Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/11/17 in all areas

  1. Salut ! Nu am mai postat de ceva timp pe forum si m-am gandit sa fac si eu un topic in aceasta sectiune. Dupa cateva e39, caruia ii raman fidel am ajuns la e66, probabil am imbatranit E66 740Li, N62/TU, 225Kw Vehicle options S248 Steering wheel heater S2RD BMW LA wheel-spoke 176/mixed tyres S2VA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S357 Protective glazing S358 Climate comfort windscreen S403 Glass roof, electrical S416 Roller sun vizor, rear lateral S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip Vehicle options S437 Fine wood trim S441 Smoker package S442 Cup holder S455 Active seat for driver and passenger S456 Comfort seat with memory S460 Comfort seat, rear, electr. adjustable S466 Roof mouldings in body colour S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S496 Seat heating, rear S508 Park Distance Control (PDC) S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S541 Active cruise control Vehicle options S5AC High-beam assistant S601 TV function S603 Rear display screen S609 Navigation system Professional S611 BMW Night Vision S612 BMW Assist S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S677 HiFi System Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6NA Car telephone in rear compartment S760 High gloss shadow line P7R7 Innovation package Vehicle options P7R8 Innovation package plus L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SA Navigation access request,country-spec. S8SP Control unit COP S934 Dummy-SALAPA S964 Navi DVD to be requested at shipping S9AA Outer skin protection Vehicle options S220 Self-levelling suspension S261 Side airbags for rear passengers S415 Sun-blind, rear S470 Isofix-System S521 Rain sensor S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German
    4 points
  2. Tu poti sa o cumperi si acum cu banii astia!
    4 points
  3. E60 535 LCI si mai ales full fĂŁrĂŁ trapĂŁ la 10 mii este combinația perfectĂŁ! Sac fĂŁrĂŁ fund! Succesuri!
    4 points
  4. Salut. Eu am avut si E90 320 propulsie spate si am acum E90 320 xdrive. Motivul ptr care am ales xdrive a fost un must have pentru mine. Locuiesc intr-o zona a Clujului in care trebuie sa urc cca 1km. Celelalte ierni cand aveam doar tractiune spate trebuia sa las masina la baza pantei, pentru ca nu reuseam sa urc. In aceasta iarna cu xdrive, nu am avut nici cea mai mica problema. Cand parcam la masina cu tractiune spate, cu spatele pe o strada in panta si cu pietris rotile spate mi se invartea in gol, acum cu xdrive nu am aceasta problema. In aprilie, la Paltinis, eram deja cu anvelopele de vara si m-a prins o ninsoare, fiind la o pensiune. Asistenta la coborare m-a ajutat sa cpbor si in aceste conditii pentru ca drumul nu l-au curatat pana la momentul la care eu a trebuit sa plec. A fost un strat de cca 8-12 cm de zapada si nu am avut nicio problema. Pe ploaie am simtit ca pot conduce mai safe cu xdrive decat cu tractiune spate, sunt viraje care le poti aborda cu un plus de viteza neavand senzatia ca spatele fuge. Din punct de vedere al feeling-ului tractiunea spate o simteam parca mai sprintena, chiar daca aveam 163 cp fata de 184cp cat are xdrive-ul; astfel un plus ptr tractiune spate. Un alt avantaj, de ordin estetic de aceasta data: pe xdrive latimea jantelor trebuie sa fie la fel, la celalalt model puteam pune jante in 2 latimi, cu cele de pe spate mai late, conferindu-i o alura mai sportiva. Nu in ultimul rand aspectul financiar. Xdrive are cutie de transfer, schimbul uleiului in cutie m-a costat (in reprezentanta) cca 550 lei + probabil si alte costuri care pot aparea la diversele componente ale sistemului, probleme pe care insa nu le-am avut sa pot spune valorea costurilor. Trage concluzia ptr particularitatile care le ai in functie de zona in care stai sau drumurile pe care le ai cu masina daca ai sau nu nevoie de xdrive. Cum spunea mai sus six in line, ptr mine cele 2 saptamani sau mai multe sa nu folosesc masina m-ar deranja ðŸËĹ Sau m-ar deranja si sa o las la 1 km de casa ptr ca nu pot urca cu ea sa o pun in garaj. Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk
    3 points
  5. 10.000 E60 facelift dotat spre super-dotat? Sigur ca da... Toate-s frumoase de departe. Nu tre sa stii masina, doar sa fie batut in cap ala ce-o vinde pe banii aia, daca-i buna.
    3 points
  6. Cam mic pretul de achizitie pentru 535d ''FULL-OPTIONS''(Greu sa fie chiar full options, asta ar insemna sa aiba printre multe dotari si, night vision, ACC,Head up,incalzire/ventilatie, masaj sau scaune dinamice etc). Pretul nu reflecta intotdeauna calitatea, mai ales la masini vechi, s-h. Dupa parerea mea e greu sa gasesti un E60 535d in stare perfecta de functionare cu km reali in RO. Mai ales la 10mii euro. In Romania se anuleaza in loc sa se schimbe piese, se resofteaza, se codeaza, toti schimba uleiul numai la 10mii km MAXIM, si totusi e plin de rable pe drumuri.
    3 points
  7. Dupa ce cumperi 535-ul dorit de tine, sa mai ai deoparte inca 2-4000E pt reparatii neprevazute: cutia de viteze ( este consumabila pt motorul asta ), cele doua turbine, DPF-ul, etc..
    3 points
  8. Cam asa se aude de fel motorul N47 cred. Eu am x3 f 25 luat din Germ de la 90.000km acum are 165.000 km si tot asa se aude, chiar mai incet fiindca ii schimb uleiul des si ii pun Bmw Shell . De asemenea pe la 100.000km i-am schimbat si intinzatorul de sus ( personal- cu mana mea, noul reper,a costat 300 lei ) . Tineti cont ca din motive de emisii, caldura, pentru a se raci mai bine etc.. motorul N47 e facut din aliaj de aluminiu cu siliciu si alte materiale si d-aia conduce sunetul auzindu-se astfel fasaitul mai pronuntat. Aluminiu conduce caldura mai bine, dar si sunetul. Probabil ca si alte motoare produc zgomote diverse in ele, dar materialul din care sunt facute izoleaza fonic mai bine.
    2 points
  9. Trebie sa mearga cineva la Bimmer care si-a schimbat distributia de cateva zile sau cine are motoru brici (fara nici in sunet specific de distributie) si sa le zica sa se uite putin la motor si sa vada daca trebuie schimbata distributia. Sunt curios daca sunt atat de nesimtiti in cat sa zica ca e pe duca si trebuie schimbata. :laugh:
    2 points
  10. Felicitari pentru achizitie. Am urmarit videoclipul, este normal sa se auda zgomotul respectiv la acest motor (N20).
    1 point
  11. SZL e una, volanul stramb e alta. nu au treaba una cu alta. daca volanul sta stramb inseamna ca ai pus volanul stramb, nu ca ai pus SZL stramb. SZL nu ti poate influenta pozitia volanului decat daca ai caseta de directie electrica si nu e calibrat corect senzorul unghi volan legat de soft si dpf off si celelalte, ei nu te ai mintit insa ceea ce vor ei sa faca e update de soft la toata masina ( asa e procedura la reprezentanta BMW) pe cand tu nu ai nevoie decat sa umblii la SZL cand ai o masina modificata ( dpf off, egr off... etc) sau vrei sa montezi module SH, trebuie sa eviti reprezentanta, cel putin pe partea de soft vei intampina probleme LE: din moment ce ei pot sa ti faca DPF off, nu cred ca sunt reprezentanta BMW ( cumva BimmerService?......sper ca nu !)
    1 point
  12. Stabilitatea in viraje va fi MULT mai buna.
    1 point
  13. Multumesc pentru raspuns! Pana acum am asa: #1. Bimmer Service > se aude distributia si ar trebui schimbata #2. Mecanicul meu care se ocupa de toate masinile din familie deci nu e specializat in BMW > parca se aude ceva > pe el nu pot sa il suspectez de nimic pentru ca am incredere in el plus ca mi-a zis clar ca nu se baga la o astfel de lucrare deci nu are niciun interes #3. Service Scream (Tezparii) BMW > la care as vrea sa fac inlocuirea de distributie pentru ca sunt singurii care dau motorul jos asa cum e in procedura data de BMW > nu se aude nimic suspect, pleaca de aici cu masina asta de 73.xxxkm la care vrei sa schimbi distributia Raman intrebarile: #1. Ce dracu' se aude totusi la cald in video asta: ce e shashaitul si zornaitul ala ?#2. Ce alte metode de diagnoza exista ? Am citit pe undeva ca sunt service-uri/reprezentante la care se foloseste un stetoscop sau similar care ar da cat de cat un diagnostic clar... Ce ziceti ?
    1 point
  14. Alex,daca ar fi dupa tine,cam 90% din masinile de pe sosea as sta pe jante in acest moment.Ma opresc aici cu discutiile "pertinente".700 ron toate 4.
    1 point
  15. De unde ai tras concluzia asta? :-) Corectare: masina are trapa... La orice...535 trebuie sa ai banii astia prevazuti. Cunosti masina despre care vorbesc, ca eu n-am pus nici un link...? Romaryo, eu folosesc trapa pentru ca fumez. Masina actuala are trapa. Masina anterioara a avut trapa. Nu mi-a plouat niciodata in masina, nu mi s-au infundat gaurile :-) Pielea Nappa din fericire, nu se pateaza de la apa. In rest, argumentele tale stau in picioare.
    1 point
  16. Vandut. Serban m-a sunat pana la urma, totul a decurs bine pentru amandoi. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  17. Am fost și mi-am comandat senzorul vibrochen cel original e 390 de lei. DacĂŁ ĂŽmi puteți aratĂŁ care e separatorul de la baia de ulei, nu știu exact care e.
    1 point
  18. Nu suna neaparat a distributie. Probeaza dimineata, la prima pornire, cineva inauntru care tureaza motor 1500-1700-2000rpm maxim, apoi lasi sa coboare, iar urci, si tu stai cu urechea in spatele rotii din fata, in zona aripilor (si stanga si dreapta). De acolo auzi cel mai bine. E greu sa te prinzi daca e sau nu distributie, exista o multitudine de telefoane pe piata, cu o groaza de filtre care iti filtreaza anumite frecvente, daca nu e ceva evident, la toti le suna "a distributie"
    1 point
  19. 420 lei fulie,verificat AC si manopera ?Cam putin...Ce marca e fulia?Pune-i Corteco
    1 point
  20. Cred ca pt stoc Nu se gaseste seria 7 sub 50k sh. Nu cred ca am ajuns la un stadiu de degradare sa cumparam un seria 7 aproape nou si apoi oglinzi furate pt el
    1 point
  21. 0Nu este lantul, se auzea si la mine(s-a auzit vreo 20.000km), dar vad ca de vreo 5000 km a disparut fara sa fac vreo interventie .. initial banuiam fulia vibrochen/curele (ca sunt cam imbatranite si ce mai e pe acolo) dar nu am apucat sa o schimb, urmeaza.... A mea are 255000 cu "chit orighinal"
    1 point
  22. E un oras mic,fara prea multe semafoare.
    1 point
  23. Tratament de frumusete: prespalare + 2BM + Bilt Hamber auto-balm + Bilt Hamber Auto QD bronz: offroader :
    1 point
  24. Multumesc frumos baieti. Am sa va ascult sfaturile. Nu conteaza cat este de munca, pentru Bubu merita
    1 point
  25. Ce inseamna sa refaci motorul la tine? Vanosul...sunt de fapt doua. Se inlocuiesc, pui si o distributie,simeringuri supape (fara sa umbli la chiulasa) si aia e tot. Daca ai mers la un mecanic care ti-a recomandat sa il segmentezi iti recomand foarte serios sa nu te mai duci la el. La motoarele astea umbli la valvetronic, vanosuri, simeringuri supape, distributie, diverse garnituri. Numai mecanicii hoti si prosti se apuca sa segmenteze astfel de motoare. In 99% din cazuri se face lucrarea asta degeaba si ulterior masina tot mananca ulei si mai mult ca sigur nu mai functioneaza cum trebuie. Ca daca ajungi la un mecanic care nu stie ce inseamna un motor ca asta, cu siguranta nu va sti nici sa puna la punct vanos/valvetronic/distributie etc.
    1 point
  26. Cateva poze de azi :flowers: http://s24.postimg.org/un7ek4vbp/DSC00513.jpg http://s24.postimg.org/9rl48vz4l/DSC00514.jpg http://s24.postimg.org/bpwdkmh05/DSC00515.jpg http://s24.postimg.org/3zplfheol/DSC00516.jpg http://s24.postimg.org/n0ufv8yhh/DSC00518.jpg http://s24.postimg.org/6300n5ehh/DSC00522.jpg http://s24.postimg.org/ib4i6n7h1/DSC00523.jpg http://s24.postimg.org/j3765ubo5/DSC00526.jpg http://s24.postimg.org/40zj8wgid/DSC00527.jpg http://s24.postimg.org/b5hchxnrp/DSC00528.jpg Si partea a 2-a :flowers: http://s24.postimg.org/8qpgxi7it/DSC00529.jpg http://s24.postimg.org/8co4xwnf9/DSC00535.jpg http://s24.postimg.org/d6chgi9at/DSC00537.jpg http://s24.postimg.org/6nf1pu7px/DSC00541.jpg http://s24.postimg.org/5u71ayr2t/DSC00543.jpg http://s24.postimg.org/y0k8klead/DSC00546.jpg http://s24.postimg.org/tmgcmht3p/DSC00547.jpg http://s24.postimg.org/9b93dxq51/DSC00548.jpg
    1 point
  27. O fi n-o fi , cert e ca se inmatriculeaza si acum mii de masini luate de pe cars fara nicio problema si absolut legal. Singurele cu probleme reale sunt alea luate de romani cu PFA de la persoane fizice din afara, ii pune aici sa faca factura si sa aplice TVA, cel putin la mine in judet , poate nu e peste tot la fel.
    1 point
  28. Creaza ei piata, stai linistit. Daca cauti acum oglinda sh e posibil s-o cumperi fix pe-a ta. Problema e ca se cumpara oglinzi sh, si sigle, din cauza asta se si fura. Si se fura pentru ca se cumpara si exista cerere. Obviously. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Salut ! Mai dam putin cu carpa , cam mult praf pe topic. Nici nu stiu cu ce sa incep ... Sunt multe lucuri ce s-au modificat la masina , am sa incerc sa reiau de unde s-a taiat firul . Am rezolvat suieratul , era de la difuzorul de plastic de dupa vasc - se pare ca el producea acel suierat era fisurat - rupt. Masina a stat pe tusa cam 3 luni , timp in care am incercat sa fac cat mai multe lucuri posibile: *( o sa enumar numai cateva ce imi trec prin cap ) Revizie motor . Piese direcție schimbate: ( meyle) Bielete direcție + cap de bara x2 Bilete antirului x2 Bucșe bara stabilizatoare x2 Directie Am retapitat Volanul ca imi statea pe creier sa fie pielea imbatranita sa , nu ma simt confortabil cu mana pe el. Senzor abs stanga Fuzeta dreapta ( cea veche era crapata ). A mers o vreme asa, pana pe la sfarsitul verii iar apoi s-au mai schimbat urmatoarele: Schimbat brate spate ( cu tot cu fuzete pentru discuri )+Piulite planetare Schimbat conducte de frana ( nu va recomand e o mare mare durere de cap , dar eh de nevoie....) Cumparat ceva cauciucuri de iarna noi pentru jantele ce le avea Am pus i o finala Remus ( destul de silentioasa - nu imi plac paraitoarele - finala originala se cojise toata) I-am montat si o cotiera de piele - lucuruile mici chiar fac diferenta Cu toate ca m-a declarat multumit de consumul masinii la inceput , dupa un timp cand am inceput sa am nevoie de masina constant ( zilnic cate 100km - regim de oras - munca - facultate- treaba -etc) am decis sa montez o instalatie GPL . Cea mai buna investie de pana acum . Brusc a devenit dintr-o paguba o placere sa merg cu ea . Zilnic cat de mult pot . Imi produce o anumita placere cand conduc masina asta , are ceva foarte special . Cu ocazia asta am aflat ca Sonda Lamda nu e buna ( nu stiu cum este la un e36 - normal ) la mine nu aparea in bord nimic , nu tu fluctuatii nu tu nimic.. Am schimbat-o si am sters eroarea din tester se pare ca acum este ok . Am cam ignorat o vreme rugina de sub capota de la oale , rau am facut rugina s-a extins enorm de mult ( cumparasem un Strut bar- si-a facut treaba a tinut oalele unde era locul lor ), Am gasit dupa indelungi cautari un tinichigiu bun care stia despre ce vorbeste si ce are de facut . Am refacut oalele in proportie de 80%,( nu era atat de mult afecat insa atat a decis tinichigiul sa o faca ) au iesit foarte bine au fost trase si la locul lor . Acum e totul bine. Dupa toate astea a aparut un scartait extrem de enervat ( sunt genul de om ce ma deranjeaza orice nu se aude cum trebuie la masina ) am inceput investigatiile si am ajuns eu la concluzia ca altceva inafara de bielete bara stabilizatoare si bucse, pe spate, nu a ramas neschimbat, le-am schimbat si pe alea , dureros de greu de schimbat , erau coapte s-au rupt in cele mai proaste pozitii . Scartaitul persita... investighez mai departe , am decis sa schimb si toti suportii tobei si a finalei , am schimbat , nici o imbunatatire . Multe batai din cap si dat din umeri (" mecanici" - de cand m-am prins eu cum sta treaba cu mecanica nu am mai putut lasa pe nimeni sa lucreze la ea ) am zis sa incerc sa schimb flansele amortizoare , le-am schimbat si atunci gasiesm cauza cu adevarat - era un plastic ( protectie amortizor ) freca un carenaj , pana atunci nu vazusem . In timpul iernii am avut o bucurie cu ceva zapada sau ceva a sarit cumva ( sau am atins eu ceva - cam greu la 60 la ora pe drum bun ) si mi-a spart carenajul si paleta de la vasc, sa fie si ziua completa am rupt si un carenaj inr-un bloc de gheata. Imediat dupa iarna am cumparat Kit reparatie etriere fata Discuri fata + placute , Carenaj fata dreapta , Paleta ventilator garnituri Am facut o investitie si intr-o pereche de jante de vara , am ales table dublate R17 - vreau sa ating o armonie din capul meu dintre STOCK/Stancelook. Mie unul imi plac maxim cum dau pe masina, ceva probleme cu cauciuruile la masina asta dimenisiunile trecute de producator sunt cel putin ciudate... ( 215./45;/17 si 235/40/17) vreau sa fiu cat de cat in legalitate deci am pus ce zice producatorul. Din pacate a trebuit sa trag de aripile spate sa le roluiesc destul de rau ( in plan era sa fie ceva mai subtirele jantele dar au picat astea la un pret bun si am zis de ce nu - momentan sunt 9 fata ( 215./45) si 10 spate (235/.40) R17) . Dupa jante, am dat jos angelurile facute de mine si am pus folie galbena sticla interioara de la faza lunga , am primit si o bara de FL pe care am montat-o , am cumparat un set de proectoare noi - dar se pare ca nu am noroc cu ele in prima zi mi s-a crapat unu fara sa il ating. Am cumparat si o grila de FL sa completez masina , momentan este in totaliate FL. Motorul suferea foarte de o scurgere de ulei foarte foarte veche , aveam depuneri pe motor mai rau ca smoala, Am demontat tot ce trebuia demontat sa incerc sa curat tot si sa schimb fiecare garnitura de la capacul de distributie , insa nu am reusit sa desfac surubul principal - unde e fulia motorului -m-am dat batut si am lasat asa m-am multumit cu restul lucururilor demontate -culbitori - prima parte de capac - admisie - garnitura carcasa filtru ulei ( cred ca aici era cea mai mare problema prierdea foarte mult ulei ) . In medie imi lua cam 1 l la 5000km. Tot ce am desfacut am si vopsit , mie imi place cum a iesit . A prins foarte bine motorului curatarea , acum trage ceva mai bine - erau multi senzori imbaxiti . Am cautat o vreme un set de scaune fata ( sau un interior complet ) dar nu am gasit nimic aceptabil la pret / uzura , pana cand am gasit 2 scaune de e46 coupe in stare buna, asa ca am pus scaune de e46 ( pentru cei curiosi se potriveste 100% la sina - singura problema este ca scaunul de e46 este mai lat si nu poti acesa asa usor taoate comenzile scaunului - cea de inaltime se aceseaza greu - si inaltimea mi se pare putin ciudata - parca sunt o idee mai inalte - daca ridici reglajul de suport picioare la maxim sus si scoti pernita ) Am incercat sa fac o mica lista din amintiri Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu postul asta lung . Atasez si cateva poze cu ea . Mai trebuie sa gandesc la o modalitate de a prinde capacele de VW T5 pe jante ( ele vin pe prezoane de 19 ) . Se vor transforma ele in capace BMW. Mai trebuie sa montez niste praguri luxury ce am pentru ea , si sa intre la vopsit saptamana asta . ( vreau sa o fac ca din fabrica cu jumatatea de jos neagra - o sa pun o poza informativa ) .
    1 point
  30. Chiar ma gandeam cand vei da iar cu mucii-n fasole. Spune-mi de ce as fi eu prost ca fac reviziile la 10.000 si uleiul la cutie il schimb la 60.000? Compari germania cu romania?!?!?
    1 point
  31. Pana cu cateva zile inainte se auzea chiar mai incet. Dupa spusele lui Fanatic, masina nu a fost intrtinuta corect, dar reviziile le-au facut reprezentante din DE, si fiind conforme cu producatorul masina se incadra pe EuroPlus. Cum zice Bala, nu suntem noi producatori, ci BMW, si el zice 30.000, asa le-a si facut. Am vrut sa cred ca ii mai mult emotional, si ca exagerez, dar ii pe bune.
    1 point
  32. O masina cu motor n47 cumparata de la BMW din Germania cu un ''istoric sanatos'' ce a avut uleiul schimbat doar cand s-a aprins becul 25.000-30.000km) adica in 100.000km ea nu a avut mai mult de 3-4 schimburi de ulei , nu mi se pare ca mai are motorul sanatos.
    1 point
  33. Am lasat masina in service. Am citit toate cele 250 de pagini ale threadului, ma pregateam sa imi aleg service -ul, da aseara cand am parcat, zgomotul a fost mai tare, prea tare. Am mai mers cu geamul lasat jos numa sa il ascult, da nu l-am mai auzit asa. F11, 525d xDrive, 2013, 140.000 km, toate reviziile la reprezentanta, pana la 110.000 facute la 30.000km ce ii drept. Ma bucur ca nu a crapat pe autostrada, mai bine din 90% din timp suntem pe autostrada. Pe de alta parte, BMW pt mine nu mai ii masina fiabila, doar faina :-)
    1 point
  34. Opaul, ai luat-o pe ulei? Garnitura de chiulasa si multe alte piese ce le-ai insirat acolo?!?!?!
    1 point
  35. Uite ca a mea F10 525d xdrive 12.2011 inca a avut probleme, lantul superior fiind slabit, din aceasta cauza avand si un acel zornait specific. Pana la urma tine de noroc, problema existand inca si pt cele dupa 2012.
    1 point
  36. Astia care tot sustin sus si tare ba ca nu exista nici o problema cu lantul, ba ca s-a rezolvat din nu stiu ce an, cred ca doar se amagesc singuri, incearca sa se consoleze cumva a.i. sa nu intervina asupra distributiei. Motivul cred ca-i cam lesne de inteles sau iti cam poti da seama de ce refuza sa recunoasca faptul ca exista o problema cu aceste motoare si mai devreme sau mai tarziu tot vor trebui remediate. Sunt atatea cazuri cu lanturi rupte si automat motoare facute praf, cazuri in care doar patinele s-au spart sau cel mai des intalnit, zornaiala tipica lantului superior care s-a intins deja prea mult. In principiu trebuie sa discuti cu mecanicii specializati pe bmw, mecanici care nu prea au timp de forumuri. In principiu, aici pe forum intra end-useri, oameni care se documenteaza, cunosc aceasta problema si automat previn ruperea lantului printr-un schimb preventiv al distributiei. Dar ce te faci cu majoritatea celor care nu frecventeaza forumurile, care nu cunosc aceasta problema si la un moment dat, dupa ce in prealabil lantul le-a zornait, dar din lipsa cunostintelor, cum trebuie sa se auda un motor diesel, poate din dezinteres, poc la un moment dat in mijlocul drumului si le-a cedat distributia.
    1 point
  37. Pai ala la 2700RON probabil e vandut de magazinul cu care colaboreaza ei, deci cel mai probabil au adaosuri mult mai mari. Pe de alta parte se poate sa fie kit OE, pe cand cel din linkul pus de tine este un kit OEM care costa mai putin. In fond, piesele OEM sunt aceleasi ca si cele OE cu diferenta ca vor avea alte ambalaje si coduri fata de cele OE. OE - Original Equipment, tradus in echipament(piesa) original(a) / OEM - Original Equipment Manufacturer, adica producator de/al echipament/pieselor original(e) in traducere Eu zic ca-i Ok sa mergi si pe acest kit OEM mai ieftin avand in vedere ca cutia de viteze 8HP este construita de ZF si nu de BMW, BMW care de altfel nu produce multe piese ci le cumpara de alti producatori. Kit-ul OE este produs tot de ZF doar ca acestia le vor ambala in alte cutii, cu alte coduri specifice BMW, dupa care le vor distribui doar catre reteaua BMW si nu direct pe piata. Dupa ce aceste kituri OE ajung in reteaua BMW, acestia le vor vinde ulterior pe piata cu niste costuri evident mult mai mari.
    1 point
  38. nu cred ca o sa gasesti detalii despre vreun test specific distributiei la diesel. Am cautat eu pe alte forumuri o vreme si nu am gasit. Poate din schimbul distributiei la un N47 faci un DIY; topic separat eventual.. multi iti vor multumi!
    1 point
  39. Mare curaj pe tine ,dar mai ales pe prietenul tau. Bafta
    1 point
  40. Tare asta.. de treaba vanzatorul Sa te bucuri de ea multi km fara probleme.
    1 point
  41. Bug-ul de la F-uri permite pornirea faa cheie si fara sa inveti vreo cheie falsa sau sa clonezi ceva. Pur si simplu o comanda care se da pe portul de diagnoza permite pornirea. Daca ai access la portul OBD, legi un laptop cu un simplu cablu DCAN, executi o comanda catre CAS (care e alimentat permanent) apoi apesi Start Engine si ai plecat. Eu am gasit acest bug in 2012 din intamplare si am facut ai un mail catre BMW DE cu problema asta. Credeti ca a raspuns cineva? Nici in ultimul ilevel nu e rezolvata iar fix-ul e banal de simplu. 2 linii de cod
    1 point
  42. Aici am un deviz de la cineva care a schimbat distributia in Anglia , este completa cu tot tacamul, nu cred ca trebuie sa schimbi chiar tot cum este pe lista asta .. cum ar fii suruburile, garniture _chiulasa_ . Ce este sub linia rosie sunt toate reperele pentru kitu complet de distributie. http://i63.tinypic.com/wlr8mv.jpg
    0 points
  43. Daca pana acum ai avut tractiune fata si nu ai avut probleme, nu o sa ai nici cu tractiune spate. Depinde de tine ce activitati ai, in ce zone, ce pretentii ai iarna de la masina etc. Daca ai reusit sa iti faci treburile cu tractiune fata nu o sa ai probleme nici acum. Sunt de parere ca un set de anvelope bune este tot ce iti trebuie.
    0 points
  44. Multumesc pentru raspunsuri! Tocmai ce m-am vazut cu un prieten cu un F30 320d Efficient Dynamics, tot automata, tot sport, el are 210.000km foarte reali fara sa schimbe distributia > se aude ideintic cu al meu la cald. Acum na, nu stiu daca asta e de bine sau de rau, adica faptul ca un motor de 73.000km face la fel ca unul de 210.000km Pe de alta parte a pus cineva acum cateva pagini in urma observatiile dintr-un raport PuMA din care eu inteleg ca e normal sa se auda ceva din zona respectiva... PuMA measure A new repair method! N47, N47S, N47T, Grinding noises in the engine, timing chain scraping noise. V1-R2-RO 43863106-32 - 04/05/17 Complaint: Scraping, grinding engine noise during idling when the engine is at operating temperature and from approx. 1200 rpm, which is noticeable inside the vehicle interior. Important: The noise described above from the chain drive is a function noise without further technical effects. It is not based on wear and therefore does NOT also lead to chain breakage! Numai bine, Andrei
    0 points
  45. Pt mine Xdrive-ul e util doar 2 saptamani pe an cand ninge in Bucuresti si vaca de Firea nu reuseste sa stranga zapada timp de 1 luna. Doar atunci este util, in rest e un moft fara de care as putea trai linistit.
    0 points
  46. Presiunea foarte micĂŁ a uleiului, nu e normal acest zgomot, la mine face doar 1 secunda , cauza fiind si uzura mare a pompei de ulei, a motorului si dacĂŁ mai e infundat pe undeva uleiul ajunge greu spre chiuloasĂŁ.VerificĂŁ neaparat uleiul Âşi pompa de ulei.
    0 points
  47. ) Mult mai rau chiar. 70k pe un seria 7 parcat in fata unui bloc comunist(pe vreun spatiu ''verde'' sau sub balcon), si locuit intr-o garsoniera sau ap care valoreaza putin peste un sfert din pretul masinii.
    0 points
  48. Si ce daca nu are trapa....sau cati din voi utilizeaza a naibii trapa??......hai ma sa o lasam balta....e foarte bine fara trapa....nu mai risti sa se infunde gaurile alea....nu ai apa in masina cand ploua mai sanatos....nu ti se mai pateaza tapiteria etc....
    0 points
  49. Cu muci-n in fasole,dai tu. Eu nu faceam aluzie la tine, dar daca te simti, este strict problema ta. Eu nu vreau sa intru in polemici cu tine, dar frecarea si ungerea metalelor, este la fel si in Romania si in Germania. Poti sa schimbi uleiul cand vrei, doar sunt banii tai, asta asa fara sa te jignesc, cum faci tu. Poate multi nu vor sa arunce banii pe fereasta, masina merge la fel de bine si cu schimbul de ulei la 30.000, chiar si in Romania.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.