Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/06/17 in all areas
-
4 points
-
A scrie corect e un minim de pretentie din respect pentru tine si ceilalti, nu o virtute. Dar poate ai emotii cand te exprimi public. Nu te stresa, esti in grafic.3 points
-
@cerga, daca distributia si gramatica ar fi surori...s-ar rupe amandoua la tine ) Primul post si deja tragi concluzii...ai reusit ce nu reusim toti de aici in cateva sute de pagini.3 points
-
2 points
-
Hai sa-ti spun ce-am patit odata, exact aceiasi poveste. Vibratie volan la 80km/h si tragea dreapta. Am fost la vulcanizare, echilibrat, presiune facauta, apoi am mers si-am facut unghi de fuga. Nu stiu daca am mers 20 de km si apoi a inceput sa traga iar dreapta, capete de bara schimbate, acelasi problema. Ma bucuram acum ca nu mai vibreaza volanul. Cand intr-o zi am urcat-o cu un prieten pe rampa si ne uitam la busonul de la radiator ca aveam niste prelingeri pe acolo, in fine, si cum ne uitam noi pe acolo, mi-a sarit privirea inspre bara de torsiune, cea de sub motor, care vad ca nu mai are cotul ala care se prinde pe oala de la lonjeron, oala aia fiind mancata de rugina, suruburile de prindere s-au mancat si au cedat. Am mers la un prieten si mi-a sudat in argon un alt cot acolo ca sa-mi tina bara de torsiune, am mers si-am facut din nou unghi de fuga, surprinza, masina nu mai trage dreapta. Asa ca poti verifica bara aia de torsiune sa vezi daca coturile alea nu sunt desurubate sau alte probleme.2 points
-
O persoana tipicara nu ar fi mers cu masina defecta un an de zile, nu crezi?2 points
-
De acord, o eroare de genul "vanos jammed" poate fi si de la un solenoid! Un solenoid pentru motorul n52b25 este in jur de 300-400 ron si se schimba foarte usor.1 point
-
Mic update, am ales sa infoliez grilele in negru dupa ce am stat pe ganduri daca merita 250 lei grile cumparate de noi pe negru sau sa le vopsesc pe cele originale. Vedem cum va rezista folia in timp, sper sa fie cea mai buna solutie. Au fost aplicate si folii pe faruri pt. protectie. Spor tuturor!1 point
-
jantele sunt pe 19.. si simt orice groapa pe fata balonu este de 35 pe spate de 30 e jale in bucuresti cu gropile1 point
-
1 point
-
https://m.mobile.de/auto/search.html?c=Limousine&cn=DE&dam=0&fr=2012:2014&md=17&mk=3500&ml=:200000&p=15000:17000&s=Car&vc=Car&fe!=EXPORT La 13500 euro gasesti si cu km multi. Dar daca ai 3000 in plus merita sa iei pana in 200k km1 point
-
daca la 150.000 km incep sa sara lanturile si fuliile, e clar ce fiabilitate are BMW in zilele noastre. Cand aveam Renault, nici nu stiam ce dracu e ala lant distributie sau fulie, acum mergi cu piesele in portbagaj, nu se stie unde te lasa masina germana "premium"1 point
-
Ideea e ca toata lumea cand isi cumpara bmw se asteapta la minuni. Ei bine nu e asa. bmw e o masina premium. i-ti trebuie un venit peste medie sa intretii chiar si un second din 2005. Caii putere peste celelalte masini nu sunt degeaba. Sunt dati de o tehnologie un pic mai avansata. Iar asta costa bani. ... si bmw se strica. problema e depinde de buget. o sa vadeti multe , multe , multe bmw la shrot. Dc ... pentru ca multi nu au bani sa le repare. Bmw tine minim 30 ani sau 1M km. Daca e intretinuta corespunzator. Recent mi-am cumparat un 520. Are 450 mii km. Mere ca aproape nou. Putere , confort, etc ... dar asta costa. Sa nu va asteptati sa cumparati un second perfect. Eu am bagat in el 1200 sa nu mai vad erori in bord si mai u rmeraza sa mai bag 1000 sa mearga cum vreau eu. Una peste alta ... bmw merita orice leu ... atata vreme cat leul ala il dai la cine trebuie. PS. Experienta cum Automibile Bavaria ... scurgeri de ulei dreapta motor. .... nota de plata 7200 ron ... normal , nu le dau ... merg la mecanicul meu vechi. ... rasete , se uita la motor , se uita la lista de defectiuni ... alt diagnostic ... masina nu are erori. Ce fac? Nimic. Astept sa pice de tot. Masina merge cu 210 pe autostrada cu exceptia ca imi mananca 1 L ulei la mia de km. ...lol ... daca vrea sa pape ii dau sa pape. Ideea e ca ... nu avem mecanici sa stie bmw , nici macar in reprezentante. Sent from my MotoG3 using Tapatalk1 point
-
Senzorul nu se deconecteaza, nu se scoate mufa scoasa, se scoate doar furtunul de gaze care intra in senzor, daca are momente cand nu citeste bine valorile, asta este singura modalitate prin care se poate verifica daca este senzorul de vina. Regenerarea se poate face fara probleme exact cum am scris si mai sus, neaparat ca ceilalti doi senzori de pe filtrul de particule sa fie ok (senzor de temperatura + celalat senzor de presiune). Eu am inlocuit egr degeaba din cauza acestui senzor, imi aparea "engine fault, reduced power" si aveam eroare pe egr si eroare 4933, am verificat egr si era blocat in momentul cand aparea "engine fault, reduced power", dupa ce l-am inlocuit cu unul nou, original facea la fel. Eroarea 4933 aparea fara nicio logica, imediat la pornire, dupa cateva minute de la pornire, in mers, si statea cateva minute dupa care se stingea. Am desfacut si galeria de admisie dar era foarte curata, deci singura problema mai ramanea backpressure senzor. I-am scos furtunul de gaze in unul din momentele in care nu avea eroare si am mers aproximativ 2000 de km fara problme si fara nicio eroare (cu furtunul conectat aparea eroarea la o medie de aproximativ 50-60 de km, sau la 5-6 porniri). Filtrul de particule a fost verificat din 500 in 500 de km si si-a facut regenerarile normal.1 point
-
As pleca oriunde cu masina,o simt ca este foarte legata,mai ales afara unde chiar sunt autostrazi nu ca la noi.Daca este sa se strice se strica si una stock nu doar ca este modificata...De cand am inceput modificarile la motorul de 3.0d nu am avut nici o problema de tip mecanic,sa imi bubuie vre-un furtun,sa imi bubuie turbina sau motor,sa fiarba apa sau orice alta piesa. Conteaza si la cine faci unele modificari,probabil ai auzit de cazuri ca dupa un soft a bubuit turbina sau etc,clar softul ala nu era de la CompleteChip.1 point
-
Automata clar. Eu am un F20 luat la 139.000 km automat acum 9 luni si acum am 155.000 cu ea am mers cel mai mult prin Bucuresti si cate o iesire pe luna pe autostradan si nu am probleme cu ea ,sunt foarte multumit.Acum pareri am tot auzit cu schimbul de ulei la cutie ,unii spun ca nu se schimba niciodata (cica daca vrei sa-l schimbi o data o sa-l schimbi la 70.000-100.000 constant)alti ca se schimba la ...km.Mie la BMW Cobalcescu de pe Splai cand i-am facut revizia mi-au zis ca nu se schimba uleiul la cutia mea,ca asa spune producatorul.Acum ce sa zic fac ca ei pana apare altceva...doamne fereste:)))1 point
-
Automata...desi pana acum 6 luni eram impotriva lor. Sincer e mult mai usor cu automata, mai ales daca circuli mult in oras.1 point
-
1 point
-
in starea care ma aflu eu acum(am o problema la piciorul stang-ligamente genunchi),votez clar pe automata,am si a doua masina cu cutie manuala(o conduce nevasta-mea)1 point
-
180 de lei e mult pentru o diagnoza profesionala la X5? La gandirea asta se preta mai bine un Duster.1 point
-
Automata, clar! E mult mai utila prin oras⢠sâ˘i mult mai interesantĂŁ pe serpentine, de exemplu (ieri am venit de la munte ŸËÂ) Eu am 310.000km cu cutia automata Multitronic/CVT (ce e drept, e Audi, nu BMW). S-a stricat odatĂŁ calculatorul la fostul proprietar (la aprox 200.000km), in rest nu a fĂŁcut probleme. Reparatia nu a fost exagerat de scumpĂŁ, din câte tâşin minte aprox 500 Euro. Eu i-am schimbat odatĂŁ uleiul si mĂŁ pregĂŁtesc pentru al doilea schimb. Data trecutĂŁ am prins ceva oferta si a fost sub 600 lei la reprezentanta, deci nu e un capĂŁt de tarĂŁ. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Cele mai des intalnite probleme la e60 525d sunt cele de la galeria de admisie (pot sa existe scurgeri de ulei; nu o sa gasesti pata de ulei jos, dar vei vedea pete de ulei in zona galeriei de admisie, sau in unele cazuri vei gasi ulei pana in partea de jos a motorului). Crepaturi la galeria de evacuare (miros de gaze in habitaclu in stationare, in special la pornirea motorului). O galerie de evacuare fisurata poate duce la defectarea partii electronice de la turbina, fiind posibil sa "sufle" gaze fierbinti pe acel modul. Am schimbat de doua ori turbina pana am descoperit problema. Verifica bine km masinii deoarece este recomandat ca filtrul de particule sa se schimbe la 200.000 km si e destul de scump. Un filtru de particule infundat iti va aduce doar probleme. In general caseta de directie e destul de sensibila la e60. Ar fi bine sa ii acorzi putina atentie. Sa fii atent la i-drive sa nu existe intreruperi audio sau video si sa raspunda rapid la comenzi. Cutia de viteze are un soc mic la franare puternica de la viteza mai mare pana la oprire. Nu ar trebui sa iti faci griji. Majoritatea fac asa. In rest cutia trebuie sa schimbe lin, fara socuri. Cam atat imi vine acum in minte. In general e o masina buna si sunt multumit de ea.1 point
-
Nu ma supar dar nu inteleg de ce faceti atata caz pe o greseala gramaticala eu sunt sofer nu profesor de limba romana iar in ce a ce ma priveste nu am tras nicio concluzie referitor la distributie am impartasit o parere peluata de la alti detinatori si specialisti in motoare N47 de pe alte forumuri. Referitor la slaba exprimare logica nu intelg cum trebuia sa compun fraza s-au textul sa ma fac inteles va multumesc0 points
-
Cerga, nu te supara dar Alex_wly a sesizat o slaba exprimare logica si chiar contrar a ceea ce se stie! Intelegi? In primul rand ca eu consider ca atunci cand incerci sa te exprimi pe un forum intr-o discutie TREBUIE sa faci cele mai mari eforturi sa te exprimi BINE in scris ca sa fii BINE inteles si sa fii cat mai precis/exact (si daca se poate cat se poate de tehnic daca problema e tehnica..) Nu uita faptul ca exista functia/butonul de reeditare a POSTARII TALE accesibil pentru jumatate de ora din momentul postarii, in care poti aduce/face toate corectarile necesare pentru a fi BINE inteles. In al doilea rand anul 2010 nu a fost chiar deloc un an cand inginerii de la BMW au reusit ceva mai bun cu N47 pentru ca efectele proaste (s-au auzit) si in 2012. Unii apreciaza ca abia dupa 2012 si aproape sigur dupa 2014 le-a iesit motorul cu pricina ca lumea. Dar si eu pot gresi.. Fii sigur ca sunt altii care ma pot corecta. Asa ca nu te supara. Incearca sa te exprimi cat mai logic si corect ca sa (daca vrei sa) fii inteles0 points
-
Detin un 320d f31 fabricatie 2014 are 217000 km toate serviciurile facute la timp service BMW in germania cu piese oem. Pana acum nu am sesizat nici eu nici mecanicii de la bmw niciun zgomot specific uzurii lantului de la distributie ce ace ma face sa cred ce spun unii detinatori de bmw ca la modelele fabricate dupa 2010 iginerii de la bmw au reconditionat distributia de la motoarele N47 Oricum parerile sunt impartite am intrebat un mecanic de la service bmw din austria despre distributie mi-a zis ca la n47 dupa 2010 distributia ar trebuii schimbata dupa 300000 km dar nu obligatoriu si numai cand se aud zgomote specifice uzurii distributiei am spus parerile sunt impartite0 points
-
Al draq injiner cum se strica toate cutiile la 100 mii km...BMW nu produce cutiile ar trebui sa intrebi producatorul ZF. De fapt cutiile alea care se strica au 300 mii km reali cu uleiul neschimbat , pe care BMW il clasifica fiind lifetime.-1 points
-
Na, am sperat sa fie doar bujiile pentru ca n-ar fi atat de costisitaore precum un injector sau altceva ) Am s-o duc la BMW sa ii faca o diagnoza desi cer cam mult aici la Oradea, 180 de lei.-1 points
-
318d 2009 N47 268.000km Cumparata in 2012 cu 157.000km Distributie schimbata la 205.000km , la 210.000km DPF off si soft.-1 points
-
-1 points
-
El ĂŽntr-un an aproximativ din luna Noiembrie și pana acum a fĂŁcut cu mașina fix 2400 km el mai are o mașina cu care merge jn oraș aceast o folosea strict pt concediu și drumuri mai lungi din acest motiv a-și dori sa iau mașina de la el singura nesiguranța este legatĂŁ de acest Vanos nu știu exact cu ce se " mĂŁnâncĂŁ" și cât de costisitoare pote fi aceasta Operațiune-1 points
-
Te inteleg, insa am zis dinainte sa cumpar masina ca daca va pica DPF (din cauza ca anulez admisia) la ea, il voi anula si voi mari putin softul. Cam asta ar fi singura problema din anularea clapetelor si "unii" au reclamat niste suturi in mers constant la N47 dupa anulare, insa am un caz clar pe forum, o masina identica de 50.000 km cu clapetele anulate deoarece avea joc tija foarte mare, fara probleme.-1 points
-
Aoleo, nu mai putem sa ne cacam fara scaune comfort, suspensie adaptiva si logic7. Si cauciucuri va cumparati second hand. )) Mafiotilor..-1 points
-
Din pacate masina iese la vanzare in vederea achizitiei unui 535. Pentru cine este interesat voi face un post in vanzari.-1 points
-
BMW 320d 163cp Bixenon, faza lunga automata,m-paket interior, bluetooth, navigatie mare, mp3, scaune sport, leduri manere, carlig electric, folie spate si luneta 3M, detector radar bara fata, suspensie sport,senzori ploaie si lumini, senzori parcare, jante 18'' M originale cu anvelope Pirelli fata si Dunlop spate aproape noi plus alte optiuni care se vad in poze. Link autovit pentru poze: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GmEdV.html Telefon: 0732771300 PRET: 7500 EURO-1 points
-
placuta masina....am avut acelasi model, acelasi swap, aceeasi culoare, acelasi profesionalism la modificari, mai putine dotari. se poate vedea prin postarile mele de la vanzare de anii trecuti....dar nu asta conteaza. nu am zis astea sa ma laud ci sa ti spun ce am constatat: multa retinere, chiar si printre multi colegi de pe forum, multa confuzie, multa nestiinta dar repede se sare cu rautati, cativa care stiu, care inteleg, si care nu vor intelege de ce ai vrea sa vinzi masina dupa cata munca, timp, bani, ai sau s-au investit in swap. concluzie: se va vinde la un pustan care vrea sa-i dea cox, dar sa plateasca taxe relativ mici. (cazul meu) iti urez multa bafta la vanzare, nervi tari si spor la urmatoarea(presupun ca urmeaza ceva frumos vazand "drumul" tau)!-1 points
-
E foarte frumoasa masina :goodjob: ! S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Vezi ca la E90 la km aia fulia face figuri, nu la toate. Verific-o sa vezi cum e. Suspensia ta e sport si implicit foarte rigida, ai grija cum mergi cu ea :frantics: Multi km fara probleme!-1 points
-
XMI ce ai ti-e foame? Sau ai deficit de materie cenusie? Cel putin eu n-am facut imprumut la banca ca sa-mi iau masina, cum probabil ai facut tu sau florin1967. Si daca erai curios, da am schimbat masini nu la 4 luni ci chiar si la 2 luni, din varii motive. Si ca sa fii si mai linistit, cu ce ma ocup eu e tare departe de samsaria la care faci referire. Si pana la urma daca sunt samsar in timpul liber care ar fi problema? Ai ceva sa-mi spui, te invit sa o faci personal fata in fata.-1 points
-
Multi, destul de multi, prea multi pentru ce se asteapta de la o masina cu sigla BMW, pentru ca, ce fac oamenii cand se lovesc de o problema atat de costisitoare? Spun si la altii cu atat mai mult cu, cat ai access la internet si un forum unde nu te costa nimic sa te inregistrezi si sa iti spui pasul/necazul. Si aici nu ma refer la forumul acesta ci si la alte forumuri.. prea putini se plang aici pantru ca romanul in general e mai prevazator pentru ca e trecut prin destule.. si poate nu pica la el lantul dar e stresat si e de inteles! Probabil cei mai multi au facut reviziile la timp dupa cum au stabilit cei care au facut programul de revizie nu dupa cum s-ar fi putut informa/autoeduca... pentru ca vrem sa traim intr-o societate in care fiecare e responsabil, inclusiv BMW pentru ceea ce spun oficial. Problema exista si pentru ca BMW cu muulti ani in urma te pupa si in "proverbial" cand ti se strica masina, o luau, o reparau si isi cereau si scuze pentru ce ti s-a intamplat in masina proiectata de ei! Nu si in zilele noastre. ...De cate ori ai intrat intr-o reprezentanta BMW nu ai avut uusoorul sentiment de stanjeneala, dat de cei de acolo (serviciu clienti) care se asteapta sa stii cat mai exact ce vrei ca sa iti satisfaca placerea (pe banii tai munciti din greu..) dar pe/pentru o calitate care NU MAI DUREAZA!? Intelegi de ce devine argument pentru o masina care (mai) are inca pretentia ca e de lux? (nu mai zic.. cati stiu ca daca cumperi anumite componente care se intampla sa nu se potriveasca la modelul tau nu le mai poti returna; ma intreb cati stiu acest lucru? Sau ca vezi Doamne politica companiei ii obliga pe cei de la piese de schimb sa nu iti spuna part number-ul... probabil ca sa nu cauti sa cumperi din surse aftermarket care sunt interesati sa puna part number-ul pentru a face vanzare.. Slava Domnului ca exista realeom-ul!)-1 points
-
-1 points
-
Tin sa te contrazic. Nu trebuie sa fi profesor de limba romana ca sa scrii corect romaneste. Nu contest ca oricui ii mai poate scapa "din greseala" cate ceva, cu diferenta ca toate aceste scapari sa nu devina repetitive ca altfel nu se mai aplica regula. Ti-am mai zis si dincolo ca tu intelegi doar ce vrei sa "auzi". Ai uitat sa mentionezi totusi si de acel cuvant, TEORETIC, atunci cand am spus ca TOATE N47-urile au probleme cu distributia. Iti sugerez sa mergi din nou pe threadul cu N47, sa citesti iar cu atentie acel post si dupa sa incetezi sa tot macani aiurea.-1 points
-
Proprietar, masina este foarte bine intretinuta, in acte este m52 2.0 6 cilindri, acelasi motor la suprafata. Swap-ul este facut ca de fabrica, fara improvizatii. ITP valabil pana in 2019. Motor m54b30 231 cai, in jur de 95.000 KM reali pe el. Ca dotari/upgrades masina are: Angel eyes + bixenon lupe 3" Interior recaro sport Pilot automat Volan M3 Clima automata ASC+T Geamuri electrice fata + spate (butterfly). Bancheta spate rabatabila Senzori ploaie Volanta masa simpla + ambreiaj kevlar facut la Hexer Engineering Diferential LSD raport 3.15 Serpisori M3 Suspensie M-tech Evacuare dubla Kit complet M3: bara fata, bara spate si praguri Frane Zimmerman fata 325mm perforate si 320mm spate ventilate Cauciucuri noi Toyo Proxes CF2 Jante BBS RC 304(7 KG janta) Revizie efectuata recent cu ulei Liqui Moly 5w40. A fost intretinuta exemplar, nu are rugina si toate piesele care sunt considerate o slabiciune la e46 m54 au fost schimbate de curand (radiator, vas expansiune, pompa apa, termostat). Este masina mea de zi cu zi asa ca nu ma grabesc sa o dau, nu o folosesc la liniute sau alte nebunii! Se poate vedea topicul de prezentare aici cu tot ce s-a schimbat pana in prezent. Pret: 4999 euro. http://i.imgur.com/icsmrxd.jpg http://i.imgur.com/2oHAiio.jpg http://i.imgur.com/KLgJkYD.jpg http://i.imgur.com/zXylFfU.jpg http://i.imgur.com/0Qs0ZEw.jpg http://i.imgur.com/4NVW49q.jpg http://i.imgur.com/flqE2F7.jpg Voi reveni cu poze.-1 points
-
Buna ziua, sunt interesat de achizionarea unui bmw 320, an 2013-2014. Km max: 125.000, diesel, cutie automata. Buget 16-17k euro. Credeti ca pot gasi ceva bun la acesti bani sau sa mai astept putin sa pot plusa inca 1-2k? sa incerc pe piata din ro sau germania?-1 points
-
Salutare! Stiu ca am mai creat un topic acum 2 ani de zile cand am luat un alt seria 1 pt sotie (deja acum este cam fosta), eu am un vw golf 7 si vreau un seria 3/seria 1 pt ca mi-a placut ft mult cum se comporta si nu, nu plang dupa ea. Ei i-am luat atunci cat a fost bugetul la 12000euro, eu acum il am mai mare, teoretic daca as vinde si masina mea. Creez insa topicul mai mult ca sa ma faceti atent si poate ma mai puteti ajuta, daca m-as hotari asupra unei masini cu o verificare amanuntita, poate aveti vreo relatie in reprezentanta. IDeea este ca am gasit un 120D din 2013, km cica reali la 62000, automata, semi-piele (imi place mai mult asa) iar pretul este undeva pe la 14k, mi se pare cam mic si nu mai cred in tot ce zboara ca se si mananca (poate pentru unii). Nu ma astept sa nu mai bag niciun leu, imi asum, dar trec printr-o perioada mai dificila si vreau sa mai fac mici schimbari in viata, in bine si sa ma si bucur. Nu prea ma omor dupa o masina mare, vreau ceva micut si cochet. Stiu ca seria 1 e mai de femeie, dar poate fi si de barbat, mai ales pt oras.... Ideea este ca motorul asta e cel de 184 cp si as vrea sa stiu in mare la ce sa ma astept de la el : - consum (ma astept in oras un 8-9% si ext 6-7 %) - daca are 2 turbine sau 1 turbina (nu vreau sa am probleme ulterioare si sa decartez o mica avere) - exista probleme cu distributia si la acest motor? in continuare in 2013 ?? da, masina nu mai este noua, dar daca ar fi km reali (si nu 200k) teoretic ma gandesc ca nu ar trebui sa umblu la distributia pe lant... Asta pe scurt, altfel sa ma atentionati in mare dupa ce bube sa ma uit. Daca nu va fi masina aceasta, ma reorientez, nu este capat de tara, oricum, vad ca este un moment bun sa iei o masina bunicica caci nu prea se vand, la fel cum nici pt golful meu nu suna nimeni (desi eu am istoric service, 35000km , fara interventii, etc.) Multumesc tuturor pentru orice raspuns!-1 points
-
Detin un 320d f31 fabricatie 2014 are 217000 km toate serviciurile facute la timp service BMW in germania cu piese oem pana acum nu am sesizat nici eu nici mecanicii de la bmw niciun zgomot specific uzurii lantului de la distributie ce ace ma face sa cred ce spun uni detinatori de bmw ca la modelele fabricate dupa 2010 iginerii de la bmw au reconditionat distributia de la motoarele N47-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00