Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/10/17 in all areas

  1. Salut. Asa cum scrie si in titlu, de o saptamana sunt fericitul posesor al unui F30 320d Xdrive. Masina a fost achizitionata de la AB Baneasa si are 17k Km. Mia are garantie de fabrica 1 an, 2 ani garantie Premium Selection ssi ma bate gandul sa mai iau si extinderea de la AB pentru motor si cutie. Zuka are pachetul M, navigatie Professional, Connected drive extins, faruri adaptive, ACC, jante 19, cutie ZF8 sport, plus alte chestii care nu stiu ce inseamna. Acum sunt in cautare jante OEM sh, pe 17, pentru iarna si de presuri din cauciuc OE. Am atasat niste poze.
    6 points
  2. Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos Ce ai tu e cruise control cu frânare ĂŽnsĂŁ doar la vale frâneazĂŁ singura atunci când frâna de motor nu face fata, in rest se comporta ca un CC normal. ACC are un radar in bara din fata cu care monitorizeazĂŁ viteza mașinii din fata și ori accelereazĂŁ (pana la o viteza prestabilita de șofer) urmĂŁrind vehiculul anterior, ori frâneazĂŁ tot funcție de mașina anterioarĂŁ chiar pana la oprire completa.
    2 points
  3. https://www.bmw-routes.com/uk/en/plan-routes/index.jsp
    2 points
  4. Am fost aseara la Dragos, in Bucuresti, locatie Pipera/Voluntari. A fost o "problema" pe dyno, initial mi-a spus ca prima turbina nu are suficienta presiune - nu era multumit de valoarea cuplului imediat peste 2000 rpm. Dupa a treia incercare de remapare, a hotarat sa puna testerul si sa vedem cum se comporta in mers. Presiunea a avut valori normale pe tester, dupa fiecare acceleratie de la 1.5k rpm, in treapta a treia. Dragos mi-a zis ca e posibil ca dyno-ul sa nu aiba suficienta inertie, desi la alte masini nu au aparut probleme. In mers, s-a comportat bine. Nu am cerut dezactivarea DPF-ului. Masina trage pana la 4-4.5k rpm, cuplul se resimte mult mai puternic din momentul in care intra a doua turbina. Trebuie sa recunosc ca nu am avut rabdarea necesara ca sa testez aseara, eram destul de obosit. Am reusit sa accelerez de cateva ori pana acasa (15-20 km), intr-un Bucuresti destul de aglomerat. Astept zilele/saptamanile viitoare, cand voi parasi si orasul, sa vad cum se comporta la drum lung. Revin atunci cu mai multe impresii, la prima vedere ma declar multumit. Atasez si o poza cu rezultatele, calitatea nu e prea grozava, a fost facuta rapid inainte de plecare. O sa ii cer lui Dragos PDF-ul in zilele ce vor urma, aseara era foarte prins cu treaba.
    2 points
  5. Frumoasa dar cum dam plus daca ne place?
    2 points
  6. din 89 si pana azi s-au tot facut gropi....de ce ar lua moooie doar firea? prin tara asta circuli? ar trebui sa ploua cu mooie peste tot...
    2 points
  7. placuta masina....am avut acelasi model, acelasi swap, aceeasi culoare, acelasi profesionalism la modificari, mai putine dotari. se poate vedea prin postarile mele de la vanzare de anii trecuti....dar nu asta conteaza. nu am zis astea sa ma laud ci sa ti spun ce am constatat: multa retinere, chiar si printre multi colegi de pe forum, multa confuzie, multa nestiinta dar repede se sare cu rautati, cativa care stiu, care inteleg, si care nu vor intelege de ce ai vrea sa vinzi masina dupa cata munca, timp, bani, ai sau s-au investit in swap. concluzie: se va vinde la un pustan care vrea sa-i dea cox, dar sa plateasca taxe relativ mici. (cazul meu) iti urez multa bafta la vanzare, nervi tari si spor la urmatoarea(presupun ca urmeaza ceva frumos vazand "drumul" tau)!
    2 points
  8. Proprietar, masina este foarte bine intretinuta, in acte este m52 2.0 6 cilindri, acelasi motor la suprafata. Swap-ul este facut ca de fabrica, fara improvizatii. ITP valabil pana in 2019. Motor m54b30 231 cai, in jur de 95.000 KM reali pe el. Ca dotari/upgrades masina are: Angel eyes + bixenon lupe 3" Interior recaro sport Pilot automat Volan M3 Clima automata ASC+T Geamuri electrice fata + spate (butterfly). Bancheta spate rabatabila Senzori ploaie Volanta masa simpla + ambreiaj kevlar facut la Hexer Engineering Diferential LSD raport 3.15 Serpisori M3 Suspensie M-tech Evacuare dubla Kit complet M3: bara fata, bara spate si praguri Frane Zimmerman fata 325mm perforate si 320mm spate ventilate Cauciucuri noi Toyo Proxes CF2 Jante BBS RC 304(7 KG janta) Revizie efectuata recent cu ulei Liqui Moly 5w40. A fost intretinuta exemplar, nu are rugina si toate piesele care sunt considerate o slabiciune la e46 m54 au fost schimbate de curand (radiator, vas expansiune, pompa apa, termostat). Este masina mea de zi cu zi asa ca nu ma grabesc sa o dau, nu o folosesc la liniute sau alte nebunii! Se poate vedea topicul de prezentare aici cu tot ce s-a schimbat pana in prezent. Pret: 4999 euro. http://i.imgur.com/icsmrxd.jpg http://i.imgur.com/2oHAiio.jpg http://i.imgur.com/KLgJkYD.jpg http://i.imgur.com/zXylFfU.jpg http://i.imgur.com/0Qs0ZEw.jpg http://i.imgur.com/4NVW49q.jpg http://i.imgur.com/flqE2F7.jpg Voi reveni cu poze.
    1 point
  9. Zuka are pachetul M, navigatie Professional, Connected drive extins, faruri adaptive,ACC, jante 19, cutie ZF8 sport, plus alte chestii care nu stiu ce inseamna. esti sigur ca are ACC? Parca nu se vede senzorul la bara fata si nici comenzile pe volan de ACC..cred ca e doar cruise control cu functie de franare, care e altceva.. in rest, e super, multi km fara probleme!
    1 point
  10. salut . Frumoasa tare masina ta . Sa o stapanesti sanatos. WR A4 le am eu pe F10 si sunt f multumit . Odata cu cu caucicurile am luat si jante de la Borbet modelul XR , sunt ok la pret si daca dau intr-o bordura nu-mi pare rau .
    1 point
  11. Schimbarea, adaptarea, modificarile si omologarea unui alt motor te vor costa mai mult decat vanzarea masinii si achizitia alteia si/sau/remedierea problemelor actuale, ca sa nu mai punem la socoteala timpul, energia investite. Sunt diferente destul de mari intre nfl si fl, ceea ce face schimbarea complicata, la nivel motor, instalatie electrica,anexe, etc...... Este un folclor gen 4tuning, ca daca o masina are probleme, hop, ii schimbi motorul, asa intr-o seara, intr-un garaj gen need for speed, de parca schimbi o pereche de stopuri, si prin magie ai scapat de toate problemele tehnice si ai si o masina mult mai puternica si obligatoriu mai economica ca inainte.
    1 point
  12. Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte muuulti km fara probleme. Mai pune poze Sent from my iPhone using this shit Tapatalk
    1 point
  13. oameni buni, nu mai puneti intrebari tampite. nu mai incercati sa faceti sondaje pe informatii fara sursa...zvonurile sunt ca basinile....bate vantul si se duc. chiar daca nu ai zgomot si esti stresat, schimba distributia, ca sa poti conduce masina fara ganduri negre...daca esti linistit din padv...o schimbi cand apare cel mai mic zgomot. ca se poate rupe fara "avertisment", da...banuiesc ca oricine si-a cumparat N47, si-a asumat asta.
    1 point
  14. cu ED, clar nu are ce cauta cu altceva decat R16 el a mentionat 320d, fara ED, si de aici am dedus ca este 320 "curat"
    1 point
  15. Imi pare rau pentru tine Bine ca nu ai patit o ca mine!!!
    1 point
  16. Sunt pe 20" rotile daia e asa mare paguba.
    1 point
  17. sunt curios ce parere aveti despre tigania asta sinistra https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GmMyC.html#contact_form#xtor=SEC-81
    1 point
  18. 18 cred ca ai luat-o la super pret si superdotari.
    1 point
  19. Daca ramai fara AdBlue e o distractie costisitoare si cam nasoala, insa de-asta personal consider masinile noi fiind sofisticate excesiv intr-un mod inutil si care uita total de practicalitate. Exemplul meu, masina veche de 12 ani, mare parte totul analog si foarte putin digital, insa sunt convins ca in felul asta masina e mai fiabila si va rezista in timp inzecit decat o masina similara insa nou-nouta. Electronica si toate aceste sisteme si dispozitive si alte inventii ingeneresti sunt concepute pentru a-ti stoarce banii si a nu-ti aduce niciun plus, ba din contra. Oamenii accepta acest lucru, asta e realitatea. Lumea nici nu va mai vrea sa detina masini, vor fi si ele de unica folosinta sau doar sa le folosesti de cateva ori dupa care gata, se strica si nu se repara, se arunca si se cumpara altele. Daca omenirea nu va vrea sa-si bage mintile in cap si nu ii pasa, asta e, noi, cativa pasionati, nu ne putem opune valului. Spor tuturor si Doamne ajuta!
    1 point
  20. vechea si noua generatie...de jante! http://thumbs.imagebam.com/ff/90/b8/c2b28e573864403.jpg
    1 point
  21. Alex, nu am incercat sa o fac ieftin...daca o faceam ieftin, luam distributia pe OE si atat sau nici aia...am schimbat si ambreiaj cu volanta, si daca iti arat cutiile, am vreo 30-40 plicuri si pungulite cu oringuri, cred ca numai alea ma duc 500-1000 lei, nu vorbesc de garnitura la baie-_chiulasa_-capac distributie, ci oringuri mici de furtunase, senzori...etc.Nu mai luam tacheti OE care doar aia costa 2200-2300 lei, acum am dat culbutorii inapoi...si aia erau 2500 lei care i plateam fara probleme daca erau buni pana la urma. Dureaza mult cred ca vrei sa spui, deja pe 20-23 se face luna...riscul sa gresim da este mare deoarece ei nu au mai facut asa ceva(aici vorbesc de motor de bmw), insa ne uitam de mai multe ori...verificam/intrebam. Reglarea motorului si a distributiei sa zic ca este gata.
    1 point
  22. "BMWCLUB.RO" este un forum pentru pasionati care accepta si anunturi in anumite conditii !!! - transparenta - corectitudine - seriozitate - etc... daca vrei samsareala posteaza pe siteuri specializate in vanzari auto unde nu o sa te intrebe nimeni nimic si anuntul tau va fi apreciat de necunoscatori. aici, trebuie sa raspunzi la tot felul de intrebari incomode. nu are rost sa te inflamezi, oricum majoritatea membrilor cam stiu cum si ce fel despre masini si de unde ar putea sa le cumpere. succes !
    1 point
  23. :logik: @XMI, nu te supara dar nu ar fi mai bine poate sa vorbim despre problema si, si mai mult "on topic" nu despre topic (ca lipsesc unele, altele..; ca multora ne lipsesc multe, dar tie poate nu..)!? Iar daca nu ai nimic de adaugat poate e mai bine sa deschizi tu personal un topic cu un subiect care te intereseaza pe tine (poate nu tehnic, sau poate cat se poate de tehnic) si poate ii interseaza si pe altii.. Pe mine ma intereseaza acest topic si voi continua sa scriu aici si oriunde altundeva daca am ceva de spus si consider util de adaugat. Chiar nu inteleg de ce crezi ca trebuie sa iti expui parerea atat de virulent? (Aceasta este O INTREBARE RETORICA; nu astept replica ta. Replica nu mai primesti de la mine pe acest subiect.)
    1 point
  24. Cauti cateva masini in aceeasi zona, le vezi si le verifici la reprezentanta pe cele care merita. Nu e chiar asa greu sa iti dai seama daca o masina destul de noua (2012+) este manarita sau nu: un test de grosime vopsea, istoric in reprezentanta si gata. Nu va mai bateti capul atata, nu cumparati racheta sa va duceti pe luna. Daca masina nu are probleme (test reprezentanta), cutia schimba bine si nu are diferenta de grosime a vopselei in puncte cheie (stalpi, praguri etc), ia-o linistit. Iti recomand cu caldura sa cauti si in Romania. Anul trecut cand cautam si eu masina, tot pe vremea asta, am vazut foarte multe masini bune. M-am oprit la una dintre ele si nu regret nici dupa 1 an si aproape 20k km.
    1 point
  25. O groapa + cauciuc taiat nu inseamna dauna totala, e ceva normal pt Romania. Am scris asta si in topic la inceput. Legat de restul, domnule WIN60 situatia e mai delicata si nu e exact cum ai descris-o tu iar aici nu e locul potrivit pentru a dezbate asta.
    1 point
  26. @Boaska Nu ne cunoastem asa ca abtine-te de la comentarii de genul. Eu chiar am ajutat multi useri pe forum, tu ce ai facut in loc de a comenta gratuit?
    1 point
  27. Frumoasa masina, nimic de zis. Dar am citit si ma minunez la faza cu kilometrii dati inapoi. )) Deci e hilar, un tip care face codari, resoftari, mai e si vanzator autorizat, zice ca nu stie ce s-a intamplat cu kilometrii cand a schimbat ceasurile de bord.. Si acum lasand prosteala, chiar nu e un detaliu esential nr de KM REALI ai unei masini?) Adica totusi, om fi noi pasionati, le dam cu ceara, cu parfum, dar cand vindem ceva, mai ales pe un forum monomarca, unde ne batem cu pumnii in piept ca avem masini cu stea in frunte, chiar aici facem manevre cu km? Ce-i drept stiu ca au mai fost cazuri de masini vandute pe forum care de fapt aveau kilometrii dati inapoi, insa e hilar ca se cere 18 k euro pe masina si totusi se da cu bata in balta cand vine vorba de a mentiona ce e mai relevant si cu ce se incepe la orice vanzare, numarul de kilometri. Adica e ditamai descrierea, cu tot ce s-a schimbat, cu toate turbinele, retrofiturile etc, si nu mai era timp de mentionat si un mic amanunt, acela ca s-au modificat kilometrii? Si totusi reali cat o avea? Ca fara istoric service, e putin plauzibil sa aiba si 250 k km, in conditiile in care orice masina adusa din afara, dupa 3 ani deja bate inspre 150 k km. Doamne fereste, e de ras si de plans. ) Hai cu minusuri, ca stiu ca unii abia asteapta.
    1 point
  28. Multumesc pt sustinere dar nu are sens cu unii..o tin doar pe a lor. O sa rog un admin sa inchida topicul pentru ca aici e prezentare nu bazar..
    1 point
  29. Ba sunteti invidiosi ca are aprox 450 cai? Hai ca va povestesc eu ceva, Bobo si-a luat masina din Constanta exact in ziua in care mi-a facut resoftarea la fostul E60. In ziua respectiva Bobo m-a plmbat cu masina, mergea foarte bine de cand a luat-o. Nici nu vreau sa ma gandesc cum merge acum...
    1 point
  30. Daca masina asta e dubioasa, ce sa zic de masinile vandute la noi pe piata de care nu stii nimic?
    1 point
  31. si eu ca si multi altii intru aici din pasiune pt marca asta, excludem userii care intra doar sa isi repare masina pe forum, dar nu ai fost deloc ferm pe pozitii. -trebuia de la bun inceput sa spui ca ai km modificati -faci chiptuning, codari si vrei sa spui ca nu stii ce s-a intamplat cu km si cum se procedeaza...fara intentie nu se modifica km, doar schimband niste ceasuri -nu ti-a oferit nimeni un pret mic pe masina, pentru ca nici nu e topic de vanzare...ci doar ne-am dat cu parerea, noi cei care am trecut prin investitii si apoi vanzari -marea problema in tara asta clar a fost, este si va fi nr de km masluiti (fara aluzie) -cei care cauta masini intretinute la sange si ieftine se uita dupa masini de maxim 8000 de euro, de la 10-12.000 in sus ori sunt samsari ori oameni care stiu ce vor
    1 point
  32. Ce conteaza ca in masina s-au investi peste 12 000e, marea problema e nr de km si ne mai numim forum de pasionati...defapt aici intra utilizatorii care cauta masini intretinute la sange dar la pret de Autovit, daca s-ar putea mai ieftine decat cazaturile aduse samsari toate rupte...
    1 point
  33. Rai suntem unii cu altii...just saying...
    1 point
  34. Da, e un cazan ordinar masina cu "tabla veche" , noroc ca ai descoperit la timp ca altfel 100% o cumparai. Nu m-am ocupat eu de adaptarea noilor ceasuri pt ca nu am sculele necesare ci altcineva. Dupa ce le-a adaptat am scanat masina sinu am nici o eroare. Singurele care apar sunt cele datorate retrofitului la NBT care se ignora (avand emulator , diagnoza nu vede navigatia desi functioneaza).
    1 point
  35. Deviem de la subiect si uitam esenta, kilometrajul masluit. Culmea e ca orice dovada in care erau mai multi km in bord s-a sters subit din paginile anterioare. Ceea ce ma face sa cred, inca o data, ''ca ai uitat sa specifici, nicidecum ca ai incercat sa ascunzi asta''. O masina nu are doar piesele enumerate de tine. Are mult mai multe care se pot uza, inclusiv caroseria(tabla, structura...) Asa la cum pui problema, cine pune motor nou pe masina trebuie sa puna km la 0.
    1 point
  36. Da, am schimbat bordul pentru ca am stricat displayul cu niste teste(incercand sa schimb culoarea) si nu am mai dat km in fata pe noul bord, a fost schimbat doar vin-ul pe el + codare sa nu aiba masina nici o eroare si sa fie perfect functional. De aceea am spus ca ii poti verifica linistit unde doresti, nu sunt asa de relevanti chiar daca are cu 50k peste ce e in bordul actual avand in vedere intretinerea pe care a primit-o. Oricum, daca cineva e interesat de masina se mai uita si la cum merge, cum arata, cum a fost intretinuta , dar din pacate majoritatea romanilor isi cumpara km, sigla si cam atat. Nu conteaza ca masina e rupta ..
    1 point
  37. Nevoia de spatiu mai mare cu ocazia maririi familiei cere vanzarea masinii actuale. Iata detaliile : Model E90 LCI 320xd Motorizare N47T Putere 184cp diesel Transmisie Manuala Data fabricatie 01.06.2011 Culoare exterioara Bluewater Metallic-896 Start/stop automatic Recuperare energiei franare Jante aliaj usor M model 193 dimensiune 18" Anvelope 225/40/18 fata & 255/35/18 spate Tractiune integrala permanenta Xdrive Servotronic Anvelope Runflat Sistem Comfort Access - deschidere usi fara actionare telecomanda Trim-uri interioare Aluminiu Glacier Trapa actionata electric Jaluzea electrica pentru luneta Oglinzi retrovizoare interior/exterior cu functie automata anti-orbire Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu memorii Scaune fata actionate electric+memorie scaun sofer Scaune fata sport incalzite Cruise control Tapiterie stofa+alcantara Asistent automat faza lunga Senzori parcare fata spate Senzor ploaie Faruri bixenon+spalator, adaptive Climatizare automata Incalzire auxiliara Webasto cu telecomanda Pachet lumini Sistem Navigatie Professional Control Combox si interfata USB-audio Comanda vocala Sistem audio Hi-Fi Pachet Inovation Volan M in piele Pachet M aerodinamic Trim-uri exterioare High-gloss shadow line Plafon individual Anthracite Lumini de zi active Faruri ceata 2 chei Reviziii la zi - istoric service(includ aici ulei filtre, placute fata/spate, fulie motor, kit accesorii) Nu are probleme cu distributia - a fost verificata in ianuarie la reprezentanta Km reali - verificabili Taxa prima inmatriculare platita si nerecuperata Totul functional - stare impecabila Pret 13890 euro. Contact 0722.512313
    1 point
  38. La fel patesc si eu tot pentru lucrarile astea generale care nu trebuie sa aiba treaba cu marca de masina sau dimensiunile. Am patit mai ales in Constanta cand ma vad astia cu numere de BN, apare ceva in capulor care suna cam asa ''uite si pe fraieru asta din BANAT'' (nici nu glumesc, majoritea zic ca BN vine de la BANAT ) ) ) doar ca aici este mai directa lumea si cand ii intreb ce este cu pretu asta imi zice ''pai daca sefu are benveu'' si ranjeste cu 3 dinti pauza :D .
    1 point
  39. Mai jos o lista cu ce am schimbat eu la 525d xdrive in cele ~5 luni de cand e la mine: 1. kit distributie, vreo 24 de repere imreuna cu uleiul si filtrul de ulei. Toate piesele au fost pe OE. Pret piese: 2600RON; Manopera 600Euro. In pretul de manopera a intrat si garnitura de la galeria de admisie, plus curatatul galeriei 2. baterie VARTA 105Ah AGM - 800RON 3. Placute de frana fata si spate Jurid, OEM - 500RON 4. Filtrele toate pe MAN - 400RON 5. Tampoane OE, plus schimb - 1000RON Simt ca-mi scapa ceva, dar in mare cam asta am facut pana acum. Sper sa te ajute. LE. Manopera, doar la un singur mecanic in particular, nu reprezentanta. Este vorba despre acelasi mecanic la care merge si Crysis21.
    1 point
  40. Nu ati inteles ce am vrut sa spun. Ideea este ca la LCI chiar daca interiorul este mai puternic (asa e si la mine), se vad frumos noaptea cele originale (galbene), insa poti sa gasesti acelasi Led Marker H8 alb care sa fie ca putere exact ca cele galbene si nu atat de puternice, tin minte. Si da halogen-ul este mai frumos pe angel eyes la fel cum am inceput sa cred ca lumina galbena din interior de peste tot este mai "eleganta" decat cea alba. Singurul loc a fost pe spate la lampile numar, unde am luat din acelea dedicate puternice albe. Ia vezi, poate iti dau o idee:D! (daca nu ai deja)
    1 point
  41. 1 point
  42. Iar te bagi in seama cand nu trebuie si unde nu trebuie...
    1 point
  43. pai HIFI are amplificator , ce treaba are HU ?
    1 point
  44. Vand BMW 525dA 2005 Masina intretinuta technic si estetic.(masina personala, circula zilnic) Full Piele, Trapa, cutie automata, scaune incalzite, bancheta spate incalzita, navi mare (CCC) cu harti 2016, pachet lumini interior/exterior, difuzoare upgradate L7, senzori lumina, senzori ploaie, faruri xenon adaptiv/cornering, bluetooth, intrar aux Inmatriculata de mine in 2013. Taxa platita, impozit platit,ITP 2018, RCA iunie 2017, se ofera fiscal fara probleme. Recent schimbat: pompa apa, role, curele, placute spate, discuri fata ate power,flanse amortizoare fata, ferodo+ kit reparatie frana de mana, revizie completa. Nu necesita nici o investitie. Numerele se pastreaza. serie pentru alte verificari:WBANC51030CN28944 Pret forum:9400 usor negociabil Bmw 525dA e60 https://www.olx.ro/oferta/bmw-525da-e60-ID7rGbU.html accept testare.
    1 point
  45. Incalzire prograbila este, pachet lumininexterior ( inclusiv carcase oglinzi) -are, interior are. Nu are coloana electrica, scaune comfort, si nici oglinzi rabatabile electric.chiar nu o iau ca supare doar ca ma roade curizitatea.am vazut destule e60 manuale si/sau fara piele/ trapa cu navi mic, fara pachet lumini etc.. ce masina ai acum? Eu trag spre f10 cu minim pachet lumini piele navi mare trapa si sunt extraordinar de rare. Ma uitam si la hud dar am ajuns la concluzia ca o fac retrofit. Sunt incredibil de putine daca e sa adaug hud in filtru
    1 point
  46. Sper sa nu se considere up dar nu am mai putut sa editez. Pretul primit de tine nu e doar mai mic.. e consistent mai mic decat am platit eu.... dar sunt curios ce avea in plus masina luata de tine ca sa fie "mult mai dotata" tinand cont ca a mea e cam full.
    1 point
  47. Nu e cu suparare. Interesant este ca tu ai avut oferta mai buna la aceeasi masina decat am dat eu pe ea. De ce ai dat masina asa ieftin nu tine de mine
    1 point
  48. deci sunt socat (placut) de perspicacitate Asa este. masina este luata tot de pe forum.Ce nu ai specificat este pretul real de piata al masinii in 2013 (s-a dat mai ieftin pentru ca a apucat deja sa ia alta masina la pret foarte bun si avea nevoie de bani) bonus masinuta a inghitit 1500E in prima luna(desi a fost chiar ok). nu adun tot ce a fost pe parcurs pentru ca nu are rost. motiv 2: e plin netul de rable ce se vand la pret super mare, drept urmare consider ca aceasta masina merita mai mult decat o masina obosita, de 160.000 km "reali", condusa de o batranica in germania motiv 3: trebuie sa la lasi loc de negociere dar nici sa nu creada cineva ca o ia cu 6000E daca intelegi ce vreau sa spun.in cazul in care cineva e chiar interesat, poate sa dea un telefon sau pm cu o oferta si orice se discuta.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.