Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/19/17 in all areas

  1. Deviem de la subiect si uitam esenta, kilometrajul masluit. Culmea e ca orice dovada in care erau mai multi km in bord s-a sters subit din paginile anterioare. Ceea ce ma face sa cred, inca o data, ''ca ai uitat sa specifici, nicidecum ca ai incercat sa ascunzi asta''. O masina nu are doar piesele enumerate de tine. Are mult mai multe care se pot uza, inclusiv caroseria(tabla, structura...) Asa la cum pui problema, cine pune motor nou pe masina trebuie sa puna km la 0.
    10 points
  2. Eu cred ca sunt la fel de importante ambele aspecte, nr de km, cat si intretinerea. Te-am intrebat de km pt ca vad in poza 213.--- km, iar cateva pagini mai in spate erau 260.--- km . Insa pozele acelea si filmarile, au disparut. Daca tot suntem pasionati, hai sa fim si corecti !
    10 points
  3. si eu ca si multi altii intru aici din pasiune pt marca asta, excludem userii care intra doar sa isi repare masina pe forum, dar nu ai fost deloc ferm pe pozitii. -trebuia de la bun inceput sa spui ca ai km modificati -faci chiptuning, codari si vrei sa spui ca nu stii ce s-a intamplat cu km si cum se procedeaza...fara intentie nu se modifica km, doar schimband niste ceasuri -nu ti-a oferit nimeni un pret mic pe masina, pentru ca nici nu e topic de vanzare...ci doar ne-am dat cu parerea, noi cei care am trecut prin investitii si apoi vanzari -marea problema in tara asta clar a fost, este si va fi nr de km masluiti (fara aluzie) -cei care cauta masini intretinute la sange si ieftine se uita dupa masini de maxim 8000 de euro, de la 10-12.000 in sus ori sunt samsari ori oameni care stiu ce vor
    5 points
  4. Atata timp cat nu ai masina de noua, nu poti vorbi despre intretinere exemplara. N-ai de unde sa stii cum a fost intretinuta anterior. Dupa parerea mea, 50.000km in plus sau minus la peste 200.000km rulati, sunt incredibil de importanti. Asa e, majoritatea romanilor cumpara km si sigla (sa fie in bord 149000km, nu mai conteaza realitatea). Ca si in cazul de fata, ce mai conteaza 50000km. Intretinerea e baza. Si e plin de rable pe sosele. Dar, dupa parerea mea, ai uitatat sa mentionezi si bordul schimbat cu km in minus pe langa lunga lista de imbunatari. Eu iti acord prezumtia de nevinovatie si, sunt convins ca in cazul vanzarii, chiar si cuiva din afara forumului, i-ai fi spus acest aspect ! O seara buna !
    5 points
  5. asa se intampla cand vine Dorel cu lancea de 200+ bari prea aproape de lac ... sau la un unghi gresit
    2 points
  6. Cei de la BMW nu se pricep la codat ĂŽnseamnĂŁ...
    2 points
  7. Nu stiu de ce te-ai uita in primul rand la o masina cu volanul pe partea dreapta. Eu le-as interzice complet la noi in tara. Sunt niste jeguri de masini hartanite si intretinute vai de capul lor, valorand maxim 500 de euro.
    2 points
  8. Salut, Vazand ca sunt tot felul de pareri legate de modalitatea optima de intretinere a cutiei automate am zis sa fac un pas pentru a ne usura munca in luarea unei decizii despre ce procedura de schimb a uleiului sa folosim. Cea gravitationala sau cea cu pompa flush. In sensul asta am sunat la serviciul de suport tehnic al celor de la ZF si am comunicat cu ei prin mail. Raspunsul este mai jos Pentru a nu lasa loc de interpretari, o sa ofer traducerea textului din germana "RecomandĂŁm schimbarea uleiului dupĂŁ 8 ani sau un kilometraj de 100.000 km. Practic aceasta operatiune nu este obligatorie, intrucat transmisia este umpluta cu ulei longlife/longterm insa calitatea schimbarii treptelor si confortul la rulare vor fi imbunatatite semnificativ dupa schimbarea uleiului." Cu speranta ca mailul de mai jos va oferi un plus de claritate va doresc o saptamana usoara. "Dear Dragos Andreca,  the following solution has been found for your request: Wir empfehlen einen Ălwechsel nach 8 Jahren oder nach einer Fahrleistung von 100.000 Km. Grundsätzlich benĂśtigt das Getriebe diesen Ălwechsel nicht, da es mit Langzeit-Ăl befĂźllt ist, aber die Schaltqualität und der Fahrkomfort verbessern sich nach dem Ălwechsel merklich. Buna ziua, dle Andreca, In ceea ce priveste schimbul de ulei, metoda recomandatata de producatorul ZF Getriebe Saarbruecken este cea gravitationala, aplicata conform procedurii speciale pentru reglarea finala a nivelului. Metoda de schimbare prin flush prezinta unele riscuri de producere a unor dereglari interne in blocul de valve ce conduce la o functionare ulterioara defectuasa a transmisiei. Cu stima, Razvan Stoica, SERVICE FAUR Bucuresti - ZF Services Partner www.serviefaur.ro  This ticket will be closed within 30 days – please contact us if the solution provided does not work for you. Please reply to this mail using the “Reply” button of you mail client – DO NOT CHANGE THE E-MAIL SUBJECT  For further questions or updates please contact Service Faur s.r.l., telephone: +40(21256)4646.  Always provide your request ID when contacting us regarding this request, please.  Disclaimer: THE INFORMATION CONTAINED HEREIN IS PROVIDED TO THE REQUESTOR ON AN "AS IS, WHERE IS" BASIS, WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND (EITHER EXPRESS OR IMPLIED), INCLUDING BUT NOT LIMITED TO ANY IMPLIED WARRANTIES OF MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A SPECIFIC OR GENERAL PURPOSE AND THOSE ARISING BY STATUTE OR BY LAW, OR FROM A CAUSE OF DEALING OR USAGE OF TRADE. ZF DOES NOT ACCEPT ANY RESPONSIBILITIES FOR ANY LOSS OR DAMAGE WHATSOEVER ARISING FROM ANY CAUSE WHATSOEVER IN CONNECTION WITH THE INFORMATION PROVIDED HEREIN, INCLUDING WITHOUT LIMITATION, ANY DIRECT, INDIRECT, SPECIAL, INCIDENTAL, PUNITIVE OR CONSEQUENTIAL DAMAGES OF ANY KIND, WHETHER ARISING UNDER BREACH OF CONTRACT, TORT (INCLUDING NEGLIGENCE), STRICT LIABILITY OR OTHERWISE, AND WHETHER BASED ON THE INFORMATION PROVIDED HEREIN OR OTHERWISE, EVEN IF ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES.  Kind regards Your ZF Service Desk  ZF Friedrichshafen AG 88038 Friedrichshafen, Germany  http://www.zf.com/technicalsupport  Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Prof. Dr. Giorgio Behr Vorstand/Board of Management: Dr. Stefan Sommer (Vorsitzender/CEO), Dr. Konstantin Sauer, JĂźrgen Holeksa, Michael Hankel, Wilhelm Rehm, Dr. Franz Kleiner, Peter Lake Sitz/Headquarters: Friedrichshafen Handelsregistereintrag Amtsgericht Ulm HRB 630206/Trade register of the municipal court of Ulm HRB 630206"
    2 points
  9. Chiar daca nu am mai scris, nu am stat deloc. Voi incepe usor sa enumar schimbarile. 1. Am schimbat slapii : Style 128 19" , 9j ET24 fata + distantiere de 2cm, 10j ET14 spate. Anvelope Pirelli P Zero 245/35/19 fata si 275/30/19 spatele http://103.imagebam.com/download/9eFA422KtMaiwfDdEJLsIQ/55251/552500403/1.jpg http://104.imagebam.com/download/KXaomh28TOquGj4DCLchUQ/55251/552500423/2.jpg http://103.imagebam.com/download/8ID-BytKFORBaBCpPiQSBQ/55251/552500433/3.jpg http://102.imagebam.com/download/Js6-PLDA7SFoBDpek58zfg/55251/552500443/4.jpg
    2 points
  10. @Bomb3009 Mersi! Incerc pe cat posibil sa o tin can mai curata. Daca ma mai vezi prin oras da un semn @Ckh Abia acuma am avut timp sa il montez, normal ca le arat :hyper: Dupa curatare volanul chiar arata ca unul nou. Mersi inca o data! Poze cu volanul de M3 DCT: http://thumbnails101.imagebam.com/54644/511083546432140.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/54644/12bb80546432149.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/54644/ef7a93546432159.jpg Mai trebuie activate padelele.
    2 points
  11. Prietene ,ei nu sunt inganfati si figuranti .....tu esti super habarnist.Masina ta este OMOLOGATA doar cu jantele alea care au chiar sens de rotatie cum zice colegul.RAR-ul discuta cu tine strict de omologare care asa a fost facuta de BMW pentru masina ta. .Primesti omologare daca masina este cum a facut-o BMW Ce faci tu dupa aia .....ai putea chiar pune si roti de autobuz.....nu e treaba noastra .Oamenii aia doar isi fac treaba.La masina mea de exemplu am in talon si 16 ,17,18 cu fata spate diferit ...dar asa a fost ea omologata de BMW.
    2 points
  12. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  13. Rai suntem unii cu altii...just saying...
    1 point
  14. Salut,nu include volanta ...si kitul eu zic ca a fost complet....dar cea mai mare gresela pe care am facut o ,este ca nu am schimbat si volanta noua....dar saptamana viitoare schimb si volanta. am inceput si noi cu probleme...BMW ul nu mai este ce a fost odata . :frantics:
    1 point
  15. fix la fel am patit si eu, m-am dus cu CoC-ul si nu voiau in ruptul capului sa imi treaca jantele pe 17, fiindca nu era mentionat numarul international de omologare, ceva de genul. au zis si ceva de CO2. pe moment m-am enervat, fiindca tocmai venisem de la dealer si ei ma asigrasera ca acel certificat e tot ce imi trebuie. am sunat la dealer plin de nervi, cei de acolo imi ziceau ca au eliberat multe astfel de certificate si nu au primit comentarii la RAR. in sfarsit dupa multe discutii cu inginerul RAR, de genul: "pai daca pe stalpul masinii am trecuta dimensiunea asta si in CoC e specificata dimensiunea cat si stilul jantei, unde e problema?", au acceptat sa imi omologheze. eu te sfatuiesc sa faci o programare la alta reprezentanta RAR, poti merge unde vrei tu in tara asta, ti-as recomanda: Vaslui, Iasi, Piatra Neamt. Eu am facut omologarea prin Aprilie parca.
    1 point
  16. Jantele alea nu le curatai si tu pe masura calitatii pozelor...?!
    1 point
  17. Cam are logica in ceea ce priveste acest aspect, asta daca te gandesti ca pompa aia creaza o anumita presiune a.i. sa impinga uleiul prin toate acele orificii/spatii reduse, sa puna uleiul in miscare chiar si acolo. Nu contest ca-i si gresit sa utilizezi acea pompa flush, doar ca daca producatorul cutiei spune acest lucru, mai degraba vreau sa tin cont de ce zice el si nu un mecanic care se vrea a fi mai catolic decat papa.
    1 point
  18. Rezolvat, fuse 77 are climate control unit si glovebox light, la montare/demontare cred ca am facut scurt sau ceva si s-a dus siguranta.
    1 point
  19. Si eu as propune o suspendare, chiar ma dispera cu mesajele acest user!
    1 point
  20. Mai degraba o suspendare de post, prea indulgenti sunt moderatorii.
    1 point
  21. Astfel, configuratia actuala a masinii este: Navigatie NBT de pe F30 , controller mare cu Touch, complet functionala, inclusiv Sport Display + HDD Intern + harti 2017 la zi (1500e) BLuetooth + handsfree + streaming prin bluetooth AUX Comenzi vocale functionale Camera marsarier Interior comfort incalzit, electric, cu memorii + reglaj lombar + pernite laterale (1000e) Volan M cu padele F1 , reglabil electric Cutie sport Alarma + beep la armare/dezarmare Oglinda interioara electrocrom Faruri bi-xenon adaptive Pachet M Tech cu bara fata M5 completa + difuzor dublu + evacuare Quad Completa inox 76mm + Tipsuri 90mm Senzori parcare fata spate Senzori ploaie + lumina Asistenta cu camera la faza lunga Pachet lumini ambientale + lumini oglinzi + lumini la picioare Plafon interior negru + lumini plafon Perdelute laterale + perdeluta luneta Pilot automat cu functie de franare Pe langa piesele legate de intretinere care se pot regasi in topic, elementele importante le voi sublinia mai jos (toate noi): Jante Style 128 19" 9j + 10j Hyper Black DeepConcave 1200e Suspensie Bilstein B4 M Tech + arcuri EIbach Pro Kit + flanse Sachs : 850e Frane originale BMW : 1000e Turbine hibrid Stage 3 1350e Intercooler mare 500e Evacuare custom 800e Convertizor intarit + revizie completa cutie (ulei, baie, filtru, update soft) 1200e Toate bratele + bielete 500e Sistem alimentare modificat 500e + altele (suporti motor, curele, role, pompa apa, furtunase, electrovalve, releu bujii, bujii, etc) Remapare Stage 3+ pentru motor incluzand mod ECO pe drive + remapare cutie stage 3 Race incluzand mod ECO pe drive
    1 point
  22. DPF este un filtru, la fel cum este si filtrul de ulei. Se schimba, nu se anuleaza. In cel mai rau caz, se curata !
    1 point
  23. la atelier,printre alti clienti am mai multe taxiuri la intretinere,logan cu motor 1,4i care au si gpl,in momentul asta toate au 350-400 k fara probleme majore la motor,uzura normala. acum eu am e90/318i/2010,pe care l-am cumparat cu 80k de la bmw din Hamburg,in primul an am schimbat o sonda lambda,anul asta senzor nox,senzor rotatie ax cu came si solenoid. masina are 107k,acum ce baza sa am in masina sa merg in afara daca la amicul meu s-a dus distributia la 76k,prefer sa am e 46/318i/118cp care consuma maxim 1 litru de benzina mai mult dar nu m-a lasat in drum niciodata. printre altele am o dacia dokker van,motor 1,5 diesel luata de noua,acum are 50 k,dar merg mai mult local,ca si in regim de taxi si nu are absolut nimic,e in stare foarte buna.
    1 point
  24. Ce pareri ? Test la bmw direct si vezi dupa ce iese.
    1 point
  25. Poze noi http://imageshack.com/a/img924/4156/9UsUAZ.jpg http://imageshack.com/a/img923/4616/zTOuL9.jpg http://imageshack.com/a/img923/7420/ZqFoBV.jpg http://imageshack.com/a/img924/3214/0bVicy.jpg
    1 point
  26. Pe CB am consum mai mare decat la pompa! Am testat de cel putin 10 ori acest lucru! Si pentru mers exclusiv in oras si combinat si doar afara! Niciodata nu am avut consum mai mare la pompa! Distantele pentru care am testat au fost de minim 500 km!
    1 point
  27. Poate invers. La pompa e consum mai mare, comparativ cu CB-ul. Nu cred sa faca X1 o exceptie. LA toate masinile am vazut un consum mai mare la pompa fata de BC, cu valori cuprinse intre 05 - 1 l/100 km., invers nu am vazut.
    1 point
  28. Atata timp cat la fiecare alimentare NU resetezi CB-ul, este eronat ce indica pe bord.
    1 point
  29. E60 > LCI > 535d > M-Pack > NBT > style 128 > Ce sa iti doresti mai mult ? Felicitari :goodjob:
    1 point
  30. jantele de la ED sunt "speciale", au chiar sens de rotatie. de fapt si suspensia e diferita, garda la sol fiind mai joasa, cutia e diferita, rapoartele sunt altfel etajate, ceva piese la motor la fel, difera, plus multe alte chestii marunte...asa ca lasati contrazicerile. asa era la primii ani de F30, acum nu m-am mai uitat sa vad cum e la LCI, iar aici nu cred ca e vorba de un LCI... puteti echipa masina cu ce jante vreti, dar se retine talonul la orice verificare, iar masina nu se va comporta cum trebuie cu jante pe 19 spre exemplu
    1 point
  31. Am avut modelul si iti pot spune ca nu este admisa alta dimensiune la ED f30 in afara de cea pe 16''
    1 point
  32. da, te inseli, ED vine cu o singura dimensiune pe 16 PUNCT, nu exista o foaie in care sa scrie altceva
    1 point
  33. este modelul Efficient Dynamic si vine doar cu roti pe 16 schimba jantele daca vrei sa treci RAR-ul pe modelul asta nu sunt omologate jante mai mari de 16
    1 point
  34. Am facut din nou revizia (ulei Liqui Moly 5w30, filtre Mahle) si am comandat discuri de frana OE fata-spate, placute si senzori Textar, astept sa ajunga sa le vad sus pe masina deoarece au si uzura si au inceput sa vibreze la franare. @Cookie Nu m-am suparat, doar altfel nu mai postam si accept orice fel de parere dar faceam asa o medie a postarilor tale vis-a-vis de masina mea: jantele nu merg, tipsurile prea mari, masina nu e de drag, etc. Doar pt ca e diferita, nu inseamna ca e urata. Sunt satul sa vad e60 cu aceleasi modele de jante, cu tipsuri mici care par gatuite, etc.
    1 point
  35. 12.9 e un timp foarte bun, ca si comparatie eu am scos 12.7 dar cu 580cp, 630NM si Quattro, e drept ca si la cca 40C temperatura ambientala care iti afecteaza tare IAT si incepe sa sufere de heatsoak, dar ca si timp pentru un diesel RWD e foarte bine. Cum pleci de pe loc?
    1 point
  36. Masina de drag sau nu, am scos timp destul de bun chiar si cu plecari proaste. M235i a scos 13.3, cupra r softat 14.56, etc. Ideea participarii a fost sa vad unde ma situez ca putere fata de alte masini cu pretentii , mai mult de amuzament dar uite ca m-a prins putin microbul si desi e doar tractiune spate pot scoate timp bun cu inca cateva modificari. Am mers cu dtc dezactivat complet, iar in finala am uitat sa il dezactivez iar rezultatul a fost esec total, a franat mult si am pornit ca o baba, totusi am scos si asa 13.3. Ramane pe data viitoare cu mai multa experienta, calm si mai bine pregatit.
    1 point
  37. stiai prost...dupa logica ta, de la 210km/h (viteza maxima constructiva) pana la 300km/h e pe raspunderea ta, nu?
    1 point
  38. El schimba la e46 316i vvt nu la N47 deaia e 2150 de lei.
    1 point
  39. NU bimmer. Mai bine o schimbi singur decat la ei. Vorbeste cu Ciupanezu(service premium). Iesi mai ieftin si chiar pleci cu masina pe roti din service ul lui. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  40. se modifica cu NCS-ul 2 bytes la adresa 00300010 in NETTODAT.PRC, de la 3km/h la 255 km/h si apoi se scrie si cu Tool32 si in plus se scoate verificarea daca-i frana de mana trasa (VIDEO_NUR_MIT_HANDBREMSE -> nicht_aktiv) la seria Fxx se face mai simplu cu Esys-ul
    1 point
  41. Problema nu e ca masina are volanul pe dreapta, ci cat jos coboara unii oameni si pentru cati bani? Si ca sa nu mai reamintim ca este si politist!
    0 points
  42. ANUNT: https://www.olx.ro/oferta/urgent-mazda-rx8-renesis-2006-231-cp-manuala-pret-fixx-ID7TUl9.html de ceva multi ani pe piata din Ro au aparut aceste masini cu volanul pe dreapta, foarte atractive la pret, multi motivand ca sunt si extrem de periculoase... Dar fata de alte masini din Germania, Belgia, Franta, Austria, aici posibilul cumparator poate afla informatii ffffff importante despre starea si juridica a masinii. Pentru ca de cele mai multe ori vanzatorul ca sa faca si mai atractiva oferta sa, forteaza cu valabilitatea actelor. Dar exista o aplicatie pe telefon, unde mai pui ca e si gratuita. Si poti afla multe, daca are taxa platita in UK, cand a fost la MOT (ITP) de la data fabricatiei, data si km, ce probleme a avut etc. Si astfel aceasta masina, din sept 2016 nu mai are MOT valabil, fiind respins ceva probleme cu gazele, taxa la fel expirata. KM 130000 mile. Contactand vanzatorul, doar pe mail, mi-a oferit cu totul alte informatii. Adica altele decat cele din anunt. Motor nou, trebuie platita asigurare etc, adica IN NICIUN CAZ: "68000 km reali 100%se pot verifica pe site; acte valabile,proprietar,". Explicatii: "Sa platesc eu toate taxele aici pt pretul de 1500...chiar nu se merita,pe bune.Ar trebui sa o vand cu 3000 ca sa o pun total in legalitate.Lucru care..ar fi imposibil.Si la 1600 euro Se pun cumparatorii.Sa fim seriosi.motorul porneste sfert rece/cald.Motoarele astea nu duc f mult daca esti cunoscator de mazda. Itp-ul la noi se da odata cu efectuarea rar-ului.nr rosii se scot pe 3,includ asigurare.Este imposibil ca cineva sa iti vanda o masina cu 1000 si cevabde euro in care sa aibe toate taxele incluse." In plus si ceea ce mi se pare cel mai grav, este si politist. Adica cumparatorul se poate lasa pacalit si de asta. Chiar va fi un atu sa nu mai verifice toate astea! Acu judecati si singuri!
    0 points
  43. Da, km reali doar ca a fost tamponata. Cat de tamponata? Dauna totala sau doar praf? Ai vazut poze de la accident? Devizul de dauna? Facturi de la reparatie? Asta e, aberez eu, dar masina din Ro n-am sa cumpar niciodata. Dau 500 de euro si ma duc si-mi iau de afara si aia e. Prefer sa dau 500 in plus, decat sa iau o gioarsa cu "km reali, de-a dreptul fictivi" si pentru pretentiosi. Repet, o masina buna si la locul ei mereu se va vinde usor, calitatea se vinde ft usor la pretul corect. Am vandut in RO peste 10 masini personale cred si nu am avut probleme la revanzare, 3 din ele le-am dat inainte sa le pun pe OLX. Eu zic ca, daca va intretineti masinile cum trebuie se dau usor. ti-ai dori sa cumperi masina mea sunt sigur de asta. Nu mai cumpar de mult lucruri al caror valoarea scade odata cu trecerea timpului....S-o stapanesti sanatos in orice caz si sa te bucuri de ea!
    -1 points
  44. Ovi, nu compara loganele (cu l mic) de 1.4 injectie, gatuite, cu un motord diesel cu turbo-compresie, capabil sa dezvolte mai mult de 100cai putere / litru. Vrei sa nu ai probleme si la Bmw, cred ca poti sa faci o remapare sa iti dea putere de logan, si aia e De acord ca Bmw nu este renumit pt fiabilitate, in special "F"-urile. Si eu, la randul meu, am avut timp de 10 ani doar Toyote. Destul de multe, si la niciuna n-am avut probleme majore. Dar cum ma simt in BMW, nu m-am simtit in nicio japoneza (si mi-au trecut si Mazda si Honda prin mana). Asa ca, o distributie si un ulei de cutie de viteze automata, care toate insumate costa 1000EUR, o data la 100-150k, chiar nu sunt un capat de tara pt comfortul si sportivitatea masinii. Dar posibil sa vorbesc in van. Daca ai vrut sa intelegi ceva din ce am spus, bine, daca nu, ramane fiecare la parerea lui.
    -1 points
  45. -1 points
  46. Pe mine prea putin ma intereseaza acest aspect, tinand cont ca nu vreau sa cumpar masina. Km sunt memorati in CAS, FRM/LM si KOMBI. Cand se schimba ceasurile, vor fi afisati km mai multi, ori din CAS ori din KOMBI si implicit acel punct intre km totali si partiali. Acel punct dispare cand VIN din CAS si KOMBI coincid. Daca tu nu ai acel punct, inseamna ca si in cas sunt modificati km, altfel ar fi trebuit sa fie afisati km masinii.
    -1 points
  47. ...si asteptam beietii cu - urile Dar mai pune cateva poze cu bestia sa mai coloram topicul ...a devenit prea plin de negativism..
    -1 points
  48. vand 4 jante aliaj cu anvelope 225.45.17 de iarna dot 2011 doua sunt uzate iar doua mai merg 2 ierni jantele sunt de pe un F30 pret 1099lei tel.0761162111
    -1 points
  49. VIN A217023 Vehicle information Type code UX31 Type 320D OL (EUR) E series E91 (MUE) Type TOUR Engine N47 Power 130 Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Prod.date 2009-02-05 S1CA Selection of COP relevant vehicles S1CB CO2 package S1CD Brake Energy Regeneration S205 Automatic transmission S249 Multifunction f steering wheel S2ME BMW alloy wheel, M double spoke 194 S302 Alarm system S322 Comfort access P337 M Sports package S386 Roof railing S3AC Trailer coupling S402 Electric panoramic roof S418 Luggage compartment package S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip S464 Ski bag S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S4AB Fine wood trim burr walnut S4AE Armrest front, retractable S4UA Partially electric seat adjustment S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S563 Light package S5AC High-beam assistant S609 Navigation system Professional S612 BMW Assist S614 Internet, preparations S615 Expanded BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S672 CD changer for 6 CDs S676 HiFi speaker system S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6AB Control for Teleservices S6FL USB/Audio interface S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite P7RS Package Comfort S7SP Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S936 Dummy-SALAPA S321 Exterior parts in vehicle color S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German Km 226.000 revizii la 10.000km cumparata de mine de la unic propietar din Germania in oct 2016 cu 210.000 carte service pana la 210.000 pe langa optiunile conform VIN se adauga: ceasuri 335d padele volan jante originale R16 + anvelope noi Goodyear ts860 de iarna la 215.000km schimbat uleiul si baie la cutie de viteze schimbat lichid de frana schimbat Freon anvelope Bridgestone Potenza RFT rulate 15.000km frane fata+spate rulate 15.000km amortizoare spate noi Bilstein B4 sport harti 2017-2 tips dublu pentru mai multe poze trimit pe whatsapp o727.668.9o8
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.