Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/14/17 in all areas
-
Salutare Aceasta e noua achizitie, 525d xdrive, fabricatie 11/2015, rulata 22.000km pana in momentul achizitiei adica acum 2 saptamani. Ca dotari demne de mentionat sunt asa : - pachetul M interior/exterior - faruri led adaptive - scaune comfort reglabile pe absolut toate directiile si cu memorii - piele Nappa - vopsea individual Mondstein Metalic - HUD - etc. Masina mai are inca garantia de fabrica pana in decembrie 2017, moment dupa care intervine garantia suplimentara platita la momentul cumpararii mele de la dealerul neamt. Speram sa nu fie nevoie, sa fie doar preventiva si atata tot. Pot spune ca este diferenta foarte mare la capitolul confort fata de vechiul e90, scaunele, suspensia si practic toata masina fiind cu totul diferite de ce eram obisnuit. E o adevarata berlina de clasa mare, facuta sa parcurga multi km fara a te obosi. Cel mai mult am mers aproape 1200 km fara orprire decat pentru realimentare, din nordul germaniei pana tocmai la gyor, in cca. 9 ore. Pentru mine asta a fost testul suprem, faptul ca desi distanta a fost mare, ora tarzie, nu ma simteam aproape deloc obosit. Atasez si cateva poze, calitatea lor e slabuta, facute in graba cu telefonul, nu reflecta pe deplin frumusetea combinatiei de culori interior/exterior.5 points
-
imi cer scuze tuturor celor pe care i-am OFENSAT cu naivitatea mea !!! greseala mea... am vrut sa atentionez colegii de forum sa fie atenti la un vanzator tzepar de craiova si multumesc foarte mult pentru sarcasm si minusurile primite ! data viitoare cand o sa mai dau peste asa ceva o sa ma abtin si o sa tin pentru mine. bafta !5 points
-
3 points
-
Petre, iti multumim pt avertizare, nu ne-am fi gandit ca un e92 la pretul ala e posibil sa fie masluit, dimpotriva, am fi spus ca masina e scumpa si ca la banii aia iti luai una cu 100.000km reali...2 points
-
atentie la masina asta !!! in cautarile mele pentru achizitionarea unui e92 in mintile lui am dat peste anuntul asta: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gm5ch.html am sunat la numarul de telefon dim anunt, un numar de romania (telekom) am vorbit... la telefon numai miere si parfum !!! impecabila, nemaipomenita, numar km 250.000, carte service cu revizii, acte germania, vrajeli. etc... cer seria caroseriei si o primesc pe whats'app de pe un numar din mexic +5215545917166 ??? verific pe autorecords si ce sa vezi... ultima intrare service in belgia in luna mai 2017 "DECAT" 341.000 km. sun si intreb cum este posibil... raspunsul este ca nu a postat el anuntul si ca baiatul care se ocupa a gresit la numarul de kilometri si ca nu-i problema o sa corecteze, si anul fabricatiei care este cu 2 ani mai batrana, etc... concluzia, mare tzepar !!!2 points
-
2 points
-
Masina este iar la vanzare , se vinde pentru ca efectiv sta degeaba in parcarea subterana ... 5 din 7 zile / saptamana nu se misca de acolo si atunci cand ies cu ea fac drumuri pentru care nu am nevoie de un M550D ( Auchan , Cora , Mall , Cinema etc ) http://s22.postimg.org/y5ohp58vl/DSC_0381_Medium.jpg http://www.youtube.com/watch?v=gMcj8uwf_RE Pretul este de 28.000 de euro ( absolut fix si doar cu jantele de vara ) ( daca stiti pe cineva interesat nu ezitati sa ma contactati )2 points
-
1 point
-
Inlocuieste caseta de directie cu alta din dezmembrari, atata timp cat lasi pe orice neavenit sa-ti umble la directie, mereu vei avea probleme. Gandeste-te ca nu e de joaca cu directia si cu sistemul de franare pe strada. Nu ai de-unde sa stii la ce ti-a umblat la directie asa ca dute la un mecanic bun care stie unda sa intervina.1 point
-
http://i66.tinypic.com/ebc284.png Asta este raportul pe care l-am primit eu, de pe siteul respectiv (apare in captura ecran). Prețul a fost undeva la 90 lei, raport complet.1 point
-
uleiuri care respecta norma BMW LL04 5w40 C3 BMW LL04 - Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w40 - Fuchs titan gt1 5w40 XTL - Motul 8100 xclean 5w40 - Motul Specific BMW LL-04 5W40 5w30 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 5w30 - Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w30 - Shell Helix Ultra ECT 5w30 - BMW 5W30 Longlife LL-04 - BMW Twin Power Turbo 5W-30 LL-04 0w40 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 0w40 Recomandarea mea ptr protectie ar fi Fuchs titan gt1 5w40 XTL. XTL-ul asigura o pornire silentioasa la rece, mai ales iarna sau Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w40 - foarte silentios la cald 8000km sa tii uleiul. Filtre de ulei foloseste Hengst sau Mahle Daca tii neaparat sa mergi pe 5w30 unul din cele 2 Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w30 sau Shell Helix Ultra ECT 5w301 point
-
recent chiar un vanzator autorizat pe forum are de vanzare un e60 cu kilometrii intineriti si nementionati in anunt. E forum de pasionati, aici totul se face din pasiune )1 point
-
Volanta in sfarsit a ajuns,miercuri sper sa ajung sa o pun.Abia astept sa vad ce diferente vor fi. Are aceeasi forma ca cea cu masa dubla pentru a se potrivi de ambreiajul stock dar putin mai usoara 10,2kg. Trebuia sa ajunga cu tot cu suruburi de prindere dar a uitat sa le puna in cutie si le-a trimis dupa,poate ajung si astea pana miercuri.1 point
-
1 point
-
Buna ziua. pentru un e90 320D, cod motor M47 120kw, Ce ulei sa aleg? Ulei de motor BMW OW 83210398507 sau BMW 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04 ? Multumesc.1 point
-
Fostul meu GT a ajuns la proprietarul cu numarul 4 ... Anuntul este plin de basme ... https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-5gt-ID7GmKyy.html#b41c8f736c " Pachet ///M Interior&Exterior " " Volan M in 3 spițe de pe Bmw X6M 2016 " " Full led faruri&stopuri " ( mai nou farurile bi-xenon sunt FULL LED ) " Jante noi 21' cu cauciucuri dot 2016 runflat " ( reconditionate de mine in 2014 - anvelopele sunt Continental SportContact5 DOT 2014 - non runflat ) " Distronic plus cu funcție de frânare-accelerare " ( pauza lipsa gaura ) " Singurul proprietar in carte " ( aha ) " Lumini ambientale in 5 culori " " Front Assist "1 point
-
placuta masina....am avut acelasi model, acelasi swap, aceeasi culoare, acelasi profesionalism la modificari, mai putine dotari. se poate vedea prin postarile mele de la vanzare de anii trecuti....dar nu asta conteaza. nu am zis astea sa ma laud ci sa ti spun ce am constatat: multa retinere, chiar si printre multi colegi de pe forum, multa confuzie, multa nestiinta dar repede se sare cu rautati, cativa care stiu, care inteleg, si care nu vor intelege de ce ai vrea sa vinzi masina dupa cata munca, timp, bani, ai sau s-au investit in swap. concluzie: se va vinde la un pustan care vrea sa-i dea cox, dar sa plateasca taxe relativ mici. (cazul meu) iti urez multa bafta la vanzare, nervi tari si spor la urmatoarea(presupun ca urmeaza ceva frumos vazand "drumul" tau)!1 point
-
Nu uita ca in Romania este plin de parveniti ce viseaza bmw, audi, mercedes full, dar nu au buget nici de logan nou, si atunci automat accepta si asemenea mizerii pentru a isi hrani orgoliul nesatisfacut, e plin de creduli ce cred ca ei sau un amic va face afacerea vietii, de parca prin vest isi vand aia masinile la preturi derizorii, ca sunt fraieri si vin romanii un popor simpatic de altfel pentru majoritatea Europei, sa le cumpere la preturi de dumping, sunt multi ce se excita cand aud de combinatii cu tva neplatit samd, desi tot ei sunt cei ce stau in spital cu gandacii si viermi si se plang ca este coruptie, ca doar fraudarea bugetului aduce deservicii tuturor, si pe deasupra niste autoritati incapabile si inerte, care nu au nici o intentie sa stopeze aceasta piata gri spre neagra auto din Romania. Nu este greu deloc sa se organizeze flagrante, sa se popularizeze putin subiectul, sa se bage la inchisoare niste samsari, sa se intre pe firul evaziunii fiscale ce deriva din eludarea tva.....si fenomenul s-ar diminua, insa de fapt asta e Romania, ne place sa ne mintim si furam intre noi cu o ambitie demna de o cauza mai nobila.1 point
-
Eu am curatat-o si am pus pe topic poze si feedback. Nu ar strica sa folositi functia search, in loc sa asteptati sa fiti "serviti" cu informatii. Spor!1 point
-
in esenta, problema se rezuma la: -30.000 sunt insuficienti pentru X5 dupa 2013. punct. prin continuarea afirmatiei si prin felul cum s-a pus problema impozitului, nu cred ca are sens ca omul sa se inhame la tot ce presupune a fi proprietar de X5. eu unul, nu m-as baga pt ca nu ma tine portmoneul si nu mi-e rusine sa recunosc. fiecare om trebuie sa fie rational si cred ca si el trebuie sa fie astfel. -clar suv fara Xdrive este absolut exclus. mai ales la cat de greu este X5-ul devine si ridicola situatia pt vreme de iarna. alternative: X3/X4/Seria 5 F10(chiar cu facelift)..asta daca vrea musai BMW. pt ca mai sunt alternative si de la alti producatori. initiatorul topicului cred ca vrea X5 si pt prestanta adusa de aceasta masina. consider ca, din cele 3 propuse de mine, seria 5 aduce de toate(s-ar putea sa ii ajunga banii chiar de 525xd bine echipat). si BMW-ul submotorizat ma racaie pe creier. cred ca X5 cu 25d este la fel ca 520xd-ul meu adica slab. posibil ca X5 25d sa fie si mai slab. nu stiu de ce, insa X4 mi s-a parut mereu un wannabe care nu este deloc. chiar nu imi scot palaria in fata lui X4 ci apreciez mai mult X3-ul, masina fiind de fapt ceea ce isi propune, pe cand X4 nu. @All un set de anvelope petarde de X5 costa 2500 lei. ca unele bune costa 3500 lei.1 point
-
totusi de ce doresti tu suv? pt bucuresti, grecia si mers la munte in statiuni, nu iti trebuie suv. eu nu am sa inteleg niciodata rostul acestor masini si pe cumparatorii lor. un suv este mare, lent fara motorul adecvat, consuma mult, intretinere scumpa, centrul de greutate sus(risc de rasturnare ridicat), sansele sa eviti un accident in situatia in care o chestie teribila apare pe sosea sunt mici, anvelope scumpe etc. ok, poate as lua un suv ca a 2-a sau a 3-a masina...sincer mi se pare mai util sa ai in ordine: un sedan awd, un coupe decapotabil si apoi un suv. adica, ce face un om cu un suv in bucuresti, grecia si pe valea prahovei? eu zic ca cei 30.000 euro iti sunt suficienti pt un sedan frumos, xdrive si mergi cu el peste tot fara probleme. doar avantaje. nu inteleg care este argumentul unui x5 in fata seriei 5, pt ca nu vad absolut niciunul. poate cineva sa enumere 2-3 chestii pe care le ai cu un X5 si nu le ai cu seria 5 si asta aplicand nu doar la situatia data pe acest topic?1 point
-
Am condus Discovery asta nou, cu 2.0 240cp si 500Nm (pe hartie mai bine decat la Bmw), masina pur si simplu este mortaciune, la orice turatie si pe sport si pe manual. X3 cu 2.0d 184cp se misca mai bine, daca tot cumperi un Bmw X5, cumpara o masina nu doar o caroserie. Nu cumpara suv fara awd, iarna o sa iti vina sa ii dai foc, mai ales la plecarile din rampa pe carosabil alunecos (maasina grea, centru de greutate sus, anvelope late), repet, nu cumpara o caroserie, cumpara o masina.1 point
-
X5 F15 Sdrive de 2 tone si ceva iarna pe frig pe panta o va lua in jos. Tractiunea spate nu va face fata si in depasiri motorul ala va fi insuficient. Daca impozitul de 1980 de ron e principala ta grija, inseamna ca nu te gandesti la ce trebuie. Un X5 intretinut ca la carte costa o gramada de bani. Si eu am crezut la fel cand am facut trecerea de la E90 2.0D la F30 330xd ca scap DOAR cu 35% in plus,insa costurile sunt cam duble. Vorba aia: prostia si domnia se platesc Daca te feresti de costuri mari legate de consum, taxe si intretinere, mai bine te orientezi spre ceva mai mic.1 point
-
Sa-ti iei ditamai hardughia de masina si sa ai tractiune doar pe spate...nu as face asa ceva niciodata...sa ma rog iarna de ea sa o ia din loc...sau sa strang din buci la o curba mai stransa ca am intrat prea tare iarna...1 point
-
o sa regreti maxim motorizarea. ca si perspectiva, masina aia va consuma combustibil in maxim 2 luni de Bucuresti cat plata impozitului...si zic 2 luni asa, sa nu exagerez, dar as inclina sa zic sub o luna la mers zilnic ca sa nu mai spun ca la mers intens in Buc va consuma placutele anual aproape ca si masina de oras (Bucuresti/km multi/ore de varf) X5 nu e usor de intretinut ca la carte asa ca impozitul ala va fi o nimica toata1 point
-
Intretinerea la x5 oricum e scumpa, daca mai faci si un casco.. nu inteleg totusi drama cu impozitul. Oricum masina aia consuma mult, mai ales daca mergi prin Bucuresti.1 point
-
Pai ala la 2700RON probabil e vandut de magazinul cu care colaboreaza ei, deci cel mai probabil au adaosuri mult mai mari. Pe de alta parte se poate sa fie kit OE, pe cand cel din linkul pus de tine este un kit OEM care costa mai putin. In fond, piesele OEM sunt aceleasi ca si cele OE cu diferenta ca vor avea alte ambalaje si coduri fata de cele OE. OE - Original Equipment, tradus in echipament(piesa) original(a) / OEM - Original Equipment Manufacturer, adica producator de/al echipament/pieselor original(e) in traducere Eu zic ca-i Ok sa mergi si pe acest kit OEM mai ieftin avand in vedere ca cutia de viteze 8HP este construita de ZF si nu de BMW, BMW care de altfel nu produce multe piese ci le cumpara de alti producatori. Kit-ul OE este produs tot de ZF doar ca acestia le vor ambala in alte cutii, cu alte coduri specifice BMW, dupa care le vor distribui doar catre reteaua BMW si nu direct pe piata. Dupa ce aceste kituri OE ajung in reteaua BMW, acestia le vor vinde ulterior pe piata cu niste costuri evident mult mai mari.1 point
-
petronas syntium 5000 xs 5w30 BMW LL-04 https://www.pli-petronas.com/uk/petronas-syntium/products/syntium-5000-xs macar stii o treaba ca nu este contrafacut. Uleiul este de calitate1 point
-
filtru ulei ia ce este cel mai bun MAHLE ORIGINAL OX 177/3D ulei ptr masina ta poti folosi Shell, Fuchs Titan sau BMW TwinPowerTurbo 5w30 cu norma BMW LL-04 http://www.shell.com/motorist/find-the-right-oil.html#iframe-L3JvL2VuX0dCL2VxdWlwbWVudC9jYXJzL2Jtdy81MzBkX3hkcml2ZV9uNTdfZjEwXzE5MGt3XzVfc2VyaWVzX0VGdDhQa0RyeQ== Exemple de ulei ptr masina ta recomandate: Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W-30 Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30 http://fuchs-eu.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=Eng&type=de91a8b73a3b84048269cf7181cfdcd1 Fuchs TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) Fuchs TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 (XTL-Technology) Tehnologia XTL este buna iarna deoarece asigura silentiozitate la pornire si pe tot parcursul functionarii motorului. Shell face uleiul OEM ptr BMW. Deci nu gresesti daca alegi BMW TwinPowerTurbo 5w30 cu norma BMW LL-04, COD OE 83212365933 (ORIGINAL BMW) poti folosi uleiul cu incredere, nu ai probleme.1 point
-
Eu sunt de parere ca se pot lua masini foarte bune si de la samsari (aduse din Germania), trebuie doar verificate cu atentie. Sunt multe cazuri in care pur si simplu le iau la pret de nimic, le si aduc mult mai ieftin si usor decat ar face un cumparator de rand si ambii ies in avantaj (si samsarul scoate profit, dar si cumparatorul ia masina la pret bun, chiar mai bun decat daca s-ar fi dus singur sa ia una similara). Cunosc pe cineva care si-a cautat timp de +6 luni un A4 ~2013 in afara tarii si pana la urma a luat una adusa de samsar, pentru ca a fost mult mai avantajos. La Bmw-urile ieftine (de exemplu e46) mi se pare o alergatura inutila si costisitoare sa te duci sa iti iei una din afara. Eu mi-am cautat pe mobile.de o groaza si pana la urma tot in Ro am gasit modele mai ''rentabile'', aduse recent. Un lucru e clar, masina rulata in tara n-as mai lua niciodata. In 200k km prin Romania se face praf orice masina, oricat ai avea grija de ea si ai schimba piese... Tot dai de vreo groapa si tai o anvelopa,spargi un amortizor, se oftica vreun vecin si o zgarie si tot asa.1 point
-
Ca sa intelegi...devizul audatex care se face cel mai des prin asigurari, ca il faci la bmw ca il faci la o baraca care face reparatii prin aceasta metoda cu audatex, preturile sunt identince la piese, ce difera este manopera. Piesele sunt international vorbind, la fel. Edit: cum imi ies masini de la vopsit zilnic si dupa 12 ore de la vopsire chiar mai putin le spun la clientul ca este in regula si nu se intampla nimic (nu mi sa intamplat pana acum sa vina cineva inapoi ca sa intamplat ceva de la spalat) , ea teoretic nu ar trebui sa dauneze, eu iti recomand sa nu insisti pe elementele vopsite, adica fara sa de-a de aproape cu jetul pe elementele vopsite, daca chiar vrei sa o vopsesti, du-te tu cu ea si spal-o mai atent la un omv ceva.0 points
-
Absolut fantastica descoperire... ce oameni, pai aia nu sunt deja bani de F10 pentru unii de aici?0 points
-
florin - nu e bun adaptorul acela. trebuie mufa rca mama cu pini MQS care se mufeaza pe quadlock. in quadlock(mufa mare din spatele cic-ului), ai 3 intrari fbas (video in sa zicem). fbas 1 pe pini 18 si 28; fbas2 pe 21 si 24. fbas 3 nu stiu ca nu am avut nevoie inca. POZA QUADLOCK CIC pe fbas 1 conectezi o mufa rca mama cu 2 conectori MQS ca in poza ASTA la boxul acesta, firul galben e video out si celelalte 2 sunt pt audio(left+right) care pot fi conectate pe aux probabil.-1 points
-
am facut enable la optiunea tv din modulul de cic unde am selctat pe ce fbas am firul de la convetorul VGA in CIC: TV wert_23(sau wert_21) in functie de cum ai mufat in cic, pe care fbas (fbas1 wert 21 si 2 wert 23). TVM_VARIANTEN vm_l4_most_fkat TVC_WIDTH_0C wert_02 si din ce am mai vazut, AUX1 ar trebui codat pe wert_21 pt sunet. e de testat dupa ce vine box-ul airplay.-1 points
-
eu nu am pus in VO $601. am codat direct in cic ce trebuie. sterge l din vo si rescrie vo in cas+nfrm. dupa modifica liniile pe care ti le am dat eu mai sus fara sa mai fie nevoie de 601 in vo. primul link cu conectorii aceia sunt ok. tu nu ai deja quadlockul acela din linkul al doilea? la mine aux-ul are 3 fire legate - CA AICI - left;right;ground si eu am FLA retrofit si nu am avut nicio problema cu el..merge, apare sigla pe bord cand il activez etc..-1 points
-
azi a ajuns jucaria si am instalat-o. E ok overall doar ca nu ii dau de cap cu imaginea care apare o data si un sfert pe ecranul navigatiei. audio merge daca selectez ca sursa audio aux in manual - ceea ce nu i un capat de tara. automat ar merge sa mufez aux2 in mufa cicului din spate si cu siguranta o sa faca automat trecerea pe aux2 cand selectez tv, dar e de dat jos iar cicul etc.. pana una alta, merita banii dar trebuie rezolvata problema cu imaginea semi dubla. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161013/f8fac068e903069c88fb84b615f5de47.jpg-1 points
-
problema s-a rezolvat printr un update de software al cutiei. acum e ok. http://car-solutions.com/en/news/firmware-for-ios-10-for-wifi-mirror-car-adapters.html-1 points
-
florin - pt alimentare am folosit firele de la joystickul idrive. depinde unde il vei tinel eu l-am pus sub scaunul pasagerului prins cu soricei. nu ai reusit sa il pornesti deloc?-1 points
-
eu am retrofit la camera spate cu emulator si merge ok. E84/cic. nu stiu cum e la e60.-1 points
-
da eu l am facut. softul cu care vine el default nu stie de 576p pentru sa se vedea pe cic fara acea mica dublura jos. Am facut update la soft de pe siteul car-solutions si acela stie de 576p+ mai multe rezolutii. numai ca dupa fiecare reboot revenea la firmwareul original. Incercand sa fac un update trimis de chinez l-am brickuit. o sa stau sa caut pe net sa vad ce si cum. Sa vedem ce face si florin.-1 points
-
da exact este un pic dublata dar nu deranjanta..cel putin pe mine nu ma deranja. sunetul eu l-am conectat in aux-ul de langa bricheta si am selectat din CIC ca sursa audio AUX. si a mers. eu nu am USB/AUX IN in cotiera. vezi in codarile de cic la tine ca aici ar fi problema. poti sa incerci softul acela pe care l am dat eu mai sus si sa alegi de acolo 576p si atunci o sa se vada perfect. sper sa ramana si dupa reboot la tine imaginea. era si o procedura mai speciala de update - tinut butonul fun si bagat firul de alimentare si dupa dat drumul la butonul de fun si iti apare ceva de genul waiting for usb update. pe asta nu am mai incercat o ca deja il bricuisem.-1 points
-
cel de la chinez. asta de pe car solutions mergea ok dar daca ii luam curentul si il puneam la loc, revenea la actualul firmware. si am citit ca upgradeul firmware se mai putea face asa prin metoda de mai sus-1 points
-
cand intra in sleep mode - atunci ii taie si alimentarea. si a doua zi cand vii la maisna, o sa il ai pe cel vechi. sau cel putin asa mi s-a intamplat mie. poate era defect al meu deja...-1 points
-
numele stiu ca trebuie sa fie install.img din ce scria in documentul de upgrade firmware-1 points
-
-1 points
-
inseamna ca al meu avea o varianta de firmware veche. nu aveam decat 480 si 720 ca rezolutii disponibile. am comandat altul cu 576p si am cerut refund pt asta. la banii astia parerea mea ca merita din plin. si calitatea ok imaginii e ok.-1 points
-
nu, nu se vedea full. se vedea exact cat e ecranul pe mod split. cred ca pt full iti trebuie un modul video special...desi pe alte navigatii la alte masini se vede full fara nimic altceva-1 points
-
Salut, In urma pierderii unei chei, am fost la bavaria sa imi schimbe cas-ul+chei noi. Cum aveam camera spate retrofit(si CIC-ul), nu stiu ce au facut cu ISTAP dar nu imi mai merge deloc camera spate cand pun selectorul in R. Pana sa o las la ei mergea. DIn cauza retrofiturilor, nu au schimbat nici CAS pt ca dadea eroare ISTAP. Ca urmare am decis sa imi inlocuiasca doar butucul din usa si restul fac eu sincronizare CAS/DDE. Doar ca nu am facut backup la setari inainte ca sa le fac restore acum. Pana acum am incercat codarile de mai jos pe modulul CIC dar degeaba: MACRO_PDC aktiv MACRO_REARVIEW aktiv RVC_CIC wert_23 MACRO_L6_PARKMENU aktiv PDC_DIRECTION vertikal $3AG este in VO-ul masinii in nfrm si cas. erori nu sunt pe niciun modul al masinii. am incercat si cu un man gol pe nfrm/cas/cic/pdc dar efect zero. cu macro_l6_parkmenu activ, cic-ul nu schiteaza nicio tentativa de a face ceva cand selectorul este in R. daca il trec pe nicht)aktiv, apare masina pe ecran dar nu se coloreaza distantele pana la obiect desi sunetul se aude in PDC. Are cineva vreo sugestie? sau macar cuiva caruia ii merge camera spate sa imi atasaseze trc-ul din ncsexpert a modului CIC? Masina este un e84. merci-1 points
-
Avem da ceva, oricum m-ati ajutat , stiu ce e de facut acuma, luni rezolv si cu ambreiajul. Pana atunci niste poze cu injectoarele curatate si o poza cu o factura (piese schimbate cand am tinut masina in service o luna si dupa 10 km dupa ce am luato s-a rupt distributia). My link De asemenea vreau sa va intreb daca este vreo problema la turbina, se misca ceva acolo si habar nu am ce este aia, asa trebuie sa se miste? Tot acolo daca va uitati atent, in spatele turbinei este afumat destul de mult. de la ce sa fie? ar scapa ceva pe undeva? Video: Am mai schimbat din garnituri sa ma scap de ele si cred ca tot mai sunt vreo 15 bucati, am montat EGR-ul inapoi pe racitorul de gaze, am montat clapeta de acceleratie pe galeria de admisie, am bagat teava aia inapoi in admisie insa nu mai etanseaza perfect, nu ai cum sa o fortezi sa intre mai mult, am strans suruburile la maxim, s-a indoit putin tablia aia insa tot nu sta etans perfect ca inainte sa o scot, sper sa nu scape ceva gaze pe acolo desi cred ca o sa scape.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00