Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/31/17 in all areas

  1. Salutare! La inceputul anului 2017 s-au schimbat cateva lucruri referitor la inmatricularea unei masini si cand a fost nevoie sa-mi inmatriculez masina adusa din Belgia, pe net nu am gasit informatiile updated si nici toate la un loc corecte si nu a fost cel mai usor lucru de facut. Din dorinta de a-i ajuta pe cei aflati in aceeasi situatie ca si mine (masina am inmatriculat-o in iulie 2017), o sa reiau mai jos tips&tricks si pasii facuti de mine pentru inmatricularea in Bucuresti a unei masini second-hand cumparata de la persoana fizica din UE, Belgia in cazul meu. O sa intru si in detalii pentru a fi cat mai clar si pentru cei care sunt la prima inmatriculare si nu au mai trecut prin procesul altor inmatriculari. Masina este un F30 320d din 2013 si topicul ei de prezentare este aici. 0. La cumpararea masinii, pe langa celelalte acte pe care mi le-a mai dat vanzatorul, cele de care am avut nevoie la institutiile din tara si nu iti recomand sa pleci fara ele, au fost: - Contractul de vanzare cumparare in original - Talonul masinii (acesta a fost in doua exemplare aproape identice, unul pentru a fi tinut in masina si unul pentru a fi tinut in casa – de ambele exemplare in original a fost nevoie la politie la inmatricularea permanenta) - Certificatul de conformitate in original cu sigla BMW in coltul dreapta sus (de el a fost nevoie la RAR) Pentru numere provizorii in Belgia trebuie platit undeva la 250 euro, astepti o zi sa ti se elibereze si poti circula cu ele 30 zile si nu e nevoie de vigneta in tarile din UE – eu am evitat acest cost pentru ca vanzatorul masinii m-a lasat sa plec cu numerele lui, cu conditia sa i le trimit inapoi cat de repede posibil. 1. Odata ce totul este sigur referitor la achizitie, aveti actele de cumparare pe numele vostru, primul pas important este sa faceti programarea la RAR pentru a va fi eliberata cartea masinii, se va efectua verificarea tehnicĂŁ Âşi se va certifica autenticitatea masinii – programarea se face online aici sau la numarul de telefon 021.9672 – va trebuie seria de sasiu a masinii. Eu m-am programat la reprezentanta din Voluntari si din ce am observat, locuri disponibile sunt in general cam peste o luna. D-asta e important ca imediat ce aveti actele de cumparare, sa va programati deja la RAR, chiar inainte sa ajungeti in tara, pentru a castiga timp. Lucrurile la RAR s-au intamplat super organizat – in Voluntari, inca de la poarta baietii au o lista cu programarile, trebuie sa ai numarul de programare la indemana, iti dau si cererea de activitate RAR, dupa care esti directionat catre una din porti. Dupa verificarea masinii, trebuie sa platesti la casieria din cladirea de unde vei lua si cartea masinii si actele RAR, iar in cazul meu am avut de plata 440 lei si se poate plati si cu cardul. Eu am avut programarea la 8:30 si la 11:30 am fost gata cu totul. In sala de asteptare esti strigat cam dupa o ora jumate de cand inginerii RAR termina treaba si te trimit in sala sa astepti actele. Acte necesare: - Actul tau de identitate (original si copie) - Cerere activitate RAR (cererea se completeaza olograf de cĂŁtre tine si va fi semnatĂŁ ĂŽn prezenĂža inginerului RAR care face verificarea masinii – am primit un exemplar de la baietii de la poarta) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Certificatul de conformitate in original cu sigla BMW (original si copie) Intre momentul in care ai facut programarea si pana cand mergi la RAR, ar mai fi cateva lucruri de facut: 2. E important sa ai traduceri in romana autorizate pentru talonul de Belgia si pentru contractul de vanzare-cumparare – pe mine m-au costat 22 lei pe pagina. Talonul o pagina si contractul inca o pagina, deci 44 lei. 3. Trebuie sa inchei RCA – eu l-am facut direct pe un an pentru ca am luat si numere provizorii pentru a merge cu masina pana la inmatricularea definitiva si e nevoie de RCA sa poti merge cu masina, iar odata ce ai inmatriculat masina, broker-ul poate reemite RCA-ul cu noul numar de inmatriculare trecut pe el – pretul RCA-ului a fost de 909 lei. 4. Eu odata ce am ajuns cu masina in tara, am verificat disponibilitatea numarului pe care mi-l doream aici - trebuie sa iti faci cont pentru a verifica disponibilitatea unui anumit numar de inmatriculare) si am inscriptionat deja oglinzile (stau in Militari si se cam fura oglinzi). Mi-am asumat inscriptionarea oglinzilor pentru ca in acea luna pana am inmatriculat-o se putea da numarul meu, dar nefiind un numar ”special”, a fost inca disponibil si la inmatriculare si il am acum pe masina. Din pacate rezervarea numarului nu este disponibila. 5. Dupa cum spuneam, am luat si numere provizorii, rosii, pentru ca am trimis placutele proprietarului in Germania si am vrut sa merg cu masina pana la inmatricularea definitiva – le-am luat pentru 60 zile ca sa fiu sigur. Nu e nevoie de programare si nu a fost coada deloc – am mers direct la inmatriculari in Pipera si trebuie sa iei bon de la aparatele de acolo si sa urmaresti ghiseele si tabela unde vei vedea cand iti vine randul si la ce ghiseu trebuie sa mergi. Acte necesare: - Cererea de autorizatie provizorie – poate fi descarcata de aici - RCA-ul (original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Taxa pentru autorizatia de circulatie si placutele rosii se platesc la ghiseu si costa 53 lei 6. Pentru inmatricularea definitiva iti poti face programare online aici sau te poti duce direct la ghiseu si sa stai la traditionala coada. In unele judete stiu ca nu mai exista posibilitatea sa mergi direct la ghiseu si este obligatorie programarea online. Chiar si in Bucuresti iti recomand sa iti faci programare online – termenul disponibil este tot de aprox o luna insa exista un ghiseu special pentru programarile online unde nu e coada deloc si daca mergi la ora conform programarii, nu astepti deloc (eu am fost cu aprox 45 minute inainte de ora din programare si agentul de la ghiseu m-a luat inainte pentru ca nu era nimeni in fata) – foarte important este ca programarea de la inmatriculari sa o faci cu cel putin o saptamana, 5 zile lucratoare dupa programarea de la RAR de unde vei lua cartea masinii pentru ca vei avea nevoie de aceste 5 zile pentru ANAF, detalii la punctul 7 de mai jos. Dupa ce ai fost la RAR si ai cartea masinii, ar mai fi de facut urmatoarele: 7. Pentru masinile achizitionate din UE care au mai mult de 6.000 km (cele sub 6.000 km se considera a fi noi si se plateste TVA chiar si pentru persoane fizice) trebuie eliberat un certificat de la ANAF (in cazul meu pentru Sector 6, am fost la sediul din Str. Popa Tatu, Nr. 7 la etajul 1) care sa ateste ca nu datorezi TVA. Acesta se elibereaza in 5 zile lucratoare de la depunerea actelor (eu am fost cu o zi inainte de termen si era gata si l-am putut ridica). Acte necesare: - Cererea completata olograf (o au la ghiseu – pe cerere scrie ca e nevoie si de un timbru de 2 lei dar de fapt nu a fost nevoie) - Cartea masinii eliberata de RAR (original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) 8. Ultimul pas inainte de vizita la politie pentru inmatricularea definitiva este la Taxe si impozite unde masina va fi luata in evidenta pe numele tau si unde nu vei plati nimic, impozitul calculandu-se anul viitor cand vei plati impozit. Aici lucrurile se intampla pe loc – eu am fost la DirecĂžia GeneralĂŁ de Impozite Âşi Taxe Locale Sector 6, pe Soseaua Virturii nr 1-3. Am observat ca dimineata este foarte aglomerat, asa ca iti recomand sa mergi undeva la pranz.. Tot acolo este si un birou de acte unde iti poti face Fisa de inmatriculare care costa 15 lei. Poate fi deasemenea completata olograf cu datele tale si datele masinii din cartea acesteia (aici este fisa de inmatriculare). Trebuie sa iti iei bon de ordine de la aparatul de acolo si sa urmaresti tabela pe care se va afisa ghiseul la care esti alocat. Acte necesare: - Declaratie auto completata olograf de tine (o poti lua direct de acolo) - Actul tau de identitate (original si copie) - Cartea masinii eliberata de RAR (original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si doua copii pentru ca una o vor pastra ei si una o va viza si o vei primi pentru inmatriculari) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Fisa de inmatriculare pe care deasemenea o vor viza 9. Pentru inmatriculari, in Pipera, ai nevoie de urmatoarele acte, original si copie puse una dupa celalalta: - Pagina cu numarul de rezervare si ora pe care o vei primi pe mail dupa ce faci programarea (doar daca ai facut programare online) - Cererea de inmatriculare (o poti downloada de aici si trebuie completata de tine olograf) - Fisa de inmatriculare vizata de taxe si impozite (in original) - Cartea de identitate a vehiculului (original Âşi copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) - Certificatul de la ANAF (original si copie) - RCA-ul (original si copie) - Certificatul de autenticitate al vehiculului impreuna cu dovada efectuĂŁrii ITP-ului, ambele eliberate de RAR odata cu cartea masinii (original si copie pentru amandoua) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copia vizata de Impozite si Taxe) - Placutele de inmatriculare din Belgia – eu le-am trimis inapoi proprietarului, asa ca am scris direct la ghiseu o declaratie pe propria raspundere ca sunt in Belgia - Certificatul de inmatriculare si taxa pentru placute le vei plati direct la ghiseu (122 lei cu numere preferentiale, 77 lei fara numere preferentiale) Ăndrumarul de mai sus este pe baza experientei mele si pentru Sectorul 6 Bucuresti unde locuiesc si pentru o masina cumparata de la o persoana fizica din Belgia pe numele meu. Sper sa ajute.
    7 points
  2. atentie la masina asta !!! mare tzepar !!! https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-120-ID7GmcIM.html am vrut sa merg sa o vad si am cerut inainte seria sa o verific... in anunt si in bord scrie ca are 189000 km ! dar in raportul istoric service scrie ca are 329000 km in februarie 2017. in attach... raportul bafta !
    4 points
  3. Nu uita ca in Romania este plin de parveniti ce viseaza bmw, audi, mercedes full, dar nu au buget nici de logan nou, si atunci automat accepta si asemenea mizerii pentru a isi hrani orgoliul nesatisfacut, e plin de creduli ce cred ca ei sau un amic va face afacerea vietii, de parca prin vest isi vand aia masinile la preturi derizorii, ca sunt fraieri si vin romanii un popor simpatic de altfel pentru majoritatea Europei, sa le cumpere la preturi de dumping, sunt multi ce se excita cand aud de combinatii cu tva neplatit samd, desi tot ei sunt cei ce stau in spital cu gandacii si viermi si se plang ca este coruptie, ca doar fraudarea bugetului aduce deservicii tuturor, si pe deasupra niste autoritati incapabile si inerte, care nu au nici o intentie sa stopeze aceasta piata gri spre neagra auto din Romania. Nu este greu deloc sa se organizeze flagrante, sa se popularizeze putin subiectul, sa se bage la inchisoare niste samsari, sa se intre pe firul evaziunii fiscale ce deriva din eludarea tva.....si fenomenul s-ar diminua, insa de fapt asta e Romania, ne place sa ne mintim si furam intre noi cu o ambitie demna de o cauza mai nobila.
    3 points
  4. mi se pare prea mic pretul pe care il cereai pt masina asta
    3 points
  5. Asa se distrug masinile bune. Pai nu mai circuli pana ai bani de ulei! E simplu. Ma abtin sa zic mai multe, desi ai merita.
    2 points
  6. My link 2011 in acte, 3 daune pe Casco, 2 proprietari pe Carte. Bara fata si spate nealiniate, luft mare far si proiector dreapta, posibil bare rigidizare fata indoite, polishata prost, uzura excesiva interior pt cei 70k km. Zgarieturi si infundaturi pe mai multe elemente. Anvelopele praf, de iarna, vechi si crapate, uzate excesiv pe interior (dreapta-spate chiar desprinsa coaja de pe anvelopa). Are zgomot la pornire la rece, posibil urmeaza fulia, rolele intinzatoare joaca putin cureaua. Schimbator viteze cu joc mare, tampoane sau chiar volanta. Nu pare troznita puternic, dar e reparata de mantuiala. Nu ar fi o masina rea, dar pretul e huuuuge, te astepti la o masina buna-buna in banii astia (tinem cont ca e 2011).
    2 points
  7. Eu am venit cu 245 pe porțiunile care au permis asta, și nu era la vale - mergea probabil și 250 dar doream să ajung în siguranță acasă. Nu e nici un bullshit. Asta arată în bord.
    2 points
  8. - Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:0740827613
    1 point
  9. Salutare! Vand nuca si mansonul, cele de pe masina personala Bmw 520d E60 LCI. Nuca si mansonul se vand impreuna la pretul de 150 LEI sau se vand separat la 100 lei bucata. Pret fix. Nuca este "invechita", are urme de folosire cum se vede in poze, iar mansonul are o gaura, se vede in poze. Multumesc!
    1 point
  10. Salutare tuturor am o problema cand ploua se aduna apa pe partea dreapta atat sub presu de la pasager cat si in spate care ar putea fi cauza si cum as putea remedia problema?
    1 point
  11. Pe acest site gasesti sute de thread-uri deja deschise pe subiectul "cand schimbam uleiul". Deci ghid exista, doar trebuie sa folosesti functia search. Service due inseamna ca da, te apropii de limita maxima la care masina te bate pe umar si iti spune ca e cam cazul sa schimbi uleiul. Deci fie tu, fie fostul proprietar ati asteptat pana in ultimul moment posibil sa schimbati uleiul. Daca fostul proprietar a vandut-o fara sa sacrifice niste bani pentru un schimb de ulei si o revizie, am niste indoieli legate de eticheta lui de mare entuziast ce a avut mare grija de masina. O masina intretinuta inseamna ca fost dusa la schimb/revizie pana in 10-15.000 km, nu lasata pana cand te semnaleaza ea ca este cazul sa schimbi uleiul (asta inseamna ca te apropii de 30.000 cu un schimb). In momentul in care cumperi o masina faci in asa fel incat "astrele" sa tina cont si de niste cheltuieli neprevazute, mai ales cand te urci in ea in proba si iti spune "service due"...asta e primul semn ca fostul proprietar nu e chiar asa mare entuziast. Daca sesizezi sarcasmul si usoara rautate din vocile colegilor (si a mea), asta este pentru ca ai bifat niste casute din gama "asa nu" atunci cand cumperi o masina sau planifici intretinerea ei si incercam sa te determinam (mai impins de la spate) sa duci masina cat mai repede la o revizie si sa planifici mai bine reviziile viitoare. Bafta!
    1 point
  12. Personal stiu un caz de 123d care nu avea probleme si cand a dat sa iasa din parcare de la serviciu i-a pocnit lantul. Un schimb de ulei (chiar facut in fata blocului, ca nu e greu, si tot e mai bine decat sa mergi cu ulei vechi) e sub 100 Euro (ca sa nu zic in jur de 50) cu un ulei decent. Nu vreau sa par rautacios, dar cum vei avea grija de masina pe viitor daca vor pica chestii mai scumpe? A.
    1 point
  13. De obicei iesi mai scump cand le iei pe bucati. Ti-ai facut calculele corect? Socoteste si trimul ce acopera navi si rama de la clima.
    1 point
  14. Motoarele N47 se opresc mai frumos/linistit fata de M47; asta ca regula generala. M47 se opreste/..scutura ca un diesel normal.
    1 point
  15. Am indreptat jantele si am montat caucicurile (am facut 11.000km de atunci). Citisem inainte despre Good Year Eagle Asymmetric 3 ca au nivelul de zgomot destul de redus, dar sincer nu ma asteptam sa observ diferenta de 2-3dB fata de vechile Dunlop Sport maxx. Totusi diferenta este destul de mare. Masina merge mult mai lin si mai silentios cu astea. Consumul din afara orasului a scazut cu 0,3 - 0,4% pe acelasi drum pe care il fac f.des (60km extern). Per ansamblu sunt foarte multumit de ele. Am mai schimbat si volanta si ambreiajul ca aveam ceva vibratii cand apasam pedala. Dupa schimbare masina merge mult mai lin. Tocmai m-am intors dintr-un concediu prin Europa in care am facut 5500km. Inainte de plecare am desfacut admisia sa vad care este starea clapetelor ca tot amanam acest moment de cand am luat masina. Am avut ceva emotii cand am dat admisia jos si am vazut ca o clapeta nu mai era. Am avut noroc ca era infipta in admisie si a cazut. Daca tot am dat admisia jos am zis sa schimb si toate furtunele de vacuum ca erau destul de imbatranite. I-am mai schimbat uleiul si filtrul si i-am dat bataie. La un moment dat dupa ce am depasit traficul de internet in roaming am zis sa incerc navigatia masinii. Spre surprinderea mea a mers foarte ok, ba chiar imi arata rute ocolitoare cand erau drumurile in lucru sau inchise. Consumul mediu a fost de 6.2% pe 5500km (cam jumate autostrazi), cu aerul conditionat pornit cam in 70% din timp. Am mers legal cam peste tot. Singura problema a fost la telescoapele portabajului care au cedat si nu mai sta ridicat. Le-am comandat intre timp. Cu aceasta ocazie s-au facut 20.000km de cand o am (decembrie 2016, dar cu o luna stat pe dreapta ca nu am avut numere)
    1 point
  16. http://www.youtube.com/watch?v=pRQPbS-Hpe0
    1 point
  17. Se repara insa orice e reparat/vopsit nu mai iese niciodata ca din fabrica. Din pacate, emotional vorbind, te apuca toti dracii cand gasesti masina zgariata, lovita, indoita si nu neaparat din cauza banior/casco/ etc.
    1 point
  18. Nu e vorba de emotie aici...e vorba ca traim in tara asta care are RCA si CASCO si tot in aceasta tara minunata poti sa-ti gasesti masina praf la fel de bine cum iti gasesti bara zgariata si atunci iei in calcul si daca ai fi avut casco. Doar despre asta e vorba parerea mea, nu iau in calcul bunul simt al oamenilor. Eu cand mi-am facut casco am tinut cont si de treaba ca, firma de asigurare Astra a dat faliment si imediat dupa Carpatica, nu vrei sa stii cum au fost procedurile in caz ca te loveste cineva cu una din asigurarile de mai sus... Ce faci daca vine un mos pe contransens ca e beat sau ca e prea batran cu o dacie 1300 fara asigurare? Daca ai avut bani de o masina scumpa, parerea mea, ar trebui sa poti sa-ti faci cel mai mic casco care include doar sa-ti repari masina daca accidentul e din vina ta sau celalalt nu poate sa te despagubeasca din orice motiv. Cat despre ce poti sa faci, este sa incerci pe o raza de 1-2 km sa cauti camere video daca ai timp si nervi pentru asta, eu as incerca sincer sa fac asta, doar sa-l pun la zid pe cel care a fugit, nu sa fac rau! Ci as da din timpul meu si din nervii mei doar sa-i vad fata cand il prind! P.S nu trebuie sa va suparati/mirati de lucrurile astea la cata lume proasta exista in trafic/parcari. Se repara repede si usor si mergem mai departe!
    1 point
  19. Mai baieti, Hai sa clarificam treburile. Eu am trimis mailul catre entitatea din Germania a ZF care a oferit un raspuns si care mai departe a oferit sansa operatorului local sa ofere si el un raspuns. Eu nu cred ca daca ZF Faur ar oferi un raspuns neagreat ZF ar mai putea colabora cu ei. BTW o pompa de flush este aproximativ 400 de euro, asa ca din punctul meu de vedere nu de bani ar fi problema. Mi se pare ca raspunsurile oferite de colegi au legatura mai mult cu orgoliul de a avea dreptate decat pentru a ne ajuta reciproc. Cred ca despre asta este vorba intr-un final. Va doresc numai bine, Dragos A.
    1 point
  20. #six in line multumesc de parere. Inca mai astept.
    1 point
  21. Degeaba ai schimbat franele daca ai anvelope de iarnĂŁ vara...
    1 point
  22. Stiu ca Luk face volantele pentru bmw dar nu poti compara volanta OE Luk calitate de fabrica cu pocnitorile astea aftermarket ca is luk sau sachs tot slabe is. Ma gandeam sa nu fie o problema de montaj...
    1 point
  23. Te simți mai bine acum cu comentariul ĂŁsta?
    1 point
  24. ... la care tu comentezi tendentios. De ce?
    1 point
  25. Si acum dupa aproape un an de zile sa scriu si eu aici, nu am mai vorbit cu Bogdan de atunci. In octombrie 2016 Bogdan a venit la Dr Tr Severin pentru resoftarea a 5 masini (inclusiv E60 meu). Dupa resoftarea a doua E46, un audi A4 si masina mea, a urmat X5-ul E70 de 2012 4.0xd de 305cp. Kenbobo dupa ce a incercat sa spuna ca si-a uitat sculele sa desfaca calculatorul motor care trebuia desfacut si in partea de sus si in partea de jos deoarece la modelul asta ca sa poti face ecu remap trebuie sa spargi codul de pe placa care e pusa invers (foarte greu de desfacut daca nu esti priceput). In fine sarim mult peste, dupa un miros urat de ars si dupa ce a zis ca nu poate sa sparga de fapt si etc, cand punem ECU pe masina nu porneste masina, iar ECU apare cu rosu in ISTA, eu mi-am dat seama instant...proprietarul si prietenul meu bun inca nu stia ce se intamplase, ECU ars. Dupa ce s-a desfacut din nou si sa umplut de mastic prost pus de a intra prin toate circuitele (mastic de lipire care l-a avut prietenul meu deoarece Bogdan nu avea) sa incercat iarasi pornirea masinii insa la fel. Prima oara domnul Bogdan a spus ca nu o sa-i cumpere ECU-CAS-CHEI noi deoarece asta trebuie facut cand schimbi ECU din dezmembrari, iar pana la urma i-a dat calculatorul la CLUJ ca cica are el pe cineva sa-l repare, intradevar omul poate sa dus cu el la reparat si cel de acolo nu a reusit sa-l faca. L-a trimit prin curier insa aceeasi problema. Pana la urma a comandat din Lituania ECU+CAS+ O CHEIE (proprietarul i-a spus clar ca vrea sa fie masina ca inainte, adica inclusiv cu 2 chei), au venit, ni le-a trimis prin Curier, le-am montat, masina a pornit insa cutia nu intra in NIMIC, avea multe erori si KM erau schimbati de la 200.xxx la 160.xxx ceva de genul, pe scurt erorile erau inregistrate de pe masina care era luat ECU. Bogdan a spus ca nu-i problema ca se codeaza dupa vin-ul masinii si dupa o sa mearga si cutia si apar si km si etc. Eu am incercat sa am incredere 99% pana la capat in el, dupa 3 zile la rand in care am stat de dimineata pana seara in masina prin team viewer cu sculele lui bogdan (icom si restul) trimise de la el catre noi, tot nu intra in nimic schimbatorul. Dupa ce a venit prima oara pe banii lui la Severin sa repare calculatorul, a doua oara a zis ca el nu mai vine pe banii lui, ok i-am trimis bani de motorina (proprietarul) si a venit insa la fel dupa o zi si o noapte pierduta nu a reusit (tot spunea ca daca vine el reuseste sa o faca, insa nu era sigur nici el). Sa trecem peste, ne-a spus sa trimitem masina la un prieten de-al lui la Targoviste-Pitesti (nu mai tin minte exact), am toate convorbirile din whatssap si de pe forum cu el. Ne-a asigurat ca prietenul lui cu asta se ocupa si o repara fara probleme, dupa 3 luni de zile prietenul lui a reusit dupa ce a desfacut ECU si la modificat sa o porneasca si sa o bage in viteza insa numai pentru cateva minute, dupa iarasi s-a stricat. Si ca sa scurtam treaba, masina a fost dusa la Bucuresti la MHS cu platforma, iar verdictul final ECU+CAS de inlocuit, factura finala 9200 lei sau ceva de genu cu tot cu manopera, cei de acolo nu au vrut sa o faca, credeau ca e furata dupa ce au vazut 2 vin-uri si etc, insa au fost obligati sa o verifice pana la urma si s-a demonstrat ca el este proprietarul. Bogdan cu prietenul lui au fost dati in judecata, au venit si pana in Severin chemati de procurorul care se ocupa de caz, eu am fost martor, insa nu sa dat drumul la urmarirea penala (nici nu prea aveam cum, asta stiam din capul locului, dar am incercat). Ce sa va mai zic, l-am ajutat pe prietenul meu cu platforma de la servici pana la Targoviste sau unde era prietenul lui Bogdan, deja Bogdan nu mai raspundea la telefon de cand era masina la prietenul lui, oamenii erau suparati ca tot sunam din cand in cand sa-i intrebam ce este cu masina. El din capul locului ne-a asigurat ca masina o sa fie cum a fost ca nu-si permite sa faca furaciuni si nu stiu ce chestii ca i stricam toata afacerea si asa mai departe. P.S el a venit cu un prieten Andrei parca, celui care i-a vandut fostul E46 (cu el au venit la severin, nu cu 535d cumparat recent, care a suferit un accident de la intoarcerea de la Constanta din spusele lui Bogdan, un tirist a adormit la volan si a intrat peste banda lui, Bogdan ca sa nu de-a frontal in tir a sarit cu ea de pe pe drum si ia rupt un amortizor si nu mai tin minte ce pagube, de aia nu venise cu ea. La pus pe prietenul lui sa minta la randul lui ca ei au venit la Severin si ei nu au luat niciun ban (700 lei de masina a fost resoftarea) si ca masina aia ei nu au vazut-o sa mearga ca era stricata deja (desi prietenul meu mutase X5 de fata atunci cu ei in alt loc mai bine pozitionat de parcare) Mai sunt mii de amanunte...ideea este ca l-am intrebat clar daca a mai facut acest tip de masina si acest tip de ECU si anume sa-i desfaci inclusiv capacul de sub care e prins in mastic si a zis ca da fara nici-o problema (il cred) insa daca stii ca nu ai tot ce-ti trebuie si ti-e frica la ce te mai apuci...ECU a fost desfacut cu surubelnita, cu feonul industrial adus de la mine de la munca, s-a strambat ca naiba toata carcasa aia... in fine! Nu puteam sa dorm noaptea pentru ca ma simteam prost fata de prietenul meu deoarece eu i spusesem de Bogdan. Nu ma intereseaza sa-i fac topic reclamatie sau altceva, doar am vrut sa stiti toate acestea si daca o sa vrea dovezi, stie clar ce avem de la convorbiri, chitanta de la banca cu avansul banilor sa vina la Severin, piesele comandate de el, inclusiv AWB-urile de la fan curier in care au fost piesele lui (laptop, icom si ce mai avea nevoie pentru codare/soft), nu i le-am "oprit", nu aveam de ce, i le-am trimis inapoi, isi uitase si laptopul in X5 pe bancheta din spate cand a plecat inapoi dupa ce a ars ECU atunci. Am poza inclusiv la buletinul lui care i l-am cerut pentru a avea o incredere certificata in el. I doresc succes in continuare in Anglia sau unde vrea el. Va rog sa nu stergeti, nu este off-topic, este o asemnara la situatia cu KM, multi o sa ramana socati de ce scrie aici, sa creada ce vor ei.
    1 point
  26. da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?
    1 point
  27. de parca daca e de RO are e coli? Cu ce-o fi mai buna aia hartanita ca si company car si cu 300k km decat asta? Da mai bine la descriere, adusa din DE desi e de prin BE sau NL , numai impresii si motive aiurea de bagat in seama
    1 point
  28. Vandut. Serban m-a sunat pana la urma, totul a decurs bine pentru amandoi. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  29. motorul nu il ditrugi din cauza marci uleiului, in masinile pe benzina care le am avut pana acuma nici macar nu am folosit ulei sintetic, mineral si afara la 5 mii, chevy a plecat la 350k km fara probleme la motor, chargerul se apropie de 200k km si inca e ok. in charger bag cel recomandat de ei(mopar) e acceptabil pretul
    1 point
  30. Nu stiu daca sa rad sau sa plang de la faptul ca ai luat in considerare ca un motor functional se poate cala din cauza firmei de ulei folosita. Poti sa pui si ulei de motor din Kaufland, nu are cum sa se intample asa ceva cu motorul. Daca nu iti functioneaza corespunzator pompa de ulei/pompa de apa etc. nu schimba nici cu 5% situatia marca de ulei folosit... P.S: Motul face ulei foarte bun, motociclistii care se respecta nu baga altceva. Motoarele alea lucreaza des la 10-14 000 rpm, iar efectele uleiului se vad foarte usor. La motoarele in 2T uleiul poate sa faca diferenta daca te tine setul 10k km sau 15-20k. Nu iti mai da cu parerea aiurea daca nu te pricepi.
    1 point
  31. Nu mai acuzati omu ca a umblat fara ulei sau ca nu a deschis capota la masina niciodata.(nu este frumos sa acuzi cand nu cunosti toate detalile) A zis clar ca nu a avut presiune la ulei si ca in secunda 2 s-a ars ca sa nu zic altceva. Am citit mai multe forumuri si este o problema foarte comuna la motoarele astea, aici aveti cateva clipuri cu mai multe motoare care au aceasi problema ca si collegu de mai sus: Eu stiu ce este mai greu sa recunoasteti unii dintre voi , dar BMW are niste probleme de fiabiitate la unele motare din seria N, (nasol).
    1 point
  32. Da, fix asa face. Cauta pe forumuri in afara (in america sunt f multe cazuri) Usor de zis de schimbat motorul cu totul... abia se gasesc masini la vanzare si tu vrei motoare..
    1 point
  33. Multumesc OPaul, am luat deja harta, dar inca nu am reusit sa generez un cod FSC care sa functioneze. Mai mult, nu mai merge nici navigatia (cu hartiele din 2012) ....imi cere codul...
    1 point
  34. Eu am dat 550 lei pe manson si nuca (codurile OE).De aceea le dau la 150 lei pe ambele, eu zic ca le dau ieftin. 25117566267 (cod nuca chrome OE) 25117896884 (cod nuca M OE) 25117587478 (cod manson OE) Daca este M-pack nu inseamna ca e mai scumpa, dupa cum vezi cea normala este mai scumpa, iar retapita...pentru cine se multumeste.
    1 point
  35. Eu am vandut nuca retapitata m-pack la 100 lei ...
    1 point
  36. Este pe Auto. 99% din cazuri, functioneaza doar cand o deschide nevasta mea. Cand o deschid eu nu se aprind. Probabil stie masina ca nu o conduc eu si nu vrea sa interactionam.
    1 point
  37. Da. Fara navigatie cu ecran cat capu' merge masina in 3 pistoane.
    1 point
  38. ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul
    0 points
  39. Omul a spus ce are în bord. Toți verificăm cu ce avem în bord în general. Iar erorile de măsurare (bord vs realitate) diferă de la mașină la mașină. Eu nici în Waze n-am încredere că măsoară corect
    0 points
  40. Pai una e ce pe bord si alta realul. La 250 pe bord probabil ai real 230. Aia 10%.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.