Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/13/17 in all areas
-
O bucsa un filtru se mai amana , dar cand ai sunete/comportamente dubioase la turbina , motor , cutie de viteze si nu ai intervenit scurt cand ai mai fii putut rezolva ceva, ajungi sa schimbi tot ansamblul.2 points
-
Win spune de ceva timp ca are zgomot specific si o tot amana...sunt de aceasi parere...exista zgomot nu mai stai pe ganduri. Nu exista, apa, paie si bataie. Daca ai norocul sa se rupa fara zgomot...2 points
-
Sincer imi pare rau ca am creat controverse referitor la viteza si consum – intentia cu acest post era alta. Nu sunt un vitezoman si nu as avea vreun motiv sa exagerez. A fost vorba de un test si am facut aceasta mentiune ca parte din experienta drumului de intoarcere care a fost minunat. @Alex_wly: Folosesc si eu constant Waze si am remarcat mereu o diferenta a vitezei din bord cu cea din Waze, indiferent de masina cu care am mers, insa de aceasta data nu m-am uitat la viteza din Waze fiind concentrat la drum. Sunt convins ca trecerea la NBT nu este usoara, daca ai detalii despre proces, m-ar ajuta sa-mi spui, te rog. @Romulus: Multumesc frumos pentru compliment, o sa incerc sa revin aici cu impresii si mentiuni de-a lungul timpului @CNT @cavaliere @ovy218i : Multumesc frumos! @Tavicu: Multumesc frumos, da, inca sunt in perioada in care ma bate gandul - oricum o sa ma interesez la neo_anderson sa vad exact ce presupune @Eugen B: Nu am mers constant cu viteze mai mare de 130km/h, exceptand testul de viteza, depasirile cand din motive de siguranta a fost nevoie de accelerari mai puternice, cand am intrat prin localitati, aglomeratiile de pe drum si in Romania Cu consumul chiar mi-am amintit ca am o poza facuta la intoarcerea acasa:2 points
-
De obicei ma cenzurez, insa fac si eu parte din aceasta comunitate si am mai condus ceva masini, cred ca esti putin subiectiv si promovezi o imagine putin deformata: -masina ta nu va prinde 250 km/h decat la vale, deoarece constructiv nu depaseste 230 km/h....deci ori ai mers la vale, ori este abaterea vitezometrului/iluzie optica/entuziasmul unei noi achizitii -consumul, de asemenea, este putin tras de par, daca mergi cu o masina cu viteza pe autostrada, nu vei obtine valori de 4, ceva -pozele trebuiesc redimensionate, deoarece ai limita max 1 mb la postare, sau postezi link-uri cu poze catre site-uri externe, gen imageshack In rest, sa te bucuri de noua ta achizitie si sa eviti problemele tehnice.2 points
-
frumoasa masina cu o motorizare v8 foarte rara. De curiozitate,cat e impozitul pt. 4000cmc ?2 points
-
In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.1 point
-
DVD 1, Western Europe Full triple Speedcams + 7 Digit Postcode Andorra, Belgium, France, Gibraltar, UK, Ireland, Luxembourg, Monaco, Netherlands Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2, Middle Europe / Central Europe Full triple Speedcams Austria, Belgium, Germany, Croatia, Denmark, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Czech Republic, Vatican City DVD 3, Eastern Europe Full triple Speedcams Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway Poland, Romania, Russia, Sweden, Slovakia DVD 1 WEST EUROPE - DOWNLOAD DVD 2 CENTRAL EUROPE - DOWNLOAD DVD 3 EAST EUROPE - DOWNLOAD1 point
-
Salut ! Nu am mai postat de ceva timp pe forum si m-am gandit sa fac si eu un topic in aceasta sectiune. Dupa cateva e39, caruia ii raman fidel am ajuns la e66, probabil am imbatranit E66 740Li, N62/TU, 225Kw Vehicle options S248 Steering wheel heater S2RD BMW LA wheel-spoke 176/mixed tyres S2VA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S357 Protective glazing S358 Climate comfort windscreen S403 Glass roof, electrical S416 Roller sun vizor, rear lateral S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip Vehicle options S437 Fine wood trim S441 Smoker package S442 Cup holder S455 Active seat for driver and passenger S456 Comfort seat with memory S460 Comfort seat, rear, electr. adjustable S466 Roof mouldings in body colour S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S496 Seat heating, rear S508 Park Distance Control (PDC) S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S541 Active cruise control Vehicle options S5AC High-beam assistant S601 TV function S603 Rear display screen S609 Navigation system Professional S611 BMW Night Vision S612 BMW Assist S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S677 HiFi System Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6NA Car telephone in rear compartment S760 High gloss shadow line P7R7 Innovation package Vehicle options P7R8 Innovation package plus L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SA Navigation access request,country-spec. S8SP Control unit COP S934 Dummy-SALAPA S964 Navi DVD to be requested at shipping S9AA Outer skin protection Vehicle options S220 Self-levelling suspension S261 Side airbags for rear passengers S415 Sun-blind, rear S470 Isofix-System S521 Rain sensor S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German1 point
-
Merg de 5 ani cu tractiune spate, NU AM RAMAS NICIODATA IMPOTMOLIT, daca nu faci pe zmeul iarna si nu deschizi drumuri si poduri, tractiunea spate este excelenta, nu am condus foarte mult 4x4, dar pentru 2-3 saptamani/ an sa zici ca 4x4 este un must have...nu prea cred. Pot chiar sa ma laud ca am urcat pante inzapezite(WRD4),unde Passat si Isignia(viking si hankook) nu reuseau. Parere personala: nu as da tractounea spate pe 4x4, nu acum. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
E normal, cuplezi convertizorul de cuplu. daca iei piciorul de pe frana masina pleaca de pe loc.1 point
-
Astazi am rezolvat problema cu scaunul. Practic s-a rezolvat de la sine. Am fost cu ea la spalatorie si cand sa plec am vazut ca era tras in fata. Am intrebat pe respectivul cum a reusit "minunea" si mi-a zis: L-am impins putin din spate, asa face toate" Acum merge perfect, s-a deblocat practic. Legat de acelasi scaun, mai am o intrebare: * Aveti idee cum dezactivez functia de ajustare automata. De fiecare data cand pasagerul din dreapta cumpleaza centura, scaunul incepe singur sa umfle niste perne laterale si lombare. Nu am reusit sa gasesc in setari functia pentru a dezactiva aceasta optiune. Acelasi lucru patesc si eu ca sofer cu volanul, de fiecare data cand deschid usa, volanul se ridica...cum dezactivez aceasta functie? Multumesc anticipat.1 point
-
Eu am luat masina anul trecut in octombrie, chiar inainte sa vina iarna. A fost prima masina cu tractiune spate si toata lumea cand am zis ca vreau sa imi iau BMW a inceput sa ma descurajeze din cauza tractiunii spate si ca o sa am probleme iarna. Inainte sa vina iarna am luat cauciucuri noi Nokian WR D4 si am echipat masina. Vreau sa iti spun ca nu am avut nici o problema, nu am ramas niciodata impotmolit. Stau in Orasul (Comuna/Sat/Chestie numai Oras nu) Pantelimon unde nu s-a dezapezit deloc. Nu am avut nici o problema toata iarna Am fost si la munte unde pe o portune mai libera si lata am incercat sa fac masina sa patineze, tin sa spun ca nu am reusit. Singura data cand am reusit a fost cand am dezactivat toate sistemele ca sa ma joc in zapada Cea mai tare senzatie dupa ce am luat masina a fost ca in curbe unde simti ca ai pierde controlul nu trebuie sa franezi, ci sa accelerezi! Cea mai tare senzatie! Parerea mea? Daca ai banutii disponibili sa iei xDrive atunci poti sa iei. Dar daca gasesti o masina asa cum iti place tie dar nu are xDrive, nu o refuza din cauza asta! Suntem in 2017 (inca putin si 2018) si sistemele nu mai sunt ce erau acu 10-15 ani, chiar isi fac treaba atata timp cat nici tu nu vrei sa iei curbe pe zapada la 200km/h!1 point
-
Chiar nu-ti inteleg frustrarea. ''De mic copil'' imi doresc si eu un motor mare. N-am resuit, ai reusit tu, trebuie sa ma jignesti pt ca visez ? Lasa-mi, te rog, macar acest drept de a visa... ))) Te-am intrebat foarte serios ce 15k ai bagat, euro, lei , dolari. N-am avut nicio secunda intentia de a fi malitios. Doar mi se pare destul de ciudat sa bagi intr-o masina mai mult decat valoreaza. Esti frustrat, rautacios si penibil ! Nu inteleg de ce si pentru ce !?1 point
-
Poate ai avut un 535d cum cauta si cel care a deschis subiectul. Ieftin, bun si ''FULL-OPTIONS'', de acolo si problemele. Ti-a mancat 15k de ce ? Euro, dolari, lei ?1 point
-
Toate acele probleme pot aparea si la 530D. Astea is riscurile la o masina cu km multi. Si eu am avut in familie un 635 timp de 5 ani. Masina la care am schimbat galeria de admisie (anul asta am curat-o si schimbat toate garniturile), termostatele, fulia, coturile de la intercooler si alte consumabile. Cu o mentenanta la timp nu pot sa spun ca o fost o masina problema.1 point
-
1 point
-
vise de 250km/h, la fel ca retrofitul la NBT...daca toti prindeau cu 163-184cp +250km/h, pai cei cu +240cp ar trebui sa faca shushu pe F16 ) si daca toti ar trece asa simplu de la CIC la NBT, eu as avea EVO8 ) uite aici care este eroarea la 165km/h...la 250 pe bord...se mareste semnificativ1 point
-
Ia cu Xdrive clar. Nu mai ai nici o problema/grija cand ninge sau 3-4 luni sa mergi pe la munte in vreo excursie. Cu tractiune spate o sa slabesti 20 de kile la prima ninsoare, daca nu ai mai avut...1 point
-
1 point
-
730 are motorul M60B30, cutie manuala serie optional automatica, produs 1994-1996. are 218 CP, nu este o racheta. este insa absolut suficient. daca a fost bine intretinut este robust, ajunge la multi km fara probleme. motorul este NIKASIL! 735 are M62B35, cutie manuala/automatica optional. intre 96-98 are 235/238 CP, in LCI 98-01 are 245 CP. masina este deja mult mai dinamica. cu ingrijire buna motorul este robust, ajunge si el la multi km. are insa VANOS, deci e mai sensibil. blocul este ALUSIL. ambele masini daca nu au servisate ca la carte pot duce la costuri mari. cele super-bine intretinute au deja pretul lor, nu se dau pe cateva sute sau 1-2 mii euro.1 point
-
1 point
-
La mine a ajuns masina cu 2 seturi pe 17", 7.5J, ET43. Chestia cu latimea diferita la anvelope e ca diferenta de diametru al anvelopelor (fata vs spate) sa nu depaseasca toleranta de 1% parca. Asta cu orice conditii sper ca pe circuit si nu in trafic, unde la mers legal, nu sunt conditii speciale. Plus ca daca mai esti in masina cu careva, e chiar de bun simt sa nu ii pui viata in pericol. Faci ce vrei si cu xdrive, stie sa faca cerculete, sa mearga de-a latu', trebuie doar sa incerci :frantics: E mult spus ruineaza, ca nu iti place ok, e de inteles, dar departe de a ruina. Ne luam cutii manuale, ca vorba aia, 2 pedale sunt pentru fete . Placerea mestecatului in mamaliga, in trafic. Every day is leg day :super: . Doar daca se defecteaza cutia de transfer, diferentialul sau planetarele. In rest sunt costuri de 150-200 de euro pentru un schimb de uleiuri la 70-100k km. Poate si mai ieftin, daca nu tii la ulei original.1 point
-
Iti faci prea multe griji, anvelope noi iarna si gata, xdrive e doar nice to have pentru mine, ca si comportament in viraje abordate cu viteza: -tractiune spate-comportament supravirator-sau neutru, supravirarea apare atunci cand spatele impinge botul masini spre viraj si poate fi controlat(iei de volan in sens invers, reduci gazul). La tractiune fata daca ti-a fugit de fund nu prea mai ai ce sa faci, iti spun din propie experienta. (m-am invartit pe DN1 la 70-80 de km/h) -Xdrive-ai comportament neutru, usor subvirator, poate iti ofera incredere ceva mai mare in viraje sa zicem. Ca si experienta am condus: 435xi,328xi, M4, M6 pe circuit. Daca gasesti o masina ok nu trebuie eliminate ca nu are xdrive.1 point
-
Vandut. Serban m-a sunat pana la urma, totul a decurs bine pentru amandoi. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Sfatul meu e ca prima data sa iei cartea service si cheia ĂŽn buzunar și sa faci o vizitĂŁ la Automobile Bavaria și sa ĂŽi rogi pe acei domni politicoși de la relații cu clienții sa vadĂŁ dacĂŁ mașina ta din 2007 are acei 108000 km de la achiziționare. E un punct de plecare ĂŽn rezolvarea ca la carte a problemei cunsumului uleiului prin simeringuri. Un alt astpect, pe motor sunt urme de ulei la ĂŽmbinarea diferitelor componente? FĂŁ-i câteva poze sa le vedem.1 point
-
Sa o stĂŁpâneĂâ˘ti sĂŁnĂŁtos, e46, una dintre cele mai reuĂâ˘ite coupe-uri. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk1 point
-
pentru ca a pozat modurile de condus trebuia sa aiba EcoPro, Comfort, Normal, Sport (si Sport+ la cele cu cutia sport cu padele) sau la anii mai recenti EcoPro, Comfort+, Comfort, Sport (si eventual Sport+) nu o lua in nume de rau, dar cred ca cauti tu in bani prea putini sau nu stii ce sa cauti (gen nu stii neparat ce vrei ca si dotari obligatorii) F10 cu scaune normale nu are rost sa cumperi ca vei regreta amarnic (sau te vei mintii singur ca sunt bune si alea) suspensia reglabila in banii aia nu trebuie sa fie un "must have" la fel cu sistemul audio. cel standard se aude ca pe Polo farurile cu xenon nu sunt indeajuns de impresionante, trebuie adaptive ca alea chiar bat mai bine (eu am xenon fara adaptiv si asta chiar regret) asta ce ai postat acum are power reduction, deci nu are 218cp oglinzile laterale trebuie sa cauti cu auto-dim care la fel, ajuta foarte mult noaptea ca sa nu mai spun cat de folositoare e dotarea de recunoastere a semnelor rutiere la noi in tara unde avem o groaza de limitari diferite, nu esti mereu atent si cand te anunta waze ca e politie, nu stii pana la cat sa incetinesti ) si mai sunt cateva dotari care parerea mea sunt mult mai necesare IN SUMA ASTA decat suspensie reglabila. daca le vrei toate, urca spre 21-22 si iei ceva bun (cred...sper...) sau cauta alta motorizare ca oricum biturbo xD asta nu se prea lauda la fiabilitate.1 point
-
1 point
-
Daca nu ma insel este afisat si pe eticheta de pe stalpul usi de la sofer. Tot acolo scrie si motorul si daca este xdrive + informatii despre variantele de anvelope.1 point
-
Inseamna ca dupa 2009 sunt toate euro 5. Oricum x1 nu cred sa existe euro 4, intrucat masina s-a lansat prin 2009. O sa ma uit pe realoem .1 point
-
1 point
-
1 point
-
M5 e60 e de 2 ori mai bomba pana la 250km/h decat rs-ul din imagine. Dar nu sufera comparatie un 4 in linie turbo cu un v10 aspirat. E ca si cum ai compara tricicleta cu scuterul.1 point
-
M5 e nava spatiala:))... iti dai seama ca trage de rupe acest ford ryoraul1 point
-
La ce aroganta imprastii pe forum credeam ca esti plictisit deja de G11... Salut!1 point
-
Salutare! A trecut Kenbobo pe la mine, rezultatul 215-220 cp / 500 Nm. Revin cu impresii dupa ce mai merg cu masina.1 point
-
O fi castigat m47 premii in 2001 dar la ora actuala este depasit tehnologic Dupa mine nu are nevoie de nici un premiu n47.... este un motor foarte bun si atat1 point
-
Toata lumea scrie pe aici de problemele cu n47 si vii tu si spui ca e cel mai bun motor. A castigat motorul asta vreun premiu de cel mai bun motor al anului si nu stiu eu?1 point
-
Stie cineva daca se pot cumpara capacele alea mari din spatele farului, am observat ca am urechile rupte..1 point
-
Sa-ti fac o comparatie, intr-un fel alearga o persoana cu picioare lungi si altfel o persoana cu picioare scurte. Eu am mentionat motoarele sub 2000. Am avut si eu 2.0d de la bmw, ala de 150 de cai. Parerea mea e ca motorul ala e mult mai bun decat orice e derivat din n47.1 point
-
Salutare! Blocul de lumini al F30-ului meu nu are si acea rotita de reglaj cu care ridici sau cobori farurile si ma gandeam sa inlocuiesc blocul cu unul care are asa ceva. Intrebarea mea este - se poate sa fac asta sau nu va functiona ? Atunci cand pun contactul si se aprind farurile ele se ridica si apoi coboara si ma gandesc ca ar merge insa cer parerea celor care stiu mai multe. Si inca o intrebare - se poate scoate suprafata argintie de pe schimbator pentru a o inlocui ? Multumesc !0 points
-
Am avut 2 cu xdrive si 2 fara. Cu cele cu xDrive nici nu ma gandesc cum conduc, trage masina, iese din sleauri de zapada, cu gheata, pot accelera cum trebuie cand e dubios pe jos, simt ca am control. Iar cand nu e zapada, ce chestie xDrive se dezactiveaza deci tot tractiune spate ai. La cele fara xDrive, mai complicat. Tre sa calculezi toate cacaturile. Nu te scoate nici mama anvelopei sau a balansului daca vrei sa parchezi cu spatele si sunt sleauri, sau e putina panta, risti sa pui masina de-a latul si mai iesi doar cu 3 vecini binevoitori. La munte nu mai zic, degeaba accelerezi la urcare daca nu-s ce primarie nu a dat cu nimic pe acolo. La manevre mai dubioase spatele o ia in toate partile deci tre sa mergi cu 10 la ora sa nu-ti vezi portbagajul ca vrea sa te depaseasca.0 points
-
0 points
-
Spune si mie in astia 5 ani cati km ai facut cu masina. De ai schimbat doar galeria de admisie. Si ca sa intelegi omu are vreo 10k si vrea 535d. Automat o sa trebuiasca sa schimbe discuri, placute, revizie motor, cutie.. asta in caz ca nu are nevoie de alt convertizor.. deci deja vorbim de alti bani..0 points
-
Pai cu ce sa incep ? La km astia cutia, cardanu, turbo, galerie evacuare, admisie, furtune intercooler, fulie, brate mai continui ? Eu am avut 535d si vreau sa spun ca in 2 ani de zile mi-a mancat vreo 15k.0 points
-
Pana la urma am fost la service si bĂŁieții au demontat ambele fete de uși. Au confirmat ca se desprinsese acea izolație. S- a lipit din nou.E incredibil totuși ca la o mașina din 2011 ĂŽntre apa in interior. wtf???-1 points
-
Daaa , doar din simplu motiv ca noile piese care alcatuiesc distributia sunt din alte materiale. Doar nu degeaba s-au schimbat codurile reperelor din 2012-2013 (nu mai stiu exact)-1 points
-
Mai fiabil si mai usor de intretinut e un 530d decat un 535d.. care sunt foarte stricacioase.-1 points
-
Am intrebat numai pentru ca viata lantului depinde si de calitatea uleiului din motor (lucru probabil stiut..) ..Zgomotul lantului este mai mic ca intensitate dupa schimbul de ulei decat dupa ceva timp de cand unge si se degradeaza.. Nu e un indicator dar poate fi um semn ca manifestare a zgomotului in privinta distributiei. Desigur ca sunt si alte zgomote care scad in intensitate cu ocazia schimbului. Numai experienta si prudenta salveaza cheltuieli neprevazute.. Oricum, schimbul il faceai cat se poate de des..-1 points
-
Salut. Prima oara cand postez in sub-forumul pt X, pana acum am cerut niste pareri despre seria 5 sau 3, insa m-am gandit sa fiu putin mai "flexibil" si sa iau in considerare si X3, atata timp cat are cutie automata si xDrive. Ce parere aveti despre aceste 2 anunturi si eventual daca stiti ceva despre dealer-ul respectiv: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x3-ID7GmkAL.html https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x3-ID7GmkDF.html Oare nu sunt putin cam ieftine pt dotarile pe care le au? Multumesc anticipat!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00