Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/18/17 in all areas
-
Aoleo, nu mai putem sa ne cacam fara scaune comfort, suspensie adaptiva si logic7. Si cauciucuri va cumparati second hand. )) Mafiotilor..4 points
-
Va salut, Va prezint primul meu BMW, 530d XDrive, prima inmatriculare 12/2013, BMW Premium Selection, 73000 km luat de la BMW Munchen. Impresionanta locatia, au peste 2000 de masini si 48 de agenti de vanzare. Am pus o poza mai jos, au un etaj intreg de seria 5 pe 4 randuri, stateau ca sardinele… Cateva poze si lista de optiuni mai jos. Am cumparat un adaptor OBD2 Carly si mi-am dezactivat Auto Start/Stop si am activat Video in Motion. Am luat cod lifetime FSC de pe ebay si am pus ultima versiune de harti 2017-2. Am inscriptionat si oglinzile. Am comandat roata de rezerva, tava portbagaj, covorase pt iarna, prezoane cu antifurt. Facut Casco, o sa pun si alarma, deci tot tacamul. Am cumparat acum anvelope noi Michelin Pilot Sport 4. Am mers 4500 de km in 2 luni, o placere, ies deseori de nebun pe strada ziua/noaptea doar sa ma plimb cu masina, ceea ce nu se intampla cu masina precedenta care e mult mai modesta. Nu mi-a placut lagul care il are la acceleratie in comfort mode, il conduc deseori in sport mode. O surpriza a fost ca nu am roata de rezerva iar anvelopele RFT mi se par prea dure. In rest numai de bine, sunt super multumit! As vrea sa fac retrofit la TPMS daca e posibil (?), sa imi iau jante+anvelope de iarna pe 17”. La alte upgradeuri ma mai gandesc … Type 5D31 Model 530dx - EUR Development Code F10 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N57T Displacement 3 Power 190 Drivetrain ALLR Transmission AUT Color Sophistograu Brillanteffekt Metalli - A90 Upholstery Leder Dakota/schwarz Exklusivnaht - LCLZ Production Plant DINGOLFING Production Date 11/26/2013 Standard 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 2D3 18"la Wheels Star Spoke 365 2TB Sport Automatic Transmission 230 Eu Specific Additional Equipment 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 3AC Trailer Tow Hitch 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish 4UR Ambient Light 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 464 Skibag 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5A1 Led-fog Lights 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 536 Auxiliary Heating 552 Adaptive Led Headlight 575 Additional 12v Power Socket 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services 6AP Remote Services 6NR Apps 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm 6WB Multifunctional Instrument Display 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 688 Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 7S2 Luxury Line 7XP Navigation Package Connecteddrive 775 Individual Roof-lining Anthracite 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation3 points
-
Quattro de la Audi (cel original, sunt si unele modele botezate quattro cu Haldex) e bazat pe un diferential Torsen. Constructiv, pentru quattro cu torsen, motoarele trebuie sa fie montate longitudinal. La fel si vechile Subaru au central un LSD (unele si pe puntea spate). Astea sunt diferentiale cu patinare limitata mecanice (adica daca o parte a diferentialului tinde sa patineze, se transmite mai mult cuplu spre cealalta parte). Asta pana cand una din parti are aderenta 0, cand cuplul motor este transmis integral pe partea cu aderenta 0. Adica vehiculul nu se misca. Totul tine de fizica. Transferul de cuplu motor pe partea cu aderenta (daca diferentialul este montat central, transferul se face intre puntile fata-spate, daca este montat pe una dintre punti, transferul se face intre roti stanga-dreapta pe acea punte) se face inainte de a aparea pierderea de aderenta, mecanic. Din cauza asta, pe suprafete cu aderenta slaba pe toate rotile (noroi, zapada, mazga, etc) un vehicul cu Torsen/LSD central si/sau pe puntea spate se va comporta mult mai bine decat unul cu sisteme reactive (gen xDrive, 4Matic, Terrain response, etc. - cele bazate pe senzori, care comuta tractiunea in functie de informatiile primite de la senzori, deci dupa aparitia pierderii aderentei). Dezavantajele sunt de ordin tehnic, pentru ca e greu(imposibil) sa implementezi controlul electronic al stabilitatii cu mai mult de un LSD/Torsen, si ala central. De ce?, pentru ca sistemul electronic va vrea sa franeze o roata/punte pentru a corecta traiectoria, iar diferentialul mecanic va trimite mai mult cuplu spre roata/puntea franata. Din cauza asta (precum si a consumului) se va renunta treptat la ele, in favoarea diferentialelor cu cuplaje controlate electronic.3 points
-
Foarte frumoasa. De curiozitate, cum ai ales-o dintre atatea exemplare aproape identice? Care au fost criteriile? Cum decurge vanzarea/cumpararea acolo? Cat a costat? (daca poti spune). Poza cu masinile din parcare imi aminteste de anul 1991 cand, copil fiind, am fost cu tata la Mioveni sa cumpere o Dacie 1310 si a ales-o din parcarea fabricii, erau sute de Dacii albe, iti alegeai una si te rugai la Dumnezeu sa fie buna (sa nu-ti fiarba apa in borcan, asta era cel mai important, pentru cine isi aminteste) )))))) Nu se compara cu cazul tau, dar poza ta mi-a amintit de ziua aia3 points
-
pui intrebarea, primesti raspunsul, dupa care tot tu il contrazici2 points
-
recent chiar un vanzator autorizat pe forum are de vanzare un e60 cu kilometrii intineriti si nementionati in anunt. E forum de pasionati, aici totul se face din pasiune )2 points
-
daca mergi pe 19 ar trebui sa iti cumperi un set de jante noi, asta e problema. dar repet, asta e compromisul prefect intre utilitate si aspect. uite mai jos cum ar arata dimensiunea talonului cu 245/45 si 275/40. mai apare o chestie. masina ta e masiva vazuta din spate si daca pui 245/50 vor parea cam subtiri cand te uiti din spate. plus talonul imens si janta pe 18 mica cand te uiti din profil... pt iarna poti sa pui de 18, pt vara parca merge un pic cu coada mai pe sus. parerea mea. in ceea ce priveste oglinzile, era de asteptat. ziua in amiaza mare, pe unul din marile bulevarde ale bucurestiului, deci f circulat, unui tip i s-au furat oglinzile la X5 desi stationase o ora. era modelul de pana in 2013 si actiunea se intampla in 2015. eu la a mea mai astept vreo 2 ani pana ii inscriptionez oglinzile. in principiu, nu au aparut secondurile G30 la oamenii care in fapt nu si le permit, astfel incat sa fie si o piata de oglinzi furate. acum chiar daca le furi, nu ai cui le vinde mai devreme de 2-3 ani.2 points
-
Proprietar, masina este foarte bine intretinuta, in acte este m52 2.0 6 cilindri, acelasi motor la suprafata. Swap-ul este facut ca de fabrica, fara improvizatii. ITP valabil pana in 2019. Motor m54b30 231 cai, in jur de 95.000 KM reali pe el. Ca dotari/upgrades masina are: Angel eyes + bixenon lupe 3" Interior recaro sport Pilot automat Volan M3 Clima automata ASC+T Geamuri electrice fata + spate (butterfly). Bancheta spate rabatabila Senzori ploaie Volanta masa simpla + ambreiaj kevlar facut la Hexer Engineering Diferential LSD raport 3.15 Serpisori M3 Suspensie M-tech Evacuare dubla Kit complet M3: bara fata, bara spate si praguri Frane Zimmerman fata 325mm perforate si 320mm spate ventilate Cauciucuri noi Toyo Proxes CF2 Jante BBS RC 304(7 KG janta) Revizie efectuata recent cu ulei Liqui Moly 5w40. A fost intretinuta exemplar, nu are rugina si toate piesele care sunt considerate o slabiciune la e46 m54 au fost schimbate de curand (radiator, vas expansiune, pompa apa, termostat). Este masina mea de zi cu zi asa ca nu ma grabesc sa o dau, nu o folosesc la liniute sau alte nebunii! Se poate vedea topicul de prezentare aici cu tot ce s-a schimbat pana in prezent. Pret: 4999 euro. http://i.imgur.com/icsmrxd.jpg http://i.imgur.com/2oHAiio.jpg http://i.imgur.com/KLgJkYD.jpg http://i.imgur.com/zXylFfU.jpg http://i.imgur.com/0Qs0ZEw.jpg http://i.imgur.com/4NVW49q.jpg http://i.imgur.com/flqE2F7.jpg Voi reveni cu poze.1 point
-
Nu stiu daca s-a mai spus dar daca ai de ales intre navigatie si m-tpack, mai bine alegi o masina care este onesta si anume sa fie ok dpv tehnic cat si nr de km sa fie reali. Daca gasesti o masina ok care are navi sau m-pack asta e bafta ta. Personal asa as alege masina nu daca are m-pack si navi.1 point
-
Clar, mai ales dupa ce am vazut cat de usoara este operatiunea, am pus distributia la punct in maxim 2 ore si aia cu uitat pe laptop, cu grija, verificam si ne uitam de 10 ori. Si clar mai ales dupa ce am vazut cat de "firava"pare distributia cu totul!. Daca era sa schimb distributia fara sa ma mai panichez ca doar la reprezentanta si etc, dadeam cutia jos, lasam motorul 1 palma in jos si in 5 ore maxim cu totul era cutia data jos, pusa distributia, pusa cutia si cheie, sa nu zic mai putin! Si acum au umblat si ei prima oara la acest motor. Totul schimbat, suruburui,garnituri,etc, nu doar lanturi/intinzatoare/patine. Nu intra manopera in sumele de mai sus ca nu platesc manopera. La cat de ieftina e operatiunea si de usoara ar trebui schimbata pe la 150.000 parerea mea sau la 200.000+ daca chiar nu se aude nimic. Multumesc!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ai doar partial dreptate, un e92 o sa ajunga ca un e46 coupe foarte curand, adica o masina veche care nu se va mai vinde la preturi absurde. Comparatia cu Toyo Landcruiser este total deplasata, pentru ca masina aia e o legenda, este o masina clasica deja, nu numai ca isi tine pretul, ba chiar isi mareste valoarea, mai ales seriile hj/lj/hdj. E92 este doar o masina frumoasa inca, care nu cred ca va ajunge vreodata clasic cum e un urs de exemplu. Fiecare masina are pretul ei, parca asa e vorba. Da, nu trebuie sa te astepti sa gasesti masina perfecta la pret suspect de mic, insa sunt si multi care isi supraevalueaza cazanele. De principiu este bine sa iei media pietei la care sa plusezi sau sa scazi in functie de diversi factori. Dat fiind faptul ca multi inca mai cer 6000 7000 mii de euroi pe niste deja perimate e46 coupe, probabil ca da, nu ai cum sa gasesti e92 cinstit la 7000 mii. Sau poate ca il gasesti insa cu mult noroc. Oricum, eu sunt sigur ca pana si cel mai intretinut e92, fie el si peste media pietei, tot mai necesita unele investitii. Sa fim seriosi, majoritatea nici cauciucuri noi nu isi cumpara, ce pretentii sa ai de schimb preventiv de piese?De regula cam cele mai ieftine masini sunt cazanele cu care se merge doar cu un schimb de ulei si eventual un filtru de aer la 30 de mii, in rest goneta pana crapa ceva. Si in toate anunturile vezi " impecabila, schimbate nu stiu cate piese etc". Eu nu am incredere in nimeni, desi mi-as dori sa fie oameni ca mine. Exemplu inainte sa vand ultimul Mercedes, i-am schimbat volant si kit ambreiaj, 6000 lei parca, desi pusesem anuntul si puteam sa spun ca bate putin volantul la pornire sau sa ma fac ca ploua ( desi mai mergea cateva zeci de mii lejer, insa am vrut sa dau masina tipla ) si culmea chiar m-am bucurat ca a luat-o cineva care chiar a apreciat masina si era o tipa care chiar muncea pt bani, s-a bucurat de masina si am ramas in relatii de prietenie si dupa, prin natura profesiei. DEci ideea este ca un pret mai mare nu inseamna neaparat o masina mai buna, la fel cum un pret prea mic poate fi de cele mai multe ori o oboseala de masina. Pax populi!1 point
-
@Paul, am fost posesor de quattro dar si de xdrive, pe mai multe masini, sincer in conditii dificile (zapada mare, noroi) as putea spune ca awd-ul de la audi alaturi de suspensia pneumatica merita un mic plus. In schimb la plecarea de pe loc sau la plecarea din rampa mai ales pe carosabil alunecos (gheata) sau doua roti pe gheata si doua pe asfalt, xdrive-ul este mai bun. Daca vb de sportivitate, la fel xdrive-ul este mai bun. 4matic cat si terrain response 2 de pe Range Rover, sunt sisteme de tractiune integrala ce pot fi echipate cu 2 diferentiale+reductor, acestea sunt mult mai potrivite pt off-road decat xdrive sau quattro. In schimb, daca ne gandim ca majoritatea suv-urilor mari sunt echipate cu jante pe 19-20-21 si stau 99.9% din timp pe asfalt, eu as alege masina (nu sistemul de tractiune integrala) in care ma simt cel mai bine si care imi corespunde perfect nevoilor si cerintelor.1 point
-
depinde care parte din pachetul M e importanta pt tine - estetica sau tehnica. estetic - se schimba destul de usor barile + pragurile + volan + schimbator + eventual scaunele si elementele de decor interior; dar costa destul de mult si se gasesc greu la dezmembrari; ca sa faci unretrofit complet pt partea estetica cu piese originale din dezmebrari, ajungi la 1200-1500 euro; cei mai multi isi schimba barile si zic ca au pus paket m complet tehnic - suspensia + conductele de aer pt aerodinamica si racire frane - mai mare bataie de cap, dar se poate face si asta; banuiesc ca tot in jur de 1000 euro costa retrofitul de navi - migalos daca nu ai deloc navi; dar se poate face, costuri in jur de 1500-2000-2500 euro, direct cu navi CIC sau chiar NBT, in functie de rabdarea care o ai sa cauti piese la dezmembrari; cei mai multi soferi folosesc smartfonul pt navigatie (gen waze/google maps) - pt info trafic in timp real, asa ca nu mi se mai pare navi asa importanta. ambele variante sunt fezabile, alege masina care iti place cel mai mult si e in cea mai buna stare tehnica, si apoi incet-incet ii faci si retrofiturile.1 point
-
Daca toti am fi la fel nu ar mai exista diversitatea. Unii aleg diesel, altii benzina...unii vor dotari, altii le considera inutile, unii vor 2000d altii 3000d, automata sau manuala...si exemplele pot continua. Cine suntem noi sa judecam asta? Atata timp cat exista e92-ul dotat cu isi doreste el, cred ca nu e treaba nimanui sa judece asta.1 point
-
In 3 ore am pus cutie-motor-cardan, scuturi, esapament, am legat tot si am dat cheie. La prima cheie a luat-o dupa vreo 10 secunde (am desfacut conducta la injector 1, mi-a spus cineva de pe forum), trepida si la relanti si in acceleratie, m-am speriat, am pus testerul (delphi), am uitat ista acasa. Mi-a aratat injectorul 4 permanent eroare (nu era mufa bagata), dupa ce am bagat mufa suna extraordinar de bine, nu am mai facut filmare deoarece nu a stat mai mult de 30 secunde pornit ca nu are antigel in instalatie deloc (maine imi vine conducta aia de plastic mica de la racitorul de gaze de care v-am spus ca am pierdut-o si bag antigel). Mai am sa pun grila la stergatoare, stergatoarele, capota si cam atat. Maine o iau de la servici. O sa fac si o filmare cu ea cu sunetul motorului, o sa iau testerul maine sa fiu sigur ca nu are nici-o eroare permanenta (nu avea inainte). Multumesc pentru tot colegi! Va raman dator celor care ati fost alaturi de mine si m-ati ajutat. Revin cu filmare maine!1 point
-
1 point
-
daca ajungi prin bucuresti pana la sf saptamanii putem rezolva cu programarea/codarea1 point
-
imi cer scuze tuturor celor pe care i-am OFENSAT cu naivitatea mea !!! greseala mea... am vrut sa atentionez colegii de forum sa fie atenti la un vanzator tzepar de craiova si multumesc foarte mult pentru sarcasm si minusurile primite ! data viitoare cand o sa mai dau peste asa ceva o sa ma abtin si o sa tin pentru mine. bafta !1 point
-
1 point
-
Vad ca tot o ții cu mĂŁnĂŁstirea Bavaria!! Hai sa iti dau ultimul exemplu in familia mea si cu asta ĂŽnchei orice Conversație: 330d, sedan, configurație 48.000 euro. FĂŁcutĂŁ aceeași configurație la MĂźnchen, masina mai ieftinĂŁ cu 5800 euro!!! Tu ce ai face? Legat de mașini second cu garanție, 6-7 mii euro in plus fata de prețul pieței, eu zic ca ar pune pe oricine pe gânduri!! Seara buna tuturor!!1 point
-
E tare omul ce ai cu el, mie mi se par cam putine Si fac pariu, ca toate masinile au fost cu km. reali si aproximativ 125.000 KM., chiar daca aveau 11 ani vechime. Stai linistit ca nu este singur, mai este un coleg pe aici,care se lauda ca a avut 30 de masini.1 point
-
30 masini in 10 ani? O medie de o mașinĂŁ la 4 luni!!! Ori esti samsar de masini ori aberezi...iar dacĂŁ este prima variantĂŁ, nu inseamna ca ai avut 30 de masini ci doar ai vandut 30 de masini1 point
-
Folosesc la masina E90 cu succes de 4 ani discuri Brembo cu striatii si placute frana Ferodo Premier FDB. Recomand formula.1 point
-
placuta masina....am avut acelasi model, acelasi swap, aceeasi culoare, acelasi profesionalism la modificari, mai putine dotari. se poate vedea prin postarile mele de la vanzare de anii trecuti....dar nu asta conteaza. nu am zis astea sa ma laud ci sa ti spun ce am constatat: multa retinere, chiar si printre multi colegi de pe forum, multa confuzie, multa nestiinta dar repede se sare cu rautati, cativa care stiu, care inteleg, si care nu vor intelege de ce ai vrea sa vinzi masina dupa cata munca, timp, bani, ai sau s-au investit in swap. concluzie: se va vinde la un pustan care vrea sa-i dea cox, dar sa plateasca taxe relativ mici. (cazul meu) iti urez multa bafta la vanzare, nervi tari si spor la urmatoarea(presupun ca urmeaza ceva frumos vazand "drumul" tau)!1 point
-
Ioi ... la bani astia iti iei avion. Cauta pe mobile sau pe autoscout24 ... Uita-te si la 525 cu motor de 2000 are 218 cai. ... la dotari ce sa zic ... toate au mai multe decat e nevoie. Daca iei din tara ... la 17500 are, SIGUR, PESTE 350000 KM. Asa ca fi atent ce iei.1 point
-
1 point
-
Ce circ este cu toate minusurile astea ) ... Vad ca se da minus mai mult din motive personale nu ca a lasat cineva un post aiuria sau a zis vreo aberatie. Mai bine se discuta in privat jignirile sau chestile personala.1 point
-
1 point
-
As alege oricand non rft,doar nu faci pana toata ziua,si mereu -15...1 point
-
Salut, Sunt posesor de X5. - o revizie costa in jur de 2000-2500 ron - placute fata originale 700 ron - consum real bucuresti ore de varf (4 km in juma de ora) 19% Consum weekend oras 13% Consum autostrada 120km/h 8.6 140km/h 10.5 Probleme generale din ce am auzit si la altii: 1. Distributie 2.cutie transfer 3.motor zgomotos la interior 4.rigida la denivelari si zgomote din portbagaj 5. Nu destul de sprintena pentru 306 cp Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Pentru placute mai merge sa pui si Ate, dar discurile eu cred ca oe sunt necesitate. De exemplu la e90 trebuie sa schumb placutele fata acum. 75 mii km au tinut, originale. Oe costa 600 lei, ate sunt 400. Zic ca nu merita aftermarket.1 point
-
Importatorul EBC ti-a spus ca black si green sunt cam fas.... a avut si probleme de garantie..... poate daca stia exact sa explice nu mai veneau clientii nemultumiti la el.... Uite aici un tabel explicit La placutele ceramice se recomanda discuri sport pentru ca se supraincalzesc excesiv Discurile sport asigura racirea suprafetei de contact a placutei, sa reziste pe toata durata uzurii placutelor, sa debaraseze praful rezultat din frictiune, particulele de apa de pe suprafata discului si cel mai important sa ramana drepte si paralele EBC au discuri semiperforate mult mai fiabile decat cele perforate care pot ceda adica rupe... Gama de placute black, green yellow, blue .... sunt fiecare in parte fabricate din alta compozitie, semimetalice cu anumite procentaje de cupru si alte metale, testate pentru anumite utilizari Deci daca placutele costa 700 sa vezi cat costa discurile.... asa ca strugurii sunt acrii cand nu ajungi la ei1 point
-
0 points
-
Salut, dupa o perioada cam lunga (am avut permisul suspendat), m-au suparat iar rotile, asa ca am trecut de urgenta pe 18. Din pacate, nu sunt multumit de cauciucurile pe care le-am luat, dar cred ca a fost un compromis decent calitate pret. O sa vad cum se comporta, dar retrospectiv merita investitia intr-un cauciuc mai de calitate. Jante: Style 234 R18 (erau 316 R20 inainte) - 3200 RON Cauciucuri: Bridgestone Turanza EL42 245/50/R18 - 2000 RON noi Asa arata rotile pe 18: Planuri urmatoare: -imbracat faruri si bara in folie transparenta -de schimbat un senzor de parcare pe fata de pe care a sarit putin vopseaua si piuie fara oprire -un detailing ca la carte, interior+exterior la Ace0 points
-
Si eu care credeam ca, celor cu M pe BMW lor au masinile cu adevarat Sport facute de nemti.. se pare ca le plac kitchs-urile. As alege la orice ceas un pachet M evident de fabrica si as lasa navigatia; ba chiar as scoate-o ca si asa nu da bine; sunt alte marci carora le-a iesit..! Se pare ca felul cum arata BMW-ul e mai important decat ce are masina sub capota, si cum stapanesti ce ai acolo!! (sa curga minusurile)0 points
-
0 points
-
Petre, iti multumim pt avertizare, nu ne-am fi gandit ca un e92 la pretul ala e posibil sa fie masluit, dimpotriva, am fi spus ca masina e scumpa si ca la banii aia iti luai una cu 100.000km reali...0 points
-
Cred ca ai prins o tu pe mĂŁmica ta cu poștașu mai degrabĂŁ, cautĂŁ linku și ĂŽncepe tu sa citești de la ĂŽnceput, obositule....idiot poți fi, ai fost sa vezi mașina? Ai vz câți km avea pe bord ?-1 points
-
Sincer, masina aia, fara navi, manuala, in 2 usi[4 usi sunt mai cautate decat 2 usi, un GTI in 2 usi e mai ieftin ca un GTI in 4 usi, de exemplu], cu motorul N47 cu probleme la distributie, cu 257k km in bord, sa o consideri prea chilipir ca sa fie adevarat, la 7900euro, asa cum a sustinut acero99, mi se pare tras de par. Come on acero99, acolo ar trebui sa fie pretul, ca doar nu e de aur, si nici nu tine o vesnicie. La kilometrajul ala, deja incepe sa manance bani precum un sac fara fund. In alta ordine de idei, am un prieten cu un X5 2008, 3.0sd, 200k km reali, baga bani in el cu nemiluita. Bi-saptamanal se mai strica ceva, un furtun, un buton, un rahat, etc...-1 points
-
Eu as alege navigatia, paket-ul M se poate pune mai usor dupa achiZitionare(asta este doar parerea mea) . Xenon fara discutie, eu pielea nu o consider un plus(fara incalzire si ventilata este un chin), plus este atunci cand ai un copil mic si face ravagii in masina(se curata mult mai usor ca textulul)cauta sa gasesti cu scaune sport, este un mare plus. Sent from my iPhone using this shit Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
Gata si splitterele http://i.imgur.com/bzy4wTY.jpg http://i.imgur.com/ViQfHK2.jpg Din fericire nu afecteaza garda la sol.-1 points
-
-1 points
-
Am incercat sa imi spun parerea in sensul ca nu as admite personal sa imi modific masina cu bari si faruri si mai stiu mai eu ce... DACA MASINA NU E ECHIPATA CU MOTORUL DESCRIS DE ETICHETA. Fara a mai mentiona placerea data deun motor puternic.. adica in nici un caz navigatia NU IMI VA DA PLACEREA care mi-o da un motor. In privinta iDrive imi pastrez opinia; nu e cel mai armonios acel display pe bord. Pana si Audi le-au facut mai estetic ... (Lasand la o parte meniu, usurinta de folosire..) In sensul ca displayul poate disparea in bord.. Imi cer scuze daca sunt cam "exclusivist" nedorind kitch in ochi. (Nu imi permit? Nu iau ce nu este!)-1 points
-
Multumesc frumos Cosmin! Am reusit de abia acum sa incarc filmuletul, am terminat mai tarziu decat ma asteptam cu masinuta. Am avut o surpriza, dupa 300 M cand plecasem de la munca a inceput sa trepideze toata masina, volan, schimbator, etc si am tras pe dreapta, fum de sub capota, iesea cu ea inchisa, trepidatie care a aparut si inainte de ruperea distributiei cu 2-3 km (cred ca am specificat pe topicul cu distributia) I-am sunat pe baieti, mi-au zis sa ma intorc, imi era frica, insa in final m-am intors, dupa 5 minute la relanti nu a mai scos fum , era undeva in partea stg cum te uiti la motor pe langa dpf, dar de la galerie ceva habar n-am (posibil ulei curs). Am desfacut capacul la motor, ies niste gaze superficiale , de abia se vad la ochi insa la fel imi ieseau si inainte de ruperea distributiei. Dupa cateva ture prin curte date de baieti (au accelerat-o mai tare), am luat-o pe drum, la fel in primul km nu a facut nimic cand deodata a inceput sa trepideze si din ce in ce mai rau cum retrogradam in 4-3-2 in frana de motor, tremura toata masina si pe liber in mers si oricum insa la relanti orice ar fi fost nu tremura nimic. Colegul mi-a zis din prima ca nu e de la motor ci de la jante-cauciucuri-discuri-placute-saboti. Am ridicat-o pe elevator si am constat ca roata stg spate e infranata aproape de tot cu frana lasata jos, cea din dreapta era normala dar asta de abia o invarteai cu mainile. A facut niste drumuri cu frana de mana colegul si a zis ca e ceva blocat acolo. Inainte sa o scot din service v-am spus ca am mai bagat vreo 2500 lei pe amortizoare, capete bara, discuri frana fata-spate ventilate perforate si placute ferodo. Treaba face ca tremuratul dinaintea ruperii distributiei sa fie exact ca acuma, adica provenind de la roti si nu de la distributie cum am crezut Acum m-am plimbat prin oras vreo 10-20 km si nu a mai facut deloc, posibil pistonas blocat cine stie...la cat a stat masina vreo 3 luni, discurile si placutele au in total vreo 30 km de cand au fost schimbate. Cureaua noua de la accesorii mi-a descoperit o rola care vajaie daca esti atent (posibil fulia de la alternator), nu stiu daca se aude in filmare. A avut 6 erori in ista in total (5 din ele mi le dadea si inainte din cauza bateriei, care trebuie sa o schimb), s-au sters toate, VERDE! Filmare masina-motor Edit: Ce sa va spun... o diferenta imensa la sunetul motorului in bine! Poftim si niste filmari de pe la motor cand se auzea distributia "putin"-1 points
-
Multumesc frumos! Mi-a lasat pe volan vreo 5-6 amintiri, l-am dat jos de 9 luni cam asa:)) Inca nu e gata PR-ul (trebuie sa-l transmita magazia catre casierie sa-l platesc si sa vad cat e) Am platit 2.450 lei ce aveam restant inainte de ruperea distributiei si acum mai am de plata undeva pe la 9.000-10.000 lei parerea mea. Aceste sume sunt fara adaos 34%, adaosul care ar fi daca as fi comandat toate aceste piese ca si client normal + 1050 lei verificarea-rectificarea chiulasei.-1 points
-
In cazul meu in care a trebuit demontarea efectiv a motorului, am dat capota jos si l-am ridicat cu macaraua aia speciala masina fiind oricum pe elevator, dar normal daca schimbi doar distributia nu este necesara scoaterea motorului, dai cutia afara dupa parerea, il lasi in jos si poti sa schimbi linistit distributia. Se poate face fara probleme si pe rampa, lasi motorul in macara si lucrezi linistit, dar e mai "jungle style"...-1 points
-
Daca esti atent la ce citesti,observi ca raspunsul dat este tot o intrebare,dupa care a urmat o constatare a mea,bineinteles,neadevarata!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00