Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/12/17 in all areas

  1. Salut ! Nu am mai postat de ceva timp pe forum si m-am gandit sa fac si eu un topic in aceasta sectiune. Dupa cateva e39, caruia ii raman fidel am ajuns la e66, probabil am imbatranit E66 740Li, N62/TU, 225Kw Vehicle options S248 Steering wheel heater S2RD BMW LA wheel-spoke 176/mixed tyres S2VA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S357 Protective glazing S358 Climate comfort windscreen S403 Glass roof, electrical S416 Roller sun vizor, rear lateral S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip Vehicle options S437 Fine wood trim S441 Smoker package S442 Cup holder S455 Active seat for driver and passenger S456 Comfort seat with memory S460 Comfort seat, rear, electr. adjustable S466 Roof mouldings in body colour S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S496 Seat heating, rear S508 Park Distance Control (PDC) S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S541 Active cruise control Vehicle options S5AC High-beam assistant S601 TV function S603 Rear display screen S609 Navigation system Professional S611 BMW Night Vision S612 BMW Assist S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S677 HiFi System Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6NA Car telephone in rear compartment S760 High gloss shadow line P7R7 Innovation package Vehicle options P7R8 Innovation package plus L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SA Navigation access request,country-spec. S8SP Control unit COP S934 Dummy-SALAPA S964 Navi DVD to be requested at shipping S9AA Outer skin protection Vehicle options S220 Self-levelling suspension S261 Side airbags for rear passengers S415 Sun-blind, rear S470 Isofix-System S521 Rain sensor S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German
    3 points
  2. Salutare! Sunt membru si urmaresc acest forum de cativa ani si mi se pare minunat ca exista o comunitate asa de mare si de unita de pasionati si fani BMW. Va multumesc pentru informatiile postate care m-au ajutat de-a lungul timpului sa ma documentez si sa ma informez cu privire la masina visurilor mele, Seria 3, pe care anul acesta am reusit sa o si cumpar si sa fie chiar un F30. Masina este 320d F30 din 2013 184cp cu 85.000 km, mai are un an garantie in reteaua BMW, am luat-o personal din Belgia de la o persoana fizica si am adus-o acum aprox o luna, timp in care s-au mai adaugat aprox 3500 km cu tot cu drumul de venit in tara. Sunt mai mult decat incantat cum merge, cat de eficient e gandit totul si ce zvacniri frumoase are in momentul cand ”o rog” sa faca asta. Drumul de intoarcere a fost senzational, am facut testul de viteza pe Germania si a atins 250km/h fara probleme si sigur ar fi mers putin mai mult. Consumul, resetat la plecarea din Belgia, pana in Bucuresti a fost de 4,5%. Cel mixt de pana acum, deasemenea resetat cand am inceput sa merg cu ea in Bucuresti, inclusiv cu cateva drumuri in afara orasului, se mentine dupa aprox o luna, la 6,1% Am pus cateva poze mai jos – sunt la o rezolutie mai slaba pentru a le putea incarca - din pacate la a 4-a fotografie am dat peste eroarea ”www.bmwclub.ro Driver Error” Urmeaza sa ii inlocuiesc saptamana aceasta plasticul din jurul proiectorului din stanga fata care avea acea crapatura de cand am luat-o si ma bate gandul sa ii pun NBT care deasemenea era una dintre conditii la cautarea masinii, insa am facut acest compromis pentru ca mi-a placut foarte mult configuratia acestei masini, nr de km si garantia de inca un an. Pentru upgrade-ul la NBT m-ar ajuta sfaturile celor care stiu sigur – e nevoie si de alt ecran, sau e deajuns sa schimb doar controller-ul si sa fac upgrade la soft? Poate stiti deasemenea pe cineva care ma poate ajuta update-ul hartilor si pentru NBT cu montajul si cu acest upgrade de soft. Mai jos sunt optiunile masinii, cele bold sunt cele mai importante pentru mine, unele fiind obligatorii cand am cautat masina: 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2A6 17"lt/aly Wheels Double Spoke 392 2PA Locking Wheel Bolts 2TB Sport Automatic Transmission 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 4AE Armrest Front Retractable 4AT Int.tr.fini. Black High-gloss 4DN High.trim Fin. Coral Red Matt 423 Floor Mats, Velour 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5DC Folding Rear-seat Headrests 502 Headlight Washer System 507 Park Distance Control (pdc), Rear 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac 6VA Cic Control 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System Professional 698 Area-code 2 7AC Sport Line 7VB Comfort Package 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 Automatic Lock When Driving Away 8V1 Ncap Label 868 Language Version Dutch 886 Dutch / On-board Documentation
    2 points
  3. 1K pe luna o sa bagi numai in reparatii )
    2 points
  4. Cam mic pretul de achizitie pentru 535d ''FULL-OPTIONS''(Greu sa fie chiar full options, asta ar insemna sa aiba printre multe dotari si, night vision, ACC,Head up,incalzire/ventilatie, masaj sau scaune dinamice etc). Pretul nu reflecta intotdeauna calitatea, mai ales la masini vechi, s-h. Dupa parerea mea e greu sa gasesti un E60 535d in stare perfecta de functionare cu km reali in RO. Mai ales la 10mii euro. In Romania se anuleaza in loc sa se schimbe piese, se resofteaza, se codeaza, toti schimba uleiul numai la 10mii km MAXIM, si totusi e plin de rable pe drumuri.
    2 points
  5. E60 535 LCI si mai ales full fĂŁrĂŁ trapĂŁ la 10 mii este combinația perfectĂŁ! Sac fĂŁrĂŁ fund! Succesuri!
    2 points
  6. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  7. Salutare In sfarsit am revenit printre pasionati. Dupa ce am renuntat cu greu la al meu BMW 316 e46, a urmat o perioada de utilizare a masinii parintilor, un Opel Astra H 1.4 pentru aproximativ 5 ani, timp in care am citit forumul si mi-am facut planurile si visele(intrari pe mobile.de aproape zilnice in ultimii doi ani ) de revenire la marca ce imi va ramane mereu in suflet . In cele din urma lunga perioada a luat sfarsit cand cautarile mele zilnice pe mobile au dat roade si am gasit masina pe care o cautam si o asteptam. Astfel ca in Martie (asa ca de maritsor) am plecat spre Germania, Koln , de unde am achizitionat exemplarul mult dorit. Gata cu telenovela sa trecem la subiect . Dupa cum scrie si in titlu masina este un BMW F31 320d (184cp) , automata, fabricatie: 07.2013, Km: 142.000 Dotarile pe care le-am cautat/dorit erau : Xenon, Panorama, Navigatie (lucrez la firma care produce controlerele de navigatie de pe toata gama BMW astfel ca m-am incapatanat sa ajung sa fiu si utilizator al acestui multifunctional). http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/924/dYTzYL.jpg Bonus pe langa cele cautate am primit : - Harman Kardon - optiune de care sunt dea dreptul incantat ; - Cutie automata - la care nu m-as fi gandit neaparat, insa acum mi se pare una dintre cele mai bune alegeri facute De cand am cumparat masina si pana in momentul de fata am aproximativ 9000 de km si sunt foart multumit de ea. Cele realizate pana acum: Revizie completa : Filtre si ulei Revizie cutie de viteza : Schimb ulei si capac baie de ulei + filtre (piese originale BMW , ulei BMW ATF3+ , au intrat aprox 7 l fara schimb cu pompa si scos din convertizor) Schimb placute frana spate Achizitionat cablu pentru codari si realizat urmatoarele: -Functie Start/Stop default OFF -Activat optiune Sports Displays (care din pacate nu afiseaza nimic, informandu-ma ulterior ca functioneaza numai la anumite motoare sau ani de fabricatie) http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/923/8MuBRi.jpg Lista completa a dotarilor spune in felul urmator: ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBA3K31090F667991 Type code: 3K31 Model: 320D (EUR) E-F-R series: F31 Series: 3 Type: TOUR Steering: LL Doors: 5 Engine: N47T Displacement: 2.00 Power: 135 (183 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 668 - SCHWARZ 2 Upholstery code: BDAT - STOFF MOVE/ANTHR Prod.date: 2013-07-22 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2DV 16"LM RAEDER STERNSPEICHE 391 S3AA DACHRELING SCHWARZ S4AE Armrest front, retractable S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt S5DC Rear-seat headrests, folding S6AC INTELLIGENTER NOTRUF S6AE TELESERVICES S6NS KOMFORTTELEFONIE MIT ERW. SMARTPHON S6VB CCC assignment S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8TH SPEED LIMIT INFO S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL P9BD Business Package S205 Automatic transmission S230 Extra package, EU-speciifc S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S258 Tyres with runflat properties S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S402 Panorama glass roof S420 Sun protection glazing S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S465 Through-loading system S481 Sports seat S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S606 Navigation system Business S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698 Area-Code 2 for DVD L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Astept, pareri, sugestii, si imi pare bine sa va salut din nou din postura de membru activ Atasez si cateva poze pentru o mai buna imagine de ansamblu http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/Tk7ebU.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/LSZBOP.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/mnxDaa.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/Q68fGu.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/oyPqxc.jpg
    1 point
  8. Sunt la al treilea bmw si am avut doar tractiune spate fara nici o problema, cand ploua tare sau ninge mergi linistit si esti ok. Nu as lua xdrive pe bmw. pe audi quattro poate Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  9. De obicei ma cenzurez, insa fac si eu parte din aceasta comunitate si am mai condus ceva masini, cred ca esti putin subiectiv si promovezi o imagine putin deformata: -masina ta nu va prinde 250 km/h decat la vale, deoarece constructiv nu depaseste 230 km/h....deci ori ai mers la vale, ori este abaterea vitezometrului/iluzie optica/entuziasmul unei noi achizitii -consumul, de asemenea, este putin tras de par, daca mergi cu o masina cu viteza pe autostrada, nu vei obtine valori de 4, ceva -pozele trebuiesc redimensionate, deoarece ai limita max 1 mb la postare, sau postezi link-uri cu poze catre site-uri externe, gen imageshack In rest, sa te bucuri de noua ta achizitie si sa eviti problemele tehnice.
    1 point
  10. http://i63.tinypic.com/256qjxj.jpg http://i63.tinypic.com/ok1uvb.jpg http://i65.tinypic.com/dmdx5v.jpg http://i65.tinypic.com/2dhipn9.jpg http://i68.tinypic.com/2z8xpc4.jpg well, enfin am reusit sa pun pozele.. thx stormizor pt pont. ref masina, totul ok pana acum, merg la rar vineri, ma rog, un coleg care s a oferit sa ne ajute. TVA din germania deja incasat, de fapt cu vreo 2 saptamani in urma dar n am apucat sa mai scriu. pentru ramburs au cerut un act care sa dovedeasca intrarea masinii in RO, deci nu inscrierea ci doar intrarea. salutari tuturor si pe curand r
    1 point
  11. Ai aici ultima versiune de ISTA-D si P http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180660-ista-d-40622-standalone-ista-p-3621003/page__pid__2407766#entry2407766
    1 point
  12. Daca tu crezi ca masinile care le-ai gasit au km. reali, da-mi voie sa-ti urez ,,vise placute" La buget de 10k, iei masina cu peste 350.000 km. si coaja. In rest au dreptate colegii.
    1 point
  13. Se pot pune in latimi diferite, e nevoie sa verifici pe realoem.com daca nu cumva le ai trecute in CIV. Eu am trecute si si, la E60 si pentru vara am 8j fata si 9j spate, pe 18". Legat de asta, eu am schimbat in afara reprezentantei, a fost ~250 de lei, ulei original. La pachet cu uleiul din ambele diferentiale, a fost cam 750-800 de lei cu tot cu manopera. @ larry p. - daca ai bani de xdrive, ia-l, merita. Eu am mai avut 2 BMW-uri cu tractiune spate, au fost ok, am avut grija mai multa iarna. In paralel, am condus frecvent si un VW tractiune fata. Dintre astea 2, as alege oricand BMW-ul, inclusiv iarna. Acum am unu BMW xdrive, pot sa spun ca imi place, se simte mai lipita de asfalt. La mine a fost un moft, insa nu as mai trece la tractiune spate pentru o masina pe care o utilizez zilnic.
    1 point
  14. Eu nu inteleg care este problema ta !!! Daca te deranjeaza asa urat , vezi ca ai un buton cu X si toate durerile o sa dispara.
    1 point
  15. Iti recomand iarna sa iei piciorul de pe acceleratie in viraje cat de mici cand ai tractiune spate.
    1 point
  16. Pai da numele, daca tot ceri ajutor. Pe viitor sa stie si alti colegi. SKW, ca sa puna volanul stramb, iti dai seama ca trebuie ambitie ) Chiar nu imi imaginezi ce a facut el acolo. Si pt o simpla calibrare de SZL atatea complicatii....
    1 point
  17. Salut. Eu am avut si E90 320 propulsie spate si am acum E90 320 xdrive. Motivul ptr care am ales xdrive a fost un must have pentru mine. Locuiesc intr-o zona a Clujului in care trebuie sa urc cca 1km. Celelalte ierni cand aveam doar tractiune spate trebuia sa las masina la baza pantei, pentru ca nu reuseam sa urc. In aceasta iarna cu xdrive, nu am avut nici cea mai mica problema. Cand parcam la masina cu tractiune spate, cu spatele pe o strada in panta si cu pietris rotile spate mi se invartea in gol, acum cu xdrive nu am aceasta problema. In aprilie, la Paltinis, eram deja cu anvelopele de vara si m-a prins o ninsoare, fiind la o pensiune. Asistenta la coborare m-a ajutat sa cpbor si in aceste conditii pentru ca drumul nu l-au curatat pana la momentul la care eu a trebuit sa plec. A fost un strat de cca 8-12 cm de zapada si nu am avut nicio problema. Pe ploaie am simtit ca pot conduce mai safe cu xdrive decat cu tractiune spate, sunt viraje care le poti aborda cu un plus de viteza neavand senzatia ca spatele fuge. Din punct de vedere al feeling-ului tractiunea spate o simteam parca mai sprintena, chiar daca aveam 163 cp fata de 184cp cat are xdrive-ul; astfel un plus ptr tractiune spate. Un alt avantaj, de ordin estetic de aceasta data: pe xdrive latimea jantelor trebuie sa fie la fel, la celalalt model puteam pune jante in 2 latimi, cu cele de pe spate mai late, conferindu-i o alura mai sportiva. Nu in ultimul rand aspectul financiar. Xdrive are cutie de transfer, schimbul uleiului in cutie m-a costat (in reprezentanta) cca 550 lei + probabil si alte costuri care pot aparea la diversele componente ale sistemului, probleme pe care insa nu le-am avut sa pot spune valorea costurilor. Trage concluzia ptr particularitatile care le ai in functie de zona in care stai sau drumurile pe care le ai cu masina daca ai sau nu nevoie de xdrive. Cum spunea mai sus six in line, ptr mine cele 2 saptamani sau mai multe sa nu folosesc masina m-ar deranja ðŸËĹ Sau m-ar deranja si sa o las la 1 km de casa ptr ca nu pot urca cu ea sa o pun in garaj. Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk
    1 point
  18. 10.000 E60 facelift dotat spre super-dotat? Sigur ca da... Toate-s frumoase de departe. Nu tre sa stii masina, doar sa fie batut in cap ala ce-o vinde pe banii aia, daca-i buna.
    1 point
  19. cum am mai spus cunosc vanzatorul. Asa mai face el ) creste scade pretul dupa cum se trezeste. Nu modifica masinile si credeti-ma niciunul din cei care se ocupa cu "TVA" ul nu se deranjeaza sa aduca lovite sa repare sa etc.. dc s ar deranja? ) doar cosmetizeaza ce iau de la licitatii. Daca e legal? in satucul acesta de tara intrebarea e oare? conform deciziei ICCJ nu este infractiune doar contraventie. Pt cumparator este vreo problema raspuns final: NU nici nu ar putea fi el ne avand niciun mijloc de a verifica astfel de chestiuni cand cumpara un produs de la o firma. Sfat pt cei care cumparati de la vanzatori de genul: Nu i deranjati prea mult daca vreti sa obtineti si niscai discount, daca ii plictisiti mult scapa iute de voi dc? Oferte au destule iar bani fac multi lunar f multi asa ca viata lor nu depinde daca luati voi o masina de la ei sau nu Nihil sine Deo in toate judetele ii pune pe cei care iau cu PFA sau pe pf de afara sa aplice TVA sau nu dupa caz, decide fiscul care ti da o hartie igienica la mana. daca cumperi de la firme nu ti trebuie fituica de la finante. Apropo stie cineva finantele astea cand ne dau banii inapoi pe taxa ilegala? dobitocia aia care crede ca parcul auto se intinereste cu masuri de forta. Asa credea si comunismul ca progresul vine pe canal.
    1 point
  20. si eu as mai pleca luand cu mine si un bidon de apa distilata la 5L si inca unul de ulei la 5L.
    1 point
  21. sfat: baga maine cateva drumuri, cu km si aglomeratie, sa vezi ca totul functioneaza cum trebuie dupa schimburi, sa poti pleca linistit.
    1 point
  22. Eu am avut o problema asemanatoare la un e60 LCI, doar ca nu imi rupea cureaua, doar o arunca afara, la cateva zile. Am presupus ca e imbatranita si ca s-a slabit...asa ca am comandat una noua. Dar, cand am fost la service sa o montez, am observat ca aveam joc la fulia de la vibrochen. S-a dovedit a fi o crapatura in cauciucul fuliei, asa ca a trebuit sa o schimb si pe aia. Macar am gasit-o la timp sa o verifici si tu. Diferenta ar fi ca eu nu am rola intinzatoare
    1 point
  23. "Teoretic practic merg pana la 300.000" EPIC!
    1 point
  24. M-am straduit, n-am putut sa-mi dau seama ...
    1 point
  25. 1 point
  26. ))))) vezi? foarte multi frustrati cu bombe atomice ambulante in masina. Hai sa curga cu minusurile ). Eu ma retrag ca nu fac parte din clubul celor care "au BMW" dar nu au bani de benzina. Asa-s romanii fuduli. Au sigla cu BMW, dar n-au bani sa-l intretina.
    1 point
  27. Salut. Am o nedumerire. Este xDrive-ul necesar (mai ales iarna) sau optional/un moft? Stiu ca probabil e genul de intrebare al carei raspuns depinde mult de preferintele fiecaruia, insa m-ar interesa si parerile celor care au condus si cu xDrive, si fara si daca il considera absolut necesar, mai ales iarna. Din ce vad, xDrive-ul este "optiunea" care ridica destul de mult pretul masinii, si voiam sa stiu daca as putea renunta la el sau nu. Am citit alte topicuri in care s-a atins si acest subiect si au fost colegi care au spus ca doar tractiune spate si cauciucuri bune n-au avut pb, altii ar fi vrut sa aiba xDrive cand au mers la schi, etc. Nu fac un poll pt ca nu ma intereseaza o statistica a celor care sunt pro si contra, ci mai degraba argumentele sau contra-argumentele pt tractiunea integrala. Multumesc! PS: Am condus doar maisini cu tractiune fata pana acum, nu stiu cum se comporta o masina cu tractiune spate, mai ales in conditii de ploaie/zapada/polei, etc. Asta ar fi un argument pro-xDrive pt mine.
    0 points
  28. Care dintre ele are probleme la convertizor?
    0 points
  29. inteleg foarte bine durerea omului pentru situatia neplacuta in care se afla, dar nu pot sa inteleg dezinformarea pe un forum care vrea sa informeze.
    0 points
  30. Motorul invarte chiar daca e rupta distributia.
    0 points
  31. 20 ani am avut tractiune fata. Acum am un E61 ... curbele unde intram cu 80km acum intru cu 100 - 110km. Pot spune ca problemele cu tractiunea spate sunt un mit. Iar daca ai si xdrive ... s-o gatat povestea.
    0 points
  32. Asta-i pb, ca am avut probleme la munte anul trecut de revelion, iar anvelopele de iarna erau ca noi (2 ani, aproape deloc uzate). Plus, cum zicea un coleg mai sus, xDrive-ul te ajuta si pe carosabil umed, pe noroi, etc, nu doar pe zapada/polei. Problema este ca, din ce-am inteles, tractiunea spate se comporta diferit mai ales in curbe, unde fuge mai usor spatele (nici macar ESP-ul nu poate controla masina uneori). Mentionez ca nu (cred ca) m-ar deranja "dezavantajele" enumerate mai sus: masina putin mai grea, nu mai este asa "fun" de condus ca tractiunea spate, etc. Momentan am 115 caluti sub capota, deci 184 sau 218 vor fi mai placut de condus indiferent de tractiune Merci pt raspunsuri.
    0 points
  33. Ce probleme ai intampinat?
    0 points
  34. Daca pana acum ai avut tractiune fata si nu ai avut probleme, nu o sa ai nici cu tractiune spate. Depinde de tine ce activitati ai, in ce zone, ce pretentii ai iarna de la masina etc. Daca ai reusit sa iti faci treburile cu tractiune fata nu o sa ai probleme nici acum. Sunt de parere ca un set de anvelope bune este tot ce iti trebuie.
    0 points
  35. scrie mai citet ca m-am cam chinuit sa inteleg...probabil ai crescut cu "mirc-ul"
    0 points
  36. Da boaska...dar sa stii ca am citit si eu multe despre discuri si placute si aveam lista cu codurile pentru placute fata spate, dar o sa fie brembo sau textar, mai sigur brembo pentru ca am auzit multe lucruri proaste despre ATE la discuri si placute.
    -1 points
  37. Pe e60 525 eu am schimbat 3 seturi de discuri pe fata pentru ca se ovalizau...ultima data am pus originale am scapat de probleme...ate e fix ....acum poate ai noroc si daca mergi incet... pui frane usoare.
    -1 points
  38. Inseamna ca tu inca crezi vrajelile vanzatorilor... s au ovalizst pentru ca sunt foarte proastep
    -1 points
  39. Pai uite asa am fost si eu la service si mi-au spus ca la ATE nu au avut niciodata probleme si chiar daca as avea vreodata le schimba pe garantie, si nu au nici o problema.... cumparate si montate in germania Am avut si jurid si au fost foarte ok.... Si da ai dreptate, depinde de stilul de condus, daca vreau sa distrug o masina o dau gata in cateva zile chiar si cu piese originale
    -1 points
  40. Imagineaza-ti si tu un stil aproape sportiv...
    -1 points
  41. sportiv inseamna sa iasa fum din roti cand ajungi la destinatie si sa cauti extinctorul prin portbagaj, ”destul de sportiv” inseamna sa nu mai cauti extinctorul, doar sa iasa fum si sa le lasi asa
    -1 points
  42. Ai vreo sursa de incredere care sa confirme ce zici? Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  43. La 180 km/h la am 6.7-6.5 l/100,Un motor diesel pana la 250.000 km nu necesita nici o interventie ,dupa aceea trebuie sa vezi ce faci cu filtrul de particule ,teoretic practic merg pamna la 300.000 km fara probleme.Stiu o gramada de motoare pe benzina care pana la 150.000 au avut o gramada de probleme ,injectoare,etc si tot nu merg bine,3.000 benzina. Topicul nu este unul benzina versus motorina.Pe mine om care am dat 15.000 pe masina ma intereseaza consumul ,nu i-mi permit o masina pe benzina. Masina a fost cumparata asteptam o sedinta foto cu ea si cateva impresii de la drumul de intoarcere De-Ro.
    -1 points
  44. la pornire imi arata dtp si imi sta aprins martorul de la frana de mana am observat ca atunci cand o pornesc o alerg putin pe distante scurte si incerc iarasi nu mai are aceeasi putere
    -1 points
  45. Iti faci prea multe griji, anvelope noi iarna si gata, xdrive e doar nice to have pentru mine, ca si comportament in viraje abordate cu viteza: -tractiune spate-comportament supravirator-sau neutru, supravirarea apare atunci cand spatele impinge botul masini spre viraj si poate fi controlat(iei de volan in sens invers, reduci gazul). La tractiune fata daca ti-a fugit de fund nu prea mai ai ce sa faci, iti spun din propie experienta. (m-am invartit pe DN1 la 70-80 de km/h) -Xdrive-ai comportament neutru, usor subvirator, poate iti ofera incredere ceva mai mare in viraje sa zicem. Ca si experienta am condus: 435xi,328xi, M4, M6 pe circuit. Daca gasesti o masina ok nu trebuie eliminate ca nu are xdrive.
    -1 points
  46. De curiozitate, peste 6600 ron. :frantics: Dar poti avea la el si impozit 0 ron
    -1 points
  47. Ia cu Xdrive clar. Nu mai ai nici o problema/grija cand ninge sau 3-4 luni sa mergi pe la munte in vreo excursie. Cu tractiune spate o sa slabesti 20 de kile la prima ninsoare, daca nu ai mai avut...
    -1 points
  48. vise de 250km/h, la fel ca retrofitul la NBT...daca toti prindeau cu 163-184cp +250km/h, pai cei cu +240cp ar trebui sa faca shushu pe F16 ) si daca toti ar trece asa simplu de la CIC la NBT, eu as avea EVO8 ) uite aici care este eroarea la 165km/h...la 250 pe bord...se mareste semnificativ
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.