Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/29/17 in all areas
-
Aoleo, nu mai putem sa ne cacam fara scaune comfort, suspensie adaptiva si logic7. Si cauciucuri va cumparati second hand. )) Mafiotilor..5 points
-
2 points
-
Daca stai sa astepti pareri pe forum, nu iti mai iei nici o masina. Mereu va fi cineva care va veni cu argumente contra. Nu te uita la nr. de km. daca masina a avut o intretinere exemplara la reprezentanta. Vad ca la noi cam toti vor masina pana in 150.000 km. iar majoritatea care si-au cumparat cu acesti km. vin si se plang ca au probleme cu masina, ba turbina, rulment, etc. Eu de exemplu mi-am cumparat un 525d biturbo cu 232.000 km. cu intretinere numai la reprezentanta in nov.2016, acum am 255.000km. si nu am avut nici un fel de problema la masina. . Si retine am turbinele originale si distributia originala, chiar daca uleiul a fost schimbat la 30.000 km. De cand e la mine il schimb la 15.000. Cu toate ca majoritatea spun ca turbina mica cade la 120-150.000 km. si probleme la distributie. Asa ca trage tu singur concluzia. Cauta ce masina iti place, verifica istoricul masinii la reprezentanta, acolo vezi tot ce te intereseaza, iar daca are piese schimbate la timp, fara accidente, etc. nu vad care ar fi problema de km. Cel mai mult la o masina conteaza exploatearea ei, intretinerea si schimbarea pieselor la timp, restul e can can.2 points
-
Salutare! Stiu ca am mai creat un topic acum 2 ani de zile cand am luat un alt seria 1 pt sotie (deja acum este cam fosta), eu am un vw golf 7 si vreau un seria 3/seria 1 pt ca mi-a placut ft mult cum se comporta si nu, nu plang dupa ea. Ei i-am luat atunci cat a fost bugetul la 12000euro, eu acum il am mai mare, teoretic daca as vinde si masina mea. Creez insa topicul mai mult ca sa ma faceti atent si poate ma mai puteti ajuta, daca m-as hotari asupra unei masini cu o verificare amanuntita, poate aveti vreo relatie in reprezentanta. IDeea este ca am gasit un 120D din 2013, km cica reali la 62000, automata, semi-piele (imi place mai mult asa) iar pretul este undeva pe la 14k, mi se pare cam mic si nu mai cred in tot ce zboara ca se si mananca (poate pentru unii). Nu ma astept sa nu mai bag niciun leu, imi asum, dar trec printr-o perioada mai dificila si vreau sa mai fac mici schimbari in viata, in bine si sa ma si bucur. Nu prea ma omor dupa o masina mare, vreau ceva micut si cochet. Stiu ca seria 1 e mai de femeie, dar poate fi si de barbat, mai ales pt oras.... Ideea este ca motorul asta e cel de 184 cp si as vrea sa stiu in mare la ce sa ma astept de la el : - consum (ma astept in oras un 8-9% si ext 6-7 %) - daca are 2 turbine sau 1 turbina (nu vreau sa am probleme ulterioare si sa decartez o mica avere) - exista probleme cu distributia si la acest motor? in continuare in 2013 ?? da, masina nu mai este noua, dar daca ar fi km reali (si nu 200k) teoretic ma gandesc ca nu ar trebui sa umblu la distributia pe lant... Asta pe scurt, altfel sa ma atentionati in mare dupa ce bube sa ma uit. Daca nu va fi masina aceasta, ma reorientez, nu este capat de tara, oricum, vad ca este un moment bun sa iei o masina bunicica caci nu prea se vand, la fel cum nici pt golful meu nu suna nimeni (desi eu am istoric service, 35000km , fara interventii, etc.) Multumesc tuturor pentru orice raspuns!1 point
-
xDrive este dezactivat cand mergi normal, se activeaza doar cand se pierde aderenta sau trebuie mai multa putere pe nu stiu ce roata. Deci tot pe spate e tractiunea/propulsia in majoritatea timpului. Eu asa stiu1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, power reduction e la nivel de software, si se poate anula in service. Exista aceasta optiune pentru ca unele tari impoziteaza pe cai putere. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu toti sunt 'cioflingari' mai exista oameni care fac treaba si in afara de BMW si nu ma refer doar la software cat ma refer si la retrofituri/vopsit/mecanica orice tine de masini.1 point
-
Pentru galerie se foloseste o solutie speciala, ceva gen detartrant. Se lasa la inmuiat cateva ore si apoi merge cu jetul de compresor. IN mod normal trebuie schimbati si cuzinetii daca sunt uzati. Parerea mea ar fi sa cauti un motor sh la care sa ii schimbi distributia si e mai viabil decat reparatia motorului tua.1 point
-
Am avut 2 cu xdrive si 2 fara. Cu cele cu xDrive nici nu ma gandesc cum conduc, trage masina, iese din sleauri de zapada, cu gheata, pot accelera cum trebuie cand e dubios pe jos, simt ca am control. Iar cand nu e zapada, ce chestie xDrive se dezactiveaza deci tot tractiune spate ai. La cele fara xDrive, mai complicat. Tre sa calculezi toate cacaturile. Nu te scoate nici mama anvelopei sau a balansului daca vrei sa parchezi cu spatele si sunt sleauri, sau e putina panta, risti sa pui masina de-a latul si mai iesi doar cu 3 vecini binevoitori. La munte nu mai zic, degeaba accelerezi la urcare daca nu-s ce primarie nu a dat cu nimic pe acolo. La manevre mai dubioase spatele o ia in toate partile deci tre sa mergi cu 10 la ora sa nu-ti vezi portbagajul ca vrea sa te depaseasca.1 point
-
Pur si simplu e chestie de noroc. Nu este o garantie ca daca o iei cu 30 de mii de km nu ti se poate strica cate ceva, la fel cum nu este o certitudine ca daca o iei cu 180 de mii se strica, putand sa mai mearga inca 100 de mii fara sa bagi un ban in ea. Am patit-o si eu cu cateva masini, luate de noi sau aproape noi care s-au defectat si altele luate peste 140 de mii care au mers inca 100 de mii daor cu ulei si placute. Asta e ruleta ruseasca la sh-uri. Faci cruce in cerul gurii si o cumperi, si zici doamen ajuta. )1 point
-
bestiala masina, s-o stapanesti sanatos! pacat ca nu e benzina ( am fost ironic pentru colegi nostri ) acuma va place diesel? unde-s comentariile de gen?.... diesel-ul fratilor e viitorul. masina adevarata, putere, cuplu, consum etc.... dovada pura acest ///M, si altele care au trecut pe diesel cu scuzele de rigoare, dar simteam nevoia s-o spun, nu o luati in nume de rau. dar la alte topicuri, numai comentari de gen: ca daca nu e benzina nu e masina adevarata, ca diesel au numai ce nu-si permit o benzina etc. numai fiti ipocriti, si apreciati o masina in adevarata s-a splendoare fie ca e diesel fie ca e benzina si nu-i mai judecati pe nimeni , ca are motor mic sau mare, benzina sau diesel. Acest om, si-a luat ///M dar a optat pentru diesel. gusturile nu se discuta! putea sa-si ia benzina, ca doar nu se uita la consum , dar ia placut cuplu. imi cer scuze pentru acest mesaj, nu vreau sa-ti stricam topicul tau frumos, subiectul se incheie aici, dati-mi minusuri , fara comenturi toata chestia e ca: te-au pupat toti in fund ca ai ///M diesel , si nimeni nu te-a criticat ca e diesel si pe alti cu diesel ii tot critica , ca e motor mic, ca e diesel, ca era mai bun benzina.... v-am pupat! Masina e de nota 10, si benzina de era, tot nota 10 primea!-1 points
-
La mine a ajuns masina cu 2 seturi pe 17", 7.5J, ET43. Chestia cu latimea diferita la anvelope e ca diferenta de diametru al anvelopelor (fata vs spate) sa nu depaseasca toleranta de 1% parca. Asta cu orice conditii sper ca pe circuit si nu in trafic, unde la mers legal, nu sunt conditii speciale. Plus ca daca mai esti in masina cu careva, e chiar de bun simt sa nu ii pui viata in pericol. Faci ce vrei si cu xdrive, stie sa faca cerculete, sa mearga de-a latu', trebuie doar sa incerci :frantics: E mult spus ruineaza, ca nu iti place ok, e de inteles, dar departe de a ruina. Ne luam cutii manuale, ca vorba aia, 2 pedale sunt pentru fete . Placerea mestecatului in mamaliga, in trafic. Every day is leg day :super: . Doar daca se defecteaza cutia de transfer, diferentialul sau planetarele. In rest sunt costuri de 150-200 de euro pentru un schimb de uleiuri la 70-100k km. Poate si mai ieftin, daca nu tii la ulei original.-1 points
-
Ce aberatii citesc de nu-mi vine sa cred. Inainte sa am e90-ul cu tractiune doar spate am avut numai masini cu tractiune fata si bmw-ul nu se compara cu nicina la capitolul siguranta. DSC-ul este ”ingerul” pazitor care te corecteaza imediat daca abuzezi si DTC-ul este ”blocantul” care te scoate din nameti. De cand am bmw-ul nu am mai ramas impotmolit si nu a mai trebuit sa fiu impins ca sa ies din nametii dintre blocuri din Bucuresti.-1 points
-
Cam are logica in ceea ce priveste acest aspect, asta daca te gandesti ca pompa aia creaza o anumita presiune a.i. sa impinga uleiul prin toate acele orificii/spatii reduse, sa puna uleiul in miscare chiar si acolo. Nu contest ca-i si gresit sa utilizezi acea pompa flush, doar ca daca producatorul cutiei spune acest lucru, mai degraba vreau sa tin cont de ce zice el si nu un mecanic care se vrea a fi mai catolic decat papa.-1 points
-
Am spus si mai sus ca frecventa schimburilor si calitatea uleiului prelungeste viata lantului. Uleiul ar trebui sa se contamineze (devina negru) destul de repede dupa ce se face schimbul. Asta (paradoxal..) e un fenoment pozitiv. Negativ este ca uleiul sa ramana semitransparent! Peste tot unde am citit se spune acelasi lucru; uleiul se face negricios repede; asta e bine. Acela e zgomot tipic de lant, mai mult sau mai putin uzat. Se sincronizeaza pe zgomotul facut de motor dar are ritmul lui.. aparand fenomenul-zgomot descris in engleza de "slapping" - plesneste pe romaneste:-1 points
-
este la bmw M powerkit si o face de 200cp si 420nm de la 184cp si 380nm nu as pune altceva pe masina. softul e dezvoltat de bmw pt ei insisi si nu de niste cioflingari care iti promit 220cp pe hartie si motorul distrus in cativa ani. M powerkit are acum si reducere de 260 euro. in ceea ce priveste, rotile, crede-ma ca 245/45R18 este idealul absolut pt masina asta. combinatia perfecta intre aspect, confort, pret. orice. 19 inch ar fi fost ideal insa nu in romania si/sau nu la un motor mai mic de 250cp. prefer 19 in fata la 17 pt ca pur si simplu 17 inch nu-s pt masina asta. roti prea subtiri(pe seria 1 arata bine 225, fiind prea putin si pt seria 3) iar balonul ala exagerat de mare e pt SUV nu pt un sedan.-1 points
-
MaxyOne, daca tu consideri ca "ai piciorul greu" in conditiile in care mergi cu 120kmh pe autostrada e grava treaba... Talpa grea ar fi insemnat sa mergi toata autostrada 160-200. Pana in 130 nici macar nu atingi limita legala.-1 points
-
Se poate seta din iDrive sa dea un singur semnal in loc de 3 cat este default atunci cand misti maneta in prima treapta, fara "blocare"-1 points
-
Vezi ca in tunel au radare si camere fixe.....sper sa nu-ti vina vreo scrisoare de "amor" de la politia rutiera Superba masina si peisajul!-1 points
-
deci eu am mers prin tunelurile din austria doar blana. stau cu stres mare pt cei 3200km facuti afara deoarece pe autostrazi mergeam cu 150-170 si waze-ul ma anunta de camerele video(probabil nici nu le stie pe toate) insa mi se parea ca mereu ma anunta la 50-100m distanta de ele, ceea ce mi se parea prea tarziu. prin tuneluri 120-140. consumul tau e bolnav de bun, eu avand 8.1 in 12.100km de cand am masina, cu o medie de 44.2km/h. drumurile mele sunt in proportie de 90% catre Constanta, Craiova si Gaesti+urban. deci autostrada unde se consuma combustibil si bucuresti, la fel. pt cei 3200km din concediu am resetat comp de bord secundar si am mers cu 7.3%(aprox 400kg incarcatura) in conditiile in care o parte din km de autostrada i-am parcus cum am spus mai sus iar aprox 600km de autostrada intre 180 si 210.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Buna seara, Vand rezerva slim noua,nu a fost montata pe masina nici de curiozitate Pret 300 Ron-1 points
-
https://m.mobile.de/auto/search.html?c=Limousine&cn=DE&dam=0&fr=2012:2014&md=17&mk=3500&ml=:200000&p=15000:17000&s=Car&vc=Car&fe!=EXPORT La 13500 euro gasesti si cu km multi. Dar daca ai 3000 in plus merita sa iei pana in 200k km-2 points
-
de ce iti iei f10 daca ti-l iei chel? care este smecheria? mai bine iti iei e60 cum trebuie decat sa iei un gunoi . f10 fara cel putin aceste 3 dotari scaune comfort , suspensie adaptiva si sistem audio bun e fix gunoi.-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00