Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/25/17 in all areas
-
O persoana tipicara nu ar fi mers cu masina defecta un an de zile, nu crezi?3 points
-
2 points
-
2 points
-
da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?2 points
-
Va salut ! Pe data de 15 iulie, dupa vanzarea Skodei pe care o aveam, m-am gandit sa-i iau e46-lui un frate sub forma unui e90. In afara de ce da vin-ul, are jante pe 17, nu stiu ce style sunt, distantiere, kit exterior Ac Schnitzer e90, evacuare dubla - are iesire din toba pentru cea din dreapta, statie Twister F6 380, suspensie sport megajoasa care a si zburat fiind inlocuita cu una stock, totul nou fiindca circul pe un drum mai denivelat pina acasa de aprox 2km. Fotografii am sa incarc dupa ce intru pe forum de pe telefon ca pe PC nu am. Dupa vin: ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBAVC31060VC72214 Type code: VC31 Model: 320D OL (EUR) E-F-R series: E90 Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M47/T2 Displacement: 2.00 Power: 120 (163 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH Prod.date: 2006-10-27 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S4AE Armrest front, retractable S4AG Interior trim finishers Titanium matt S6AA BMW TeleServices P7RS Package Comfort S8SP Control unit COP S200 Diesel particle filter S205 Automatic transmission S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S313 Fold-in outside mirror S321 Exterior parts in vehicle colour S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S563 Light package S609 Navigation system, Professional S612 BMW Assist S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S672 CD changer for 6 CDs S676 HiFi speaker system L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S931 Winter instead of summer tyres ex-fact. S964 Navi DVD to be requested at shipping Nu-mi da voie sa incarc fotografiile, trebuie sa le redimensionez.1 point
-
Salut. Citind topicul tau si avand in prezend e46 nfl 320d, m-am simtit nevoit sa iti ofer parerea sau sfatul meu (daca doresti sa-l iei ca pe un sfat) . Cand a venit vremea sa intru in posesia masinii pe care o detin in prezent, acum fix un an, nu am tinut cont de problemele acestui model despre care tot se discuta pe acest forum (citeam forumul dinainte sa o detin) nu neaparat ca am fost nepasator (sau poate putin) dar din simplul motiv ca masina urma sa fie achizitionata de la un prieten, o stiam cum merge si pot sa zic ca aveam si incredere in el (doar mi-a lasat-o in probe mai bine de o luna..deh). Pana anul acesta, in afara de revizie, un buson de la vasul de expansiune, furtune vacuum si anvelope, nu am bagat nimic in ea, mergea perfect. Ideea este ca anul acesta am cam bagat ceva banuti in ea, dar mentionez ca in consumabile care sunt prezente si pe modelele pe benzina. Cum ar fi: Flansa cardan, rulment cardan, suport cutie (2buc bucse), fulie arbore (schimbata de 2ori, prima data am luat un model aftermarket mai ieftin, pe care l-am dat jos datorita faptului ca masina vibra foarte rau cu ea, apoi am luat ceva mai bun , corteco daca nu ma insel iar pe cealalta o tin de rezerva in portbagaj, caci doar eu stiu ce am patit cu ea de m-a lasat in drum si am dat pe platforma cat dadeam pe fulie+manopera ), 2 perechi de flanse pt. amortizoare spate (deh..imi placea cum statea masina cu jante style 135 r18 pe sosea, sa nu mai zic de aspect). Terminand cu partea de consumabile, m-a lasat si electromotorul (schimbat platoul de carbuni si bendixul) , iar la nici doua saptamani diferenta mi-a picat pompa de injectie, au fost doua cipuri dezlipite de pe placa+ cateva "litze" (fire) datorita anilor ce au trecut peste masina, si bineinteles vibratiilor, temperaturii si poate si a siliconului imbatranit, care acopera in totalitate cipul. Chiar daca peste tot mi s-au cerut sume care depaseau 500eur pentru reparatia pompei, am stiut sa identific problema si am rezolvat cu aproximativ 150eur pt reparatia calculatorulu pompei (garantie 1an). Una peste alta, dupa toate cele intamplate, dupa timpul, nervii si banii investiti pot spune ca inca sunt pasionat de masina mea si de aceasta marca, si nu as schimba niciodata al meu e46 diesel cu un benzinar, am condus ambele variante si imi place mai mult feeling-ul de cuplu, ca sa zic asa. Aproape toate problemele mi le-am rezolvat singur, unde stiu ca ma pot descurca si am ce imi trebuie, ma bag , iar pe langa faptul ca am economisit niste banuti incumetandu-ma sa fac de fiecare data manopera , pot spune ca satisfactia cand stii ca ai terminat si te urci in masina sa vezi rezultatul pentru care ai muncit atatea ore, este maxima. Stii vorba aia "te bucuri ca un copil", exact ! Asa ca de incheiere, daca ai avut rabdare sa citesti mica mea povestire, pot spune ca nu imi pare rau de alegerea facuta, deci DA, as recomanda oricui sa mearga pe varianta diesel. Daca e sa ai noroc de masina buna ai, daca nu , bagi bani. Oricum ar fi , bani o sa bagi in fiecare masina second, fie ea diesel sau benzina. Bine, sunt mai multe aspecte pe care trebuie sa le studiezi pentru a putea lua decizia corecta, nu doar ce ti-am relatat aici, cum ar fi : nr de kilometri pe care ii parcurgi anual, costul carburantului, diferenta de consum diesel/benzina , pretul pieselor, stii si tu. Dar cel mai important, ia decizia in functie de ce simti ca te multumeste pe deplin si fii optimist,poate ai noroc de o masina buna. Ceea ce am scris este strict parerea mea, nu ma intereseaza argumente, alte pareri, etc. LE: Inca un aspect, dupa parerea mea, piese vor fi atat aftermarket cat si sh , daca nu 10 ani , atunci cel putin inca 5 ani de acum incolo si sunt destul de accesibile ca si pret. Multa bafta!1 point
-
Motivul pentru care modelele vechi dispar de pe strazi este legat de evolutia noastra, ca oameni, de unde si nevoia de a avea bunuri mai performante, ecologice, etc, cat si uzura fizica si morala a acestor bunuri, care devin costisitoare din punct de vedere al intretinerii, cat si problematice (numai sa fii masochist sau sa nu ai ce face stai tot timpul in service-uri). Ca si utilizator de masini noi, dar si masini second, pot spune ca , desi pretul de achizitie/asigurare este mult mai mare la o masina noua, cat si asa-zisa devalorizare (de fapt te folosesti de bunul respectiv in conditii de siguranta si confort) nu exista comparatie cu nici o masina uzata(ce sa mai vorbim de E46, care sarbatoreste imediat 20 de ani de la lansare), si intotdeauna este de preferat o masina noua, chiar o marca mai comuna. ce sa mai povestesc de masina din semnatura, care circula ocazional, si in care investesc constant sume importante pentru a o tine intr-o stare de functionare decenta (si nu te gandi la cine stie ce piese, dar mai schimbi ceva garnituri, mai una alta, si se aduna), si mai ramai si cu timpul pierdut sa cauti piesele respective, la asa varsta deja imbatranesc plasticele si devin casante, ceea ce face ca la fiecare interventie mai gasesti una alta de inlocuit. >Nu neg, daca as fi la pensie, probabil ar fi o activitate ce mi-ar aduce satisfactii sau ocupatie, dar in rest, nu e nici o plecere sa cheltui timp si bani, cu un bun ce conform pietii, nu valoreaza mare lucru.1 point
-
Nu merita ! Daca vrei masina pe care sa o folosesti 10 ani si zi de zi, cumpara una noua sau aproape noua. Acum poate esti foarte tanar si ai timp, nervi si chef de stat prin service-uri, dar cu timpul iti trece, mai ales cand ai sa iti dai seama ca bagi bani intr-un sac fara fund. Si scaote-ti ideea din cap ca o vei repara cu piese noi! piesele de bmw sunt scumpe iar cine isi permite o masina ieftina cu siguranta nu are de aruncat bani pe fereastra. Cine are 15k euro nu se gandeste la e46 iar cine are bani de e46 nici nu viseaza la o masina de 15k euro. Devalorizarea creste proportional cu varsta, dar una este sa te plimbi cu un G30 azi si alta peste 5 ani si alta peste 15 ani.1 point
-
Totusi, poate nu este catalizatorul, ci sonda lambda de vina, deci nu te arunca fara sa ai certitudini. Din cate stiu, exista si catalizatori aftermarket, cred ca pilot tuning au o gama larga, suna la ei si vezi ce oferte au.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Scuze pentru raspunsul tarziu, cascada Bigar a fost ok, dar nu m-a impresionat, am gasit alte cascade mult mai frumoase: Cascada Clocota sau Valul miresei. In alta ordine de idei, ieri am terminat excursia, 1760 km facuti in 8 zile, vazut si descoperit o Romanie asa cum nu am mai vazut-o pana acum, urmatoarele vacante vor fi tot la noi, sper cu ceva greutate in minus, am avut multe trasee de facut si conditiia fizica deficitara si-a spus cuvantul. Masinuta a rezistat cu stoicism, consumul afisat a fost 5.8 si 6.5 la pompa, am condus in total 31 de ore, 31 de ore de bucurie pura, m-am bucurat din plin de serpentine. Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Deci treaba serioasa ... bravo. Maine pana in GR o sa mearga altfel. Drum bun si vacanta placuta.1 point
-
Ok inteleg treaba asta cu schimbatu dar su nu-mi spuna mie ca de aia imi consuma atat de ulet pt ca nu schimb bine vitezele asta e o prostie ... Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂtsĂŠgĂŠvel1 point
-
Sincer nu inteleg ce vrei sa zici cu asta pt ca mie nu mi se pare ca schimb tarziu la 2500 , la 1500 sa schimb viteza ? Si si daca afecteaza poate cu 200 300 ml da nu atat cat imi consuma mie. Oricum mersi pt informatii Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂtsĂŠgĂŠvel1 point
-
mai devreme ai scris ca unii apreciaza mai mult pe cei care isi spala masina de 10 ori pe zi decat pe unii care investesc zeci de mii in tuning.... fiecare are voie sa aprecieze ce doreste el.... si poate ca sunt niste useri care vor sa-si spuna cateodata parerea, poate privesc lucrurile dintr-o alta perspectiva, nu inteleg de ce ai voie sa vorbesti urat despre altii doar pentru ca ai facut sacrificii sa-ti tunezi masina, sau pentru ca ai bagat bani in masina ceilalti care nu si-au tunat motorul nu au voie sa fie de alta parere.... deci discutia devine derizorie, si daca doresti sa ma scuzi, iti doresc o zi faina in continuare1 point
-
Pai cf bre? Te credeam om serios. In anunt le pui jante frumoase si de fapt la vanzare or sa vada altele. Tipic romaneste... http://i68.tinypic.com/ke92kp.jpg1 point
-
stie cineva masina asta... https://www.olx.ro/oferta/vw-sharan-volan-pe-dreapta-ID8IQYW.html CUNOSC ca are volanul pe dreapta...nu ma intereseaza pentru a circula in RO, ceea ce consider si eu extrem de periculos!1 point
-
motorul nu il ditrugi din cauza marci uleiului, in masinile pe benzina care le am avut pana acuma nici macar nu am folosit ulei sintetic, mineral si afara la 5 mii, chevy a plecat la 350k km fara probleme la motor, chargerul se apropie de 200k km si inca e ok. in charger bag cel recomandat de ei(mopar) e acceptabil pretul1 point
-
Nu stiu daca sa rad sau sa plang de la faptul ca ai luat in considerare ca un motor functional se poate cala din cauza firmei de ulei folosita. Poti sa pui si ulei de motor din Kaufland, nu are cum sa se intample asa ceva cu motorul. Daca nu iti functioneaza corespunzator pompa de ulei/pompa de apa etc. nu schimba nici cu 5% situatia marca de ulei folosit... P.S: Motul face ulei foarte bun, motociclistii care se respecta nu baga altceva. Motoarele alea lucreaza des la 10-14 000 rpm, iar efectele uleiului se vad foarte usor. La motoarele in 2T uleiul poate sa faca diferenta daca te tine setul 10k km sau 15-20k. Nu iti mai da cu parerea aiurea daca nu te pricepi.1 point
-
Si nu mananca ulei? Chiar asa norocos esti de ai singurul e46 valvetronic pus la vanzare in Romania cu simeringurile originale si care nu mananca ulei?1 point
-
1 point
-
Fratele mai mic ... un Seria 2 Coupe F22 http://i.imgur.com/qeHe4XV.jpg http://i.imgur.com/FWyXjgO.jpg?1 http://i.imgur.com/kGtQ54f.jpg1 point
-
vezi ca se strica foarte usor manerul de keyless entry daca dai cu apa direct pe el si este vreo 1200 ron1 point
-
N-are rost sa-l omoram cu pietre. Mai bine incercam sa ii deschidem ochii sa invete. E mai bine pentru el, si nu il ultimul rand, e mai bine si pentru noi.1 point
-
Acestia sunt ai unui coleg de forum din Italia, lucrarea a costat 200ââÂŹ plus leduri dar sunt foarte frumosi ,alt coleg a preferat negru acesta este un gri inchis , merg pe e90 dar trebuie sa specifici daca nu gresesc asa iti da inelurile potrivite , daca gasesc si filmul celuilant coleg care spre deosebire de acesta a facut totul singur il public aici Astea sunt cu interior negru http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160427/0e677cdd9b33fe1a09fcd46a32d466dd.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160427/b057401f4a8c0b92f8d5c0676004e7d9.jpg1 point
-
apropo de mazda 6, spui ca te-a surprins placut calitatea finisajelor. eu unu am stat 10 minuet pe scaunul soferului si am ramas dezamagit. Din afara arata bine si abia astepti sa urci in ea, iar cand ai urcat...nimic. Butoane mari far pic de stil, facute parca pentru pensionari, plastic prost. butoanele pentru geamuri ai fi jurat ca sunt de 20 de ani in productie. cum ti s-a parut comparat cu honda?1 point
-
vezi pe forumul e39 ca gasesti baieti sa te ajute in bucuresti0 points
-
Te rog spune cĂŁ erai la bunici in vizitĂŁ,dacĂŁ aia este casa ta,nu mai parca maĂâ˘ina lângĂŁ ea cĂŁ este periculos Ăâ˘i pentru casĂŁ Ăâ˘i pentru maĂâ˘ina Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk0 points
-
autolevelling-ul ia de baza(punct de plecare)reglajul standard dupa care,functie de incarcarea masinii le regleaza in asa fel incat sa bata in acelasi loc.fa un reglaj(manual) cu aparatul la orice service si ai rezolvat beleaua.-1 points
-
-1 points
-
heii ,conduc de ani buni pe dreapta ,vreau sa ii fac doar tuning ,si cu atat sa ile schimb ,far complet ) Nu imi stricati fericirea-1 points
-
Fratilor ,nu va mai alarmati ,ca am rezolvat ! farurile nici nu stiti daca is de anglia sau romania-1 points
-
De ce sa o vand daca mie imi place asa ? In masina asta au fost bagati multi bani in directie ,schimbate multe piese pe spate ,nu are rost sa o mai vand ,sa iau alta sa bag iar bani in ea ...-1 points
-
Alt cineva cred ca vindea de mult masina la cate patanii ai avut tu cu ea.Sa sperma ca o sa te bucuri cu ea si iti doresc ca nu mai ai probleme cu masina !!!! Sa ai grija de ea in continuare!Ai talent de scriitor. :frantics:-1 points
-
proprietar vand Bmw 520 d euro 5, data primei inmatricularii 20.12.2009 km: 263.000 ditributia schimbata la 220.000km Dotari: -bixenon adaptiv -piele -navi cic -jante 18 in 2 latimi -oglinzi rabatabile electric -scaune incazlite -reglaj lombar -climatronic -olinzi exterioare antiorbire etc pet 10.300-1 points
-
-1 points
-
Asa e ai dreptate nu ma pricep. Am bagat Motul in M57 si zici ca era o rasnita de cafea... l-am dat afara si am bagat original BMW si motorul mergea normal. La M54 fostul proprietar a folosit Motul si la fel se auzea motorul ca o rasnita.. am bagat Mobil 1 totul e ok.. Nu imi spune tu mie la ce ma pricep si la ce nu.. eu vb din experienta mea cu uleiul Motul care il lauda toti si este un ulei de tot kkt-ul. Mai cauta prin topicuri si vezi ce spun cei care au folosit Motul la motoarele lor. Si inca ceva daca uleiul e de kkt cum vrei sa iti faca presiune ? Am comparat Motul 5w40 cu Mobil 1 5w40 si vreau sa zic ca Motul era ca apa fata de Mobil.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ca sa-ti raspund la intrebarea de mai sus, NU e normal sa simti cand schimba viteza cand este rece, iar cand se incalzeste sa nu mai ai acele simptome. Ar trebui sa schimbi uleiul la cutie. Iar cand simti acel mic soc la cutie este din viteza a 2-a in a 3-a. Si fara sa intru in polemica cu tine, esti sigur ca ai km. originali? Si in alte tari se manaresc km., chiar daca ai istoric service-s la zi. Iti spun acest aspect, deoarece vad in poze ca ai cuta destul de pronuntata la scaun sofer + plus volanul destul de tocit, din ce vad in pozele puse de tine. Tu ai scaune COMFORT, cu piele DAKOTA iar la km. care spui ca ii ai, nu are voie sa faca acea cuta. In rest, sa ai parte de ea si sa o folosesti cati mai multi km. fara probleme.-2 points
-
Fix cu pretul asta (11500) am dat eu fostul E60 , similar cu al tau si un pic mai dotat parca, dar asta acum 2 ani si jumatate...-2 points
-
-2 points
-
si eu am folosit motul in masini pe benzina si nu a calat motorul. Nici in motocicleta nu a calat. Oricum e o porcarie sa mergi mai mult de 5 mi de km cu un ulei indierent de Masina, de varsta masini sau de conditile de utilizare. Da romanii merg cu un ulei si 20 de mi pentru ca e Long Life hahahahahahahhahahahahahahaha-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00