Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/18/17 in all areas
-
Eu cred ca sunt la fel de importante ambele aspecte, nr de km, cat si intretinerea. Te-am intrebat de km pt ca vad in poza 213.--- km, iar cateva pagini mai in spate erau 260.--- km . Insa pozele acelea si filmarile, au disparut. Daca tot suntem pasionati, hai sa fim si corecti !6 points
-
5 points
-
Nu stiu de ce te-ai uita in primul rand la o masina cu volanul pe partea dreapta. Eu le-as interzice complet la noi in tara. Sunt niste jeguri de masini hartanite si intretinute vai de capul lor, valorand maxim 500 de euro.3 points
-
Consumul raportat de Claudiu poate fi cu greu atins. Daca mergi extraordinar de incet, fara accelerari, pana in 90-100 km/h in extraurban. Am avut x5-3.0sd, vorbesc in cunostiinta de cauza. Pana la urma, sa te bucuri de masina si lasa consumul in pace ca nu asta e motivul pentru care ti-ai luat masina.3 points
-
3 points
-
in masina s-au investit bani si nu exista dubii referitor la starea tehnica/estetica, dar stii ca pretul asta nu il vei lua niciodata! singura varianta sa recuperezi din investitii o stie toata lumea. bafta la vanzare.3 points
-
de parca daca e de RO are e coli? Cu ce-o fi mai buna aia hartanita ca si company car si cu 300k km decat asta? Da mai bine la descriere, adusa din DE desi e de prin BE sau NL , numai impresii si motive aiurea de bagat in seama3 points
-
Ii poti verifica unde doresti dar cred ca intretinerea e mai relevanta decat nr de km.2 points
-
A fost un drum interesant, masina s-a comportat extraordinar de bine si este foarte comfortabila la drum lung. Consum total cu A/C, 4 persoane de circa ~280 total si bagaje 7.9 facut la pompa iar consumul de ulei a fost cam 500 ML in cei ~2200 km, datorita celor 3300 ture la 130 . Mers lejer, fara graba, talpa doar pe anumite portiuni cand mai fortam autostrada grecilor cu un prieten (golf V GTI stage 2). http://oi68.tinypic.com/2hcnwno.jpg http://oi67.tinypic.com/2j2gp3c.jpg http://oi64.tinypic.com/2it6903.jpg Urmeaza > Terminat retrofit spalatoare faruri, splittere CSL, interior electric cu reglab lombar, ma gandeam la un interior negru de m3 , vertebrele l5-s1 cer reglajul!2 points
-
O "mica" revizie: -Ulei motor 8l Castrol EDGE Fst 0w-40 -Filtre Mann -Ulei cutie ZF + baie de ulei OE completa -Kit transmisie intinzator, rola INA curea Conti -Schimb lichid de racire Si o gaura in buget de vreo 4000 lei sper sa nu dorm in boxa )2 points
-
Multumesc! Din "pacate" am trecut-o pe mine SV 86 DUK iar impozitul e 5700ron in Suceava. Sincer nu as fi dat bani pe o masina cu care sa crcul cu actele pe Costel Caisa de nu stiu unde si in caz de ceva sa umblu dupa el...2 points
-
Cam 10000E ar fi pretul corect, nu? E60 ar fi pe la 5000E...si asta daca e LCI, cele nonLCI deja se dau gratis.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Da, am schimbat bordul pentru ca am stricat displayul cu niste teste(incercand sa schimb culoarea) si nu am mai dat km in fata pe noul bord, a fost schimbat doar vin-ul pe el + codare sa nu aiba masina nici o eroare si sa fie perfect functional. De aceea am spus ca ii poti verifica linistit unde doresti, nu sunt asa de relevanti chiar daca are cu 50k peste ce e in bordul actual avand in vedere intretinerea pe care a primit-o. Oricum, daca cineva e interesat de masina se mai uita si la cum merge, cum arata, cum a fost intretinuta , dar din pacate majoritatea romanilor isi cumpara km, sigla si cam atat. Nu conteaza ca masina e rupta ..1 point
-
Te poti orienta si catre un 318i NFL. E mai slab ca putere fata de FL si consuma un pic mai mult, insa este un motor muult mai simplu si usor de intretinut. Orice ai alege verifica bine masina inainte de achizitie.1 point
-
1 point
-
Eu zic sa uiti de e36. E46 fl, benzinar are motoare de 1,8 (316i) si 2,0 (318i), iar ca putere unul are 116 cp iar celalalt 143 cp, ma gandesc ca motor mai mare nu te intereseaza. S-au fabricat din 2002 pana in 2005 si au valvetronic si dublu vanos, sunt motoare complexe la care se poate defecta orice, oricand, mai ales ca sunt vechi si au toate peste 300.000 km (cu mici exceptii). Stiu ca nu te-am ajutat prea mult, dar decizia trebuie sa fie a ta si iti trebuie buget pentru reparatii, pe langa bugetul pentru intretinere... Despre e46 nfl nu stiu nimic, nu am avut modelul acesta.1 point
-
Salut, Vazand ca sunt tot felul de pareri legate de modalitatea optima de intretinere a cutiei automate am zis sa fac un pas pentru a ne usura munca in luarea unei decizii despre ce procedura de schimb a uleiului sa folosim. Cea gravitationala sau cea cu pompa flush. In sensul asta am sunat la serviciul de suport tehnic al celor de la ZF si am comunicat cu ei prin mail. Raspunsul este mai jos Pentru a nu lasa loc de interpretari, o sa ofer traducerea textului din germana "RecomandĂŁm schimbarea uleiului dupĂŁ 8 ani sau un kilometraj de 100.000 km. Practic aceasta operatiune nu este obligatorie, intrucat transmisia este umpluta cu ulei longlife/longterm insa calitatea schimbarii treptelor si confortul la rulare vor fi imbunatatite semnificativ dupa schimbarea uleiului." Cu speranta ca mailul de mai jos va oferi un plus de claritate va doresc o saptamana usoara. "Dear Dragos Andreca,  the following solution has been found for your request: Wir empfehlen einen Ălwechsel nach 8 Jahren oder nach einer Fahrleistung von 100.000 Km. Grundsätzlich benĂśtigt das Getriebe diesen Ălwechsel nicht, da es mit Langzeit-Ăl befĂźllt ist, aber die Schaltqualität und der Fahrkomfort verbessern sich nach dem Ălwechsel merklich. Buna ziua, dle Andreca, In ceea ce priveste schimbul de ulei, metoda recomandatata de producatorul ZF Getriebe Saarbruecken este cea gravitationala, aplicata conform procedurii speciale pentru reglarea finala a nivelului. Metoda de schimbare prin flush prezinta unele riscuri de producere a unor dereglari interne in blocul de valve ce conduce la o functionare ulterioara defectuasa a transmisiei. Cu stima, Razvan Stoica, SERVICE FAUR Bucuresti - ZF Services Partner www.serviefaur.ro  This ticket will be closed within 30 days – please contact us if the solution provided does not work for you. Please reply to this mail using the “Reply” button of you mail client – DO NOT CHANGE THE E-MAIL SUBJECT  For further questions or updates please contact Service Faur s.r.l., telephone: +40(21256)4646.  Always provide your request ID when contacting us regarding this request, please.  Disclaimer: THE INFORMATION CONTAINED HEREIN IS PROVIDED TO THE REQUESTOR ON AN "AS IS, WHERE IS" BASIS, WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND (EITHER EXPRESS OR IMPLIED), INCLUDING BUT NOT LIMITED TO ANY IMPLIED WARRANTIES OF MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A SPECIFIC OR GENERAL PURPOSE AND THOSE ARISING BY STATUTE OR BY LAW, OR FROM A CAUSE OF DEALING OR USAGE OF TRADE. ZF DOES NOT ACCEPT ANY RESPONSIBILITIES FOR ANY LOSS OR DAMAGE WHATSOEVER ARISING FROM ANY CAUSE WHATSOEVER IN CONNECTION WITH THE INFORMATION PROVIDED HEREIN, INCLUDING WITHOUT LIMITATION, ANY DIRECT, INDIRECT, SPECIAL, INCIDENTAL, PUNITIVE OR CONSEQUENTIAL DAMAGES OF ANY KIND, WHETHER ARISING UNDER BREACH OF CONTRACT, TORT (INCLUDING NEGLIGENCE), STRICT LIABILITY OR OTHERWISE, AND WHETHER BASED ON THE INFORMATION PROVIDED HEREIN OR OTHERWISE, EVEN IF ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES.  Kind regards Your ZF Service Desk  ZF Friedrichshafen AG 88038 Friedrichshafen, Germany  http://www.zf.com/technicalsupport  Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Prof. Dr. Giorgio Behr Vorstand/Board of Management: Dr. Stefan Sommer (Vorsitzender/CEO), Dr. Konstantin Sauer, JĂźrgen Holeksa, Michael Hankel, Wilhelm Rehm, Dr. Franz Kleiner, Peter Lake Sitz/Headquarters: Friedrichshafen Handelsregistereintrag Amtsgericht Ulm HRB 630206/Trade register of the municipal court of Ulm HRB 630206"1 point
-
Am patit si eu la alt pc . Reinstall win si sa pui update pe off Time and zone incearca + 7 parca sau -7 Sau E-Sys_Setup-3.30.0-49694: https://mega.nz/#!l0JhHDQb!zwLgH90P0CxXdSN0DiX7sw6f3myexX5pv-_xXqkMpss1 point
-
1 point
-
3.0d de pe X5 are cel mai mic consum din clasa sa. Eu am avut touareg 3.0 tdi v6 si m-a spart consumul, pe cand la x5 scade sub 9 mers civilizat in regim de autostrada + dn.1 point
-
3 bujii arse, porneste ca noua, vara, iarna nu se stie. Aaaaa si auxiliary water pump....wasted.. Welcome back probleme ale 2.0d1 point
-
Si eu as propune o suspendare, chiar ma dispera cu mesajele acest user!1 point
-
Mai degraba o suspendare de post, prea indulgenti sunt moderatorii.1 point
-
Eu am o intrebare: Daca piesele OE de la distributie sunt nasoale, si este clar ca sunt nasoale, dupa numarul de revizii la fiecare componenta, de ce nu recurge nimeni la piese after-market? Eu vreau sa-mi schimb si eu distributia la masina mea, preventiv, dar nu vreau porcarii in motorul meu. Nu ma deranjeaza pretul componentelor originale, ma deranjeaza calitatea lor. Cred ca o sa ma duc la un magazin sa vad cum arata un kit aftermarket pentru distributie, daca au pe stoc, evident.1 point
-
1 point
-
Daca nu se vinde in Romania o sa o pun si pe mobile.de si alte site-uri de afara dar pe asta chiar nu vreau sa o dezmembrez. Oricum cine cauta un 535 in mintile lui si vrea sa scoata si ceva extra din el eu cred ca o sa o aprecieze, o ia gata facuta, dotata si intretinuta exemplar.1 point
-
Astfel, configuratia actuala a masinii este: Navigatie NBT de pe F30 , controller mare cu Touch, complet functionala, inclusiv Sport Display + HDD Intern + harti 2017 la zi (1500e) BLuetooth + handsfree + streaming prin bluetooth AUX Comenzi vocale functionale Camera marsarier Interior comfort incalzit, electric, cu memorii + reglaj lombar + pernite laterale (1000e) Volan M cu padele F1 , reglabil electric Cutie sport Alarma + beep la armare/dezarmare Oglinda interioara electrocrom Faruri bi-xenon adaptive Pachet M Tech cu bara fata M5 completa + difuzor dublu + evacuare Quad Completa inox 76mm + Tipsuri 90mm Senzori parcare fata spate Senzori ploaie + lumina Asistenta cu camera la faza lunga Pachet lumini ambientale + lumini oglinzi + lumini la picioare Plafon interior negru + lumini plafon Perdelute laterale + perdeluta luneta Pilot automat cu functie de franare Pe langa piesele legate de intretinere care se pot regasi in topic, elementele importante le voi sublinia mai jos (toate noi): Jante Style 128 19" 9j + 10j Hyper Black DeepConcave 1200e Suspensie Bilstein B4 M Tech + arcuri EIbach Pro Kit + flanse Sachs : 850e Frane originale BMW : 1000e Turbine hibrid Stage 3 1350e Intercooler mare 500e Evacuare custom 800e Convertizor intarit + revizie completa cutie (ulei, baie, filtru, update soft) 1200e Toate bratele + bielete 500e Sistem alimentare modificat 500e + altele (suporti motor, curele, role, pompa apa, furtunase, electrovalve, releu bujii, bujii, etc) Remapare Stage 3+ pentru motor incluzand mod ECO pe drive + remapare cutie stage 3 Race incluzand mod ECO pe drive1 point
-
1 point
-
Am un prieten cu E220 luat din reprezentanta cu 0km, la 110k km i-a anulat DPF-ul ca se infundase. Nu zic ca are km reali, dar ca idee nu mi se pare un criteriu asa bun treaba cu DPF-ul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu ma supar absolut deloc. Stau intr-un oras mediu,fara prea multe semafoare,nu prea exista termenul de (bara la bara aici),probabil ca de acea ti se pare absurd.. Te asigur ca asta e realitatea.Daca insisti fac o poza la bord si iti trimit. Seria 5 consuma 7.5 mediu . Motor de 2litri ,177 cp,cutie automata ,an 2008. Nu stiu daca ma incadrez in calculele tale,dar eu iti spun ce am avut pe bord. Te salut. Daca ai ras la 10.6 ce o sa faci la aceasta fisa tehnica: https://ro.autodata24.com/bmw/x5/x5-e70/30d-235-hp-dpf/details unde consumul dat de producator este: Consum - urban 10.2 Litre/100 km) Consum - extraurban 6.9 Litre/100 km) Consum - mixt 8.1 Litre/100 km) Eu zic sa razi in continuare,ca este sanatos. Te salut. Multumesc. Exact asa este. Cu siguranta intr-un oras mare cu mers bara la bara,sau cu circulatie greoaie consumul creste cel putin inca 2 litri ! O zi buna.1 point
-
La prietenul tau costa mai mult decat la service, unde ai si garantie. :frantics:1 point
-
Da, M57. Cu distributia nu am avut nicio problema, in schimb pe la 380.000 am schimbat bloc motor, pistoane etc. nu din cauza ca avea probleme ci din cauza ca manca ulei si era zgomotos si vibra simtitor. Mereu trebuia sa am o sticla de ulei in portbagaj in caz de orice. A fost o investitie de siguranta. Pe langa toate acestea, ce ma frusreaza pe mine e convertizorul cutiei care nu tine nici macar un an din pacate. Acum masina e la 445.000 si in afara de niste role care mai scartaie merge impecabil.1 point
-
1 point
-
unde-i M-paket'ul? ca in descriere ai scris si "M-paket" dar nu apare niciunde.. Bafta, o sa ai nevoie, la pretul asta ..1 point
-
Astazi am gasit masina cu o oglinda lipsa. Cine dracu cumpara oglinda de G30 de la second, acum in primul an de la lansare?? Le doresc sa dea banii castigati pe medicamente...1 point
-
1 point
-
Asta stiam dar nu e normal sa ai o distanta de 10 cm intre cap si tetiera. Si sa nu-mi spui ca tetierele de la scaunele confort de pe seria 5/7 cele care pot fi aduse electric inspre cap si ti-l tin ca in palme fix sunt proiectate gresit Rolul lor initial asta a fost dar in timp au adus si o functie de confort prin faptul ca nu-ti mai incordezi asa mult muschii gatului la drum lung. Raman la parerea mea ca nu e normal sa ai o distanta intre tetiera si cap.1 point
-
Toti cei care il sfatuiesc sa ia benzina au diesel. E straniu, Eu merg cu diesel de 10 ani in oras si nu au nicio greata nici filtrele de particule, nici turbinele. Probabil mai conteaza si stilul de mers si cum o intretii si la ce interval ii faci reviziile. Sau poate am avut eu noroc la ultimele 10 masini si nu s-au stricat. ) Ca sa fim ontopic, argumentul ca daca faci km putini merita benzina, e cu dus si intors. In principiu nici benzinarele nu sunt ferite de probleme. Si fiind masina sh, e mai relevant proprietarul anterior decat daca e benzina sau diesel. Pentru ca daca masina a fost batjocorita, poti sa iei 120 i la 80 miii km si sa fie o ghena. Pe de alta parte , diesel cu km putini iar e utopie. Daca a fost masina de Ro, e probabil sa nu fi facut extrem de multi km, pentru ca nu prea ai pe unde. In schimb, Germania spune clar ca un rulaj de 30 40 mii pe an este minim si normal. INcearca sa cauti si pe bmw used cars, au preturi mai mari insa sunt sanse sa fie masini ok.1 point
-
Am fost sapt trecuta Buc-pitesti-transfagarasan-rasnov-poiana prasov-paraul rece-predeal-transbucegi-buc. Mers foarte sportiv pe drumurile cu serpentine, mers normal pe autostrada si DN consumul a fost 12,4. Amicul cu care am fost avea e60 lci 525d si a avut 8,5 in aceleasi conditii. La 100 sub 10 130 10,5 150 tot 10,51 point
-
Da, juma de motor, atata doar ca nu compari aerodinamica unui seria 6 cu cea a unei caramizi, adica outlander.0 points
-
0 points
-
Am nevoie de ajutor cu niste raspunsuri profesionale din partea celor care se pricep daca se poate.. Atunci cand inlocuiesti supape si umblii pe acolo la axele cu came, trebuie centrate pe banc supapele?si arcurile respective de la supape cu restul componentelor? sau pur si simplu se monteaza intr-un mod normal cum nu poti sa gresesti? Stiu ca _chiulasa_ se verifica eventual rectifica. Se pun intr-un fel special si daca nu le pui bine poate sa nu functioneze motorul cum trebuie? Sau se poate trimite _chiulasa_ cu tot cu supape pentru verificare?0 points
-
Nu e nevoie de topic nou...cine il intereseaza citeste aici, cam multe pagini...dar cred ca o sa rasune "distributia colegului WIN" pe forum, nu vroiam sa fiu faimos prin asta pe forum...dar ce pot sa fac. Zici ca am furat masina la ce ghinion am, sunt frustrat pentru ca trebuia schimbata si gata...! Altii se lauda cu zgomotele care le aveau ei de ani de zile...aia de la BMW (mhs craiova) mi-au zis ca motorul e impecabil si toate astea m-au facut sa mai aman distributia in ciuda altor lucruri care le-am facut la masina deoarece salariul in fiecare luna tot acolo s-a dus. Am facut o lista la ce ma astept..: -Intake valve (11127797711) 8 bucati -Exhaust valve (11348511622) 8 bucati -Compensating shaft (11278509300) 2 bucati -Gear wheel (11277802575) -Gear wheel (11277802576) -Gear wheel (11277800523) Cine stie si are habar daca poate sa ma ajute cu o parere, cam asta as fi dispus sa schimb daca este totul in regula inclusiv verificarea/rectificarea chiuloasei...bineinteles nu stiu daca si unele componente de la supape ( inca 16 si 16 bucati care unii zic ca se schimba si alea cand schimbi supapele) si alea costa fiecare cat o supapa. Ma gandeam sa dau baia jos prima oara inainte sa las motorul in jos si daca arborele cotit cu cuzinetii sunt afectati nici nu mai are rost sa ma uit la supape si sa incep sa caut alt motor...Daca au scapat astea de jos sper sa fi scapat si axele cu came.. 194.000 km reali fara sa fie umblat la cutie/motor si multe altele... dar cu zgomot de distributie de cel putin un an vechime sa nu zic 2 de cand am luat-o. La inceput parca parca se auzea un tacanit din cand in cand la rece, dupa a inceput sa faca clar si dupa a inceput sa se auda un zgomot in plus cu cat erau RPM mai ridicate, era lantul larg din zgomotul care il facea. Sunt curios daca in paginile astea cu distributie mai e cineva care a patit ca mine desi nu conteaza. P.S Lanturile mi se par de toata jena, mai ales cel de la pompa de injectie, este foarte subtire, am vazut lant de bicicleta care pare mai solid ca el. Chiar si "cel gros", cel lung...mi se par foarte subtiri si inguste, pai cata forta poate sa exercite motorul respectiv...pune frate lanturi cu pinioane si patine sa fie grele sa le tii in mana...in fine! Nu inteleg cum invartea motorul asta la automat fara sa se auda nimic urat la ce este acolo, la ce ghinion am si am avut " in ale auto" ma astept la orice...sa gasesc arborele crapat bucati si supapele facute acordeon, nu ma mai surprinde nimic cand e vorba de mine. Cum v-am spus, va tin la curent, sper maine sa dau motorul jos si eventual sa desfac si baia+ _chiulasa_ tot la fel dupa program. Multumesc de incurajari si daca aveti pareri si idei in legatura cu ce v-am rugat, va astept aici sau pe privat! Multumesc!0 points
-
AstĂŁzi, pentru a doua oarĂŁ in câteva luni, mi s-a dus apa la 107âŹÂ˘C(meniu din bord) M-am dat jos si am constat ca ventilatorul nu a cuplat la 105âŹÂ˘C.. Am mai pĂŁtit o singura data, acum o luna-doua. Am parcat masina, am oprit-o, dupĂŁ care am zis sa o mut in alta parte. In momentul in care am pornit-o din nou, pana la terminarea manevrei am observat ca temperatura apei crescuse si ventilatorul nu ĂŽnvârtea. Am oprit-o pana am dat jos capacul de sub capota, i-am dat cheie si a pornit ventilatorul. Pe tester nici o eroare.. Valoarea standard a acului cand e la 90⏠grade indica temperatura de la 75 la 115¢C. Am codat ceasul ca acul sa se ducĂŁ spre rosâ˘u daca apa trece de 106âŹÂ˘C (la 105 deschide termostatul), asa am sesizat rapid ca ĂŽncepe sa se ĂŽncĂŁlzeascĂŁ.. E normal ceea ce s-a ĂŽntâmplat? Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00