Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/20/17 in all areas
-
si eu ca si multi altii intru aici din pasiune pt marca asta, excludem userii care intra doar sa isi repare masina pe forum, dar nu ai fost deloc ferm pe pozitii. -trebuia de la bun inceput sa spui ca ai km modificati -faci chiptuning, codari si vrei sa spui ca nu stii ce s-a intamplat cu km si cum se procedeaza...fara intentie nu se modifica km, doar schimband niste ceasuri -nu ti-a oferit nimeni un pret mic pe masina, pentru ca nici nu e topic de vanzare...ci doar ne-am dat cu parerea, noi cei care am trecut prin investitii si apoi vanzari -marea problema in tara asta clar a fost, este si va fi nr de km masluiti (fara aluzie) -cei care cauta masini intretinute la sange si ieftine se uita dupa masini de maxim 8000 de euro, de la 10-12.000 in sus ori sunt samsari ori oameni care stiu ce vor8 points
-
4 points
-
Eu iti recomand sa nu faci compromisuri: https://www.farcebook.com/AceDetailingGarage/ Ori o faci tipla, ori o lasi asa.4 points
-
Nu stiu , pretul se face in functie de dimensiunea masinii / starea lacului / severitatea defectelor prezente la nivelul lacului / gradul de corectie dorit / calitatea protectiei aplicate Nimeni nu poate sa faca un pret corect decat dupa ce face o inspectie a masinii Aici ma refer la o lucrare de calitate cu rezultate excelente ... pentru bugete deficitare exista oricand "polishul" de spalatorie.3 points
-
Daca habar nu ai despre ce vorbesti nu te mai baga aiurea in discutii. N42B20 de pe 318i si N42B18 de pe 316i (vorbind de generatia e46 facelift) au doua Vanos-uri si Valvetronic.2 points
-
Salutare! Noutati cavaliere (mersi de explicatie Cosmin)! Hai sa va spun ce inseamna bujii nestranse, nu am apucat sa-i fac poza, bujie stramba exact in capul de unde o strangi cu cheia, nu am mai vazut in viata mea sa fie asa indoita, explicatia? Compresie pe langa. Cum se reseteaza placa de presiune? e prima oara cand aud acest lucru? Astazi am dat o fuga de dimineata pana la craiova sa las chiulasa la RK motors, am mai lucrat cu ei cu serviciul. Verificare daca are fisuri + spalare =150 lei Si planeitate si verificare+ refacere scaune la supape + nu mai stiu ce mi-a explicat pe acolo ma ajunge in total pe la 750 lei.Iarasi nu am apucat sa dau comanda de piese, am lista pregatita, maine sper sa dau comanda. Pe luni/marti maxim e gata si chiulasa (maine mi-o verifica sa vada daca are fisuri) si dau iara o fuga la craiova sa o iau. Sa vedem ce termene de livrare am la piese. Treaba sta asa, daca bag acu 10.000 lei in toate astea si motorul nu o sa functioneze cum trebuie o sa iau alt motor, nu vreau sa renunt la masina ca sa o iau de la capat cu alta.Eu sper ca daca tot schimb toti culbutorii cu ghizii aia de aliniere, iar _chiulasa_ cu supapele+pistoanele e in regula + o verificare dupa ce dau baia jos sa vad vibrochenul si totul este in regula nu ar trebui sa existe probleme. Bimmer m-am saturat sa bag masina in atelier, sincer! Vreau sa o fac dintr-un ultim foc si dupa daca o mai bag asa la 3 luni pentru o verificare sau sa schimb una alta lucruri minore e altceva, dar daca tot e motorul jos vreau sa termin ce e de facut la el. Sambata dimineata (sunt liber) ma duc la munca cu niste benzina si spray de curatare sa curat motorul si ce mai e pe acolo, sunt curios pe unde scapa la turbo( in spatele lui e negru de fum). Revin cu noutati pe luni/marti. Multumesc pentru tot! Revin!2 points
-
N42B18A este un motor cu dublu/vanos+valvetronic, este practic motorul ce a deschis seria de motoare cu management electronic/admisie/evacuare variabila2 points
-
A ieșit mașina de la vopsit , a ieșit cum ĂŽmi doream . Mai trebuie bara spate și pragul fĂŁcut cu negru și pot zice ca pentru un moment am terminat ( sau nu ) Ceva sugestii cum pot trage puțin bara spate sa stea și ea la nivel cu aripa ?2 points
-
..Sa fiu in locul tau, mai ales ca am inteles ca ai acces la un atelier auto, lucrezi a unul... m-as concentra finaciar doar ce tine strict de motor, reparatia lui. Hai sa zicem ca as schimba suportii lui.. de ce zic asta? pentru ca daca motorul nu mai merge cum mergea si iti place masina (cum e echipata..), macar iti mai dai o sansa sa cumperi un alt motor sau sa schimbi masina, daca motorul nu merge cum mergea... si nu mai bagi banii in alte piese, sa ramana pe masina, daca decizi/alegi sa schimbi masina. Aveai probleme cu kitul ambreiaj? (E drept ca placa de presiune trebuie resetata sa o pui la loc..) Volanta.. ? Role de pe cureaua auxiliara.. astea se pot schimba si dupa ce faci motorul, mai ales daca ai cat de cat acces la un atelier... mare lucru in ziua de azi as zice..2 points
-
Deviem de la subiect si uitam esenta, kilometrajul masluit. Culmea e ca orice dovada in care erau mai multi km in bord s-a sters subit din paginile anterioare. Ceea ce ma face sa cred, inca o data, ''ca ai uitat sa specifici, nicidecum ca ai incercat sa ascunzi asta''. O masina nu are doar piesele enumerate de tine. Are mult mai multe care se pot uza, inclusiv caroseria(tabla, structura...) Asa la cum pui problema, cine pune motor nou pe masina trebuie sa puna km la 0.2 points
-
Pai oricine vrea e liber sa verifice km si are multe intrari in reprezentanta. Si ba da, intretinerea e exemplara pentru ca majoritatea pieselor vitale cat si piese mici sunt noi, masina nu are absolut nici o problema de ordin tehnic sau functional. Te invit sa o probam si sa o testezi unde vrei tu. Nu conteaza cum a fost intretinuta inainte, atata timp cat are turbine noi, convertizor, revizie cutie, furtunase, frane, suspensie, directie, articulatie, injectoare cu corectii max 0.3 , suporti motor, role, curele, etc toate noi schimbate de mine cum poti sa spui ca nu e intretinuta exemplar? Masina va rula zeci de mii de km fara sa ceara alti bani decat revizie + motorina. PS: Legat de faptul ca nu am precizat ca am schimbat bordul, nu mi s-a parut relevant pt starea masinii cum nu am precizat nici ca am cumparat 2 chei noi noute pentru masina doar pt ca una din ele am scapat-o in apa si nu mai merge telecomanda si nu voiam sa am doar o cheie cu telecomanda si una care porneste masina(acum avand 3 chei complet functional din care 2 noi si una care doar porneste masina dar telecomanda nu mai functioneaza), plus ca am schimbat cv bucse la evacuare ca ma dispera ca se misca evacuarea cand porneam motorul, etc. nu am trecut chiar toate chestiile ci doar chestiile importante.2 points
-
- Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:07408276131 point
-
BMW 520D LCI manuala 177CP Masina a fost cumparata personal din Germania in 09.2014. La momentul achizitiei masina avea 123.000 km, iar in prezent masina are 182.000 km. Pret : 12000 Euro negociabil Se vinde cu 2 seturi de roti: - Jante de vara aliaj originale (style 124) BMW 18 - cauciucuri Michelin Primacy 3 runflat - Jante de iarna tabla+capace originale BMW 16 - cauciucuri Nokian Wr D4 XL Detalii conform VIN: Vehicle Identification Number WBANX31080C089782 Production Date 2008-08-29 Standard Equipment 346 Chrome-line Exterior 4BX Int. Trim Fin. Grey High-gloss 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package (in masina nu s-a fumat) 465 Through-load System 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6UE Anti-theft Security Sys.f. Navi Dvd 606 Navigation System Business 612 Bmw Assist 616 Bmw Online 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 698 Area-code 2 7RP Advantage Package 7SN Navi Business W.handyprep.bluetooth 8SA Country Spec. Release Of Navigation 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8SP Cop Control 8S8 Country Spec.navi Control (acc) 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory 879 German / On-board Documentation 931 Winter Wheels Instead Of Summer Wh 969 Request Navigation Dvd On Shipping https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GmiQq.html#contact_form#xtor=SEC-811 point
-
2a99 se poate rezolva prin simpla curatire a solenoidului sau ĂŽnlocuirea lui,eu unu am avut eroarea asta ,am schimbat solenoidul si dupa mi-a dat eroare de la senzorul care comanda solenoidul,cel care citeste impulsurile de la vanos si s-a rezolvat,am schimbat degeaba solenoidul. la cel de presiune alimentare cu combustibil ar trebui sa verifici pompa de inalta,se stie ca au o buba din fabricatie.1 point
-
Este vorba de piesele numerotate 4 si 5 in diagrama de mai jos: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VF51-EUR-08-2008-E90-BMW-318i&diagId=11_3189 Totusi, fuel pressure si fuel pump sunt niste erori ce ar trebui sa conduca la o verificare a sistemului de alimentare cu combustibil, gen senzor presiune, regulator presiune combustibil: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VF51-EUR-08-2008-E90-BMW-318i&diagId=16_0601 erorile la catalizator/sonde lambda ar putea fi cauzate de faptul ca motorul functioneaza defectuos, si nu atinge o temperatura normala in galeria de evacuare. Nu sunt mecanic sau specialist in diagnoze auto, insa bunul simt si cunostintele mele tehnice imi spun ca totusi problema principala nu este la vanos/distributie, ci la sistemul de alimentare cu combustibil.1 point
-
1 point
-
Crede-ma ca as face si acest lucru, pentru ca pana sa-i dau cheie si sa treaca 3-4 luni sa vad ca merge si se aude impecabil nu o sa stau linistit, insa sa ma chinui sa aleg un motor SH (verificabil si nu prea). Sa stau sa verific seria masinii...sa vad daca a fost desfacut sau nu...majoritatea spun ca 30.000-90.000 km, da-l incolo de motor, cum naiba de toate motoarele din dezmembrari au sub 100.000 km si unii mai si spun "pretul in functie de km motorului"...deja mi se pare "samsareala motoarelor" pe fata! Deci stres o sa-mi iau si cu motorul meu si cu alt motor SH, insa pana sa-mi fac curaj sa aleg un motor care sincer poti sa ai ghinionul sa fie "oricum" parca nu-mi vine. Deocamdata "vad o lumina" mica la capatul tunelului, in sensul sa nu se vede nici-o supapa indoita si la fel in cazul pistoanelor. Maine vreau sa dau comanda de toate piesele. Da intre 900-1800 Euro..."depinde de km " si cu ce il iei. Am constat ca bujiile mele nu erau uniform infiletate, doar una din ele sa zic ca ieseau putin in afara planului chiuloasei, restul erau mai putin infiletate (posibil sa fi avut ceva cu tremuratul meu la porniri in unele dati ) desi erori nu dadea pe ele.1 point
-
Salutare! Am reusit sa desfacem motorul (plin de piese insirate pe jos). La demontarea lui s-au gasit 2 culbutori rupti in doua, primii 2 de langa pinioanele axelor cu came, mai exact de langa acesta 11318575435. In rest spre mirarea tuturor supapele + pistoanele au scapat, iar pentru siguranta maine de dimineata vreau sa sun la Craiova (lucram cu o firma pentru rectificari chiuloase) pentru verificare _chiulasa_ cu supape pe ea sa fim 100% siguri. Unii spun sa schimb cei 16 culbutori (cod 11338576634) si cei 16 ghizi de aliniere (cod 11332249817), altii imi zic sa schimb doar cei 2 culbutori si atat...inclin sa schimb pe toti 16 (16 x2), un pret total ar fi 2.000 lei. Nu am reusit sa mai dau baia jos insa baietii spun ca vibrochenul cu cuzinetii ar fi in regula ( sper si eu). Operatiuni care vreau sa le mai fac daca tot am bagato: -curatare clapete admisie ( este modelul vechi cu flap control, nu pot lua kit-ul acele de clapete pe la 150 lei ca la N47 mai noi) -curatare admisie -curatare EGR -curatare clapeta acceleratie -curatare racitor gaze -inlocuire toate o-ringurile de peste tot de unde am demontat, inclusiv turbo cu furtunul de la vacuum spre intercooler. -inlocuire suporti motor -inlocuire suport cutie -inlocuire racord flexibil -inlocuire suport la levierul C.V (vorba de un tampon rotund, de cand am luat masina tot vroiam sa-l schimb) -inlocuire ambreiaj -inlocuire volanta -inlocuire curea accesorii -inlocuire vreo 2 role de la accesorii care nu le-am schimbat niciodata In cazul distributiei,oring-urilor,suportilor,motorului e vorba numai e piese OE. La ambreiaj+ volanta..sa vad, as lua pe LUK (Luk e volanta cea veche). Ma astept la un 10.000 lei maxim. Ce parere aveti? Niste poze.. My link P.S motorul l-au invartit baietii, ei zic ca invarte fara probleme si din ce se vede merge perfect..1 point
-
Nu mai sfatuiti oamenii tampenii daca nu stiti despre ce este vorba. Lantul ala nu trebuie sa stea fix deoarece daca ar sta fix fix la prima pornire s-ar face bucati. La N43 cu 15.000 de km am verificat personal lantul si la fel sta si e si normal. Nu trebuie schimbat niciun lant. De aia intinzatorul ala e si pe arc si hidralulic!1 point
-
1 point
-
Pe mine prea putin ma intereseaza acest aspect, tinand cont ca nu vreau sa cumpar masina. Km sunt memorati in CAS, FRM/LM si KOMBI. Cand se schimba ceasurile, vor fi afisati km mai multi, ori din CAS ori din KOMBI si implicit acel punct intre km totali si partiali. Acel punct dispare cand VIN din CAS si KOMBI coincid. Daca tu nu ai acel punct, inseamna ca si in cas sunt modificati km, altfel ar fi trebuit sa fie afisati km masinii.1 point
-
Da, am schimbat bordul pentru ca am stricat displayul cu niste teste(incercand sa schimb culoarea) si nu am mai dat km in fata pe noul bord, a fost schimbat doar vin-ul pe el + codare sa nu aiba masina nici o eroare si sa fie perfect functional. De aceea am spus ca ii poti verifica linistit unde doresti, nu sunt asa de relevanti chiar daca are cu 50k peste ce e in bordul actual avand in vedere intretinerea pe care a primit-o. Oricum, daca cineva e interesat de masina se mai uita si la cum merge, cum arata, cum a fost intretinuta , dar din pacate majoritatea romanilor isi cumpara km, sigla si cam atat. Nu conteaza ca masina e rupta ..1 point
-
Eu cred ca sunt la fel de importante ambele aspecte, nr de km, cat si intretinerea. Te-am intrebat de km pt ca vad in poza 213.--- km, iar cateva pagini mai in spate erau 260.--- km . Insa pozele acelea si filmarile, au disparut. Daca tot suntem pasionati, hai sa fim si corecti !1 point
-
Nu stiu de ce te-ai uita in primul rand la o masina cu volanul pe partea dreapta. Eu le-as interzice complet la noi in tara. Sunt niste jeguri de masini hartanite si intretinute vai de capul lor, valorand maxim 500 de euro.1 point
-
toata lucrarea ma costat 7300 lei ,filtre, ulei, kit ambreiaj,fulie ,manopera si piese distributie originale toate... poate am dat prea mult...dar am stat langa el si am vazut cum sa desfasurat totul.1 point
-
1 point
-
de parca daca e de RO are e coli? Cu ce-o fi mai buna aia hartanita ca si company car si cu 300k km decat asta? Da mai bine la descriere, adusa din DE desi e de prin BE sau NL , numai impresii si motive aiurea de bagat in seama1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu zic ca este putin cam scump , mai mult de 30-35 mil nu trebuie sa te coste distributia cu tot cu manopera , si schimbu de ulei cu toate filtrele sa zicem un 10 mil, in total trebuie sa fie 40-45 mil. Iar de astia de la Bimmer cu metoda lor ''brevetata'' de a nu da jos motorul cand distributia este in spate , are o sansa sa iasa bine lucrarea de 1% ce tinde spre 0 ... Si cand vezi ca motorul iti suna mai rau ca inainte sa schimbi distributia mai primesti si o replica classica : '' Asa suna pana ce se aseaza piesele, mergi cam 1000km si o sa fie bine''1 point
-
Te-ai dus la cei mai jegosi si prosti mecanici de pe fata planetei )). Din pacate nu stiu pe cine sa iti recomand din zona aia. Incearca sa scoti mufa de la un solenoid vanos sau de la senzorul valvetronic de sus de pe capac (ala cu mufa rotunda) si o sa iti mearga in limp, ar trebui sa poti sa ajungi cu ea la un service asa. Simptomele astea le-am avut si eu la un N42B20 si era de la sistemul valvetronic. Mi l-a rezolvat Florin de la Chitila.1 point
-
Sa incep cu inceputul. Acum cateva saptamani eram in drum spre munca si la in moment dat mi sa oprit motorul, cu martorii DSC si frana de mana aprinse in bord pe galben, acesta nemai vrand sa porneasca, invarte-a in gol. am dus-o la in prieten care are si service, am lasat masina explicandu-i omului ce sa intamplat. Nu am putut ramane acolo. Seara cand m-am la service, au inceput sa imi zica ca vanos-ul este defect, distributia sarita de la punct, ca motorului nu mai are ce sa ii mai faca. I-am intrebat ce iau facut ei zic ca au schimbat popma auxiliara de apa. Citez: "am pus tester-ul si ai erori de la vanos, etc, etc, na nu ai ce sa ii mai faci." Am facut proba la masina si nu a facut nimic, a mers chiar super de bine. Am plecat spre casa pe la 9 si scurt timp masina iar a facut figura. I-am sunat, le-am cerut explicatii ce au facut ei. Caut pe cineva care sa imi spuna exact care at putea fi problemele motorului si totodata sa schimbe componentele respective.1 point
-
corect ... indiferent de protectia aplicata daca lacul este contaminat bondingul o sa fie foarte slab si putin offtopic ... am avut placerea sa lucrez pe aceasta masina azi http://www.youtube.com/watch?v=H0Rm4DxbbbQ1 point
-
1 point
-
Și eu am M57N2 pe X5 E70 și am decis ca nu e cazul sĂŁ schimb distributia dacĂŁ nu se aude niciun zgomot. Toate bune și frumoase, doar ca intro zi, când am vrut sĂŁ pornesc motorul, am avut impresia ca scapa bendixul, sau mai mult așa speram... Km = doua sute și ceva de mii. Am desfacut motorul și am costatat ca s-a decapsat roata dintata de pe axul cu came din partea admisiei. Lantul lung avea uzura, ĂŽn sensul ca era intins și banuiesc ca dadea socuri ĂŽn roata dintata pana a desprins-o de pe ax. Spre surprinderea mea, nu am avut alte stricaciuni, desi mĂŁ asteptam ca cel putin supapele sĂŁ fie prastie. Am inlocuit axul și toata distributia, "distractie" care m-a costat ĂŽn jur de 2000 lei, din cate ĂŽmi amintesc. Concluziile raman la latitudinea fiecaruia...1 point
-
Iara Bimmer !!! E bine cand incepem sa auzim de Bimmer inainte ca sa mearga clientu pe acolo ... Daca vrei sa ii schimbi distributia la bimmer mai, ieftin si mai bine iesi sa stai si sa astepti sa se rupa , poate nu se rupe si ramai si cu bani in buzunar.Dar cand iesi de acolo doar un lucru o sa fie 100%, ca o sa iesi cu minim 4800lei care nu ii mai ai in buzunar. Si acuma legat de distributia ta... cati km are motorul ?1 point
-
1 point
-
da , sunt replici made in taiwan , sunt mai agresive decat versiunea OE ( ET / J ) din pacate style 128 OE se gasesc foarte greu si atunci cand le gasesti cel putin una a fost fisurata si reparata prost1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
)) +1 ACE cred ca penetristu' cand s-a referit la un polish total se gandea la sablare0 points
-
0 points
-
Salut Eugen! Nu fac nici o investiție pânĂŁ nu fac o diagnozĂŁ serioasĂŁ, mas duce si la reprezentantĂŁ in Sibiu. Numai sĂŁ stiu exact despre ce este vorba. ToatĂŁ chestia a ĂŽnceput de o lunĂŁ. Știu cĂŁ am spus eu greșit, ĂŽmi cer scuze0 points
-
A pornit, am mers puțin cu ea și nu a avut nimic. Sub alternator este un fir despĂŁrțit, am observat cĂŁ la unu am izolația ruptĂŁ, mĂŁ gândesc sĂŁ nu am și vreun fir rupt pe acolo0 points
-
Am mers și cu mufa senzor scoasĂŁ și da a mers. Dar tot ĂŽmi fĂŁcea figurĂŁ in sensul cĂŁ se oprea si pornea ĂŽntr-o secundĂŁ totul de una singura. Și mi se tot aprindea becul de la baterie fix in timpul respectiv. Am fost la un electrician a mĂŁsurat incarcarea pornitĂŁ și era undeva la 14 / 14 și ceva numai țin minte. Eu tot nu pricep care ar fi problema.0 points
-
Revin cu un update: Am schimbat senzorul vibrochen, la ĂŽnceput toate bune și frumoase, acum ma lĂŁsat iar, ĂŽn oraș. Aceleași erori, același mod. UrmeazĂŁ sĂŁ vinĂŁ și separatorul de baie ulei și ĂŽn cel mai scurt timp fac și montajul0 points
-
Daca masina asta e dubioasa, ce sa zic de masinile vandute la noi pe piata de care nu stii nimic?0 points
-
Da, e un cazan ordinar masina cu "tabla veche" , noroc ca ai descoperit la timp ca altfel 100% o cumparai. Nu m-am ocupat eu de adaptarea noilor ceasuri pt ca nu am sculele necesare ci altcineva. Dupa ce le-a adaptat am scanat masina sinu am nici o eroare. Singurele care apar sunt cele datorate retrofitului la NBT care se ignora (avand emulator , diagnoza nu vede navigatia desi functioneaza).0 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00