Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/15/17 in all areas
-
Salutare si bun gasit, stimabili "bavarezi"! Sun fun automobile de cand ma stiu, dar nu am detinut niciun BMW. Am o experienta practica vasta in domeniul autombilelor FWD, medie in a celor AWD si 4x4 si redusa in a celor RWD (cea teoretica, fiind insa similara). Imi place sa conduc sportiv, dar nu pilotez pe Nurburgring si parcurg cam 25.000 km/an (70% in Bucuresti). De +1 an detin de nou un Seat Leon Fr St 184 cp Tdi cu DCC si directie progresiva. Sunt extrem de multumit de dinamica si consumul lui (nu acelasi lucru pot spune despre interior si dimensiuni: fiind un tip masiv, dar si atent la detalii), dar imi lipseste gama premiu de la fostul neu Audi B7 170 cp Tdi. Foarte multumit am fost insa de comportamentul pe drumurile sinuase ale lui Ford Focus si Mondeo (nu si de reprizele de accelerare). Acum doresc ceva mai mult decat imi poate oferi FR ul meu si ma gandesc sa achizitionez o noua masina tot in 25k. Astfel cochetez cu ideea data de sportivitatea unui BMW seria 3 sau a confortului unui seria 5 (ambele de cam 3 ani vechime, max 100.000 km, Xdrive, benzinare de 2.0 cu 245 cp, prefer Touring si nu negru), de la care am asteptari dinamice peste Ford Focus (gratie, directiei, caracterului supravirator si pozitiei la volan) si reprize de accelerare peste A4 (gratie cutiei de viteze superioare si propulsiei ce incarca puntea motoare la accelerarile bruste). Posibil ca Xdrive sa micsoreze placerea condusului fata de RWD, dar fiind masina de familie (2 adulti + 2 copii) in care sigurantza va fi inaintea placerii, voi miza pe sistemul 40:60. inainte de a deveni eu "tatic" in stapaniere propulsiei. Nu doresc ca acest topic sa devina unul tractiune vs. propulsie vs AWD, diesel vs. benzina, Xdrive vs Torsen vs Haldex vs Asymmetrical sau Van Came + Chuck Norris vs Bruce Willis + Brad Pitt. In schimb doresc sa aud parerile oneste ale colegilor de aici (ideal izvoarte din experienta practica, sau din lecturatul unor materiale documentare credibile nu facute contra concurentzei) referitoare la BMW 3/5 sau Audi 4/6 sh vs. Skoda RS/Superb, Ford Mondeo sau Mazda 6 new. Am mentionat BMW sh, pt ca nu vreau sa depasesc bugetul de 25 k, iar celeleate noi, cu discount dealler si rabla s-ar incadra in acest buget. Nu am mentionat de Cupra, Focus ST/R sau Golf GTi/RS si Megane RS pt ca sunt mici ca si Leonul actual. Cu toate ca 3 er nu pare mai mare ca FR ul meu, intru / ies si stau mai bine in primul. Ca linii directoare: dinamica pe drum virajat, reprize bruste de acceleratie si frnare de urgenta, consum, fiabilitate, intretinere si probleme comune la +100.000 km, de stiut si evitat pt BMW. Multumesc, toate cele bune & stay safe!3 points
-
Petre, iti multumim pt avertizare, nu ne-am fi gandit ca un e92 la pretul ala e posibil sa fie masluit, dimpotriva, am fi spus ca masina e scumpa si ca la banii aia iti luai una cu 100.000km reali...3 points
-
3 points
-
Eu nu am spus nimic ironic sau cu rautate , nu ma refeream fix la masina aia ma refeream la BMW E92 indiferent de motorizare / an / km ... este foarte greu sa gasesti ceva corect / intreg / bun care sa nu necesite reparatii imediate in bugetul respectiv2 points
-
2 points
-
imi cer scuze tuturor celor pe care i-am OFENSAT cu naivitatea mea !!! greseala mea... am vrut sa atentionez colegii de forum sa fie atenti la un vanzator tzepar de craiova si multumesc foarte mult pentru sarcasm si minusurile primite ! data viitoare cand o sa mai dau peste asa ceva o sa ma abtin si o sa tin pentru mine. bafta !2 points
-
atentie la masina asta !!! in cautarile mele pentru achizitionarea unui e92 in mintile lui am dat peste anuntul asta: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gm5ch.html am sunat la numarul de telefon dim anunt, un numar de romania (telekom) am vorbit... la telefon numai miere si parfum !!! impecabila, nemaipomenita, numar km 250.000, carte service cu revizii, acte germania, vrajeli. etc... cer seria caroseriei si o primesc pe whats'app de pe un numar din mexic +5215545917166 ??? verific pe autorecords si ce sa vezi... ultima intrare service in belgia in luna mai 2017 "DECAT" 341.000 km. sun si intreb cum este posibil... raspunsul este ca nu a postat el anuntul si ca baiatul care se ocupa a gresit la numarul de kilometri si ca nu-i problema o sa corecteze, si anul fabricatiei care este cu 2 ani mai batrana, etc... concluzia, mare tzepar !!!2 points
-
Salutare Aceasta e noua achizitie, 525d xdrive, fabricatie 11/2015, rulata 22.000km pana in momentul achizitiei adica acum 2 saptamani. Ca dotari demne de mentionat sunt asa : - pachetul M interior/exterior - faruri led adaptive - scaune comfort reglabile pe absolut toate directiile si cu memorii - piele Nappa - vopsea individual Mondstein Metalic - HUD - etc. Masina mai are inca garantia de fabrica pana in decembrie 2017, moment dupa care intervine garantia suplimentara platita la momentul cumpararii mele de la dealerul neamt. Speram sa nu fie nevoie, sa fie doar preventiva si atata tot. Pot spune ca este diferenta foarte mare la capitolul confort fata de vechiul e90, scaunele, suspensia si practic toata masina fiind cu totul diferite de ce eram obisnuit. E o adevarata berlina de clasa mare, facuta sa parcurga multi km fara a te obosi. Cel mai mult am mers aproape 1200 km fara orprire decat pentru realimentare, din nordul germaniei pana tocmai la gyor, in cca. 9 ore. Pentru mine asta a fost testul suprem, faptul ca desi distanta a fost mare, ora tarzie, nu ma simteam aproape deloc obosit. Atasez si cateva poze, calitatea lor e slabuta, facute in graba cu telefonul, nu reflecta pe deplin frumusetea combinatiei de culori interior/exterior.1 point
-
Buna seara, Vand rezerva slim noua,nu a fost montata pe masina nici de curiozitate Pret 300 Ron1 point
-
Istoricul il afli si de la reprezentanta. Trebuie sa ceri cartea de service care trebuie sa coincida cu istoricul masinii. Fii foarte atent la ce cumperi,chiar si acele masini pot avea uzuri foarte mari chiar si la 180000 km.1 point
-
Pe E90, in anul 2007 nu s-au pus motoare N47.Acestea au inceput sa se puna incepand cu martie 2007 pe E87 si E81 (modelele facelift) mai apoi pe E88 si E82. Abia din 2008 au inceput sa se puna pe E90, ulterior X1 si X3. Undeva este o confuzie. Probabil ca E90-ul pe care doresti sa il cumperi are M47 sau e mai nou de 2007. Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk1 point
-
Problem solved !!! Treaba a fost ca era unul din cablurile care intrau in dopul de cauciuc prin manerul extensibil din dreapta al portbagajului era fisurat. L am lipit si acum merge. De fapt am facut o extensie la fiecare fir care era afectat.(2-3 fire stateau si ele sa crape). Cheers.1 point
-
1 point
-
nu trebuie sa punem la suflet, unii trebuie sa inteleaga nu toti cunoastem piata sau chiar nu am avut in viata noastra de a face cu astfel de combinatii. Unii au o viata simpla, familie, serviciu nu ne mai uitam la TV de ani buni etc. Ca totusi nu e singura e92 la pretul ala. Asta asa e, de multe ori pe mobile.de se intampla. Cauti un model de masina si hopa prima apare cu 2000-3000 mai ieftina dar si full full.Dar sunt de parere ca nici masinile la pretul corect nu te scutesc de probleme. Si putini suntem cei care ne-ar da mana cand cumperi un model de masina si ele costa intre 7000 si 15000, tu dai 15000! Piata in Romania este atat de diversa, daca mai demult erau chestiile vechi cu km, lovita, acu asta cu TVA, care mai e referinta?!Daca nu esti mai norocos si le primesti pe toate 3. Oricum asta arata de ce acesti infractori recidiveaza...nu pot scuza in schimb nici pe cumparatori, pentru ca nici acestia nu depun reclamatie la politie!In mintea tuturor deja s-a impregnat asta: nu e nicio problema, atata timp cat clientul nu se informeaza! E obligatia lui! Dar daca la supermarket ne-ar pune un produs expirat o reclamatie la OPC nu ne-ar satisface, parca am incerca si la vreo televiziune. De aceea spun nu o lua ca o critica, unii dintre noi incearca sa si educe cumparatorul, pentru ca goana dupa un pret mai mic a dat avant in ultimii ani astora. Asta nu e numai in RO sau numai la masini, s-a raspandit peste tot.1 point
-
si cum a spus si colegul, scopul acestui post asta ar trebui sa fie...a fi "obsedat" de corectitudine, chiar si atunci cand e vorba de banii nostri, din pacate in Romania este de multe ori "pedepsit" cu comentarii, jigniri, injuraturi, unlike-uri etc. Si eu vreau sa imi vand masina, si am facut o descriere cat mai exacta, no, nu mai e noua, si mi se pare normal daca cunosc sau stiu depre o problema la ea sa spun despre. Expertii in domeniu mi-au reprosat imediat "NU ASA SE VINDE O MASINA". Ok, si eu sunt de acord. Dar asta e masina mea, consider ca omul trebuie sa stie decat sa descopere. Dar acum si majoritatea cumparatorilor vor sa creada doar partea frumoasa gen "km reali, verificabili, nerulata in RO, unic proprietar, tinuta in garaj climatic, serviceurile la zi, schimbate recent consumabile etc". Cunosc prieten caruia prima masina eu i-am adus-o din Germania. Ca sa aiba serviceurile la zi. I-am si spus, cand o aduc, cumparam separat din Germania ulei filtre kit distributie si le schimbam noi. E cel mai sigur! A doua masina a cumparat-o de la targ. A luat-o pe singura care avea kitul de distributie schimbat de "100-200km". Dupa 500km a ramas cu masina in drum, dauna motor! Se intreba de cauze. I-am si spus distributia! Nu nu are cum! Eu i-am si spus daca vreo data il va interesa vreo masina de-a mea sa se gandeasca si sa ia in calcul schimbarea distributiei(in ultimul timp doar am avut doar BMW si sunt cu lant). Ca poate peste x ani, ma voi satura si eu, si voi apela la textele de succes in vanzarea unei masini!1 point
-
nu le tine pentru tine, tocmai pentru asta este gandit acest topic. putea sa ceara si 500euro pe ea, ideea era ca a mintit.1 point
-
Daca spui ca esti/vei fi tatic, eu iti recomand seria 5 in loc de 3. Also, piele in cazul in care iese cu nabadai de la copii Acum intre bmw si skoda, sincer cred ca tu esti cel mai in masura sa decizi. Evident, esti pe un forum de bmw si o sa auzi doar de bmw! Personal cred ca nu se compara confortul seriei 5 cu skoda ... De ce nu incerci sa mergi la reprezentanta sa incerci cele doua masinute chiar tu si sa iti faci o parere?1 point
-
Salutare! Am scos teava din galerie, am dat-o cu vaselina, tot nu s-a etansat perfect, dar parca o idee mai bine. Am montat tot de pe motor in afara de racitorul de gaze, am pierdut o teava din aia mica de plastic, sunt 2 (11717799853), in rest am bagat peste tot mufele, ce mai am nevoie daca ma puteti ajuta, cablul de masa, este unul subtire negru care duce in jos, habar nu am de unde e scos. Am decat o poza cu ambreiajul si cu "mot-ul" facut de mine pentru montarea ambreiajului. Am folosit ideea lui Alex, am luat tubul ala mic de metal de la chain tensioner, am taiat bucata aia mica de rulment dintr-un cap de planetara care era mai groasa cu 1 mm decat discul, am polizat bucata respectiva pana s-a centrat perfect cu discul si dupa am sudat tubul pe rulment perfect in mijloc. Am dat o data cu banda pe tubul care intra in volanta ca sa stea fix, l-am fortat putin cu ciocanul si dupa mi-a venit perfect placa peste disc, am scos siguranta aia respectiva si dupa am tras de rulment sa-l scot afara. Din ce am vazut este centrata la mm placa cu discul. Miercuri vreau sa schimb racordul flexibil, tamponul de la schimbator , sa nu mai joace levierul, suportii motor+ cutie, sa pun motorul pe masina cu totul si sa-i dau cheie, cam asta e obiectivul sper sa ma incadrez cu timpul. P.S suruburile de la placa au fost stranse la 24 NM, fiind de 6 (imbus de 6)1 point
-
1 point
-
Absolut fantastica descoperire... ce oameni, pai aia nu sunt deja bani de F10 pentru unii de aici?1 point
-
recent chiar un vanzator autorizat pe forum are de vanzare un e60 cu kilometrii intineriti si nementionati in anunt. E forum de pasionati, aici totul se face din pasiune )1 point
-
Masina este iar la vanzare , se vinde pentru ca efectiv sta degeaba in parcarea subterana ... 5 din 7 zile / saptamana nu se misca de acolo si atunci cand ies cu ea fac drumuri pentru care nu am nevoie de un M550D ( Auchan , Cora , Mall , Cinema etc ) http://s22.postimg.org/y5ohp58vl/DSC_0381_Medium.jpg http://www.youtube.com/watch?v=gMcj8uwf_RE Pretul este de 28.000 de euro ( absolut fix si doar cu jantele de vara ) ( daca stiti pe cineva interesat nu ezitati sa ma contactati )1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-520-f10-ID93Zbf.html Asta merita pretul cerut? Cat as mai putea negocia?1 point
-
nu e bine sa schimbi un cauciuc doar pe o parte, trebuie schimbate pereche pe axa. Dunlop Sport Maxx GT Runflat 20'' este 1,510 ron / bucata x 2 + manopera asta e suma. Cu RFT nu e nevoie de platforma, poti merge cu maxim 70 kmh maxim 50 km, a fost suficient.1 point
-
Am patit-o si eu, cu E60-ul. Parerea mea este ca trebuie dati in judecata. Eu am patit-o in judetul giurgiu, la o imbinare de dale, dar pierdeam prea mult timp, iar anvelopa a fost ceva pe la 700 nefiind rft. A fost atat de nasol, incat mi-a aparut o eroare pe masina (nu mai retin ce), Aveam tot style 135 (foarte rezistente jantele, si usoare). De-aia e bine sa ai RFT... LE. Momentan sunt intr-o alta tara, prin vest...pot sa zic ca era o groapa in asfalt pe care o stiu de cel putin jumatate de an, si au acoperit-o abia saptamana trecuta. Deci, se poate si in tari cu apa calda.1 point
-
Nu e vorba de facultati cat e vorba de experienta..si anume cate operatiuni de genul asta a facut un mecanic. Win daca totul este pus la punct sunt foarte importante strangerile dinamometrice. Daca nu strangi suficient in timp acea componenta se poate slabi si sare provocand daune mari iar daca strangi prea mult, cred ca iti dai si tu seama ce se poate intampla.. Personal, tin foarte mult la aceste strangeri, inclusiv la roti...1 point
-
Salutare! Desi am spus ca nu mai postez pana nu e motorul gata...o fac! My link (POZE CU MONTAREA DISTRIBUTIEI) Ma ajuta un coleg de pe forum, il tin anonim ca poate nu vrea sa se stie cine este si respect acest lucru. Din ce am vorbit cu colegul de pe forum, cand i-am dat pozele mi-a zis ca e totul in regula in afara de "capacele" care prind axele cu came (8 capace) 4 pe A si 4 pe E (E1,E2,E3,E4), (A1,A2,A3,A4). Eu am pus A-urile pe admisie si E-urile pe partea cu filtru de particule. Trebuie maine doar sa schimb capacele intre ele, au cate 2 suruburi fiecare, nu trebuie sa modific nimic, ci doar sa desurubez/insurubez, doamne ajuta!. M-am oprit deoarece o patina cea de sus, care se numeste chain tensioner pe bmwfans.info, nu mi-a venit, maine sau poimaine imi vine. In principiu trebuie sa ne apucam sa montam totul pe motor. Am anulat si clapetele, am facut poze, o sa le pun in topicul de galerie deoarece nu este asa usor si poate ajuta pe cineva! Voi ce parere aveti? Din ce m-am uitat in Inpa si m-am documentat, plus ce am vorbit cu colegul care se pricepe 100% deoarece asta face, mi-a spus ca totul este cum trebuie la semne. Costi_cty Iti spun clar ca la inceput se auzea un tacanit pe langa rotile din fata foarte finut care era aleatoriu, nu avea un sunet continuu sau o anumita nota, facea diferit, asta doar la rece, dupa 10 minute nu se mai auzea nimic nimic! Dupa aproape un an sa zic, ticaitul respectiv a inceput sa fie un sunet continuu, tare, se auzea de oriunde si facea si la cald, mai era ceva, un sunet in plus, un frecat/zornait de LANT LARGIT cu cat ridicam acceleratia masinii, pe la 1300-1400 rpm incepea. Daca ai in minte sunetul de lant de la bicicleta largit , cam asa se auzea in plus in accelerare, era mai greu dupa 3000 rpm sa-ti dai seama ca facea zgomot motorul, dar daca stiai sa asculti iti dadeai seama cat de urat face lantul cum urca in RPM...ca si cum nu ar fi avut ulei. BMW mi-a zis ca nu se aude nimic, se aude foarte bine motorul si totusi eu am suspectat in continuare distributia, pentru ca atunci cand l-au verificat era motorul cald dupa 120 km si nu se auzea atat de bine in vremea aia.1 point
-
1 an de zile sau 10-11mii km, care e primul.1 point
-
30 masini in 10 ani? O medie de o mașinĂŁ la 4 luni!!! Ori esti samsar de masini ori aberezi...iar dacĂŁ este prima variantĂŁ, nu inseamna ca ai avut 30 de masini ci doar ai vandut 30 de masini1 point
-
La 120d de 163 de cai nu ai de ce sa iti faci probleme cu distributia, doar la cel de 177 de cai. Eu am un 120d din 2006 si sunt foarte multumit de el. Eu la 10k km schimb uleiul si filtrele si in cei 25k km facuti de cand il am, am schimbat doar chestii normale: placute frane, stergatoare, balastul la farul stang si acum mi s-au ars pozitiile. Despre consum pot sa iti spun ca am in jur de 9l/100km in oras (merg destul de sportiv) iar in afara 6.5-7 (modelul de 177 de cai este mai economic dar exista problema cu distributia).1 point
-
Printr-o conjunctura favorabila ( zic eu ) am ajuns la sfarsitul povestii frumoase cu aceasta masina ; trag linie dupa 3 ani jumatate si 66.000 km si rezulta multa multa satisfactie si un zambet pe buze la fiecare accelerare.Recunosc ca m-am despartit cu greu de ea,sper sa ma pot detasa repejor.Multumesc tuturor celor care au scris,au citit acest topic.......vad ca s-au strans 144 pagini si peste 146.000 vizionari,cifre impresionante :goodjob: Ca sa evit intrebarile gen cu ce pret s-a dat,cat ai luat pe ea,etc,rog un moderator sa inchida acest topic.1 point
-
sau chiar discurile ovalizate. asa am avut eu la e39, discuri + placute fata nou noute, marca ATE. dupa 4k discurile erau ovalizate si vibra volanul la franare. am schimbat cu OEM si discurile si placutele si nu mai am probleme de atunci.1 point
-
Lol, WLY se invarte si el in cerc si zice ca face cerculete. Si gelu poarta manusi sa protejeze volanul si schimbatorul. Probabil ca are maini de taietor de lemne. Cu aschii in ele.1 point
-
Varul meu a facut asta la dacie,noroc ca discul cu santuri era pe fata, a dat roata jos a suspendat masina a cuplat treapta 3 , a marit relantiul la 2500rpm si cu o pila mare a rezolvat problema, totu era ok daca nu-i sarea pila in m*** .1 point
-
Din dorinta de a porni un alt proiect, masina intra momentan la vanzare. Mentionez din start faptul ca nu o vand pentru ca sunt constrans sau obligat sa fac asta. O vand doar pentru ca imi doresc sa fac altceva (mai exact, vreau sa ma apuc de off-road). Desi voi lasa mai jos si linkul topicului de pe forum (in care am scris absolut tot despre masina, de la A la Z), mai scriu si aici cateva detalii, astfel incat descrierea si prezentarea masinii sa fie cat mai precisa: BMW 320I - 150cp - 6 trepte manual - Masina este 2005 si in acte si in realitate (nu 2005 in realitate si 2006 in anunturile de vanzare, ca mare parte din E90-urile de pe net); - Achizitionata de la privat de la Bremen in Septembrie 2016, la 211.000km (am toate pozele, facturile de service, poze si cu numerele de DE si datele proprietarului); - La momentul actual, masina are 230.000km, iar ultima intrare in service BMW a fost in 2013 la 151.103KM (conform VIN DECODER), iar pentru diferenta pana la 211.000km cand am achizitionat-o eu, am facturile doveditoare pentru ce reparatii s-au efectuat (verificarea a fost facuta de mine inainte de a lua masina, deci e posibil sa apara si o intrare la dealer Bavaria Bacau, anul trecut la 211.000). - Am inlocuit distributia, simeringurile la supape (pentru ca masina consuma ulei si dadea fum alb - aspect pe care nu l-am stiut cand am luat masina), dar si bieletele pe partea din fata; la momentul actual masina nu mai consuma ulei, nu mai da fum alb, etc. - Am inlocuit jantele cu unele model FL (ar trebui revopsite pentru ca sunt destul de zgariate de la borduri); - Montat volan imbracat in piele - Montat nuca de schimbator noua + piele bej la schimbator - Montat tips dublu de la PILOT POWER TUNING - Montat aparatori noroi OEM fata + spate - Aplicat folie autorizata RAR geamuri spate - Montat suport fix pentru antena radio CB - Montat si codat ceasuri bord 320i UK vers - Montat leduri la numarul de inmatriculare spate - AC este perfect functional si raceste imediat - Montat emblema de 330XI (da, stiu, trebuie data jos pentru ca in realitate masina e 320I etc) Ca minusuri: - Masina are parbrizul ciobit intr-un colt sus (foarte greu vizibil daca nu te uiti FOARTE atent si nici nu afecteaza vizibilitatea); - La drumuri lungi se aprinde check-engine (eroarea apare de la functionarea proasta a catalizatorului cand acesta se incalzeste la drumurile lungi; iar problema asta a aparut pentru ca fostul proprietar nu a inlocuit la timp simeringurile la supape). Stiu sigur ca e catalizatorul de vina pentru ca am BMW tester acasa si am verificat treaba asta. Costul e de cam 150euro pentru un catalizator SH. - Mici zgarieturi aparute in timp (totusi e o masina de 12 ani, care nu este "IMPECABILA", "PENTRU CUNOSCATORI SI PRETENTIOSI" etc.), deci ii rog frumos pe cei care vor sa fie mintiti sa nu ma contacteze si sa-si cumpere o masina din targ Pret: In ceea ce priveste pretul, sunt deschis sa primesc oferte de la membrii de pe forum, dar si aici, ii rog calduros pe cei care vor sa vina cu oferte sau replici de genul "iti dau 5000" sau "pai la banii astia imi iau diesel", sa nu se deranjeze inutil Am postat masina la vanzare cu 6850 euro pe OLX, dar pentru cei de pe forum sunt deschis sa primesc oferte sub pretul asta. Accept orice fel de test, la orice service/reprezentanta etc. Pentru cei interesati, las mai jos pozele cu istoricul de service al masinii, linkul din topicul meu, dar si o poza din concediu 0761.66.70.87 - Andrei http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176958-e90-320i-episodul-5/page__st__160 http://s13.postimg.org/jcgbzpvo7/istoric_1.jpg http://s13.postimg.org/gjn4fovbr/istoric_2.jpg http://s13.postimg.org/wj5rz8rdj/istoric_3.jpg http://s13.postimg.org/pc433dggn/20155772_1648709295148402_5639764526088204920_n.jpg0 points
-
M-a gândesc sa Îmi cumpãr un seria 7 e65 din 2006-2008 1 pareri despre masina 2 probleme Întâlnite0 points
-
lasand la o parte discutiile contradictorii si sarcasmul... voi cat credeti ca ar trebui sa coste un e92 cu dotari standard din 2007 si cu 250.000 km reali ??? avand in vedere faptul ca masina asta a costat de noua acum 10 ani in jur de 32.000 euro tva inclus. intr-o societate de consum si in anul 2017 cel mai ieftin bmw coupe cu dotari standard seria 2 costa 30.000 tva inclus si un seria 4 costa in jur de 38.000 euro tva inclus. pe bune, in opinia mea personala o masina de acest tip la vechimea si numarul de km ar trebui sa coste aprox. 8000-9000 euro.0 points
-
nu, multumesc ! de fiecare data cand am sa platesc un raport de service (chiar daca este o suma mica) am sa-l pastrez doar pentru mine, ca doar sunt banii mei... nu vreau sa-i mai deranjez cu naivitatea mea pe colegii de forum: @acero99, @B-490-RZV, @AlexCris ! succes !0 points
-
Eu am cumparat rulmentii de la bavaria baneasa, pretul exact pe acolo e, acum poate varia cu 50 de lei sa zic. 900 1000 de lei sunt rulmentii, restul manopera. Cine o fi dat minus la postul anterior? ) Unii saracii se plictisesc rau pe forumuri, doamne ajuta.0 points
-
La strung. Din punctul meu de vedere, este o greÂşealĂŁ ceea ce vrei sĂŁ faci. DacĂŁ nu-Ăži permiĂži maÂşina pe care o ai, vinde-o Âşi ia-Ăži una mai ieftinĂŁ la ĂŽntreĂžinere.-1 points
-
Zgomotul la vant nu mi se pare sesizabil. Eu am acum jantele pe 18 style 421 cu runflaturi si zgomot fac mai mult gumele care sunt usor tocite. O sa ii pun curand jantele de iarna style 317 si iti zic, dar nu cred sa influenteze jantele zgomotul la vant. Este clar ca este mai slab antifonat decat alte masini. De exemplu e90-ul e mai tacut. Motorul in schimb mi se pare foarte silentios. Despre kitul performance, el include si alt intercooler, nu doar soft. Practic creste la 200 cp si 420 nm. Ideea e ca nu apare pe nicaieri kitul pentru x1 cu x drive. Ma rog, este mai mult moft pentru ca masina fuge foarte bine, pana in 160 merge la fel ca un f30. Masa proprie relativ mica o ajuta comparativ cu fratele x3 cu acelasi motor.Oricum avem alte masini puternice, asta e de oras si ca sa fie iarna bine doamnei mele. Start stopul inca nu l-am codat. Poatr ma ajuta cineva cu un contact.-1 points
-
Sper sa ajung azi la vulcanizare sa le schimb. Cele de iarna le-am luat tot runflat pentru ca m-am gandit ca daca fac vreo pana iarna, parca n-ar fi fain sa imi deger mainile schimband roata pe care oricum nu o am de rezerva. Insa sper sa fie o imbunatatire la confort, intrucat cele pe 17 au talon mai inalt. Si as vrea sa stiu pentru ce am luat minus in postul anterior. )) Unii cred ca se plictisesc tare.-1 points
-
Ingroap-o ca pe tractoare, scoate-o in 15 ani de acolo si-i mai pui un zerou' la final de pret-1 points
-
-1 points
-
salut. scuze de delay insa sunt la Viena de cateva zile si am uitat de forum. Zgomotul de care zici provine mai mult ca sigur de la rulmentii spate. Cati km are masina? Mai exista si psoibilitatea pesimista sa fie diferentialul spate, insa ca sa stii sigur, masina trebuie ridicata pe elevator si rulat in D, pt o diagnoxa sigura. Cel mai probabil sunt. rulmentii dupa cum descrii. Costa vreo 1200 de lei cu tot cu manopera parca. Nu mai stiu exact insa nu sare de 1500 lei. Insa asta daca iti pAstreaza flansele la planetare. Trebuie o presa parca, altminteri costa si flansele inca pe atat. Era sa uit. Consum 7.5 Bucuresti Arad cu viteza medie de 90, 40 grade afara, clima non stop, Apoi Timisoara Viena, 140 pe pilot, cu vit medie 133, 6.3. Exceptional consum mi se pare. Motorina maxmotion de la omv.-1 points
-
Daca tot schimbati la 10.000 Km. de ce nu mergeti pe Castrol, ce recomanda producatorul.-1 points
-
Sa scrii impresiile dupa ce o vezi. Personal imi pare o masina obosita, matrasita. Parca nu sta niciun element corect pe ea, cel putin in fata(aripa dr-capota-bara, usi spate...) Atentie mare la Integral active steering( super optiune ) - cu conditia sa nu aiba probleme, altminteri e foarte costisitoare reparatia.-1 points
-
Am un bmw e90.. cautam prin masina si am gasit sub scaun o bucatica de lemn cu un surub in ea. Poate fii de la masina?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00