Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/24/17 in all areas
-
4 points
-
Scuze pentru raspunsul tarziu, cascada Bigar a fost ok, dar nu m-a impresionat, am gasit alte cascade mult mai frumoase: Cascada Clocota sau Valul miresei. In alta ordine de idei, ieri am terminat excursia, 1760 km facuti in 8 zile, vazut si descoperit o Romanie asa cum nu am mai vazut-o pana acum, urmatoarele vacante vor fi tot la noi, sper cu ceva greutate in minus, am avut multe trasee de facut si conditiia fizica deficitara si-a spus cuvantul. Masinuta a rezistat cu stoicism, consumul afisat a fost 5.8 si 6.5 la pompa, am condus in total 31 de ore, 31 de ore de bucurie pura, m-am bucurat din plin de serpentine. Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
2 points
-
Am rezolvat problema, era arsa siguranta din torpedo . Multumesc pentru ajutor !2 points
-
2 points
-
Si acum dupa aproape un an de zile sa scriu si eu aici, nu am mai vorbit cu Bogdan de atunci. In octombrie 2016 Bogdan a venit la Dr Tr Severin pentru resoftarea a 5 masini (inclusiv E60 meu). Dupa resoftarea a doua E46, un audi A4 si masina mea, a urmat X5-ul E70 de 2012 4.0xd de 305cp. Kenbobo dupa ce a incercat sa spuna ca si-a uitat sculele sa desfaca calculatorul motor care trebuia desfacut si in partea de sus si in partea de jos deoarece la modelul asta ca sa poti face ecu remap trebuie sa spargi codul de pe placa care e pusa invers (foarte greu de desfacut daca nu esti priceput). In fine sarim mult peste, dupa un miros urat de ars si dupa ce a zis ca nu poate sa sparga de fapt si etc, cand punem ECU pe masina nu porneste masina, iar ECU apare cu rosu in ISTA, eu mi-am dat seama instant...proprietarul si prietenul meu bun inca nu stia ce se intamplase, ECU ars. Dupa ce s-a desfacut din nou si sa umplut de mastic prost pus de a intra prin toate circuitele (mastic de lipire care l-a avut prietenul meu deoarece Bogdan nu avea) sa incercat iarasi pornirea masinii insa la fel. Prima oara domnul Bogdan a spus ca nu o sa-i cumpere ECU-CAS-CHEI noi deoarece asta trebuie facut cand schimbi ECU din dezmembrari, iar pana la urma i-a dat calculatorul la CLUJ ca cica are el pe cineva sa-l repare, intradevar omul poate sa dus cu el la reparat si cel de acolo nu a reusit sa-l faca. L-a trimit prin curier insa aceeasi problema. Pana la urma a comandat din Lituania ECU+CAS+ O CHEIE (proprietarul i-a spus clar ca vrea sa fie masina ca inainte, adica inclusiv cu 2 chei), au venit, ni le-a trimis prin Curier, le-am montat, masina a pornit insa cutia nu intra in NIMIC, avea multe erori si KM erau schimbati de la 200.xxx la 160.xxx ceva de genul, pe scurt erorile erau inregistrate de pe masina care era luat ECU. Bogdan a spus ca nu-i problema ca se codeaza dupa vin-ul masinii si dupa o sa mearga si cutia si apar si km si etc. Eu am incercat sa am incredere 99% pana la capat in el, dupa 3 zile la rand in care am stat de dimineata pana seara in masina prin team viewer cu sculele lui bogdan (icom si restul) trimise de la el catre noi, tot nu intra in nimic schimbatorul. Dupa ce a venit prima oara pe banii lui la Severin sa repare calculatorul, a doua oara a zis ca el nu mai vine pe banii lui, ok i-am trimis bani de motorina (proprietarul) si a venit insa la fel dupa o zi si o noapte pierduta nu a reusit (tot spunea ca daca vine el reuseste sa o faca, insa nu era sigur nici el). Sa trecem peste, ne-a spus sa trimitem masina la un prieten de-al lui la Targoviste-Pitesti (nu mai tin minte exact), am toate convorbirile din whatssap si de pe forum cu el. Ne-a asigurat ca prietenul lui cu asta se ocupa si o repara fara probleme, dupa 3 luni de zile prietenul lui a reusit dupa ce a desfacut ECU si la modificat sa o porneasca si sa o bage in viteza insa numai pentru cateva minute, dupa iarasi s-a stricat. Si ca sa scurtam treaba, masina a fost dusa la Bucuresti la MHS cu platforma, iar verdictul final ECU+CAS de inlocuit, factura finala 9200 lei sau ceva de genu cu tot cu manopera, cei de acolo nu au vrut sa o faca, credeau ca e furata dupa ce au vazut 2 vin-uri si etc, insa au fost obligati sa o verifice pana la urma si s-a demonstrat ca el este proprietarul. Bogdan cu prietenul lui au fost dati in judecata, au venit si pana in Severin chemati de procurorul care se ocupa de caz, eu am fost martor, insa nu sa dat drumul la urmarirea penala (nici nu prea aveam cum, asta stiam din capul locului, dar am incercat). Ce sa va mai zic, l-am ajutat pe prietenul meu cu platforma de la servici pana la Targoviste sau unde era prietenul lui Bogdan, deja Bogdan nu mai raspundea la telefon de cand era masina la prietenul lui, oamenii erau suparati ca tot sunam din cand in cand sa-i intrebam ce este cu masina. El din capul locului ne-a asigurat ca masina o sa fie cum a fost ca nu-si permite sa faca furaciuni si nu stiu ce chestii ca i stricam toata afacerea si asa mai departe. P.S el a venit cu un prieten Andrei parca, celui care i-a vandut fostul E46 (cu el au venit la severin, nu cu 535d cumparat recent, care a suferit un accident de la intoarcerea de la Constanta din spusele lui Bogdan, un tirist a adormit la volan si a intrat peste banda lui, Bogdan ca sa nu de-a frontal in tir a sarit cu ea de pe pe drum si ia rupt un amortizor si nu mai tin minte ce pagube, de aia nu venise cu ea. La pus pe prietenul lui sa minta la randul lui ca ei au venit la Severin si ei nu au luat niciun ban (700 lei de masina a fost resoftarea) si ca masina aia ei nu au vazut-o sa mearga ca era stricata deja (desi prietenul meu mutase X5 de fata atunci cu ei in alt loc mai bine pozitionat de parcare) Mai sunt mii de amanunte...ideea este ca l-am intrebat clar daca a mai facut acest tip de masina si acest tip de ECU si anume sa-i desfaci inclusiv capacul de sub care e prins in mastic si a zis ca da fara nici-o problema (il cred) insa daca stii ca nu ai tot ce-ti trebuie si ti-e frica la ce te mai apuci...ECU a fost desfacut cu surubelnita, cu feonul industrial adus de la mine de la munca, s-a strambat ca naiba toata carcasa aia... in fine! Nu puteam sa dorm noaptea pentru ca ma simteam prost fata de prietenul meu deoarece eu i spusesem de Bogdan. Nu ma intereseaza sa-i fac topic reclamatie sau altceva, doar am vrut sa stiti toate acestea si daca o sa vrea dovezi, stie clar ce avem de la convorbiri, chitanta de la banca cu avansul banilor sa vina la Severin, piesele comandate de el, inclusiv AWB-urile de la fan curier in care au fost piesele lui (laptop, icom si ce mai avea nevoie pentru codare/soft), nu i le-am "oprit", nu aveam de ce, i le-am trimis inapoi, isi uitase si laptopul in X5 pe bancheta din spate cand a plecat inapoi dupa ce a ars ECU atunci. Am poza inclusiv la buletinul lui care i l-am cerut pentru a avea o incredere certificata in el. I doresc succes in continuare in Anglia sau unde vrea el. Va rog sa nu stergeti, nu este off-topic, este o asemnara la situatia cu KM, multi o sa ramana socati de ce scrie aici, sa creada ce vor ei.2 points
-
Faci niste afirmatii total aiurea si ma jignesti gratuit de parca ne-am cunoaste. Iar indiferent de km masinii, tipic bmwclub, faceti din tantar armasar atata tam-tam de parca masina asta e ultima cazatura, doamne fereste de cel care o va cumpara. Si legat de pasiune, daca faci o analiza asupra posturilor de aici singurii apreciati sunt cei care spala masina de 10 ori pe zi. Ai tu cumva habar cate sacrificii am facut pt e46 sau pt masina asta? Altii care baga zeci de mii de euro in tuning si modificari primesc de obicei pareri negative ca vezi doamne nu pentru asta e forumul, ne batem joc de masina ca mergem la drag, etc. Asta va fii ultima mea postare aici. LE: Am gresit. Nu e chiar tipic bmwclub ci doar tipic unor useri de aici, tot timpul aceeasi, care sunt mai presus decat restul care si stiu sa caracterizeze foarte bine masini si useri pe care nu ii cunosc..2 points
-
1 point
-
1 point
-
Am un prieten cu un 530d cu aproape 400k km si tipsul curat! DPF pe masina... Eu zic ca fostul propietar ti-a ascuns acest aspect sau pur si simplu nu stia nici macar el (dar greu de crezut) @MGS de pe forum, nu stiu cati km are masina lui dar are soft cu dpf on pe masina si tipsul la fel este impecabil.1 point
-
1 point
-
Nu o anula. Ia-ti una mai buna si schimb-o. Nu mai luati cele mai ieftine piese, ca s-ar putea sa fie mai proaste decat alea pe care le dati jos de pe masina.1 point
-
salut, eu mi am luat acum cca 1 luna masina din germ. nici dealerii, nici autohus nu prea negociaza..de ex eu am luat de la bmw, au dat set cauciuc + jante si covorase si alte optionale nu f scumpe..dar nu au lasat la cash ca sa zic asa.. avantaje reprezentante - n ai pb cu tva ramburs dupa ce o iei..dealerii mici pot fi problematici in acest pct.. alt avantaj dealer - poti lua garantie de 1 sau 2 ani. dezavantaj dealer-masinile nu s chiar cele mai dotate pt ca ei ruleaza mai ales buy back de la firme mari. alt avantaj dealeri e ca vand in general cu garatie masini cu km verificati, se trec pe factura si se pot certifica la orice bmw. bafta1 point
-
Sa fim seriosi, ce om intreg la cap ar scoate din buzunar 4500ron+manopera pt o pompa de injectie cand masina val. 2500-3000e? In general proprietarul de masina ieftina, daca are ghinionul sa-i pice ceva scump se opreste la primul parc de dezmembrari.1 point
-
Salut. Locuiesc de câțiva ani ĂŽn Germania și am cumparat câteva masini pana acum. Ăn locul tĂŁu nu as pleca ĂŽn Germania dupa masina decât dacĂŁ gĂŁsești una la reprezentanta , dar și pretul pe masura. De fiecare datĂŁ când am cumparat o masina am vazut cel putin 5-10 ĂŽnainte sĂŁ gĂŁsesc una bunĂŁ. La telefon toate sunt bune si impecabile. Eventual dacĂŁ ai un prieten care locuiește aici si te poate ajuta sa cauti mai multe. BaftĂŁ la achiziție1 point
-
Pai si gen trebuie sa o bag intr-o baie cu solutie din aia, nu are nimic sa bag toata carcasa aia cu totul acolo? Ce sa mai caut...deja sunt toate piesele comandate pe OE, insa nu-mi regret decizia.1 point
-
1 point
-
@Boaska Nu ne cunoastem asa ca abtine-te de la comentarii de genul. Eu chiar am ajutat multi useri pe forum, tu ce ai facut in loc de a comenta gratuit?1 point
-
Chiar am trecut pe langa un service Bmw dar nu stiam de unde esti, acum sunt pe langa Cascada Bigar, daca trec din nou oras te sun: 650 km facuti pana acum, vazut Cazanele Dunarii, Cascada Beusnita si Lacul Ochiul Beiului:1 point
-
Câinele moare de drum lung şi prostul de grija altuia. Eu astept sa mai treaca 1 an , sa fie 10.000.1 point
-
Vandut. Serban m-a sunat pana la urma, totul a decurs bine pentru amandoi. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
1 point
-
Sa stii ca am noroc, deoarece interiorul comfort nu a fost una din optiunile obligatorii care le-am vrut cand am cautat masina.1 point
-
63137165741 (cod stg) 63137165742 (cod dr) LINK 1 LINK 2 LINK 3 CEVA MODEL CU LED LINK 4 ALTCEVA LINK 5 ALTCEVA LINK 6 ALTCEVA1 point
-
Salut, Daca s-a rupt arcul de la ac, sau l-ai intins, s-a stricat motorasul si trebuie schimbat sau eventual sa cumperi un alt bord functional chiar daca are pixelii morti la display se poate schimba folia aceea si o sa fie vizibil ca inainte. Numai bine.1 point
-
Merci, Cu ce am bagat anul asta in ea cred ca o ardeam lejer o saptamana pe Coasta de Azur , nu 5* da pă la 3*-4* cred.1 point
-
or fi pentru el confortabile si calduroase1 point
-
Toba luceste si masina nu , cand se murdaresc se murdaresc cam impreuna si aici se vede ca a fost stearsa putin. Nu contest ca nu iti afuma, ca am mai vazut masini cu 200k si toba era impecabila.0 points
-
Totul tine de exploatare..daca masina respectiva a avut proprietar/i care au avut grija de ea cu reviziile la timp si piese de calitate o sa mearga mult si bine fara segmentari si alte interventii prin motor..bineinteles excluse unele piese gen simeringuri la supape,garnituri,o-ringuri si alte piese care dupa un anumit nr de km trebuie inlocuite pt ca se uzeaza din cauza temperaturii,astea deja pot fi numite consumabile...0 points
-
Pentru ca...a fost de rahat toata treaba, nu am vrut sa mai vorbesc despre si cu omul asta desi sa inteleaga, il cred un baiat ok, nu a vrut sa strice calculatorul, a incercat sa-l repare , a dat comanda de piese (desi acolo initital mi-a zis mie ca el nu-i comanda nimic ca trebuie sa-si asume niste riscuri daca face asa ceva, insa i-am explicat ca din moment ce tu iti asumi ca faci un serviciu pentru care ceri bani si de fapt faci mai mult rau, trebuie sa-ti asumi greselile). Nu am crezut ca o sa ma creada nimeni, nu e vorba de mine, e vorba de prietenul meu care nu are cont pe bmwclub si nu ar sta sa faca reclamatie pe bmwclub, ca sa intelegeti omul lucreaza in MAI, mai exact la ISU, a incercat sa rezolve pe partea cu justitia insa stiam toti ca nu ai ce sa rezolvi...dovezi sunt insa e foarte greu sa demonstrezi unele lucruri, ne-am dat seama mai tarziu ca de fapt el astepta sa se termine perioada in care il poti da in judecata pentru fapta respectiva , de asta o tineau la Targoviste...Eu iti spun ce mi-ai spus tu mie personal, nu o groapa, ci ai sarit de pe drum cu masina sa nu de-a tirul peste tine, iar problemele care mi le-ai spus erau un amortizor si ceva tot pe parte mecanica, nu pe caroserie, REPET a zis ca nu a avut nici-o problema la caroserie! Nu dezbatem aici, s-a dezbatut deja intre noi, insa trebuia spusa intr-un final, treaba asta, imi pare rau si pentru tine ca sa intamplat, dar imi pare mai mult rau pentru prietenul meu... Nici nu vreau sa-mi mai aduc aminte de perioada respectiva, care a fost de rahat!0 points
-
O groapa + cauciuc taiat nu inseamna dauna totala, e ceva normal pt Romania. Am scris asta si in topic la inceput. Legat de restul, domnule WIN60 situatia e mai delicata si nu e exact cum ai descris-o tu iar aici nu e locul potrivit pentru a dezbate asta.0 points
-
0 points
-
Eu nu vreau sa te critic deoarece este impresionant ce ai facut din acest e60. Problema este alta, nu voi da nume si nu are rost sa intru in detalii insa si altii care au comentat ca si mine s-au saturat de masinile de "pasionat" care se vand pe acest forum. Daca ii iei pe cativa la rost, toti sunt pasionati si au grija de ele de zici ca nici cand au iesit pe poarta fabricii nu mergeau asa, in realitate insa lucrurile stau cu totul si cu totul diferit. Nu zic insa ca e si cazul tau! Doi la mana, la 18.000 de euro gandeste-te ca cine vine sa o vada se va uita si pe sub bord sa vada daca are cea mai mica dunga de zgarietura, de ce? pentru ca la 18.000 de euro deja pretentiile sunt de o masina in stare absolut perfecta... si aici apare problema, ca km nu se pupa, ca probabil masina mai are pe ici pe colo o zgarietura (lucru perfect normal) si atunci indiferent de modificarile pe care le-ai facut pretul deja nu mai este unul real. Plus ca... mai exista si alta categorie de persoana, si anume unul ca mine care vede cate modficari are o masian, deja se duce cu gandul la "cat omor o fi vazut masina aia?"... Bafta la vanzare si felicitari pentru rezultat.0 points
-
0 points
-
Nu mai continui, credeti ce vreti, de parca castig eu ceva daca zic ca difera calitatea. Da, neamtu e un prost si mananca cacat , vrea sa ii enerveze pe unii pe forum.-1 points
-
Dupa codarea cu succes a CIC-ului pe ExpertMode(Expertenmodus) cu fisier fsw_psw.man gol, ar trebui sa se restarteze CIC-ul si sa functioneze sunetul instant.-1 points
-
Pai da, cu profilul Expertenmode si cu fisier FSW_PSW.man gol pentru siguranta, exact asta am scris mai sus-1 points
-
Si nu mananca ulei? Chiar asa norocos esti de ai singurul e46 valvetronic pus la vanzare in Romania cu simeringurile originale si care nu mananca ulei?-1 points
-
-1 points
-
Atata doar ca nu ai voie sa dai up zilnic. Citeste putin regulamentul eventual. Spor.-1 points
-
-1 points
-
gresit!!!!!!!!!! Masina nu se va vinde in configuratia actuala. Nu exista piata la noi pentru asa ceva!-1 points
-
Stiu eu doua 335d e92 respectiv e90 care s-au vandut, e92 la 15k tot cu diverse modificari dar de e90 nu stiu sa iti spun exact la ce bani desi si ala avea cam 400 cp...depinde si de noroc acum si de cum te sincronizezi cu diversi doritori.-1 points
-
Da intradevar, oricum de cand s-a scos taxa masinile euro 5 sau cu taxa deja platita au scazut rau de tot la pret sau nu se mai vand....la un pret corect-1 points
-
Ma bucur ca esti un tip pasionat de masini bmw pe care le tuneaza, face drifturi si uita sa dea kilometri reali in bord..... Ce ma deranjeaza este ca jignesti gratuit pe toata lumea si iti place sa caracterizezi pe altii Toata lumea are cazaturi, toti sunt niste saracii, toti vand numai rable, nimeni nu isi permite ca tine sa schimbe bucsi si bielete Uiti ca si noi restul de pe aci suntem pasionati, cu mai multi sau mai putini bani, pana la urma ce reprezinta ptr tine pasiunea ptr bmw, altfel nu intram pe forum ci ne prezentam la bmw , o masina in leasing si ii rupeam bucile de jar fara sa ma deranjez vreodata sa intru pe aci sau sa ma bag cu altcineva in seama, multi se duc si la intruniri na pasiune.... Tu in schimb uiti ca pasiunea si afacerea adica banii sunt 2 lucruri total diferite care nu se pupa, pe urma iti dau un sfat, cu atitudinea asta nu faci multe lire in anglia, acolo o sa dai de adevaratii romani cu probleme, datorii si care muncesc mult si greu ptr niste bani de multe ori putini.... Stiu ca nu este topic de vanzare dar daca avem voie sa ne spunem si noi parerea arunci o vom face-1 points
-
https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-535d-lci-450-cp-navi-nbt-interior-comfort-foarte-dotat-ID8VZg1.html#8a507534aa Anunt de vanzare cu rulaj 215.000km! Bravo!-1 points
-
!!! PROPRIETAR in ACTE !!! -Bmw 520d FECELIFT 2008 / 159.000 KM / CUTIE AUTOMATA JOYSTICK -Motor Efficient Dynamics 2000 D / 177 Cp , Consum Redus - Interior FULL PIELE / IMPECABILA ( Fara Rupturi / Zgarieturi ) -Scaune Confort + Incalzire -Volan Imbracat in Piele + Multifunctional cu Comenzi -Navigatie Mare Profesionala -Clima Automata -Senzori de Parcare Fata + Spate cu Afisaj -Faruri Bi-Xenon cu Angel Eyes , Led si Spalatoare -Jante Aliaj pe 17" , Anvelope de Vara ca NOI -Stopuri spate Led -Soft Close Portbagaj -Oglinzi Exterioare Electrice Incalzite , Heliomate -Senzori Ploaie + Pneuri + Lumini + Antiorbire -12 Airbag , DSC , ABS , ESP -Cotiera Fata / Spate , Suporti Pahare -2 Chei Telecomanda -Acte la Zi , Fiscal , Taxa Platita si Nerecuperata ( Dovada ANAF ) -Stare ABSOLUT PERFECTA NU MA INTERESEAZA SCHIMBURI Pret 8900 Euro , Mai multe detalii la telefon - 0727951454 --1 points
-
gresit! 226.000 si inca luceste. DPF in parametrii...la el problema e clara la DPF...nici nu isi are rostul topicul. fosta masina are peste 250.000 si are DPF original, tot in parametrii-1 points
-
Ai schimbat si senzorul sau doar placutele? E normal ca sa-ti arate eroarea aia daca nu schimbi si senzorul cu uzura inregistrata pe el. Nu te zgarci pt 30 de ron si sa nu uiti sa bagi si niste motorina.-1 points
-
da....e cred ca e bun.....eu folosesc 5w40 http://thumbs.imagebam.com/20/d6/51/6b9368566609303.jpg astazi am schimbat flansa de la cardan(320 lei flansa+80 lei manopera) masina de o luna are si dpf off si facut un soft safe.Sunt foarte multumit de masina.Un an,doi tot o mai tin.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00