Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/03/17 in all areas
-
Buna ziua! Pana curand am avut o Skoda Octavia 2 pe care am vandut-o si am achizitionat de la un prieten un e90 320d, xdrive, 184cp. Masina este fabricatie 2010, prima inmatriculare fiind in 2011, in prezent are 144.000km (reali, spre deosebire de multe altele..) avand urmatoarele: -scaune fata sport incalzite -interior de piele dakota - oyster -plafon interior antracit -volan sport cu comenzi -senzori parcare f+s -navi CIC -jante 18" style 270 vara -jante 16" style 360 iarna -bara fata+spate M (puse ulterior, toate piesele originale) -shadow line (ornamentele cromate exterioare sunt colantate negru lucios) -arcuri sport Eibach Prokit -eleron lamelar -folie Llumar 50% latereale fata + spate + luneta Cam acestea consider ca ar fi detaliile mai importante. Deocamdata ca planuri doresc sa revopsesc aripa stg spate + usa stg spate (sunt zgariate de o cheie de cand am luat-o) si bara fata (am gasit-o zilele trecute atinsa de cineva in numar si s-a crapat putin vopseaua deasupra numarului..), iar apoi sa schimb fac revizia la cutie (nu a fost facuta niciodata si din cate am inteles ar fi recomandat sa fac asta - daca aveti ceva opinii, as fi interesat sa le ascult). Atasez cateva poze cu actuala si una cu fosta.6 points
-
eu cred ca explicatia e mult mai simpla si din moment ce omul nu vrea sa puna seria de sasiu si nici sa spuna mai multe informatii , consider ca situatia de fata e conform proverbului: "UN PROST ARUNCĂ O PIATRĂ ȘI ZECE ÎNȚELEPȚI SE CHINUIE S-O SCOATĂ" o confirma chiar el.... concluzia: vorbaraie degeaba, timp pierdut din nou in incercarea de a ajuta pe cineva ce nu vrea/nu are nevoie de ajutor m am retras4 points
-
30 masini in 10 ani? O medie de o mașinĂŁ la 4 luni!!! Ori esti samsar de masini ori aberezi...iar dacĂŁ este prima variantĂŁ, nu inseamna ca ai avut 30 de masini ci doar ai vandut 30 de masini3 points
-
Proprietar, masina este foarte bine intretinuta, in acte este m52 2.0 6 cilindri, acelasi motor la suprafata. Swap-ul este facut ca de fabrica, fara improvizatii. ITP valabil pana in 2019. Motor m54b30 231 cai, in jur de 95.000 KM reali pe el. Ca dotari/upgrades masina are: Angel eyes + bixenon lupe 3" Interior recaro sport Pilot automat Volan M3 Clima automata ASC+T Geamuri electrice fata + spate (butterfly). Bancheta spate rabatabila Senzori ploaie Volanta masa simpla + ambreiaj kevlar facut la Hexer Engineering Diferential LSD raport 3.15 Serpisori M3 Suspensie M-tech Evacuare dubla Kit complet M3: bara fata, bara spate si praguri Frane Zimmerman fata 325mm perforate si 320mm spate ventilate Cauciucuri noi Toyo Proxes CF2 Jante BBS RC 304(7 KG janta) Revizie efectuata recent cu ulei Liqui Moly 5w40. A fost intretinuta exemplar, nu are rugina si toate piesele care sunt considerate o slabiciune la e46 m54 au fost schimbate de curand (radiator, vas expansiune, pompa apa, termostat). Este masina mea de zi cu zi asa ca nu ma grabesc sa o dau, nu o folosesc la liniute sau alte nebunii! Se poate vedea topicul de prezentare aici cu tot ce s-a schimbat pana in prezent. Pret: 4999 euro. http://i.imgur.com/icsmrxd.jpg http://i.imgur.com/2oHAiio.jpg http://i.imgur.com/KLgJkYD.jpg http://i.imgur.com/zXylFfU.jpg http://i.imgur.com/0Qs0ZEw.jpg http://i.imgur.com/4NVW49q.jpg http://i.imgur.com/flqE2F7.jpg Voi reveni cu poze.2 points
-
nici nu e samsar ! la o simpla cautare cu sfantu'google dupa numarul de telefon... http://www.manadoua.ro/?ad_listing=anunt-angajam-personal-program-flexibil https://business.farcebook.com/search/106314962738289/places-in/184888278217935/places/intersect http://www.clubmercedes.ro/m-am-indragostit-de-seria-e-si-caut-un-e220-t26403.html https://www.farcebook.com/AutoSibiu/posts/1784314138452327 https://www.farcebook.com/permalink.php?id=1648066185410457&story_fbid=1661131510770591 bafta, chiar iti trebuie... mai ales pe un forum dedicat bmw !!!2 points
-
serios ? chiar aveti impresia ca un samsar de masini nu stie ce vinde? cam multa naivitate pe aici,nu as fi crezut2 points
-
In Belgia se plateste impozitul pe numarul de cai. Si probabil peste 140 cp explodeaza pretul. Cum este si la noi, pana in 2.0 ai preturi decente, daca ai 2.01 platesti de "10" ori mai mult, nu conteaza ca ai doar 0.01 peste. Este doar o teorie ... nu stiu exact regulile de acolo dar stiu sigur ca impozitul este pe cp.2 points
-
Incearca aici ... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/174524-powertech-vs-completechip/2 points
-
Asa se distrug masinile bune. Pai nu mai circuli pana ai bani de ulei! E simplu. Ma abtin sa zic mai multe, desi ai merita.2 points
-
Salutare! Dupa cum stiu cativa dintre voi, la masina personala mi s-a rupt distributia. Am comandat toate piesele, mi-au ajuns toate piesele. -16 culbutori -16 tacheti -toate oringurile posibile de peste tot (turbo,egr,chiulasa,baie,clapeta,tot) -toate garniturile posibile -toate reperele pe distributie cu codurile noi -bujii,ambreiaj,volanta,suporti,racord, etc totul pe OE Astazi ne-am apucat sa echipam motorul. Am pus garnitura de chiulasa, suruburile si cand sa punem culbutorii am constat ca sunt diferiti pe codul nou. Codul vechi culbutori la care s-a oprit productia in 2015: 11337812893 Codul nou culbutori : 11338576634 Culbutorii vechi mai au o siguranta, o sarmulita foarte mica care are rolul sa-i tina acolo, sa nu sara. Cei noi nu au venit cu siguranta respectiva si vechea siguranta nici nu se poate pune pe ei deoarece sunt diferiti. Normal ei se pot monta din ce am vazut, am masurat rulmentul ala de la ei si este la fel. Intrebarea: Stie cineva ceva despre acest lucru? Culbutorii noi se pot monta fara siguranta respectiva? Sunt luati pe serie de caroserie OE. Atasez o poza ca idee sa vedeti un culbutor cu siguranta respectiva. Si o poza cu culbutor nou care are forma diferita putin.1 point
-
1 point
-
E tare omul ce ai cu el, mie mi se par cam putine Si fac pariu, ca toate masinile au fost cu km. reali si aproximativ 125.000 KM., chiar daca aveau 11 ani vechime. Stai linistit ca nu este singur, mai este un coleg pe aici,care se lauda ca a avut 30 de masini.1 point
-
Sunteti prea speriati, eu am topicuri si la distributie cred cand spun ca mi se aude distributia, dar o mai aman deoarece nu am bani, nu a fost asa, bani erau pan la urma fara probleme, insa am tot vrut eu sa o aman, chiar imi pusesem in cap sa o mai aman pana in primavara lui 2018 sa o fac atunci...si totusi o suspectam de cel putin 1 an. Treaba este simpla, se aude distributia o schimbi si gata, mi se pare putin chiar si 5.500 lei la reprezentanta sa schimbi distributia , pretul asta fiind cu toate reperele, inclusiv al 3-lea lant si etc. Inca in lucru, daca mergeti pe ideea ca M47 merge la infinit...iarasi este o greseala. Treci de 200.000 km, daca stii ca tii masina si nu o vinzi, fa-i distributia si gata. In masina asta s-a investit foarte mult, de la jante si cauciucuri noi vara/iarna, mici modificari si etc, s-a investit in primul rand suflet si dupa bani, acum faceam un calcul, daca nu-mi luam masina asta in ianuarie 2016, aveam acum cel putin 17.000 euro pentru un F10, dar nu sunt genul sa ma oftic pentru chestia asta, deoarece imi place masina asta la nebunie si stiu prin ce am trecut doar ca sa o gasesc...pacat ca am avut ghinionul sa se duca distributia. Vreau sa aud ca porneste si se aude impecabil.1 point
-
Omul nici nu stie ce vinde, o tine una si buna e 2.0... Bai omule intelege odata si nu te mai contrazice cu tot forumul chiar si cu cartea masinii... Da capacitatea cilindrica este 2.0, dar modelul este X1 1,8. Adica nu este x1 2.0 de 177 cp. Este un X1 1,8 de 143 cp cu power reduction... Sent from my iPhone using this shit Tapatalk1 point
-
ar trebui sa fie in torpedou, impreuna cu o legenda a fiecarei sigurante de pe panou.1 point
-
1 point
-
Din cate se vede din ultimele poze din link-ul tau, sunt ceva mai multe repere decat ce contine acel kit. Foloseste cu incredere realoem. Introduci ultimele 7 caractere din VIN, apoi navighezi unde ai nevoie (pentru ce cauti tu, trebuie sa te duci la engine -> timing chain). Personal as merge pe piese originale la tot ce tine de motor, o eventuala reparatie (si-s patit, am refacut un motor dupa ce a plesnit o curea de distributie la nici 5000 km) este mult mai costisitoare decat diferenta pe care o economiseti. A.1 point
-
E vorba de impozit , sunt anumite tari in care impozitul si asigurarea se calculeaza si in functie de cai , poate in cazul de fata 8 cai conteaza . De ex in Germania, cu cat ai mai multi cai platesti mai mult la asigurare . Se conside ca odata cu o putere crescuta a masinii , riscul de accident e mai mare.1 point
-
Nu, aduse de "samsari". Sunt foarte multi samsari si la noi care aduc masini corecte (adica nu umbla la ele). Cand pleci in Germania/Belgia ai un timp limitat sa cauti masina si o sa cumperi ceva fortat de imprejurari. In Romania ai timp sa o verifici in voie, sa mai ceri o parere suplimentara si etc. F10 se vinde greu, asa ca nu trebuie sa iti faci griji ca o pierzi. Plus, ai ocazia sa verifici "istoricul" samsarului, daca a mai cumparat cineva masini de la el si etc. Legat de TVA, ai mare grija sa: 1. Ai tot istoricul de facturi de la firma/persoana de pe carte pana la samsarul care ti-o vinde 2. Sa nu iti vanda samsarul X masina, dar in contractul de vanzare cumparare sa fie altcineva proprietar Orice alta treaba cu TVA-ul nu te afecteaza, atata timp cat ai grija la cele 2 puncte de mai sus. Tu esti cumparator de buna credinta, nu poti fi afectat. Practica frecventa pentru eludarea TVA-ului este inregistrarea facturii cu TVA platit in tara de origine si nedeductibil. Ei platesc TVA doar la marja de profit. Evident, este ilegal, dar nu te afecteaza pe tine. Poti sa cauti aici topicul in care mi-am povestit "aventurile" cautarii ) Am ajuns in final la 14 masini vizionate. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__st__262201 point
-
Da mai prieteni, pentru ca suntem pe un forum Bmw si nu in autovit, ne pricepem majoritatea ca 18d inseamna 2000cm3, insa e tot 18d, nicidecum 20d. In plus, e 18d cu 136 de cai, nu 143. Masina o fi din Belgia, insa din cata matematica mai stiu si eu, 100 de kilowati = 136 de cai. Asa ca zic, inainte sa ma iei la misto, domnul vanzator, sa gandesti inainte sa tastezi. Bafta la vanzare!1 point
-
Poti sa faci praf discul si in 30K km daca-l forjez si il abuzezi. Nr de km nu prea are importanta, trebuie sa tii cont de modul de exploatare. Esti sigur ca masina ta are doar 95k km? Pt un E90 mi se par cam putini, dar depinde de cine a avut-o si cum a folosit-o.1 point
-
De luat in calcul si Powertech Buzau, eu la el am facut si sunt multumit.. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Conduc in mod uzual un 320d xDrive 200 CP și ocazional un coupe 218d 150 CP ambele automate ZF 8 trepte. Lăsând la o parte diferențele de putere între cele 2 motoare, la un stil de condus normal fără a utiliza prea mult atât puterea cât și cuplul disponibil, eu nu simt diferențe in ceea ce privește propulsia cât și direcția, comportamentul ambelor mașini fiind similar insipirand încredere prin neutralitatea feedback-ulii primită in spatele volanului. Situația se schimba însă atunci când abordez un stil dinamic de condus, plecări rapide de pe loc, accelerații puternice in viraje (de la viteze mici pana in 60-70 km/h). De asemenea daca in ecuație se adauga și un carosabil umed sau cu niscai pietriș/nisip, situațiile tocmai descrise utilizează xDrive într-un mod cât se poate de plăcut cu efecte vizibile in livrarea puterii pe asfalt, variind natural cuplul de pe o punte spre alta. Rezultatul final fiind o agilitate sporită pe mașina cu xDrive fără ca DSC sa reducă atât de mult puterea/cuplul (sau foarte puțin sesizabil in unele cazuri) in comparație cu propulsia spate. Alte situații, ce in cazul meu sunt foarte importante, sunt acelea din cele 2-3 luni de iarna când te întâlnești cu elemente de genul polei, gheata, șleauri, drumuri inzăpezite și nu neaparat de 10-15 cm ci de 30-40 cm sau chiar mai mult, când te feliciți singur pt faptul ca ai plătit suplimentar pt xDrive si nu ai mustrări de conștiința ca mașina are vreo 100 de kg in plus sau ca ai profanat purismul propulsiei spate corroborat cu o direcție ingreunata de 2 planetare A nu se înțelege ca nu se poate trai fără xDrive sau ca in mare parte a situațiilor dificile, abordând un stil corect și proactiv de condus propulsia spate nu ar face fata cu brio. Insă atâta timp cât avem la dispoziție o tehnologie xDrive matura ce a trecut prin suficiente faze intermediare si a fost perfecționata și adaptata nevoilor dinamice a unui BMW cu 100 de ani de evoluție in domeniul auto, ar însemna sa negam si sa nu ne bucuram deinovații semnificative din industria automotive, ce azi ni se par banale dar acum vreo 30 sau 40 de ani in urma reprezentau cutting edge technology. Retoric vorbind, oare cum am privi o mașina actuala fără ABS, sau fără DSC/ESP? Da, exagerez by purpose just for marking a point LE: -un link explicativ despre modul de funcționare xDrive -splitul de 40:60 fata:spate e doar la plecarea de pe loc, variația ulterioară putand comuta in anume situații cuplul într-un procent cât mai mare pe puntea fata. Teoretic 100% doar pe puntea fata se poate atinge doar atunci când prin cuplarea totala a ambreiajului din cutia de transfer, in condiții de aderentă zero pe puntea spate cuplul motor e direcționat spre puntea fata. -la viteze mari, undeva de la +100 km/h ambreiajul din cutia de transfer e decuplat complet, cuplul motor fiind transmis doar punții spate și atunci putem vorbi de o propulsie clasica1 point
-
mergi la reprezentanta si il schimba ei gratis este recall de la bmw pentru acest airbag nu trebuie sa ai eroare mai era un recall si pentru airbag pasager e posibil sa beneficiezi de amandoua1 point
-
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_xDrive This setup allows xDrive to modulate the torque split between the front and the rear axles, which is normally split at 40:60 ratio, respectively. If wheel slip is detected by the ABS/DSC system, xDrive can react within a tenth of a second to redistribute up to 100% of the engine power to the front or rear axle. Ai 100% pe una din punți doar dacă pierzi aderența. Dar în mod normal e split 40:60. Nu ai 100% spate sau față în condiții normale, că nu e 4Motion ca la VW - e sistem de tracțiune integrală permanent. Iar ca să ai 100% față, la BMW, trebuie ca spatele să nu aibă deloc aderență.1 point
-
Retrofit oglinda retrovizoare cu: -Led alarma -3 butoane cu memorie pentru porti -electrocromata -camera FLA(asistenta faza lunga) Toate opțiunile sunt funcționale1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cam mult ai dat pe anvelope.Eu la 535 pe 19 am dat 2900 lei pe hankook ventus s1 evo2 non runflat noi.Daca o sa imi spui ca michelin is michelin si eu iti spun ca tu ca sofer nu o sa faci niciodata diferenta intre ele.Eu am renuntat la runflat pentru ca tin la trenul de rulare mai ales ca am si adaptive drive cu edc.1 point
-
NU TE DUCE LA BIMMER SERVICE! VEI BAGA MASINA IN SERVICE IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE SI VEI PLECA FARA INJECTOARE, TURBINA, DIVERSE MODULE SI FARA SENZORI, O VEI LUA DE ACOLO CU PLATFORMA! SA NU ZICI CA NU TE-AM AVERTIZAT! Decat sa o duci la Bimmer Service, mai bine o vinzi si iei un ban pe ea. Altfel o vei vinde la bucata, asta se va alege de ea dupa ce iese din garajul hotilor alora. Aia sunt arzatori cu impresii si preturi de reprezentanta, dar ei habar nu au sa schimbe un bec xenon. FERESTE-te de ei ca de femeile grase sau de popi!1 point
-
omg nu la bimmer ...vezi ca au o groaza de reviews proaste!1 point
-
Frumoasa culoare Pinioanele se uzeaza din cauza intinderii (de cele mai multe ori neuniforme) a lantului. Daca schimbi toate componentele, mai putin lantul, degeaba le schimbi. Se vor uza prematur. A.1 point
-
Pe acest site gasesti sute de thread-uri deja deschise pe subiectul "cand schimbam uleiul". Deci ghid exista, doar trebuie sa folosesti functia search. Service due inseamna ca da, te apropii de limita maxima la care masina te bate pe umar si iti spune ca e cam cazul sa schimbi uleiul. Deci fie tu, fie fostul proprietar ati asteptat pana in ultimul moment posibil sa schimbati uleiul. Daca fostul proprietar a vandut-o fara sa sacrifice niste bani pentru un schimb de ulei si o revizie, am niste indoieli legate de eticheta lui de mare entuziast ce a avut mare grija de masina. O masina intretinuta inseamna ca fost dusa la schimb/revizie pana in 10-15.000 km, nu lasata pana cand te semnaleaza ea ca este cazul sa schimbi uleiul (asta inseamna ca te apropii de 30.000 cu un schimb). In momentul in care cumperi o masina faci in asa fel incat "astrele" sa tina cont si de niste cheltuieli neprevazute, mai ales cand te urci in ea in proba si iti spune "service due"...asta e primul semn ca fostul proprietar nu e chiar asa mare entuziast. Daca sesizezi sarcasmul si usoara rautate din vocile colegilor (si a mea), asta este pentru ca ai bifat niste casute din gama "asa nu" atunci cand cumperi o masina sau planifici intretinerea ei si incercam sa te determinam (mai impins de la spate) sa duci masina cat mai repede la o revizie si sa planifici mai bine reviziile viitoare. Bafta!1 point
-
Personal stiu un caz de 123d care nu avea probleme si cand a dat sa iasa din parcare de la serviciu i-a pocnit lantul. Un schimb de ulei (chiar facut in fata blocului, ca nu e greu, si tot e mai bine decat sa mergi cu ulei vechi) e sub 100 Euro (ca sa nu zic in jur de 50) cu un ulei decent. Nu vreau sa par rautacios, dar cum vei avea grija de masina pe viitor daca vor pica chestii mai scumpe? A.1 point
-
Am indreptat jantele si am montat caucicurile (am facut 11.000km de atunci). Citisem inainte despre Good Year Eagle Asymmetric 3 ca au nivelul de zgomot destul de redus, dar sincer nu ma asteptam sa observ diferenta de 2-3dB fata de vechile Dunlop Sport maxx. Totusi diferenta este destul de mare. Masina merge mult mai lin si mai silentios cu astea. Consumul din afara orasului a scazut cu 0,3 - 0,4% pe acelasi drum pe care il fac f.des (60km extern). Per ansamblu sunt foarte multumit de ele. Am mai schimbat si volanta si ambreiajul ca aveam ceva vibratii cand apasam pedala. Dupa schimbare masina merge mult mai lin. Tocmai m-am intors dintr-un concediu prin Europa in care am facut 5500km. Inainte de plecare am desfacut admisia sa vad care este starea clapetelor ca tot amanam acest moment de cand am luat masina. Am avut ceva emotii cand am dat admisia jos si am vazut ca o clapeta nu mai era. Am avut noroc ca era infipta in admisie si a cazut. Daca tot am dat admisia jos am zis sa schimb si toate furtunele de vacuum ca erau destul de imbatranite. I-am mai schimbat uleiul si filtrul si i-am dat bataie. La un moment dat dupa ce am depasit traficul de internet in roaming am zis sa incerc navigatia masinii. Spre surprinderea mea a mers foarte ok, ba chiar imi arata rute ocolitoare cand erau drumurile in lucru sau inchise. Consumul mediu a fost de 6.2% pe 5500km (cam jumate autostrazi), cu aerul conditionat pornit cam in 70% din timp. Am mers legal cam peste tot. Singura problema a fost la telescoapele portabajului care au cedat si nu mai sta ridicat. Le-am comandat intre timp. Cu aceasta ocazie s-au facut 20.000km de cand o am (decembrie 2016, dar cu o luna stat pe dreapta ca nu am avut numere)1 point
-
Cum sa fie dezactivat xdrive?) Ai planetare si pe fata care merg in permanenta. Ai probabil 60% spate, 40 fata, iar ele variaza in functie de aderenta.1 point
-
am aceeasi masinaF11 525 xdrive,dupa un e46/e90,...pararea mea ca o masina de 218 cai si 2 tone n are nu stiu ce pacere /senzatie cu tractiune spate...la puterea asta sa fim realisti nu i cinestie ce branza...daca vrei sa mergi la brno pe circuit mergi cu un M atunci da,vrei senzatie cu tractiune spate...mi se pare c o dam de gard cu 2 tone/200 cai si senzatie...in rest fiecare cu alegerea lui dar eu la xdrive nu mai renunt...stii ,la o varsta vrei sa nu te mai murdaresti impingand pe strazile micului Paris sau sa parcheze sotia oriunde ca poate iesi...a trecut vremea cand mergeam noaptea la drifturi pe zapada la ikea n parcare...1 point
-
Ma bucur ca ai pus problema IBS-ului, lucru care recunosc ca nu am tinut seama in afirmatiile anterioare si imi pare rau ca a trebuit sa incerci/cumperi o a doua baterie ca sa afli ca nu era vina bateriei.. Voi incerca sa adun cat mai multe detalii despre IBS :pirate: , experiente ale altora pentru ca din fericire eu nu m-am lovit de probleme cu el. In schimb inclin sa cred ca destul de multe lucruri (fiind impinse la extrem ca si eficienta.. ) trebuie/ar trebui inlocuite dupa o perioada lunga de timp, si aici aduc/pun problema alternatorului de care multi uita ca are si el o viata, desigur el avand "doar" o punte si niste perii colectoare... Eu i-am schimbat periile si rulmentii anul trecut dupa ce nu cred ca s-a atins nimeni de el in peste 250k km.. fara a avea probleme cu el, doar rulmentii dadeau semne de oboseala/faceau zgomot.. Am facut asta si de dragul bateriei ce urma a fi schimbata dupa 10 ani (densitatea electrolitului nu se mai schimba cu incarcarea; practica statea la 1.22 foarte putin crescand.) desigur ca la AGM alta e povestea, nefiind deloc "user-friendly".. M-ai prins/inteles, iar acum trebuie sa recunosc mai ales dupa ce se intampla sa intram in "conflict" a doua oara..., nu ma las pana nu aflu solutia unei probleme, mai ales daca tine de mine; pot sa intru in detalii si constat din ce in ce mai des ca multe dureri de cap vine din detalii invizibile altora..1 point
-
1 point
-
Am avut 2 cu xdrive si 2 fara. Cu cele cu xDrive nici nu ma gandesc cum conduc, trage masina, iese din sleauri de zapada, cu gheata, pot accelera cum trebuie cand e dubios pe jos, simt ca am control. Iar cand nu e zapada, ce chestie xDrive se dezactiveaza deci tot tractiune spate ai. La cele fara xDrive, mai complicat. Tre sa calculezi toate cacaturile. Nu te scoate nici mama anvelopei sau a balansului daca vrei sa parchezi cu spatele si sunt sleauri, sau e putina panta, risti sa pui masina de-a latul si mai iesi doar cu 3 vecini binevoitori. La munte nu mai zic, degeaba accelerezi la urcare daca nu-s ce primarie nu a dat cu nimic pe acolo. La manevre mai dubioase spatele o ia in toate partile deci tre sa mergi cu 10 la ora sa nu-ti vezi portbagajul ca vrea sa te depaseasca.1 point
-
Salut. Eu am avut si E90 320 propulsie spate si am acum E90 320 xdrive. Motivul ptr care am ales xdrive a fost un must have pentru mine. Locuiesc intr-o zona a Clujului in care trebuie sa urc cca 1km. Celelalte ierni cand aveam doar tractiune spate trebuia sa las masina la baza pantei, pentru ca nu reuseam sa urc. In aceasta iarna cu xdrive, nu am avut nici cea mai mica problema. Cand parcam la masina cu tractiune spate, cu spatele pe o strada in panta si cu pietris rotile spate mi se invartea in gol, acum cu xdrive nu am aceasta problema. In aprilie, la Paltinis, eram deja cu anvelopele de vara si m-a prins o ninsoare, fiind la o pensiune. Asistenta la coborare m-a ajutat sa cpbor si in aceste conditii pentru ca drumul nu l-au curatat pana la momentul la care eu a trebuit sa plec. A fost un strat de cca 8-12 cm de zapada si nu am avut nicio problema. Pe ploaie am simtit ca pot conduce mai safe cu xdrive decat cu tractiune spate, sunt viraje care le poti aborda cu un plus de viteza neavand senzatia ca spatele fuge. Din punct de vedere al feeling-ului tractiunea spate o simteam parca mai sprintena, chiar daca aveam 163 cp fata de 184cp cat are xdrive-ul; astfel un plus ptr tractiune spate. Un alt avantaj, de ordin estetic de aceasta data: pe xdrive latimea jantelor trebuie sa fie la fel, la celalalt model puteam pune jante in 2 latimi, cu cele de pe spate mai late, conferindu-i o alura mai sportiva. Nu in ultimul rand aspectul financiar. Xdrive are cutie de transfer, schimbul uleiului in cutie m-a costat (in reprezentanta) cca 550 lei + probabil si alte costuri care pot aparea la diversele componente ale sistemului, probleme pe care insa nu le-am avut sa pot spune valorea costurilor. Trage concluzia ptr particularitatile care le ai in functie de zona in care stai sau drumurile pe care le ai cu masina daca ai sau nu nevoie de xdrive. Cum spunea mai sus six in line, ptr mine cele 2 saptamani sau mai multe sa nu folosesc masina m-ar deranja ðŸËĹ Sau m-ar deranja si sa o las la 1 km de casa ptr ca nu pot urca cu ea sa o pun in garaj. Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk1 point
-
Pe principiul asta, daca nu face probleme de ce mai schimbi uleiul in motor? Sau de ce pui benzina inainte de a te lasa in drum? Si exemplele pot continua1 point
-
Tu esti ala care pune botu` la vrajeala lu` Dorel mecanicu` ... BMW nu fabrica cutia aia de viteza din masina ta, este fabricata de ZF care spune foarte clar ca uleiul se schimba periodic in functie de stilul de condus intre 80-120mii km maxim. Daca ne luam dupa rablele alea de la reprezentanta nici distributia nu trebuie schimbata, si sunt o gramada care au ramas cu masinile in drum si au cheltuit o gramada. Dar in schimb daca ne luam dupa ei am cheltui 200mii RON pentru niste "maruntisuri" puse pe deviz pentru ca "trebuie", dar la lucrurile care chiar trebuie vin cu replici de genul: las` ca merge si asa daca nu are nimic.1 point
-
Automata in Bucuresti este o placere, la drum lung la viteze de croaziera treapta a 8-a e mai economicoasa decat a 6-a manual. Clar automata in oras...pe drumuri virajate si condus sportiv manuala are farmecul ei, dar pt utilizare cotidiana automata all the way!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revin si eu cu ceva impresii dupa cateva saptamani de cautari: 1. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GgZ63.html#a46643408e Nu am verificat reviziile, nu cred ca merita irositi banii. Masina este foarte prost intretinuta in interior, are o pata de vopsea arsa pe capota, iar in spate mai mult ca sigur a fost lovita (toba sigur nu este originala) 2. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GfHgX.html#a46643408e Am verificat reviziile, ultima este la 109.000 anul trecut. Vanzatorul pare ok, dar masina are destule defecte exterioare, iar interiorul este foarte murdar (s-a fumat in el). In rest nu mi s-a parut nimic suspect, nu avea zgomot de distributie. 3. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GhDE3.html#5c1928e259 Sunat proprietar. Raspuns cu: "boss, vino doar daca vrei sa cumperi, nu asea doar ca sa vezi". Nu m-am mai obosit sa ma deplasez, ar fi fost timp pierdut. 4. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gg9fp.html#0a811c4f65 Curata, bine intretinuta, zgomot distributie, 163 cp, nu 184, asa cum scrie in anunt. Verificat istoric, pare real. Cateva mici zgarieturi exterioare. Daca nu va deranjeaza plata cash, go for it, pe mine m-a deranjat. 5. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7Ghxlx.html#0a811c4f65 Masina este de fapt Oct 2013, nu 2014. KM din bord sunt 160k, nu 139k asa cum scrie in anunt. 139k este ultima revizie (am verificat istoric). De asemenea, masina a fost rulata in Italia, nu Germania. Mai are de asemenea una mai noua, din 2014 cu 168k km, la un pret mult mai mare. Ambele masini arata bine, nu par sa aiba urme de lovituri grave. 6. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhGJj.html#2a5152a875 Masina este adusa de pe carsontheweb.com . Am vazut anuntul initial, a fost cumparata cu 16500 + comision site +transport etc. Vanzatorul a fost foarte transparent. Nu pare sa aiba zgomot de distributie, masina este in principiu corecta, km cam multi pentru gusturile mele. 7. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GhTnB.html#d193db19d5 Verificat istoric, multe reparatii in Germania. Km per reali, ultima verificare in Germania la 124k km. Masina a fost adusa in mai de alt proprietar. Nu inteleg de ce a vandut-o asa repede, asa ca nu o sa cheltui bani sa o verific in continuare. 8. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhRcl.html#a46643408e Am stabilit sa ne intalnim in weekend si nu-mi raspunde la telefon. Nu am seria sa verific mai mult, dar as incerca. Astept poate reusesc sa o vad.1 point
-
E foarte frumoasa masina :goodjob: ! S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Vezi ca la E90 la km aia fulia face figuri, nu la toate. Verific-o sa vezi cum e. Suspensia ta e sport si implicit foarte rigida, ai grija cum mergi cu ea :frantics: Multi km fara probleme!0 points
-
Vanzatoru din ce vad a facut confuzie intre 2.0 ca si capacitate cilindrica si modelul masinii 18D ... Dar de aici pana la a sustine ca motorul este 1.8L cand in carte scrie clar ca are 1995 si cu putina cercetare vedeai ca 18D este modelul (cum este 318D, 320D, 520D, 525D, etc) ... In loc sa sariti pe el puteati sa ii explicati ca motorizarea de 2L nu este tot una cu 20D ... P.S. Puterea este 105Kw, deci 143CP , doar ca are limitarea de Belgia care se poate scoate. Evident ... ori a omis intentionat ori vanzatorul nu stia0 points
-
Masina are in mod sigur cel putin dublul celor 95.000k, la masina mea ambreiajul aluneca foarte putin la demaraje puternice si are aproape de 300.000 k. Nici la Logan nu exista asa ceva ca sa faca probleme la mai putin de100.000k.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00