Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/16/17 in all areas
-
Pretul la BMW sau alte marci ''Premium'' nu mai refleta de mult fiabilitatea, ci doar un brand mai de lux sa zicem asa. Mai demult anumite dotari doar la marcile premium existau. Dar acuma un VW sau Ford din 2015 tine pasul la dotari cam cu orice marca de masini din gama premium, culmea si la jumate de pret si poate sta mai bine si la fiabilitate. La fel este si cu hainele , un tricou noname din bumbac de calitate este 60 lei , si gasesti acelasi tricou doar cu alt brand de la o casa de moda, ce costa 200-300 lei pentru acelasi material , aceasi intrebuitare doar ca poarta alt nume. Platim doar faima , brandul , istoria si din ce in ce mai putin primim fiabilitatea, calitatea.4 points
-
3 points
-
Pana Daniel(Knet John) a fost dat afara de la service-ul unde lucra. A țepuit foarte mulți oameni, și ĂŽn sfârșit au ĂŽnceput sa se ĂŽntoarcĂŁ oameni la service sa ceara socoteala.2 points
-
Colegi, cu parere de rau va parasesc, s-a vandut masinuta. Am trecut la rivali )http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161117/435804254a9596a5a1f2a3d3fd614a29.jpg Sent from my iPhone 72 points
-
Stie si meserie dar are preturi mari si muuulta vrajeala ca el e singurul care face, singurul care drege, ca NIMENI in Romania nu are scule ca el si alte nebunii d astea. Trebuie sa mai lucreze la abordare are intotdeauna impresia ca el le stie pe toate si toti clientii sunt niste habarnisti. Pe mine cand am avut un valvetronic ma luase cu niste abureli si pe langa asta imi facea japca la piese. Mi a dat niste preturi imense la piese (adaos maree al lui) i am zis ca e mult si daca ma hotarasc sa vin la el le iau eu singur si fac doar manopera. Si m a luat ca el nu lucreaza cu cacaturi aduse de mine, naiba erau niste piese aftermarket p producator... Mi s a parut putin bolnav la abordare. Pe farcebook cine il vn de bine? Ca are asa atitudine vine unul cu un defect si zice ca stie ce are masina, doar el o poate face in Romania, dar nu spune ce are ori vii la el ori pa )))))))2 points
-
1 point
-
Cert este, daca chiar vrei sa mergi pe una din cele doua dimensiuni, nu lua 45! Desi este o diferenta mica ca si numar intre 50 si 45, roata o sa fie mai mica vizibil si o sa vina foarte urat pe masina avand foarte mult spatiu intre roata si caroserie1 point
-
Chiar am trecut pe langa un service Bmw dar nu stiam de unde esti, acum sunt pe langa Cascada Bigar, daca trec din nou oras te sun: 650 km facuti pana acum, vazut Cazanele Dunarii, Cascada Beusnita si Lacul Ochiul Beiului:1 point
-
Si eu gandeam asa.. Pana cand, am facut o comparatie putere/litru, si am vazut cum stau lucrurile. Sa faci sa ai peste 100CP/1litru, si sa ai si fiabilitate, totusi, e ceva! Am 2.0/N47D20, remapat la aprox 220CP, iar sa investesti vreo 600EUR piese si vreo 250EUR manopera o data la 150k km nu mi se pare un capat de tara. Sincer, 2.0d de BMW este mai performant decat multe din motoarele pe care le vedem zi de zi pe strada.1 point
-
Din ce vad tu cauti scaune confort care se gasesc pe seria 5 si seria 7, Acestea nu sunt din panza sau alcantara, doar piele dakota/napa Sansele sa gasesti la dezmembrari pe site-urile de profil sunt mai mari ca aici pe forum. Bafta!1 point
-
Salutare grup ! Se pare ca am revenit printre voi, de data asta cu F10. Destul de multumit de mercedes insa nu se compara cu bmw la sportivitate. Am achizitionat ieri un F10 de la Cluj, motor 2.0, automat cu padele, piele, navi mare etc. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
-pana nu ajunge apa la 90 grade trebuie sa eviti sa treci peste 2000 ture si sa accelerezi agresiv -daca mergi sportiv/agresiv/ai rulat cu viteza mare etc. e bine sa il mai lasi pornit 1-2 minute dupa ce parchezi -nu merge constant sub 2000 ture (de exemplu sa mergi in treapta a 6-a cu 100kmh) -nu folosi motorina premium (cea standard protejeaza injectoarele mai bine) -inainte sa ii dai cheie o lasi pe treapta 2 pana se sting o parte din martorii (cel de la bujiile incadescente e important), de obicei dureaza maxim 5 secunde -nu il tura peste 4000 ture. Desi limiteaza de-abia pe la 5000+, nu ii face bine si nici nu are sens deoarece peste 4000rpm are cuplu/putere foarte slabe -verifica starea DPF-ului/EGR-ului si curata`le, se vor infunda inevitabil la un moment dat. Nu anula EGR-ul, va mari durata de incalzire a motorului. -nu baga aditivi sau alte minunatii in ulei/motorina, nu te duce sa faci procedee dubioase precum "decarbonizarea motorului" sau curatarea injectoarelor cu cine stie ce substante dubioase.1 point
-
Cauta sa mergi la un regim de turatie de peste 1800 ture de unde incepe curba de cuplu.1 point
-
Cam 10000E ar fi pretul corect, nu? E60 ar fi pe la 5000E...si asta daca e LCI, cele nonLCI deja se dau gratis.1 point
-
1 point
-
de parca daca e de RO are e coli? Cu ce-o fi mai buna aia hartanita ca si company car si cu 300k km decat asta? Da mai bine la descriere, adusa din DE desi e de prin BE sau NL , numai impresii si motive aiurea de bagat in seama1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daaa , doar din simplu motiv ca noile piese care alcatuiesc distributia sunt din alte materiale. Doar nu degeaba s-au schimbat codurile reperelor din 2012-2013 (nu mai stiu exact)1 point
-
Eu nu inteleg care este problema ta !!! Daca te deranjeaza asa urat , vezi ca ai un buton cu X si toate durerile o sa dispara.1 point
-
Ce bine arata, auto-balm ii ofera un "wet-look" deosebit. Eu folosesc si QD ( Bilt Hamber Auto QD ) dupa auto-balm si dupa unele spalari. In dilutie mica (1:1 - 1:2) ii ofera o stralucire aparte. P.S. Cred ca ne-am intalnit de cateva ori pe DN, prin Corbeanca ~ Otopeni daca nu confund1 point
-
Asa e ai dreptate nu ma pricep. Am bagat Motul in M57 si zici ca era o rasnita de cafea... l-am dat afara si am bagat original BMW si motorul mergea normal. La M54 fostul proprietar a folosit Motul si la fel se auzea motorul ca o rasnita.. am bagat Mobil 1 totul e ok.. Nu imi spune tu mie la ce ma pricep si la ce nu.. eu vb din experienta mea cu uleiul Motul care il lauda toti si este un ulei de tot kkt-ul. Mai cauta prin topicuri si vezi ce spun cei care au folosit Motul la motoarele lor. Si inca ceva daca uleiul e de kkt cum vrei sa iti faca presiune ? Am comparat Motul 5w40 cu Mobil 1 5w40 si vreau sa zic ca Motul era ca apa fata de Mobil.1 point
-
Trebuie sa schimbi injectorul 2. Tot ce trece peste 1-1,2 sunt pe duca. La 4,5 e dus.1 point
-
Salut! Nu te supara pe mine...dar China e China...si cum am spus sunt prea puternice. Stiu ca spui ca asa se vede cu telefonul insa si in realitate tot prea puternice sunt...zici ca sunt ledurile alea albe puternice de le pun toti, ala din exterior e ok...insa cel din interior e prea puternic. Daca iti luai unele albe simple (iti atasez poza mai jos) chiar erau "ochi de inger", la tine sunt "ochi de xenon". My link Si drumul pana aici, acum unul din ele este albastrui...iara astepti pana altele (in speranta ca va trimite altele)1 point
-
Modelele astea sunt facute in era normalitatii! Adica 525=seria 5 cu motor de 2500cmc, nu ca azi 525 ba are motor de 3000 , ba are de 2000 . numa cum trebuie nu e. Bafta1 point
-
CĂŁutați pe farcebook bmw Knet John țeparul, acolo sunt toți cei ĂŽnșelați de nenorocitul de Knet.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se scot suportii de la tetiere. Se foloseste un patent si se apasa pe clema de jos dupa care se trage suportul spre exterior Se scot acele nituri din plastic din spatar, la fel am incercat sa scot nitul fara sa-l rup Se scoate tapiteria din santul spatarului si se extrage spatarul afara Se scoate tapiteria de pe scaunul metalic cu tot cu burete, se taie firul de la plasa incalzire1 point
-
Incepem operatiunea de scoatere a tapiteriei de pe burete. Scoatem tijele metalice de pe partea ce tapiteria pentru a ne fi mai usor la scoaterea inelelor metalice, cele de pe burete raman. Inelele metalice le cracanam pemtru a le putea scoate. Scoatem inelele metalice Deoarece incalzirea nu mai functiona la mine am decis sa tai toata plasa urmand ca pe viitor sa cumpar plasa si sa o adaug pe burete pentru a nu mai baga plasa la spalat. Plasa incalzita la e 46 este cusuta pe tapiterie, ca sa o dai complect jos trebuie desfacuta toata tapiteria din cusatura.Am evitat aceasta operatiune si am ales sa o tai de jur-imprejur Le adaug pe bucati deoarece nu pot baga toate pozele Continuam :1 point
-
Astazi vreau sa va prezint nebunia mea. Un DIY demontare tapiterie scaune fata la e 46 Modelul de scaun lombar cu incalzire Interiorul meu este pretentios , de culoare gri , am incercat cu diferite solutii sa spal scaunele dar fara rezultat. Ultima varianta era masina de spalat , si este singura care a dat roade. Ieri am facut aceasta operatiune cu scaunul pasager, pentru ca nu am gasit topicuri cu desfacerea tapiteriei in care includ si poze , am hotarat sa fac urmatoarea operatiune si cu scaunul sofer , dar de data asta explicand si facand poze. Primul pas scoaterea bornei de la baterie( deoarece deconectam mufa de sub scaun ) si nu vrem erori. Urmatorul pas este scoaterea celor 4 suruburi care tin scaunul ( nu am facut poze doarece un surub a mers foarte greu si eram nervos) deja obosisem ( si nici macar nu incepusem operatiunea la scaun) Sacaunul sofer era foarte muradar Asa arata scaunul sofer inainte de operatiune. Incepen operatiunea de demontare a tapiteriei. Desfacem suruburile care tin aparatorile cu un torx ( nu intrebati dimensiuneile sculelor ca nu mai le stiu ) Pe partea cu spatarul avem doua cleme. se trag de ele cu putere drept. Unii spun ca trebuie sa le rupi, eu nu aveam de rezerva si m-am chinuit sa le scot intregi. Se scoate aparatoarea de pe sina, se trage de ia, e prinsa in cleme Scoatem aparatoarea de la comenzi, este prinsa in cleme Scoatem mufa de la comenzile lombare Desfacem suruburile care tine mecanismul comenzilor si scoatem mecanismul afara La acest mecanism se afla un surub ascuns Scoatem clema ce tine acea tija, se impinge in jos plasticul din mijloc Desfacem tapiteria prinsa prin margine de plastic, tragem cu forta de ia. Se scoate cu tot cu burete. Se taie firul de la incalzire ( alta varianta nu vad posibila deoarece incalzirea e cusuta in tapiterie) se pot lipii dupa. Continuam:1 point
-
+ la BMW: 1) Pozitie mai buna in scaun (pozitie sportiva) 2) Sistemul CIC ofera mai multe informatii despre viitoarele revizii (schimb ulei, lichid frana etc.) 3) Impozit mai mic ) 4) Consum putin mai mic (cel putin pe oras cu aproape 1l) 5) Pachetul lumini ambientale facea totii banii (luminile din manere noaptea luminau ft bine perimetrul masinii) + la Mercedes: 1) Mult mai silentios, atat la relanti cat si-n mers (pe piatra cubica nu se aude nimic, zici ca plutesti) 2) Parbriz mai mare (mi se pare ca ai o vizibilitate mult mai buna) 3) Mai mult loc pentru pasagerii din spate si la portbagaj 4) Designul interior mi se pare mult peste BMW 5) Ceasurile de bord te ajuta foarte mult in sensul ca-ti ofera toate inf necesare ca sa nu-ti iei ochii de la drum (navigatia o pune si la ceasuri, mesajele din telefon le arata la ceasuri...etc.) In rest...astept sa vina zapada sa vad cum se comporta ca sa pot face o comparatie avand in vedere ca am prins 2 ierni cu BMW-ul. Cauciucurile de iarna le-am oprit pentru Mercedes, nu le-am dat asa ca eventualele placeri/neplaceri nu se pot datora anvelopelor. Am pus doar lista de "+", cea de "-" se intelege ca este opusul la fiecare in parte. Eu m-am simtit bine si la BMW, o masina extraordinara, foarte buna as putea sa spun insa la confort Mercedesul este mult peste. Aici bineinteles ca depinde de gusturile fiecaruia.1 point
-
1 point
-
1 point
-
https://www.farcebook.com/dan.knet.9?fref=ts a se uita de 10 ori pana a se apela la serviciile lui !!!!1 point
-
Daca nu este o gluma postul tau,sfatul meu este simplu : vinde-o, este clar ca nu ti-o permiti1 point
-
la atelier,printre alti clienti am mai multe taxiuri la intretinere,logan cu motor 1,4i care au si gpl,in momentul asta toate au 350-400 k fara probleme majore la motor,uzura normala. acum eu am e90/318i/2010,pe care l-am cumparat cu 80k de la bmw din Hamburg,in primul an am schimbat o sonda lambda,anul asta senzor nox,senzor rotatie ax cu came si solenoid. masina are 107k,acum ce baza sa am in masina sa merg in afara daca la amicul meu s-a dus distributia la 76k,prefer sa am e 46/318i/118cp care consuma maxim 1 litru de benzina mai mult dar nu m-a lasat in drum niciodata. printre altele am o dacia dokker van,motor 1,5 diesel luata de noua,acum are 50 k,dar merg mai mult local,ca si in regim de taxi si nu are absolut nimic,e in stare foarte buna.0 points
-
0 points
-
au ajuns motoarele de bmw ca motoarele de dacia 1300,la 100 k trebue sa schimbi lantul si intinzatorul,nici eu nu prea credeam defectul asta cu lantul,eu sunt fan benzina,vineri a venit un amic cu e90 lci 2012,320i cod motor N43 la care am constatat ca s-a intins lantul si trebue schimbat. Masina este luata din reprezentanta din germania- premium selection,acum are 76k. In germania a avut schimb de ulei pe la 20 k. Sincer nu mai prezinta nici o garantie marca asta la modelele mai noi,ma gândesc sa imi iau inapoi un e46 sau sa trec la alta marca.0 points
-
Pe autovit ai scris prima inmatriculare 08/2014. Gresit. Acolo pui prima inmatriculare initiala din Germania din 2008 sau cat a fost (cea de pe brief), nu prima inmatriculare din Romania.0 points
-
Mda.. pe mine ma ajunge 5460 lei/an a cate 4 rate 1360lei/rata la Groupama fara fransiza masina fiind asigurata la 14.000 euro (E60 din 12/2008).Cam de acolo diferenta respectiva... city sunt mai ieftini, masina este asigurata mai putin si ai fransiza 100 euro/eveniment. Oricum bravo pentru casco... niciodata nu se stie! Eu l-am facut din 29 ian, pana acum nu mi sa intamplat nimic, dar astept sa se faca anul si o sa fac vreo 7-8 elemente, daca nu cumva revopsire totala pentru ca...... pot:))-1 points
-
Am fost in weekend la Powertech Buzau pentru DPF OFF, EGR OFF si Soft, sunt foarte multumit de rezultat, Ginel a fost foarte rabdator si mi-a explicat cum se fac modificarile si care sunt benficiile: Before: 150 cp si 335 Nm(din 163 si 340 Nm oficial) After: 184 cp si 405 Nm (putere limitata pentru a proteja cutia automata) http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/cb7909ced53fda22928cb60d7d584535.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/05fc5198623aec504c3d57214d38a6bd.jpg-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Daca o iei dupa 3/2011 si pana in 300.000 km cu istoric de service sanatos ,stai relaxat ca nu pateste nimic.-1 points
-
-1 points
-
Revin cu impresii dupa ce cutia si-a terminat procesul de reinvatare. Update'ul de soft e genial,schimba total comportamentul masinii atat in traficul de zi cu zi cat si cand vrei sa te dai la ea. Te tine mai sus in ture,nu te mai arunca in puncte moarte ale motorului (1200rpm) ,la kickdown nu te mai duce in rosu ca proasta,schimba putin mai sus (4900rpm pe manual,4500sport,4300drive) . Schimbarile de treapta sunt mai rapide,face lock pe treapta 1 si 2,dispare senzatia de patinaj cvt style,pleaca cu 1 de pe loc sub 5km/h si peste 5km/h pleaca cu a2a(aici permite patinaj,atat) . Padelele nu mai au lag deloc la schimbarea treptelor,totul se intampla instant. Per total ma declar foarte multumit. Mai sunt mici bonusuri cum ar fi afisarea treptei pe bord si in d si in s,faptul ca 2/3 nu il mai schimba in 2000rpm sa te arunce in a3a aproape de 1000rpm etc. Per total ma declar multumit,recomand oricui softul de la xHP. Cost total 595ron,45ron softul si 550 licenta . http://sendvid.com/rftffa4j-1 points
-
-1 points
-
BMW 520D LCI manuala 177CP Masina a fost cumparata personal din Germania in 09.2014. La momentul achizitiei masina avea 123.000 km, iar in prezent masina are 182.000 km. Pret : 12000 Euro negociabil Se vinde cu 2 seturi de roti: - Jante de vara aliaj originale (style 124) BMW 18 - cauciucuri Michelin Primacy 3 runflat - Jante de iarna tabla+capace originale BMW 16 - cauciucuri Nokian Wr D4 XL Detalii conform VIN: Vehicle Identification Number WBANX31080C089782 Production Date 2008-08-29 Standard Equipment 346 Chrome-line Exterior 4BX Int. Trim Fin. Grey High-gloss 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package (in masina nu s-a fumat) 465 Through-load System 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6UE Anti-theft Security Sys.f. Navi Dvd 606 Navigation System Business 612 Bmw Assist 616 Bmw Online 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 698 Area-code 2 7RP Advantage Package 7SN Navi Business W.handyprep.bluetooth 8SA Country Spec. Release Of Navigation 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8SP Cop Control 8S8 Country Spec.navi Control (acc) 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory 879 German / On-board Documentation 931 Winter Wheels Instead Of Summer Wh 969 Request Navigation Dvd On Shipping https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GmiQq.html#contact_form#xtor=SEC-81-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00