieti tineri cu scoli firme etc.. dinozaurii aia vechi de umbla cu masticul dupa ei vand vectre, cazane etc prin targuri-1 points
-
Hm... Mi-am dat seama din anunt ca e o persoana care se ocupa cu asa ceva, insa macar nu a pus chestii de genul "extra full, geamuri blindate, nu bate, nu troncane, nu consuma ulei, platesc verificarea daca KM nu sunt reali" Din ce-am citit pe-aici (am rasfoit topicul asta vreo ora), practic sunt si persoane mai "cinstite" care isi scot profitul din deducerea de TVA, daca am inteles corect, ori asta ar insemna ca masina poate fi ok. Colegul de mai sus @bmwfan85 a spus ca-l cunoaste si ca ia masinile de pe COTW si cred ca la asta s-a referit cand a zis "deci cn stie "fenomenul" intelege de unde isi castiga el banii" Doar ca n-am inteles exact care-i treana cu COTW. Acolo se liciteaza masini care au mici probleme (zgarieturi, bara indoita, etc), sau inclusiv cele cu accidente mai serioase? Daca masina e luata de-acolo cu niste mici zgarieturi polish-ate, nu-i pb, dar daca a avut vreun accident, asta deja e alta treaba.-1 points
-
Nu o sa gĂŁsești amortizoare in țarĂŁ, nici ĂŽn stoc, nici pe comandĂŁ. Am cautat pe la toate magazinele online, service uri etc. Toți ĂŽmi spuneau ca exista doar originale pt F30. Le am comandat din Germania, Bilstein B4. Flanșe și protecții am luat Sachs. Putin peste 3000 lei a costat totul. La 150000 km mi se pare normal sa schimbi amortizoarele, sunt totuși consumabile. Fa și un test ĂŽnainte, vezi ce valori ai.-1 points
-
-1 points
-
Multumesc Fabricatie 2007 luna 5 Pachet sport Consum extern 9.00 Consum oras 10.6 (clima deschisa)-1 points
-
-1 points
-
cum am mai spus cunosc vanzatorul. Asa mai face el ) creste scade pretul dupa cum se trezeste. Nu modifica masinile si credeti-ma niciunul din cei care se ocupa cu "TVA" ul nu se deranjeaza sa aduca lovite sa repare sa etc.. dc s ar deranja? ) doar cosmetizeaza ce iau de la licitatii. Daca e legal? in satucul acesta de tara intrebarea e oare? conform deciziei ICCJ nu este infractiune doar contraventie. Pt cumparator este vreo problema raspuns final: NU nici nu ar putea fi el ne avand niciun mijloc de a verifica astfel de chestiuni cand cumpara un produs de la o firma. Sfat pt cei care cumparati de la vanzatori de genul: Nu i deranjati prea mult daca vreti sa obtineti si niscai discount, daca ii plictisiti mult scapa iute de voi dc? Oferte au destule iar bani fac multi lunar f multi asa ca viata lor nu depinde daca luati voi o masina de la ei sau nu Nihil sine Deo in toate judetele ii pune pe cei care iau cu PFA sau pe pf de afara sa aplice TVA sau nu dupa caz, decide fiscul care ti da o hartie igienica la mana. daca cumperi de la firme nu ti trebuie fituica de la finante. Apropo stie cineva finantele astea cand ne dau banii inapoi pe taxa ilegala? dobitocia aia care crede ca parcul auto se intinereste cu masuri de forta. Asa credea si comunismul ca progresul vine pe canal.-1 points
-
Salut, Am gasit senzorii de abs de pe spate zgariati tociti si as dori sa ii schimb, ce producator imi recomandati? Multumesc-1 points
-
-1 points
-
Cateva poze de azi :flowers: http://s24.postimg.org/un7ek4vbp/DSC00513.jpg http://s24.postimg.org/9rl48vz4l/DSC00514.jpg http://s24.postimg.org/bpwdkmh05/DSC00515.jpg http://s24.postimg.org/3zplfheol/DSC00516.jpg http://s24.postimg.org/n0ufv8yhh/DSC00518.jpg http://s24.postimg.org/6300n5ehh/DSC00522.jpg http://s24.postimg.org/ib4i6n7h1/DSC00523.jpg http://s24.postimg.org/j3765ubo5/DSC00526.jpg http://s24.postimg.org/40zj8wgid/DSC00527.jpg http://s24.postimg.org/b5hchxnrp/DSC00528.jpg Si partea a 2-a :flowers: http://s24.postimg.org/8qpgxi7it/DSC00529.jpg http://s24.postimg.org/8co4xwnf9/DSC00535.jpg http://s24.postimg.org/d6chgi9at/DSC00537.jpg http://s24.postimg.org/6nf1pu7px/DSC00541.jpg http://s24.postimg.org/5u71ayr2t/DSC00543.jpg http://s24.postimg.org/y0k8klead/DSC00546.jpg http://s24.postimg.org/tmgcmht3p/DSC00547.jpg http://s24.postimg.org/9b93dxq51/DSC00548.jpg-2 points
-
-2 points
-
Role, intinzator , electromotor , pompa servo , pompa apa , lant distributie, tampon motor sau cutie, toba de esapament . Macar descrie putin tipul de zgomot si din ce parte a motorului vine , este ca u scartait sau bataie ?-2 points
-
-2 points
-
Am postat si pe celalalt topic cu scuturatul la relantii valori concrete din tester si nimeni numai are habar. Cand nu am pus ceva concret toti expertii si'au dat prost cu parerea. Dar na...-2 points
-
Daca tu crezi ca o masina o repari pe forum, iti doresc succes. Dar mai mult ca sigur ca n-o sa il ai.-2 points
-
nu-i cumva cureaua de accesorii si de fapt acel zgomot metalic e o scartaietura?-2 points
-
Nu, stai linistit, stiu si eu ce inseamna o curea de accesorii, si scartaitul specific. La mine face un fel de "buf" cand porneste, doar prima pornire din zi. In fine.-2 points
-
Inseamna ca e60-ul care l-ai avut inainte, consuma 7 in oras, daca x5-ul tau consuma cat spui. daca extern ai 9,in oras nu ai cum sa ai niciodata 10,6. E parerea mea personala, nu trebuie sa te superi. Nu de alta, dar cei cu motor de 2, o sa-si ia masimile la bataie, deoarece consuma mai mult ca a ta, in oras ma refer. Acum frustratii sa dea minusuri-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00