Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/04/17 in all areas

  1. Mda, atitudine tipicĂŁ de samsar...ma bucur ca "te am citit" ca sa stiu sa ti ocolesc si tie postarile. Din respect pentru ceilalți o sa ĂŽnchei aici offtopicul. Ontopic: dpmdv acesta este un topic ca o povestioara a lui win60 despre pĂŁțania lui si nu e nici pe departe un topic tehnic care te si poate ajuta cu ceva in reparația motorului. Din start nu s a precizat despre ce masina este vorba, codurile de piese schimbate lipsesc cu desĂŁvârșire, pozele la fel ( ne a si asigurat sa nu ne facem prea mari sperante) etc...Win60 a plecat de la premiza ca oricine intra aici pe topic ar trebui sa stie ca este o continuare a unei povești personale, ceea ce e gresit. Plus ca o astfel de reparație nu se face "pe forum" in sensul ca cine se mai lovește de o astfel de problema nu cred ca o sa duca masina la service si o sa i puna pe mecanici sa citeascĂŁ forumul...cu tot respectul pentru acest forum sau oricare altul.
    3 points
  2. Și uite cum dupĂŁ un ĂŽnceput foarte pozitiv al lui WIN60, de a ĂŽmpĂŁrtĂŁși ĂŽntr-un mod pozitiv experiențele lui, se ajunge sa se polueze lamentabil ... pĂŁcat de dorința bunului samaritean, și nu cred ca din rea intenție, ĂŽnsĂŁ unii dintre membrii forumului, ajung sa aducĂŁ conținut ce nu are nici o legĂŁtura cu subiectul. Dragii mei colegi de forum, va propun sa ne ĂŽncadram cu discuțiile strict pe topic "Refacere motor N47". Gândiți-va ca se poate construi un knowledge base ce poate servi multora dintre cei ce navigheazĂŁ, cu real folos și informații pertinente ce pot ajuta, fĂŁrĂŁ a se sta sa se filtreze, dupĂŁ cum sunt pe alte topicurile, hai sa zicem un 10% informație folositoare (poate exagerez) ĂŽntr-un talmeș-balmeș de lucruri ĂŽncâlcite, ca la final sa fii mai debusolat decât ĂŽnainte de a lectura zecile de threaduri. Frecventez de multĂŁ vreme acest forum ĂŽnsĂŁ sunt ĂŽncĂŁ nemulțumit atât de calitatea contentului cât și de modul greoi in a gĂŁsi rapid informațiile de care ai nevoie. Consider ca rolul comunitĂŁții este de a aduce plus valoare prin postare de conținut relevant și la obiect ĂŽnsĂŁ nu observ sa se exercite rolul de moderare la un nivel mai activ. FĂŁrĂŁ doar și poate ca nici eu nu mi-am gĂŁsit locul potrivit unde sa ĂŽmi exprim opinia, ĂŽnsĂŁ simt de ceva vreme nevoia sa ĂŽmpĂŁrtĂŁșesc cu voi faptul ca trebuie fĂŁcut ceva ca nivelul calitativ al forumului sa capete direcția normala printr-o serie de mĂŁsuri evolutive si educative care sa aducĂŁ improvements.
    3 points
  3. La x6 aveam posibilitatea sa urmaresc pe ecran in timp real distributia cuplului, nu stiu daca este 100% precis dar eu nu imi amintesc sa fi vazut 100% fata sau spate. Revenind la intrebarea initiatorului, din punctul meu de vedere merita, mai ales daca este singura masina (eu sunt posesor si de awd si de rwd). Oricum totul tine de buget, de ce gasesti etc. Degeaba ii trag unii cu sportivitatea, F10 este orientat mai mult spre confort.
    3 points
  4. Esti tare ce sa-ti spun, mai ai putin si il chemi in ring, sa-ti etalezi muschii :super: Scuza-ma domnule bogatas, care stai la bloc
    2 points
  5. A ajuns si Downpipe-ul de la RM motors din Polonia Foarte calitativ e lucrat
    2 points
  6. Cati km au piesele astea? amortizoare duse scoase la vanzare? ) cred ca ai vrut sa faci o gluma....e penibil si la donatii sa le pui in aceasta situatie. pret pe olx 500 lei si pe forum...la fraieri si necunoscatori 599 lei???
    2 points
  7. Conduc in mod uzual un 320d xDrive 200 CP și ocazional un coupe 218d 150 CP ambele automate ZF 8 trepte. Lăsând la o parte diferențele de putere între cele 2 motoare, la un stil de condus normal fără a utiliza prea mult atât puterea cât și cuplul disponibil, eu nu simt diferențe in ceea ce privește propulsia cât și direcția, comportamentul ambelor mașini fiind similar insipirand încredere prin neutralitatea feedback-ulii primită in spatele volanului. Situația se schimba însă atunci când abordez un stil dinamic de condus, plecări rapide de pe loc, accelerații puternice in viraje (de la viteze mici pana in 60-70 km/h). De asemenea daca in ecuație se adauga și un carosabil umed sau cu niscai pietriș/nisip, situațiile tocmai descrise utilizează xDrive într-un mod cât se poate de plăcut cu efecte vizibile in livrarea puterii pe asfalt, variind natural cuplul de pe o punte spre alta. Rezultatul final fiind o agilitate sporită pe mașina cu xDrive fără ca DSC sa reducă atât de mult puterea/cuplul (sau foarte puțin sesizabil in unele cazuri) in comparație cu propulsia spate. Alte situații, ce in cazul meu sunt foarte importante, sunt acelea din cele 2-3 luni de iarna când te întâlnești cu elemente de genul polei, gheata, șleauri, drumuri inzăpezite și nu neaparat de 10-15 cm ci de 30-40 cm sau chiar mai mult, când te feliciți singur pt faptul ca ai plătit suplimentar pt xDrive si nu ai mustrări de conștiința ca mașina are vreo 100 de kg in plus sau ca ai profanat purismul propulsiei spate corroborat cu o direcție ingreunata de 2 planetare A nu se înțelege ca nu se poate trai fără xDrive sau ca in mare parte a situațiilor dificile, abordând un stil corect și proactiv de condus propulsia spate nu ar face fata cu brio. Insă atâta timp cât avem la dispoziție o tehnologie xDrive matura ce a trecut prin suficiente faze intermediare si a fost perfecționata și adaptata nevoilor dinamice a unui BMW cu 100 de ani de evoluție in domeniul auto, ar însemna sa negam si sa nu ne bucuram deinovații semnificative din industria automotive, ce azi ni se par banale dar acum vreo 30 sau 40 de ani in urma reprezentau cutting edge technology. Retoric vorbind, oare cum am privi o mașina actuala fără ABS, sau fără DSC/ESP? Da, exagerez by purpose just for marking a point LE: -un link explicativ despre modul de funcționare xDrive -splitul de 40:60 fata:spate e doar la plecarea de pe loc, variația ulterioară putand comuta in anume situații cuplul într-un procent cât mai mare pe puntea fata. Teoretic 100% doar pe puntea fata se poate atinge doar atunci când prin cuplarea totala a ambreiajului din cutia de transfer, in condiții de aderentă zero pe puntea spate cuplul motor e direcționat spre puntea fata. -la viteze mari, undeva de la +100 km/h ambreiajul din cutia de transfer e decuplat complet, cuplul motor fiind transmis doar punții spate și atunci putem vorbi de o propulsie clasica
    2 points
  8. https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_xDrive This setup allows xDrive to modulate the torque split between the front and the rear axles, which is normally split at 40:60 ratio, respectively. If wheel slip is detected by the ABS/DSC system, xDrive can react within a tenth of a second to redistribute up to 100% of the engine power to the front or rear axle. Ai 100% pe una din punți doar dacă pierzi aderența. Dar în mod normal e split 40:60. Nu ai 100% spate sau față în condiții normale, că nu e 4Motion ca la VW - e sistem de tracțiune integrală permanent. Iar ca să ai 100% față, la BMW, trebuie ca spatele să nu aibă deloc aderență.
    2 points
  9. Proprietar, masina este foarte bine intretinuta, in acte este m52 2.0 6 cilindri, acelasi motor la suprafata. Swap-ul este facut ca de fabrica, fara improvizatii. ITP valabil pana in 2019. Motor m54b30 231 cai, in jur de 95.000 KM reali pe el. Ca dotari/upgrades masina are: Angel eyes + bixenon lupe 3" Interior recaro sport Pilot automat Volan M3 Clima automata ASC+T Geamuri electrice fata + spate (butterfly). Bancheta spate rabatabila Senzori ploaie Volanta masa simpla + ambreiaj kevlar facut la Hexer Engineering Diferential LSD raport 3.15 Serpisori M3 Suspensie M-tech Evacuare dubla Kit complet M3: bara fata, bara spate si praguri Frane Zimmerman fata 325mm perforate si 320mm spate ventilate Cauciucuri noi Toyo Proxes CF2 Jante BBS RC 304(7 KG janta) Revizie efectuata recent cu ulei Liqui Moly 5w40. A fost intretinuta exemplar, nu are rugina si toate piesele care sunt considerate o slabiciune la e46 m54 au fost schimbate de curand (radiator, vas expansiune, pompa apa, termostat). Este masina mea de zi cu zi asa ca nu ma grabesc sa o dau, nu o folosesc la liniute sau alte nebunii! Se poate vedea topicul de prezentare aici cu tot ce s-a schimbat pana in prezent. Pret: 4999 euro. http://i.imgur.com/icsmrxd.jpg http://i.imgur.com/2oHAiio.jpg http://i.imgur.com/KLgJkYD.jpg http://i.imgur.com/zXylFfU.jpg http://i.imgur.com/0Qs0ZEw.jpg http://i.imgur.com/4NVW49q.jpg http://i.imgur.com/flqE2F7.jpg Voi reveni cu poze.
    1 point
  10. Ăn cele 266 de pagini (peste 5300 de postĂŁri), cate persoane au spus concret ca li s a rupt distribuția? Iar dintre aceștia, câți au mașini cu revizii fĂŁcute la timp și cu km verificați? Nu spun ca problema nu existĂŁ, clar exista, dar cei mai mulți dintre noi am auzit de la vreun prieten al unui prieten sau de la vreun mecanic. Și stam și discutam sute de pagini, apoi brusc asta devine un argument.
    1 point
  11. Ca sa nu fiu inteles gresit vreau sa iubesc n47 ca e un pic mai eficient decat M47 dar e frustrant sa auzi chiar daca (..prea) putine motoare (prin comparatie cu total vandut..) au crapat, asa.. mai multe inainte de 2012 (!) aici e frustrarea; te astepti la calitate si fiabilitate de la BMW!
    1 point
  12. 946 ml... 62 de lei. Luat din service. Am gasit si pe net - 59 de lei. La bidon mai mare - se gaseste la un galon. Am cativa prieteni pasionati tare de masinile lor. Tunate, resoftate, merg cu ele la curse, circuite etc. Si folosesc Amsoil. Si n-au nimic de reprosat, pana acum. Eu unul pana acum 2 zile nu auzisem de el. Dar am zis sa merg pe mana lor. Cica e made in USA. O sa ma uit si eu pe bidon. M-am gandit dupa ce l-am dus la garaj. @Silviu G Stiu. Era vorba daca fac mai putin de 10000. Ori km, ori ca timp. Dar eu pe aici ma invart - 10000 -11000 pe an.
    1 point
  13. Ok. Tot asa mi-au spus si baietii. La 10000 sau la un an.
    1 point
  14. Nu sunt din nicio tabără și nu cred că e nevoie să facem totul personal. Și eu stau cu urechea pe la a mea, pentru că există niște șanse cât și din cauza unora care insistă că pică pe bandă rulantă. Ce nu-mi place, este generalizarea nefondată, fără dovezi și panica inutilă - un fel de Antena 3 așa. De aia e bine să ai in vedere o statistcă înainte să zici că TOATE au probleme. Bag de seamă că toți înțelegeți doar ce vreți.
    1 point
  15. Spatele fuge oriunde la accelerare in viraje, fie iarna la accelerare in viraj pe zapada, fie vara la accelerare pe asfalt lucios, cum e in unele parcari subterane. Viteza constanta, fara acceleratie sau piciorul ridicat complet de pe pedala rezolva in mare parte problema instabilitatii spatelui, inclusiv iarna.
    1 point
  16. Dar tu poti sa demonstrezi ca nu toate au problema ?
    1 point
  17. @Mircea-Si - esti total pe langa subiect. omul intreaba de scaune active si tu ii vorbesti de dinamic drive. ceea ce spui tu nu are nicio legatura cu discutia !!! @70EWW- cand spui scaune active te referi la Active Seat sau la Active Backrest Width adjustment (scaunele active de pe M5 ce se strang automat in curbe) ? exista mai multe metode de a-ti da seama: identificarea calculatoarelor din scaun, identificare firelor din mufa....
    1 point
  18. Chiar daca n-am mai postat aici de ceva vreme, am citit toate postarile. Sincer, nu ma intereseaza foarte tare detaliile tehnice despre cum functioneaza xDrive-ul, ma intereseaza concret parerile celor care au condus ambele variante (cu si fara xDrive). Detalii gen "tractiune spate e mai fun" sau "xDrive-ul ingreuneaza putin masina" sunt pareri personale ce tin de gusturile fiecaruia si nu sunt hotaratoare. Insa mai am o nedumerire (cred ca s-au mai contrazis diverse persoane pe tema asta pe undeva pe forum), insa este asa evidenta prezenta (sau absenta) xDrive-ului pe motor de 2l, cu 184 cai? Am inteles, la un 535 fara xDrive fuge f usor spatele, mai ales pt cineva care are talpa grea si a condus doar tractiune fata, insa la 184 de cai, din ce-am mai citit, te poti lipsi de xDrive. Bineinteles, nu vorbim aici doar de xDrive pt zapada, ci pt orice conditii de mers.
    1 point
  19. Daca vrei sa ajuti nu o lua pe banuite...stii ceva spui, nu stii lasa pe altii! Dynamic drive exista la E60 si nu tine de scaune, ci tine de bara de torsiune activa si astfel nu se mai apleacã masina in curbe. 70EWW nu rãmâne decât sã le montezi pe masina si vezi la codare daca se poate activa si optiunea asta pentru care ti ar trebui si butoanele aferente.
    1 point
  20. Boaska... nu stiu daca ai reusit sa vezi tot ce am scris pana acum de cand mi sa intamplat, chiulasa a fost dusa la craiova pentru siguranta 100%, ce au zis ei ca cica 3 supape indoite si avea joc in 8 ghiduri de la tacheti. Sunt cam sceptic insa, l-am intrebat pe cel de acolo sa-mi arate de curiozitate sa-mi explice cat de strambe au fost sa ma gandesc la restul motorului si nu stia cum sa plece mai repede, am scos o supapa si facea "uite e stramba" o tinea de nu vedeam nimic si tot la fel sa o bage inapoi...Domnul de acolo mai in varsta (sunt vreo 3-4 la receptie) era foarte scarbit de munca. Cand am fost sa iau chiulasa si sa las alta chiulasa de la munca de la o ambulanta, i-am zis sa astepte 2 minute sa-i fac rost de datele masinii (an, putere, motor, etc) , tot el mi le ceruse, a trecut un minut ca nu raspundeau baietii la severin si imi zice "domne daca stam 2 ore la telefon toata ziua", m-am abtinut sa nu-i zic ceva, ca mai lucram cu ei si in fine m-a ajutat si cineva din craiova sa ma rezolve mai repede... Nu mai zic ca m-au pus sa caut un service sa ma duc sa scot bujiile si un surub cu o patina ca ei nu au mecanica (bujiile erau schimbate de maxim 1 an) nu se punea problema ruperii. Nu stiu sa explice daca i intrebi ceva...daca te bagi in termeni tehnici cu ei ori se grabesc, ori nu au chef de vorba, per total m-au enervat toti de acolo si sper sa nu mai am de-a face cu ei. P.S As prefera sa nu mai facem off topic...certuri, contraziceri (decat daca sunt spre binele topicului). O sa ajute si pe altii mai departe la randul lor, "din pacate"!
    1 point
  21. Buna ziua! Pana curand am avut o Skoda Octavia 2 pe care am vandut-o si am achizitionat de la un prieten un e90 320d, xdrive, 184cp. Masina este fabricatie 2010, prima inmatriculare fiind in 2011, in prezent are 144.000km (reali, spre deosebire de multe altele..) avand urmatoarele: -scaune fata sport incalzite -interior de piele dakota - oyster -plafon interior antracit -volan sport cu comenzi -senzori parcare f+s -navi CIC -jante 18" style 270 vara -jante 16" style 360 iarna -bara fata+spate M (puse ulterior, toate piesele originale) -shadow line (ornamentele cromate exterioare sunt colantate negru lucios) -arcuri sport Eibach Prokit -eleron lamelar -folie Llumar 50% latereale fata + spate + luneta Cam acestea consider ca ar fi detaliile mai importante. Deocamdata ca planuri doresc sa revopsesc aripa stg spate + usa stg spate (sunt zgariate de o cheie de cand am luat-o) si bara fata (am gasit-o zilele trecute atinsa de cineva in numar si s-a crapat putin vopseaua deasupra numarului..), iar apoi sa schimb fac revizia la cutie (nu a fost facuta niciodata si din cate am inteles ar fi recomandat sa fac asta - daca aveti ceva opinii, as fi interesat sa le ascult). Atasez cateva poze cu actuala si una cu fosta.
    1 point
  22. Stiu cum e sa tii la o masina. desi paradoxal, in cazul meu nu s-ar putea spune asta, dn 2007 pana in prezent am avut circa 30 de masini noi si sh.. Imi aduc aminte ca inainte sa iau e60-ul care l-am vandut cautam un F10 520d, gasisem unul si cand l-am pornit ghici ce, zornaia distributia ca la nebuni, si uite asa am ajuns sa iau e60 525d..
    1 point
  23. Chiar ma gandeam sa vand E90-ul si sa-mi aduc un E60 520d cu N47 din Germania, renunt la idee, raman cu M47N2. Nasol ce ai patit vere...
    1 point
  24. Am gasit solutia...trebuie comandati culbutori modelul vechi care normal s-au scos din productie pe codul 11337812893, deoarece axele cu came sunt tot pe modelul vechi cu 14.6 mm grosime (se masoara exact grosimea camei). Din ce imi dau seama culbutorii pe codul nou sunt pentru axele cu came cu codul nou. Cei de la bmw craiova chiar m-au speriat spunandu-mi ca am motorul schimbat fiind axele cu came cele groase. Acum e curiozitatea mare daca culbutorii pe codul vechi vin impreuna cu siguranta respectiva care se vede in poza...daca nu trebuie sa folosesc sigurantele vechi, bine ca le am pe toate. Termen mediu livrare culbutori 3-5 zile pe OE, va tin la curent, un marti-miercuri sper sa-mi ajunga.
    1 point
  25. Eu zic ca o sa strici ceva pe undeva pe la cutia de transfer daca o sa ai rapoarte diferite fata/spate
    1 point
  26. Din cate se vede din ultimele poze din link-ul tau, sunt ceva mai multe repere decat ce contine acel kit. Foloseste cu incredere realoem. Introduci ultimele 7 caractere din VIN, apoi navighezi unde ai nevoie (pentru ce cauti tu, trebuie sa te duci la engine -> timing chain). Personal as merge pe piese originale la tot ce tine de motor, o eventuala reparatie (si-s patit, am refacut un motor dupa ce a plesnit o curea de distributie la nici 5000 km) este mult mai costisitoare decat diferenta pe care o economiseti. A.
    1 point
  27. Nu, aduse de "samsari". Sunt foarte multi samsari si la noi care aduc masini corecte (adica nu umbla la ele). Cand pleci in Germania/Belgia ai un timp limitat sa cauti masina si o sa cumperi ceva fortat de imprejurari. In Romania ai timp sa o verifici in voie, sa mai ceri o parere suplimentara si etc. F10 se vinde greu, asa ca nu trebuie sa iti faci griji ca o pierzi. Plus, ai ocazia sa verifici "istoricul" samsarului, daca a mai cumparat cineva masini de la el si etc. Legat de TVA, ai mare grija sa: 1. Ai tot istoricul de facturi de la firma/persoana de pe carte pana la samsarul care ti-o vinde 2. Sa nu iti vanda samsarul X masina, dar in contractul de vanzare cumparare sa fie altcineva proprietar Orice alta treaba cu TVA-ul nu te afecteaza, atata timp cat ai grija la cele 2 puncte de mai sus. Tu esti cumparator de buna credinta, nu poti fi afectat. Practica frecventa pentru eludarea TVA-ului este inregistrarea facturii cu TVA platit in tara de origine si nedeductibil. Ei platesc TVA doar la marja de profit. Evident, este ilegal, dar nu te afecteaza pe tine. Poti sa cauti aici topicul in care mi-am povestit "aventurile" cautarii ) Am ajuns in final la 14 masini vizionate. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__st__26220
    1 point
  28. florin1967 eu zic sĂŁ mai studiezi puțin principiul de funcționare ĂŽn societate. Poți contra-argumenta și fĂŁrĂŁ sĂŁ te aprinzi ca un puștan de 14 ani. Citește mai bine rĂŁspunsul lui cornel, foarte bine punctat dealtfel. Cât despre 4Motion, are un amĂŁrât de cuplaj Haldex (nu vorbesc de cel de pe Phaeton - motoare amplasate longitudinal) - 100% fațĂŁ, cu trecere cĂŁtre spate la nevoie.
    1 point
  29. Pai poate citeste si Florin de mai sus, ca el vorbeste si isi da cu parerea fara sa aiba habar despre ce opineaza si mai si critica pe altii. Asta am scris si eu mai sus, ca in mod normal masina fiind 4x4 permanent ai 60 cu 40 fata. Dar na, scrie ca sa nu adormim..
    1 point
  30. Retrofit oglinda retrovizoare cu: -Led alarma -3 butoane cu memorie pentru porti -electrocromata -camera FLA(asistenta faza lunga) Toate opțiunile sunt funcționale
    1 point
  31. De mai bine de 10 ani conduc doar masini cu tractiune integrala. Nu am nici un stres legat de aderenta (cu cauciucuri adecvate, adica iarna sa fie de iarna), ca ploua, ca e mazga, zapada, polei, nisip, macadam, etc. Masina pleaca atunci cand accelerezi, fara ezitari. Pe drumurile pe care circul nu mi-as mai lua masina cu tractiune/propulsie pe 2 roti. Masina cu propulsie am avut in urma cu mai bine de 17 ani, fara electronica, si sub 100CP . Intr-adevar, oricat de sofisticat (conexiuni prin fibra optica, etc.) ar fi sistemul xDrive, tot este un sistem reactiv si nu proactiv (cum au Subaru si Audi). Tot se va simti un transfer de cuplu in anumite situatii, chiar daca e foarte mic. In majoritatea situatiilor e insesizabil fata de alte sisteme 4x4. Si pe X3 e setat initial tot 60:40 spate:fata, dar variaza continuu in functie de "n-spe mii" de variabile. Schimbul uleiului din cutia de transfer e foarte important, desi nemtii recomanda la ~60000km, eu il schimb la maxim 30.000 . Costa cam 250ron, uleiul original doar in reprezentanta se gaseste.
    1 point
  32. Cquartz-ul ala pare mai profi...o sa testez pe ceva loc ascuns sa vad cum se comporta pielea... Multumesc pentru hinturi...
    1 point
  33. NU TE DUCE LA BIMMER SERVICE! VEI BAGA MASINA IN SERVICE IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE SI VEI PLECA FARA INJECTOARE, TURBINA, DIVERSE MODULE SI FARA SENZORI, O VEI LUA DE ACOLO CU PLATFORMA! SA NU ZICI CA NU TE-AM AVERTIZAT! Decat sa o duci la Bimmer Service, mai bine o vinzi si iei un ban pe ea. Altfel o vei vinde la bucata, asta se va alege de ea dupa ce iese din garajul hotilor alora. Aia sunt arzatori cu impresii si preturi de reprezentanta, dar ei habar nu au sa schimbe un bec xenon. FERESTE-te de ei ca de femeile grase sau de popi!
    1 point
  34. Nu uita ca in Romania este plin de parveniti ce viseaza bmw, audi, mercedes full, dar nu au buget nici de logan nou, si atunci automat accepta si asemenea mizerii pentru a isi hrani orgoliul nesatisfacut, e plin de creduli ce cred ca ei sau un amic va face afacerea vietii, de parca prin vest isi vand aia masinile la preturi derizorii, ca sunt fraieri si vin romanii un popor simpatic de altfel pentru majoritatea Europei, sa le cumpere la preturi de dumping, sunt multi ce se excita cand aud de combinatii cu tva neplatit samd, desi tot ei sunt cei ce stau in spital cu gandacii si viermi si se plang ca este coruptie, ca doar fraudarea bugetului aduce deservicii tuturor, si pe deasupra niste autoritati incapabile si inerte, care nu au nici o intentie sa stopeze aceasta piata gri spre neagra auto din Romania. Nu este greu deloc sa se organizeze flagrante, sa se popularizeze putin subiectul, sa se bage la inchisoare niste samsari, sa se intre pe firul evaziunii fiscale ce deriva din eludarea tva.....si fenomenul s-ar diminua, insa de fapt asta e Romania, ne place sa ne mintim si furam intre noi cu o ambitie demna de o cauza mai nobila.
    1 point
  35. Cum sa fie dezactivat xdrive?) Ai planetare si pe fata care merg in permanenta. Ai probabil 60% spate, 40 fata, iar ele variaza in functie de aderenta.
    1 point
  36. MaxyOne, daca tu consideri ca "ai piciorul greu" in conditiile in care mergi cu 120kmh pe autostrada e grava treaba... Talpa grea ar fi insemnat sa mergi toata autostrada 160-200. Pana in 130 nici macar nu atingi limita legala.
    1 point
  37. Si acum dupa aproape un an de zile sa scriu si eu aici, nu am mai vorbit cu Bogdan de atunci. In octombrie 2016 Bogdan a venit la Dr Tr Severin pentru resoftarea a 5 masini (inclusiv E60 meu). Dupa resoftarea a doua E46, un audi A4 si masina mea, a urmat X5-ul E70 de 2012 4.0xd de 305cp. Kenbobo dupa ce a incercat sa spuna ca si-a uitat sculele sa desfaca calculatorul motor care trebuia desfacut si in partea de sus si in partea de jos deoarece la modelul asta ca sa poti face ecu remap trebuie sa spargi codul de pe placa care e pusa invers (foarte greu de desfacut daca nu esti priceput). In fine sarim mult peste, dupa un miros urat de ars si dupa ce a zis ca nu poate sa sparga de fapt si etc, cand punem ECU pe masina nu porneste masina, iar ECU apare cu rosu in ISTA, eu mi-am dat seama instant...proprietarul si prietenul meu bun inca nu stia ce se intamplase, ECU ars. Dupa ce s-a desfacut din nou si sa umplut de mastic prost pus de a intra prin toate circuitele (mastic de lipire care l-a avut prietenul meu deoarece Bogdan nu avea) sa incercat iarasi pornirea masinii insa la fel. Prima oara domnul Bogdan a spus ca nu o sa-i cumpere ECU-CAS-CHEI noi deoarece asta trebuie facut cand schimbi ECU din dezmembrari, iar pana la urma i-a dat calculatorul la CLUJ ca cica are el pe cineva sa-l repare, intradevar omul poate sa dus cu el la reparat si cel de acolo nu a reusit sa-l faca. L-a trimit prin curier insa aceeasi problema. Pana la urma a comandat din Lituania ECU+CAS+ O CHEIE (proprietarul i-a spus clar ca vrea sa fie masina ca inainte, adica inclusiv cu 2 chei), au venit, ni le-a trimis prin Curier, le-am montat, masina a pornit insa cutia nu intra in NIMIC, avea multe erori si KM erau schimbati de la 200.xxx la 160.xxx ceva de genul, pe scurt erorile erau inregistrate de pe masina care era luat ECU. Bogdan a spus ca nu-i problema ca se codeaza dupa vin-ul masinii si dupa o sa mearga si cutia si apar si km si etc. Eu am incercat sa am incredere 99% pana la capat in el, dupa 3 zile la rand in care am stat de dimineata pana seara in masina prin team viewer cu sculele lui bogdan (icom si restul) trimise de la el catre noi, tot nu intra in nimic schimbatorul. Dupa ce a venit prima oara pe banii lui la Severin sa repare calculatorul, a doua oara a zis ca el nu mai vine pe banii lui, ok i-am trimis bani de motorina (proprietarul) si a venit insa la fel dupa o zi si o noapte pierduta nu a reusit (tot spunea ca daca vine el reuseste sa o faca, insa nu era sigur nici el). Sa trecem peste, ne-a spus sa trimitem masina la un prieten de-al lui la Targoviste-Pitesti (nu mai tin minte exact), am toate convorbirile din whatssap si de pe forum cu el. Ne-a asigurat ca prietenul lui cu asta se ocupa si o repara fara probleme, dupa 3 luni de zile prietenul lui a reusit dupa ce a desfacut ECU si la modificat sa o porneasca si sa o bage in viteza insa numai pentru cateva minute, dupa iarasi s-a stricat. Si ca sa scurtam treaba, masina a fost dusa la Bucuresti la MHS cu platforma, iar verdictul final ECU+CAS de inlocuit, factura finala 9200 lei sau ceva de genu cu tot cu manopera, cei de acolo nu au vrut sa o faca, credeau ca e furata dupa ce au vazut 2 vin-uri si etc, insa au fost obligati sa o verifice pana la urma si s-a demonstrat ca el este proprietarul. Bogdan cu prietenul lui au fost dati in judecata, au venit si pana in Severin chemati de procurorul care se ocupa de caz, eu am fost martor, insa nu sa dat drumul la urmarirea penala (nici nu prea aveam cum, asta stiam din capul locului, dar am incercat). Ce sa va mai zic, l-am ajutat pe prietenul meu cu platforma de la servici pana la Targoviste sau unde era prietenul lui Bogdan, deja Bogdan nu mai raspundea la telefon de cand era masina la prietenul lui, oamenii erau suparati ca tot sunam din cand in cand sa-i intrebam ce este cu masina. El din capul locului ne-a asigurat ca masina o sa fie cum a fost ca nu-si permite sa faca furaciuni si nu stiu ce chestii ca i stricam toata afacerea si asa mai departe. P.S el a venit cu un prieten Andrei parca, celui care i-a vandut fostul E46 (cu el au venit la severin, nu cu 535d cumparat recent, care a suferit un accident de la intoarcerea de la Constanta din spusele lui Bogdan, un tirist a adormit la volan si a intrat peste banda lui, Bogdan ca sa nu de-a frontal in tir a sarit cu ea de pe pe drum si ia rupt un amortizor si nu mai tin minte ce pagube, de aia nu venise cu ea. La pus pe prietenul lui sa minta la randul lui ca ei au venit la Severin si ei nu au luat niciun ban (700 lei de masina a fost resoftarea) si ca masina aia ei nu au vazut-o sa mearga ca era stricata deja (desi prietenul meu mutase X5 de fata atunci cu ei in alt loc mai bine pozitionat de parcare) Mai sunt mii de amanunte...ideea este ca l-am intrebat clar daca a mai facut acest tip de masina si acest tip de ECU si anume sa-i desfaci inclusiv capacul de sub care e prins in mastic si a zis ca da fara nici-o problema (il cred) insa daca stii ca nu ai tot ce-ti trebuie si ti-e frica la ce te mai apuci...ECU a fost desfacut cu surubelnita, cu feonul industrial adus de la mine de la munca, s-a strambat ca naiba toata carcasa aia... in fine! Nu puteam sa dorm noaptea pentru ca ma simteam prost fata de prietenul meu deoarece eu i spusesem de Bogdan. Nu ma intereseaza sa-i fac topic reclamatie sau altceva, doar am vrut sa stiti toate acestea si daca o sa vrea dovezi, stie clar ce avem de la convorbiri, chitanta de la banca cu avansul banilor sa vina la Severin, piesele comandate de el, inclusiv AWB-urile de la fan curier in care au fost piesele lui (laptop, icom si ce mai avea nevoie pentru codare/soft), nu i le-am "oprit", nu aveam de ce, i le-am trimis inapoi, isi uitase si laptopul in X5 pe bancheta din spate cand a plecat inapoi dupa ce a ars ECU atunci. Am poza inclusiv la buletinul lui care i l-am cerut pentru a avea o incredere certificata in el. I doresc succes in continuare in Anglia sau unde vrea el. Va rog sa nu stergeti, nu este off-topic, este o asemnara la situatia cu KM, multi o sa ramana socati de ce scrie aici, sa creada ce vor ei.
    1 point
  38. Astea: Continental WinterContact TS 860, printre primele in topul testelor in Germania pt 205/55/R16 in 2014 parca. Deci nu erau chiar cele mai slabe. Iar cand ziceam ca-s aproape noi ma refeream ca am mers mai putin de 2000 km/sezon cu ele pe sezonul rece (sau atata timp cat le-am avut, pana spre primavara).
    1 point
  39. Nu e un must have, dar e bun daca il ai. SA fim seriosi, nu e bun doar pentru iarna si zapada. Dar poti si fara x drive, evident. Atata doar ca sa il ai nu strica.
    1 point
  40. Am avut 2 cu xdrive si 2 fara. Cu cele cu xDrive nici nu ma gandesc cum conduc, trage masina, iese din sleauri de zapada, cu gheata, pot accelera cum trebuie cand e dubios pe jos, simt ca am control. Iar cand nu e zapada, ce chestie xDrive se dezactiveaza deci tot tractiune spate ai. La cele fara xDrive, mai complicat. Tre sa calculezi toate cacaturile. Nu te scoate nici mama anvelopei sau a balansului daca vrei sa parchezi cu spatele si sunt sleauri, sau e putina panta, risti sa pui masina de-a latul si mai iesi doar cu 3 vecini binevoitori. La munte nu mai zic, degeaba accelerezi la urcare daca nu-s ce primarie nu a dat cu nimic pe acolo. La manevre mai dubioase spatele o ia in toate partile deci tre sa mergi cu 10 la ora sa nu-ti vezi portbagajul ca vrea sa te depaseasca.
    1 point
  41. Nu e normal sa iti consume 10-11 la 120kmh. Ar trebui sa consume atat la 140-150kmh zic eu. La 100 cat iti consuma? Ca la viteza aia ar cam trebui sa se apropie de ~7.5 cat a declarat producatorul (nu stiu exact cat are modelul tau declarat).
    1 point
  42. n52 este mai bun, generatie mai veche, fiabilitate mult mai ridicata, mers linistit, este silentios, motoarele noi cu injectie directa si alte cacaturi lasa de dorit mult
    1 point
  43. Aici e totul relativ. E greu de spus de cati bani trebuie sa dispui lunar, pentru ca depinde de cati bani din veniturile tale vrei sa aloci unui fier. Ti s-au dat sus exemple relevante. Piesele de schimb in general sunt scumpe, mai ales daca le iei originale. Consumabilele sunt si ele scumpe, depinde ce repere ai. O revizie costa la reprezentanta 1700 2000 de lei ulei si filtre. Daca o faci la alte servisuri, poate fi 800 900. Dar daca mai schimb si niste placute, niste discuri, mai costa 1000 1500 lei. Un cauciuc pe 18 premium e minim 600 800 lei. Dar sa nu facem confuzia totusi si sa credem ca toti care au bmw mercedes audi au venituri mari. Pentru ca nu e asa, multi si le iau, merg pana pica si le vand. Le pun cauciucuri sh aduse din ghermania, schimba uleiul la 30 de mii, etc. Le tine 2 ani avand poate norocul sa nu pice nimic la ele si le vand apoi impecabile, intretinute etc.
    1 point
  44. Nene...si scuza-ma ca schimb tonul, dar tu intelegi din orice ti-ar zice toti de pe aici, doar lucrurile care vrei sa le auzi. Eu zic sa nu te mai stresezi cu ascultatul motorului pt ca N47 este un motor beton, are distributia pe lant, prin urmare e lifetime. Vrei statistici, dar tu nu te-ai interesat mai deloc despre acest motor. Ma surprinde ca nu stii nici macar despre recall-ul BMW vis-a-vis de distributia N47-lui, darmite discutat cu mecanici, consultat si alte forumuri de afara, etc Chiar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi la finalul acestui thread cu 266 de pagini?!?! Chiar crezi ca majoritatea celor ce-am scris aici, suntem nebuni? N-avem ce face si incercam sa generam o problema artificiala cu distributia N47-ului!
    0 points
  45. de la probabilitatea de a pierde lantul oricand, la a afirma ca toate au probleme, mie mi se pare o diferenta semificativa.
    0 points
  46. Partea bună, este că deși inițial ai zis TOATE, ulterior ai venit cu un comentariu care să susțină cât de cât, ceea ce e foarte bine și mă face să cred mai mult ce ai de zis. Totuși chiar și experiențele mecanicului respectiv, de care menționezi, sunt limitate în cazul ăsta. Nu știu câte BMW cu N47 circulă in RO și câte a văzut el. Nu am de ce să iau apărarea BMW, la fel cum nu am cum să fiu credul să cred că N47 nu are totuși o oarecare hibă de proiecție undeva - poate chiar lanțul în sine. Totuși, când un procent din ceva înclină balanța, este dificil și aberant oarecum să susții invers. Exemplul cu vaccinul e perfect. În câteva cazuri izolate s-au constatat unele probleme după vaccinare. Ulterior s-a ajuns la concluzia că nu vaccinul era problema. Totuși, bazat pe un studiu fals, unii încă persistă să spună azi că vaccinul este o problemă și genereaza autism, sau mai știu eu ce. La fel și acum. Dacă din 10 N47, 1 are probleme cu distribuția, e oare corect să zic că TOATE au problema?
    0 points
  47. Poate e mai bine sa spui in ce tabara esti. Esti de acord ca motorul N47 pica sau nu!? Este atat de simplu. Oricum se observa in ce latura inclini. Probabil vei conduce BMW pana la adanci batraneti bazandu-te pe statistici si procente si rugandu-te (eventual daca ajuta aici) si la Doamne-Doamne sa nu pice la tine motorul.. motor care toti mecanicii stiu si o spun aproape nu are voie sa ii pice lantul sau distributia, daca e pe lant! Sper ca nu e nevoie sa iti spun de ce.. Oricum, altceva vroiam sa pun in atentia/vederea ta, daca tot iti place sa iei in considerare statistici, procente (care pentru mine AU VALOARE FOOARTE MICA) de ce nu consideri predecesorul lui M47 ca sa nu ma refer si alte motoare mai vechi.. Seria 3 cu M47 a fost cel care a batut primul recordul la vanzari (nu te mai pun sa te intrebi si de ce N47 la urmat.. ) Compara ratele/..procentele de schimb de distributie la M47 versus N47 si revino cu, concluzia ta aici. Eu am sunat la un service profesionist (din vest) care isi castiga painea din schimbul de distributii la N47. I-am sunat si i-am intrebat/spus ca as vrea sa schimb distributia ca am ajuns cu al meu M47 la peste 300k km. Mi-au spus clar ca daca nu aud zgomot suspect nu am nici un motiv sa ma ingrijorez/sa vreau sa schimb. Ma gandesc ca faceau prea multi bani din schimbul distributiei la N47 (nu vreau sa inflamez spiritele pe aici, dar asta este ce mi s-a spus, ca nu e cazul sa schimb la M47)
    0 points
  48. TOATE N47-le TEORETIC au problema cu distributia indiferent de anul fabricatiei. Problema apare in principal din cauza lantului superior(si nu numai) care-i destul de firav si in timp se slabeste, iar de aici incep sa cedeze si alte componente din acest grup. Ultima data cand am fost la mecanic, a schimbat distributia la un M47 cu distributia in fata. Sa vedeti acolo lant "serios" si nu gluma de lant care au pus-o la N47. Este un trend in intreaga industrie automotive si nu numai, acela de reducere a costurilor in asa fel incat sa fie competitivi pe piata, dar in acelasi timp profitul lor sa nu scada, ci dimpotriva sa creasca.
    0 points
  49. 30 masini in 10 ani? O medie de o mașinĂŁ la 4 luni!!! Ori esti samsar de masini ori aberezi...iar dacĂŁ este prima variantĂŁ, nu inseamna ca ai avut 30 de masini ci doar ai vandut 30 de masini
    0 points
  50. Ciudat, daca ai schimbat si placutele si face si cand sunt curate nu ele sunt cauza. Desfa tot pe-acolo, altfel nu prea ai cum sa rezolvi... Sa nu ai vreo piatra intre disc si etrier undeva.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.