Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/15/17 in all areas
-
Cam 10000E ar fi pretul corect, nu? E60 ar fi pe la 5000E...si asta daca e LCI, cele nonLCI deja se dau gratis.3 points
-
de parca daca e de RO are e coli? Cu ce-o fi mai buna aia hartanita ca si company car si cu 300k km decat asta? Da mai bine la descriere, adusa din DE desi e de prin BE sau NL , numai impresii si motive aiurea de bagat in seama3 points
-
2 points
-
nu ti pune nici neamtul nimic in brate. te pacaleste la fel de usor ca romanasul. cand am luat x6-le, am mai vazut 2 inainte de cea pe care chiar am cumparat-o, dintre care una avea accident frontal, schimbat tot pana la motor, si se vindea si ca "unfallfrei". am sunat la noi, am verificat dupa serie, am aflat treaba si l-am intrebat: a zis omul ca nu stia, ca nu-i pb, ca nu mai trece "unfallfrei".....ca masina nu are nicio pb. l-am ocarat, i-am zis ca nu se diferentiaza cu nimic de cei din estul europei pe care-i tot blama si am plecat fara sa ma uit in urma. oricum nu a avut nicio apasare sau stres. mentionez ca era neamt neamt, parc mare cu showroom nu curte, in nord vest.....spalati teoretic. absolut zob, pana nu te duci personal si nu verifici pe cat posibil de multe lucruri, nu ai nicio siguranta. si poate si asa mai sunt bombe, ca-i fier....2 points
-
nu mai face icercari pe reglajul geometriei pentru ca poti sa bagi turbina in overboost si sa o faci tandari du-te inapoi cu masina la avd1 point
-
Mergi inapoi la Avd sa-ti refaca turbina,mai mult ca sigur problema la tine este geometria variabila.Ei cand recondioneaza deobicei schimba doar ce este uzat in turbo,degeaba reglezi tu actuatorul...deobicei ei dupa recondionare calibreaza si actuatorul.Au un aparat special1 point
-
Poze noi http://imageshack.com/a/img924/4156/9UsUAZ.jpg http://imageshack.com/a/img923/4616/zTOuL9.jpg http://imageshack.com/a/img923/7420/ZqFoBV.jpg http://imageshack.com/a/img924/3214/0bVicy.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am mai mers putin cu Mazda, are o tinuta foarte buna de drum, dar cam lenesa la acceleratie, macar 150 de cp pe caroseria respectiva era senzatie. In alte ordine de idei, E90 se pregateste de un drum de 1500 km prin tara, am verificat ulei, fluide, presiunea in roti, erori diagnoza, + facut plin de la Moll.1 point
-
Omul isi cumpara masini din Germania pe leasing operational, dar nu mai cumpara lucruri a caror valoare scade..1 point
-
1 point
-
Știu, ca fratele meu sta in Luxemburg, și i s a iregistrat in istoric și când a fost la vulcanizare sa schimbe anvelopele..1 point
-
Caz concret: un tovaras vroia sa cumpere un F10. Am fost sa vedem 15 masini....8 in BUcuresti si restul prin tara. Niciuna dar absolut niciuna nu era corecta sau cinstita. Eu nu am avut probleme sa-mi vand masinile pt ca le-am dat in secunda 2 deoerece toate au fost intretinute la modul maniacal. Am avut un 335i pe care l-am vandut inapoi in Germania pt ca in Ro nu dadea nimeni banii pe el. Ai dreptate ce zici tu, dar la noi piata e varza si samsarii o trag in jos cu harburile lor cu "km reali". Marea problema cand cumperi de la privat e ca mai nimeni nu are facturi care sa justifice ce a fost schimbat. Daca cauti E90-uri, vei vedea ca 99% din ele zic ca au distributie schimbata, discuri fata-spate, fulie, etc. Cand le pui pe elevator sunt vai de mama lor. Eu, din fericire, am leasing operational si la sfarsit de contract dau masina inapoi si aia e, nu mai am grija asta. Evident ca nu am verificat toate masinile de pe piata, dar din ce am vazut, nu era niciuna tipla asa cum o gasesti in Germania. E doar parera mea personala, mai bine ma duc direct in afara si iau de acolo un second cinstit, decat sa umblu dupa 20 de masini si toate sa aiba cate ceva. Repet, fiecare face ce vrea cu banii lui. Are un tovaras un E90 318d de vanzare din 2010 cu 85K km in bord reali, masina lu ma-sa cumparata de noua din reprezentanta. Pana si masina aia care sta in parcare in 80% din timp troncane si nu e bine intretinuta. Nu stiu, poate sunt eu foarte exigent la intretinerea unei masini, dar din RO nu as cumpara. Pur si simplu, cunosc prea multi oameni si prea multe metode de a de a "prepara" masinile pentru vanzare. Problema nu sunt doar samsarii, problema sunt si clientii romani care vor ieftin, bun, impecabil (fara zgarierturi normale) , full options, sub 200K km si pret mic. "Eftin si bun" nu exista!1 point
-
Cel mai bine iti cauti un F10 in Germania, acolo gasesti calitate la pretul corect. Samsarii tot de acolo le iau, dar le dau DOAR 3-400K km inapoi. Stiu ca pe autovit gasesti masini cu dotari multe si pret mai mic, dar asta din cauza ca samsarii vand doar naspeturi. Nu mi-as cumpara masina 2nd hand din Romania nici macar de la Bavaria used cars, la noi pana si reprezentanta vinde daune totale pe post de NOUA, impecabila, fara accident, km reali. E un caz concret cu un F10. Faci ce vrei cu banii tai, dar eu m-as duce in Germania.1 point
-
pentru ca masina s-a "nascut" cu faruri xenon (asa scrie pe decoder) iar acum are halogen...asta asa ca o idee... ca sa nu mai zic ca nu are din ce zice el: suspensie reglabila, cornering lights, geamuri privacy, lumini ambientale, keyless entry, navigatia e retrofit (daca e facut bine, atunci e ok), magazie cd, torpedo racit, oglinzi heliomate... aici recit din descrierea lui nu as cumpara o masina de la oameni care abereaza asa nici daca ar fi masina buna in realitate, pt simplu fapt ca el ia cumparatorul de prost si naiv mai degraba as cumpara de la proprietar, nu ma intereseaza "recent adusa". daca vreau rulata afara, merg si o iau de afara personal pt ca suntem in 2017, nu e inginerie spatiala sa cumperi o masina din Germania de exemplu de la 10 proprietari tot gasesti una buna, dar de la 10 samsari, toate sunt pregatite pt vanzare bafta!1 point
-
Salut, ai incercat sa arunci o privire si pe http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Index ? Eu de acolo mi-am luat un F30 prin reprezentanta BMW si am primit si doi an garantie.1 point
-
Full fĂŁrĂŁ aia și aia...dar e totuși full..Vezi ca e topic separat de vânzĂŁri mașini top1 point
-
CĂŁutați pe farcebook bmw Knet John țeparul, acolo sunt toți cei ĂŽnșelați de nenorocitul de Knet.1 point
-
Stie si meserie dar are preturi mari si muuulta vrajeala ca el e singurul care face, singurul care drege, ca NIMENI in Romania nu are scule ca el si alte nebunii d astea. Trebuie sa mai lucreze la abordare are intotdeauna impresia ca el le stie pe toate si toti clientii sunt niste habarnisti. Pe mine cand am avut un valvetronic ma luase cu niste abureli si pe langa asta imi facea japca la piese. Mi a dat niste preturi imense la piese (adaos maree al lui) i am zis ca e mult si daca ma hotarasc sa vin la el le iau eu singur si fac doar manopera. Si m a luat ca el nu lucreaza cu cacaturi aduse de mine, naiba erau niste piese aftermarket p producator... Mi s a parut putin bolnav la abordare. Pe farcebook cine il vn de bine? Ca are asa atitudine vine unul cu un defect si zice ca stie ce are masina, doar el o poate face in Romania, dar nu spune ce are ori vii la el ori pa )))))))1 point
-
@ionut Imi pare rau ca nu am facut poze la consumul masinilor cu care am avut ocazia sa merg si care chiar nu erau epave.(faptul ca am e46, rezulta ca doar atat imi permit sa intretin...asta nu inseamna ca nu stiu ce inseamna noua tehnologie) ... din pacate de aia avem reputatie de 2 lei astia cu bmw ... facem acuze, ne luam de om fara sa-l cunoastem, il trimitem la plimbare ca nu are seria 6,etc. (iti dai seama daca aveam golf 4 sau altceva ...) App de 1,2 TSI ... asa e, sunt geniale motoarele(trag, consuma putin,taxe mici, tot ce vrei) ... totusi, am o skoda rapid cu motorizarea asta la lucru cu care merg des ... sunt curios cati km mai merge cum trebe :getlost: @arabu asa se pare ) e bine ca avem timp de povesti oricum1 point
-
OEM => fabricate direct de catre producatorul masini (BMW in cazul nostru) OE => compatibile (TRW,FEBI,etc) Teoretic pretul OEM este mai mic decat OE deoarece acesta ajunge din fabrica direct la client (fara intermediar), practic este gresit, deoarece marci precum QWP au o calitate si un pret ... care tinde catre "putin". Corect ? N-am stiut treaba cu febi si Swag.-1 points
-
Eu am dat 550 lei pe manson si nuca (codurile OE).De aceea le dau la 150 lei pe ambele, eu zic ca le dau ieftin. 25117566267 (cod nuca chrome OE) 25117896884 (cod nuca M OE) 25117587478 (cod manson OE) Daca este M-pack nu inseamna ca e mai scumpa, dupa cum vezi cea normala este mai scumpa, iar retapita...pentru cine se multumeste.-1 points
-
-1 points
-
530 xD 2011..full fara ventilatie..trapa..4 butoane active..headup...carlig hidraulic..nav mare..2011 luna 4..17500 ultimul pret..0737196549 dan-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Daca o iei dupa 3/2011 si pana in 300.000 km cu istoric de service sanatos ,stai relaxat ca nu pateste nimic.-1 points
-
-1 points
-
Nu mai funcționeazĂŁ spĂŁlĂŁtorul de parbriz la e46,stergatoarele merg dar pompa de stropgel nu merge,știe cineva de unde e problema,care e siguranța?multumesc-1 points
-
-1 points
-
Foarte bine punctat! Observ ca din ce in ce mai des cadem in paranoia schimbului de ulei, eu inteleg ca Germania nu e Romania, dar nici sa reducem de la 30.000 de km (cat scrie in carte) la 10-15.000 de km. In opinia mea, un schimb de ulei la un F30 in Romania sa fie facut la 20.000 - 23.000 km. P.S Aveti idee ca Germania ocupa un loc fruntas la capitolul poluare? Incercati sa va documentati si sa nu mai faceti din Germania ceea ce nu este.-1 points
-
Slabesti piulita si invarti o tura cilindrul ala de sub ea, ala regleaza cursa dupa care o strangi.-1 points
-
Nu are nimic turbina, daca peste pragul de 2500 ture functioneaza este problema de reglaj. Cu atat mai mult daca e incercata pe banc nu cred sa o livreze cu probleme, se mai intampla ca reglajul sa fie decalat dupa montarea pe masina, trebuie ajustat. Daca se inlocuieste actuatorul nu trebuie neaparat demontata toata turbina, se adapteaza pe masina, cine a mai facut asta o rezolva in cateva minute.-2 points
-
-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00