Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/21/17 in all areas
-
Frumoasa masina, nimic de zis. Dar am citit si ma minunez la faza cu kilometrii dati inapoi. )) Deci e hilar, un tip care face codari, resoftari, mai e si vanzator autorizat, zice ca nu stie ce s-a intamplat cu kilometrii cand a schimbat ceasurile de bord.. Si acum lasand prosteala, chiar nu e un detaliu esential nr de KM REALI ai unei masini?) Adica totusi, om fi noi pasionati, le dam cu ceara, cu parfum, dar cand vindem ceva, mai ales pe un forum monomarca, unde ne batem cu pumnii in piept ca avem masini cu stea in frunte, chiar aici facem manevre cu km? Ce-i drept stiu ca au mai fost cazuri de masini vandute pe forum care de fapt aveau kilometrii dati inapoi, insa e hilar ca se cere 18 k euro pe masina si totusi se da cu bata in balta cand vine vorba de a mentiona ce e mai relevant si cu ce se incepe la orice vanzare, numarul de kilometri. Adica e ditamai descrierea, cu tot ce s-a schimbat, cu toate turbinele, retrofiturile etc, si nu mai era timp de mentionat si un mic amanunt, acela ca s-au modificat kilometrii? Si totusi reali cat o avea? Ca fara istoric service, e putin plauzibil sa aiba si 250 k km, in conditiile in care orice masina adusa din afara, dupa 3 ani deja bate inspre 150 k km. Doamne fereste, e de ras si de plans. ) Hai cu minusuri, ca stiu ca unii abia asteapta.24 points
-
@Kenbobo - nu te cunosc personal, dar ti-am admirat pasiunea, topicul si masina. Parerea mea este ca este pacat ca ai incercat sa faci manevra asta cu km; nu cred ca te caracterizeaza. Daca recunosteai, cu siguranta altfel stateau lucrurile. Parerea mea este ca trebuia sa incerci sa vinzi masina in afara asa cum ai zis initial, sau pe o piata unde stii ca oamenii pot aprecia o masina modificata cu km reali. Uite, eu de exemplu daca as fi cautat o asa masina, as fi fost extrem de tentat sa o iau pentru ca e o suma ok pentru dotarile si puterea masinii, desi vorbim de o masina veche. Munca si pasiunea ta, ceea ce ai facut ca si contributie pe forum s-au dus naibii prin incercarea asta lamentabila de a-ti fura caciula intr-un loc unde mai sunt si alti oameni care se mai pricep. Spor la vanzare, sau poate te razgandesti si o iei cu tine. In UK vei merge oricum pe autostrazi si nu te afecteaza prea rau volanul pe partea corecta a masinii.9 points
-
si eu ca si multi altii intru aici din pasiune pt marca asta, excludem userii care intra doar sa isi repare masina pe forum, dar nu ai fost deloc ferm pe pozitii. -trebuia de la bun inceput sa spui ca ai km modificati -faci chiptuning, codari si vrei sa spui ca nu stii ce s-a intamplat cu km si cum se procedeaza...fara intentie nu se modifica km, doar schimband niste ceasuri -nu ti-a oferit nimeni un pret mic pe masina, pentru ca nici nu e topic de vanzare...ci doar ne-am dat cu parerea, noi cei care am trecut prin investitii si apoi vanzari -marea problema in tara asta clar a fost, este si va fi nr de km masluiti (fara aluzie) -cei care cauta masini intretinute la sange si ieftine se uita dupa masini de maxim 8000 de euro, de la 10-12.000 in sus ori sunt samsari ori oameni care stiu ce vor8 points
-
da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?4 points
-
Pentru ca...a fost de rahat toata treaba, nu am vrut sa mai vorbesc despre si cu omul asta desi sa inteleaga, il cred un baiat ok, nu a vrut sa strice calculatorul, a incercat sa-l repare , a dat comanda de piese (desi acolo initital mi-a zis mie ca el nu-i comanda nimic ca trebuie sa-si asume niste riscuri daca face asa ceva, insa i-am explicat ca din moment ce tu iti asumi ca faci un serviciu pentru care ceri bani si de fapt faci mai mult rau, trebuie sa-ti asumi greselile). Nu am crezut ca o sa ma creada nimeni, nu e vorba de mine, e vorba de prietenul meu care nu are cont pe bmwclub si nu ar sta sa faca reclamatie pe bmwclub, ca sa intelegeti omul lucreaza in MAI, mai exact la ISU, a incercat sa rezolve pe partea cu justitia insa stiam toti ca nu ai ce sa rezolvi...dovezi sunt insa e foarte greu sa demonstrezi unele lucruri, ne-am dat seama mai tarziu ca de fapt el astepta sa se termine perioada in care il poti da in judecata pentru fapta respectiva , de asta o tineau la Targoviste...Eu iti spun ce mi-ai spus tu mie personal, nu o groapa, ci ai sarit de pe drum cu masina sa nu de-a tirul peste tine, iar problemele care mi le-ai spus erau un amortizor si ceva tot pe parte mecanica, nu pe caroserie, REPET a zis ca nu a avut nici-o problema la caroserie! Nu dezbatem aici, s-a dezbatut deja intre noi, insa trebuia spusa intr-un final, treaba asta, imi pare rau si pentru tine ca sa intamplat, dar imi pare mai mult rau pentru prietenul meu... Nici nu vreau sa-mi mai aduc aminte de perioada respectiva, care a fost de rahat!3 points
-
3 points
-
Si acum dupa aproape un an de zile sa scriu si eu aici, nu am mai vorbit cu Bogdan de atunci. In octombrie 2016 Bogdan a venit la Dr Tr Severin pentru resoftarea a 5 masini (inclusiv E60 meu). Dupa resoftarea a doua E46, un audi A4 si masina mea, a urmat X5-ul E70 de 2012 4.0xd de 305cp. Kenbobo dupa ce a incercat sa spuna ca si-a uitat sculele sa desfaca calculatorul motor care trebuia desfacut si in partea de sus si in partea de jos deoarece la modelul asta ca sa poti face ecu remap trebuie sa spargi codul de pe placa care e pusa invers (foarte greu de desfacut daca nu esti priceput). In fine sarim mult peste, dupa un miros urat de ars si dupa ce a zis ca nu poate sa sparga de fapt si etc, cand punem ECU pe masina nu porneste masina, iar ECU apare cu rosu in ISTA, eu mi-am dat seama instant...proprietarul si prietenul meu bun inca nu stia ce se intamplase, ECU ars. Dupa ce s-a desfacut din nou si sa umplut de mastic prost pus de a intra prin toate circuitele (mastic de lipire care l-a avut prietenul meu deoarece Bogdan nu avea) sa incercat iarasi pornirea masinii insa la fel. Prima oara domnul Bogdan a spus ca nu o sa-i cumpere ECU-CAS-CHEI noi deoarece asta trebuie facut cand schimbi ECU din dezmembrari, iar pana la urma i-a dat calculatorul la CLUJ ca cica are el pe cineva sa-l repare, intradevar omul poate sa dus cu el la reparat si cel de acolo nu a reusit sa-l faca. L-a trimit prin curier insa aceeasi problema. Pana la urma a comandat din Lituania ECU+CAS+ O CHEIE (proprietarul i-a spus clar ca vrea sa fie masina ca inainte, adica inclusiv cu 2 chei), au venit, ni le-a trimis prin Curier, le-am montat, masina a pornit insa cutia nu intra in NIMIC, avea multe erori si KM erau schimbati de la 200.xxx la 160.xxx ceva de genul, pe scurt erorile erau inregistrate de pe masina care era luat ECU. Bogdan a spus ca nu-i problema ca se codeaza dupa vin-ul masinii si dupa o sa mearga si cutia si apar si km si etc. Eu am incercat sa am incredere 99% pana la capat in el, dupa 3 zile la rand in care am stat de dimineata pana seara in masina prin team viewer cu sculele lui bogdan (icom si restul) trimise de la el catre noi, tot nu intra in nimic schimbatorul. Dupa ce a venit prima oara pe banii lui la Severin sa repare calculatorul, a doua oara a zis ca el nu mai vine pe banii lui, ok i-am trimis bani de motorina (proprietarul) si a venit insa la fel dupa o zi si o noapte pierduta nu a reusit (tot spunea ca daca vine el reuseste sa o faca, insa nu era sigur nici el). Sa trecem peste, ne-a spus sa trimitem masina la un prieten de-al lui la Targoviste-Pitesti (nu mai tin minte exact), am toate convorbirile din whatssap si de pe forum cu el. Ne-a asigurat ca prietenul lui cu asta se ocupa si o repara fara probleme, dupa 3 luni de zile prietenul lui a reusit dupa ce a desfacut ECU si la modificat sa o porneasca si sa o bage in viteza insa numai pentru cateva minute, dupa iarasi s-a stricat. Si ca sa scurtam treaba, masina a fost dusa la Bucuresti la MHS cu platforma, iar verdictul final ECU+CAS de inlocuit, factura finala 9200 lei sau ceva de genu cu tot cu manopera, cei de acolo nu au vrut sa o faca, credeau ca e furata dupa ce au vazut 2 vin-uri si etc, insa au fost obligati sa o verifice pana la urma si s-a demonstrat ca el este proprietarul. Bogdan cu prietenul lui au fost dati in judecata, au venit si pana in Severin chemati de procurorul care se ocupa de caz, eu am fost martor, insa nu sa dat drumul la urmarirea penala (nici nu prea aveam cum, asta stiam din capul locului, dar am incercat). Ce sa va mai zic, l-am ajutat pe prietenul meu cu platforma de la servici pana la Targoviste sau unde era prietenul lui Bogdan, deja Bogdan nu mai raspundea la telefon de cand era masina la prietenul lui, oamenii erau suparati ca tot sunam din cand in cand sa-i intrebam ce este cu masina. El din capul locului ne-a asigurat ca masina o sa fie cum a fost ca nu-si permite sa faca furaciuni si nu stiu ce chestii ca i stricam toata afacerea si asa mai departe. P.S el a venit cu un prieten Andrei parca, celui care i-a vandut fostul E46 (cu el au venit la severin, nu cu 535d cumparat recent, care a suferit un accident de la intoarcerea de la Constanta din spusele lui Bogdan, un tirist a adormit la volan si a intrat peste banda lui, Bogdan ca sa nu de-a frontal in tir a sarit cu ea de pe pe drum si ia rupt un amortizor si nu mai tin minte ce pagube, de aia nu venise cu ea. La pus pe prietenul lui sa minta la randul lui ca ei au venit la Severin si ei nu au luat niciun ban (700 lei de masina a fost resoftarea) si ca masina aia ei nu au vazut-o sa mearga ca era stricata deja (desi prietenul meu mutase X5 de fata atunci cu ei in alt loc mai bine pozitionat de parcare) Mai sunt mii de amanunte...ideea este ca l-am intrebat clar daca a mai facut acest tip de masina si acest tip de ECU si anume sa-i desfaci inclusiv capacul de sub care e prins in mastic si a zis ca da fara nici-o problema (il cred) insa daca stii ca nu ai tot ce-ti trebuie si ti-e frica la ce te mai apuci...ECU a fost desfacut cu surubelnita, cu feonul industrial adus de la mine de la munca, s-a strambat ca naiba toata carcasa aia... in fine! Nu puteam sa dorm noaptea pentru ca ma simteam prost fata de prietenul meu deoarece eu i spusesem de Bogdan. Nu ma intereseaza sa-i fac topic reclamatie sau altceva, doar am vrut sa stiti toate acestea si daca o sa vrea dovezi, stie clar ce avem de la convorbiri, chitanta de la banca cu avansul banilor sa vina la Severin, piesele comandate de el, inclusiv AWB-urile de la fan curier in care au fost piesele lui (laptop, icom si ce mai avea nevoie pentru codare/soft), nu i le-am "oprit", nu aveam de ce, i le-am trimis inapoi, isi uitase si laptopul in X5 pe bancheta din spate cand a plecat inapoi dupa ce a ars ECU atunci. Am poza inclusiv la buletinul lui care i l-am cerut pentru a avea o incredere certificata in el. I doresc succes in continuare in Anglia sau unde vrea el. Va rog sa nu stergeti, nu este off-topic, este o asemnara la situatia cu KM, multi o sa ramana socati de ce scrie aici, sa creada ce vor ei.3 points
-
Eu nu vreau sa te critic deoarece este impresionant ce ai facut din acest e60. Problema este alta, nu voi da nume si nu are rost sa intru in detalii insa si altii care au comentat ca si mine s-au saturat de masinile de "pasionat" care se vand pe acest forum. Daca ii iei pe cativa la rost, toti sunt pasionati si au grija de ele de zici ca nici cand au iesit pe poarta fabricii nu mergeau asa, in realitate insa lucrurile stau cu totul si cu totul diferit. Nu zic insa ca e si cazul tau! Doi la mana, la 18.000 de euro gandeste-te ca cine vine sa o vada se va uita si pe sub bord sa vada daca are cea mai mica dunga de zgarietura, de ce? pentru ca la 18.000 de euro deja pretentiile sunt de o masina in stare absolut perfecta... si aici apare problema, ca km nu se pupa, ca probabil masina mai are pe ici pe colo o zgarietura (lucru perfect normal) si atunci indiferent de modificarile pe care le-ai facut pretul deja nu mai este unul real. Plus ca... mai exista si alta categorie de persoana, si anume unul ca mine care vede cate modficari are o masian, deja se duce cu gandul la "cat omor o fi vazut masina aia?"... Bafta la vanzare si felicitari pentru rezultat.3 points
-
3 points
-
Deviem de la subiect si uitam esenta, kilometrajul masluit. Culmea e ca orice dovada in care erau mai multi km in bord s-a sters subit din paginile anterioare. Ceea ce ma face sa cred, inca o data, ''ca ai uitat sa specifici, nicidecum ca ai incercat sa ascunzi asta''. O masina nu are doar piesele enumerate de tine. Are mult mai multe care se pot uza, inclusiv caroseria(tabla, structura...) Asa la cum pui problema, cine pune motor nou pe masina trebuie sa puna km la 0.3 points
-
Atata timp cat nu ai masina de noua, nu poti vorbi despre intretinere exemplara. N-ai de unde sa stii cum a fost intretinuta anterior. Dupa parerea mea, 50.000km in plus sau minus la peste 200.000km rulati, sunt incredibil de importanti. Asa e, majoritatea romanilor cumpara km si sigla (sa fie in bord 149000km, nu mai conteaza realitatea). Ca si in cazul de fata, ce mai conteaza 50000km. Intretinerea e baza. Si e plin de rable pe sosele. Dar, dupa parerea mea, ai uitatat sa mentionezi si bordul schimbat cu km in minus pe langa lunga lista de imbunatari. Eu iti acord prezumtia de nevinovatie si, sunt convins ca in cazul vanzarii, chiar si cuiva din afara forumului, i-ai fi spus acest aspect ! O seara buna !3 points
-
Eu cred ca sunt la fel de importante ambele aspecte, nr de km, cat si intretinerea. Te-am intrebat de km pt ca vad in poza 213.--- km, iar cateva pagini mai in spate erau 260.--- km . Insa pozele acelea si filmarile, au disparut. Daca tot suntem pasionati, hai sa fim si corecti !3 points
-
2 points
-
Ma bucur ca esti un tip pasionat de masini bmw pe care le tuneaza, face drifturi si uita sa dea kilometri reali in bord..... Ce ma deranjeaza este ca jignesti gratuit pe toata lumea si iti place sa caracterizezi pe altii Toata lumea are cazaturi, toti sunt niste saracii, toti vand numai rable, nimeni nu isi permite ca tine sa schimbe bucsi si bielete Uiti ca si noi restul de pe aci suntem pasionati, cu mai multi sau mai putini bani, pana la urma ce reprezinta ptr tine pasiunea ptr bmw, altfel nu intram pe forum ci ne prezentam la bmw , o masina in leasing si ii rupeam bucile de jar fara sa ma deranjez vreodata sa intru pe aci sau sa ma bag cu altcineva in seama, multi se duc si la intruniri na pasiune.... Tu in schimb uiti ca pasiunea si afacerea adica banii sunt 2 lucruri total diferite care nu se pupa, pe urma iti dau un sfat, cu atitudinea asta nu faci multe lire in anglia, acolo o sa dai de adevaratii romani cu probleme, datorii si care muncesc mult si greu ptr niste bani de multe ori putini.... Stiu ca nu este topic de vanzare dar daca avem voie sa ne spunem si noi parerea arunci o vom face2 points
-
Da intradevar, oricum de cand s-a scos taxa masinile euro 5 sau cu taxa deja platita au scazut rau de tot la pret sau nu se mai vand....la un pret corect2 points
-
2 points
-
Stiu eu doua 335d e92 respectiv e90 care s-au vandut, e92 la 15k tot cu diverse modificari dar de e90 nu stiu sa iti spun exact la ce bani desi si ala avea cam 400 cp...depinde si de noroc acum si de cum te sincronizezi cu diversi doritori.2 points
-
Sistemul de distribuție Valvetronic interacționează cu sistemul VANOS care presupune varierea fazelor de distribuție. În timp ce Valvetronic realizează controlul înălțimii de deschidere ale supapelor de admisie, VANOS controlează momentului de deschidere și închidere al supapelor. Cu aceste două sisteme combinate se obține varierea continuă a înălțimii de ridicarea și a fazelor pentru supapele de admisie. Foto: Sistemul de variere a fazelor de distribuție Dublu VANOS Foto: Sistemul de variere a fazelor de distribuție Dublu VANOS – componente 1. arbore cu came 2. lanț de distribuție (antrenare) 3. cilindru conducător 4. cilindru condus 5. supapă electromagnetică2 points
-
Salut ! Nu am mai postat de ceva timp pe forum si m-am gandit sa fac si eu un topic in aceasta sectiune. Dupa cateva e39, caruia ii raman fidel am ajuns la e66, probabil am imbatranit E66 740Li, N62/TU, 225Kw Vehicle options S248 Steering wheel heater S2RD BMW LA wheel-spoke 176/mixed tyres S2VA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S357 Protective glazing S358 Climate comfort windscreen S403 Glass roof, electrical S416 Roller sun vizor, rear lateral S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip Vehicle options S437 Fine wood trim S441 Smoker package S442 Cup holder S455 Active seat for driver and passenger S456 Comfort seat with memory S460 Comfort seat, rear, electr. adjustable S466 Roof mouldings in body colour S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S496 Seat heating, rear S508 Park Distance Control (PDC) S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S541 Active cruise control Vehicle options S5AC High-beam assistant S601 TV function S603 Rear display screen S609 Navigation system Professional S611 BMW Night Vision S612 BMW Assist S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S677 HiFi System Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6NA Car telephone in rear compartment S760 High gloss shadow line P7R7 Innovation package Vehicle options P7R8 Innovation package plus L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SA Navigation access request,country-spec. S8SP Control unit COP S934 Dummy-SALAPA S964 Navi DVD to be requested at shipping S9AA Outer skin protection Vehicle options S220 Self-levelling suspension S261 Side airbags for rear passengers S415 Sun-blind, rear S470 Isofix-System S521 Rain sensor S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German1 point
-
Daca-ti urca pana la 105 cu ventilatorul pornit ( pe viteza mare, da ? ca are 2 viteze: incet si tare ), parerea mea de om care are masina de doar 5 luni + 15 sezoane de Top Gear vazute, e ca nu-ti prea circula apa prin motor ( pompa / termostat pompa ).1 point
-
@Kenbobo - cred ca te-ai suparat aiurea. A fost decizia ta si sa bagi bani in masina, si sa dai km inapoi. Daca faci ceva, asuma-ti. Cred ca suntem toti constienti ca banii pusi intr-o masina sunt bani pierduti (mai sunt si altii cu masini super misto care nu au reusit sa le vanda), si sansele de a gasi pe cineva care sa aprecieze fix ca tine masina sunt relativ mici. Eu inteleg asa: tu vrei sa pleci, ai ales sa vinzi masina aici (in Romania) si te-ai adaptat la piata, dand kilometrajul inapoi. Daca asta sterge cu buretele sau nu contributia ta pe forum, sfaturile sau ajutorul dat altor useri, vom vedea. Adevarul este intotdeauna cea mai buna varianta. Ce spunea @Broaska referitor la Anglia poate fi adevarat: zona aia din lume apreciaza oamenii seriosi.1 point
-
1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-535d-lci-450-cp-navi-nbt-interior-comfort-foarte-dotat-ID8VZg1.html#8a507534aa Anunt de vanzare cu rulaj 215.000km! Bravo!1 point
-
Omul a intrebat daca poate folosi rezerva, nu daca poate juca la 6 din 49. Eu cred ca poti folosi roata respectiva fara probleme, atata vreme cat ai aceeasi circumferinta la roata (si ai). Dilema reala la tine este ca ai roti in 2 dimensiuni, si cred ca trebuie sa probezi ce se intampla. Presupun ca vrei sa iei roata cu 245/45/18 fiind mai ingusta. Parerea mea e ca iti ia mai putin timp sa faci singur testul la o vulcanizare decat sa afli un raspuns valid aici. La E60 am mers cu rezerva pe spate (aveam style 135 atunci, 245/40/18 toate rotile) si nu am intampinat niciun fel de problema sau eroare.1 point
-
gresit!!!!!!!!!! Masina nu se va vinde in configuratia actuala. Nu exista piata la noi pentru asa ceva!1 point
-
Masina nu se va vinde pe forum. Cine este interesat de masina ( fie ca este de pe forum sau nu) merge sa vada si sa testeze masina. Dupa un test complet ( facut de cineva cu sculele potrivite), cumparatorul photaraste daca cumpara sa nu masina, cu "impedimentul" km.1 point
-
Pai cf bre? Te credeam om serios. In anunt le pui jante frumoase si de fapt la vanzare or sa vada altele. Tipic romaneste... http://i68.tinypic.com/ke92kp.jpg1 point
-
e vorba de durabilitatea motorului, de regimul de exploatare, nu neaparat de cifra de la final de an. nu tine neaparat de consum versusul intre combustibili. un motor diesel nu va suporta (teoretic, ca toata discutia e teoretica) atat de bine stresul unui mers in oras zilnic, aglomeratie, neatentie, turatii, opriri/porniri etc precum un motor pe benzina un motor diesel suporta bine turatiile constante, functionarea in sarcina (nu stat la relanti) si mersul continuu...vezi camioanele si utilajele gandeste-te la diesel ca la un HDD care nu se strica prea mult de la functionare continua si constanta, ci mai degraba de la opriri/porniri acum, cu astea in minte, gandeste-te cum poti face peste 15mii km anual mergand cum "ii place" unui diesel? in oras bara la bara si opriri/porniri? nu, daca faci peste 15-20mii (cel putin) inseamna ca faci extern considerabil, deci mergi unde vrea sa mearga un diesel. daca nu, inseamna ca nu iesi cu masina din oras decat foarte rar, deci mergi unde ii prieste unui benzinar. masina nu a fost inventata in RO unde nu e transport public bun a.i. sa nu folosesti masina, pt ca nu a fost luata in calcul varianta unui rulaj de 20mii km anual in oras atunci cand s-a "adaptat" dieselul pe autoturisme, la noi e o exceptie ) acum bineinteles, tu poti sa iei 1.9tdi si sa faci 7-8mii pe an in oras, sunt banii tai1 point
-
Frumoasa masina Tu evaluezi masina la banii astia ca stii ca ai bagat lucruri de calitate in ea...dar clientul nu apreciaza, el vrea sa cumpere masina buna, ingrijita cu istoric dar sa fie si pe bani marunti. Din pacate avem clienti care nu stiu sa aprecieze ceva ce merita banii! spor la vanzare1 point
-
1 point
-
..Sa fiu in locul tau, mai ales ca am inteles ca ai acces la un atelier auto, lucrezi a unul... m-as concentra finaciar doar ce tine strict de motor, reparatia lui. Hai sa zicem ca as schimba suportii lui.. de ce zic asta? pentru ca daca motorul nu mai merge cum mergea si iti place masina (cum e echipata..), macar iti mai dai o sansa sa cumperi un alt motor sau sa schimbi masina, daca motorul nu merge cum mergea... si nu mai bagi banii in alte piese, sa ramana pe masina, daca decizi/alegi sa schimbi masina. Aveai probleme cu kitul ambreiaj? (E drept ca placa de presiune trebuie resetata sa o pui la loc..) Volanta.. ? Role de pe cureaua auxiliara.. astea se pot schimba si dupa ce faci motorul, mai ales daca ai cat de cat acces la un atelier... mare lucru in ziua de azi as zice..1 point
-
Nu stiu de ce te-ai uita in primul rand la o masina cu volanul pe partea dreapta. Eu le-as interzice complet la noi in tara. Sunt niste jeguri de masini hartanite si intretinute vai de capul lor, valorand maxim 500 de euro.1 point
-
3.0d de pe X5 are cel mai mic consum din clasa sa. Eu am avut touareg 3.0 tdi v6 si m-a spart consumul, pe cand la x5 scade sub 9 mers civilizat in regim de autostrada + dn.1 point
-
O "mica" revizie: -Ulei motor 8l Castrol EDGE Fst 0w-40 -Filtre Mann -Ulei cutie ZF + baie de ulei OE completa -Kit transmisie intinzator, rola INA curea Conti -Schimb lichid de racire Si o gaura in buget de vreo 4000 lei sper sa nu dorm in boxa )1 point
-
Am schimbat anvelopele fata cu Michelin Pilot Super SPort 245/35/19, DOT 2016 iar distantierele de pe fata de 2cm au fost inlocuite cu unele H&R de 15mm . Pe langa asta masina a primit si scaune comfort incalzite, cu reglaj lombar , memorii pe ambele parti + pernite laterale cu memorie. Din pacate, datorita locului de munca va trebui sa ma mut iar masina va intra la vanzare. http://images.imagebam.com/89/c1/65/4f7391562835103.JPG http://images.imagebam.com/b5/a2/0a/856a3d562835113.JPG http://images.imagebam.com/13/d7/f9/f9219d562835143.JPG http://images.imagebam.com/e9/8d/c3/137ec4562835153.JPG http://images.imagebam.com/b4/67/0a/273d4a562835173.JPG http://images.imagebam.com/1e/0c/03/a8447f562835193.JPG http://images.imagebam.com/f6/22/8c/b1b946562835213.JPG http://images.imagebam.com/f4/bb/40/90aa43562835223.JPG http://images.imagebam.com/62/43/60/080b27562835243.JPG http://images.imagebam.com/95/82/d7/4e01bc562835263.JPG1 point
-
Multumesc! Din "pacate" am trecut-o pe mine SV 86 DUK iar impozitul e 5700ron in Suceava. Sincer nu as fi dat bani pe o masina cu care sa crcul cu actele pe Costel Caisa de nu stiu unde si in caz de ceva sa umblu dupa el...1 point
-
corect ... indiferent de protectia aplicata daca lacul este contaminat bondingul o sa fie foarte slab si putin offtopic ... am avut placerea sa lucrez pe aceasta masina azi http://www.youtube.com/watch?v=H0Rm4DxbbbQ1 point
-
Multumesc Masina a primit brate noi _ bielete antiruliu noi (aveam o mica vibratie la franare de care nu mai stiam cum sa scap, asa ca am schimbat tot pe fata sa stiu o treaba ). http://104.imagebam.com/download/Rw4_diYu8hMHkyEg6mm3Xg/55365/553643333/2%20%282%29.JPG Masina a mai primit oglinda cu FLA (asistena la faza lunga), urmeaza sa trag firele necesare + codare. http://103.imagebam.com/download/E5lRF8o9UBwSQkpRteNG-w/55365/553644473/fla.jpg Bara fata M5 + canale aerisire M5 + eliminat proiectoare + suporti bara noi OE: http://102.imagebam.com/download/OAS0AzumdbHMdNrZzppIdw/55365/553643323/1%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/X90FoTg-88QKdWOTaitwwg/55365/553643383/7.JPG http://102.imagebam.com/download/LdEAnmTPjJKxbENPjjgGJQ/55365/553643373/6.JPG http://103.imagebam.com/download/gCsS5dUZcLwn8VMqwYYytg/55365/553643403/8.JPG http://104.imagebam.com/download/TO2UBlDYit7-ZOrmvNf1Ag/55365/553643353/4%20%282%29.JPG http://104.imagebam.com/download/YFxGiW4EqVrR3fhdfdzPrA/55365/553643343/3%20%282%29.JPG http://103.imagebam.com/download/_Sabfj4OHKoeRiAGRaSAQA/55365/553648983/IMG_0245.JPG1 point
-
Ce mi-ai dat tu nu e CArpass, ci ITP-ul masinii E ciudat ca in Belgia i-au dat ITP din martie pana in septembrie. De obicei se da pe un an sau 2. Am stat acolo 10 ani si stiu procedura. Carpass-ul este atestul kilometrilor. Toate service-urile autorizate in Belgia sunt conectate la baza de date Carpass si de cate ori masina intra in service, este inregistrata data si nr de km. Cam 90% din service-urilor lor au acces la aceasta baza de date.1 point
-
Iara Bimmer !!! E bine cand incepem sa auzim de Bimmer inainte ca sa mearga clientu pe acolo ... Daca vrei sa ii schimbi distributia la bimmer mai, ieftin si mai bine iesi sa stai si sa astepti sa se rupa , poate nu se rupe si ramai si cu bani in buzunar.Dar cand iesi de acolo doar un lucru o sa fie 100%, ca o sa iesi cu minim 4800lei care nu ii mai ai in buzunar. Si acuma legat de distributia ta... cati km are motorul ?1 point
-
Spune-ne ca service-ul "specializat bmw" nu se numeste "bimmer service", si ca nu e in sectorul 5. Daca e asa, iti spunem noi cauza. :-)1 point
-
Te inseli amarnic: 1. nu exista piese originale de foarte buna calitate. Ci doar piese originale si atat. Nu sunt mai multe feluri! 2. asta cu masina premium e o prostie! Un Logan e mult mai fiabil decat un BMW! 3. galeria de admisie eu am gasit-o cu 2050lei noua, dar 150lei peste pentru reprezentanta nu e decat in buzunarul lor. 4. un injector nu costa atat, eu ti-am zis ca l-am gasit nou cu 1380lei. Zi-mi si mie in link-ul asta http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Seda..._injector_line/ ce scrie la piesa nr. 8. Cumva Remanufactured ? 5. Si daca galeria mea cumparata cu 450 lei second e in stare impecabila esti invidios? 6. Indoielnica privinta -> Daca nu ai cumparat de la Groza Dan si incercat piesele nu ai ce comenta pentru ca nu stii. 7. Sa stii ca multe piese noi sunt reconditionate de firme sub licenta BMW -> cutii de viteze, motoare, injectoare, turbine etc. Nu am nimic cu tine ady23 dar traim in lumi diferite: tu ai un E60 si presupun ca te duci la reprezentanta, oamenii te mint frumos pe banii tai (mai multi decat limita bunului simt) iar eu imi schimb singur piesele. Concluzia o tragi tu.1 point
-
In aceasta nota vin si eu cu un update: asa cum scriam cu pagini in urma, nu am mai fost la programarea pe care o aveam la schimbul de distributie pentru ca, mergand la o noua constatare, se pare ca nu se aude lantul. Insa am facut schimb de programari cu prietenul meu cu F30 320d ED automata 206.000km cat se poate de reali. El a fost la schimbul de distributie si singurul lucru care s-a constatat dupa ce s-a desfacut motorul a fost un intinzator ceva mai intins. In rest nimic, lant ok, pinioane ok, patine ok. Masina e din 03/2012 si schimburile le-a facut tot timpul la 10.000km cu Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W30 deci conteaza si intervalul de schimb al uleiului si uleiul pe care il bagi.0 points
-
Eu am fost la greci fara roata de rezerva, si fara RFT, jantele fiid de 18. Nu au fost probleme. In 300k km am facut o pana, si aia pentru ca avea probleme janta si a scapat aer. A.0 points
-
Multumesc pt sustinere dar nu are sens cu unii..o tin doar pe a lor. O sa rog un admin sa inchida topicul pentru ca aici e prezentare nu bazar..0 points
-
0 points
-
Ba da. Dar pentru asta nu se reseteazĂŁ placa de presiune. Doar daca pui disc nou sau un alt disc, cu alt grad de uzura, pentru a se autoregla corect placa dupa noul disc. Win60, cred ca nu exista om mai norocos decat tine, si te tot plângeai de noroc. Cine a mai pĂŁtit sa i se rupĂŁ distribuția si sa scape doar cu niște culbutori rupți? Si mai ales la motorul asta. Pentru asa daune, mai ca nu-ți vine sa-ți bati capul ca vreodatĂŁ se rupe distribuția. Dar probabil s-a rupt exact in momentul in care erau ĂŽnchise toate supapele, sau destul de ĂŽnchise ĂŽncât sa nu loveascĂŁ niciuna in piston.0 points
-
Andrei, daca nu cunosti situatia, de ce mananci *** cu lingurita? (savarina, bineinteles). Alex vrea sa cumpere style 193, asta e motivul pentru care are jantele la vanzare.0 points
-
0 points
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00