Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/02/17 in all areas
-
Pe 01.08.2017 s-a efectuat revizia la 246367 km si au fost schimbate urmatoarele: - filtru ulei MANN; - filtru aer MANN; - filtru motorina MANN; - filtru A/C carbon activ BOSCH; - ulei Liqui Moly Top Tec 4200; - placute fata+spate TEXTAR; - senzori fata+spate TEXTAR; - role+intinzator INA; - fulie vibrochen CORTECO; - curea accesorii OE. Totodata, la indicatiile lui ACERO, am aplicat singur polish la masina: - spalat cu spuma activa; - spalat la galeata cu sampon BRITEMAX; - curatat cu argila medie BILT-HAMBER; - sters cu IPA; - polish MENZERNA 2500 cu pad portocaliu de la Lake Country; - sealeant MENZERNA POWER LOCK cu pad negru de la Lake Country; - ceara solida MAFRA.6 points
-
Conduc in mod uzual un 320d xDrive 200 CP și ocazional un coupe 218d 150 CP ambele automate ZF 8 trepte. Lăsând la o parte diferențele de putere între cele 2 motoare, la un stil de condus normal fără a utiliza prea mult atât puterea cât și cuplul disponibil, eu nu simt diferențe in ceea ce privește propulsia cât și direcția, comportamentul ambelor mașini fiind similar insipirand încredere prin neutralitatea feedback-ulii primită in spatele volanului. Situația se schimba însă atunci când abordez un stil dinamic de condus, plecări rapide de pe loc, accelerații puternice in viraje (de la viteze mici pana in 60-70 km/h). De asemenea daca in ecuație se adauga și un carosabil umed sau cu niscai pietriș/nisip, situațiile tocmai descrise utilizează xDrive într-un mod cât se poate de plăcut cu efecte vizibile in livrarea puterii pe asfalt, variind natural cuplul de pe o punte spre alta. Rezultatul final fiind o agilitate sporită pe mașina cu xDrive fără ca DSC sa reducă atât de mult puterea/cuplul (sau foarte puțin sesizabil in unele cazuri) in comparație cu propulsia spate. Alte situații, ce in cazul meu sunt foarte importante, sunt acelea din cele 2-3 luni de iarna când te întâlnești cu elemente de genul polei, gheata, șleauri, drumuri inzăpezite și nu neaparat de 10-15 cm ci de 30-40 cm sau chiar mai mult, când te feliciți singur pt faptul ca ai plătit suplimentar pt xDrive si nu ai mustrări de conștiința ca mașina are vreo 100 de kg in plus sau ca ai profanat purismul propulsiei spate corroborat cu o direcție ingreunata de 2 planetare A nu se înțelege ca nu se poate trai fără xDrive sau ca in mare parte a situațiilor dificile, abordând un stil corect și proactiv de condus propulsia spate nu ar face fata cu brio. Insă atâta timp cât avem la dispoziție o tehnologie xDrive matura ce a trecut prin suficiente faze intermediare si a fost perfecționata și adaptata nevoilor dinamice a unui BMW cu 100 de ani de evoluție in domeniul auto, ar însemna sa negam si sa nu ne bucuram deinovații semnificative din industria automotive, ce azi ni se par banale dar acum vreo 30 sau 40 de ani in urma reprezentau cutting edge technology. Retoric vorbind, oare cum am privi o mașina actuala fără ABS, sau fără DSC/ESP? Da, exagerez by purpose just for marking a point LE: -un link explicativ despre modul de funcționare xDrive -splitul de 40:60 fata:spate e doar la plecarea de pe loc, variația ulterioară putand comuta in anume situații cuplul într-un procent cât mai mare pe puntea fata. Teoretic 100% doar pe puntea fata se poate atinge doar atunci când prin cuplarea totala a ambreiajului din cutia de transfer, in condiții de aderentă zero pe puntea spate cuplul motor e direcționat spre puntea fata. -la viteze mari, undeva de la +100 km/h ambreiajul din cutia de transfer e decuplat complet, cuplul motor fiind transmis doar punții spate și atunci putem vorbi de o propulsie clasica3 points
-
Retrofit oglinda retrovizoare cu: -Led alarma -3 butoane cu memorie pentru porti -electrocromata -camera FLA(asistenta faza lunga) Toate opțiunile sunt funcționale3 points
-
Pai ca asta sunt majoritatea, totusi din 2007 cu 190 de mii.. sa fim seriosi ca au cele de 3 4 ani 190 de mii, d-apoi 10 ani... Dar cea mai tare e faza din anunt: "Atentiune 143 de cai". )))3 points
-
Tin sa te contrazic,legat de ideea ca e o motorizare cu probleme.Daca ma luam dupa ce spune net-ul,fĂŁceam cea mai mare greseala.Posesor de 335i,aproape 3 ani si pot spune ca e una dintre cele mai bune achiziții auto de pânĂŁ acum.Practic,masina asta are cam tot ce ti-ai dori:look,sportivitate,ĂŽntreținere decentĂŁ si pot spune si fiabilitate.Nu mai spun de faptul cĂŁ internele motorului sunt forjate din fabrica si de aici usurinta de a aduce un surplus semnificativ de putere cu o cheltuiala foarte mica.Are câteva hibe(ca orice motor)dar nu e de speriat.3 points
-
Salutare! Dupa cum stiu cativa dintre voi, la masina personala mi s-a rupt distributia. Am comandat toate piesele, mi-au ajuns toate piesele. -16 culbutori -16 tacheti -toate oringurile posibile de peste tot (turbo,egr,chiulasa,baie,clapeta,tot) -toate garniturile posibile -toate reperele pe distributie cu codurile noi -bujii,ambreiaj,volanta,suporti,racord, etc totul pe OE Astazi ne-am apucat sa echipam motorul. Am pus garnitura de chiulasa, suruburile si cand sa punem culbutorii am constat ca sunt diferiti pe codul nou. Codul vechi culbutori la care s-a oprit productia in 2015: 11337812893 Codul nou culbutori : 11338576634 Culbutorii vechi mai au o siguranta, o sarmulita foarte mica care are rolul sa-i tina acolo, sa nu sara. Cei noi nu au venit cu siguranta respectiva si vechea siguranta nici nu se poate pune pe ei deoarece sunt diferiti. Normal ei se pot monta din ce am vazut, am masurat rulmentul ala de la ei si este la fel. Intrebarea: Stie cineva ceva despre acest lucru? Culbutorii noi se pot monta fara siguranta respectiva? Sunt luati pe serie de caroserie OE. Atasez o poza ca idee sa vedeti un culbutor cu siguranta respectiva. Si o poza cu culbutor nou care are forma diferita putin.2 points
-
2 points
-
sunt 3 topicuri deschise. rogu te posteaza doar o singura data, un singur topic.2 points
-
Nu uita ca in Romania este plin de parveniti ce viseaza bmw, audi, mercedes full, dar nu au buget nici de logan nou, si atunci automat accepta si asemenea mizerii pentru a isi hrani orgoliul nesatisfacut, e plin de creduli ce cred ca ei sau un amic va face afacerea vietii, de parca prin vest isi vand aia masinile la preturi derizorii, ca sunt fraieri si vin romanii un popor simpatic de altfel pentru majoritatea Europei, sa le cumpere la preturi de dumping, sunt multi ce se excita cand aud de combinatii cu tva neplatit samd, desi tot ei sunt cei ce stau in spital cu gandacii si viermi si se plang ca este coruptie, ca doar fraudarea bugetului aduce deservicii tuturor, si pe deasupra niste autoritati incapabile si inerte, care nu au nici o intentie sa stopeze aceasta piata gri spre neagra auto din Romania. Nu este greu deloc sa se organizeze flagrante, sa se popularizeze putin subiectul, sa se bage la inchisoare niste samsari, sa se intre pe firul evaziunii fiscale ce deriva din eludarea tva.....si fenomenul s-ar diminua, insa de fapt asta e Romania, ne place sa ne mintim si furam intre noi cu o ambitie demna de o cauza mai nobila.2 points
-
De luat in calcul si Powertech Buzau, eu la el am facut si sunt multumit.. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
orice magazin de piese auto ,care se respecta cat de cat ,aduce acel ulei,original BMW eu l.am luat cu 180 de lei litrul ,si a intrat undeva sub 600 de mililitri in cutia de transfer de laX1 2.0 personal nu-mi vine sa cred cat de important a fost acel ulei,cel putin in cazul meu.Diferenta este enorma intre cum mergea masina inainte si dupa schimb !1 point
-
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_xDrive This setup allows xDrive to modulate the torque split between the front and the rear axles, which is normally split at 40:60 ratio, respectively. If wheel slip is detected by the ABS/DSC system, xDrive can react within a tenth of a second to redistribute up to 100% of the engine power to the front or rear axle. Ai 100% pe una din punți doar dacă pierzi aderența. Dar în mod normal e split 40:60. Nu ai 100% spate sau față în condiții normale, că nu e 4Motion ca la VW - e sistem de tracțiune integrală permanent. Iar ca să ai 100% față, la BMW, trebuie ca spatele să nu aibă deloc aderență.1 point
-
De mai bine de 10 ani conduc doar masini cu tractiune integrala. Nu am nici un stres legat de aderenta (cu cauciucuri adecvate, adica iarna sa fie de iarna), ca ploua, ca e mazga, zapada, polei, nisip, macadam, etc. Masina pleaca atunci cand accelerezi, fara ezitari. Pe drumurile pe care circul nu mi-as mai lua masina cu tractiune/propulsie pe 2 roti. Masina cu propulsie am avut in urma cu mai bine de 17 ani, fara electronica, si sub 100CP . Intr-adevar, oricat de sofisticat (conexiuni prin fibra optica, etc.) ar fi sistemul xDrive, tot este un sistem reactiv si nu proactiv (cum au Subaru si Audi). Tot se va simti un transfer de cuplu in anumite situatii, chiar daca e foarte mic. In majoritatea situatiilor e insesizabil fata de alte sisteme 4x4. Si pe X3 e setat initial tot 60:40 spate:fata, dar variaza continuu in functie de "n-spe mii" de variabile. Schimbul uleiului din cutia de transfer e foarte important, desi nemtii recomanda la ~60000km, eu il schimb la maxim 30.000 . Costa cam 250ron, uleiul original doar in reprezentanta se gaseste.1 point
-
Eu pentru a indeparta de pe parbriz vignete solidificate am folosit asta, cu un real succes, insa era vorba de suprafete destul de mici; tin minte ca am aplicat, am asteptat sa se inmoaie se s-au indepartat usor, fara sa ramana urme pe geam; sper sa nu se considere reclama, in mod sigur mai sunt si alte produse de acest gen: http://www.temad.ro/curatenie-si-intretinere/gospodarie/solutie-pentru-curatarea-resturilor-de-adezivi1 point
-
Incearca aici ... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/174524-powertech-vs-completechip/1 point
-
Aproximativ acelasi lucru a patit si un prieten de-al meu. Masina achizitionata din afara, programat la rar dupa 35 de zile. S-a dus la rar, i-au facut verificarile necesare (atentie, in timpul verificarilor, sistemul le mergea) . Dupa ce au terminat, baietii de la rar i-au spus acestuia ca e ok masina, insa nu ii pot da ITP-ul si certifcatul de autenticitate decat peste 2-3 zile, intrucat sistemul nu le functioneaza :getlost: , in conditia in care mai erau si alti oameni care veneau la rar si altii care plecau (cu actele in mana, bineinteles). Care a fost ideea ? Baietii au vrut sa faca o verificare mai amanuntita asupra autovehiculului, pentru a constata daca acesta este sau nu furat. Nu contest ceea ce fac ei, insa contest modul in care o fac. N-ar fi mai bine sa fie transparenti si sa spuna omului motivul pentru care, dupa ce a asteptat 35 de zile, mai trebuie sa astepte inca 2-3 ? Ei la ce se gandesc, ca soferul desi stiind ca masina este furata, totusi vine cu ea la RAR, poate poate, treaca mearga? Dar...asta este Romania.. @cristian91andrei Si eu sunt de parere ca nu au cum sa se lege de obiectele modificate, cat timp motorul, codul motor si seria de sasiu sunt conforme. Tind sa cred ca te-au pacalit putin si pe tine sub acelasi pretext mentionat mai sus. Este doar o verificare, dupa care eu cred ca o sa treci cu brio de rar.1 point
-
Va salut. DupĂŁ o mare perioada de inactivitate revin cu ultima achiziție. Masina este un f10 simplu, pe aici fiind puține cu dotĂŁrile celor din De. Pt mine obligatoriu a fost pack M, interior culoare deschisa, jante pe 19, navigație mare și schimbatorul sport. Nu o sa va plictisesc cu povestea cumpĂŁrĂŁrii pt ca nu am talentul asta. http://imgur.com/a/0WrHF1 point
-
Update: - Condesator clima 560 lei (Nissens + 150 manopera) - Compresor Clima (1500 lei + manopera 150lei) - Radiator apa 1000 de lei (700 lei manopera pentru schimbare radiator + curatire galerie de admisie) - Anvelope Michelin PS 4s 4200 lei1 point
-
Da, ma costa cam 1500 euro, prefer de banii astia s-o tin tehnic cat mai ok posibil...poate f30 va fi cu pachet m... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
hai sa nu speriem baiatul aiurea. sansele ca pe masina lui piesele nou puse sa fie furate sunt doar teoretice, sunt foarte mici. oamenii de la RAR au vazut o masina cu 1000 de modificari fata de masina de serie, era normal sa fie putin suspiciosi. chiar daca multi ii injurati pe aici , au si ei niste normative nu fac ei pe detectivii sau sa se bage in seama cu nemtii sau cu cine s-or baga asa de nebuni. asa ii obliga si pe ei, cand apare cate o masina din asta modificata mult fata de cum a iesit masina din fabrica sa faca o verificare mai amanuntita. eu as sta oarecum linistit. ce bine era daca punea baiatul seria aici inainte sa cumpere masina. poate in felul asta nu mai cumpara o masina modificata asa tare "de mana omului", el cu siguranta o fi crezut ca ia un lci(facelift) de fabrica.1 point
-
1 point
-
Se discuta probleme si rezolvari, dar in cel mai corect mod, iar dezactivarea sistemului nu este cel Mai corect mod, oricare ar fi el: dtc, abs, srs..etc. daca rasfoiai putin forumul observai ca toti utilizatori incearca sa tina masina cat mai OEM sau cu modificari de bun gust. Sent from my iPhone using this shitty Tapatalk1 point
-
Eu zic ca te-au dus cu zaharelul, se pot verifica dotarile si dupa seria de sasiu dar nu are treaba RAR-ul daca am eu scaune sport sau scaune normale... Incearca sa faci rar-ul in alta parte, acolo e clar ca sunt habarnisti..1 point
-
1 point
-
La 155k km inca e destul de safe sa ii faci schimbul de ulei la cutie. Daca vrei sa o vinzi la anu', cu siguranta nu e "rentabil". Aici tin cu Gabriel. V, uleiul se schimba la 80k-120k sau mai important, la 10 ani, daca nu se fac atatia km. Pentru 350 de euro, nu risc reparatie de 1000.1 point
-
Nu pun botul la vrajeala lor! Asta a fost discutia dintre mine si seful de service de acolo.Normal ca m-am mai interesat dupa si toti cu care am vorbit mi-au recomandat ca daca nu face figuri la schimbarea treptelor sa nu ii fac nimic.recomandarea generala a fost "daca nu iti face probleme ,nu umbla acolo" simplu.1 point
-
1 point
-
wow! n54b30, cutie manuala, coupe, VIS! las si eu asta aici http://www.armmotorsports.com/Articles.asp?ID=255 :D needs more boost!1 point
-
1 point
-
Probabil ca asa ii mai mint dealerii pe unii nemti sa se simta si ei bine...1 point
-
Am gasit rezolvarea pentru acel zgomot (tacanit) si bec rosu aprins 3-4 secunde la pornire! Este valabil pentru bmw E46 320d 136 cp si E39 520d 136 cp. Eu detin un e39 520d 136 cp. Am inceput prin inlocuirea carcasei filtrului de ulei, am cumparat-o noua, a costat in jur de 1100 lei, vine impreuna cu filtru de ulei, capac filtru de ulei,senzor de presiune, garnitura si oringuri. Aceea carcasa a filtrului de ulei, are o supara cu unic sens care permite se urce uleiul in filtru dar nu permite sa coboare. Supapa este facuta dintr-un plastic mai dur si datorita vibratiilor si a tamponului motor rupt ( cel de pe partea soferului) a cedat pe margini, mai precis uleiul scapa pe la marginea supapei si astfel cauza aceea dezamorsarea. Zgomotul de tacheti a disparut, dar becul la ulei(rosu) tot ramane aprins 3-4 secunde si persista un zgomot de lant care bate in patina si nu se intinde imediat. Urmatorul pas este inlocuirea distributie, mai pe scurt, patine, ghidaje, roti dintate, lanturi si cel mai important este intinzatorul care functioneaza pe baza de presiune de ulei. Zgomotul de care toti nu scapam este din cauza INTINZATORULUI DE LA DISTRIBUTIE. Scapa ulei pe langa tija care impinge in patina ca sa intinda lantul sau este gripata tija si se misca mai greu pana impinge in patina, de aici este acel zgomot la pornire, lantul bate in patina pana cand intinzatorul impinge tija in patina ca sa intinda lantul. Am vazut ca multi colegi acuza ca ar fi pompa de ulei. O afirmatie total eronata. Daca era din pompa de ulei, atunci si la relanti statea becul rosu aprins si in plus mai si batea motorul. In caz ca vreti sa scapati de zgomotul de la pornire, le luati pe rand, in primul rand trebuie verificat carcasa filtrului de ulei, vazut daca pierde pe langa supapa cu unic sens. Se demonteaza carcasa filtrului de ulei, se umple recipientul filtrului cu benzina si se verifica daca benzina curge pe la marginea supapei. Puteti cumpara si din dezmembrari aceea carcasa dar sa verificati tot cu benzina. Mare atentie in cazul in care cumparati de la dezmemebrari aceea carcasa deoarece este diferita cea de E46 fata de cea de E39. Cea de E46 nu merge pe E39 , deoarece jos unde se prinde in tampon vine dreapta iar cea de E39 este diferita la prinderea in tamponul motor. Dupa ce rezolvati carcasa filtrului de ulei si zgomotul + becul rosu aprins la pornire 3-4 secunde persista treceti la inlocuirea intinzatorul de la distributie, ideal ar fi sa schimbati tot kitul de distributie ( lanturi, patine, ghidaje, roti dintate si INTINZATOR).1 point
-
Posibil sa fie si din calitatea uleiului. Eu folosesc doar Liqui Moly 5w-40 TOP TEC 4100. Am mai auzit la cineva ce folosea CASTROL si ii papa ulei si se imbacsea repede filtrul1 point
-
Vad ca pe aici lumea te ia la misto in loc sa te ajute. Am activat pe multe forumuri, dar oamnei ca si aici nu am mai intalnit. In loc sa te ajute mai bine iti infige un cutit in rana. @Pole - nu crezi ca esti offtopic putin. In loc sa comentezi despre altii mai bine te-ai documenta si ai vedea ca e o problema des intalnita, dar este mai usor sa clicai din butoane si sa scrii acolo ceva ca sa faci numar de postari.In loc sa fi scris "sau o suta alte chestii" mai bine enumerai macar vreo 3.1 point
-
Am condus numai manuala pana recent, acum canduc si manuala si automata si pot ca spun ca prefer automata .. .0 points
-
Nu iti vine sa crezi ca daca cumperi o masina sau altceva scump se poate cel putin sa ti se confiste acel lucru DACA SE DOVEDESTE CA A FOST FURAT...?! Se poate foarte bine pentru ca este RESPONSABILITATEA TA ca, cumparator sa te asiguri ca bunul respectiv NU ESTE FURAT; adica sursa sa fie onorabila/responsabila fata de legi... dar astea sunt basme pentru unii, sunt sigur. (@cristianro, zice bine; multi imaturi pe aici, nu cred ceea ce e ... hmm :console: )0 points
-
Nu ai idee ce poti cumpara de la dezmembrari din Germania de la turci, sau din alta parte. Esti prea tanar pentru asa ceva, si iti recomand sa nu te mai gandesti la asa ceva.0 points
-
Faptul ca tu ai dat ceea o atentie, care este de fapt mita sau spaga, te descalifica atat pe tine, cat si pe cei ce au primit; si mai grav este ca si faci public acest lucru; probabil acest gest le-aa trezit suspiciuni si nu au vrut sa se complice, deoarece chiar daca masina nu este furata, poate fi upgradata cu piese furate(se practica uzual). Cred ca te poti interesa la politie daca vehiculul respectiv figureaza ca furat, desi sansele sunt mici, daca ai in posesie ambele brief-uri, iar numerele respective de germania au fot eliberate legal, si acei vanzatori ti-au inmanat si asigurarea pentru numerele respective.0 points
-
Are modificat asa: -pachet m -volanul-trebuia sa fie sport, parca la tine e de M pachet -scaunele- sunt scaune sport si nu apar ca dotari Totusi sa spui ca masina e furata din caza ca are mai multe dotari... VIN WBAVG91090VG61887 Type code VG91 Type 320D OL (EUR) E series E90 () Series 3 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N47 Displacement 2.00 Power 130 Drive HECK Transmission MECH Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT) Prod.date 2008-07-16 Vehicle upgrades Spare/replacement key fob Read more Vehicle options S1CA Selection of COP relevant vehicles S1CB CO2 package S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S313 Fold-in outside mirror S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior mirror with automatic-dip S441 Smoker package S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S4AE Armrest front, retractable Vehicle options S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S563 Light package S606 Navigation system Business S612 BMW Assist S616 BMW Online S633 Preparation, mobile phone, Business S672 CD changer for 6 CDs S6AA BMW TeleServices S6AB Control for Teleservices S6UE Anti-theft protection for navigation DVD P7RS Package Comfort S7SN Nav Business/cellph. prep. Bluetooth L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S931 Winter instead of summer tires ex-fact. S969 Navi DVD to be requested at shipping S321 Exterior parts in vehicle color S4AG Interior trim finishers Titanium matt S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German0 points
-
E total aiurea..ce treaba au farurile?scaunele?sa nu aiba cod motor diferit sau ilizibil si serie sasiu.restul e cancan.cauta pe cineva care sa cunoascĂŁ la RAR.daca e furata verifica si iti spun din start.0 points
-
Eu cred ca fiecare trebuie sa faca cum crede cu masina lui ma gandeam ca aici e un forum unde oamenii discuta probleme si rezolvarea lor nu unul de spirituali si de moralisti.Multumesc colegu Bala.0 points
-
Adica are pe e90 faruri si scaune de pe f30? e cred ca e mare vrajeala, poti pune niste poze cu masina? Am mai auzit e90 din non facelift transformat in facelift....dar al tau e deja facelift din 2009...Practic nu se potrivesc piesele fara modificari masive.. Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
la F30 pt pilotul automat ar trebui sa fie, nu cred ca mai e vorba daca are sau nu pilot automat...la F30 se pune intrebarea este activ cu functia Stop&Go. de obicei pe eticheta se trece ce e mai important...cand revii, deci nu neaparat cand a fost...si apoi la cat costa o operatiune de rectificat km, nu se justifica pt 15-20mii. Doar daca omul a cumparat pt el si doar pt confort optic sa fie sub 200mii, astfel a suportat costurile.0 points
-
am aceeasi masinaF11 525 xdrive,dupa un e46/e90,...pararea mea ca o masina de 218 cai si 2 tone n are nu stiu ce pacere /senzatie cu tractiune spate...la puterea asta sa fim realisti nu i cinestie ce branza...daca vrei sa mergi la brno pe circuit mergi cu un M atunci da,vrei senzatie cu tractiune spate...mi se pare c o dam de gard cu 2 tone/200 cai si senzatie...in rest fiecare cu alegerea lui dar eu la xdrive nu mai renunt...stii ,la o varsta vrei sa nu te mai murdaresti impingand pe strazile micului Paris sau sa parcheze sotia oriunde ca poate iesi...a trecut vremea cand mergeam noaptea la drifturi pe zapada la ikea n parcare...0 points
-
Pe principiul asta, daca nu face probleme de ce mai schimbi uleiul in motor? Sau de ce pui benzina inainte de a te lasa in drum? Si exemplele pot continua0 points
-
Pentru posturile de mai sus scriu. Am un vecin care e neamt si e insurat cu o romanca, a venit in concediu in tara si l-am intrebat cum sta treaba cu masinile produse pentru alte tari in afara Gemaniei, mi-a zis asa: Masinile care se fac pentru germani sunt mai scumpe cu cateva mii si au alta calitate. Alta denumire sunt masini dedicate special pentru tarile Uniunii Europene, bineinteles alta calitate, acum nu stia daca difera de la tara la tara, dar a zis ca e posibil. Mi-a mai zis ca si masiniile dedicate special pietii pentru America au o calitatea mai ridica. M-ai spunea ca unii germani cumpara masinii dedicate Uniunii Europene deoarece sunt mai ieftine. Voi credeti ce vreti asta a zis un german, nu un colorat sau ce mai credeti voi cu numere de germania. Daca altii de pe forum cred ca stiu mai bine decat un german si se pare ca noi ca natie de romani le stim pe toate si cand unii incearca sa ii lumineze se cred ei mari destepti.-1 points
-
-1 points
-
https://m.aliexpress.com/s/item/32704887960.html#autostay-1 points
-
-1 points
-
Eu spun sa mai studiezi putin principiul de functionare la XDRIVE: http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/157-bmw-xdrive-tractiune-integrala.html De unde scoti tu mod normal 40:60? Citeste cu MARE atentie si iti vei da singur raspunsul la ce ai scris tu. Si ce legatura are 4 Motion cu 100% spate sau fata?? La 4 motion nu exista 100% fata sau spate. http://danyrolux.blogspot.ro/2010/10/4motion-pe-intelesul-tuturor.html-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00