Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/27/17 in all areas
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
Te rog spune cĂŁ erai la bunici in vizitĂŁ,dacĂŁ aia este casa ta,nu mai parca maĂâ˘ina lângĂŁ ea cĂŁ este periculos Ăâ˘i pentru casĂŁ Ăâ˘i pentru maĂâ˘ina Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk2 points
-
VIN A217023 Vehicle information Type code UX31 Type 320D OL (EUR) E series E91 (MUE) Type TOUR Engine N47 Power 130 Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Prod.date 2009-02-05 S1CA Selection of COP relevant vehicles S1CB CO2 package S1CD Brake Energy Regeneration S205 Automatic transmission S249 Multifunction f steering wheel S2ME BMW alloy wheel, M double spoke 194 S302 Alarm system S322 Comfort access P337 M Sports package S386 Roof railing S3AC Trailer coupling S402 Electric panoramic roof S418 Luggage compartment package S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip S464 Ski bag S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S4AB Fine wood trim burr walnut S4AE Armrest front, retractable S4UA Partially electric seat adjustment S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S563 Light package S5AC High-beam assistant S609 Navigation system Professional S612 BMW Assist S614 Internet, preparations S615 Expanded BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S672 CD changer for 6 CDs S676 HiFi speaker system S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6AB Control for Teleservices S6FL USB/Audio interface S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite P7RS Package Comfort S7SP Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S936 Dummy-SALAPA S321 Exterior parts in vehicle color S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German Km 226.000 revizii la 10.000km cumparata de mine de la unic propietar din Germania in oct 2016 cu 210.000 carte service pana la 210.000 pe langa optiunile conform VIN se adauga: ceasuri 335d padele volan jante originale R16 + anvelope noi Goodyear ts860 de iarna la 215.000km schimbat uleiul si baie la cutie de viteze schimbat lichid de frana schimbat Freon anvelope Bridgestone Potenza RFT rulate 15.000km frane fata+spate rulate 15.000km amortizoare spate noi Bilstein B4 sport harti 2017-2 tips dublu pentru mai multe poze trimit pe whatsapp o727.668.9o81 point
-
1 point
-
Tarziu dar poate ajuta pe altcineva. Pentru M-Technics trebuie altceva. Producator: SACHS Cod producator: 310 466 Detalii tehnice: Partea de montare: Punte fata Sasiu: Pentru vehicule cu M-technics Parametru: SFE36/25X169A Sistem amortizor: bitubular Tip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arc Tip amortizor: presiune gas Partea de montare: stanga Tip carcasa: Carcasa aluminiu1 point
-
Iti trebuie acelasi cod sau compatibil conform realoem. Apoi daca ai noroc sa fie tot master-master sau slave-slave, scapi si fara codare. Daca nu, se codeaza fara probleme.1 point
-
1 point
-
1 point
-
De sus in jos: cel cu 4 sageti regleaza oglinzile sub el, cel din stanga pliaza oglinzile, cel din dreapta alege ce oglinda sa reglezi, si daca ai functie de auto-dip, o activeaza sau dezactiveaza 4 butoane pt geamuri apoi un buton de blocare comenzi geamuri spate. Pe acest rand, la modelele mai echipate exista si un al doilea buton pentru comanda perdea electrica luneta. A.1 point
-
Eu as zice ca la 115 cai, apropos de poza pe care ai postat-o mai sus, vei plange pe langa ea... sa nu uitam ca BMW-urile sunt masini grele. Nu mi se pare un raport optim putere/greutate, mai ales ca vrei un Touring. Daca ai mai si inacarcat-o, e clar, vei spune multe rugaciuni pentru a urca o panta . Nici eu nu inteleg de ce sa iti cumperi o masina cu un motor de 115 cai pe caroserie de 1500 Kg.? Doar pentru ca arata pe afara a BMW? BMW-urile sunt masini care iti ofera senzatii, masini sportive de care merita sa te bucuri. :rolleyes: No offence dar este doar parerea mea. Spor la cautat si cumparat Corect!1 point
-
O persoana tipicara nu ar fi mers cu masina defecta un an de zile, nu crezi?1 point
-
1 point
-
Scuze pentru raspunsul tarziu, cascada Bigar a fost ok, dar nu m-a impresionat, am gasit alte cascade mult mai frumoase: Cascada Clocota sau Valul miresei. In alta ordine de idei, ieri am terminat excursia, 1760 km facuti in 8 zile, vazut si descoperit o Romanie asa cum nu am mai vazut-o pana acum, urmatoarele vacante vor fi tot la noi, sper cu ceva greutate in minus, am avut multe trasee de facut si conditiia fizica deficitara si-a spus cuvantul. Masinuta a rezistat cu stoicism, consumul afisat a fost 5.8 si 6.5 la pompa, am condus in total 31 de ore, 31 de ore de bucurie pura, m-am bucurat din plin de serpentine. Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
La varsta si km. astia probleme intervin la toate, indiferent de motorizare, diferente mari la cheltuiala nu sunt pe cand la performanta, consum e net avantajat cel diesel.1 point
-
cea mai corecta solutie este curatarea intr-o baie cu ultrasunete, exista asemenea bai pentru aplicatii industriale, in care se pune apa+solvent adecvat, garantat elimina toate impuritatile. imi cer scuze pentru reply, sper ca un moderator sa mute toate discutiile off-topic pe topicul dedicat masinii colegului, deja aici se discuta despre volante, axe came si admisii.1 point
-
Pai si gen trebuie sa o bag intr-o baie cu solutie din aia, nu are nimic sa bag toata carcasa aia cu totul acolo? Ce sa mai caut...deja sunt toate piesele comandate pe OE, insa nu-mi regret decizia.1 point
-
Si acum dupa aproape un an de zile sa scriu si eu aici, nu am mai vorbit cu Bogdan de atunci. In octombrie 2016 Bogdan a venit la Dr Tr Severin pentru resoftarea a 5 masini (inclusiv E60 meu). Dupa resoftarea a doua E46, un audi A4 si masina mea, a urmat X5-ul E70 de 2012 4.0xd de 305cp. Kenbobo dupa ce a incercat sa spuna ca si-a uitat sculele sa desfaca calculatorul motor care trebuia desfacut si in partea de sus si in partea de jos deoarece la modelul asta ca sa poti face ecu remap trebuie sa spargi codul de pe placa care e pusa invers (foarte greu de desfacut daca nu esti priceput). In fine sarim mult peste, dupa un miros urat de ars si dupa ce a zis ca nu poate sa sparga de fapt si etc, cand punem ECU pe masina nu porneste masina, iar ECU apare cu rosu in ISTA, eu mi-am dat seama instant...proprietarul si prietenul meu bun inca nu stia ce se intamplase, ECU ars. Dupa ce s-a desfacut din nou si sa umplut de mastic prost pus de a intra prin toate circuitele (mastic de lipire care l-a avut prietenul meu deoarece Bogdan nu avea) sa incercat iarasi pornirea masinii insa la fel. Prima oara domnul Bogdan a spus ca nu o sa-i cumpere ECU-CAS-CHEI noi deoarece asta trebuie facut cand schimbi ECU din dezmembrari, iar pana la urma i-a dat calculatorul la CLUJ ca cica are el pe cineva sa-l repare, intradevar omul poate sa dus cu el la reparat si cel de acolo nu a reusit sa-l faca. L-a trimit prin curier insa aceeasi problema. Pana la urma a comandat din Lituania ECU+CAS+ O CHEIE (proprietarul i-a spus clar ca vrea sa fie masina ca inainte, adica inclusiv cu 2 chei), au venit, ni le-a trimis prin Curier, le-am montat, masina a pornit insa cutia nu intra in NIMIC, avea multe erori si KM erau schimbati de la 200.xxx la 160.xxx ceva de genul, pe scurt erorile erau inregistrate de pe masina care era luat ECU. Bogdan a spus ca nu-i problema ca se codeaza dupa vin-ul masinii si dupa o sa mearga si cutia si apar si km si etc. Eu am incercat sa am incredere 99% pana la capat in el, dupa 3 zile la rand in care am stat de dimineata pana seara in masina prin team viewer cu sculele lui bogdan (icom si restul) trimise de la el catre noi, tot nu intra in nimic schimbatorul. Dupa ce a venit prima oara pe banii lui la Severin sa repare calculatorul, a doua oara a zis ca el nu mai vine pe banii lui, ok i-am trimis bani de motorina (proprietarul) si a venit insa la fel dupa o zi si o noapte pierduta nu a reusit (tot spunea ca daca vine el reuseste sa o faca, insa nu era sigur nici el). Sa trecem peste, ne-a spus sa trimitem masina la un prieten de-al lui la Targoviste-Pitesti (nu mai tin minte exact), am toate convorbirile din whatssap si de pe forum cu el. Ne-a asigurat ca prietenul lui cu asta se ocupa si o repara fara probleme, dupa 3 luni de zile prietenul lui a reusit dupa ce a desfacut ECU si la modificat sa o porneasca si sa o bage in viteza insa numai pentru cateva minute, dupa iarasi s-a stricat. Si ca sa scurtam treaba, masina a fost dusa la Bucuresti la MHS cu platforma, iar verdictul final ECU+CAS de inlocuit, factura finala 9200 lei sau ceva de genu cu tot cu manopera, cei de acolo nu au vrut sa o faca, credeau ca e furata dupa ce au vazut 2 vin-uri si etc, insa au fost obligati sa o verifice pana la urma si s-a demonstrat ca el este proprietarul. Bogdan cu prietenul lui au fost dati in judecata, au venit si pana in Severin chemati de procurorul care se ocupa de caz, eu am fost martor, insa nu sa dat drumul la urmarirea penala (nici nu prea aveam cum, asta stiam din capul locului, dar am incercat). Ce sa va mai zic, l-am ajutat pe prietenul meu cu platforma de la servici pana la Targoviste sau unde era prietenul lui Bogdan, deja Bogdan nu mai raspundea la telefon de cand era masina la prietenul lui, oamenii erau suparati ca tot sunam din cand in cand sa-i intrebam ce este cu masina. El din capul locului ne-a asigurat ca masina o sa fie cum a fost ca nu-si permite sa faca furaciuni si nu stiu ce chestii ca i stricam toata afacerea si asa mai departe. P.S el a venit cu un prieten Andrei parca, celui care i-a vandut fostul E46 (cu el au venit la severin, nu cu 535d cumparat recent, care a suferit un accident de la intoarcerea de la Constanta din spusele lui Bogdan, un tirist a adormit la volan si a intrat peste banda lui, Bogdan ca sa nu de-a frontal in tir a sarit cu ea de pe pe drum si ia rupt un amortizor si nu mai tin minte ce pagube, de aia nu venise cu ea. La pus pe prietenul lui sa minta la randul lui ca ei au venit la Severin si ei nu au luat niciun ban (700 lei de masina a fost resoftarea) si ca masina aia ei nu au vazut-o sa mearga ca era stricata deja (desi prietenul meu mutase X5 de fata atunci cu ei in alt loc mai bine pozitionat de parcare) Mai sunt mii de amanunte...ideea este ca l-am intrebat clar daca a mai facut acest tip de masina si acest tip de ECU si anume sa-i desfaci inclusiv capacul de sub care e prins in mastic si a zis ca da fara nici-o problema (il cred) insa daca stii ca nu ai tot ce-ti trebuie si ti-e frica la ce te mai apuci...ECU a fost desfacut cu surubelnita, cu feonul industrial adus de la mine de la munca, s-a strambat ca naiba toata carcasa aia... in fine! Nu puteam sa dorm noaptea pentru ca ma simteam prost fata de prietenul meu deoarece eu i spusesem de Bogdan. Nu ma intereseaza sa-i fac topic reclamatie sau altceva, doar am vrut sa stiti toate acestea si daca o sa vrea dovezi, stie clar ce avem de la convorbiri, chitanta de la banca cu avansul banilor sa vina la Severin, piesele comandate de el, inclusiv AWB-urile de la fan curier in care au fost piesele lui (laptop, icom si ce mai avea nevoie pentru codare/soft), nu i le-am "oprit", nu aveam de ce, i le-am trimis inapoi, isi uitase si laptopul in X5 pe bancheta din spate cand a plecat inapoi dupa ce a ars ECU atunci. Am poza inclusiv la buletinul lui care i l-am cerut pentru a avea o incredere certificata in el. I doresc succes in continuare in Anglia sau unde vrea el. Va rog sa nu stergeti, nu este off-topic, este o asemnara la situatia cu KM, multi o sa ramana socati de ce scrie aici, sa creada ce vor ei.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc! Din "pacate" am trecut-o pe mine SV 86 DUK iar impozitul e 5700ron in Suceava. Sincer nu as fi dat bani pe o masina cu care sa crcul cu actele pe Costel Caisa de nu stiu unde si in caz de ceva sa umblu dupa el...1 point
-
E posibil sa se lase un pic aripioarele alea, eu sincer observ ca s-au mai lasat un pic astea sport la actuala masina (nu mult...sau poate e doar efect placebo...sau m-am obisnuit eu cu ele). Oricum diferenta dintre scaune comfort si sport este foarte mare din punctul meu de vedere. La F10 cand testam, nu mi s-au parut inconfortabile alea sport, asa cum mi se par la G30 (ambele masini noi). Cele comfort de pe F10 erau de vis, mai lat scaunul cu totul si aripioarele laterale mai lasate...plus scaunul per total mai moale. Nu am testat inca scaunele comfort de pe G30, dar ma astept sa fie cel putin la fel de bune. La drumuri scurte de cel mult 3-400km e absolut ok....dupa, incep sa ma resimt. Probabil si din cauza ca sunt inalt si am ceva probleme cu spatele si gatul la condus pe distante lungi.1 point
-
Exista posibilitatea sa se simta mai comfortabile deoarece sunt "uzate"? daca intelegi la ce ma refer.Si eu am tot scaune comfort pe E60 si ma gandeam ca poate noi din fabrica nu sunt asa "comfortabile" ca dupa 5-10 ani1 point
-
Nu man. Xdrive iti "fura" toata placerea la asa masina. E ok xdrive, e mai safe, dar ca feeling, eu prefer rwd.1 point
-
1 point
-
1 point
-
este la bmw M powerkit si o face de 200cp si 420nm de la 184cp si 380nm nu as pune altceva pe masina. softul e dezvoltat de bmw pt ei insisi si nu de niste cioflingari care iti promit 220cp pe hartie si motorul distrus in cativa ani. M powerkit are acum si reducere de 260 euro. in ceea ce priveste, rotile, crede-ma ca 245/45R18 este idealul absolut pt masina asta. combinatia perfecta intre aspect, confort, pret. orice. 19 inch ar fi fost ideal insa nu in romania si/sau nu la un motor mai mic de 250cp. prefer 19 in fata la 17 pt ca pur si simplu 17 inch nu-s pt masina asta. roti prea subtiri(pe seria 1 arata bine 225, fiind prea putin si pt seria 3) iar balonul ala exagerat de mare e pt SUV nu pt un sedan.0 points
-
Daca tot ai vazut-o, spune niste argumente sa sustina pretul exagerat. Ce nu ti-a placut la ea, in afara de pret?0 points
-
0 points
-
Da.da..sa inteleg ca`i din sectiunea ``asa fac toate`` Mda...am un amic la fel N47 dar nu se confrunta cu aceasta oscilatie ! O recomandare de un dezmembrari serios pentru achizitionarea unei galerii de admisie N47D20A ?! Merge oare de N47D20B din cate am inteles cu C la urma (184HP) sigur nu..-1 points
-
um coleg si-a facut masina dauna totala cu un asemenea stil de condus, acuma are un V8 aceiasi marca, ca si mine, nu sa linistit deloc-1 points
-
vise de 250km/h, la fel ca retrofitul la NBT...daca toti prindeau cu 163-184cp +250km/h, pai cei cu +240cp ar trebui sa faca shushu pe F16 ) si daca toti ar trece asa simplu de la CIC la NBT, eu as avea EVO8 ) uite aici care este eroarea la 165km/h...la 250 pe bord...se mareste semnificativ-1 points
-
250 cu 2.0d bullshit, cu 2.5d resoftat am atins greu 250... 220 am prins cu e40 320d de 150 cai stock dar mai mult nu mergea. Motorul ala e stanca fata de tot ce deriva din N47.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
am fost acum si i-am facut poza special )) sa ma laud eu ca am tips-ul lucios. pe tips, mizeria care e depusa pe masina nu se vede )) chiar te stiu un baiat destept si serios...nu cred ca e cazul sa spargi spicul in 4. crede-ma pe cuvant ca o masina exploatata corect, si in mare parte exterior, duce mult si bine.-1 points
-
Sincer, si pe mine m-ar deranja...pt ca sunt perfectionist si vreau sa fie totul ca la carte.-1 points
-
si eu am folosit motul in masini pe benzina si nu a calat motorul. Nici in motocicleta nu a calat. Oricum e o porcarie sa mergi mai mult de 5 mi de km cu un ulei indierent de Masina, de varsta masini sau de conditile de utilizare. Da romanii merg cu un ulei si 20 de mi pentru ca e Long Life hahahahahahahhahahahahahahaha-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Am un interior cu scaune sport full electrice,cu memorii si incalzire,scaunele sint din piele neagra si sint montate pe un e39 touring,daca te intereseaza suna-ma si iti trimit poze pe watap,pe forum intru mai rar. Tel..0725691059-1 points
-
ai inteles gresit ! am vazut-o in anunt... si pare intretinuta corespunzator, cred ca este o masina buna ! dar nu am sunat sa merg sa vad masina pentru ca pretul porneste prea de sus. totusi, 15000 euro ! este o masina de 9 ani chiar daca are 68000 km !!! sa nu uitam ca suntem in romania si masina se adreseaza unui segment redus de cumparatori. cu 15000 euro deja romanul are pretentii la F30... chiar daca are kilometrajul dat peste cap. dar vecinii o sa-l vada cu "bmweu dala nou" eu, personal sunt indragostit de acest model E92 dar nu-mi permit suma asta... probabil la 11000-11500 euro m-as incumeta cu un credit. iar cine vrea coupe si are 15000 de auro isi face socoteala pentru cateva mii in plus si cumpara un F32. bafta !-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00