Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/05/17 in all areas

  1. Mic update, am ales sa infoliez grilele in negru dupa ce am stat pe ganduri daca merita 250 lei grile cumparate de noi pe negru sau sa le vopsesc pe cele originale. Vedem cum va rezista folia in timp, sper sa fie cea mai buna solutie. Au fost aplicate si folii pe faruri pt. protectie. Spor tuturor!
    3 points
  2. Și uite cum dupĂŁ un ĂŽnceput foarte pozitiv al lui WIN60, de a ĂŽmpĂŁrtĂŁși ĂŽntr-un mod pozitiv experiențele lui, se ajunge sa se polueze lamentabil ... pĂŁcat de dorința bunului samaritean, și nu cred ca din rea intenție, ĂŽnsĂŁ unii dintre membrii forumului, ajung sa aducĂŁ conținut ce nu are nici o legĂŁtura cu subiectul. Dragii mei colegi de forum, va propun sa ne ĂŽncadram cu discuțiile strict pe topic "Refacere motor N47". Gândiți-va ca se poate construi un knowledge base ce poate servi multora dintre cei ce navigheazĂŁ, cu real folos și informații pertinente ce pot ajuta, fĂŁrĂŁ a se sta sa se filtreze, dupĂŁ cum sunt pe alte topicurile, hai sa zicem un 10% informație folositoare (poate exagerez) ĂŽntr-un talmeș-balmeș de lucruri ĂŽncâlcite, ca la final sa fii mai debusolat decât ĂŽnainte de a lectura zecile de threaduri. Frecventez de multĂŁ vreme acest forum ĂŽnsĂŁ sunt ĂŽncĂŁ nemulțumit atât de calitatea contentului cât și de modul greoi in a gĂŁsi rapid informațiile de care ai nevoie. Consider ca rolul comunitĂŁții este de a aduce plus valoare prin postare de conținut relevant și la obiect ĂŽnsĂŁ nu observ sa se exercite rolul de moderare la un nivel mai activ. FĂŁrĂŁ doar și poate ca nici eu nu mi-am gĂŁsit locul potrivit unde sa ĂŽmi exprim opinia, ĂŽnsĂŁ simt de ceva vreme nevoia sa ĂŽmpĂŁrtĂŁșesc cu voi faptul ca trebuie fĂŁcut ceva ca nivelul calitativ al forumului sa capete direcția normala printr-o serie de mĂŁsuri evolutive si educative care sa aducĂŁ improvements.
    3 points
  3. Salutare dragi membri! Dupa cum poate unii dintre voi stiti, acesta nu este primul meu e46 coupe, avand in urma cu ceva ani un 318Ci non-facelift. De data asta, m-am hotarat sa aleg tot e46 coupe, insa cu motor de tractor si facelift + pachet M. Ca si dotari voi lista mai jos corespunzator dupa seria de sasiu: Model 320cd - EUR Development Code E46 (2FL) Chassis COUPE Steering LL Doors 2 Engine M47DO1 Displacement 2.00 Power 110 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Sparkling Graphite Metallic - A22 Upholstery Stoff Laser/anthrazit - G7AT Production Plant REGENSBURG Production Date 2005-03-29 Standard Equipment 210 Dynamic Stability Control (dsc) 251 Run Flat Indicator 520 Foglights 548 Speedometer With Kilometer Reading 550 On-board Computer Bordcomputer 785 White Direction Indicator Lights 832 Battery In Luggage Compartment 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 167 Eu4 Exhaust Emissions Norm 226 Sports Suspension Settings 249 Multi-function For Steering Wheel 338 M Sports Package II 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 473 Armrest, Front 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 495 3. Headrest Rear Centre 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. 650 Cd Player 661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business 710 M Leather Steering Wheel 716 M Aerodynamics Package II 724 Edition Sport Edition Sport 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 770 Interior Trim Alu Silver Cube 775 Individual Roof-lining Anthracite 788 M Lt/aly Wheels M Leichtmetallraeder 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 972 Comfort Package Comfort Paket Mai multe poze voi face cand voi avea un pic de timp sa ma ocup de ea si sa o "pun la punct". Hai noroc!
    2 points
  4. Esti tare ce sa-ti spun, mai ai putin si il chemi in ring, sa-ti etalezi muschii :super: Scuza-ma domnule bogatas, care stai la bloc
    2 points
  5. Mda, atitudine tipicĂŁ de samsar...ma bucur ca "te am citit" ca sa stiu sa ti ocolesc si tie postarile. Din respect pentru ceilalți o sa ĂŽnchei aici offtopicul. Ontopic: dpmdv acesta este un topic ca o povestioara a lui win60 despre pĂŁțania lui si nu e nici pe departe un topic tehnic care te si poate ajuta cu ceva in reparația motorului. Din start nu s a precizat despre ce masina este vorba, codurile de piese schimbate lipsesc cu desĂŁvârșire, pozele la fel ( ne a si asigurat sa nu ne facem prea mari sperante) etc...Win60 a plecat de la premiza ca oricine intra aici pe topic ar trebui sa stie ca este o continuare a unei povești personale, ceea ce e gresit. Plus ca o astfel de reparație nu se face "pe forum" in sensul ca cine se mai lovește de o astfel de problema nu cred ca o sa duca masina la service si o sa i puna pe mecanici sa citeascĂŁ forumul...cu tot respectul pentru acest forum sau oricare altul.
    2 points
  6. Aoleo, nu mai putem sa ne cacam fara scaune comfort, suspensie adaptiva si logic7. Si cauciucuri va cumparati second hand. )) Mafiotilor..
    2 points
  7. Cel de pe fata e 2700 lei: https://www.bavauto.ro/37116796855 si include tot, amortizor, arc etc. Cele de pe spate sunt mai ieftine, 350euro/buc. daca nu ma insel. Daca se considera reclama, se poate sterge link-ul, n-am nicio legatura cu magazinul.
    1 point
  8. Multi, destul de multi, prea multi pentru ce se asteapta de la o masina cu sigla BMW, pentru ca, ce fac oamenii cand se lovesc de o problema atat de costisitoare? Spun si la altii cu atat mai mult cu, cat ai access la internet si un forum unde nu te costa nimic sa te inregistrezi si sa iti spui pasul/necazul. Si aici nu ma refer la forumul acesta ci si la alte forumuri.. prea putini se plang aici pantru ca romanul in general e mai prevazator pentru ca e trecut prin destule.. si poate nu pica la el lantul dar e stresat si e de inteles! Probabil cei mai multi au facut reviziile la timp dupa cum au stabilit cei care au facut programul de revizie nu dupa cum s-ar fi putut informa/autoeduca... pentru ca vrem sa traim intr-o societate in care fiecare e responsabil, inclusiv BMW pentru ceea ce spun oficial. Problema exista si pentru ca BMW cu muulti ani in urma te pupa si in "proverbial" cand ti se strica masina, o luau, o reparau si isi cereau si scuze pentru ce ti s-a intamplat in masina proiectata de ei! Nu si in zilele noastre. ...De cate ori ai intrat intr-o reprezentanta BMW nu ai avut uusoorul sentiment de stanjeneala, dat de cei de acolo (serviciu clienti) care se asteapta sa stii cat mai exact ce vrei ca sa iti satisfaca placerea (pe banii tai munciti din greu..) dar pe/pentru o calitate care NU MAI DUREAZA!? Intelegi de ce devine argument pentru o masina care (mai) are inca pretentia ca e de lux? (nu mai zic.. cati stiu ca daca cumperi anumite componente care se intampla sa nu se potriveasca la modelul tau nu le mai poti returna; ma intreb cati stiu acest lucru? Sau ca vezi Doamne politica companiei ii obliga pe cei de la piese de schimb sa nu iti spuna part number-ul... probabil ca sa nu cauti sa cumperi din surse aftermarket care sunt interesati sa puna part number-ul pentru a face vanzare.. Slava Domnului ca exista realeom-ul!)
    1 point
  9. Nu v ați saturat de contraziceri?dacĂŁ vrei o schimbi..DacĂŁ nu faci ce vrei
    1 point
  10. Boaska... nu stiu daca ai reusit sa vezi tot ce am scris pana acum de cand mi sa intamplat, chiulasa a fost dusa la craiova pentru siguranta 100%, ce au zis ei ca cica 3 supape indoite si avea joc in 8 ghiduri de la tacheti. Sunt cam sceptic insa, l-am intrebat pe cel de acolo sa-mi arate de curiozitate sa-mi explice cat de strambe au fost sa ma gandesc la restul motorului si nu stia cum sa plece mai repede, am scos o supapa si facea "uite e stramba" o tinea de nu vedeam nimic si tot la fel sa o bage inapoi...Domnul de acolo mai in varsta (sunt vreo 3-4 la receptie) era foarte scarbit de munca. Cand am fost sa iau chiulasa si sa las alta chiulasa de la munca de la o ambulanta, i-am zis sa astepte 2 minute sa-i fac rost de datele masinii (an, putere, motor, etc) , tot el mi le ceruse, a trecut un minut ca nu raspundeau baietii la severin si imi zice "domne daca stam 2 ore la telefon toata ziua", m-am abtinut sa nu-i zic ceva, ca mai lucram cu ei si in fine m-a ajutat si cineva din craiova sa ma rezolve mai repede... Nu mai zic ca m-au pus sa caut un service sa ma duc sa scot bujiile si un surub cu o patina ca ei nu au mecanica (bujiile erau schimbate de maxim 1 an) nu se punea problema ruperii. Nu stiu sa explice daca i intrebi ceva...daca te bagi in termeni tehnici cu ei ori se grabesc, ori nu au chef de vorba, per total m-au enervat toti de acolo si sper sa nu mai am de-a face cu ei. P.S As prefera sa nu mai facem off topic...certuri, contraziceri (decat daca sunt spre binele topicului). O sa ajute si pe altii mai departe la randul lor, "din pacate"!
    1 point
  11. E tare omul ce ai cu el, mie mi se par cam putine Si fac pariu, ca toate masinile au fost cu km. reali si aproximativ 125.000 KM., chiar daca aveau 11 ani vechime. Stai linistit ca nu este singur, mai este un coleg pe aici,care se lauda ca a avut 30 de masini.
    1 point
  12. 30 masini in 10 ani? O medie de o mașinĂŁ la 4 luni!!! Ori esti samsar de masini ori aberezi...iar dacĂŁ este prima variantĂŁ, nu inseamna ca ai avut 30 de masini ci doar ai vandut 30 de masini
    1 point
  13. Sunteti prea speriati, eu am topicuri si la distributie cred cand spun ca mi se aude distributia, dar o mai aman deoarece nu am bani, nu a fost asa, bani erau pan la urma fara probleme, insa am tot vrut eu sa o aman, chiar imi pusesem in cap sa o mai aman pana in primavara lui 2018 sa o fac atunci...si totusi o suspectam de cel putin 1 an. Treaba este simpla, se aude distributia o schimbi si gata, mi se pare putin chiar si 5.500 lei la reprezentanta sa schimbi distributia , pretul asta fiind cu toate reperele, inclusiv al 3-lea lant si etc. Inca in lucru, daca mergeti pe ideea ca M47 merge la infinit...iarasi este o greseala. Treci de 200.000 km, daca stii ca tii masina si nu o vinzi, fa-i distributia si gata. In masina asta s-a investit foarte mult, de la jante si cauciucuri noi vara/iarna, mici modificari si etc, s-a investit in primul rand suflet si dupa bani, acum faceam un calcul, daca nu-mi luam masina asta in ianuarie 2016, aveam acum cel putin 17.000 euro pentru un F10, dar nu sunt genul sa ma oftic pentru chestia asta, deoarece imi place masina asta la nebunie si stiu prin ce am trecut doar ca sa o gasesc...pacat ca am avut ghinionul sa se duca distributia. Vreau sa aud ca porneste si se aude impecabil.
    1 point
  14. Chiar ma gandeam sa vand E90-ul si sa-mi aduc un E60 520d cu N47 din Germania, renunt la idee, raman cu M47N2. Nasol ce ai patit vere...
    1 point
  15. Am gasit solutia...trebuie comandati culbutori modelul vechi care normal s-au scos din productie pe codul 11337812893, deoarece axele cu came sunt tot pe modelul vechi cu 14.6 mm grosime (se masoara exact grosimea camei). Din ce imi dau seama culbutorii pe codul nou sunt pentru axele cu came cu codul nou. Cei de la bmw craiova chiar m-au speriat spunandu-mi ca am motorul schimbat fiind axele cu came cele groase. Acum e curiozitatea mare daca culbutorii pe codul vechi vin impreuna cu siguranta respectiva care se vede in poza...daca nu trebuie sa folosesc sigurantele vechi, bine ca le am pe toate. Termen mediu livrare culbutori 3-5 zile pe OE, va tin la curent, un marti-miercuri sper sa-mi ajunga.
    1 point
  16. Da, power reduction e la nivel de software, si se poate anula in service. Exista aceasta optiune pentru ca unele tari impoziteaza pe cai putere. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Se putea numi oferta daca era gratis pentru ca e prostia lor. Asa...doar mai ciugulesc si ei ceva.
    1 point
  18. Pai ce treaba sa aiba bujiile la diesel cu tremuratul? In afara de pornire, bujia e degeaba, dieselul functionand prin comprimare, nu prin scanteie.
    1 point
  19. un motor SH cat costa? edit: am vazut intre800 si 1500 de euro. sincer as merge pe un motor care ar putea fi verificat din pdv al km, distributie noua.
    1 point
  20. Salutare! Am reusit sa desfacem motorul (plin de piese insirate pe jos). La demontarea lui s-au gasit 2 culbutori rupti in doua, primii 2 de langa pinioanele axelor cu came, mai exact de langa acesta 11318575435. In rest spre mirarea tuturor supapele + pistoanele au scapat, iar pentru siguranta maine de dimineata vreau sa sun la Craiova (lucram cu o firma pentru rectificari chiuloase) pentru verificare _chiulasa_ cu supape pe ea sa fim 100% siguri. Unii spun sa schimb cei 16 culbutori (cod 11338576634) si cei 16 ghizi de aliniere (cod 11332249817), altii imi zic sa schimb doar cei 2 culbutori si atat...inclin sa schimb pe toti 16 (16 x2), un pret total ar fi 2.000 lei. Nu am reusit sa mai dau baia jos insa baietii spun ca vibrochenul cu cuzinetii ar fi in regula ( sper si eu). Operatiuni care vreau sa le mai fac daca tot am bagato: -curatare clapete admisie ( este modelul vechi cu flap control, nu pot lua kit-ul acele de clapete pe la 150 lei ca la N47 mai noi) -curatare admisie -curatare EGR -curatare clapeta acceleratie -curatare racitor gaze -inlocuire toate o-ringurile de peste tot de unde am demontat, inclusiv turbo cu furtunul de la vacuum spre intercooler. -inlocuire suporti motor -inlocuire suport cutie -inlocuire racord flexibil -inlocuire suport la levierul C.V (vorba de un tampon rotund, de cand am luat masina tot vroiam sa-l schimb) -inlocuire ambreiaj -inlocuire volanta -inlocuire curea accesorii -inlocuire vreo 2 role de la accesorii care nu le-am schimbat niciodata In cazul distributiei,oring-urilor,suportilor,motorului e vorba numai e piese OE. La ambreiaj+ volanta..sa vad, as lua pe LUK (Luk e volanta cea veche). Ma astept la un 10.000 lei maxim. Ce parere aveti? Niste poze.. My link P.S motorul l-au invartit baietii, ei zic ca invarte fara probleme si din ce se vede merge perfect..
    1 point
  21. la atelier,printre alti clienti am mai multe taxiuri la intretinere,logan cu motor 1,4i care au si gpl,in momentul asta toate au 350-400 k fara probleme majore la motor,uzura normala. acum eu am e90/318i/2010,pe care l-am cumparat cu 80k de la bmw din Hamburg,in primul an am schimbat o sonda lambda,anul asta senzor nox,senzor rotatie ax cu came si solenoid. masina are 107k,acum ce baza sa am in masina sa merg in afara daca la amicul meu s-a dus distributia la 76k,prefer sa am e 46/318i/118cp care consuma maxim 1 litru de benzina mai mult dar nu m-a lasat in drum niciodata. printre altele am o dacia dokker van,motor 1,5 diesel luata de noua,acum are 50 k,dar merg mai mult local,ca si in regim de taxi si nu are absolut nimic,e in stare foarte buna.
    1 point
  22. au ajuns motoarele de bmw ca motoarele de dacia 1300,la 100 k trebue sa schimbi lantul si intinzatorul,nici eu nu prea credeam defectul asta cu lantul,eu sunt fan benzina,vineri a venit un amic cu e90 lci 2012,320i cod motor N43 la care am constatat ca s-a intins lantul si trebue schimbat. Masina este luata din reprezentanta din germania- premium selection,acum are 76k. In germania a avut schimb de ulei pe la 20 k. Sincer nu mai prezinta nici o garantie marca asta la modelele mai noi,ma gândesc sa imi iau inapoi un e46 sau sa trec la alta marca.
    1 point
  23. Nu am zis ca schimb din 73.000km in 73.000km ziceam doar ca daca mergi pe logica garantiei asa ajungi sa faci. Oricum, am fost astazi inca o data la o constatare la Service Scream (Tezparii) de data asta pe Calea Vitan si mi-au spus ca nu e cazul sa schimb distributia inca in conditiile in care aveam deja programare la ei miercurea viitoare. In schimb, prietenul cu F30-ul 320d Efficient Dynamics tot 2012 cu 210.000km despre care va scrisesem ar cam trebui sa o schimbe ca am fost impreuna astazi asa ca am facut schimb de programari. Sorin de la Service Scream (Tezparii) mi s-a parut foarte ok si daca era "combinator" ar fi avut tot interesul sa mentina programarea facuta si sa zica: da se aude, vino miercuri cum am stabilit. De retinut ca tot ei, de data asta mecanicii de pe Splai, mi-au zis acelasi lucru si anume ca nu se aude distributia in urma cu 3 saptamani. Acum na, nu garanteaza nimeni pentru ca poate sa pice si fara sa se auda. In concluzie tind sa ii dau dreptate lui FANATIC, daca masina are istoric si e intretinuta calumea poti sa nu ai probleme pana spre 200.000km.
    1 point
  24. O bucsa un filtru se mai amana , dar cand ai sunete/comportamente dubioase la turbina , motor , cutie de viteze si nu ai intervenit scurt cand ai mai fii putut rezolva ceva, ajungi sa schimbi tot ansamblul.
    1 point
  25. Win spune de ceva timp ca are zgomot specific si o tot amana...sunt de aceasi parere...exista zgomot nu mai stai pe ganduri. Nu exista, apa, paie si bataie. Daca ai norocul sa se rupa fara zgomot...
    1 point
  26. Deci acum teoretic o faci mai bine decat cum a fost ea facuta de fabrica ?
    1 point
  27. Eu nu inteleg care este problema ta !!! Daca te deranjeaza asa urat , vezi ca ai un buton cu X si toate durerile o sa dispara.
    1 point
  28. Trebie sa mearga cineva la Bimmer care si-a schimbat distributia de cateva zile sau cine are motoru brici (fara nici in sunet specific de distributie) si sa le zica sa se uite putin la motor si sa vada daca trebuie schimbata distributia. Sunt curios daca sunt atat de nesimtiti in cat sa zica ca e pe duca si trebuie schimbata. :laugh:
    1 point
  29. Ce am descris mai sus ti se pare a fi o masina 'cheala' ? am specificat ca ceea ce ma intereseaza: '' piele, navigatia cea mare, jante 18', bi-xenon, lumini zi, senzori parcare fata-spate, climatronic'' scaunele sincer le-am uitat in descriere dar nu sunt chitit doar pe cele sport sau comfort. Sincer as lua un f10 'chel' sub 100k si 2015 Acesta imi place foarte mult ! doar ca are 228k reali in bord. Pareri ?? https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gm2YR.html
    1 point
  30. Intre timp am schimbat un bec xenon pe partea dreapta,OSRAM de intensitate 4100K. Bate un pic spre halogen, insa se apropie de original. Mai multe detalii vor urma dupa ce voi umbla un pic noaptea cu masina si ma voi decide daca voi lasa asa sau voi schimba becurile. A fost un chin din cauza spatiulului restrans, iar capacul de protectie impotriva prafului era pus de catre un "inteligent" de dinainte pus intr-o pozitie gresita. Urmeaza discuri frana+placute frana FATA Brembo, voi posta dupa schimbare si imi voi zice impresiile. Salutari! https://ibb.co/btthyQ https://ibb.co/iRj0k5 https://ibb.co/gJVjCk
    1 point
  31. eu nu as baga dura-lube ca nu stii ce orificii astupa pe acolo..... am un prieten care avea si are o dacie din 97 ... de cand a luat'o a bagat duralube.. va zic sincer consuma deosebit de putin comparativ cu alte dacii, merge motorul impecabil ( pana i-a pus gaz :blink: ) ... si sincer va zic motorul ala a fost chinuit in draci.... ca el conduce cam ca un nebun.... ma rog acum si'a luat citroen c4 ... dar in asta a zis ca nu baga.. cu toate ca era maniac cu duralube lui ..
    1 point
  32. LOL si tu in stilul asta de condus cat vrei sa consume? =)) verifica la pompa eroarea BC-ului. are si el de asemenea o eroare.. o alta eroare este la pompa care mai mult ca sigur ca iti arata mai multi litrii pe display decat pui tu in rezervor.. asa ca nu poti stii sigur 100% consumul. pe de alta parte in regim de mers afara "cat poate" nu iti va iesi niciodata media de consum apropiata de cea a constructorului.. daca vrei sa scoti o medie asemanatoare trebuie sa mergi cat mai cursiv, fara demaraje in forta, fara franari inutile, etc.. si atunci o sa scoti.. oricum daca vroiai bmw care sa consume ca un logan dci iti spun sincer ca nu exista.. :blink:
    1 point
  33. Si eu stiu foarte sigur ca, consumul combinat este media dintre C90, C120 si Curban. Consumul de pe BC, la prietena mea, ar trebui sa se apropie de cel declarat deoarece conditiile sunt aproximativ aceleasi. Ea pleaca de la Constanta la Bucuresti, se invarte 2 sapt prin Buc (ca. 150 km) apoi pleaca inapoi la Constanta, se invarte acolo ca. 50 km in 2 zile apoi se reia ciclul. Deci, ar fi destul de combinat. Am mai facut o experienta: ieri, cand am plecat din Bucuresti am resetat consumul si, pana la Constanta, cu ca. 130-140 km/h mers a iesit 7,0 l/100 km ceea ce nu se apropie iarasi de consumul extra-urban declarat (nici macar de cel mixt). Ceea ce uitasem sa precizez inainte era faptul ca viteza din oras era una cat de cat normala (cat sa fugi in oras???) dar in afara ii cam da cat se poate, adica pe autostrada ajungea destul de des la 220 km/h (dupa cei 5000 km de rodaj, bineinteles).
    -1 points
  34. Se pare ca asta este consumul. S-a stabilizat si la ea la 8,9. Mie mi se parea destul de mult deoarece, cel putin 65% din rulaj era in afara localitatilor, si din astia cam 60% pe autostrada. Dar am realizat si eu ca este foarte justificat consumul pentru vitezele cu care circula. De fapt acum mi se pare ca, consuma destul de putin. am rugat-o odata sa mearga mai incet (ca. 150-160 km/h pe autostrada) si a scos 7,2 de la Bucuresti la Constanta.
    -1 points
  35. 116i - vechime 1 luna... 500km Urban: 10.5/% Extraurban: 150km/h 180km/h 7.5% consuma mai mult ca 320dA.... si performantele ... :blink:
    -1 points
  36. eu am citit ceva despre dura lube sr3 este o molecula derivata din carbon rezistenta unui otel o da imbunatatirea cu carbon am vazut si niste filmulete interesante la o prezentare cu produse de la dura lube am pus intr-o masina si vreau sa spun ca a mers mai rotund si a scazut si consumul cu jumatate de litru (dacia nova pe injectie) acum eu stiu nu cred ca ar putea face rau la motor sau in fine. mai am 12000 pana schimb uleiul am timp de gandire
    -1 points
  37. Baieti nu uitati ''daca iti cumperi avion nu te uiti cat consuma'' asta este parerea mea sa ai si putere si sa si consume ''putin''atuncia cumparativa matiz.
    -1 points
  38. Pt cei care au 1-er benzina, in manualul de utilizare este specificat faptul ca nivelul consumului este dat in conditiile in care se alimenteaza benzina cu co98......motiv pt care am inceput sa alimentez de la OMV - benzina carera 100.....alta masina mai baieti!!!...putere cat incape si consumul....chiar cel din specificatiile masinii ...ca sa vezi...nu mint cei de la BMW AG :blink:
    -1 points
  39. Pt. 116i, Mai mult suburban, 8.1 / 100 km destul de ok, parerea mea... oricum ii dau nu urca mai mult de 8.5, pe autobanda 8.5 in oras la fel... 525d al meu mai mult in oras ia 9.5, tinand cont ca au fost cam la acelasi pret prefer 525 ca rupe :blink:
    -1 points
  40. Niciun producator nu minte cand declara consumurile caci si-ar pune in pericol reputatia. Doar ca difera mult conditiile in care masoara ei fata de traficul real. Eu am repetat experienta de consum minim: Constanta-Bucuresti: 5,6 L/100 km (120d).
    -1 points
  41. buna,,imi spuneti si mie cam cat ar trebui sa consume a mea ,,am un bmw 520i din 86 motor de 2000 benzina,,am schimbat si debitmetru de aier si tot imi manica cam 17,,18 in oras,,am schimbat si filtru de aier,,am duso si la specialisti imi regleaza ceva si imi zice ca gata o sa manice mai putin,,dar tot nimic ,,sincer nu mai stiu ce sa ii mai fac,,dar eu cred ca este cam mult sa manice asa de mult in oras,,la drum lung imi ia 10,,spunetimi si mie dacaa stie cineva sau daca a avut asa bmw cam cat ar fi normalul sa manace ,,si oare din ce cauza imi maica atita daca nu este asta normalul??? :blink:
    -1 points
  42. https://m.mobile.de/auto/search.html?c=Limousine&cn=DE&dam=0&fr=2012:2014&md=17&mk=3500&ml=:200000&p=15000:17000&s=Car&vc=Car&fe!=EXPORT La 13500 euro gasesti si cu km multi. Dar daca ai 3000 in plus merita sa iei pana in 200k km
    -1 points
  43. Ioi ... la bani astia iti iei avion. Cauta pe mobile sau pe autoscout24 ... Uita-te si la 525 cu motor de 2000 are 218 cai. ... la dotari ce sa zic ... toate au mai multe decat e nevoie. Daca iei din tara ... la 17500 are, SIGUR, PESTE 350000 KM. Asa ca fi atent ce iei.
    -1 points
  44. de ce iti iei f10 daca ti-l iei chel? care este smecheria? mai bine iti iei e60 cum trebuie decat sa iei un gunoi . f10 fara cel putin aceste 3 dotari scaune comfort , suspensie adaptiva si sistem audio bun e fix gunoi.
    -1 points
  45. Si eu gandeam asa.. Pana cand, am facut o comparatie putere/litru, si am vazut cum stau lucrurile. Sa faci sa ai peste 100CP/1litru, si sa ai si fiabilitate, totusi, e ceva! Am 2.0/N47D20, remapat la aprox 220CP, iar sa investesti vreo 600EUR piese si vreo 250EUR manopera o data la 150k km nu mi se pare un capat de tara. Sincer, 2.0d de BMW este mai performant decat multe din motoarele pe care le vedem zi de zi pe strada.
    -1 points
  46. Ovi, nu compara loganele (cu l mic) de 1.4 injectie, gatuite, cu un motord diesel cu turbo-compresie, capabil sa dezvolte mai mult de 100cai putere / litru. Vrei sa nu ai probleme si la Bmw, cred ca poti sa faci o remapare sa iti dea putere de logan, si aia e De acord ca Bmw nu este renumit pt fiabilitate, in special "F"-urile. Si eu, la randul meu, am avut timp de 10 ani doar Toyote. Destul de multe, si la niciuna n-am avut probleme majore. Dar cum ma simt in BMW, nu m-am simtit in nicio japoneza (si mi-au trecut si Mazda si Honda prin mana). Asa ca, o distributie si un ulei de cutie de viteze automata, care toate insumate costa 1000EUR, o data la 100-150k, chiar nu sunt un capat de tara pt comfortul si sportivitatea masinii. Dar posibil sa vorbesc in van. Daca ai vrut sa intelegi ceva din ce am spus, bine, daca nu, ramane fiecare la parerea lui.
    -1 points
  47. Eu as sugera lui WIN60 sa deschida un topic separat cu/pentru sugestii si comentarii (ale altora ca noi..) fata de patania/evenimentul tragic cu distributia refacuta/constatari. Eu m-as ruga sa nu fie arborele cotit afectat, blocul motor... suportii arborelui, fisuri.. intinderi.. Pistoane, chiulasa sau supape astea le-as considera lucruri/treburi relativ ieftin de inlocuit .. facand parte din partea "soft" care ar fi de "preferat" sa cedeze in acele momente ruperi interne... sunt niste forte impresionante care apar in motorul diesel cand lantul/distributia se rupe. E mai tragic la motorina decat la benzina.. (Cine desface acel motor ar trebui sa se priceapa bine la motoare sa isi dea seama ce trebuie schimbat, ca poti sa schimbi destule (dar nu suficiente sa functioneze ca inainte..) dar sa nu intelegi cum motorul a fost afectat in primele momente cele decisive..)
    -1 points
  48. @cerga, daca distributia si gramatica ar fi surori...s-ar rupe amandoua la tine ) Primul post si deja tragi concluzii...ai reusit ce nu reusim toti de aici in cateva sute de pagini.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.