Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/08/17 in all areas

  1. Eu chiar nu inteleg firmele astea, sunt chiar si restaurante care fac chestia asta, au simbolul visa afisat si iti spun cu seninatate ca nu merge POS-ul, eu le raspund la fel de senin ca nu am cash decat vreo 6 lei, daca ii vor pe aia bine, si revin cand merge POS-ul, sa imi faca o factura pe numele meu cu datele personale,cu diferenta de achitat, ei imi raspund la fel de senin ca poate merg pana la un bancomat ce se afla la 5 minute, eu la fel de senin le spun ca nu am chef, ca trebuiau sa ma informeze de la inceput ca nu merge POS-ul, in acelasi mod in care imi spun ca papanasii nu sunt disponibili, si pana la urma revine conxiunea la POS, sau cablul incepe sa faca contact; toate astea le spun foarte calm, fara nervi, fara suparare,ca nu stii ce ciobani mai activezi ca vezi Doamne, sunt client ce face figuri la factura; la cei mai grobieni, ce spun ca nu le merge casa, ca sa vezi, etc, ii intreb daca se supara ca sun la hotline ANAF , ca sa stim o treaba daca tot nu pot elibera bon fiscal. Nu neg ca mi se ureaza de bine, sunt numit sarantoc, fitos, etc, si imi calculez sa am vreo 0 minute la dispozitie pentru parlamentari, ca mai vin cateodata patronii sa vada cine e ala de face figuri,sau ala de le vrea raul si nu e solidar cu toata lumea care se descurca, dar chiar am o satisfactie sa le stric ziua. Pai schimbi o distributie , si la vanzare cum dovedesti asta? Scuze de off-topic, poti sterge postarea daca iti stric topicul.
    6 points
  2. Lucrez la Dacia ca si consilier, am multe beneficii...fara manopera, fara adaos la piese. Dupa ce ca este o suma foarte mare, ar fi fost dubla daca doar ma duceam intr-un service normal, nu bmw.Toate piesele au fost verificate si comandate de mine, eu am scos toate codurile si le-am verificat, conform ETK si bmwfans.info codul culbutorilor s-a schimbat in 2015, codul vechi pe OE nu se mai fabrica, iar codul inlocuitor e diferit, la fel si axele cu came, cele cu 14.6 mm cum am eu nu se mai fabrica, ci de 8 mm! Oricine ar fi comandat, chiar si reprezentanta BMW , ar fi gresit piesele daca nu s-ar mai fi confruntat cu aceasta problema deja. Ca sa comand pe codul vechi piesele a trebuit sa iau culbutorii pe producator (INA). Pe cei OE tot INA scrie. Nu am mai comandat 16 culbutori, i-am luat doar pe cei 2 care s-au rupt si au ramas cei 16 tacheti noi, culbutorii OE s-au dat retur. Astazi dupa munca ar trebui sa ne apucam de motor si sper sa mearga totul cum trebuie. Ma mai ajuta unii colegi de pe forum, multumesc frumos!
    4 points
  3. Salutare forum! In sfarsit a sosit vremea sa imi prezint si eu masina, am vrut sa o pun putin la punct estetic inainte de deschiderea acestui topic. Inainte de toate, am 20 de ani si sunt pasionat de automobile, in special de marca BMW( despre care am reusit sa studiez destul de mult si sa ajung sa am suficiente cunostiinte acumulate). Inca de mic copil a inceput aceasta pasiune, mostenita de la tatal meu, prima masina in care am fost vreodata fiind un minunat E34 530i, detinut de el. Apoi a urmat tot un E34 525TDS si un E39 540i, iar pe urma masina despre care deschid topic, E60 535D achizitionata si configurata de noua in 2006, iar de un an predata mie. Masina a circulat pana in prezent 445.000 de km, fara probleme si sustin ca inca merge foarte bine. Totusi, e de mentionat ca la 380.000 a fost inlocuit motorul cu unul nou, din cauza ca era putin zgomotos, vibrant si mereu trebuia completat cu un litru de ulei pana la revizie. Acest lucru a fost facut de siguranta si din dorinta de a pastra masina in continuare, urmand ca sa imi fie cedata o masina fara probleme, cu tot istoricul cunoscut de noi. Am sa atasez mai jos o lista cu cateva din dotarile masinii, cateva poze si un timeline. Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/beige 3 - LCBA Interior Trim Finish. Titanium Dark Options 205 Automatic Transmission 226 Sports Suspension Settings 302 Alarm System 320 Model Designation, Deletion 403 Glas Roof, Electric 430 Interior And Exterior Mirror Package 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-dip 441 Smokers Package 442 Cupholder 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 465 Through-load System Durchladesystem 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 496 Seat Heating For Rear Seats 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 536 Auxiliary Heating 541 Active Cruise Control 590 Lt/aly Wheels/star Sp. 123 W Runflat 6AA Bmw Teleservices 601 Tv Function 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 612 Bmw Assist 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 710 M Leather Steering Wheel 761 Individual Sun Protection Glazing 9AA External Skin Protection 936 Request Bmw Mobile Phone On Delivery 964 Request Navi Dvd On Delivery Masina in starea ei de fabrica 20732887_1629335440434378_867040098_n by Darius Muresan, on Flickr 20707578_1629335423767713_1529451123_n by Darius Muresan, on Flickr 20706513_1629335397101049_11398178_n by Darius Muresan, on Flickr Polish la faruri, starea lor fiind nasoala dupa 10 ani de drumuri in Romania 20706841_1629335400434382_2040080122_n by Darius Muresan, on Flickr 20668261_1629335413767714_303589039_n by Darius Muresan, on Flickr Masina mea si a iubitei mele, E60 LCI 520D 20706568_1629335447101044_195862462_n by Darius Muresan, on Flickr
    3 points
  4. vechea si noua generatie...de jante! http://thumbs.imagebam.com/ff/90/b8/c2b28e573864403.jpg
    3 points
  5. Incarcat freon si ulei compresor astazi:
    3 points
  6. Rezultatul fiind acesta si starea ei actuala Am sa fac niste poze si la interior cand va fi curat, iar legat de alte modificari aduse masinii, nu sunt decis in privinta urmatoarelor: - Daca merita sa pun tot faruri adaptive, dar de LCI. Trebuie sa schimb farul dreapta pentru ca e murdar in interior si e diferenta mare intre ascesta si cel pus pe stanga - Stopuri de LCI - Unui eleron( ducktail) de portbagaj, imi e frica sa nu mi se fure si sa trebuiasca vopsit portbagajul - CIC/ NBT, nu stiu daca am nevoie Pe de alta parte, urmeaza un detailing interior- exterior, polish plus ceruire( doar pentru diferentele intre paketul M si celalte elemente), retapitarea volanului si cautarea unui nou sezut la scaunul soferului, iar mai incolo o vopsire completa, masina avand cateva zgarieturi adanci si ciobituri aproape pe fiecare element. P.S. Imi cer scuze daca am incalcat vreo regula de tip "double post", nu ma lasa sa pun atat de multe poze in acelasi post.
    3 points
  7. Dupa Transalpina avea nevoie de tratament la Acero la spa.
    2 points
  8. "BMWCLUB.RO" este un forum pentru pasionati care accepta si anunturi in anumite conditii !!! - transparenta - corectitudine - seriozitate - etc... daca vrei samsareala posteaza pe siteuri specializate in vanzari auto unde nu o sa te intrebe nimeni nimic si anuntul tau va fi apreciat de necunoscatori. aici, trebuie sa raspunzi la tot felul de intrebari incomode. nu are rost sa te inflamezi, oricum majoritatea membrilor cam stiu cum si ce fel despre masini si de unde ar putea sa le cumpere. succes !
    2 points
  9. Și uite cum dupĂŁ un ĂŽnceput foarte pozitiv al lui WIN60, de a ĂŽmpĂŁrtĂŁși ĂŽntr-un mod pozitiv experiențele lui, se ajunge sa se polueze lamentabil ... pĂŁcat de dorința bunului samaritean, și nu cred ca din rea intenție, ĂŽnsĂŁ unii dintre membrii forumului, ajung sa aducĂŁ conținut ce nu are nici o legĂŁtura cu subiectul. Dragii mei colegi de forum, va propun sa ne ĂŽncadram cu discuțiile strict pe topic "Refacere motor N47". Gândiți-va ca se poate construi un knowledge base ce poate servi multora dintre cei ce navigheazĂŁ, cu real folos și informații pertinente ce pot ajuta, fĂŁrĂŁ a se sta sa se filtreze, dupĂŁ cum sunt pe alte topicurile, hai sa zicem un 10% informație folositoare (poate exagerez) ĂŽntr-un talmeș-balmeș de lucruri ĂŽncâlcite, ca la final sa fii mai debusolat decât ĂŽnainte de a lectura zecile de threaduri. Frecventez de multĂŁ vreme acest forum ĂŽnsĂŁ sunt ĂŽncĂŁ nemulțumit atât de calitatea contentului cât și de modul greoi in a gĂŁsi rapid informațiile de care ai nevoie. Consider ca rolul comunitĂŁții este de a aduce plus valoare prin postare de conținut relevant și la obiect ĂŽnsĂŁ nu observ sa se exercite rolul de moderare la un nivel mai activ. FĂŁrĂŁ doar și poate ca nici eu nu mi-am gĂŁsit locul potrivit unde sa ĂŽmi exprim opinia, ĂŽnsĂŁ simt de ceva vreme nevoia sa ĂŽmpĂŁrtĂŁșesc cu voi faptul ca trebuie fĂŁcut ceva ca nivelul calitativ al forumului sa capete direcția normala printr-o serie de mĂŁsuri evolutive si educative care sa aducĂŁ improvements.
    2 points
  10. Salutare tuturor! Sunt nou pe forum si as vrea sa va prezint masina mea: BMW 320Ci E46 Clubsport Estoril din 2004, motor M54B22, 2171cc, 125kw/170CP, transmisie manuala cu 5 trepte, exterior pachet M Tech II Clubsport, culoare Estoril Blau, jante BMW style 135M, interior M Clubsport cu piele neagra pe margini si alcantara perforata pe centrul scaunului. DEOCAMDATA toate elementele sunt stock, insa, pe viitor, ma gandesc si la tuning (mai ales tehnic) asa ca astept cu placere pareri, sugestii, reclamatii... http://thumbnails102.imagebam.com/28522/1254fe285216323.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/28522/3f2c57285214832.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28522/b84963285216013.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/28522/e8059e285214967.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/28522/561000285215048.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/28522/8e5f6f285216194.jpg http://www.flickr.com/photos/107266355@N04/10597445346/in/photostream/
    1 point
  11. Daca ne spui de unde esti, cineva o sa iti recomande un service. Poti sa ne spui si ce motor ai pe masina...
    1 point
  12. Vanzare ca vanzare ... dar garantia in caz de probleme? Iarasi un lucru care nu il intaleg la Service Scream (Tezparii) este de ce atunci cand faci revizia de ex, si iti noteaza in istoricul masinii, inregistrarea apare jos in loc sa apara in capul listei cum este normal ... ceva dubios pe acolo
    1 point
  13. in parametrii.. "asa tine el sus la acest model" :( (si alte basme vanatoresti).
    1 point
  14. Ai inteles gresit, NU fac taximetrie am masini in taximetrie, eu am luat de la toate societatile de asigurare, bani de piese noi si fara TVA. , Vrei sa-ti arat accept de plate de la UNIQA, la un E46 FL, ptr. inlocuit cu piese OE (bara, far si aripa } + capota la vopsit la plata in regie proprie de 10.100 lei, ca sa te convingi? Daca nu stiai a aparut o ordonanta noua in ian. 2017, unde spune ca, proprietarul de masina isi repara masina unde vrea, chiar daca services-ul NU are contract cu societatea de asigurare, se duce cu devizul estimativ de la services, iar asiguratorul ESTE OBLIGAT sa accepte plata devizului, in caz de regie proprie, accepa plata fara TVA, DAR DIN DEVIZ, te-ai prins? Si te rog frumos sa te controlezi ce vorbesti, ca eu nu ma trag de sireturi cu tine, de unde stii ce fel de om sunt, daca nu ma cunosti, asa ca te rog sa iti revizuesti comportamentul, nu dovedi altceva. Eu nu te-am jignit cu nimic. Vezi asta este snobismul la unii, sunt rupti in cur, dar vor piese noi, ce diferenta este la o bara noua si o bara originala si foarte buna din dezmembrari, crezi? Eu mi-am spus punctul meu de vedere si cum am procedat in problemele cu societatile de asigurare. Te rog sa nu mi te mai adresezi, atata timp cat jignesti si vorbesti urat , eu nu te-am jignit cu nimic.
    1 point
  15. Daca tot te ocupi 9 are pe zi cum spui, arata-mi legea unde te obilga sa lasi bara la asigurator, asa ca ce discutam. Tu faci munca la asigurari asa cum te invata sefii, numai ca LEGEA spune altceva. Toti asiguratorii incearca sa induca pagubitii in eroare, prin inspectorii care fac constatarea, iar cand se ajunge la reclamatie la ASF,ANPC, etc. atunci asiguratorul o da la intors. Tu lucrezi 9 ore pe zi, iar eu lucrez cu asigurarile din 2004, masini in taximetrie si crede-ma stiu toate tertipurile asiguratorilor, care vor sa plateasca cat mai putin. Iar daca tu imi spui mie ca sunt samsareli ca vreau sa repar in regie proprie si sa raman cu bani, asa pot spune si eu despre tine ca esti un angajat de la o asigurare, unde incerci sa convingi pagubitul sa faca ceva in detrimentul sau, asta asa ca sa nu spun mai urat. Astept sa-mi arati articolul de lege unde spune ca trebuie sa predai piesa la asigurator. Si inca ceva, nu cred ca lucrezi in asigurari, deoarece in regie proprie NU se da 50% cum spui tu, se da pretul de piesa OE noua, fara TVA, pretul care il da programul AUDATEX, unde toti lucreaza cu acest program, nu cum spui tu. Observ ca aici cand vrei sa inveti pe cineva sa nu fie inselat de saiguratori, primesti minus-uri, e tare treaba.
    1 point
  16. Incerc si eu sa fiu de ajutor, cumva. Pentru cei cu E90 318i, daca intereseaza. Am gasit pe un site auto. Daca sunt stiute, se poate sterge. BMW 3 (E90) 318i. Ulei de motor cu filtru 4,25 litru Specificare ulei de motor Varianta 1 BMW Longlife-04 Varianta 2 BMW Longlife-01 Varianta 3 BMW Longlife-01 FE Cutie de viteze manuala Cantitate de schimb 1,30 litru Cu reumplere 1,40 litru Specificatie ulei transmisie manuala 83 22 9 408 942 Transmisie automata Cu reumplare 9,00 litri Specificatie ulei transmisie automata 83 22 0 142 516 Umplere pe termen lung Diferential axa spate 0,80 litru Specificatie ulei punte spate cu LSD (diferential cu autoblocare) 83 22 9 407 870 fara LSD (diferential cu autoblocare) 83 22 9 407 768 Lichide de racire cu cutie de viteze automata 9,20 litru cu cutie de viteze mecanica 8,40 litru Specificare lichid de racire 81 22 9 407 454 Antigel original Lichide de frâna la schimbare 1,00 litru Specificare lichid de frâna DOT 4 Viscozitatea scazuta DOT 4 este de asemenea permisa cu DSC fara pompa de preĂŽncarcare DOT 4 + Agent de racire instalatie de climatizare 580 – 600 Grame Determinante sunt datele de pe placuta cu specificati tehnice din compartimentul motorului. Specificatie agent de racire R134 a Ulei instalatie de climatizare 140 – 160 cm³ Determinante sunt datele de pe placuta cu specificati tehnice ale compresorului instalatiei de climatizare. Specificatie ulei de racire 81 22 9 407 724 Ulei original Continut rezervor benzina - 63 litri
    1 point
  17. Multi, destul de multi, prea multi pentru ce se asteapta de la o masina cu sigla BMW, pentru ca, ce fac oamenii cand se lovesc de o problema atat de costisitoare? Spun si la altii cu atat mai mult cu, cat ai access la internet si un forum unde nu te costa nimic sa te inregistrezi si sa iti spui pasul/necazul. Si aici nu ma refer la forumul acesta ci si la alte forumuri.. prea putini se plang aici pantru ca romanul in general e mai prevazator pentru ca e trecut prin destule.. si poate nu pica la el lantul dar e stresat si e de inteles! Probabil cei mai multi au facut reviziile la timp dupa cum au stabilit cei care au facut programul de revizie nu dupa cum s-ar fi putut informa/autoeduca... pentru ca vrem sa traim intr-o societate in care fiecare e responsabil, inclusiv BMW pentru ceea ce spun oficial. Problema exista si pentru ca BMW cu muulti ani in urma te pupa si in "proverbial" cand ti se strica masina, o luau, o reparau si isi cereau si scuze pentru ce ti s-a intamplat in masina proiectata de ei! Nu si in zilele noastre. ...De cate ori ai intrat intr-o reprezentanta BMW nu ai avut uusoorul sentiment de stanjeneala, dat de cei de acolo (serviciu clienti) care se asteapta sa stii cat mai exact ce vrei ca sa iti satisfaca placerea (pe banii tai munciti din greu..) dar pe/pentru o calitate care NU MAI DUREAZA!? Intelegi de ce devine argument pentru o masina care (mai) are inca pretentia ca e de lux? (nu mai zic.. cati stiu ca daca cumperi anumite componente care se intampla sa nu se potriveasca la modelul tau nu le mai poti returna; ma intreb cati stiu acest lucru? Sau ca vezi Doamne politica companiei ii obliga pe cei de la piese de schimb sa nu iti spuna part number-ul... probabil ca sa nu cauti sa cumperi din surse aftermarket care sunt interesati sa puna part number-ul pentru a face vanzare.. Slava Domnului ca exista realeom-ul!)
    1 point
  18. Nene...si scuza-ma ca schimb tonul, dar tu intelegi din orice ti-ar zice toti de pe aici, doar lucrurile care vrei sa le auzi. Eu zic sa nu te mai stresezi cu ascultatul motorului pt ca N47 este un motor beton, are distributia pe lant, prin urmare e lifetime. Vrei statistici, dar tu nu te-ai interesat mai deloc despre acest motor. Ma surprinde ca nu stii nici macar despre recall-ul BMW vis-a-vis de distributia N47-lui, darmite discutat cu mecanici, consultat si alte forumuri de afara, etc Chiar nu inteleg ce vrei sa demonstrezi la finalul acestui thread cu 266 de pagini?!?! Chiar crezi ca majoritatea celor ce-am scris aici, suntem nebuni? N-avem ce face si incercam sa generam o problema artificiala cu distributia N47-ului!
    1 point
  19. Problemele au inceput sa apara prima data la modelele din seria E dotate cu N47 prin anul 2013 si prin 2015 a inceput sa faca recall. Asta inseamna ca doar masinile construite dupa 2014 nu mai au probleme cu distributia (s-au asa ar fii normal)... dar pentru seria E a fost prea tarziu sa mai poata faca ceva ca deja nu mai erau in productie. Prin urmare ,toata seria E cu N47 are aceasta problema. Sunt cazuri de peste 200.000km fara distributie schimbata, da ... dar nu intr-un numar asa mare incat sa zici ca nu este o problema cu motoarele astea. Cine vine si zice aici ca N47 nu are probleme cu distributia tin sa cred ca vrea sa se pacaleasca singur sau are un n47 care probabil a fost cumparat cu distributia schimbata si ii merge foarte bine , sau este cazul norocos (1-la 1000) care nu a avut probleme. Am vazut ca mai este unu altu care zice ca cine are masina dupa 2011-2012 nu mai are problema asta ... sunt povesti. BMW a schimbat distributia pe linia de productie la sfarsitu lu 2014. Piesele pentru kitul nou (rectificat) au codul din 2015.
    1 point
  20. Este un topic legat de problema distributiei la motorul N47. Vreti sa se vorbeasca de tipul de ulei sau discuri de frana ??? Nu de alta, dar vad ca este ceva normal pe forumul asta ca discutile de pe un topic sa nu aiba nici o legatura cu titlul topicului. De unde ai certitudinea ca nu au avut schimbata distributia macar o data, ai ceva dovezi ? Nu zic nu , sunt cateva motoare care cumva au ajuns si la numarul ala de Km cu distributia din fabrica , dar cred ca procentajul este undeva de 20-30% din totalul masinilor cu motoare N47. Daca nu at fii fost o problema asa serioasa si asa raspandita nu cred ca BMW at fii facut recall pentru distributie. Dar din moment ce au facut eu zic ca este o problema ce apare la peste 50% din motoarele cu pricina.
    1 point
  21. Boaska... nu stiu daca ai reusit sa vezi tot ce am scris pana acum de cand mi sa intamplat, chiulasa a fost dusa la craiova pentru siguranta 100%, ce au zis ei ca cica 3 supape indoite si avea joc in 8 ghiduri de la tacheti. Sunt cam sceptic insa, l-am intrebat pe cel de acolo sa-mi arate de curiozitate sa-mi explice cat de strambe au fost sa ma gandesc la restul motorului si nu stia cum sa plece mai repede, am scos o supapa si facea "uite e stramba" o tinea de nu vedeam nimic si tot la fel sa o bage inapoi...Domnul de acolo mai in varsta (sunt vreo 3-4 la receptie) era foarte scarbit de munca. Cand am fost sa iau chiulasa si sa las alta chiulasa de la munca de la o ambulanta, i-am zis sa astepte 2 minute sa-i fac rost de datele masinii (an, putere, motor, etc) , tot el mi le ceruse, a trecut un minut ca nu raspundeau baietii la severin si imi zice "domne daca stam 2 ore la telefon toata ziua", m-am abtinut sa nu-i zic ceva, ca mai lucram cu ei si in fine m-a ajutat si cineva din craiova sa ma rezolve mai repede... Nu mai zic ca m-au pus sa caut un service sa ma duc sa scot bujiile si un surub cu o patina ca ei nu au mecanica (bujiile erau schimbate de maxim 1 an) nu se punea problema ruperii. Nu stiu sa explice daca i intrebi ceva...daca te bagi in termeni tehnici cu ei ori se grabesc, ori nu au chef de vorba, per total m-au enervat toti de acolo si sper sa nu mai am de-a face cu ei. P.S As prefera sa nu mai facem off topic...certuri, contraziceri (decat daca sunt spre binele topicului). O sa ajute si pe altii mai departe la randul lor, "din pacate"!
    1 point
  22. 30 masini in 10 ani? O medie de o mașinĂŁ la 4 luni!!! Ori esti samsar de masini ori aberezi...iar dacĂŁ este prima variantĂŁ, nu inseamna ca ai avut 30 de masini ci doar ai vandut 30 de masini
    1 point
  23. Chiar ma gandeam sa vand E90-ul si sa-mi aduc un E60 520d cu N47 din Germania, renunt la idee, raman cu M47N2. Nasol ce ai patit vere...
    1 point
  24. da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?
    1 point
  25. Nu ma supar absolut deloc. Stau intr-un oras mediu,fara prea multe semafoare,nu prea exista termenul de (bara la bara aici),probabil ca de acea ti se pare absurd.. Te asigur ca asta e realitatea.Daca insisti fac o poza la bord si iti trimit. Seria 5 consuma 7.5 mediu . Motor de 2litri ,177 cp,cutie automata ,an 2008. Nu stiu daca ma incadrez in calculele tale,dar eu iti spun ce am avut pe bord. Te salut. Daca ai ras la 10.6 ce o sa faci la aceasta fisa tehnica: https://ro.autodata24.com/bmw/x5/x5-e70/30d-235-hp-dpf/details unde consumul dat de producator este: Consum - urban 10.2 Litre/100 km) Consum - extraurban 6.9 Litre/100 km) Consum - mixt 8.1 Litre/100 km) Eu zic sa razi in continuare,ca este sanatos. Te salut. Multumesc. Exact asa este. Cu siguranta intr-un oras mare cu mers bara la bara,sau cu circulatie greoaie consumul creste cel putin inca 2 litri ! O zi buna.
    1 point
  26. Cu cat e mai grea masina, cu atat se schimba mai des. Nu pricep de ce sa dai 1200 ron la reprezentanta cand cu max. 500-700 de ron le schimbi la orice service care nu are angajati babuini.
    1 point
  27. Pozele sunt superbe. Te pricepi.
    1 point
  28. VW Passat 2.0 BlueTDI din 2011, AdBlue am alimentat ultima oara 15,5 litri, rezervorul are capacitate de 17l daca nu ma insel. Consuma deci 15l (cand mai ai 2l te atentioneaza in bord ca mai poti parcurge 1500km parca) in aprox. 30.000 km, depinde insa de mai multi factori...Personal mi se pare o tampenie si doar ceva ce se poate strica in plus, insa asta e, altfel nu ai cum sa ajungi Euro 6 la diesel fara AdBlue...
    0 points
  29. O repara la service Dacia? Serios? Atunci nu e de mirare ĂŽncurcĂŁtura cu acei culbutori. Motoarele BMW sunt o enigmĂŁ pentru multi mecanici din reprezentantele BMW, dar pentru cei de la Dacia...nici nu vreau sa ma gandesc.
    0 points
  30. :goodjob: AM inteles foarte bine. Insinuezi ca vand gunoaie si ma faci prost. Nu am nevoie de bani, nu mi-a cumparat mama si tata masinile, nu mor de foame si nu sint cocalar. Piesele sunt BUNE, referitor la amortizoarele pentru spate, care mie nu imi bateau sau imi dansa spatele masinii - era foarte rigida, dar ca sa nu am discutii dupa aia: -200 lei arcurile H&R toate 4, -100 lei amorizoarele fata stanga/dreapta Sachs SuperTouring ambele. ...doar pentru forum. La pachet 250 lei. PS. Pentru doritori mai am un set de placute cu 2mm ramase pentru spate, un senzor de uzura foarte uzat, bielete directie fata si sa vad ce mai gasesc prin gunoi. Pret :
    0 points
  31. Inseamna ca e60-ul care l-ai avut inainte, consuma 7 in oras, daca x5-ul tau consuma cat spui. daca extern ai 9,in oras nu ai cum sa ai niciodata 10,6. E parerea mea personala, nu trebuie sa te superi. Nu de alta, dar cei cu motor de 2, o sa-si ia masimile la bataie, deoarece consuma mai mult ca a ta, in oras ma refer. Acum frustratii sa dea minusuri
    0 points
  32. Astazi am vazut pentru prima data un seria 8 si am zis "wow stai sa fac o poza:)) " , desigur masina nu este a mea , dar va rog sa postati poze cu aceste masini pe care le-ati vazut in Ro sau le detineti. :frantics: Acest topic "copios" l-am creat pentru a vedea parerile celor care au condus o asemenea bestie ,implicit va rog sa comentati(cei care au condus) parera despre masina .
    -1 points
  33. "boss", linisteste-te...eu mi-am cumparat masini numai din Germania si am platit pe ele mai mult decat se cerea in tara pe ceva similar si ca mine sunt sigur ca mai sunt multi.nu esti tu motul.
    -1 points
  34. hatchbag ai vrut? Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    -1 points
  35. Nu e pentru mine, ci pentru un incepator, e ok hatch, e mai mica, mai usor de parcat. Se conduce foarte ok, 1.6 d 116 cp, suspensie Koni Fsd, jante Team Dinamics (foarte usoare). Suspensia e foarte ok, mi se pare mai ferma ca la bmw... O sa primeasca o revizie + placute fata-spate si apoi la drum cu ea Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  36. Da mai prieteni, pentru ca suntem pe un forum Bmw si nu in autovit, ne pricepem majoritatea ca 18d inseamna 2000cm3, insa e tot 18d, nicidecum 20d. In plus, e 18d cu 136 de cai, nu 143. Masina o fi din Belgia, insa din cata matematica mai stiu si eu, 100 de kilowati = 136 de cai. Asa ca zic, inainte sa ma iei la misto, domnul vanzator, sa gandesti inainte sa tastezi. Bafta la vanzare!
    -1 points
  37. Prietene, daca scrii 1,8 se intelege motor de 1800cc. Acea virgula poate insemna mult uneori. Este X1 18d, cu motor de 2.0L de aceea am pus si cartea ca sa se vada exact acest detaliu.
    -1 points
  38. Sunteti prea speriati, eu am topicuri si la distributie cred cand spun ca mi se aude distributia, dar o mai aman deoarece nu am bani, nu a fost asa, bani erau pan la urma fara probleme, insa am tot vrut eu sa o aman, chiar imi pusesem in cap sa o mai aman pana in primavara lui 2018 sa o fac atunci...si totusi o suspectam de cel putin 1 an. Treaba este simpla, se aude distributia o schimbi si gata, mi se pare putin chiar si 5.500 lei la reprezentanta sa schimbi distributia , pretul asta fiind cu toate reperele, inclusiv al 3-lea lant si etc. Inca in lucru, daca mergeti pe ideea ca M47 merge la infinit...iarasi este o greseala. Treci de 200.000 km, daca stii ca tii masina si nu o vinzi, fa-i distributia si gata. In masina asta s-a investit foarte mult, de la jante si cauciucuri noi vara/iarna, mici modificari si etc, s-a investit in primul rand suflet si dupa bani, acum faceam un calcul, daca nu-mi luam masina asta in ianuarie 2016, aveam acum cel putin 17.000 euro pentru un F10, dar nu sunt genul sa ma oftic pentru chestia asta, deoarece imi place masina asta la nebunie si stiu prin ce am trecut doar ca sa o gasesc...pacat ca am avut ghinionul sa se duca distributia. Vreau sa aud ca porneste si se aude impecabil.
    -1 points
  39. :logik: @XMI, nu te supara dar nu ar fi mai bine poate sa vorbim despre problema si, si mai mult "on topic" nu despre topic (ca lipsesc unele, altele..; ca multora ne lipsesc multe, dar tie poate nu..)!? Iar daca nu ai nimic de adaugat poate e mai bine sa deschizi tu personal un topic cu un subiect care te intereseaza pe tine (poate nu tehnic, sau poate cat se poate de tehnic) si poate ii interseaza si pe altii.. Pe mine ma intereseaza acest topic si voi continua sa scriu aici si oriunde altundeva daca am ceva de spus si consider util de adaugat. Chiar nu inteleg de ce crezi ca trebuie sa iti expui parerea atat de virulent? (Aceasta este O INTREBARE RETORICA; nu astept replica ta. Replica nu mai primesti de la mine pe acest subiect.)
    -1 points
  40. DupĂŁ modul semianalfabet ĂŽn care a postat anunĂâşul m-am gândit cĂŁ ar putea fi un samsar, apoi am observat cĂŁ este 318 ĂŽn loc de 320. TotuĂâ˘i de câteva zile mĂŁ aflu ĂŽn aceastĂŁ dilemĂŁ, Ăâ˘i anume sĂŁ cumpĂŁr sau nu ori un E90, buget 8000/10000 euro sau un f30 bugetul de 12-14000 euro, asta ĂŽn cazul ĂŽn care gasesc ĂŽn preĂâşul acesta... Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  41. Nu exista asa ceva ca sa-ti ceara bara asiguratorul . De unde ai scos asta? Ai gresit, trebuia sa o faci in regie proprie si mai ramaneai cu bani, acum castiga ala se la services, unde ai dus masina.
    -1 points
  42. -1 points
  43. salut. scuze de delay insa sunt la Viena de cateva zile si am uitat de forum. Zgomotul de care zici provine mai mult ca sigur de la rulmentii spate. Cati km are masina? Mai exista si psoibilitatea pesimista sa fie diferentialul spate, insa ca sa stii sigur, masina trebuie ridicata pe elevator si rulat in D, pt o diagnoxa sigura. Cel mai probabil sunt. rulmentii dupa cum descrii. Costa vreo 1200 de lei cu tot cu manopera parca. Nu mai stiu exact insa nu sare de 1500 lei. Insa asta daca iti pAstreaza flansele la planetare. Trebuie o presa parca, altminteri costa si flansele inca pe atat. Era sa uit. Consum 7.5 Bucuresti Arad cu viteza medie de 90, 40 grade afara, clima non stop, Apoi Timisoara Viena, 140 pe pilot, cu vit medie 133, 6.3. Exceptional consum mi se pare. Motorina maxmotion de la omv.
    -1 points
  44. Am primit niĂâ˘te oferte ciudate. MaĂâ˘ini care or fi fost ĂŽngrijite dar aratĂŁ prost, sunt variante standard, nu au o trapĂŁ un pachet m sau mĂŁcar scaunele cu ĂŽncĂŁlzire. Pe bune ? 10.000 intr-o maĂâ˘inĂŁ 2006-2009 ? AĂ⢠da banii ĂŁĂâ˘tia doar dacĂŁ ar fi full. Consider cĂŁ le-a trecut anii. DacĂŁ se considerĂŁ preĂâşul de 10-11 mii mai bine fac un efort spre f30 Ăâ˘i mai pun câteva mii. Ce ĂŽmi este 11 ce ĂŽmi este 14?! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  45. Pai si nu ai vazut transparenta/corectitudine/seriozitate ? Bord/carte service/detalii ?! Postez unde vreau eu, nu trebuie sa-mi recomanzi tu ! Si raspund la ceea ce consider ca merita raspuns !
    -1 points
  46. Vand bara fata si bara spate de pe masina mea, acestea fiind locuite cu M5 pack. -Bara de fata este complet echipata cu proiectoare, grile, suportii de senzori sunt pe bara nu au fost dati jos, capacele de la spalatoarele faruri inclusiv. Bara este si vopsita pe casco cam acum 2 saptamani in reprezentanta Dacia-Renault pe codul de culoare BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) al seriei de caroserie C091511. Bara de spate la fel revopsita si ea, se vand absolut fara nici-o problema, sunt cele originale de pe masina, nu s-au dat jos suportii de proiector cum se obisnuieste atunci cand cumperi bara de m-pack si e posibil sa vina fara suporti sau sa nu stea bine suportii si sa fi nevoit sa-i iei pe cei de pe bara veche sa-i lipesti pe bara noua de M-pack. Nu au fost sparte, rupte,crapate. Bara fata 1390 lei. Bara spate 500 lei. O sa revin si cu poze!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.