Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/17/17 in all areas
-
In 3 ore am pus cutie-motor-cardan, scuturi, esapament, am legat tot si am dat cheie. La prima cheie a luat-o dupa vreo 10 secunde (am desfacut conducta la injector 1, mi-a spus cineva de pe forum), trepida si la relanti si in acceleratie, m-am speriat, am pus testerul (delphi), am uitat ista acasa. Mi-a aratat injectorul 4 permanent eroare (nu era mufa bagata), dupa ce am bagat mufa suna extraordinar de bine, nu am mai facut filmare deoarece nu a stat mai mult de 30 secunde pornit ca nu are antigel in instalatie deloc (maine imi vine conducta aia de plastic mica de la racitorul de gaze de care v-am spus ca am pierdut-o si bag antigel). Mai am sa pun grila la stergatoare, stergatoarele, capota si cam atat. Maine o iau de la servici. O sa fac si o filmare cu ea cu sunetul motorului, o sa iau testerul maine sa fiu sigur ca nu are nici-o eroare permanenta (nu avea inainte). Multumesc pentru tot colegi! Va raman dator celor care ati fost alaturi de mine si m-ati ajutat. Revin cu filmare maine!5 points
-
Eu as alege navigatia, paket-ul M se poate pune mai usor dupa achiZitionare(asta este doar parerea mea) . Xenon fara discutie, eu pielea nu o consider un plus(fara incalzire si ventilata este un chin), plus este atunci cand ai un copil mic si face ravagii in masina(se curata mult mai usor ca textulul)cauta sa gasesti cu scaune sport, este un mare plus. Sent from my iPhone using this shit Tapatalk4 points
-
Va salut, Va prezint primul meu BMW, 530d XDrive, prima inmatriculare 12/2013, BMW Premium Selection, 73000 km luat de la BMW Munchen. Impresionanta locatia, au peste 2000 de masini si 48 de agenti de vanzare. Am pus o poza mai jos, au un etaj intreg de seria 5 pe 4 randuri, stateau ca sardinele… Cateva poze si lista de optiuni mai jos. Am cumparat un adaptor OBD2 Carly si mi-am dezactivat Auto Start/Stop si am activat Video in Motion. Am luat cod lifetime FSC de pe ebay si am pus ultima versiune de harti 2017-2. Am inscriptionat si oglinzile. Am comandat roata de rezerva, tava portbagaj, covorase pt iarna, prezoane cu antifurt. Facut Casco, o sa pun si alarma, deci tot tacamul. Am cumparat acum anvelope noi Michelin Pilot Sport 4. Am mers 4500 de km in 2 luni, o placere, ies deseori de nebun pe strada ziua/noaptea doar sa ma plimb cu masina, ceea ce nu se intampla cu masina precedenta care e mult mai modesta. Nu mi-a placut lagul care il are la acceleratie in comfort mode, il conduc deseori in sport mode. O surpriza a fost ca nu am roata de rezerva iar anvelopele RFT mi se par prea dure. In rest numai de bine, sunt super multumit! As vrea sa fac retrofit la TPMS daca e posibil (?), sa imi iau jante+anvelope de iarna pe 17”. La alte upgradeuri ma mai gandesc … Type 5D31 Model 530dx - EUR Development Code F10 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N57T Displacement 3 Power 190 Drivetrain ALLR Transmission AUT Color Sophistograu Brillanteffekt Metalli - A90 Upholstery Leder Dakota/schwarz Exklusivnaht - LCLZ Production Plant DINGOLFING Production Date 11/26/2013 Standard 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 2D3 18"la Wheels Star Spoke 365 2TB Sport Automatic Transmission 230 Eu Specific Additional Equipment 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 3AC Trailer Tow Hitch 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish 4UR Ambient Light 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 464 Skibag 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5A1 Led-fog Lights 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 536 Auxiliary Heating 552 Adaptive Led Headlight 575 Additional 12v Power Socket 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services 6AP Remote Services 6NR Apps 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm 6WB Multifunctional Instrument Display 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 688 Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 7S2 Luxury Line 7XP Navigation Package Connecteddrive 775 Individual Roof-lining Anthracite 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation3 points
-
Pe mine personal nu m-ai deranjat cu nimic asa cum ai sustinut mai sus. Eu am vrut sa subliniez altceva, te-ai uitat la cel mai jos pret pentru un E92 si chiar voiam sa te intreb... tu ce te-ai fi asteptat. Hai sa iti pun problema altcumva. Ai o masina, o ingrijesti cum stii mai bine, bagi o caruta de bani in ea sa ii cumperi cauciucuri noi, sa ii faci reviziile din 10 in 10.000 de km, te agiti pentru orice cacat pe care masian il are doar ca sa fie perfecta iar in momentul in care te decizi sa o vinzi, ce faci? O pui printre cele mai ieftine? Eu am mai sustinut, asta este problema la noi, cautam chilipiruri in speranta de a prinde o masina buna, tu ce te-ai fi asteptat la masina aia? E92-ul isi tine pretul relativ binisor, daca tu te miri ca un e92 vechi de 10 ani chior costa cat costa, uite-te cat ceri unii pe o Toyota Land Cruiser 90 din 2003-2005 ca sub 12.000 nu e niciuna. Sunt anumite masini care isi tin pretul sau se devalorizeaza pana la un anumit punct.3 points
-
Daca toti am fi la fel nu ar mai exista diversitatea. Unii aleg diesel, altii benzina...unii vor dotari, altii le considera inutile, unii vor 2000d altii 3000d, automata sau manuala...si exemplele pot continua. Cine suntem noi sa judecam asta? Atata timp cat exista e92-ul dotat cu isi doreste el, cred ca nu e treaba nimanui sa judece asta.3 points
-
@Paul, am fost posesor de quattro dar si de xdrive, pe mai multe masini, sincer in conditii dificile (zapada mare, noroi) as putea spune ca awd-ul de la audi alaturi de suspensia pneumatica merita un mic plus. In schimb la plecarea de pe loc sau la plecarea din rampa mai ales pe carosabil alunecos (gheata) sau doua roti pe gheata si doua pe asfalt, xdrive-ul este mai bun. Daca vb de sportivitate, la fel xdrive-ul este mai bun. 4matic cat si terrain response 2 de pe Range Rover, sunt sisteme de tractiune integrala ce pot fi echipate cu 2 diferentiale+reductor, acestea sunt mult mai potrivite pt off-road decat xdrive sau quattro. In schimb, daca ne gandim ca majoritatea suv-urilor mari sunt echipate cu jante pe 19-20-21 si stau 99.9% din timp pe asfalt, eu as alege masina (nu sistemul de tractiune integrala) in care ma simt cel mai bine si care imi corespunde perfect nevoilor si cerintelor.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Pe mine m-a amuzat maxim post-ul tau lung. Zici ca a scris Chris Harris cu febra 40. PE bune acum, daca tu consideri e90 3.0 d o masina de circuit, pai nu am ce sa mai comentez. E90 este o masina foarte rezistenta, iar un rulment mi se pare consumabil. Eu am schimbat rulmentii spate la x1 nevesti-mii la masina din 2013 si nu mi se pare deloc mare paguba. In alta ordine de idei, eu cred ca tu aberezi cu mers 240 prin Ungaria. Si ti-o spun fara sa glumesc, eu nu te cred. In rest, lasand la o parte acest aspect, comparatia cu peugeot 406 mi se pare de cascadorii rasului si probabil si altora li se pare la fel. Am condus 406 cand a aparut si nu are absolut nicio legatura cu un e90. Tu sigur ti-ai cumparat e90, sau ne scrii din nintendo? Glumesc. Daca ti se pare asa ghena masina, asa de sub asteptari, de ce nu o vinzi? Ia-ti un Peugeot 407, 508, ii tragi un soft si il faci de 220 de cai.2 points
-
Salutare, Promisesem sa revin cu un update dupa schimbare arcuri si bare stabilizatoare. Ei bine, din pacate la vizita in tara am fost pe fuga si nu am reusit sa le schimb; de fapt facusem programare la un service renumit BMW din Buc (nu dau nume, nu vreau sa fac reclama/contra-reclama) dar dupa o discutie in contradictoriu in care au incercat sa ma convinga ca pentru schimb bare antiruliu nu e nevoie sa dai puntea spate jos ('stim noi mai bine' etc) mi-am dat seama ca nu are rost sa continui polemica si lucrarea cu ei, nu aveam chef sa-i vad cum experimenteaza o lucrare pe care, daca era mai cald si aveam timp suficient, o faceam singur la un nivel de calitate satisfacator pentru mine dar ma rog, asta e alt subiect. Revenind - intre timp am mers cu masina 12.000km cu urmatoarele observatii: 1) dupa trecerea la cauciucuri Michenlin non-RFT confortul s-a imbunatatit vizibil - nu mai clantane dintii la orice groapa si, mai important, a disparut aproape complet fenomenul de tramlining (verificat si geometria dupa montare); 2) cum era de asteptat - sensibilitatea la vant lateral a ramas neschimbata . Inainte de revelion am plecat din tara si toata Ungaria am prins-o cu vant lateral puternic. Fiind soseaua destul de libera am mers in ritmul obisnuit (180-240) insa bineinteles erau necesare corectii permanente din volan pentru mentinerea traiectoriei (la trecerea pe langa tiruri masina devia brusc chiar peste 0.5m). Nu era un fenomen incontrolabil (cel putin eu sunt obisnuit cu asa ceva de la motocicleta in conditii similare si nu m-au luat prin surprindere rafalele) insa ma temeam la un moment dat sa nu sune careva la 112 pe motiv ca as fi suspect de alcool la volan si nu pot 'stapani masina' . Sper totusi sa reusesc sa montez cat mai curand arcurile Eibach pentru coborarea garzii la sol (cam greu pe aici - la reprezentata nu lucreaza cu arcuri after-market, atelierele cam reticente la asa lucrare - probabil ramane tot pe urmatoarea vizita in RO) plus montarea unui eleron OEM - acestea impreuna ar trebui sa aduca o oarecare imbunatatire pentru problema asta. 3) la abordarea in viteza a unor curbe largi care au usoare denivelari problema instabilitatii a ramas (nu ma asteptam la vreo imbunatarire doar din cauciucuri). Ma refer aici la o usoara tzopaiala a puntii spate/oscilatii ale caroseriei care dau o senzatie de nesiguranta (desi tehnic suspensia este in stare perfecta). E clar ca e o problema de conceptie. Inevitabil revin si pentru problema asta dar si pentru cea de mai sus (sensibilitate la vant lateral) la comparatia stupida cu 406-le: asta avea punte spate cu 4 brate (nu cu 5 ca la 330D), o forma aerodinamica teoretic inferioara si cu toate astea statea mult mai bine pe sosea atat pe curbe denivelate la viteza dar mai ales de neclintit la vant lateral si viteza. Ce sa zic - rusine BMW 4) in cei 12.000km parcursi in posesia mea a cedat un rulment spate si asta la drumuri doar pe autostrada (teoretic uzura minima) - schimbat in Germania cu 300E. Sper ca e un caz izolat - oricum dezamagitor pentru masina cu 99.000km... 5) la achizitia masinii a fost verificata tehnic la BMW Stuttgart si apoi i s-a facut inspectia TUV. Ambele verificari au avut ca recomandare schimbarea placutelor de frana spate/fata (seturile originale pe masina) - in rest totul ok (bineinteles si km validati). Am negociat cu dealer-ul sa imi schimbe si discurile pe fata in pret - toate bune si frumoase doar ca dupa acesti 12.000km am inceput la franare sa am vibratii in volan si pedala de frana (prima cauza in situatii asemanatoare ar fi discurile fata). Ce sa mai comentez - pot incerca sa cer remedierea pe motiv ca discurile sunt, teoretic, in garantie insa implica timp (libere de la serviciu ca sa merg 800km pana la acelasi dealer etc) - mai ingrijorator este de ce au cedat discurile in numai 12.000km (vizual si discurile si placutele arata perfect). OK, intr-adevar am un stil sportiv de condus dar acelasi stil l-am avut cu toate masinile de pana acum fara surprize din astea. Mai am o 'speranta' ca problema sa fie cauzata de ceva jocuri aparute la directie (capete de bara, bielete) - spun speranta fiindca daca sunt discurile de vina sper sa nu ajung sa le tot schimb la fiecare 12.000 ... Una peste alta dupa cei 12.000km am un gust amar: cumulate investitiile in arcuri, bare stabilizatoare, inmatriculare, achizitionat accesorii interior care ar fi fost standard intr-o masina de bun simt si de 51.000E noua (buzunare spatare scaune, parasolare, covorase OEM, spatii depozitare etc etc) costul masinii a depasit 20.000E. Pretul a fost asa ridicat fiindca am preferat sa iau un 330D cu km cat mai putini (ca sa il tin 3-4 ani) si in stare perfecta (ma rog, stare tehnica evaluata de mine si apoi validata de BMW Stuttgart si TUV). Cu toate astea concluzia este ca am platit un pret urias pentru un motor foarte puternic si... cam atat. Dotarile sunt de bun simt dar confortul lasa mult de dorit - inteleg ca suspensia este rigida pentru imbunatatit stabilitate in defavoarea confortului insa nu reuseste deloc sa-si faca treaba. Stabilitatea mi se pare total inacceptabila pentru o masina cu pretentiile astea (m-am convins ca asta e conceptia, nu este o problema doar cu masina mea) - mai ales ca BMW se lauda prin nu stiu cate reclame cu puntile lor de ultima generatie care imbina confortul ridicat cu o tinuta de drum de exceptie. Bullshit! Si mi-e clar ca nu sunt prea pretentios din moment ce problemele de care ma plang nu le intampinam la 'batranul' 406 (masina conceputa cu 10 ani inainte, dimensiuni ampatament/ecartament/greutate asemanatoare); ma asteptam de la 330 la un nivel mai mare sau in cel mai rau caz egal la capitolul confort dar mai ales stabilitate, in niciun caz mult inferior. Si mi-e greu sa cred ca 406 este o exceptie sau un etalon la compromisul suspensie suficient de confortabila/stabilitate&tinuta de drum perfecta la viteze mari. M-am orientat catre 330D fiindca pe 406 nu prea mai aveam rezerva de crestere suplimentara peste cei 180 de cai deja tunati si parca era loc de mai bine (=more power ) ) ; mai ieseam cu el pe circuit si o masina cu tractiune spate (propulsie de fapt) ar fi fost mult mai fun; intr-un an de folosire in afara tarii 406 a parcurs 45.000km si a necesitat 2-3 reparatii minore de 600E total - ma gandeam ca la 330 (87.000km si 10 ani mai noua) sunt suficiente 1-2 revizii normale pe an fara sa am alte suprize (se pare ca m-am inselat amarnic). Ca sa nu mai zic ca dupa problemele de mai sus (in special rulment defect fara motiv) mi-e clar ca planul meu cu iesitul pe circuit va implica niste reparatii suplimentare la o masina neasteptat de sensibila. Pacat ca fiind extra-sezon (Nuerburgring inchis) nu am apucat macar o tura pe circuit inainte sa inceapa defectiunile si sa ma descurajeze total. Pe scurt parerea mea despre masina - un mare fas, doar ca eu am aflat-o 'the hard way'. Mi-este foarte clar acum ca daca aveam ocazia sa fac un drive-test extins (2-300km pe diverse trasee singur, nu 10km cu dealerul in dreapta care era stresat la fiecare manevra mai agresiva) nu faceam acest pas. Si nu ma intelegeti gresit, scopul meu nu e sa denigrez marca BMW sau sa-i jignesc pe ceilalti posesori, doar imi arat dezamagirea strict raportat la ce ma asteptam de la marca/model/pretul platit si ce am primit insa tinand cont si de stilul meu de mers, drumurile pe care le fac etc (probabil in conditii standard de mers majoritatea posesorilor sunt incantati). Dar acum daca am intrat in hora jucam in continuare , cu stabilitatea ne resemnam si poate 'surprizele' de mai sus nu vor mai fi urmate si de alte zgaibe tehnice. Numai bine.2 points
-
Am masina de anul trecut de prin noiembrie dar de cand am luat-o mi sa parut lenesa rau, si pe zi ce trece parca se agrava din ce in ce mai tare. Inainte de asta am avut un e36 320i si nici aia nu era prea vioaie dar asta e jale. De cateva luni am rasfoit forumurile romanesti cat si alea straine pe tema asta si se pare ca foarte putini sau nimeni nu a scos-o la capat cu E46 320d 136cp nfl puturos iar cei care au rezolvat nu au mai dat reply, asa ca ma cam resemnasem. Cum se comporta masina: Nu trage deloc, turbina pare sa nu intre aproape deloc iar dupa 2000 de ture oricat as accelera masina parca da in nas si se plafoneaza, nu acceleareaza liniar. Cand se apropie de 3000 de ture incepe sa traga un pic dar foarte putin iar in sarcina daca o calc mai tare scoate fum negru ca o locomotiva. Mi-a ajus cutitul la os zilele trecute cand la o panta mai inclinata era sa raman sub deal si abia urca cu treapta 2, chiar i-am dat a 1 a un pic ca sa pot urca dealul cu 2 persoane in masina. E nasol sa fii claxonat si blituit din spate de un tir incarcat. Primii pasi: - facut diagnoza - pe diagnoza nu aparea nimic - verificat axul turbinei - axul turbinei nu are nici un pic de joc - verificat tija actuator variabila turbina - tija actuatorului de la turbina nu actiona in concordanta cu acceleratia si se retragea foarte greu. - toate filtrele si ulei au fost schimbate - schimbat filtru epurator - am curatat EGR - am verificat sa nu fie diferite scurgeri de lichide la motor (antigel/ulei/motorina), totul OK, nici o scurgere - verificat sa vad daca se intaresc furtunele de la egr la intercooler si cel de la turbina la intercooler si se parea ca nu faceau cine stie ce presiune cand acceleram sa intre turbina. Inainte sa ma apuc de schimbat senzori, valve pierburg, egr, debitmetru si multe altele am verificat ochiometric tot sistemul de vacuum si tubulatura la turbina. La prima vedere furtunele pareau OK dar am cumparat totusi 3 metri de furtun cu interiorul de 3.5mm si am inlocuit pe cel care trece peste blocul motor ca parea mai copt si alea care intra si ies din butoiasul de vacuum. Dupa aceasta operatiune am facut o tura cu masina si la fel mergea, deja ma scotea din sarite. Ca sa nu mai desfac toata plasticaraia de mai multe ori am adunat toate informatiile relevante pe care le-am gasit pe forumuri, care ar putea rezolva situatia mea. Asa ca, am purces la urmatorii pasi care mi-au transformat batranul E46 dintr-un logan 1.4 benzina cu portbagajul plin de saci de nisip, intr-un BMW: 1 Am scos si am curatat senzorul MAP(este cel din capat motor de sub parbriz).(capatul era infundat cu mazga din admisie) 2 Am scos ambele valve pierburg de la EGR si de la Turbo si le-am curatat acele filtre dreptunghiulare de pe ele (erau destul de murdare) si ca sa fiu sigur ca o sa fie o diferenta cand le montez la loc, le-am inversat, cel de la EGR cu cel de la turbo.(daca nu se simtea imbunatatire urmatorul pas ar fi fost sa anulez EGR) 3 Cand am scos valva pierburg de la EGR am gasit inca 3 furtune vacuum care ieseau din acel "T" si unu mergea la actuatorul de la perdeaua la radiator, unu intra in actuatorul EGR si al treilea intra in admisie cred. Cel care care intra in admisie pleaca un pic in jos si intra intr-un alt distribuitor si nu este prea vizibil si fix ala, era aproape rupt,se tinea doar intr-o bucatica de aprox 2mm(era clar ca pe acolo scapa vacuum). 4 Schimbat garnitura de la cotul care iese din debitmetru si intra in turbina pentru ca am vazut ca pe acolo umezea un pic de ulei. 5 Montat totul la loc si sperat la mai bine. 6 ore mai tarziu, cateva degete zdrelite si antebrate julite, rezultatul a fost mai mult decat neasteptat. Am avut in trecut experiente negative cu service-urile auto si decat sa ma apuc sa schimb chestii prin eliminare la cererea unui dorel am preferat sa elimin eu cat mai multe eventuale defectiuni si se pare a functionat. Totul a costat 6 ore, o garnitura si cativa metri de furtun. Sper sa fie de ajutor si pentru alti posesori de E46 320d 136cp.1 point
-
prea tarziu... partea mecanica e aproape gata am schimbat: bujii curele/role ulei si filtre discuri placute si senzori de frana amortizoare si flanse de amortizoare brate complete bielete de directie bielete antiruliu bucse bara stabilizatoare am restaurat jantele pe 17 sablat /vopsit capace jante noi antifurt si prezoane noi cauciucuri noi dunlop sport maxx 225/45/17 urmeaza tinichigeria....🖒 intre timp am mai luat un 325xi din 2002 cu 130000 km ....ca sa nu ma plictisesc dupa ce o termin pe asta1 point
-
Navigatia arata bine si are modulele de conectivitate ...vorbesti si tu ca omu la telefon ,nu sa faci torticolis si Fiesta are acum .....si merge brici. Pielea este buna mai ales daca ai copii ...exact cum spunea un coleg mai sus.... Scaunele sport fac toti banii.... Am la interior volan tip M ....si schimbator......volanul imi place,schimbatorul nu. Pachet M exterior....nu ma prea pasioneaza ...prefer Michelin Pilot Sport 4 pe masina si discuri , placute OE.Restul e cancan daca pe dinafara esti M dar ai bani doar de anvelope SH sau Landsail si Sailun(am vazut destule in pozele colegilor ...) si placute Roadhouse.1 point
-
Din cate spun colegii, navigatia originala este perfectibila, astazi cam orice smartphone /aplicatii cam depasesc la functionalitate navigatia originala. De fapt, sunt banii tai, ar trebui ca tu sa decizi, sa compari ambele optiuni dpdv estetic, pentru ca dpdv functional la un M pack original ai si suspensia sportiva, in rest doar artificii de design (cred ca putine masini au avut M pack din fabrica din ce vezi la vanzare on line, ca au pus unii cate o bara etc, nu e exact ceea ce ar trebui sa fie), si sa iti cumperi ce iti place tie, ca o sa fie masina ta.1 point
-
Tu știi despre ce vorbești? Pachetul M e opțiune, nu are legĂŁturĂŁ cu motorul. Poți sa l pui din fabrica și pe 3161 point
-
Vand un set de 4 covorase de mocheta originale, au venit din fabrica pe F30 335I-ul meu si au fost schimbate repede cu unele de cauciuc. Stare foarte buna. 120 RON, nu trimit in tara, ridicare Bucuresti/Ilfov. Tel 0.7.patru.8.unu.cinci.6.8.8.cinci Pentru poze lasati adresa de mail in PM, nu le pot atasa.1 point
-
Prima data se verifica bucsile de la diferential, intermediarele, crucile cardanice.... Daca bubuie ceva atunci cu siguranta este volanta nicidecum discul de ambreiaj1 point
-
Instabilitatea spate e din cauza bucsilor din puntea spate care sunt prea moi. Eu la 325d am montat urmatoarele: -Brate de M3 fata (adauga -0,75 camber pt stabilitate in viraje mai buna) -Bucsi punte spate M3 (mult mai solide doar ca necesita aproape o zi manopera). O idee mai simpla e inserturile de la power flex le poti monta singur in 2 ore -Telescoape Bilstein B8 + arcurile M sport. Alternativ poti sa pui H&R sau Eibach doar ca eu n-am vrut sa o mai cobor (deja agat la unele borduri cu pragu) -Gume Continental Sports Contact 5 non RFT si jante pe 18 Rezultat: Masina sta ca pe sine si are o stabilitate fantastica. Toate aceste modificari m-au costat timp si bani dupa ce am citit mult topicuri pe e90post am decis sa fac aceasta schimbare si nu regret, se simte ca o masina noua.1 point
-
treaba cu pretul e realtiva si trebuie totusi sa analizezi piata auto. ca nu vrei optiuni, am inteles si iti dau perfecta dreptate...pt tine cumperi masina si nu pentru mine....totusi, o masina in mintile ei are un pret ceva mai mare. cu rabdare cred ca vei gasi una care sa te multumeasca. bafta!1 point
-
multumesc frumos de informatie..o sa verific daca are nituit capul suruburilor1 point
-
Gata si splitterele http://i.imgur.com/bzy4wTY.jpg http://i.imgur.com/ViQfHK2.jpg Din fericire nu afecteaza garda la sol.1 point
-
Sa ii cumperi cauciucuri noi??? Cauciucurile noi le cumperi pentru tine, nu pentru masina. Daca te stii ca mergi tare si tii la viata ta. Altfel, poti sa mergi linistit si cu no-name-uri.1 point
-
Am tot spus ... dpf-ul nu se anuleaza. E 1450 ron nou after market. De montat il poti monta singur ...daca nu, nu e mai mult de 100 ron. Daca iesi cu masina afara si ai ghinionul sa te opreasca pentru noxe, vi acasa pe jos.1 point
-
Am reusit azi sa desfac farul spart, acum ramane de vazut daca reusesc sa gasesc un far gol de LCI Adaptiv si poate incepe proiectul.1 point
-
297 mii , alearga pe autostrada dupa masini mai noi de ma mir si eu uneori un F25 mi-as lua si eu ,dar cred ca astept sa vad cum o sa arate noul X31 point
-
1 point
-
Vad ca tot o ții cu mĂŁnĂŁstirea Bavaria!! Hai sa iti dau ultimul exemplu in familia mea si cu asta ĂŽnchei orice Conversație: 330d, sedan, configurație 48.000 euro. FĂŁcutĂŁ aceeași configurație la MĂźnchen, masina mai ieftinĂŁ cu 5800 euro!!! Tu ce ai face? Legat de mașini second cu garanție, 6-7 mii euro in plus fata de prețul pieței, eu zic ca ar pune pe oricine pe gânduri!! Seara buna tuturor!!1 point
-
Eu ce vorbesc despre Quattro vs alte sisteme unde se include xDrive si 4Matic este din experientele personale. Pe hartie un BMW este masina ''perfecta'' si ''ideala'' dar in viata normal si in frecarea zilnica nu este mai fiabil de cat o masina ce costa jumatate din bani. Doar ca aici , nici pe hartie nu este mai bun si pot sa zic ca nici in viata reala , nici nu se compara xDrive cu Quattro. Un X5 din 2013 sa ramana dupa un a4 allroad din 2009 este putin mai mult de cat jenant. Noi baietii cu masini de nspe mii de euro xDrive si 4Matic am ramas in urma dupa: a4 , subaru forester (din 2005 ce a costat 4000 euro)si un Mitsubishi l200. Inafara de Mitsubishi care era cu M+S, toate masinile au fost dotate cu cauciucurile traditionale de vara. Traseul a fost prin cheile Dobrogei intr-o zi torida de vara , deci nici vorba de belti sau alte namoale , doar pamant uscat. Cand o sa vezi cum la X5 si la M class se invart exact rotile care nu trebuie si roata cu aderenta sta pe loc (zici ca sistemul era facut total invers) iar la audi s-au invartit toate rotile 1-2s in gol si dupa exact roata cu aderenta a tras si a scos masina , o cam iei razna ... Sunt total de accord ca sunt sisteme diferite pentru diferite aplicatii , doar ca sistemul de la Audi se descurca cel mai bine pe offroad si asphalt in comparative cu xDrive si 4Matic. Peuntru un total offroad e clar ca nu o sa aleg quattro sau xdrive. Dar pentru asphalt si putin offroad Quattro este sistemul care se comporta cel mai bine din masinile testate de mai sus. Un system cu 3 diferentiale blocabile ce sta doar pe punte si fara roti independetnte este praf pe asfatlt , dar pe offroad nu il intreci. Daca zici ca sistemul Quattro ultra este copiat dupa xDrive, care la randul lui a fost copiat de pe Range Rover, atunci te cred ... xDrive , 4Matic au aparut dupa ce Audi a venit cu sistemul Quattro. Pana la urma toate sistemele sunt o ideie copiata de la Audi. Ok, care au fost dezvoltate si imbunatatite separate de fiecare producator. BMW doar dupa ce a detinut firma Range Rover a inceput sa ofere xDrive (au fost cam printre ultimi pe piata 4x4) Iar cu sistemul permanent se poate verifica pe brosurile de la BMW privind sistemul xDrive, eu asa tin minte ca toate masinile dupa 2016 nu mai sunt 4x4 permanent si doar la nevoie se cupleaza si fata , in rest se simte ca o masina normal cu tractiune spate. Poate am gresit cu anul , dar stiu sigur ca xDrive este cuplat permanent , acuma ca nu se aplica atata forta si pe fata ca pe spate este alta treaba (dapinde ce intelege fiecare printr-un system 4x4 permanent)1 point
-
Te-ai/I-ai intrebat cum iti pot vinde o masina mai ieftin decat o cumpara? Si de ce asta se intampla numai la dealeri dubiosi?1 point
-
Un raspuns strict si simplu la intrebare. Volantul uzat se manifesta prin tremurare/scuturare ocazionala (apoi cu timpul din ce in ce mai des) a masinii in treapta 1 la plecarea de pe loc. Asta se intampla nu la capatul cursei a ambreiajul (cutie cuplata cu motorul) ci in timpul cuplarii deci pe cursa pedalei. Simptomul poate apare (mai rar) si in treapta 2. De ce face asa? Pentru ca s-au slabit arcurile din interiorul volantului, ca si bucsa din centru.1 point
-
salut. scuze de delay insa sunt la Viena de cateva zile si am uitat de forum. Zgomotul de care zici provine mai mult ca sigur de la rulmentii spate. Cati km are masina? Mai exista si psoibilitatea pesimista sa fie diferentialul spate, insa ca sa stii sigur, masina trebuie ridicata pe elevator si rulat in D, pt o diagnoxa sigura. Cel mai probabil sunt. rulmentii dupa cum descrii. Costa vreo 1200 de lei cu tot cu manopera parca. Nu mai stiu exact insa nu sare de 1500 lei. Insa asta daca iti pAstreaza flansele la planetare. Trebuie o presa parca, altminteri costa si flansele inca pe atat. Era sa uit. Consum 7.5 Bucuresti Arad cu viteza medie de 90, 40 grade afara, clima non stop, Apoi Timisoara Viena, 140 pe pilot, cu vit medie 133, 6.3. Exceptional consum mi se pare. Motorina maxmotion de la omv.1 point
-
probabil greu, tocmai pentru ca, din pdv ecnonomic, a ales sa repare masina intr-un service Dacia...unde motoarele de BMW sunt totusi o enigma. Sa speram ca va fi cu "happy end" povestioara.1 point
-
Pai sa iti arate pe certificatul de garantie ce include si ce ai tu stricat. Daca nu vor sa recunoasca, direct plangere la ANPC si luat un avocat care sa-i actioneze in instanta si plangeri penale peste tot. Gen sefului plangere pentru abuz in serviciu, doar cat sa-i faci sa se duca sa dea declaratii. Fa-le cat de multe plangeri poti peste tot. Eu am pus un avocat pe capul lor cand nu au vrut sa-mi schimbe ecranul navigatiei si dupa 2 zile eram programat. Faza e sa ai ceva scris de la ei cum ca ei nu isi asuma vina. Dupa aceea te duci la alt dealer BMW care-ti da diagnosticul corect si dupa ii actionezi in instanta si la ANPC. Pui avocatul sa le trimita pe mail toate plangerile la toate autoritatile. Da mail si la BMW AG si sa vezi ce se misca baietii.1 point
-
Ca sa vezi precis uzura discului si a volantei, desfaci ambreiajul cu totul . Din ce povestesti tu, sunt mai mult ca sigur ca e uzat varza si trebuie inlocuit cu totul. Garantez ca dupa inlocuire nu mai face probleme.1 point
-
asa se intampla cand vine Dorel cu lancea de 200+ bari prea aproape de lac ... sau la un unghi gresit1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut daca ĂŽl luai cu pachet m iti spun in mod sigur ca nu avea acest de traimling sau cum se numește ,,, eu am avut 320d e92 cu pachet m si e f stabilĂŁ probabil din cauza amortizoarelor,,,,la f10 f30 e binecunosta problema ținutei de drum,,, cei de pe forumurile de afara se plâng ĂŽncontinuu de aceasta problema,,, am inteles ca au remediat ceva la servo direcția electricĂŁ de la 2014-2015 in sus,,,am condus si eu având in vedere ca job-ul meu e in domeniul vânzĂŁrilor auto cred ca nu exagerez vreo 7-8 f10 si un f30,,, toate sunt f instabile la viteze mari ,,, trebuie sa corectezi ĂŽntr-una direcția,,, eu personal sunt f dezamĂŁgit de Bmw ,,, DupĂŁ pĂŁrerea mea cam toate modelele dupĂŁ 2010 le-au zbârcit ,,,1 point
-
@Techila - kit-ul ala de pana este fix frectie. Mai ales daca a trecut si ceva ani peste el si in conditii de iarna cu temperaturi scazute, este cireasa de pe tort.1 point
-
Si cand nu ai roata de rezerva ce te faci cu non rft? Am.facut pana pe autobahn langa Budapesta. Daca nu aveam rft nu decartam cateva sute de euroi la platforma? Un alt motiv pt care sustin rft este pentru pana facuta iarna. Nu doresc nimanui sa schimbe o roata la -10 15 grade ;1 point
-
Salutare, Din lipsa de timp am tot amanat un update pe tema discutata mai sus - achizitia unui 330D. Ei bine, am facut-o! Dupa multe nopti nedormite cautarile s-au redus la 3 berline negre care corespundeau criteriilor stabilitate cand am pornit la drum: 330D LCI berlina, cutie manuala, doar tractiune spate (propulsie mai bine spus), desigur stare cat mai buna, km cat mai putini si dotari de bun simt (navigatie macar mica, climatronic si Xenon aveau cam toate pe motorizarea asta etc). Alesul a fost un 2011 cu 87.000km (cel mai scump din selectie - verificat la BMW Stuttgart) dar tinand cont ca celelalte aveau 80-100.000km in plus am zis ca merita diferenta de pret de 4-5000E pentru o masina cu ~100.000km mai tanara... Si acum cateva impresii dupa 3 saptamani si 4000km; incerc sa fiu cat mai obiectiv dar nu pot sa nu fac niste paralele cu fosta masina: un Peugeot 406 berlina 2.2HDI cu exact 10 ani mai batran, resoftat la ~180 cai, montat cutie in 6 trepte plus cateva modificari (o masina care a costat cam 4000E cu modificari cu tot si care la 303.000km merge si alearga impecabil). 1) performante - diferenta de putere este clar vizibila, practic 330D trage liniar pana la limitare (255 pe bord - cu incetinire a ritmului de crestere dupa 200; Peugeot se plafona la 235 insa dupa 200 cresterea e muuult mai lenta). Si in treptele mici 330D trage liniar de la turatia de cuplu maxim pana la 4000+ rpm - BMW este clar la inaltimea asteptarilor 2) tinuta de drum - ei bine, din pacate acest capitol este o mare dezamagire... Ambele masini au punte multi-brat pe spate insa la 330D exista permanent acea nevoie de corectie traiectorie la cea mai mica denivelare luata la viteza (mai ales incretituri transversale nu prea pronuntate ale soselei). Am mari sperante la imbunatatiri dupa ce ii dau jos RunFlat-urile, ii montez Einbach-uri ProKit si bare stabilizatoare tot de la Eibach. Inca o speranta este sa nu afectez foarte mult confortul (zdruncinaturile) care si asa sunt mult mai pronuntate decat la 406 (repet, sper la minuni dupa ce dau jos RunFlat-urile). Ca idee merg des pe o portiune din Germania fara limita pe care sunt si niste curbe largi (alergatorii le iau cu 200+). Cu 406 in acele curbe la 200-210 nu aveam nici cea mai mica senzatie de nesiguranta, ca sa nu mai zic ca in 406 la 200 si linie dreapta pot simula o ocolire de obstacol (bineinteles, nu foarte din scurt) fara ca masina sa intre in vreun tangaj etc. Cu 330D in zona aia este permanent nevoie de corectare a traiectoriei din volan si over-all ai o senzatie mai putin placuta. Pacat... Sunt constient ca aici compar 2 masini din clase diferite dar atentie, 406 l-a costat 21.000E nou in 2001 pe primul proprietar iar 330D 51.000E in 2011 - parca la 2.5 ori diferenta de pret ai pretentie la o masina mai bine conceputa. De cand am pornit la achizitie m-a incantat 330D fiindca are cifre similare sau chiar mai bune la ampatament, inaltime, latime, ecartamente fata/spate la o comparatie 1:1 cu 406. Tinand cont ca 330D are si 200kg in plus ma asteptam la o tinuta de drum mai buna sau macar egala. Si un alt mare dezavantaj este mersul la viteza cu vant lateral - din pacate aici diferenta este si mai usturatoare, fiind necesare permanent mici corectii din volan... Dar, dupa cum spuneam, am mari sperante ca lucrurile sa se imbunatateasca dupa ce o mai rigidizez si cobor putin... 3) confort/dotari - aici ajungem din nou la capitolul 'nu comparam masini din aceeasi clasa'. O problema de care am fost constient de la inceput a fost spatiul interior (multi m-au sfatuit sa ma orientez spre 530D ca sa nu simt un downgrade). Spatiul la picioare mult mai inghesuit nu ar fi o problema majora, mai degraba in zona bustului ma simt cam 'sufocat'. Am avut o surpriza cand am vrut sa imi scot un hanorac de pe mine si am lovit cu coatele in cotiera, in usa etc (lucruri care nu se intamplau pana acum). Din moment ce masina este mai lata decat 406 nu pot sa-mi explic decat prin capitonaje interioare mult mai generoase/groase ale usilor si tunelul cardanului care consuma din spatiul disponibil. O alta problema pentru altii ar putea fi scaunele fata (standard, nu sport) care par destul de inguste - pe mine ma imbraca foarte bine dar sunt destul de firav (1.83 cu 70kg) - un sofer mai bine facut ar sta cu picioarele/sezutul pe umerii laterali ai scaunului, ceea ce nu e prea confortabil. Banuiesc ca si la scaune suprafata de asezare mai mica desi masina este mai lata se datoreaza tunelului pentru cardan care fura din spatiul disponibil. Incalzirea din scaune cu 3 trepte a fost apreciata de sotie (la 406 exista o singura treapta termostatata) plus reglajul lombar eficient, climatronicul cu 2 zone este binevenit pentru cei cu sotii mai friguroase decat soferul : ) . Si aeratoarele pentru locul din spate ajuta cu ventilare/incalzire pe pustiul neasptamparat (care se tot joaca la ele). Fata de 406 trebuie sa mai investesc intr-un set de jaluzele de soare (am vazut ca se cam duce spre 200E setul de luneta si usi spate) - daca se potriveau le mutam pe cele de pe 406 : )))) . Inca o chestie foarte enervanta - tetierele din scaunele fata. Cat de complicat era sa le faca 'aplecabile'?! Si asta a fost extra-optiune?! La 406 se inclinau aproape de 90 de grade si la drum intins gaseai o pozitie foarte confortabila in scaun - ma mai interesez daca exista si pentru E90 desi greu de crezut ca le gasesc si la culoare. Deranjanta este si lipsa buzunarelor de pe spatarele scaunelor fata dar si a buzunarelor din usile spate, locuri in care isi tinea cel mic jucariile, sticla de apa etc - ne reorientam poate catre o husa de spatar cu buzunar . Alt minus este lipsa unui loc de depozitare in fata schimbatorului: ai un spatiu de depozitare la cotiera dar nu e asa usor de accesat daca vrei sa te mai tot uiti la telefon etc; in fata are scrumiera si bricheta pe care urmeaza sa le dau jos (mi-am comandat spatiul de depozitare mai mare, fara usita) insa locul va fi tot destul de redus - ne obisnuim... Si torpedo-ul este mult mai mic dar nu e un capat de tara; portbagajul, desi pe hartie este mai mare, in realitate este mai neincapator: ai spatiu suplimentar de depozitare pe inaltime insa asta nu este intotdeauna foarte practic (la 406 portabagajul este mai lat dar mai 'scund'). Navigatia mare - este utila mai ales in speranta ca voi elimina blocarea de play movie in miscare (poate vedea pustiul desene/filme in mers). In rest computer-ului cu meniuri extinse nu pot spune ca-i duceam lipsa - oricum sunt mai tipicar si fac periodic diagnoze masinilor pe care le am (la fel si mare parte din mentenanta o fac singur), nu ma bazez asa mult pe indicatiile din on-board computer (cat mai merg cu placutele de frana sau cand trebuie sa schimb uleiul). Senzorii de parcare sunt si ei utili dar nu sunt genul de sofer care nu poate parca fara ei : )))) . Bi-xenon-ul lumineaza chiar ok. Enervanta e zgarcenia (sau care o fi fost motivul) pentru care au renuntat la termometrul de apa motor. Inteleg mandria lor ca este BMW, nu se strica etc dar totusi mai ales la 320D am tot auzit de termostate picate si parca nu as vrea sa merg cu masina pana se aprinde becul de temperatura apa (in unele cazuri cand se aprinde becul la 115 grade, in functie de sarcina motorului din acel moment, e posibil ca garnitura de chiulasa sa fie deja ciupita : ( ). Mi-am comandat un device care se conecteaza la OBD si citeste mai multi parametri simultan - din pacate nu si temperatura ulei (330D nu are si senzor temperatura de ulei - foarte util de monitorizat dupa resoftarea care e in plan). Ca o concluzie - cum era si normal - cu mici exceptii e diferenta intre cele 2 modele confort/dotari - climatronic (dual) mult mai performant decat la 406, la fel si senzorul de ploaie permite reglaje mai fine, park-tronic, servotronic, comenzi pe volan (406 avea 'stick-uri' pentru comanda CD/magazie si pt pilot automat), pilot automat cu reglaj mult mai fin, trapa etc. Un mare avantaj 330D este zgomotul la viteza: de pe la 180 in 406 se aud vartejurile de vant iar de pe la 210 auzi si motorul; la 330D de pe la 210 incepi sa auzi discret curentii de aer si mai zgomotoasa devine de la 240... Hm - era sa uit - inca un mare minus la BMW - cutia de viteze/ambreiajul. Pe de-o partea smuceala din ambreiaj la sincronizare cu schimbatul treptelor (sesizata la 3 masini probate si care se mai reduce cu obisnuinta) se poate elimina aproape total din ce inteleg dupa ce ii anulez valva CDV. Ce e insa cu adevarat deranjant - efortul de schimbare e treptelor: mai ales in treptele mici (1-3) intra mai smucit schimbatorul (impins mai cu efort) - la 406 schimbatorul (mult mai lung si inestetic ce-i drept) aluneca mult mai fin in toate treptele. Problema asta am sesizat-o la toate 3 masinile probate si mai citisem ca in ultimii ani la BMW cutiile manuale nu sunt punctul forte insa, tinand cont ca nu merg deloc in oras, nu e o asa mare problema... In cazul meu in care fac drumuri lungi ar fi ajutat un rezervor ceva mai mare (61 la 330D fata de 70+ la 406) dar nu pot numi asta un real minus. Interesante sunt consumurile: cu 406 la regimul meu de mers numai autostrada (preponderent Germania - cum se elibereaza in fata sprint pana la peste 200) consumul era 7.1-7.3. Au fost niste prieteni la noi si am repetat acelasi drum cu ambele masini (ei in 406 si noi in 330D)- deci exact acelasi regim de autostrada, aceeasi viteza si aceleasi sprint-uri in treapta a 6-a. Consum(plin -> plin la aceeasi pompa): 7.12 la 406 si 7.08 la 330D : )))) . Cu BMW am facut apoi singur un drum pana in Romania si mi-am dat seama ca in realitate consumul va creste fata de 406 fiindca va creste si viteza medie dar mai ales cerintele la sprinturi (in Germania am avut consum 8.4). Din randurile de mai sus nu intelegeti ca regret vreun pic alegerea facuta. Desi 406-le inca se tinea foarte bine mi-am dat seama ca ce caut eu (330D, propulsie, cutie manuala, berlina) este pe cale de disparitie. In inca 2 ani cat mai voiam sa tin 406 numarul E90-urilor cu km putini si in stare f buna scadea simtitor iar F30 deja se face doar cu cutie automata (cam respecta trendul actual pentru toate motoarele Diesel puternice care nu se mai monteaza cu cutii manuale). Va mai tin la curent cu pareri dupa modificarile pe care mi le-am propus. Intre timp daca aveti recomandari, comentarii etc sunt binevenite : )1 point
-
Despre x-drive: mi se pare inutil sa car cu mine 100kg+ atatia km pe an pt a-si arata utilitatea de 3-4 ori pe an, cazuri in care oricum ai alternaTive (imbracaminte textila pt anvelope spate de exemplu). Ca sa nu mai vorbesc ca propulsia este unul dintre motivele pt care as alege 330D fata de alte modele/marci. Un alt motiv: probabil este printre cele mai puternice motoare cuplate cu transmisie spate si cutie manuala (din pacate limita de putere/cuplu la care producatorii renunta la cutiile manuale scade din ce in ce la ultimele modele ). Despre distributie: clar numarul mai redus de N57 cu probleme la distrbutie se datoreaza si numarului mai mic de motoare pe piata (desi motorul parca se pune si pe X3/X5). Pretul de 2500E l-am auzit de la un amic care a auzit zgomote (zdranganeli) de la lant si l-a inlocuit (cu pinioane etc) in concediu la o reprezentanta Bmw din Franta1 point
-
Ace sunt curios, tu ai genul ala de zgarieturi care se vad pe culoarea neagra? adica pur si simplu daca te uiti de la 2 m la ea straluceste arata beton...ee daca te apropii cu privirea sa iei fiecare element in parte gasesc plin de zgarieturi, stersaturi, etc...sunt curios daca la tine as gasi asa ceva.1 point
-
imi place sa stiu ca in caz de nevoie exista o rezerva de putere , in oras merg foarte relaxat si linistit ( 50-60-70 ) comparativ cu alte masini din trafic ( care au sub 100cp / frane pe tambur si circula ca la raliu )1 point
-
Dar ti se potriveste 550xd?exact acest motor ma uit la poze si vad o persoana meticuloasa,calma,perfectionista care merge cu masina foarte frumos,nu ca "brutal" ar insemna urat pentru mine,dar ca idee asa..chiar asta mi-a dat prin cap cand ma uitam la pozele de le-ai postat acuma,cea mai tare optiune a masinii este de fapt motorul care este WOW!!1 point
-
au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg1 point
-
bestiala masina, s-o stapanesti sanatos! pacat ca nu e benzina ( am fost ironic pentru colegi nostri ) acuma va place diesel? unde-s comentariile de gen?.... diesel-ul fratilor e viitorul. masina adevarata, putere, cuplu, consum etc.... dovada pura acest ///M, si altele care au trecut pe diesel cu scuzele de rigoare, dar simteam nevoia s-o spun, nu o luati in nume de rau. dar la alte topicuri, numai comentari de gen: ca daca nu e benzina nu e masina adevarata, ca diesel au numai ce nu-si permit o benzina etc. numai fiti ipocriti, si apreciati o masina in adevarata s-a splendoare fie ca e diesel fie ca e benzina si nu-i mai judecati pe nimeni , ca are motor mic sau mare, benzina sau diesel. Acest om, si-a luat ///M dar a optat pentru diesel. gusturile nu se discuta! putea sa-si ia benzina, ca doar nu se uita la consum , dar ia placut cuplu. imi cer scuze pentru acest mesaj, nu vreau sa-ti stricam topicul tau frumos, subiectul se incheie aici, dati-mi minusuri , fara comenturi toata chestia e ca: te-au pupat toti in fund ca ai ///M diesel , si nimeni nu te-a criticat ca e diesel si pe alti cu diesel ii tot critica , ca e motor mic, ca e diesel, ca era mai bun benzina.... v-am pupat! Masina e de nota 10, si benzina de era, tot nota 10 primea!1 point
-
Cred ca ai pus intrebarea unde nu trebuie. Asta e un forum bmw. Sigur o sa primesti numai sugestii bmw. Eu zic sa mergi sa faci un drive test cu amandoua. Te vei convinge singur.0 points
-
Acum ca este mai lejer in oras am consum 9.4-9.5 in rest, peste 10l/100km. Cu c220 aveam consum 7.8-8.5l/100 km in aceeasi perioada. Bineinteles, depinde foarte mult de stilul de condus. Ca agilitate sedanul sta mult mai bine ca x3.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00