Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/01/17 in all areas

  1. Salutare! La inceputul anului 2017 s-au schimbat cateva lucruri referitor la inmatricularea unei masini si cand a fost nevoie sa-mi inmatriculez masina adusa din Belgia, pe net nu am gasit informatiile updated si nici toate la un loc corecte si nu a fost cel mai usor lucru de facut. Din dorinta de a-i ajuta pe cei aflati in aceeasi situatie ca si mine (masina am inmatriculat-o in iulie 2017), o sa reiau mai jos tips&tricks si pasii facuti de mine pentru inmatricularea in Bucuresti a unei masini second-hand cumparata de la persoana fizica din UE, Belgia in cazul meu. O sa intru si in detalii pentru a fi cat mai clar si pentru cei care sunt la prima inmatriculare si nu au mai trecut prin procesul altor inmatriculari. Masina este un F30 320d din 2013 si topicul ei de prezentare este aici. 0. La cumpararea masinii, pe langa celelalte acte pe care mi le-a mai dat vanzatorul, cele de care am avut nevoie la institutiile din tara si nu iti recomand sa pleci fara ele, au fost: - Contractul de vanzare cumparare in original - Talonul masinii (acesta a fost in doua exemplare aproape identice, unul pentru a fi tinut in masina si unul pentru a fi tinut in casa – de ambele exemplare in original a fost nevoie la politie la inmatricularea permanenta) - Certificatul de conformitate in original cu sigla BMW in coltul dreapta sus (de el a fost nevoie la RAR) Pentru numere provizorii in Belgia trebuie platit undeva la 250 euro, astepti o zi sa ti se elibereze si poti circula cu ele 30 zile si nu e nevoie de vigneta in tarile din UE – eu am evitat acest cost pentru ca vanzatorul masinii m-a lasat sa plec cu numerele lui, cu conditia sa i le trimit inapoi cat de repede posibil. 1. Odata ce totul este sigur referitor la achizitie, aveti actele de cumparare pe numele vostru, primul pas important este sa faceti programarea la RAR pentru a va fi eliberata cartea masinii, se va efectua verificarea tehnicĂŁ Âşi se va certifica autenticitatea masinii – programarea se face online aici sau la numarul de telefon 021.9672 – va trebuie seria de sasiu a masinii. Eu m-am programat la reprezentanta din Voluntari si din ce am observat, locuri disponibile sunt in general cam peste o luna. D-asta e important ca imediat ce aveti actele de cumparare, sa va programati deja la RAR, chiar inainte sa ajungeti in tara, pentru a castiga timp. Lucrurile la RAR s-au intamplat super organizat – in Voluntari, inca de la poarta baietii au o lista cu programarile, trebuie sa ai numarul de programare la indemana, iti dau si cererea de activitate RAR, dupa care esti directionat catre una din porti. Dupa verificarea masinii, trebuie sa platesti la casieria din cladirea de unde vei lua si cartea masinii si actele RAR, iar in cazul meu am avut de plata 440 lei si se poate plati si cu cardul. Eu am avut programarea la 8:30 si la 11:30 am fost gata cu totul. In sala de asteptare esti strigat cam dupa o ora jumate de cand inginerii RAR termina treaba si te trimit in sala sa astepti actele. Acte necesare: - Actul tau de identitate (original si copie) - Cerere activitate RAR (cererea se completeaza olograf de cĂŁtre tine si va fi semnatĂŁ ĂŽn prezenĂža inginerului RAR care face verificarea masinii – am primit un exemplar de la baietii de la poarta) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Certificatul de conformitate in original cu sigla BMW (original si copie) Intre momentul in care ai facut programarea si pana cand mergi la RAR, ar mai fi cateva lucruri de facut: 2. E important sa ai traduceri in romana autorizate pentru talonul de Belgia si pentru contractul de vanzare-cumparare – pe mine m-au costat 22 lei pe pagina. Talonul o pagina si contractul inca o pagina, deci 44 lei. 3. Trebuie sa inchei RCA – eu l-am facut direct pe un an pentru ca am luat si numere provizorii pentru a merge cu masina pana la inmatricularea definitiva si e nevoie de RCA sa poti merge cu masina, iar odata ce ai inmatriculat masina, broker-ul poate reemite RCA-ul cu noul numar de inmatriculare trecut pe el – pretul RCA-ului a fost de 909 lei. 4. Eu odata ce am ajuns cu masina in tara, am verificat disponibilitatea numarului pe care mi-l doream aici - trebuie sa iti faci cont pentru a verifica disponibilitatea unui anumit numar de inmatriculare) si am inscriptionat deja oglinzile (stau in Militari si se cam fura oglinzi). Mi-am asumat inscriptionarea oglinzilor pentru ca in acea luna pana am inmatriculat-o se putea da numarul meu, dar nefiind un numar ”special”, a fost inca disponibil si la inmatriculare si il am acum pe masina. Din pacate rezervarea numarului nu este disponibila. 5. Dupa cum spuneam, am luat si numere provizorii, rosii, pentru ca am trimis placutele proprietarului in Germania si am vrut sa merg cu masina pana la inmatricularea definitiva – le-am luat pentru 60 zile ca sa fiu sigur. Nu e nevoie de programare si nu a fost coada deloc – am mers direct la inmatriculari in Pipera si trebuie sa iei bon de la aparatele de acolo si sa urmaresti ghiseele si tabela unde vei vedea cand iti vine randul si la ce ghiseu trebuie sa mergi. Acte necesare: - Cererea de autorizatie provizorie – poate fi descarcata de aici - RCA-ul (original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Taxa pentru autorizatia de circulatie si placutele rosii se platesc la ghiseu si costa 53 lei 6. Pentru inmatricularea definitiva iti poti face programare online aici sau te poti duce direct la ghiseu si sa stai la traditionala coada. In unele judete stiu ca nu mai exista posibilitatea sa mergi direct la ghiseu si este obligatorie programarea online. Chiar si in Bucuresti iti recomand sa iti faci programare online – termenul disponibil este tot de aprox o luna insa exista un ghiseu special pentru programarile online unde nu e coada deloc si daca mergi la ora conform programarii, nu astepti deloc (eu am fost cu aprox 45 minute inainte de ora din programare si agentul de la ghiseu m-a luat inainte pentru ca nu era nimeni in fata) – foarte important este ca programarea de la inmatriculari sa o faci cu cel putin o saptamana, 5 zile lucratoare dupa programarea de la RAR de unde vei lua cartea masinii pentru ca vei avea nevoie de aceste 5 zile pentru ANAF, detalii la punctul 7 de mai jos. Dupa ce ai fost la RAR si ai cartea masinii, ar mai fi de facut urmatoarele: 7. Pentru masinile achizitionate din UE care au mai mult de 6.000 km (cele sub 6.000 km se considera a fi noi si se plateste TVA chiar si pentru persoane fizice) trebuie eliberat un certificat de la ANAF (in cazul meu pentru Sector 6, am fost la sediul din Str. Popa Tatu, Nr. 7 la etajul 1) care sa ateste ca nu datorezi TVA. Acesta se elibereaza in 5 zile lucratoare de la depunerea actelor (eu am fost cu o zi inainte de termen si era gata si l-am putut ridica). Acte necesare: - Cererea completata olograf (o au la ghiseu – pe cerere scrie ca e nevoie si de un timbru de 2 lei dar de fapt nu a fost nevoie) - Cartea masinii eliberata de RAR (original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) 8. Ultimul pas inainte de vizita la politie pentru inmatricularea definitiva este la Taxe si impozite unde masina va fi luata in evidenta pe numele tau si unde nu vei plati nimic, impozitul calculandu-se anul viitor cand vei plati impozit. Aici lucrurile se intampla pe loc – eu am fost la DirecĂžia GeneralĂŁ de Impozite Âşi Taxe Locale Sector 6, pe Soseaua Virturii nr 1-3. Am observat ca dimineata este foarte aglomerat, asa ca iti recomand sa mergi undeva la pranz.. Tot acolo este si un birou de acte unde iti poti face Fisa de inmatriculare care costa 15 lei. Poate fi deasemenea completata olograf cu datele tale si datele masinii din cartea acesteia (aici este fisa de inmatriculare). Trebuie sa iti iei bon de ordine de la aparatul de acolo si sa urmaresti tabela pe care se va afisa ghiseul la care esti alocat. Acte necesare: - Declaratie auto completata olograf de tine (o poti lua direct de acolo) - Actul tau de identitate (original si copie) - Cartea masinii eliberata de RAR (original si copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si doua copii pentru ca una o vor pastra ei si una o va viza si o vei primi pentru inmatriculari) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Fisa de inmatriculare pe care deasemenea o vor viza 9. Pentru inmatriculari, in Pipera, ai nevoie de urmatoarele acte, original si copie puse una dupa celalalta: - Pagina cu numarul de rezervare si ora pe care o vei primi pe mail dupa ce faci programarea (doar daca ai facut programare online) - Cererea de inmatriculare (o poti downloada de aici si trebuie completata de tine olograf) - Fisa de inmatriculare vizata de taxe si impozite (in original) - Cartea de identitate a vehiculului (original Âşi copie) - Contractul de vanzare cumparare (copie si original, traducerea lui in original si copie) - Actul tau de identitate (original si copie) - Certificatul de la ANAF (original si copie) - RCA-ul (original si copie) - Certificatul de autenticitate al vehiculului impreuna cu dovada efectuĂŁrii ITP-ului, ambele eliberate de RAR odata cu cartea masinii (original si copie pentru amandoua) - Talonul masinii cu care masina este inmatriculata in UE (copie si original, traducerea lui in original si copia vizata de Impozite si Taxe) - Placutele de inmatriculare din Belgia – eu le-am trimis inapoi proprietarului, asa ca am scris direct la ghiseu o declaratie pe propria raspundere ca sunt in Belgia - Certificatul de inmatriculare si taxa pentru placute le vei plati direct la ghiseu (122 lei cu numere preferentiale, 77 lei fara numere preferentiale) Ăndrumarul de mai sus este pe baza experientei mele si pentru Sectorul 6 Bucuresti unde locuiesc si pentru o masina cumparata de la o persoana fizica din Belgia pe numele meu. Sper sa ajute.
    3 points
  2. Pana la urma care e filmul tau ca eu nu prea inteleg ?!
    2 points
  3. NU TE DUCE LA BIMMER SERVICE! VEI BAGA MASINA IN SERVICE IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE SI VEI PLECA FARA INJECTOARE, TURBINA, DIVERSE MODULE SI FARA SENZORI, O VEI LUA DE ACOLO CU PLATFORMA! SA NU ZICI CA NU TE-AM AVERTIZAT! Decat sa o duci la Bimmer Service, mai bine o vinzi si iei un ban pe ea. Altfel o vei vinde la bucata, asta se va alege de ea dupa ce iese din garajul hotilor alora. Aia sunt arzatori cu impresii si preturi de reprezentanta, dar ei habar nu au sa schimbe un bec xenon. FERESTE-te de ei ca de femeile grase sau de popi!
    2 points
  4. Cand am avut si eu e46 break am bagat la concedii cu el prin EU de i-au sarit mucii....
    2 points
  5. Pe acest site gasesti sute de thread-uri deja deschise pe subiectul "cand schimbam uleiul". Deci ghid exista, doar trebuie sa folosesti functia search. Service due inseamna ca da, te apropii de limita maxima la care masina te bate pe umar si iti spune ca e cam cazul sa schimbi uleiul. Deci fie tu, fie fostul proprietar ati asteptat pana in ultimul moment posibil sa schimbati uleiul. Daca fostul proprietar a vandut-o fara sa sacrifice niste bani pentru un schimb de ulei si o revizie, am niste indoieli legate de eticheta lui de mare entuziast ce a avut mare grija de masina. O masina intretinuta inseamna ca fost dusa la schimb/revizie pana in 10-15.000 km, nu lasata pana cand te semnaleaza ea ca este cazul sa schimbi uleiul (asta inseamna ca te apropii de 30.000 cu un schimb). In momentul in care cumperi o masina faci in asa fel incat "astrele" sa tina cont si de niste cheltuieli neprevazute, mai ales cand te urci in ea in proba si iti spune "service due"...asta e primul semn ca fostul proprietar nu e chiar asa mare entuziast. Daca sesizezi sarcasmul si usoara rautate din vocile colegilor (si a mea), asta este pentru ca ai bifat niste casute din gama "asa nu" atunci cand cumperi o masina sau planifici intretinerea ei si incercam sa te determinam (mai impins de la spate) sa duci masina cat mai repede la o revizie si sa planifici mai bine reviziile viitoare. Bafta!
    2 points
  6. ISTA v4.06.31 - DOWNLOAD Pentru cine are versiunea precedenta 4.06.22 , doar trebuie sa il dezarhiveze cu 7zip. si sa mute baza de date in versiunea noua.
    2 points
  7. Dupa ce am detinut un E36 325i care in ultimii 4-5 ani a stat pe bara, am decis sa il vand si sa revin de data asta cu un E46. Am vrut neaparat sa fie break, cu cat mai multe dotari si cat mai nou (2004-2005). Am avut E30 325 si E36 325i si bineinteles ca tot la 325i ma gandeam, dar o masina cu dotarile pe care le-am vrut + timbru auto care se platea cand am achizitionat eu masina ajungeam la 6500-7000E si cam depaseam bugetul. Prin urmare am inceput sa ma uit la 318i, dar dupa ce puneam niste filtre pe mobile.de ramaneam 10-15 masini. Si uite asa am ajuns sa ma uit la diesel care erau destul de multe, iar cum 330D are impozitul nesimtit de mare, am ramas cu 320D. Nu am fost si nici nu sunt fan diesel si mai mult ca sigur viitoarea masina o sa fie benzina si motor mare, dar pana atunci o sa ma folosesc cu placere de asta Masina am luat-o pana la urma din tara, la un pret sub cel al pietei. A avut un singur proprietar in Germania care nu prea a ingrijit-o. Stiam de la inceput ca o sa am de bagat ceva bani in ea, dar am zis ca merita sa o iau si o fac in timp. Este un 320D din 08.2004 cu urmatoarele dotari: S167 EU4 exhaust emissions standard S1CA Selection of COP relevant vehicles S226 Sports suspension settings S235 Towing hitch, detachable S249 Multifunction f steering wheel S261 Side airbags for rear passengers S302 Alarm system S338 M Sports package II S386 Roof railing S411 Window lifts,electric,front/rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior mirror with automatic-dip S473 Armrest front S481 Sports seat Vehicle options S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S550 On-board computer S609 Navigation system Professional S612 BMW Assist S638 Car telephone Professional S672 CD changer for 6 CDs S710 M leather steering wheel S716 Aerodynamics package Vehicle options S724 Sports Edition S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S770 Interior moldings Alu Silver Cube S775 Headlining anthracite S785 White direction indicator lights S787 BMW alloy wheel, M double spoke 135 L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SP Control unit COP S915 Dummy-SALAPA P972 Comfort Package Vehicle options S210 Dynamic stability control S548 Kilometer-calibrated speedometer S832 Battery in luggage compartment S851 Language version German De cand am luat-o am reconditinat turbina, am schimbat intercooler-ul, niste furtune pe la intercooler, revizie completa (ulei, antigel, lichid frana, curele accesorii, filtre), racord flexibil, tampoane motor, termostate, imbracat volan piele (era uzat rau) Mai am de facut scaunul de la sofer ca este uzat sezutul si sustinerea laterala stanga (imi poate recomanda cineva un tapiter bun?), schimb bujii si releu (le am, urmeaza sa-mi fac timp sa le schimb), de rezolvat stergatorul spate care nu este si se pare ca nici motorasul nu merge, de desfacut admisia si vazut daca inca are clapetele, in viitorul (sper ca nu asa apropiat) de schimbat volanta + kit ambreiaj. Mai jos cateva poze de anul trecut de cand am luat-o. Acum este cu rotile de tabla pe 16.
    1 point
  8. Are modificat asa: -pachet m -volanul-trebuia sa fie sport, parca la tine e de M pachet -scaunele- sunt scaune sport si nu apar ca dotari Totusi sa spui ca masina e furata din caza ca are mai multe dotari... VIN WBAVG91090VG61887 Type code VG91 Type 320D OL (EUR) E series E90 () Series 3 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N47 Displacement 2.00 Power 130 Drive HECK Transmission MECH Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT) Prod.date 2008-07-16 Vehicle upgrades Spare/replacement key fob Read more Vehicle options S1CA Selection of COP relevant vehicles S1CB CO2 package S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S313 Fold-in outside mirror S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior mirror with automatic-dip S441 Smoker package S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S4AE Armrest front, retractable Vehicle options S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S563 Light package S606 Navigation system Business S612 BMW Assist S616 BMW Online S633 Preparation, mobile phone, Business S672 CD changer for 6 CDs S6AA BMW TeleServices S6AB Control for Teleservices S6UE Anti-theft protection for navigation DVD P7RS Package Comfort S7SN Nav Business/cellph. prep. Bluetooth L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S931 Winter instead of summer tires ex-fact. S969 Navi DVD to be requested at shipping S321 Exterior parts in vehicle color S4AG Interior trim finishers Titanium matt S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German
    1 point
  9. La modelul ăla de volan comenzile Cruise Control arată așa: http://wpmedia.driving.ca/2014/01/bmw-328d-interior.jpg?quality=70&strip=all&w=960&h=480&crop=1 Ce are acolo în poză e doar cu Limiter. Ca să fie distronic trebuia să ai "radar" în față și un set de butoane adiționale în stanga, sub butoanele de lumini. Bullshit
    1 point
  10. da ... exact pentru ce ai tu nevoie http://www.ingrijireauto.ro/curatare-si-protejare-piele-auto/849-carpro-cquartz-leather-semi-permanent-coat-protectie-semipermanenta-pentru-piele-si-vinil.html
    1 point
  11. Incearca o reechilibrare a rotilor(cam Pe la viteza aia incepe sa trmure90-120,130 dupa viteza asta nu se mai simte bataia in volan), verifica anvelopele(sa nu fie deformate), discurile (daca nu sunt AM ai sanse mari sa fie strambe). Ai putea sa te apuci de verificari decat sa excluzi orice solutie din start. Deci:Anvelope, jante, discuri, alte componente nu pot fi. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. Dar distributia schimbata Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. omg nu la bimmer ...vezi ca au o groaza de reviews proaste!
    1 point
  14. revin cu cateva update-uri... intre timp am fost cu masina la un service undeva langa ploiesti, omul avea un tester delphi, am testat masina in mers si reiesea ca la kickdown masina cerea 2750 mbar, iar tot ce primea era undeva la 2400 mbar....iar parerea lui a fost ca geometria variabila nu functiona bine. a curatat-o (cel putin asa zicea el), intradevar masina a mers binisor, nu nemaipomenit pt ca tot imi schimba in 2500 de ture, a mers 3 zile bine dupa care a reaparut eroarea in bord. L-am sunat si i-am povestit, iar sfatul lui a fost sa ies putin din oras si daca nu dispare sa vin sa schimbe geometria. problema cu temperatura apei a fost rezolvata, erau murdare radiatoarele, le-a spalat iar apa nu urca de 89. intre timp, din cauza unei ploi abundente, a trebuit sa trec o balta formata in urma ploii, iar de atunci senzorul de ulei imi arata full desi uleiul este undeva la jumatate. acum cateva zile am mers cu masina la un tip radu din campina, am pus masina pe tester si i-am povestit succint problema, vrand sa-l las sa descopere el ce are. tipul a fost destul de binevoitor, a inceput sa verifice pe la admisie, a desfacut sa vada daca turbina are joc, a mers putin cu masina, a scos cativa senzori sa vada daca se comporta mai bine sau mai rau si m-a trimis la un tip in berceni sa-mi verifice turbina corect si pe urma sa revin la el. acum astept sa vad ce face tipul din berceni la turbina. in tot acest timp mersul motorului s-a schimbat, dimineata la prima pornire are un zgomot asemanator tachetilor, tremura usor, se vedwe clar ca nu functioneaza cum ar trebui. o sa revin sa va povestesc cum am reparat motorul...sper. ps in cazul compresiei, oricarui mecanic i-am spus de ea, a spus ca nu exista asa ceva, iar cel de la ploiesti desi nu mi-a dat valorile a spus ca pistoanele fac compresie buna si egala, desi nu a vurt sa-mi spuna valorile. o sa-l rog pe radu sa-mi faca un test de compresie ca lumea...
    1 point
  15. Cand vad vreun teleormanean sau giurgiuvean cu becuri din astea puternice dau faza lunga pana trece. Doar sa vada si el ce inseamna sa te doara in cur de alti participanti la trafic.
    1 point
  16. mai sunt nebuni ca mine care baga km in europa cu e46
    1 point
  17. Nu uita ca in Romania este plin de parveniti ce viseaza bmw, audi, mercedes full, dar nu au buget nici de logan nou, si atunci automat accepta si asemenea mizerii pentru a isi hrani orgoliul nesatisfacut, e plin de creduli ce cred ca ei sau un amic va face afacerea vietii, de parca prin vest isi vand aia masinile la preturi derizorii, ca sunt fraieri si vin romanii un popor simpatic de altfel pentru majoritatea Europei, sa le cumpere la preturi de dumping, sunt multi ce se excita cand aud de combinatii cu tva neplatit samd, desi tot ei sunt cei ce stau in spital cu gandacii si viermi si se plang ca este coruptie, ca doar fraudarea bugetului aduce deservicii tuturor, si pe deasupra niste autoritati incapabile si inerte, care nu au nici o intentie sa stopeze aceasta piata gri spre neagra auto din Romania. Nu este greu deloc sa se organizeze flagrante, sa se popularizeze putin subiectul, sa se bage la inchisoare niste samsari, sa se intre pe firul evaziunii fiscale ce deriva din eludarea tva.....si fenomenul s-ar diminua, insa de fapt asta e Romania, ne place sa ne mintim si furam intre noi cu o ambitie demna de o cauza mai nobila.
    1 point
  18. Degeaba ai schimbat franele daca ai anvelope de iarnĂŁ vara...
    1 point
  19. Chiar am trecut pe langa un service Bmw dar nu stiam de unde esti, acum sunt pe langa Cascada Bigar, daca trec din nou oras te sun: 650 km facuti pana acum, vazut Cazanele Dunarii, Cascada Beusnita si Lacul Ochiul Beiului:
    1 point
  20. sunt 100% ok,mersi !
    1 point
  21. Nu mai acuzati omu ca a umblat fara ulei sau ca nu a deschis capota la masina niciodata.(nu este frumos sa acuzi cand nu cunosti toate detalile) A zis clar ca nu a avut presiune la ulei si ca in secunda 2 s-a ars ca sa nu zic altceva. Am citit mai multe forumuri si este o problema foarte comuna la motoarele astea, aici aveti cateva clipuri cu mai multe motoare care au aceasi problema ca si collegu de mai sus: Eu stiu ce este mai greu sa recunoasteti unii dintre voi , dar BMW are niste probleme de fiabiitate la unele motare din seria N, (nasol).
    1 point
  22. Eu stiu un mecanic care mai scapa cate o saiba in motorul omului sa mai vina pe la el cu alte probleme mai serioase
    1 point
  23. cand iti alegi service ul pe farcebook...............asta spune multe! din pacate multi se plang de acest service si tot mai multi aud ca se duc acolo.....paradoxal, asta e adevarul !
    1 point
  24. Sunt foarte multe service-uri necunoscute care repara doar bmw si sunt super profi. Preturile sunt mult mai mici iar nivelul de cunostinte si de seriozitate este mult peste teparii de bimmer.
    1 point
  25. Prefer manuala, dar de multe ori am simtit utilitatea unei automate in oras, cand mergi bara la bara...
    1 point
  26. Mitica,colegul meu "Dorel" este inginer cum am scris,insa tu citesti numai ce vrei.Lucreaza de 18ani la Bmw la service.Cand am zis DRUMURI m-am referit la lipsa autostrazilor pe care cutiile automate nu sunt atat de solicitate ca atunci cand vii tu la Poiana Brasov si apoi cand te intorci la Bucuresti.Nu am specificat ca la 100.000km o cutie automata este praf,doar ca incep sa apara probleme.In rest sa auzim de bine!
    1 point
  27. Gresala provine din confuzia romana/engleza. Daca spui despre masina ca are "comfort seats" este ok, daca scrii "scaune comfort" nu mai e bine.
    1 point
  28. Buna ziua.Inainte sa-mi cumpar F25 aveam aceasta problema:manuala sau automata? Am un fost coleg de servici,un inginer care acum lucreaza la BMW si caruia i-am cerut sfatul in aceasta problema.Mi-a raspuns clar MANUALA motivand ca in Romania din cauza drumurilor (prea putini km autostrada) si a conditiilor de trafic ,o cutie merge aprox 100.000km.Asta spune un angajat Bmw in care eu am mare incredere si care a constatat acest fapt la masinile care au fost in service.Asadar i-am urmat sfatul si am luat c manuala.
    1 point
  29. Nu zau. Mai repede decat ce? Pentru cultura ta generala diesel-ul se intalzeste cel mai greu. Turbina trebuie protejata in modul descris doar daca ai incins-o (cred ca putini au vazut o turbina rosie). Si nu pentru eliminarea gazelor ci pentru racirea elementelor.
    1 point
  30. Pana la urma cred ca in majoritatea tarilor occidentale din Europa luxul se taxeaza extra.Am auzit de niste impozite in Olanda si Danemarca de ajungi sa concluzionezi ca e un adevarat paradis fiscal in Romania.Sincer nu mi se pare ceva exagerat de mare impozitul pt, un motor de 3000 chiar daca pt. mine personal ar fi foarte aproape de limita a ceea ce as putea considera o valoare rezonabila.Avand in vedere ca obisnuiesc sa fac reviziile si mentenanta la reprezentanta,sunt oarecum intr-o situatie aproape de limita vizavi de posibilitatea de a-mi permite actuala masina. Inainte de achizitie m-am gandit ca ajung 218cp dar acum realizez ca-mi pare rau dupa cei 300Nm de pe 330i.Mai ales ca la scurt timp dupa achizitie am realizat ca nu e mare diferenta la taxa de inmatriculare intre un 325i si un 330i E90.Plus ca tot ulterior am vazut un 330i E90 la vreo 11.000 de euro intr-o reprezentanta din Koln parca si chiar foarte dotat(navi professional,piele,xenon etc.) cu 110.000km. Revenind pe tema impozitarii, adevarul este ca in tarile occidentale platesti taxe si impozit mari dar si calitatea serviciilor sociale este pe masura.Adica e un fel de cerc vicios.Dai mult si primesti mult,dai putin primesti putin.
    1 point
  31. celor ce se plang de impozit mare la 3.0, cei ce fumati sau aveti alte vicii, cat dati pe tigari timp de 4-5 luni? Eu nu fumez, asa ca nu ma deranjeaza sa dau 1900Ron/an ca sa ma bucur de un motor potent, prefer sa-i ard asa decat sa-i bag in plamani, mai bine un viciu ca asta credeti ca oricum nu bagam bani fara voia noastra la stat? nenumarati si pe orice cumparam, diferenta e doar ca la impozit ii dai gramada...e doar psihologie...
    1 point
  32. 1 point
  33. Salut Marian, lume noua Nu am mers batraneste, chiar usor sportiv, daca aveam anvelope 225 spate cred ca scoteam si mai putin..sa nu mai vorbesc daca aveam pe 16.. ma cam bate gandul sa trec la 16 si pentru vara dar parca arata prea bine cu cele de 17..
    0 points
  34. Asa se distrug masinile bune. Pai nu mai circuli pana ai bani de ulei! E simplu. Ma abtin sa zic mai multe, desi ai merita.
    0 points
  35. Inca o patanie din ciclul "mergea bine masina pana am schimbat distributia la service de cartier". Fratilor, daca merge ok masina, de ce va legati la cap la toti mecanicii neica nimeni care la viata lor nu au schimbat decat placute si ulei?
    0 points
  36. Asa e cand iti cumperi F10 dar ai bani sa intretii loganul....scump 3300 de ron schimbul a 2 senzori la masina de peste 50K.
    -1 points
  37. dar totusi,iarna "pi ghiata" cum mai faci "donuts" prin parcari la supermarket-uri? am condus si automata,dar sa dea naiba daca nu ador cutia de viteze manuala,MAI ALES IARNA! ma simt mai liber in "alegerile de moment"! cel putin azi,am fost cu zambetul pe fata MEREU! in conditii de viscol ,zapada kacalau si gheata pe dedesubtul ei! traiasca nokian hakapeliita R2 :hyper: dar manuala trebuie sa fie o masina PLACUTA!
    -1 points
  38. Cred ca acea persoana care a condus o automata,nu va mai vrea sa isi cumpere manuala. Asa mi s-a intamplat mie
    -1 points
  39. Și mie. Și altora cu care am mai vorbit.
    -1 points
  40. Automata,CLAR. Manuala,never ever.
    -1 points
  41. Al draq injiner cum se strica toate cutiile la 100 mii km...BMW nu produce cutiile ar trebui sa intrebi producatorul ZF. De fapt cutiile alea care se strica au 300 mii km reali cu uleiul neschimbat , pe care BMW il clasifica fiind lifetime.
    -1 points
  42. clar automata! pana la automata am condus doar manuala si cand vedeam o masina automata ma uitam si gandeam: cum dreaq sa conduc eu o masina cu CV automata? iar acum nici ca as mai trece la manuala, nu zic ca e rau o CV manuala dar asa simt eu acum! parca venind de pe manuala, o automata baga ceva un drog in tine de ramai foarte placut surprins si asta fara padele la volan! cred ca, daca mai fac si retrofitul asta, manuala devine istorie pt mine!
    -1 points
  43. Automata, clar! E mult mai utila prin oras⢠sâ˘i mult mai interesantĂŁ pe serpentine, de exemplu (ieri am venit de la munte ŸËÂ) Eu am 310.000km cu cutia automata Multitronic/CVT (ce e drept, e Audi, nu BMW). S-a stricat odatĂŁ calculatorul la fostul proprietar (la aprox 200.000km), in rest nu a fĂŁcut probleme. Reparatia nu a fost exagerat de scumpĂŁ, din câte tâşin minte aprox 500 Euro. Eu i-am schimbat odatĂŁ uleiul si mĂŁ pregĂŁtesc pentru al doilea schimb. Data trecutĂŁ am prins ceva oferta si a fost sub 600 lei la reprezentanta, deci nu e un capĂŁt de tarĂŁ. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  44. in starea care ma aflu eu acum(am o problema la piciorul stang-ligamente genunchi),votez clar pe automata,am si a doua masina cu cutie manuala(o conduce nevasta-mea)
    -1 points
  45. Automata fara regrete!
    -1 points
  46. Automata...desi pana acum 6 luni eram impotriva lor. Sincer e mult mai usor cu automata, mai ales daca circuli mult in oras.
    -1 points
  47. Automata clar. Eu am un F20 luat la 139.000 km automat acum 9 luni si acum am 155.000 cu ea am mers cel mai mult prin Bucuresti si cate o iesire pe luna pe autostradan si nu am probleme cu ea ,sunt foarte multumit.Acum pareri am tot auzit cu schimbul de ulei la cutie ,unii spun ca nu se schimba niciodata (cica daca vrei sa-l schimbi o data o sa-l schimbi la 70.000-100.000 constant)alti ca se schimba la ...km.Mie la BMW Cobalcescu de pe Splai cand i-am facut revizia mi-au zis ca nu se schimba uleiul la cutia mea,ca asa spune producatorul.Acum ce sa zic fac ca ei pana apare altceva...doamne fereste:)))
    -1 points
  48. Automata in Bucuresti este o placere, la drum lung la viteze de croaziera treapta a 8-a e mai economicoasa decat a 6-a manual. Clar automata in oras...pe drumuri virajate si condus sportiv manuala are farmecul ei, dar pt utilizare cotidiana automata all the way!
    -1 points
  49. Nu toti suntem initiati in de-ale masinilor asa ca tine. Am venit aici sa invat si sa cer un sfat. Puteai sa il oferi fara sa incerci sa pari interesant. Mersi
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.