Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/07/17 in all areas
-
WTF....cat s-a scris aici.. In fine. ideea e ca eu vreau masina tipla, nu ma bucur ca am reparat-o cu piese din dezmembrari si vopsit cu spary-ul. Asa am procedat cu toate cele aprox 30 de masini avute. Florine de ce te aprinzi asa ca WIN nu te-a jignit cu nimic sau te simti cu musca pe caciula? Tu m-ai jignit pe mine pe topicul lui WIN cand m-ai facut samsar care stau la bloc. Uite acum am ocazia sa-ti spun ca nu stau la bloc, chiar am doua case cu etaj si un apartament la bloc. Deci oarecum ai avut dreptate, daca vreau pot sa stau si la bloc. Daca tot esti patron de firma de taxi reau sa stii ca sunt foarte multi oameni care isi aleg taxiurile cand au nevoie, spre ex eu nu ma urc intr-o masina care atarna totul pe ea si are toate nuantele de galben pe ea. E vb de siguranta ta, regandeste felul in care faci acest biz.3 points
-
3 points
-
F30 este berlina, f31 este break. Iar anuntul este al unui samsar ordinar care vinde 318 sub denumirea 320, cul se prea poarta la samsari. Sent from my iPhone using this shit Tapatalk3 points
-
Dar sunt de acord cu tine in ce spui in privinta distributiei, nu inseamna ca ai dreptate si pe partea cu asigurarile, nu cred niciodata ca lantul se rupe din cauza schimbului de 30.000 km sau cel putin nu de acolo neaparat. Masina asta si la fostul proprietar si la mine a avut schimburi de ulei la 10.000-15.000 km. Acum ne bagam in altceva, este o proiectoare foarte proasta, din simplul fapt, cand am vazut grosimea lantului si mai e un fapt, cel mai important lucru! BMW NU A SELECTAT O PERIOADA IN CARE SA SPUNA OFICIAL CA TREBUIE SCHIMBAT LANTUL, KM-PERIOADA-ORICE. Cea mai mare "greseala"este ca au spus ca nu se schimba! Si iarasi nu inseamna ca daca mi sa rupt mie lantul ai avut dreptate in orice privinta. Cat despre asigurari, vorbesti prostii nu pentru ca nu stii neaparat ci pentru ca vrei profit maxim cu calitate 0 si recomanzi asta pe forum si mi se pare o jignire foarte mare! Daca Mircea spunea ca vrea doar sa ia cat mai multi bani de pe asigurare din treaba asta si tu spuneai tot ce ai spus aici, te aprobam si atat, insa din ce am vazut, omul este un pasionat la fel ca noi toti de pe forum. Nu te-am jignit cu nimic, nu te mai da victima te rog! Ce am spus ca faci, aia faci! Nu stiu de ce comentezi aiurea.. Da stiu informatia da pretioasa, cum ti-am spus lucrez intr-un service unde s-au desfacut multe motoare cu distributie rupta (nu bmw). Cum am spus, ma astept sa pun motorul si sa bata sau ceva si sa cumpar altul de la dezmembrari...sper doar sa fi scapat avand in vedere pagubele de la suprafata. Dar mersi oricum de informatia pretioasa nespusa!1 point
-
In primul rand eu iti spun, ce se ofera tuturor care cer regie proprie, primesc o suma de rahat care majoritatea o accepta sa o repare la o baraca si sa ramana cu bani insa daca ai repara masina conform standardelor tehnologice nu ai repara nici jumate cu banii primiti. Pentru cine vrea sa se certe, sa refuze suma initiala si sa faca reclamatii la ASF i rog sa o faca daca au timp/rabdare si alta masina sa se foloseasca. Am avut client din luna ianuarie la City Insurance care vroia sa-i inlocuiasca usile asiguratorul care le daduse doar la reparat. Acum o luna i-am reparat masina de atunci, l-am ajutat cu nota tehnica, proces verbal, etc, omul a facut cerere catre City unde a primit numar de inregistrare, s-a trimis catre Bucuresti, dupa a facut cerere catre ASF, unde in sfarsit inspectorul i-a modificat cererea de reconstatare din reparatie in inlocuire. E clar...mi-ai spus tot cand ai zis de "taxi". Ce lege vrei sa-ti spun domnul meu? Cand asiguratorul iti cere piesele vechi distruse sau cu recuperare? Am si unii mai "intelepti"ca tine care imi cer piesele lor inapoi, le spun in felul urmator, "daca asiguratorul nu-mi cere la finalul reparatiei piesele cu recuperare sau cu distrugere, la plata dosarului (inchiderea lui) le puteti lua fara probleme", eu le arunc, nu am ce sa fac cu ele, bune, noi, le arunc! Fac reparatii pe asigurare, rolul meu este sa produc implicit sa ajut clientul, ca sa intelegi! Voi cu "taxiurile"de abia asteptati un accident de orice fel ca sa castigati niste bani...cum am spus, reparatii cu ultimele piese din dezmembrari si revopsiri cu pensula pe sistemul "lasa ca merge si asa", de aia 90% din taxiuri au 10 culori diferite si pica in linie toate. Sa vad cum primesti tu de la orice asigurator pretul de piesa noua OE! Ti-am zis, doar si doar allianz tiriac iti da asa ceva. Nu mai facem off topic, mi-am dat seama de ceva timp de ce fel de om esti, pentru cine vrea sa ciuguleasca sa faca cum spui tu, pentru cine face masina pentru el sa se duca la service sa o repare. Inca o data, tu ca si proprietar, daca te duci la orice service sa-ti repari masina, trebuie sa stii ca acel service are o conventie cu asiguratorul respectiv, iar 99% din conventii i fac pe asiguratori cand vor ei sa ceara anumite piese sau toate la inlocuit/distrus. P.S Nu au nici-o treaba minusurile mele cu nimic (de la tine fiind) , eu iti explic cum se procedeaza, nu incerca sa schimbi subiectul, esti total pe langa, esti genul de client care vine cu gura mare, dar habar n-are.1 point
-
Fostul meu GT a ajuns la proprietarul cu numarul 4 ... Anuntul este plin de basme ... https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-5gt-ID7GmKyy.html#b41c8f736c " Pachet ///M Interior&Exterior " " Volan M in 3 spițe de pe Bmw X6M 2016 " " Full led faruri&stopuri " ( mai nou farurile bi-xenon sunt FULL LED ) " Jante noi 21' cu cauciucuri dot 2016 runflat " ( reconditionate de mine in 2014 - anvelopele sunt Continental SportContact5 DOT 2014 - non runflat ) " Distronic plus cu funcție de frânare-accelerare " ( pauza lipsa gaura ) " Singurul proprietar in carte " ( aha ) " Lumini ambientale in 5 culori " " Front Assist "1 point
-
Tin sa te contrazic. Nu trebuie sa fi profesor de limba romana ca sa scrii corect romaneste. Nu contest ca oricui ii mai poate scapa "din greseala" cate ceva, cu diferenta ca toate aceste scapari sa nu devina repetitive ca altfel nu se mai aplica regula. Ti-am mai zis si dincolo ca tu intelegi doar ce vrei sa "auzi". Ai uitat sa mentionezi totusi si de acel cuvant, TEORETIC, atunci cand am spus ca TOATE N47-urile au probleme cu distributia. Iti sugerez sa mergi din nou pe threadul cu N47, sa citesti iar cu atentie acel post si dupa sa incetezi sa tot macani aiurea.1 point
-
Detin un 320d f31 fabricatie 2014 are 217000 km toate serviciurile facute la timp service BMW in germania cu piese oem pana acum nu am sesizat nici eu nici mecanicii de la bmw niciun zgomot specific uzurii lantului de la distributie ce ace ma face sa cred ce spun uni detinatori de bmw ca la modelele fabricate dupa 2010 iginerii de la bmw au reconditionat distributia de la motoarele N471 point
-
Ăn cele 266 de pagini (peste 5300 de postĂŁri), cate persoane au spus concret ca li s a rupt distribuția? Iar dintre aceștia, câți au mașini cu revizii fĂŁcute la timp și cu km verificați? Nu spun ca problema nu existĂŁ, clar exista, dar cei mai mulți dintre noi am auzit de la vreun prieten al unui prieten sau de la vreun mecanic. Și stam și discutam sute de pagini, apoi brusc asta devine un argument.1 point
-
1 point
-
Nu exista X1 1,8 sau X1 2,0 omule !!!!! Exista X1 18D sau X1 20D, ambele motorizari avand 2.0L (L NU D)!!!!!! Citeste povestea de mai sus ... eu din ca vad a intales respectivul unde a fost confuzia si intradevar, el vinde X1 18D (18 nu 1,8; D nu L) de 2.0L (L nu D) Cum spuneam ... roaga sa se stearga postarea si fa alta. Pentru unii virgula nu e asa importanta in viata de zi cu zi si ajung sa incurce ciorbele P.S: Ce "idioti" si astia de la BMW ... nu puteau sa aleaga 18R sau 20R in loc de D ) P.S2: R este un exemplu prost ) dupa aia veneau persoane care credeau ca vinzi jante, nu masina1 point
-
Eu zic sa il rogi frumos pe X X L sa iti stearga topic-ul asta ca deja s-a aberat prea mult si fa unul ca la carte. Scrie frumos ce model este (18D), motorizarea (2.0L, nu D), km, pretul, seria masinii, poze, totul frumos in continutul postarii, nu in titlu, si o sa o dai Poti sa intrii si pe un site gen http://bmwvin.com de unde iei lista cu toate optiunile. Spor1 point
-
1 point
-
Cred ca ai luat masina gresita, la cate povestesti aici si doar in 2 saptamani...mergi la mecanic si electrician prieceput..sa nu te coste mai mult incercand sa o faci tu. P.s. de obicei o masina ieftina ajunge sa coste mai mult ca una scumpa1 point
-
iar bujiile. pentru a o mia oara bujiile sunt de vina. Motorul odata pornit trebuie sa porneasca la sfert cu si fara bujii. la minus 5 grade trebuie sa porneasca la sfert cu si fara ele chiar daca este motorul rece. Numai zic de oprit.... la tine cel mai probabil este o problema din injectie (injectoare, pompa inalta, senzor rampa, supapa pompa inalta). Eu am releu ars de ani de zile si ce crezi? imi porneste la orice temperatura1 point
-
Era logic ca nu esti taximetrist, ci ai firma de taxi, la ce crezi ca ma refeream cand am spus ca va stiu pe voi astia cu taxiurile? Ma refeream la patroni, doar nu se bucura soferii cand fac accident, se bucura patronii ca mai prind si ei ceva ca le merge prost, normal ca ai luat bani, cum sa le repari cum trebuie? Cat mai ieftin si repede si restul 80% din bani profit direct! Stiu de ordonanta, cum s-a aprobat in guvern am primit mail. Era si inainte...dar cum am spus se vede ca stii doar sa iei bani! Si inainte iti reparai conform legii masina unde vroiai chiar daca service-ul nu are contract cu societatea de asigurari. Nu mai spune tampenii pe aici, asiguratorul nici astazi nu e obligat sa-ti de-a tie banii de pe devizul cu care te duci tu. Daca vrei sa stii o treaba sigura, te duci, iti repari masina cu banii tai, iar asiguratorul e obligat sa-ti accepte plata facturii sa te despagubeasca! Nu mai vorbi prostii, daca cunosti si tu cativa oameni de la cateva service-uri care iti fac devize audatex contra-cost sau pe gratis si cunosti si inspectorii de la asigurari (cotizezi si tu cu o cafea ceva), nu inseamna ca ce faci tu e normal. Nu mai vorbim ca pe elementele unde a fost chit...in special taxiuri si etc, nu se mai pune problema de inlocuit ci doar de reparat... Din totdeauna puteai sa-ti repari masina la orice service doreai chiar daca service-ul nu avea contract cu firma de asigurari, insa si ei trebuiau sa accepte acest lucru, la noi avem un avocat foarte bun si faceam reparatii de la orice asigurator, cine nu platea, direct in judecata! NUMAI CA IN IAN 2017 S-A SCRIS CLAR FARA OCOLISURI ACEST LUCRU SPRE BINELE CLIENTULUI, inclusiv ca poti fara probleme sa bagi facturi de pe masini de inchiriat. In fine facem off -topic, esti pe langa, stii ceva , dar nu stii corect! Tu stii doar ca trebuie sa iei bani si atat, insa daca ai veni la mine cu gura asta mare, te-as invita sa iesi pe usa, nu mai ca tu nu vii la reprezentanta sa repari masini, tu te duci la baraci deoarece ce ai tu nu sunt masini, ci epave! Si la mine vin taxiuri doar in garantie si noi...cele vechi sunt reparate exact cum procedezi tu, 20% reparatie din deviz si 80% profit cash. Mircea, e important sa stii ca fara probleme cei de la service poti sa-ti ia bara de M, daca ti-o acorda la inlocuit pe a ta asiguratorul (normal asa trebuie, daca e sparta, crapata,gaurita...stii si tu asta:) ) Nu te-am jignit cu nimic, conduci o firma de taxi si va place sa luati bani de pe asiguratori, nu am o problema cu asta, dar cand repari masinile varza ca sa scoti bani si recomanzi la fel la ceilalti atunci da am o problema cu tine, suntem pe un forum de pasionati de masini BMW, nu de "carpe"de masini. Lumea nu stie la ce te referi tu cand spui sa se faca prin regie proprie si sa mai ramai si cu bani, eu stiu clar la ce te referi. Nu e vorba de diferenta, e vorba de tiganie...iei bara noua originala o vopsesti la service cum trebuie si nu te doare capul, tu vrei profit, omul vrea sa-si faca masina cum trebuie. Normal ca tie iti convine sa cauti piese la dezmembrari si ce nu se repara "lasa ca merge si asa. Ce snobism? E vorba de masina ta, nu de una care doar iti produce bani si poate sa mearga oricum, chiar si in 2 trepte de viteza! PUNCTUL TAU DE VEDERE ESTE SA IEI BANI DE LA ASIGURATORI PRIN REGIE PROPRIE SI SA O REPARI REPEDE SI IEFTIN IMPLICIT PROST!PROCEDURA TA ESTE NUMITA "VECHEA ROMANIE", ROMANUL!" Edit:acum mi-am dat seamna cu cine ma contrazic, tu de fapt doar ai luat bani de la asiguratori, nu ai lucrat in domeniu...nu stiu de ce imi bat capul cand nu am cu cine! Ba da stiu! Pentru altii nu pentru tine!0 points
-
Florin...te-ai mai contrazis cu mine pe treaba asta, nu stiu de ce vorbesti daca nu stii...Daca stii cum arata un accept de plata sau un acord de intrare in reparatie de la uniqa/omniasig/generali/groupama/allianz tiriac/euroins....si etc, atunci stii ca se poate pe "o piesa"din constatare sa se inlocuiasca cu recuperare, adica trebuie sa o pastrezi, nu sa o arunci sau sa o dai la client. Poate sa-ti ceara ce vrea el, sunt piesele asiguratorului atata timp cat tie iti inlocuieste bara. Te-ai mai contrazis cu mine, ti-am spus, asta fac 9 ore/zi ... Si iarasi cu regia proprie...ti-am mai spus, daca tu vrei sa castigi bani de pe urma fiecarui accident, sa-ti iei o bara de la dezmembrari si sa o vopsesti cu 150 lei intr-o bara si sa te bucuri ca ai castigat 2000 lei sau cat castigi e treaba ta, altii vor sa-si repare masina cum trebuie! Regia proprie in primul rand e jecmaneala pe fata de la orice asigurator, intotdeauna asiguratorul iti va da cel mult 50% din cat face reparatia la un service de pe un deviz audatex, allianz tiriac poate iti da in regie proprie exact cat este devizul audatex. Desigur tu te-ai multumit si cu 50% dintr-un 3500 lei sa o cumperi si vopsesti cu 700 lei si sa-ti mai ramana 900...in fine. Cu samsareli din astea cu "mai bine o cereai in regie si mai ramaneai cu bani ar fi mai ok pe alte site-uri, nu aici, fara suparare P.S Sa vezi ce frumos cand iti cere tie ca service pentru accept de plata pe langa altele sa fotografiezi piesele vechi langa masina distruse si te pui cu barosul pe bara/capota/usa/orice.0 points
-
Spatele fuge oriunde la accelerare in viraje, fie iarna la accelerare in viraj pe zapada, fie vara la accelerare pe asfalt lucios, cum e in unele parcari subterane. Viteza constanta, fara acceleratie sau piciorul ridicat complet de pe pedala rezolva in mare parte problema instabilitatii spatelui, inclusiv iarna.0 points
-
Piese oem si ce mai ai nevoie du-te la reprezentanta E cel mai indicat Schimb ulei cutie si distributie mergi la targoviste la knet-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Iti multumesc pentru modificare,dar nu era cazul, cu 2.0d faceam referire la capacitatea cilindrica. Este de 1995 asa cum se vede. In consecinta te rog sa modifici si sa lasi capacitiatea cilindrica la 2.0d asa cum am scris eu!-1 points
-
nici nu e samsar ! la o simpla cautare cu sfantu'google dupa numarul de telefon... http://www.manadoua.ro/?ad_listing=anunt-angajam-personal-program-flexibil https://business.farcebook.com/search/106314962738289/places-in/184888278217935/places/intersect http://www.clubmercedes.ro/m-am-indragostit-de-seria-e-si-caut-un-e220-t26403.html https://www.farcebook.com/AutoSibiu/posts/1784314138452327 https://www.farcebook.com/permalink.php?id=1648066185410457&story_fbid=1661131510770591 bafta, chiar iti trebuie... mai ales pe un forum dedicat bmw !!!-1 points
-
mama ce de soferi de raliu care merg tot timpu la limita stabilitatii si fara xDrive nu ar mai putea conduce ) Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Nene...si scuza-ma ca schimb tonul, dar tu intelegi din orice ti-ar zice toti de pe aici, doar lucrurile care vrei sa le auzi. Eu zic sa nu te mai stresezi cu ascultatul motorului pt ca N47 este un motor beton, are distributia pe lant, prin urmare e lifetime. Vrei statistici, dar tu nu te-ai interesat mai deloc despre acest motor. Ma surprinde ca nu stii nici macar despre recall-ul BMW vis-a-vis de distributia N47-lui, darmite discutat cu mecanici, consultat si alte forumuri de afara, etc Chiar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi la finalul acestui thread cu 266 de pagini?!?! Chiar crezi ca majoritatea celor ce-am scris aici, suntem nebuni? N-avem ce face si incercam sa generam o problema artificiala cu distributia N47-ului!-1 points
-
Am o ĂŽntrebare referitoare la noul model, dupĂŁ E90, dacĂŁ nu mĂŁ ĂŽnĂâ˘el a fost botezat f30 sau f31. Am gĂŁsit pe autovit modelul acesta, pare a fi un preĂâş decent. MeritĂŁ mai mult un upgrade la acest tip, problemele cu distribuĂâşia au fost revizuite ? Ce belele au? Oscilez ĂŽntre E90 Ăâ˘i acest model. BMW Seria 3 320 https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gmzqy.html Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
Nu ajuta cu nimic raspunusul tau ).. Ce ai scris tu e logic .. .. am intrebat ca de unde sa incep verificarile!?!!-1 points
-
Prietene, am spus ca vand masina personala...bla...bla ? Am spus ca vand o masina cumparata din Belgia. Cand iti cumperi piese de la magazin, cei de acolo cum se numesc? Si ei cumpara pentru revanzare! Nu vand piesele personale! Cand platesti mancarea la magazin, celor de acolo cum le spui? Si ei au cumparat produsele pentru revanzare ! Nici nu ma astept sa vand masina asta aici ! Dar daca am posibilitatea sa o postez, de ce nu?-1 points
-
Bara originala e scumpa a masinii, poti lejer sa optezi pentru o bara M Paket pentru ca le iese si celor de la service mai bine, daca devizul iese 4.000 lei cu inlocuire de bara, tie iti ia o bara M cu revopsire cu tot cu 2000 Lei si restul e castigul lor. Daca ai noroc, bara veche pot sa ti-o lase daca nu o cere distrusa ala de la Euroins sau inapoi. Bafta!-1 points
-
-1 points
-
Daca tot te ocupi 9 are pe zi cum spui, arata-mi legea unde te obilga sa lasi bara la asigurator, asa ca ce discutam. Tu faci munca la asigurari asa cum te invata sefii, numai ca LEGEA spune altceva. Toti asiguratorii incearca sa induca pagubitii in eroare, prin inspectorii care fac constatarea, iar cand se ajunge la reclamatie la ASF,ANPC, etc. atunci asiguratorul o da la intors. Tu lucrezi 9 ore pe zi, iar eu lucrez cu asigurarile din 2004, masini in taximetrie si crede-ma stiu toate tertipurile asiguratorilor, care vor sa plateasca cat mai putin. Iar daca tu imi spui mie ca sunt samsareli ca vreau sa repar in regie proprie si sa raman cu bani, asa pot spune si eu despre tine ca esti un angajat de la o asigurare, unde incerci sa convingi pagubitul sa faca ceva in detrimentul sau, asta asa ca sa nu spun mai urat. Astept sa-mi arati articolul de lege unde spune ca trebuie sa predai piesa la asigurator. Si inca ceva, nu cred ca lucrezi in asigurari, deoarece in regie proprie NU se da 50% cum spui tu, se da pretul de piesa OE noua, fara TVA, pretul care il da programul AUDATEX, unde toti lucreaza cu acest program, nu cum spui tu. Observ ca aici cand vrei sa inveti pe cineva sa nu fie inselat de saiguratori, primesti minus-uri, e tare treaba.-3 points
-
Corect, eu spun cum am procedat si a dat roade, nu are rost sa ma contrazic cu tine. M-am mai contrariat cu tine si altii, cand am afirmat ca lantul de la N47 nu se strica din cauza ca se face schimbul de ulei la 30.000 km., eu am spus si sustin ca este proiectare proasta la calitatea lantului, pinioanelor. Toti ati sarit cu gura pe mine ca nu stiu, ca vorbesc prostii, ca este o vina si din schimbul de ulei mai tarziu de 15.000 km, ei uite ca am cam avut dreptate, TU stii cel mai bine ce ai patit la tine, cu schimbul de ulei la 15.000 km. Oricum eu ti-as fi oferit o informatie pretioasa in privinta ce poti sa patesti la motor, sau mai bine zis la blocul motor, arbore si biela, cand se rupe distributia, dar tu sigur ca te-ai fi ofensat si ai fi spus ca nu stiu, asa ca.... Cu toate ca m-ai jignit destul, eu iti doresc succes in continuare cu repararea motorului.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00