Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/26/17 in all areas

  1. Salut ! Nu am mai postat de ceva timp pe forum si m-am gandit sa fac si eu un topic in aceasta sectiune. Dupa cateva e39, caruia ii raman fidel am ajuns la e66, probabil am imbatranit E66 740Li, N62/TU, 225Kw Vehicle options S248 Steering wheel heater S2RD BMW LA wheel-spoke 176/mixed tyres S2VA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S357 Protective glazing S358 Climate comfort windscreen S403 Glass roof, electrical S416 Roller sun vizor, rear lateral S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip Vehicle options S437 Fine wood trim S441 Smoker package S442 Cup holder S455 Active seat for driver and passenger S456 Comfort seat with memory S460 Comfort seat, rear, electr. adjustable S466 Roof mouldings in body colour S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S496 Seat heating, rear S508 Park Distance Control (PDC) S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S541 Active cruise control Vehicle options S5AC High-beam assistant S601 TV function S603 Rear display screen S609 Navigation system Professional S611 BMW Night Vision S612 BMW Assist S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S677 HiFi System Professional DSP S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6NA Car telephone in rear compartment S760 High gloss shadow line P7R7 Innovation package Vehicle options P7R8 Innovation package plus L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SA Navigation access request,country-spec. S8SP Control unit COP S934 Dummy-SALAPA S964 Navi DVD to be requested at shipping S9AA Outer skin protection Vehicle options S220 Self-levelling suspension S261 Side airbags for rear passengers S415 Sun-blind, rear S470 Isofix-System S521 Rain sensor S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German
    2 points
  2. Te simți mai bine acum cu comentariul ĂŁsta?
    2 points
  3. Cum se poate compara vreodata modul in care este exploatat un motor in DE comparativ cu RO ?!?!? Da, acolo fac si 500km pe zi, dar merg pe autostrada...viteza cat de cat constanta, sa nu mai zic de calitatea aerului si a comb. Faza cu schimbul de ulei la 30TKM este o chestie de marketing, si in DE pica motoare din cauza asta. Cine tine la masina schimba uleiul la 10 max 15TKM. Sau sa ma exprim altfel...romanul increzator isi ia masina la cca 100TKM care a avut 2 schimburi de ulei in toata viata sa...
    2 points
  4. PĂŁi normal ca tu schimbi uleiul la 5000km pe care ĂŽi faci in 6 luni sau un an. Vezi ca nemtii, si nu numai ei, schimba uleiul la 30.000km pe care ii fac in 6 luni - 1an. DacĂŁ ai locui ĂŽn DE sau ai avea job la distanțĂŁ și bani sa te plimbi mult cu masina si ai face aia 5000km lunar, nici nu ai avea timp sa bagi lunar masina in service, nu mai zic ca nu ar mai fi rentabil deloc. Dar na ... unii dintre noi au pretenția cĂŁ au inventat roata...a doua oarĂŁ
    2 points
  5. Sincer nu mĂŁ așteptam sĂŁ primesc atâtea raspunsuri,va multumesc!Sa vĂŁ spun povestea ĂŽntreaga atunci.Am o mașinĂŁ micutza ptr oraș,diesel,luatĂŁ de noua,a fĂŁcut 12 ani de curând și 150000.Am zis cĂŁ o sa o țin pânĂŁ cad tablele dupĂŁ ea,chiar n-am ce sa reprosez la mașinĂŁ:m-a lĂŁsat de 2 ori,o datĂŁ s-a terminat bateria și o datĂŁ n-a mai vrut sĂŁ porneascĂŁ și manopera cu piesa respectiva au costat 300 lei,deși ĂŽmi dadea semne cĂŁ are ceva in neregula am stat așa pânĂŁ n-a mai pornit. Ok,și m-am gândit eu cĂŁ trece vremea și trece degeaba și m-am gândit sa-mi realizez macar un vis amarat pe care ĂŽl aveam de mult:iubesc mașinile retro,BMW rechin,E 30,fiat 500,600,broscuțĂŁ veche,etc.astea pe care le știam din copilĂŁrie,adolescenta și care ĂŽmi fĂŁcea plĂŁcere sĂŁ le privesc pe strada.mi-am luat repede gândul,m-am gândit cĂŁ n-am atâția bani sĂŁ intretin o mașinĂŁ atât de veche.Apoi m-am gândit la mașinile care m-au fĂŁcut sĂŁ spun wow cand le-am vĂŁzut prima datĂŁ in perioada cat am fost la facultate,și așa am ajuns la audi tt1 și E36,E46.m-am gândit cĂŁ sunt relativ mai noi fata de cele de mai sus,au tabla mai buna și piese ĂŽncĂŁ se mai gasesc.ideea e cĂŁ dacĂŁ aș gĂŁsi una cat de cat ok as merge cu amândouĂŁ ĂŽn paralel,cred cĂŁ suport un consum de 14litri la sutĂŁ, pentru cĂŁ nu fac prea multi km.desi inițial mĂŁ gândeam cĂŁ am sĂŁ renunț la prima,dar nu cred cĂŁ aș face-o,am o "datorie morala" fata de ea(in cel mai rĂŁu caz as da-o unui prieten/ruda pe un preț simbolic). Și ajungem și la partea cu utilitatea,prima /cea pe care o am acum/ar fi utila,iar a doua ar fi pe sufletul meu.Sau prima mers in timpul sĂŁptĂŁmânii la muncĂŁ și a doua mers de nebun cu ea in weekend prin oraș(placerea de a conduce)+cĂŁlĂŁtoriile ĂŽn afarĂŁ orașului.Una sotie loiala nici frumoasa/nici urâtĂŁ,care ține cu casa,a doua amanta,frumoasa de pica,(mai) buna la pat lol.amandoua condițiile ĂŽndeplinite:mai greu,la mașini mĂŁ refer.Cam asta e pentru mine cu utilitatea și pasiunea.si aici ii dau dreptate colegului care a postat mai sus,BMG.Apropo,colegu',din ce oraș ești?
    2 points
  6. Salut. Citind topicul tau si avand in prezend e46 nfl 320d, m-am simtit nevoit sa iti ofer parerea sau sfatul meu (daca doresti sa-l iei ca pe un sfat) . Cand a venit vremea sa intru in posesia masinii pe care o detin in prezent, acum fix un an, nu am tinut cont de problemele acestui model despre care tot se discuta pe acest forum (citeam forumul dinainte sa o detin) nu neaparat ca am fost nepasator (sau poate putin) dar din simplul motiv ca masina urma sa fie achizitionata de la un prieten, o stiam cum merge si pot sa zic ca aveam si incredere in el (doar mi-a lasat-o in probe mai bine de o luna..deh). Pana anul acesta, in afara de revizie, un buson de la vasul de expansiune, furtune vacuum si anvelope, nu am bagat nimic in ea, mergea perfect. Ideea este ca anul acesta am cam bagat ceva banuti in ea, dar mentionez ca in consumabile care sunt prezente si pe modelele pe benzina. Cum ar fi: Flansa cardan, rulment cardan, suport cutie (2buc bucse), fulie arbore (schimbata de 2ori, prima data am luat un model aftermarket mai ieftin, pe care l-am dat jos datorita faptului ca masina vibra foarte rau cu ea, apoi am luat ceva mai bun , corteco daca nu ma insel iar pe cealalta o tin de rezerva in portbagaj, caci doar eu stiu ce am patit cu ea de m-a lasat in drum si am dat pe platforma cat dadeam pe fulie+manopera ), 2 perechi de flanse pt. amortizoare spate (deh..imi placea cum statea masina cu jante style 135 r18 pe sosea, sa nu mai zic de aspect). Terminand cu partea de consumabile, m-a lasat si electromotorul (schimbat platoul de carbuni si bendixul) , iar la nici doua saptamani diferenta mi-a picat pompa de injectie, au fost doua cipuri dezlipite de pe placa+ cateva "litze" (fire) datorita anilor ce au trecut peste masina, si bineinteles vibratiilor, temperaturii si poate si a siliconului imbatranit, care acopera in totalitate cipul. Chiar daca peste tot mi s-au cerut sume care depaseau 500eur pentru reparatia pompei, am stiut sa identific problema si am rezolvat cu aproximativ 150eur pt reparatia calculatorulu pompei (garantie 1an). Una peste alta, dupa toate cele intamplate, dupa timpul, nervii si banii investiti pot spune ca inca sunt pasionat de masina mea si de aceasta marca, si nu as schimba niciodata al meu e46 diesel cu un benzinar, am condus ambele variante si imi place mai mult feeling-ul de cuplu, ca sa zic asa. Aproape toate problemele mi le-am rezolvat singur, unde stiu ca ma pot descurca si am ce imi trebuie, ma bag , iar pe langa faptul ca am economisit niste banuti incumetandu-ma sa fac de fiecare data manopera , pot spune ca satisfactia cand stii ca ai terminat si te urci in masina sa vezi rezultatul pentru care ai muncit atatea ore, este maxima. Stii vorba aia "te bucuri ca un copil", exact ! Asa ca de incheiere, daca ai avut rabdare sa citesti mica mea povestire, pot spune ca nu imi pare rau de alegerea facuta, deci DA, as recomanda oricui sa mearga pe varianta diesel. Daca e sa ai noroc de masina buna ai, daca nu , bagi bani. Oricum ar fi , bani o sa bagi in fiecare masina second, fie ea diesel sau benzina. Bine, sunt mai multe aspecte pe care trebuie sa le studiezi pentru a putea lua decizia corecta, nu doar ce ti-am relatat aici, cum ar fi : nr de kilometri pe care ii parcurgi anual, costul carburantului, diferenta de consum diesel/benzina , pretul pieselor, stii si tu. Dar cel mai important, ia decizia in functie de ce simti ca te multumeste pe deplin si fii optimist,poate ai noroc de o masina buna. Ceea ce am scris este strict parerea mea, nu ma intereseaza argumente, alte pareri, etc. LE: Inca un aspect, dupa parerea mea, piese vor fi atat aftermarket cat si sh , daca nu 10 ani , atunci cel putin inca 5 ani de acum incolo si sunt destul de accesibile ca si pret. Multa bafta!
    2 points
  7. Da chiar asa, eu zic sa schimbam uleiul la 3 mii de km ca sa fim siguri.
    2 points
  8. Multumesc! Din "pacate" am trecut-o pe mine SV 86 DUK iar impozitul e 5700ron in Suceava. Sincer nu as fi dat bani pe o masina cu care sa crcul cu actele pe Costel Caisa de nu stiu unde si in caz de ceva sa umblu dupa el...
    2 points
  9. De obicei ma cenzurez, insa fac si eu parte din aceasta comunitate si am mai condus ceva masini, cred ca esti putin subiectiv si promovezi o imagine putin deformata: -masina ta nu va prinde 250 km/h decat la vale, deoarece constructiv nu depaseste 230 km/h....deci ori ai mers la vale, ori este abaterea vitezometrului/iluzie optica/entuziasmul unei noi achizitii -consumul, de asemenea, este putin tras de par, daca mergi cu o masina cu viteza pe autostrada, nu vei obtine valori de 4, ceva -pozele trebuiesc redimensionate, deoarece ai limita max 1 mb la postare, sau postezi link-uri cu poze catre site-uri externe, gen imageshack In rest, sa te bucuri de noua ta achizitie si sa eviti problemele tehnice.
    2 points
  10. Nu stiu daca sa rad sau sa plang de la faptul ca ai luat in considerare ca un motor functional se poate cala din cauza firmei de ulei folosita. Poti sa pui si ulei de motor din Kaufland, nu are cum sa se intample asa ceva cu motorul. Daca nu iti functioneaza corespunzator pompa de ulei/pompa de apa etc. nu schimba nici cu 5% situatia marca de ulei folosit... P.S: Motul face ulei foarte bun, motociclistii care se respecta nu baga altceva. Motoarele alea lucreaza des la 10-14 000 rpm, iar efectele uleiului se vad foarte usor. La motoarele in 2T uleiul poate sa faca diferenta daca te tine setul 10k km sau 15-20k. Nu iti mai da cu parerea aiurea daca nu te pricepi.
    2 points
  11. Spune-ne ca service-ul "specializat bmw" nu se numeste "bimmer service", si ca nu e in sectorul 5. Daca e asa, iti spunem noi cauza. :-)
    2 points
  12. Salutare! Sunt membru si urmaresc acest forum de cativa ani si mi se pare minunat ca exista o comunitate asa de mare si de unita de pasionati si fani BMW. Va multumesc pentru informatiile postate care m-au ajutat de-a lungul timpului sa ma documentez si sa ma informez cu privire la masina visurilor mele, Seria 3, pe care anul acesta am reusit sa o si cumpar si sa fie chiar un F30. Masina este 320d F30 din 2013 184cp cu 85.000 km, mai are un an garantie in reteaua BMW, am luat-o personal din Belgia de la o persoana fizica si am adus-o acum aprox o luna, timp in care s-au mai adaugat aprox 3500 km cu tot cu drumul de venit in tara. Sunt mai mult decat incantat cum merge, cat de eficient e gandit totul si ce zvacniri frumoase are in momentul cand ”o rog” sa faca asta. Drumul de intoarcere a fost senzational, am facut testul de viteza pe Germania si a atins 250km/h fara probleme si sigur ar fi mers putin mai mult. Consumul, resetat la plecarea din Belgia, pana in Bucuresti a fost de 4,5%. Cel mixt de pana acum, deasemenea resetat cand am inceput sa merg cu ea in Bucuresti, inclusiv cu cateva drumuri in afara orasului, se mentine dupa aprox o luna, la 6,1% Am pus cateva poze mai jos – sunt la o rezolutie mai slaba pentru a le putea incarca - din pacate la a 4-a fotografie am dat peste eroarea ”www.bmwclub.ro Driver Error” Urmeaza sa ii inlocuiesc saptamana aceasta plasticul din jurul proiectorului din stanga fata care avea acea crapatura de cand am luat-o si ma bate gandul sa ii pun NBT care deasemenea era una dintre conditii la cautarea masinii, insa am facut acest compromis pentru ca mi-a placut foarte mult configuratia acestei masini, nr de km si garantia de inca un an. Pentru upgrade-ul la NBT m-ar ajuta sfaturile celor care stiu sigur – e nevoie si de alt ecran, sau e deajuns sa schimb doar controller-ul si sa fac upgrade la soft? Poate stiti deasemenea pe cineva care ma poate ajuta update-ul hartilor si pentru NBT cu montajul si cu acest upgrade de soft. Mai jos sunt optiunile masinii, cele bold sunt cele mai importante pentru mine, unele fiind obligatorii cand am cautat masina: 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2A6 17"lt/aly Wheels Double Spoke 392 2PA Locking Wheel Bolts 2TB Sport Automatic Transmission 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 4AE Armrest Front Retractable 4AT Int.tr.fini. Black High-gloss 4DN High.trim Fin. Coral Red Matt 423 Floor Mats, Velour 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5DC Folding Rear-seat Headrests 502 Headlight Washer System 507 Park Distance Control (pdc), Rear 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac 6VA Cic Control 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System Professional 698 Area-code 2 7AC Sport Line 7VB Comfort Package 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 Automatic Lock When Driving Away 8V1 Ncap Label 868 Language Version Dutch 886 Dutch / On-board Documentation
    1 point
  13. Set ceasuri + manete (szl) pentru montat cruise control pe BMW E70 X5 sau E71 X6 diesel Pot asigura si montajul contra cost Pret: 300eur Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Buna seara, Detin un bmw e90 din 2006 si am faruri normale fara lupa sa angel eyes. Unele originale cu lupa si angel sunt greu de gasit si destul de scumpe, in sa am gasit ceva aftermarket destul de ok la pret ( o sa atasez cateva poze mai jos ). A pus cineva asa ceva pe masina ? Renteaza mai bine sa le modific pe ale mele sa pun lupa si angel ? Astept raspuns de la cei care au facut operatiunea aceasta la masina . Cei care o sa inceapa cu comentarii de genul "ca asa e romanul isi cumpara bmw si nu are bani de faruri originale "sau alte comentarii sunt rugati sa se abtina. Pur si simplu vreau doar angel(imi place cum se vede) nu ma intereseaza neaparat xenon, iar ca sa dau 1000 euro pt unele originale mi se pare putin cam mult. O zi buna
    1 point
  15. ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul
    1 point
  16. Eu cand schimb la 3000rpm turatia retrogradeaza cu 1000rpm in urmatoarea treapta, si turbina intra de la 1800rpm si pe la 2500rpm se simte maximul de cuplu, nu mananca ulei si nu ma rog de el niciodata, plus ca ambreiajul se debraiaza foarte aiurea cu motorul subturat, atunci cand schimbi in zona de cuplu motorul se uzeaza mai putin decat atunci cand mergi subturat si incepe sa bata, sa prinda joc in pistoane si sa ovalizeze cilindrii, plus turbina care se distruge de la mers subturat, consumul nu mai vorbim, si sa nu uitam filtrul de particule, si aici vad multe masini noi extrem de scumpe pline de babaciuni care merg din hotel in hotel si din terasa in terasa cand pleaca de pe loc miroase a noneuro, cred ca nu si-a facut regenerare filtrul niciodata, pe urma le lasa in reprezentanta si se plang ca sunt foarte proaste dieselurile astea domle si mai si polueaza foarte tare..... pai cine dreac te pune sa iti iei diesel daca mergi doar la prajitura si cafea in oras 5km
    1 point
  17. El face schimb la 5000 de zici ca are Ferrari )) Doamen fereste-ne, atat de destepti suntem.
    1 point
  18. Cel mai bine din cele 3 variante ar fi unul de la dezmembrari dar preferabil sa-l verifici cumva sa nu fie si acela infundat
    1 point
  19. De sus in jos: cel cu 4 sageti regleaza oglinzile sub el, cel din stanga pliaza oglinzile, cel din dreapta alege ce oglinda sa reglezi, si daca ai functie de auto-dip, o activeaza sau dezactiveaza 4 butoane pt geamuri apoi un buton de blocare comenzi geamuri spate. Pe acest rand, la modelele mai echipate exista si un al doilea buton pentru comanda perdea electrica luneta. A.
    1 point
  20. hmmmm, very smart! La asta nu m-am gandit
    1 point
  21. Motivul pentru care modelele vechi dispar de pe strazi este legat de evolutia noastra, ca oameni, de unde si nevoia de a avea bunuri mai performante, ecologice, etc, cat si uzura fizica si morala a acestor bunuri, care devin costisitoare din punct de vedere al intretinerii, cat si problematice (numai sa fii masochist sau sa nu ai ce face stai tot timpul in service-uri). Ca si utilizator de masini noi, dar si masini second, pot spune ca , desi pretul de achizitie/asigurare este mult mai mare la o masina noua, cat si asa-zisa devalorizare (de fapt te folosesti de bunul respectiv in conditii de siguranta si confort) nu exista comparatie cu nici o masina uzata(ce sa mai vorbim de E46, care sarbatoreste imediat 20 de ani de la lansare), si intotdeauna este de preferat o masina noua, chiar o marca mai comuna. ce sa mai povestesc de masina din semnatura, care circula ocazional, si in care investesc constant sume importante pentru a o tine intr-o stare de functionare decenta (si nu te gandi la cine stie ce piese, dar mai schimbi ceva garnituri, mai una alta, si se aduna), si mai ramai si cu timpul pierdut sa cauti piesele respective, la asa varsta deja imbatranesc plasticele si devin casante, ceea ce face ca la fiecare interventie mai gasesti una alta de inlocuit. >Nu neg, daca as fi la pensie, probabil ar fi o activitate ce mi-ar aduce satisfactii sau ocupatie, dar in rest, nu e nici o plecere sa cheltui timp si bani, cu un bun ce conform pietii, nu valoreaza mare lucru.
    1 point
  22. Eu zic sa schimbam uleiul o datĂŁ la 2 plinuri
    1 point
  23. Salutari. Ar trebui sa punem aici pe toti cei care fac schimbul simeringurilor fara sa dea jos chilasa pt. a fi mai usor de gasit. Am sa incep eu : - Alex - Bucuresti : 0724238766 - Florin - Bucuresti(Chitila) : 0728444108 - Bimmer Service - Bucuresti : 0720535010 , 0358630031 - Florin - Brasov (Vulcan) : 0760601938 Va rog cei care mai stiti si pe altii care fac acest lucru sa ii puneti aici. O zi frumoasa.
    1 point
  24. Te rog spune cĂŁ erai la bunici in vizitĂŁ,dacĂŁ aia este casa ta,nu mai parca maĂâ˘ina lângĂŁ ea cĂŁ este periculos Ăâ˘i pentru casĂŁ Ăâ˘i pentru maĂâ˘ina Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  25. @Kenbobo - cred ca te-ai suparat aiurea. A fost decizia ta si sa bagi bani in masina, si sa dai km inapoi. Daca faci ceva, asuma-ti. Cred ca suntem toti constienti ca banii pusi intr-o masina sunt bani pierduti (mai sunt si altii cu masini super misto care nu au reusit sa le vanda), si sansele de a gasi pe cineva care sa aprecieze fix ca tine masina sunt relativ mici. Eu inteleg asa: tu vrei sa pleci, ai ales sa vinzi masina aici (in Romania) si te-ai adaptat la piata, dand kilometrajul inapoi. Daca asta sterge cu buretele sau nu contributia ta pe forum, sfaturile sau ajutorul dat altor useri, vom vedea. Adevarul este intotdeauna cea mai buna varianta. Ce spunea @Broaska referitor la Anglia poate fi adevarat: zona aia din lume apreciaza oamenii seriosi.
    1 point
  26. Si acum dupa aproape un an de zile sa scriu si eu aici, nu am mai vorbit cu Bogdan de atunci. In octombrie 2016 Bogdan a venit la Dr Tr Severin pentru resoftarea a 5 masini (inclusiv E60 meu). Dupa resoftarea a doua E46, un audi A4 si masina mea, a urmat X5-ul E70 de 2012 4.0xd de 305cp. Kenbobo dupa ce a incercat sa spuna ca si-a uitat sculele sa desfaca calculatorul motor care trebuia desfacut si in partea de sus si in partea de jos deoarece la modelul asta ca sa poti face ecu remap trebuie sa spargi codul de pe placa care e pusa invers (foarte greu de desfacut daca nu esti priceput). In fine sarim mult peste, dupa un miros urat de ars si dupa ce a zis ca nu poate sa sparga de fapt si etc, cand punem ECU pe masina nu porneste masina, iar ECU apare cu rosu in ISTA, eu mi-am dat seama instant...proprietarul si prietenul meu bun inca nu stia ce se intamplase, ECU ars. Dupa ce s-a desfacut din nou si sa umplut de mastic prost pus de a intra prin toate circuitele (mastic de lipire care l-a avut prietenul meu deoarece Bogdan nu avea) sa incercat iarasi pornirea masinii insa la fel. Prima oara domnul Bogdan a spus ca nu o sa-i cumpere ECU-CAS-CHEI noi deoarece asta trebuie facut cand schimbi ECU din dezmembrari, iar pana la urma i-a dat calculatorul la CLUJ ca cica are el pe cineva sa-l repare, intradevar omul poate sa dus cu el la reparat si cel de acolo nu a reusit sa-l faca. L-a trimit prin curier insa aceeasi problema. Pana la urma a comandat din Lituania ECU+CAS+ O CHEIE (proprietarul i-a spus clar ca vrea sa fie masina ca inainte, adica inclusiv cu 2 chei), au venit, ni le-a trimis prin Curier, le-am montat, masina a pornit insa cutia nu intra in NIMIC, avea multe erori si KM erau schimbati de la 200.xxx la 160.xxx ceva de genul, pe scurt erorile erau inregistrate de pe masina care era luat ECU. Bogdan a spus ca nu-i problema ca se codeaza dupa vin-ul masinii si dupa o sa mearga si cutia si apar si km si etc. Eu am incercat sa am incredere 99% pana la capat in el, dupa 3 zile la rand in care am stat de dimineata pana seara in masina prin team viewer cu sculele lui bogdan (icom si restul) trimise de la el catre noi, tot nu intra in nimic schimbatorul. Dupa ce a venit prima oara pe banii lui la Severin sa repare calculatorul, a doua oara a zis ca el nu mai vine pe banii lui, ok i-am trimis bani de motorina (proprietarul) si a venit insa la fel dupa o zi si o noapte pierduta nu a reusit (tot spunea ca daca vine el reuseste sa o faca, insa nu era sigur nici el). Sa trecem peste, ne-a spus sa trimitem masina la un prieten de-al lui la Targoviste-Pitesti (nu mai tin minte exact), am toate convorbirile din whatssap si de pe forum cu el. Ne-a asigurat ca prietenul lui cu asta se ocupa si o repara fara probleme, dupa 3 luni de zile prietenul lui a reusit dupa ce a desfacut ECU si la modificat sa o porneasca si sa o bage in viteza insa numai pentru cateva minute, dupa iarasi s-a stricat. Si ca sa scurtam treaba, masina a fost dusa la Bucuresti la MHS cu platforma, iar verdictul final ECU+CAS de inlocuit, factura finala 9200 lei sau ceva de genu cu tot cu manopera, cei de acolo nu au vrut sa o faca, credeau ca e furata dupa ce au vazut 2 vin-uri si etc, insa au fost obligati sa o verifice pana la urma si s-a demonstrat ca el este proprietarul. Bogdan cu prietenul lui au fost dati in judecata, au venit si pana in Severin chemati de procurorul care se ocupa de caz, eu am fost martor, insa nu sa dat drumul la urmarirea penala (nici nu prea aveam cum, asta stiam din capul locului, dar am incercat). Ce sa va mai zic, l-am ajutat pe prietenul meu cu platforma de la servici pana la Targoviste sau unde era prietenul lui Bogdan, deja Bogdan nu mai raspundea la telefon de cand era masina la prietenul lui, oamenii erau suparati ca tot sunam din cand in cand sa-i intrebam ce este cu masina. El din capul locului ne-a asigurat ca masina o sa fie cum a fost ca nu-si permite sa faca furaciuni si nu stiu ce chestii ca i stricam toata afacerea si asa mai departe. P.S el a venit cu un prieten Andrei parca, celui care i-a vandut fostul E46 (cu el au venit la severin, nu cu 535d cumparat recent, care a suferit un accident de la intoarcerea de la Constanta din spusele lui Bogdan, un tirist a adormit la volan si a intrat peste banda lui, Bogdan ca sa nu de-a frontal in tir a sarit cu ea de pe pe drum si ia rupt un amortizor si nu mai tin minte ce pagube, de aia nu venise cu ea. La pus pe prietenul lui sa minta la randul lui ca ei au venit la Severin si ei nu au luat niciun ban (700 lei de masina a fost resoftarea) si ca masina aia ei nu au vazut-o sa mearga ca era stricata deja (desi prietenul meu mutase X5 de fata atunci cu ei in alt loc mai bine pozitionat de parcare) Mai sunt mii de amanunte...ideea este ca l-am intrebat clar daca a mai facut acest tip de masina si acest tip de ECU si anume sa-i desfaci inclusiv capacul de sub care e prins in mastic si a zis ca da fara nici-o problema (il cred) insa daca stii ca nu ai tot ce-ti trebuie si ti-e frica la ce te mai apuci...ECU a fost desfacut cu surubelnita, cu feonul industrial adus de la mine de la munca, s-a strambat ca naiba toata carcasa aia... in fine! Nu puteam sa dorm noaptea pentru ca ma simteam prost fata de prietenul meu deoarece eu i spusesem de Bogdan. Nu ma intereseaza sa-i fac topic reclamatie sau altceva, doar am vrut sa stiti toate acestea si daca o sa vrea dovezi, stie clar ce avem de la convorbiri, chitanta de la banca cu avansul banilor sa vina la Severin, piesele comandate de el, inclusiv AWB-urile de la fan curier in care au fost piesele lui (laptop, icom si ce mai avea nevoie pentru codare/soft), nu i le-am "oprit", nu aveam de ce, i le-am trimis inapoi, isi uitase si laptopul in X5 pe bancheta din spate cand a plecat inapoi dupa ce a ars ECU atunci. Am poza inclusiv la buletinul lui care i l-am cerut pentru a avea o incredere certificata in el. I doresc succes in continuare in Anglia sau unde vrea el. Va rog sa nu stergeti, nu este off-topic, este o asemnara la situatia cu KM, multi o sa ramana socati de ce scrie aici, sa creada ce vor ei.
    1 point
  27. N-a fost de la fire. Daca se apasa pe portiunea externa a butonului functioneaza. Mi au spus ca e comuna problema si ca este o problema mecanica de la buton. Daca ni ma deranjeaza pot sa il folosesc asa, daca vreau sa il schimb costa 120 ron si manopera 70.
    1 point
  28. ...Inca putin si se faceau de fapt doi ani de cand ai facut postarea problemei. :sorcerer: A fost bun BMW-ul pana acum nu-i asa? PS. Daca vrei sa nu ai probleme deloc, schimba si uleiul din circuitul directiei si atunci BMW te va servi si mai mult!
    1 point
  29. Asa e ai dreptate nu ma pricep. Am bagat Motul in M57 si zici ca era o rasnita de cafea... l-am dat afara si am bagat original BMW si motorul mergea normal. La M54 fostul proprietar a folosit Motul si la fel se auzea motorul ca o rasnita.. am bagat Mobil 1 totul e ok.. Nu imi spune tu mie la ce ma pricep si la ce nu.. eu vb din experienta mea cu uleiul Motul care il lauda toti si este un ulei de tot kkt-ul. Mai cauta prin topicuri si vezi ce spun cei care au folosit Motul la motoarele lor. Si inca ceva daca uleiul e de kkt cum vrei sa iti faca presiune ? Am comparat Motul 5w40 cu Mobil 1 5w40 si vreau sa zic ca Motul era ca apa fata de Mobil.
    1 point
  30. Uleiul e de vina cu siguranta, trebuia Long Life 16 M Pack Motorul asta cica e de rahat pana in 3/2013 dar cred ca in general este varza, axe cu came, arbore cotit, distributie.....
    1 point
  31. Pana o patesc odata apoi invata ei de toate, unde e capota, motoru, apa etc ... Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  32. Sunt destui soferi care nici nu ridica capota la motor, nici nu baga in seama vre-un avertisment in bord, ei sunt fericiti ca au BMW.
    1 point
  33. Pai daca ai primit eroare de low oil pressure eu cred ca de aici si problema. Ai mers fara ulei in motor ori s-a dus pompa de ulei. Cand ai facut ultimul schimb de ulei? Iti consuma ulei? Daca se adevereste ca ai mers fara ulei, ii cam poti pune cruce motorului. Cauta altul. Nu-i prea inteleg pe cei ca tine...iti apare prima data informare ca Oil at minimum level si voi continuati sa mergeti asa in continuare. Mi a mai zis cineva de unu ca tot la fel mergea cu uleiul sub minim. Poate ma insel si n-am toate datele. Mergi la cineva cu experienta in motoarele de bmw sa-l desfaca si sa vada care-i buba. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    1 point
  34. Pozele promise: http://i67.tinypic.com/2hcku3s.jpg http://i63.tinypic.com/2dbknqt.jpg http://i65.tinypic.com/1zf22hv.jpg http://i64.tinypic.com/2rfepte.jpg http://i63.tinypic.com/34t5teb.jpg http://i66.tinypic.com/2ldjbee.jpg http://i68.tinypic.com/esrb89.jpg http://i68.tinypic.com/1zdbu3m.jpg http://i63.tinypic.com/esqc1e.jpg http://i63.tinypic.com/2cfvdee.jpg
    1 point
  35. Eco pro e pe toate motorizarile aparute incepand cu 2012. Tot incepand cu 2012 toate modelele au acele butoane. In functie de dotarile masinii, de la acele butoane se modifica tinuta de drum, de la Eco Pro (mers "la consum"), Comfort + (daca masina e dotata cu EDC, Adaptive Drive, amortizoarele se inmoaie, barele stabilizatoare se inmoaie, la fel si directia), Comfort (e o setare neutra, daca as putea spune, ceva intre Comfort si Sport - la modelele pana in 2012 aceasta se numea Normal), Sport (se intaresc amortizoarele si barele stabilizatoare, directia prinde greutate si precizie), la Sport + (suplimentar fata de modul Sport se taie partial DSC-ul). Referitor la cutia de viteza. Exista diferente intre varianta standard si cea sport. Pe langa diferenta de software, cum spunea si un coleg inainte, mai difera si convertizoarele de cuplu ale cutiilor. Cine cauta 535xD sa fie atent la istoricul de service, mai precis sa se intereseze daca masina a avut probleme cu redecutorul/modulul XDrive si daca acesta a fost schimbat. De 3 ori am schimbat acest modul pe garantie, iar in Europa sunt peste 400 de cereri in sistem pt piesa respectiva. La 520d, inafara de amortizoarele fata (EDC) schimbate pe garantie, bratele inferioare si superioare ale articulatiei fata si un rulment, nicio problema.
    1 point
  36. Schimb si cu jante tabla + capace pe 15 "
    0 points
  37. Vrei sa traga mai bine, ii poti face o resoftare de calitate, o sa fie cu totul alta masina,eu am facut la acelas motor si sunt f multumit.
    0 points
  38. Eu stiu un mecanic care mai scapa cate o saiba in motorul omului sa mai vina pe la el cu alte probleme mai serioase
    -1 points
  39. Ai bagat cumva ulei "Motul" ? Ce ulei foloseai ?
    -1 points
  40. vise de 250km/h, la fel ca retrofitul la NBT...daca toti prindeau cu 163-184cp +250km/h, pai cei cu +240cp ar trebui sa faca shushu pe F16 ) si daca toti ar trece asa simplu de la CIC la NBT, eu as avea EVO8 ) uite aici care este eroarea la 165km/h...la 250 pe bord...se mareste semnificativ
    -1 points
  41. 250 cu 2.0d bullshit, cu 2.5d resoftat am atins greu 250... 220 am prins cu e40 320d de 150 cai stock dar mai mult nu mergea. Motorul ala e stanca fata de tot ce deriva din N47.
    -1 points
  42. Stai linistit ca real nu ai avut mai mult de 230 cu 2.5 resoftat. Cat despre colegul, e entuziasmat, probabil pe bord arata 250, o fi prins si vale, e ceva normal. Se incadreaza in eroarea de 10% la viteza respectiva. Foarte frumoasa culoarea masinii, sa o stapanesti sanatos, e o masina cinstita. Numai bine!
    -1 points
  43. Dupa nici o saptamana ai si lasat 500?
    -1 points
  44. Fix cu pretul asta (11500) am dat eu fostul E60 , similar cu al tau si un pic mai dotat parca, dar asta acum 2 ani si jumatate...
    -1 points
  45. Am zis eu ca nu-mi convine? Fiecare isi pune pretul lui.
    -1 points
  46. Cred ca ai luat masina gresita, la cate povestesti aici si doar in 2 saptamani...mergi la mecanic si electrician prieceput..sa nu te coste mai mult incercand sa o faci tu. P.s. de obicei o masina ieftina ajunge sa coste mai mult ca una scumpa
    -1 points
  47. Eu as zice ca la 115 cai, apropos de poza pe care ai postat-o mai sus, vei plange pe langa ea... sa nu uitam ca BMW-urile sunt masini grele. Nu mi se pare un raport optim putere/greutate, mai ales ca vrei un Touring. Daca ai mai si inacarcat-o, e clar, vei spune multe rugaciuni pentru a urca o panta . Nici eu nu inteleg de ce sa iti cumperi o masina cu un motor de 115 cai pe caroserie de 1500 Kg.? Doar pentru ca arata pe afara a BMW? BMW-urile sunt masini care iti ofera senzatii, masini sportive de care merita sa te bucuri. :rolleyes: No offence dar este doar parerea mea. Spor la cautat si cumparat Corect!
    -1 points
  48. Wtf ?! De pe ce planeta ne scrii ? )
    -1 points
  49. -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.